Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:51
Er zijn ook houders die tegelijk draadloos laden. Zelf heb ik Samsung QI lader/houder en ben daar erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:18
Ik zoek een goede screenprotector voor s7 edge...icm hoesje.

Heb al paar geprobeerd,alleen de protector laat altijd los als er een hoesje op zit.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDsvs
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-06 16:07
Amaze86 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:49:

Heb al paar geprobeerd,alleen de protector laat altijd los als er een hoesje op zit.
Ik weet niet of iemand deze al geprobeerd heeft met een hoesje maar deze is case friendly.
http://www.skinomi.com/sk...one-screen-protector.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:25
Mijn Ultimate Shield protector is binnen, iemand tips voor het bevestigen? :+

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:17
Strider schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:49:
Zijn daar geen joetoepfilmpjes van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-04 00:24
Amaze86 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:49:

Mijn ultimate shield protector en Rinke Fusion case verdragen elkaar goed. Protector blijft er perfect opzitten. En de poorten zijn bbeschermd tegen stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:20

13art

Moderator Mobile
Strider schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:49:
Filmpje kijken en geduld hebben. Soms moet het iets opdrogen voor het goed wil plakken. Geduld hebben dus.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een wallet case voor de S7 waar een aantal pasjes in kunnen. Bij de mediamarkt heb ik een Valenta wallet case gekocht, echter krijg ik daar mijn telefoon heel moeilijk uit. Bijv. in de auto wil ik hem wel eruit kunnen halen om in de autohouder te doen. Ik overweeg dus om deze weer te ruilen.

Iemand tips voor een dergelijke wallet case waar de telefoon wel redelijk makkelijk uit is te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:08
Vorige week vrijdag die Ultimate Shield besteld op de website van hun. Echter is het nu nog steeds niet binnen helaas.

Iemand hier die weet hoe lang het ongeveer duurt voordat je het binnen hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rocky-154
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 19:16
Ik had hem ongeveer een week na verzending in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 692591

BlazeMuis schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:16:
Vorige week vrijdag die Ultimate Shield besteld op de website van hun. Echter is het nu nog steeds niet binnen helaas.

Iemand hier die weet hoe lang het ongeveer duurt voordat je het binnen hebt?
Ik had hem met 5 dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Anoniem: 692591 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:05:
[...]

Ik had hem met 5 dagen in huis.
Heb jij denk ik geluk gehad haha. Hier zijn de screenprotectors (1 zwarte en 1 gouden) nog steeds niet binnen. Contact gehad met de verkoper en die zei dat ik het nog even moest afwachten.. Duurt wel lang nu.. Maar goed, ik wacht nog tot vrijdag (2 weken, 10 werkdagen) en als het er dan nog niet is neem ik wel weer contact op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
BlazeMuis schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:08:
[...]

Heb jij denk ik geluk gehad haha. Hier zijn de screenprotectors (1 zwarte en 1 gouden) nog steeds niet binnen. Contact gehad met de verkoper en die zei dat ik het nog even moest afwachten.. Duurt wel lang nu.. Maar goed, ik wacht nog tot vrijdag (2 weken, 10 werkdagen) en als het er dan nog niet is neem ik wel weer contact op.
Volgens mij heeft het bij mij ook ongeveer zo lang geduurt. Duurde ook lang voordat hij daadwerkelijk verzonden was. Hoe lang alles bij elkaar precies heeft geduurd weet ik niet meer, maar gevoelsmatig lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Zojuist toch nog binnen gekregen door een onbekende (geen PostNL) post bezorgster. Screenprotector ziet er goed uit, alleen kloppen de uitsparingen van de camera en de touch knopjes niet helemaal.. Maarja, zolang het erop blijft zitten ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
BlazeMuis schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:08:
Zojuist toch nog binnen gekregen door een onbekende (geen PostNL) post bezorgster. Screenprotector ziet er goed uit, alleen kloppen de uitsparingen van de camera en de touch knopjes niet helemaal.. Maarja, zolang het erop blijft zitten ben ik tevreden.
Hoe bedoel je dat de uitsparingen niet helemaal kloppen? Welke heb je precies? Mijn Ultimate Shield is wat dat betreft redelijk perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
l3art schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:42:
[...]

Hoe bedoel je dat de uitsparingen niet helemaal kloppen? Welke heb je precies? Mijn Ultimate Shield is wat dat betreft redelijk perfect.
Bovenaan heb je die uitsparing voor het "Samsung" logo, ronde camera etc. Dat past dus niet helemaal, zit er nog net een beetje boven. De uitsparing voor de homeknop is juist wel weer perfect, alleen de 2 touch knopjes zijn dan weer te ver naar beneden..

Ik heb zelf de Zwarte voor de normale Galaxy S7, voor m'n vriendin de gouden, ook voor de normale (ze is nog op werk dus moet nog ff wachten totdat ik het op die van m'n vriendin kan plakken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
BlazeMuis schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:48:
[...]

Bovenaan heb je die uitsparing voor het "Samsung" logo, ronde camera etc. Dat past dus niet helemaal, zit er nog net een beetje boven. De uitsparing voor de homeknop is juist wel weer perfect, alleen de 2 touch knopjes zijn dan weer te ver naar beneden..

Ik heb zelf de Zwarte voor de normale Galaxy S7, voor m'n vriendin de gouden, ook voor de normale (ze is nog op werk dus moet nog ff wachten totdat ik het op die van m'n vriendin kan plakken).
Ahh ok, jij hebt de tempered glass versie. Had ik kunnen weten als ik terug gelezen had. Ik heb de soft versie met zelf helende coating. Die is prima naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The UltimateShield is niet echt case friendly. Heb sinds vorige week een Spigen Rugged Amor case en de hoekjes en randen van de screenprotector laten los helaas.

Mogelijk ga ik deze van Ringke eens proberen:
https://www.gsmpunt.nl/sc...or-samsung-galaxy-s7-edge

Heeft er iemand met Ringke ervaring?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 692591 op 24-07-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb sinds kort een BeHello 2 in 1 case voor mijn S7. Dat is een wallet/book case met een losse backcover die magnetisch aan de bookcase vastgemaakt kan worden. Dit is erg handig, alleen valt het me op dat de automatische brightness soms wat laag blijft staan. Als ik de telefoon dan uit de case haal schiet de brightness opeens naar de juiste sterkte.

Heeft iemand een idee of die magneet in het hoesje invloed kan hebben op de omgevingslichtsensor? Of zou het puur toeval zijn dat dit gebeurt..? Meer mensen ervaring met dergelijke cases met magneet erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben een beetje klaar met die screen protectors die claimen dat ze "case friendly" zijn en daarom 15 euro vragen.

Nu heb ik een protector van 90 cent maar een beetje bij geknipt. Eens kijken of die het langer dan twee weken uithoudt op de Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Iemand een tip voor een goede beschermcase, mijn telefoon is net terug van een nogal dure schermvervanging ;) Ik zoek dus een case waarbij de telefoon gewoon kan vallen, het boeit me niet zoveel of het lelijk of dik is, het gaat dus om de protectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:53
raptorix schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:19:
Iemand een tip voor een goede beschermcase, mijn telefoon is net terug van een nogal dure schermvervanging ;) Ik zoek dus een case waarbij de telefoon gewoon kan vallen, het boeit me niet zoveel of het lelijk of dik is, het gaat dus om de protectie.
samsung heeft zelf goeie hoesjes. Wel duurder dan die ebay dingen etc, maar vind ze wel mooier en passen perfect..

http://www.samsung.com/nl...d1GkLSg&gclsrc=aw.ds01z12

als je hier een keuze maakt en vervolgens die case op google zoekt vind je ze goedkoper dan op de samsung website. Ik heb zelf namelijk "Clear Cover Galaxy S7 edge", die kost bij samsung 30 euro, maar bij coolblue was ie 20 :P

[ Voor 35% gewijzigd door giovanni2903 op 17-08-2017 01:55 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• raptorix
giovanni2903 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 01:53:
[...]

samsung heeft zelf goeie hoesjes. Wel duurder dan die ebay dingen etc, maar vind ze wel mooier en passen perfect..

http://www.samsung.com/nl...d1GkLSg&gclsrc=aw.ds01z12

als je hier een keuze maakt en vervolgens die case op google zoekt vind je ze goedkoper dan op de samsung website. Ik heb zelf namelijk "Clear Cover Galaxy S7 edge", die kost bij samsung 30 euro, maar bij coolblue was ie 20 :P
Maar beschermt dit voldoende tegen vallen? Als in dat als mijn telefoon op straat valt, dat het scherm dan heel blijft?

• Palomar
  • Niet online
Ik heb zo'n wallet case van leer waar ook een paar pasjes in kunnen. Wordt de telefoon natuurlijk wel dikker van, maar beschermt ook goed. En ik vind het handig om altijd pasjes bij me te hebben.

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-06 15:59
Mocht iemand op zoek zijn naar een goede autolader, heb sinds kort deze en die bevalt erg goed in combinatie met de Galaxy S7. Hij voelt ook nog eens degelijk aan. Er zit een Fast charge en een normale USB poort op. Via de fast charge, geeft de Galaxy ook inderdaad aan dat hij aan het snelladen is.

https://www.aliexpress.co...ungS6-S6/32673063571.html

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Palomar schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:11:
Ik heb zo'n wallet case van leer waar ook een paar pasjes in kunnen. Wordt de telefoon natuurlijk wel dikker van, maar beschermt ook goed. En ik vind het handig om altijd pasjes bij me te hebben.
Die heb ik ook met zo een magneet sluiting, helaas is mijn scherm kapot gegaan bij een val, moet zeggen dat hij daarvoor ook heel vaak gevallen is, waarbij het wel goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
raptorix schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:02:
[...]

Maar beschermt dit voldoende tegen vallen? Als in dat als mijn telefoon op straat valt, dat het scherm dan heel blijft?
ja, de hoekjes zijn aan de voorkant wat hoger, waardoor die de klap opvangen en dus niet op het scherm valt als je het toestel laat vallen. voorkomen is natuurlijk altijd beter..

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mijn ervaring met Spigen Curved Crystal is dat deze toch niet compatibel is met alle Spigen cases.

Ik heb de Spigen Rugged Amor case. Dit is een prima case maar drukt de zijkanten(L en R) van de screen protector omhoog.

De boven en onderkant van de screen protector zijn prima.

Gelukkig zaten er twee protectors in de verpakking. Van de tweede protector heb ik van de L en R zijde een anderhalve tot 2 millimeter van afgesneden zodat de wrijving van de zijkanten van de case, de protector niet meer beïnvloeden.

Het resultaat is super.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Waarschuwing voor de Nillkin defender. Mijn S7 Edge viel met de defender erop op een badkamervloer en het scherm is daardoor gebroken op het randje van waar de defender op het glas drukt.

Ik ga weer terug naar een Spigen!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Palomar
  • Niet online
Ik overweeg een draadloze lader te kopen voor mijn S7. Vnl. voor op het nachtkastje, zodat ik 's avonds de telefoon eenvoudig neer kan leggen ipv. in het donker proberen het laadkabeltje erin te doen.

Echter gebruik ik een leder wallet case hoesje (Valenta). Weet iemand of het draadloos laden daarmee wel gaat werken?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:30
Ik heb de leren case van Samsung en daar werkt de originele lader van samsung prima doorheen

• donderz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 14:19
Ik heb die van ikea. Werkt met mijn siliconen case en die kan je eerst in de winkel testen.

• Palomar
  • Niet online
Thanks mensen, dan haal ik even zo'n ding bij Ikea :)

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-06 13:54
Ik heb het topic even doorgebladerd maar krijg nog geen antwoord gevonden:
Is er een combinatie van case+screen protector voor de S7 edge die wel prima werkt (d.w.z. dat de screen protector netjes blijft zitten)?

Ik las op XDA bijvoorbeeld een goede review van een Diztronic case, maar die schijnt dus niet samen te gaan met een screen protector.

Meestal bestel ik gewoon de goedkoopste case en screen protector op eBay, maar ik schat zo in dat dit met de S7 edge niet lekker gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snippo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:51:
Ik heb het topic even doorgebladerd maar krijg nog geen antwoord gevonden:
Is er een combinatie van case+screen protector voor de S7 edge die wel prima werkt (d.w.z. dat de screen protector netjes blijft zitten)?

Ik las op XDA bijvoorbeeld een goede review van een Diztronic case, maar die schijnt dus niet samen te gaan met een screen protector.

Meestal bestel ik gewoon de goedkoopste case en screen protector op eBay, maar ik schat zo in dat dit met de S7 edge niet lekker gaat werken.
Cases, screenprotectors en S7 Edge is een lastig combi.
Zelf heb ik een Spigen Rugged Amor case en de Spigen Curved Crystal screen protector.
Bij deze screen protector heb ik ongeveer 2 milimeter van beide zijkanten(L/R) afgesneden.

In de vepakking van de screenprotector zaten twee protectors de eerste zat er strak op.....tot een dag er na.
De zijkanten van de case drukte de zijkanten van de protector omhoog.
Dus door de zijkanten van de tweede protector zelf in te korte gebeurd dit niet meer.
En zit de huidige protector er al ruim een maand strak op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 979815

Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een probleem.

Ik heb voor mijn Samsung S7 een origineel hoesje met venstertje - als ik dit hoesje dichtklap kan ik de telefoon opnemen. Zie voorbeeld :

Afbeeldingslocatie: https://i167.photobucket.com/albums/u144/jeroom/20171006_190525_zps2yzghitv.jpg

Daarnaast heb ik ook een gepersonaliseerd hoesje besteld via internet (niet origineel dus) met venster - als ik dit hoesje dichtklap kan ik de telefoon niet opnemen. Zie voorbeeld :

Afbeeldingslocatie: https://i167.photobucket.com/albums/u144/jeroom/20171006_182033_zpsdhox8txg.jpg

Bestaat er een manier opdat ik toch de telefoon zou kunnen opnemen met het niet originele hoesje met het hoesje dichtgeklapt.

Het venstertje van de fake hoes (zoals ik het hier even zal noemen) is kleiner.

Verplaatst naar het accessoires topic

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 07-10-2017 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315891

Anoniem: 979815 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:27:
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een probleem.

Ik heb voor mijn Samsung S7 een origineel hoesje met venstertje - als ik dit hoesje dichtklap kan ik de telefoon opnemen. Zie voorbeeld :

[afbeelding]

Daarnaast heb ik ook een gepersonaliseerd hoesje besteld via internet (niet origineel dus) met venster - als ik dit hoesje dichtklap kan ik de telefoon niet opnemen. Zie voorbeeld :

[afbeelding]

Bestaat er een manier opdat ik toch de telefoon zou kunnen opnemen met het niet originele hoesje met het hoesje dichtgeklapt.

Het venstertje van de fake hoes (zoals ik het hier even zal noemen) is kleiner.
Je kan toch het telefoon pictogram verschuiven zodat hij in je venster staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 979815

Anoniem: 315891 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:43:
[...]

Je kan toch het telefoon pictogram verschuiven zodat hij in je venster staat?
Nee dat blijkt niet te lukken ofwel doe ik het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 16:02

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Anoniem: 979815 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:13:
[...]

Nee dat blijkt niet te lukken ofwel doe ik het verkeerd
Dat gaat niet met een nep hoesje. Het is een feature van het originele hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:49
Welke combinatie van goede screenprotector en hoesje dat de achterkant en zijkanten goed beschermt maar ook dun aanvoelt raden jullie aan?

De huidige screenprotector die ik heb is erg vet, elke vinger afdruk zie je meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Niemand? :(
Heb al bij verschillende shops gekken maar ik zie veel incompatablity problemen en klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Toestel is al ruim 2 jaar oud, zo ook dit topic. Met zoeken zal je zien dat het een erg lastige combinatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik wil de losse portemonnee en losse telefoon, op het werk, gaan vervangen door één combinatie .

Voor mijn S7 (non edge) wil ik dus een flip wallet kopen. Op een of andere manier ken ik in mijn omgeving eigenlijk niemand die dat doet dus hier een paar vragen.

Ik hoop terug te gaan naar drie pasjes (rijbewijs, OV chip, pinpas) en wil als het hoesje opent meteen het scherm zien ipv nog een extra hoes.
  • Hoeveel pasjes passen er in zo`n hoesje; één per gleufje of meer? Hoeveel in totaal?
  • De Samsung Flip Wallet heeft een uitsparing in het deksel waardoor de pasjes het scherm niet raken Is dat handig? Er is maar één gleufje dus niet genoeg ruimte denk ik?
  • Ik las over problemen met krassen op het scherm. Is dit opgelost of komt dat nog steeds voor bij diverse hoesjes?
  • Een alternatrief voor de Samsung wallet zouden de Wallets van Rosso zijn. Ervaring ermee?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 13-06 13:54
Ik heb voor de Edge deze gekocht:
https://www.poeticcases.com/products/affinity-samsunggs7edge

Bevalt prima. De grip met dit hoesje is 100x beter dan zonder, en hij is lekker goedkoop t.o.v. andere hoesjes.
Ik heb er een goedkope TPU screen protector van eBay opgeplakt en ik denk dat dat prima gaat. Voor de zekerheid heb ik een klein stukje van de randen afgeknipt.

Gisteren was nog op Radar dat de reparatie van een S7 Edge scherm een vrij dure hobby is, dus dat hoop ik te voorkomen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Uiteindelijk voor deze https://www.ultimateshiel...-s7-edge-screen-protector gekozen. Een protectie laag voor zowel voorkant, achterkant en zijkanten. Aanbrengen was erg gemakkelijk en het ziet er strak uit.

Nog geen val test gedaan dus ik weet niet hoe deze zich tov een echte case verhoud. Maar so far zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Iemand de ook ervaring heeft met de glazen screenprotector + case combo van het kruitvat ? Deze lijken special gemaakt dat ze bij elkaar passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Niet online
:) Ik weet niet of ik het hier mag posten, maar een tip. Gisteren was ik bij het kruitvat en daar hebben ze S7/S7 edge glas screenprotectors + case voor 9 euro. Deze passen perfect bij elkaar en verbazing wekend genoeg blijft de glazen screenprotector perfect zitten op de edge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Bedankt voor de tip. Morgen maar even langs Kruidvat dan. Heb nu een screenprotector die goed blijft zitten. Alleen is het hele scherm een soort regenboog geworden. Vol met gekleurde "pixels". Vreselijk irritant maarja met gebrek aan beter moet ik toch wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
johanneslol schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:20:
:) Ik weet niet of ik het hier mag posten, maar een tip. Gisteren was ik bij het kruitvat en daar hebben ze S7/S7 edge glas screenprotectors + case voor 9 euro. Deze passen perfect bij elkaar en verbazing wekend genoeg blijft de glazen screenprotector perfect zitten op de edge...
Op de site staan ze allebei apart...is het in de winkel een combipack?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Niet online
Amaze86 schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:43:
[...]

Op de site staan ze allebei apart...is het in de winkel een combipack?
Ja in de winkel heb ik een screen protector gekocht en daar zat tijdelijk een gratis case bij in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Morge effe langs kruidvat :) zo vrouwtje blij, eindelijk goede protector.

[ Voor 44% gewijzigd door Amaze86 op 06-11-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:36

SambalBij

We're all MAD here

Eindelijk ook een goede protector op de Edge zitten! :)
Wat langer geleden al eens een el-cheapo glazen protector geprobeerd. Zo'n onding met alleen lijm langs de randen. (In de winkel hadden ze eerst al twee niet-glazenprotectors verknald (op hun kosten omdat ik hem liet plakken) waarvan de randen niet ombogen, dus uiteindelijk maar zo'n glazen gedaan.
Die heeft het toch bijna een halve dag uitgehouden. Regenboog/olievlek effect, slechte touch, en na een paar uur liet de onderkant alweer los...
Daarna een folieprotector besteld, die je nat moest plakken. Dat ging prima, maar voelde niet fijn; bleef ook na goed drogen nog steeds een beetje stroef en rubber-achtig aanvoelen.

Uiteindelijke vorige week maar besloten er dan toch maar iets meer aan uit te geven, en vanuit de UK een Whitestone Dome protector besteld.
Het opplakken is wel heel even scary, wanneer je feitelijk gewoon een fles lijm boven je dure toestel omkeert :P
Maar de instructies zijn duidelijk, en het werkt prima in de praktijk. Ja het kost bijna 5 tientjes, maar het is dan ook wel een hele nette complete set, inclusief alle benodigdheden aan schoonmaakdoekjes, een tray en de UV lamp om de lijm uit te harden.
Binnen 5 minuten zat hij er op zonder enige moeite. Geen luchtbellen of stof er onder, en geen geklieder met lijm die overal terecht komt. :)

En mijn originele Samsung flipcase kan er nog steeds omheen. De protector is niet zo groot dat de case hem raakt rondom.

[ Voor 4% gewijzigd door SambalBij op 14-11-2017 19:30 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

sderooij schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:53:
My 2 cents;
Het hebben va nscreenprotectors op telefoons met gg4/5 is gewoon niet meer nodig. Heb mijn s7e nu in gebruik sinds September vorig jaar met de s view cover case, en geen enkel krasje is te zien. Je moet uiteraard voorzichtig zijn met je telefoon...en niet van de tafel of uit je zak laten vallen.
Let op met advies geven op internet dat je het alleen doet als je er echt alles van weet. Straks volgen mensen namelijk je advies. Zo ook ik, ik heb sinds maart een edge s7 zonder protector. Tot de dag van gisteren geen krasje te zien, echt als nieuw. Vandaag was ik die kak bladeren van de gemeente uit mijn tuin aan het vegen, ik bukte en zo viel mijn telefoon vanuit mijn binnenzak vanaf nog geen 30cm hoog plat met t scherm op de stoepgegels.
Krassen overal!! Leek wel de grand canyon en heb ook even gejankt.

Ik heb toen een uur met tandpasta gepoetst en waarempel alle krassen weg op de 2 grootste na, maar deze zijn wel gereduceerd tot kleinere krassen.

Alleen de gladde laag is helemaal van het scherm gepoetst en dat werkt kut. Nu moet ik dus alsnog op zoek naar een goede glas protector zodat hij weer glad aanvoelt.

Oja, ik had niet echt je advies opgevolgd. De rest is wel waargebeurd. Ik zag het alleen net even staan in mijn zoektocht naar ervaringen en vond het opeens even geen goed advies. ;) ik was eigenwijs, op dit glas kunnen ook krasjes ontstaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Pixal op 21-11-2017 07:14 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
daanNL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:14:
Ik vraag me bij het aanschaffen van een geheugenkaartje vaak af of het loont een snellere variant te nemen. Zijn vaak een paar euro duurder. Levert dit merkbaar verschil op?
Ligt er aan. UHS-II kaarten worden niet ondersteund door de S7. Dus dat is weg gegooid geld en heeft dus geen meerwaarde. Echter specifieke snelheden die mogelijk zijn met de S7 worden volgens mij nergens officieel genoemd. Dus welke kaar precies de snelste is is dan ook moeilijk te zeggen. Maar een U3 kaart zou dan het snelste moeten zijn volgens mij, mits de S7 ook die maximale snelheid ondersteund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johanneslol
  • Niet online
Pixal schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 00:50:
[...]

Let op met advies geven op internet dat je het alleen doet als je er echt alles van weet. Straks volgen mensen namelijk je advies. Zo ook ik, ik heb sinds maart een edge s7 zonder protector. Tot de dag van gisteren geen krasje te zien, echt als nieuw. Vandaag was ik die kak bladeren van de gemeente uit mijn tuin aan het vegen, ik bukte en zo viel mijn telefoon vanuit mijn binnenzak vanaf nog geen 30cm hoog plat met t scherm op de stoepgegels.
Krassen overal!! Leek wel de grand canyon en heb ook even gejankt.

Ik heb toen een uur met tandpasta gepoetst en waarempel alle krassen weg op de 2 grootste na, maar deze zijn wel gereduceerd tot kleinere krassen.

Alleen de gladde laag is helemaal van het scherm gepoetst en dat werkt kut. Nu moet ik dus alsnog op zoek naar een goede glas protector zodat hij weer glad aanvoelt.

Oja, ik had niet echt je advies opgevolgd. De rest is wel waargebeurd. Ik zag het alleen net even staan in mijn zoektocht naar ervaringen en vond het opeens even geen goed advies. ;) ik was eigenwijs, op dit glas kunnen ook krasjes ontstaan.
Ik raad je die kruitvat screenprotector aan. Hij zit er nog steeds op en werkt perfect. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:32
Ik heb begin van het jaar een kruidvat tempered screenprotector erop gehad en deze er na 10 minuten weer afgehaald omdat het scherm op bepaalde plekken niet reageerde. Zoals dock op het beginscherm, de balk om te typen in whatsapp en sommige letters op het toetsenbord werkte ook niet of na een paar keer hard drukken pas. Is dit inmiddels opgelost? Of is deze screenprotector van betere kwaliteit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johanneslol
  • Niet online
maukoo schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:10:
Ik heb begin van het jaar een kruidvat tempered screenprotector erop gehad en deze er na 10 minuten weer afgehaald omdat het scherm op bepaalde plekken niet reageerde. Zoals dock op het beginscherm, de balk om te typen in whatsapp en sommige letters op het toetsenbord werkte ook niet of na een paar keer hard drukken pas. Is dit inmiddels opgelost? Of is deze screenprotector van betere kwaliteit?
Ik heb hier totaal geen problemen mee. Zorg er wel voor dat je je telefoon goed schoonmaakt en de lijm warm maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Laatst online: 12:32
johanneslol schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:13:
[...]

Ik heb hier totaal geen problemen mee. Zorg er wel voor dat je je telefoon goed schoonmaakt en de lijm warm maakt.
Zal van de week even zo'n screenprotector + case halen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hier ook een Kruitvat screenprotector gehaald en dezelfde problemen met responsiviteit op bepaalde plekken, heel irritant. Heeft iemand een goede link naar een glazen screenprotector die responsief is en goed past met name aan de randen links en rechts?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploempie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-05 11:43
Na de laatste reacties gelezen te hebben heb ik ook maar besloten om een van de Kruidvat te testen. (voor dat bedrag kon het immers ook prima) Het is zo'n screen protector welke alleen aan de onder en bovenzijde is vastgelijmd. ( heeft iemand een idee waarom dit zo is? )

Het toestel is inderdaad op sommige plekken wat minder gevoelig. Het beeldkwaliteit en de helderheid is in verhouding met andere screen protectors ook niet geweldig te noemen.

Kan hem zelf absoluut niet aanraden. Ben al sinds de release opzoek naar degelijke screen protectors, maar het lijkt een onmogelijke opgave. Tot nu toe bevallen de echt glazen screen protectors, welke niet helemaal tot de zijkant doorlopen nog het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:06
https://www.ultimateshield.co.uk/collections/galaxy-s7

Is een folie die goed blijft zitten. Als je schuin op het scherm kijkt zie wel wat kleine putjes. Ik heb m er nu een half jaar op zitten en ben best tevreden. Stukken beter dan die screen protectors die maar half passen.

Verder ben ik ook erg tevreden over de Rock Royce cover. Bestaat uit rubber en metaal wat volgens mij klappen van een val goed absorberen.

https://m.ebay.nl/itm/Gal...m:m2pvFe_huKZbrVsVXau6Apw

[ Voor 11% gewijzigd door Blackouts op 14-02-2018 08:00 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-06 18:23
Ik heb even dit topic doorgespit op goede screenprotectors en ook op internet andere bronnen geraadpleegd...
Krijg binnenkort mijn (2e hands gekochte op eBay) S7 edge binnen.

Nu is het zoeken naar goede cases en vooral screenprotector.
Case zal toch wel een Spigen Tough Armor worden. Ik heb die nu ook op mijn huidige Galaxy S5 zitten en ik wil niet meer anders. Zo tevreden mee ;)

Maar nu de situatie van screenprotector i.c.m. met die case...
Tempered Glass heb ik nu wel op Galaxy S5, maar voor de S7 edge gaat het hem dus niet worden voor de S7 edge.
Ok dan film protector wordt het.

Ik wilde oorspronkelijk een ArmorSuit MilitaryShield laten overkomen uit USA, maar ja USA en verzenden he ;)
Clearplex heb ik wel van gehoord en ook hier in topic beetje gelezen, maar ik weet niet of dat de moeite is...
UltimateShield geen idee...

Welke raden jullie me aan om te gaan gebruiken en toe te passen?
En oh ja ben niet zo heel heel goed in heel fijne dingen doen met handen, maar lukt wel. Dus is het goed te doen?

Alvast bedankt!

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Niet online
Gewoon de glazen screenprotector bij het kruitvat halen...Die werken verbazingwekkend goed..
mindwarper schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:02:
Ik heb even dit topic doorgespit op goede screenprotectors en ook op internet andere bronnen geraadpleegd...
Krijg binnenkort mijn (2e hands gekochte op eBay) S7 edge binnen.

Nu is het zoeken naar goede cases en vooral screenprotector.
Case zal toch wel een Spigen Tough Armor worden. Ik heb die nu ook op mijn huidige Galaxy S5 zitten en ik wil niet meer anders. Zo tevreden mee ;)

Maar nu de situatie van screenprotector i.c.m. met die case...
Tempered Glass heb ik nu wel op Galaxy S5, maar voor de S7 edge gaat het hem dus niet worden voor de S7 edge.
Ok dan film protector wordt het.

Ik wilde oorspronkelijk een ArmorSuit MilitaryShield laten overkomen uit USA, maar ja USA en verzenden he ;)
Clearplex heb ik wel van gehoord en ook hier in topic beetje gelezen, maar ik weet niet of dat de moeite is...
UltimateShield geen idee...

Welke raden jullie me aan om te gaan gebruiken en toe te passen?
En oh ja ben niet zo heel heel goed in heel fijne dingen doen met handen, maar lukt wel. Dus is het goed te doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:45
Welke platte draadloze oplader wordt aangeraden voor een S7, die eventueel ook voor een S8 kan worden gebruikt?

Daarnaast: ik heb een otter-box case eromheen zitten, beïnvloedt dat de laadfunctie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
heb sinds vandaag de spigen case van 15 euro voor mijn s7 edge, wat een fijn hoesje zeg voor dat geld :)

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/extralarge/FC/3/1/0/4/9200000055574013_2.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door giovanni2903 op 01-03-2018 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1026835

Deze heb ik ook. In het begin wat goedkope zooi uit een oosters winkeltje gehad tot dat deze binnenkwam. Nu al zeker een half jaar erop. Nooit spijt van gehad. Alleen de screenprotectors moet ik aan de linker en rechterkant iets bij knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Anoniem: 1026835 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 00:04:
Deze heb ik ook. In het begin wat goedkope zooi uit een oosters winkeltje gehad tot dat deze binnenkwam. Nu al zeker een half jaar erop. Nooit spijt van gehad. Alleen de screenprotectors moet ik aan de linker en rechterkant iets bij knippen.
ik had eerst de officiele plastic achterkant van samsung, zit er sinds dag 1 op (10 maart ofzo), maar het linkerhoekje zitten 2 barsten in omdat deze zijn werk goed heeft gedaan en meerdere keren een val heeft gebroken. Vond het nu voor de zekerheid maar tijd voor een nieuw hoesje en dit keer dus een "rubber" hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
heb een tijdje geleden Tough Armor Case van Spigen om mijn S7 edge gedaan en afgelopen weekend Clearplex protector bij MediaMarkt erop laten zetten...

Telefoon ga ik pas gebruiken als mijn overstap naar Vodafone rond is gekomen.. Dat zal in een paar weken zijn: rond begin april...
Zo lang ligt die goed opgeborgen in doosje in kast...

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:38
mindwarper schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:34:
heb een tijdje geleden Tough Armor Case van Spigen om mijn S7 edge gedaan en afgelopen weekend Clearplex protector bij MediaMarkt erop laten zetten...

Telefoon ga ik pas gebruiken als mijn overstap naar Vodafone rond is gekomen.. Dat zal in een paar weken zijn: rond begin april...
Zo lang ligt die goed opgeborgen in doosje in kast...
Die zetten ze er toch zelf op bij mediamarkt (speciale service voor 20 euro)?
Is die goed, want heb nu best vaak uit china die harde screen protectors. Opzich goed maar na een tijd gaat de een los zitten op bepaalde randen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
dutchnltweaker schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:46:
[...]

Die zetten ze er toch zelf op bij mediamarkt (speciale service voor 20 euro)?
Is die goed, want heb nu best vaak uit china die harde screen protectors.
dat klopt inderdaad. Zetten ze erop voor je. Is ook bij mij gebeurd voor inderdaad 19,95€
Kan nog niets zeggen hoe goed het is, heb de telefoon in doosje gelegd en weggelegd omdat ik het pas begin april ga gebruiken als mijn abonnement overgezet zal gaan worden naar nieuwe provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
mindwarper schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:28:
[...]

dat klopt inderdaad. Zetten ze erop voor je. Is ook bij mij gebeurd voor inderdaad 19,95€
Kan nog niets zeggen hoe goed het is, heb de telefoon in doosje gelegd en weggelegd omdat ik het pas begin april ga gebruiken als mijn abonnement overgezet zal gaan worden naar nieuwe provider.
Ah oke jammer duidelijk, kan je iets laten weten als je hem in gebruik hebt. Ben wel benieuwd of het blijft zitten op de randen.

[ Voor 10% gewijzigd door dutchnltweaker op 16-03-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
giovanni2903 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:52:
heb sinds vandaag de spigen case van 15 euro voor mijn s7 edge, wat een fijn hoesje zeg voor dat geld :)

[afbeelding]
Ik gebruik deze al ruim een jaar en zit gewoon heel goed om te telefoon.
Met mn nieuwe telefoon (waarschijnlijk Note 9) zal ik weer kiezen voor een Spigen hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Vraagje, Heb zelf een S7 Edge met dit hoesje: pricewatch: Samsung Galaxy S7 edge S-View Cover (Galaxy S7 edge) Zwart

Super hoesje mijn telefoon blijft goed beschermd, nu is de hoesje binnenkort wel aan vervanging toe i.v.m. slijtage etc.

Nu dacht ik eer om de zelfde te kopen, mede omdat ik helaas op mijn vorige toestel de LG G3 (was wel kunststof toestel) de ervaring had dat de gewone hoesjes tpu cover zoals dit enzo: https://nl.aliexpress.com...7e9ea25&priceBeautifyAB=0

mijn telefoon van binnen toch beschadigde (vlekjes enzo blijkbaar kwam er toch vuil tussen het hoesje en de telefoon), moet wel zeggen dat alle hoesje uit China kwamen (maar dit zegt vaak niks omdat die zelfde hier verkocht worden voor 10 euro meer).

De S-View Cover doet zijn werk erg goed en heeft op dit moment mijn toestel 0,0 % beschadigd, zijn er eventueel alternatieve? wil geen bulk case hebben maar ook geen hoesje waarbij mijn telefoon valt en deze zo kapot is.

Prijs zit ik niet erg mee als het maar niet 25 euro + wordt (beetje zonde geld van een toestel dat meer dan een jaar oud is).

Iemand die ervaring of me iets kan aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
xandoortje schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:08:
[...]

Ik gebruik deze al ruim een jaar en zit gewoon heel goed om te telefoon.
Met mn nieuwe telefoon (waarschijnlijk Note 9) zal ik weer kiezen voor een Spigen hoesje.
over een jaar heb ik mijn s7 edge 2 jaar en dan stap ik wss over op de galaxy s10 + sws een spigen hoesje idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
dutchnltweaker schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:10:
Vraagje, Heb zelf een S7 Edge met dit hoesje: pricewatch: Samsung Galaxy S7 edge S-View Cover (Galaxy S7 edge) Zwart

Super hoesje mijn telefoon blijft goed beschermd, nu is de hoesje binnenkort wel aan vervanging toe i.v.m. slijtage etc.

Nu dacht ik eer om de zelfde te kopen, mede omdat ik helaas op mijn vorige toestel de LG G3 (was wel kunststof toestel) de ervaring had dat de gewone hoesjes tpu cover zoals dit enzo: https://nl.aliexpress.com...7e9ea25&priceBeautifyAB=0

mijn telefoon van binnen toch beschadigde (vlekjes enzo blijkbaar kwam er toch vuil tussen het hoesje en de telefoon), moet wel zeggen dat alle hoesje uit China kwamen (maar dit zegt vaak niks omdat die zelfde hier verkocht worden voor 10 euro meer).

De S-View Cover doet zijn werk erg goed en heeft op dit moment mijn toestel 0,0 % beschadigd, zijn er eventueel alternatieve? wil geen bulk case hebben maar ook geen hoesje waarbij mijn telefoon valt en deze zo kapot is.

Prijs zit ik niet erg mee als het maar niet 25 euro + wordt (beetje zonde geld van een toestel dat meer dan een jaar oud is).

Iemand die ervaring of me iets kan aanbevelen?
zou een tpu case van spigen proberen hahah. ik heb wel beschadigingen op mijn toestel door een plastic hoesje van samsung, dus die raadt ik sws niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
giovanni2903 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 01:24:
[...]

zou een tpu case van spigen proberen hahah. ik heb wel beschadigingen op mijn toestel door een plastic hoesje van samsung, dus die raadt ik sws niet aan
Welk hoesje heb jij van samsung gehad en welke beschadigingen had je daar van gekregen?

Met mijn hoesje heb ik 0 beschadigingen, welke spigen hoesje zou je aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
Ik gebruik voor mijn S5 plus en ook voor mijn S7 edge een Spigen Tough Armor hoesje...
Ik wil niks meer anders :) Robuust en goede TPU van binnen en harde case van buiten...
Perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
mindwarper schreef op maandag 19 maart 2018 @ 17:52:
Ik gebruik voor mijn S5 plus en ook voor mijn S7 edge een Spigen Tough Armor hoesje...
Ik wil niks meer anders :) Robuust en goede TPU van binnen en harde case van buiten...
Perfect...
Dat is zeker zo een bulk hoes? Dat zoek ik juist niet, heb dit in het verleden gehad (zo een type) maar vind het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
dutchnltweaker schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:20:
[...]

Dat is zeker zo een bulk hoes? Dat zoek ik juist niet, heb dit in het verleden gehad (zo een type) maar vind het niks.
wat bedoel je met bulk?

Dit is het hoesje wat ik heb:
Afbeeldingslocatie: https://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/xlarge/public/article_images/2016/05/spigen-rugged-armor-case_0.jpg?itok=4FeAEFFq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
dutchnltweaker schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:47:
[...]

Welk hoesje heb jij van samsung gehad en welke beschadigingen had je daar van gekregen?

Met mijn hoesje heb ik 0 beschadigingen, welke spigen hoesje zou je aanbevelen?
deze had ik eerst:
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/images/member/original/1Bw21c1HSRzlUJr.png

haalde het hoesje er 1x per maand af om het stof wat tussen het hoesje en telefoon kwam te zitten weg te halen en nu zijn de bovenste hoekjes van mijn toestel lichtelijk beschadigt. vind het niet erg ofzo, maar met een rubber hoesje gebeurt dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
giovanni2903 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 02:40:
[...]

wat bedoel je met bulk?

Dit is het hoesje wat ik heb:
[afbeelding]
Bulk bedoel ik eigenlijk een "lomp dik hoesje" , zoals ik zie had jij een anderen samsung hoesje. Die van mij beschermden wel een stuk beter (zit strakker er omheen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
dutchnltweaker schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:20:
Naja als je dat bulk hoesjes vindt, dat is jouw recht.. maar is wel goede bescherming ;)
En ik vind zelf de bulkyness meevallen :)

Hier heb je een YouTube video die de Slim Armor en Tough Armor Spigen hoesjes vergelijkt voor de S7 edge...
Wat iemand hierboven gepost heeft lijkt mij de Spigen Slim Armor hoesje.. maar ik ben voor de Spigen Tough Armor gegaan :)

YouTube: Spigen Tough Armor and Slim Armor Cases for the Samsung Galaxy S7 &a...

[ Voor 8% gewijzigd door mindwarper op 20-03-2018 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
mindwarper schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:05:
[...]

Naja als je dat bulk hoesjes vindt, dat is jouw recht.. maar is wel goede bescherming ;)
En ik vind zelf de bulkyness meevallen :)

Hier heb je een YouTube video die de Slim Armor en Tough Armor Spigen hoesjes vergelijkt voor de S7 edge...
Wat iemand hierboven gepost heeft lijkt mij de Spigen Slim Armor hoesje.. maar ik ben voor de Spigen Tough Armor gegaan :)

YouTube: Spigen Tough Armor and Slim Armor Cases for the Samsung Galaxy S7 &a...
Het is gewoon dat ik een case zoek doe toch nog mooi bij het design past, maar dat terzijde vind ik de spigen case van @giovanni2903 laat zien mooier qua design dan die jij weer toont ;) maarja iedereen heeft zijn eigen smaak O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
de hoes van @giovanni2903 lijkt mij de spigen slim armor te zijn, maar dat is een gokje van mij ;)
Correctie: Lijkt me meer de rugged armor te zijn

ik geef toe de spigen tough armor is niet zo heel mooi, maar ik ben gewoon bereid concessies te doen als het gaat op bescherming van de telefoon.. die vind ik zelf persoonlijk belangrijker haha :)

[ Voor 35% gewijzigd door mindwarper op 20-03-2018 12:36 . Reden: correcte informatie neergezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
mindwarper schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:31:
de hoes van @giovanni2903 lijkt mij de spigen slim armor te zijn, maar dat is een gokje van mij ;)
Correctie: Lijkt me meer de rugged armor te zijn

ik geef toe de spigen tough armor is niet zo heel mooi, maar ik ben gewoon bereid concessies te doen als het gaat op bescherming van de telefoon.. die vind ik zelf persoonlijk belangrijker haha :)
dutchnltweaker schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:17:
[...]

Het is gewoon dat ik een case zoek doe toch nog mooi bij het design past, maar dat terzijde vind ik de spigen case van @giovanni2903 laat zien mooier qua design dan die jij weer toont ;) maarja iedereen heeft zijn eigen smaak O-) .
het hoesje die ik heb is deze:
https://www.bol.com/nl/p/...e-black/9200000055574013/

de iets dikkere variant vind ik niks, deze beschermt prima tegen stootjes. was niet van plan ermee te gaan overgooien ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
giovanni2903 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 02:30:
[...]

[...]

het hoesje die ik heb is deze:
https://www.bol.com/nl/p/...e-black/9200000055574013/

de iets dikkere variant vind ik niks, deze beschermt prima tegen stootjes. was niet van plan ermee te gaan overgooien ofzo :P
Heb jij een screen protector i.c.m. deze case? lees in een review of bol.com namelijk dat i.c.m. een screen protector de case niet werkt blijkbaar?

@mindwarper hier ook ervaring mee met de spigen case?

[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 23-03-2018 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
dutchnltweaker schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:26:
@dutchnltweaker
in ieder geval ziet clearplex protector die ze bij MM er voor mij voor ongeveer 20 € hebben opgezet goed uit i.c.m. met mijn Spigen Tough Armor hoesje.. geen issues daarmee gezien nog.
maar zoals gezegd ligt de telefoon inclusief protector én inclusief hoesje nog in doosje totdat overstap naar nieuwe provider is afgerond (al heb ik de simkaart wel al binnen)

[ Voor 49% gewijzigd door mindwarper op 23-03-2018 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
mindwarper schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:49:
[...]

@dutchnltweaker
in ieder geval ziet clearplex protector die ze bij MM er voor mij voor ongeveer 20 € hebben opgezet goed uit i.c.m. met mijn Spigen Tough Armor hoesje.. geen issues daarmee gezien nog.
maar zoals gezegd ligt de telefoon inclusief protector én inclusief hoesje nog in doosje totdat overstap naar nieuwe provider is afgerond (al heb ik de simkaart wel al binnen)
Kwam een review hier tegen op tweakers: pricewatch: Spigen Rugged Armor Samsung Galaxy S7 edge Case Zwart waar dit weer aangeven stond, maar duidelijk denk dat ik voor deze spigen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
dutchnltweaker schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:26:
[...]

Heb jij een screen protector i.c.m. deze case? lees in een review of bol.com namelijk dat i.c.m. een screen protector de case niet werkt blijkbaar?

zou moeten werken hoor, ze hebben zelfs bundels met hun eigen screenprotector erbij..
ik zelf gebruik het niet want vind screenprotectors überhaupt niet fijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
giovanni2903 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 21:33:
[...]

zou moeten werken hoor, ze hebben zelfs bundels met hun eigen screenprotector erbij..
ik zelf gebruik het niet want vind screenprotectors überhaupt niet fijn :9
Heb hem aangeschaft via bol.com, krijg hem morgen binnen! Laat morgen weten of het wat is zoniet stuur ik hem terug O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@giovanni2903 @mindwarper
met de harde screenprotector is het onmogelijk om de spigen hoes om te doen, deze is zo strak dat die de screen protector gewoon er af drukt helaas...

Update:

2e screen protector er op geplakt (zit ietsjes strakker), case gaat er nu wel omheen alleen de screen protector laat nu in het midden wat los... (bolling).

[ Voor 43% gewijzigd door dutchnltweaker op 24-03-2018 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
@dutchnltweaker dat is vervelend...

Ik ga als mijn Clearplex protector die er nu op zit niet meer aan mijn eisen voldoet toch maar spul uit USA over laten komen :)
ArmorSuit :)

Maar dat is nog relatief veraf, ik wacht even tot na 6 april wanneer mijn abonnement bij andere provider is ingegaan en ik mijn S7 edge ook in gebruik ga nemen...

Toe ik de Clearplex protector erop liet zetten bij de MediaMarkt ehb im ze gelijk mijn zelf gekochte Spigen Tough Armor hoesje erbij gegeven om het zo passend te krijgen en ziet er goed uit vooralsnog geen issues

maar zoals gezegd ik gebruik mijn S7 edge pas echt als abonnement bij andere provider is overgezet en actief is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
mindwarper schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:20:
@dutchnltweaker dat is vervelend...

Ik ga als mijn Clearplex protector die er nu op zit niet meer aan mijn eisen voldoet toch maar spul uit USA over laten komen :)
ArmorSuit :)

Maar dat is nog relatief veraf, ik wacht even tot na 6 april wanneer mijn abonnement bij andere provider is ingegaan en ik mijn S7 edge ook in gebruik ga nemen...

Toe ik de Clearplex protector erop liet zetten bij de MediaMarkt ehb im ze gelijk mijn zelf gekochte Spigen Tough Armor hoesje erbij gegeven om het zo passend te krijgen en ziet er goed uit vooralsnog geen issues

maar zoals gezegd ik gebruik mijn S7 edge pas echt als abonnement bij andere provider is overgezet en actief is
Duidelijk, ga waarschijnelijk a.s. week ook zo een clearplex protector er op laten zetten bij mediamarkt (heb nu spul uit china maar elke keer laat het los na een poos..). Wat was je kwijt om dat te laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
dutchnltweaker schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 15:32:
@giovanni2903 @mindwarper
met de harde screenprotector is het onmogelijk om de spigen hoes om te doen, deze is zo strak dat die de screen protector gewoon er af drukt helaas...

Update:

2e screen protector er op geplakt (zit ietsjes strakker), case gaat er nu wel omheen alleen de screen protector laat nu in het midden wat los... (bolling).
hmm vervelend idd.. hopelijk kun je het hoesje wel gebruiken icm de mediamarkt screen protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
giovanni2903 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:07:
[...]

hmm vervelend idd.. hopelijk kun je het hoesje wel gebruiken icm de mediamarkt screen protector
Heb de screen protector al bijna 3 weken, merk helaas dat er wel snel krassen op zichtbaar zijn (in zonlicht), hoe dit komt weet ik niet... de plastic screenprotectors hadden nooit krassen maar zaten dus nooit goed vast (Keuze is helaas beperkt op de s7 edge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
dutchnltweaker schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:39:
[...]

Heb de screen protector al bijna 3 weken, merk helaas dat er wel snel krassen op zichtbaar zijn (in zonlicht), hoe dit komt weet ik niet... de plastic screenprotectors hadden nooit krassen maar zaten dus nooit goed vast (Keuze is helaas beperkt op de s7 edge).
ik gebruik mijn toestel al 13 maanden zonder screenprotector en heb alleen maar lichte krasjes die alleen zichtbaar zijn als je em op een bepaalde manier in de zon houdt, het gorilla glas doet dus al erg goed zijn werk. voor mij geen gekloot met die screenprotectors :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomlord
  • Laatst online: 18:54
Hooi allen. Ik heb nu zo'n 1.5 jaar een normaleS7 met Spigen Liquid Crystal Case. Altijd een glazen screenprotector er op gehad die prima heel mijn scherm beschermde (milimetertjes links en rechts tussen mijn case en het beschermglas uitgesloten natuurlijk)

Laatst heb ik hem laten vallen en is mijn scherm vervangen (binnen verzekeringsvoorwaarden gelukkig). Er is een origineel scherm voor teruggeplaatst.
Echter merk ik nu dat alle screenprotectors die ik er op laat zetten, niet goed afsluiten aan de randen. Er zit lucht onder en dit slaat natuurlijk dof uit. Dit zowel onder als boven als aan de zijkanten.
Winkel waar ik normaal naar toe ga gaf aan dat het scherm van de s7 licht gebogen is, maar dat hij geen echt goede passende protectors meer kan bestellen. Heeft iemand een idee welke wel goed passen?

[ Voor 4% gewijzigd door tomlord op 23-05-2018 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Direct bij de aankoop van mijn S7 Edge in 2016 heb ik een Spigen Galaxy S7 Edge Case Ultra Hybrid gekocht in combinatie met een Screenknight Galaxy S7 Edge Invisible Shield screen protector.
Aan de zijkanten bleef de screenprotector wel goed zitten. Maar aan de boven en onderkant niet en kwam daar stof onder de screenprotector te zitten. Ook kwamen er deuken en putten in de screenprotector. En de case verkleurde naar een bruine kleur.
Op dit forum zag ik dat iemand tevreden was met de Kruidvat Samsung Galaxy S7 Edge Curved Protection Glass. Deze heb ik ook gekocht en er twee weken geleden opgezet. Het is een glazen protector en je krijgt er ook een back cover bij. Deze drukt niet de protector van het toestel af en is slanker dan de Spigen. De randen van de protector lopen niet helemaal door. Maar hij is wel heerlijk glad. Maar er lijkt toch een beetje stof op te bouwen. Voor dat geld ben ik zeer tevreden. Mijn S7 Edge lijkt wel als nieuw.
Ik hoop dat voor de nieuwere toestellen met afgeronde hoeken er wel goede protectors gaan komen.

Update 3-10-2018: Er zijn toch stofdeeltjes achter de protector gekomen. En sinds kort zit er ook een barst in. Jammer, want verder was die prima.

[ Voor 6% gewijzigd door gozoman op 03-10-2018 14:39 ]

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste