It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Is het a) überhaupt al mogelijk om een goede glass protector i.c.m. een bepaalde goede hoes te combineren ? Liefst heb ik dit uiteraard. b) krast het scherm zonder bescherming nu echt zo spoedig ? Wil de S7 Edge met namelijk binnen houden dn op tafel maar wel beschermen met een mooie degelijke hoes en tegelijkertijd een glass protector.
Ben benieuwd of er wat mogelijk is. Heb het niet echt nauwkeurig kunnen vinden, de vragen die ik hierboven stel. Althans, niet concreet. Er is gewoonweg teveel te koop en teveel meningen/ opvattingen van onze beste medemens. Graag wat super advies !!! Ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat mijn S7 Edge ook mooi kan blijven.
Mijn Dank bij voorbaat !!!
I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...
Ik heb veel gelezen, en ik zit in een Internationale whatsapp group maar ben eigenlijk nog niemand tegen gekomen die helemaal blij was met een glazen screen protector voor de Edge. Zoals eerder genoemd is, zou ik je de ultimate Shield screen protector aanraden, niet van glas maar zit echt perfect op het scherm, laat niet los, makkelijk aan te brengen, en ik vind hem totaal niet storend.
Ik gebruik deze icm de Samsung Clear cover en ben helemaal blij met deze combinatie
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Stop maar met zoeken want een goede tempered glass protector bestaat niet voor de S7 (edge). Zelfs de gebogen randen van de normale S7 zijn een probleem. Ik heb al vanalles geprobeerd. De ultimateshield laat snel los in de hoekjes, tempered glass is of te klein of zit alleen op de randjes vast en zorgt voor een slechte (matte) schermkwaliteit.Anoniem: 441274 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 21:29:
lees goede dingen over de ultimate shield. Maar ik wil toch een screenprotector van tempered glass.
Welke is een goede in combinatie met de originele flipwallet? Ik heb wel bij de MM er eentje gezien van panzerglass. Deze heb ik op mijn tablet en goede ervaring mee. Maar hoe is deze met de randen van de edge?
Ik heb er nu niks op zitten. Mocht iemand dé tip hebben dan hoor ik het graag
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Hartelijk Dank voor je reactie !!! Ik heb al even gekeken. Klopt het dat de " Ultimate Shield protector " alleen via Amazon of buitenlandse winkels te koop is ? Of ook hker in NL ? De Clear Cover van Samsung zelf is goed heb ik gelezen, wat vind je dan van de Flip Cover van Samsung ? Zou die combi ook gaan met de screen protector of gewoon gaan voor een Clear Cover ?Mother_Goozz schreef op maandag 23 januari 2017 @ 22:12:
[...]
Ik heb veel gelezen, en ik zit in een Internationale whatsapp group maar ben eigenlijk nog niemand tegen gekomen die helemaal blij was met een glazen screen protector voor de Edge. Zoals eerder genoemd is, zou ik je de ultimate Shield screen protector aanraden, niet van glas maar zit echt perfect op het scherm, laat niet los, makkelijk aan te brengen, en ik vind hem totaal niet storend.
Ik gebruik deze icm de Samsung Clear cover en ben helemaal blij met deze combinatie
I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...
En hoe bevalt hij tot nu toe?Ursamajor schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:05:
Heb net voor 12 euro een draadloze oplader van de Hema gekocht en moet zeggen dat hij met mijn dikke hoes toch best snel laadt!
Een ledje van nog geen mm geeft de laadstatus aan en gelukkig er zijn geen piepjes of ventilatorgeluid. Dus deze kan prima op het nachtkastje!
[afbeelding]
Wil hem ook aanschaffen.
Ik zou als je de mogelijkheid heb via hun eigen website bestellen zelf had ik hem met 2 dagen binnen en geen verzendkosten. Hier kan je opgeven of je alleen screen/body/maximum protection wilt kopen (zelf alleen de screen protector gekozen)Darkace schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:10:
[...]
Hartelijk Dank voor je reactie !!! Ik heb al even gekeken. Klopt het dat de " Ultimate Shield protector " alleen via Amazon of buitenlandse winkels te koop is ? Of ook hker in NL ? De Clear Cover van Samsung zelf is goed heb ik gelezen, wat vind je dan van de Flip Cover van Samsung ? Zou die combi ook gaan met de screen protector of gewoon gaan voor een Clear Cover ?
Ook heb ik nog een Coupon code voor je: 20Off4U, hopelijk werkt die ook bij jou
Ik heb zelf voor de Clear Cover gekozen omdat ik deze ook op mijn s6 edgde+ had en uitermate goed beviel! Je behoud naar mijn mening heel goed het mooie design van de s7e, en blijft met deze combinatie er als nieuw uitzien. Ik ben geen fan van de Flip covers, te vaak krassen of zelfs beschadiging op de screen protector (plus dat ik ze vaak gewoon onhandig vind.)
Andere vraag: wat is een fijne wireless charger? Ben eigenlijk opzoek naar een platte waar die gewoon fatsoenlijk op kan liggen voor de nacht maar de meeste vind ik te klein. De officiële stand is leuk maar heb het idee icm de Clear Cover is dat die er makkelijk afglijdt, iemand ervaring hiermee?
Hij bevalt super! Ik leg de telefoon erop als ik ga slapen en dan is hij de volgende morgen weer vol. Zelfs met mijn dikke case die erom zit.Mr-Music schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:25:
[...]
En hoe bevalt hij tot nu toe?
Wil hem ook aanschaffen.
In een test die ik heb uitgevoerd, laadt ie van 30% naar 100% in een uur of 2. Prima. En dat voor 12 euro
Gadgets FTW!
Misschien niet de mooiste, maar wel een goede combinatie.
Voor micro-usb probleem die je beschrijft hebben ze tegenwoordig zulke kabelsUniciteit schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 23:01:
[...]
Zo, een half jaar verder. Ik dacht dat ik hier (voor de twijfelaars), maar eens zou opschrijven wat de voor mij echt de plus- en minpunten zijn.
Eerst maar eens de pluspunten:
1. AMOLED scherm
2. Always-on functionaliteit
3. Draadloos opladen
4. Camera
5. Widgets op homescreen
6. Water resistance
Het scherm is echt heel erg goed. Heel af en toe denk ik "misschien is er soms nog een iets te blauwige gloed", maar het feit dat zwart echt zwart is... nou, fantastisch. Dan kwamen we ook meteen bij de always-on functionaliteit: als het scherm uitstaat altijd toch nog de tijd kunnen zien, of dat er een gemiste oproep is, of welk liedje afspeelt. Top!
Dan het draadloos opladen. Vooraf zag ik dat juist meer als een gimmick, maar ik moet zeggen: ik ben om. Ik heb twee charging pads, eentje op een bureau waarbij de telefoon recht opstaat en eentje bij mijn bed.Aan het werk bij het bureau? Ik leg 'm neer, heb goed zicht op het always-on scherm voor de tijd en hij laadt op. Die bij mijn bed vind ik nog fijner: zeker als het donker is en ik ga slapen of ik sta op, geen gekloot meer met kabeltjes... ik leg 'm neer, en hij laadt op.
Dan de camera. Deze is uitstekend, zeker in het donker. De iPhone 7 schijnt het ook aardig te doen, die heb ik niet gebruikt dus daar kan ik niet echt over oordelen... maar in ieder geval een hele verbetering ten opzichte van de iPhone 6S.
Het laatste puntje zijn widgets op je homescreen. Ik twijfelde even of ik 'm moest opschrijven als een echte pluspunt, op mijn 'hoofd thuisscherm' heb ik bovenaan een weerwidget staan met het weer voor de komende uren. Simpelweg erg prettig dat die aanwezig is. Geen killer feature, maar toch wel fijn.
Het laatste is water resistance. Ik speel vaak, via mijn telefoon, muziek af terwijl ik in de douche sta. Even een andere playlist opzetten of een ander lied uitkiezen... daar maak ik me echt geen zorgen over, ook al wordt-ie zeiknat.
De minpunten:
1. Micro USB
2. Geen échte voice assistent zoals Siri
3. Privacy instellingen zijn niet echt éénduidig
4. Geen goede herstelopties
5. Software updates relatief traag
Het eerste nadeel is toch de Micro USB aansluiting. Sinds ik de telefoon draadloos oplaadt geen al te groot probleem, maar zeker daarvoor kwam het nog té vaak voor dat ik de kabel er verkeerd om in wilde doen (wat dus niet gaat).
Tweede punt is dat er niet echt een voice assistent is á la Siri. Er zijn wel hier en daar wat mogelijkheden met Google's stemherkenning en ook is er een ingebouwde functie waarmee je iemands naam noemt om vervolgens die persoon te bellen, maar het sluit allemaal nét níet lekker op elkaar aan.
Niet dat ik nou zo'n fervent Siri gebruiker was, maar ik vond het bijvoorbeeld in de auto toch wel handig om mijn stem te gebruiken.
Derde punt zijn de privacy instellingen. Er wordt wel een poging gedaan om het een beetje bij elkaar te stoppen, maar bij iOS is dit toch echt veel overzichtelijker en beter geregeld. Op iOS wist ik precies wat welke app deed en waar die bij kon op de achtergrond. Op Android is het toch wel een paar keer voorgekomen dat ik dacht "Mmm, dat was niet helemaal duidelijk dat je ook toegang had tot die en deze gegevens."
Vierde punt is: geen goede herstelopties. Ik heb 'm een keer helemaal opnieuw moeten instellen omdat ik mijn Google-wachtwoord was vergetenen ondanks dat ik zowel back-up van Google account als via Samsung account had ingeschakeld, neemt-ie toch verre van alles mee. Apple heeft dit met iCloud écht top geregeld: bij iOS kan je in principe elke iPhone pakken die je wilt en een reservekopie terugzetten (via de cloud). Précies zoals je het eerst ook had.
Laatste punt zijn de software-updates: het duurt allemaal wat langer, het hangt van je regio af en ook weer van je provider. Ook dit heeft Apple aanzienlijk beter geregeld: als Apple er nú een software update uitgooit, dan zit er hooguit een paar uur tussen voordat je 'm kan binnenharken.
De minpunten zijn dus vooral software gerelateerd. Erg jammer, want het zijn toch echt wel belangrijke punten.
Onder het kopje, eervolle vermelders. Een aantal punten waarvan ik vooraf misschien had gedacht dat ik ze juist méér zou gebruiken of juist tegen zouden vallen.
1. LED lampje
2. Multitasking
3. Contactloos betalen
4. Vingerafdrukscanner
5. Edge screen
Het LED lampje is een mooie toevoeging. Op zich prettig om erbij te hebben, maar ik heb 'm ook wel is uitgezet en dan mis ik hem ook toaal niet. En dan nog een puntje: zou dat lampje niet gewoon verwerkt kunnen worden in het always-on scherm? Lijkt mij net zo makkelijk...
Multitasking is prettig: meerdere apps naast elkaar draaien of juist als een venster over de huidige app heen. Het is allemaal mogelijk. Prettig dat het kan, maar de keren dat ik er tot nu toe écht nuttig gebruik van heb gemaakt zijn op één, hooguit twee, handen te tellen.
Contactloos betalen is ook een aardige toevoeging. Apple heeft het met Apple Pay, maar dat is niet beschikbaar in Nederland. Ik heb er wel is gebruik van gemaakt, maar in principe heb ik mijn bankpas altijd bij en dan gebruik ik die gewoon voor contactloos betalen. Vooraf had ik dus verwacht dat ik hier meer gebruik van zou maken met mijn telefoon, maar ik gebruik het eigenlijk nooit.
Het laatste is de vingerafdrukscanner. Deze krijgt een eervolle vermelding omdat deze absoluut niet is tegengevallen. Deze doet het uitstekend en is zeker net zo goed als Apple's Touch ID. Vooraf had ik hier wat zorgen over, maar dat is dus 100% meegevallen.
Laatste eervolle vermelding is het edge screen. Dat is meteen een dubbele: qua design en hoe het scherm meebuigt vind ik erg gaaf en ziet er gewoon goed uit. De functionaliteit die er mee gepaard gaat (namelijk het swipen zodat de "Edge-vensters" te voorschijn komen)... ik gebruik het eigenlijk niet. Een beetje een gimmick wat software functionaliteit betreft.
Zo, nog een heel verhaal geworden. Lang verhaal kort: qua hardware is de S7 Edge uitstekend, qua software is er nog een hoop vooruitgang te boeken.
Ik kijk met spanning uit naar de Galaxy S8 en de 'iPhone 8' (met AMOLED scherm).
Samsung lijkt te komen met een echte voice assistent, maar ik vraag me nog wel af of het ze lukt om nog wat meer te werken aan mijn bezwaren wat betreft software. Ook wijzen de laatste geruchten erop dat de vingerafdrukscanner naar de achterkant verplaatst zal worden: dat zou ik persoonlijk een tegenvaller vinden.
Apple lijkt dit jaar ook met een uitstekend toestel te komen: alle pluspunten die ik hierboven genoemd worden ook in het geruchtencircuit genoemd. Ik heb alleen nog niks gehoord over always-on functionaliteit, maar het lijkt mij dat dat er ook gewoon gaat komen. Als die geruchten, qua hardware kloppen, dan zal Apple een zeer sterk toestel neerzetten aangezien ze het qua software eigenlijk al zo goed als op orde hebben.
Let's see what the future brings.
http://s.aliexpress.com/z2MNzyIz
Verder heb ik van micro USB tenminste tientallen stekkers en laders liggen, altijd wel 1 snel te vinden.
Dan backup/herstel: met Samsung nog niet meegemaakt, maar op de moto3g ging het fantastisch. Ook de overgang van de Moto naar Samsung was goed. Direct de hele Google launcher zoals ik hem al had.
[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 27-01-2017 08:32 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zo'n kabel kreeg ik meegeleverd met de Quickcharge autolader van Blitzwolfninasky11 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:09:
[...]
Voor micro-usb probleem die je beschrijft hebben ze tegenwoordig zulke kabels![]()
http://s.aliexpress.com/z2MNzyIz
Bij mijn bed ligt een chargepad waar hij draadloos oplaadt, helaas wel een paar keer gehad dat ik hem er net niet goed opgelegd had...en hij dus mooi niet opgeladen was 's morgens.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39094738/
dat ziet er eigenlijk wel goed uitKhayma schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:12:
Heeft iemand al gebruik gemaakt van de QI charger van de iKea? Denk er over na om dat nachtkastje te halen;
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39094738/
Nu zou ik graag een combinatie van de clear cover en een screen protector willen om de telefoon te beschermen.
Helaas is de normale ultimate shield uitverkocht, is er nog een goed alternatief?
- Krijg net een mailtje dat ze weer in stock zijn

[ Voor 10% gewijzigd door MDsvs op 02-02-2017 13:26 . Reden: update ]
Anoniem: 840345
Samsung Galaxy 10 Plus
bij de body protection heb je alleen achterkant en zijkanten, maximum protection heb je zowel voor en achterkant en de zijkanten. Ik ben zelf voor de max gegaanAnoniem: 840345 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 11:22:
Door dit topic ben ik van plan om de Ultimate Shield protector aan te schaffen voor de "gewone" S7 van mijn vriendin. Maar wat is nu precies het verschil tussen de "Body protection" en de "maximum protector"?
Let op de kortingscodes van 20% eerder genoemd in dit topic zijn nog steeds geldig
[ Voor 8% gewijzigd door MDsvs op 06-02-2017 08:21 ]
hebben jullie ervaring met deze vloeibare screenprotector en WERKT dit ECHT ?
https://www.wehkamp.nl/el...I_865467/#extraInformatie
[ Voor 3% gewijzigd door 1475paul op 13-02-2017 15:36 ]
Late reactie, maar ik zou er niet aan beginnen: https://forum.xda-develop...n-protector-nano-t32157391475paul schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:27:
hallo
hebben jullie ervaring met deze vloeibare screenprotector en WERKT dit ECHT ?
https://www.wehkamp.nl/el...I_865467/#extraInformatie
Nomen nescio
http://www.ebay.nl/itm/35...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Ik gebruik dit hoesje van UAG voor de S7. Mooie kleur en de knoppen aan de zijkant werken bij UAG hoesjes altijd perfect. Als thema op de telefoon dan nog GraceBrown en klaar.
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Ik ben ook wel benieuwd wat je bedoel met warm maken1475paul schreef op zondag 19 februari 2017 @ 06:28:
hoe bedoel je warm maken en hoe?
En werkt het ook met hoesjes zoals bijv UAG hoes voor S7 edge?
Jamesbond007uk
misschien deze ook maar een proberen, bij mijn ultrashield beginnen de randjes los te laten icm de spigen liquid crystal. Maar iemand deze screen protector geprobeerd met een hoesje?johanneslol schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 21:07:
IK heb gewoon een goedkope Chinese screen protector.. En tot mijn stomme verbazing werkt deze wel helemaal zonder problemen bij de randen. Ik heb er geen hoesje om heen maar alleen de screen protector werkt perfect. Voor je hem er op plakt hem wel even warm makenDus wellicht een tip ?
http://www.ebay.nl/itm/35...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Nu zijn we dus wel 3 jaar verder en ga ik voor mijn werk veel meer bellen en wil ik niet de hele tijd met een telefoon aan mijn oor rondlopen.
Belangrijk is dat je goed te horen bent en een fijne geluidskwaliteit zou ook top zijn. Op dit moment heb ik een Sennheisser CX 3.00 die erg goed werkt (maar geen microphone heeft).
Gewoon simpelweg met een haardroger! Het lijkt alsof de lijm dan vloeibaar wordt. Ik had dit de eerste keer niet gedaan en de screen protector liet steeds los, later heb ik hem onder de warme kraan schoongemaakt en toen plakte hij perfect.. xD toen viel het kwartje en heb ik een nieuwe besteld en warm gemaakt met een haardroger.1475paul schreef op zondag 19 februari 2017 @ 06:28:
hoe bedoel je warm maken en hoe?
Hij zit er nu al een aantal weken op zonder dat er stof ofzo onder zit!
dank u voor de tipjohanneslol schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:43:
[...]
Gewoon simpelweg met een haardroger! Het lijkt alsof de lijm dan vloeibaar wordt. Ik had dit de eerste keer niet gedaan en de screen protector liet steeds los, later heb ik hem onder de warme kraan schoongemaakt en toen plakte hij perfect.. xD toen viel het kwartje en heb ik een nieuwe besteld en warm gemaakt met een haardroger.
Hij zit er nu al een aantal weken op zonder dat er stof ofzo onder zit!
Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn met ervaring, wat ik kan vinden via reviews op Amazon en Youtube blijken beide cases nogal hun beperkingen te hebben. De Ghostek gaat bijvoorbeeld maar tot 1m voor 10 minuten (daar is hij op getest en berekend) en de plastic achterkant zou nogal snel loslaten. De Lifeproof is tot 2m voor een uur maar het deurtje voor de lader zou erg, erg snel kapot gaan, de screen protector zou niet zo fijn zijn en de bel kwaliteit is minder dan die van de Ghostek.
Ik heb moeite om te beslissen wat nou de slimste koop is. Beide zijn even duur dus daar zit het verschil niet in.
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
De telefoon ondersteund enkel quick charge 2.0, dus een 3.0 lader meeleveren zou niet veel nut hebben. Er zit dus ook een QC2. 0 lader in de doos.giovanni2903 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 04:05:
Hallo, ik ben van plan deze week de s7 edge te kopen omdat hij door de cashback actie "maar" 550 euro is, maar ik heb een vraagje. zit er standaard een quick charge 3.0 lader bij of is het de "ouderwetse" 2.0 lader?
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
ah oke, dan was ik in de war met een andere telefoon. bedanktOmeJoyo schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 06:34:
[...]
De telefoon ondersteund enkel quick charge 2.0, dus een 3.0 lader meeleveren zou niet veel nut hebben. Er zit dus ook een QC2. 0 lader in de doos.
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Kijk eens naar pricewatch: Xiaomi Pistons V3 (Zwart) deze oordopjes leveren een goed geluid en hebben ook een microfoon. In Nederland biedt alleen Bol.com ze aan, kijk eens op wat Chinese webshops rond daar zijn ze voor minder te vinden!-Splash- schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:30:
Heeft er iemand een goede suggestie voor een inear headsetje die ook goed werkt om mee te bellen (dus calls aannemen via een klein remote e aan 1 van de ear dingen. Een vriend van mij heeft dit met apple (http://www.apple.com/shop...-with-lightning-connector) en deze werkt briljant. Maar mijn ervaringen met Android uit het verleden zijn wat minder hiermee (vaak werkt het niet lekker).
Nu zijn we dus wel 3 jaar verder en ga ik voor mijn werk veel meer bellen en wil ik niet de hele tijd met een telefoon aan mijn oor rondlopen.
Belangrijk is dat je goed te horen bent en een fijne geluidskwaliteit zou ook top zijn. Op dit moment heb ik een Sennheisser CX 3.00 die erg goed werkt (maar geen microphone heeft).
[ Voor 5% gewijzigd door Hegeman op 09-03-2017 14:28 ]
Deze morgen toch even op de telefoon geplaatst. In het midden zit er echter een soort van zichtbare adhesie die zich gedraagt zoals een luchtbel. Deze is niet echt zichtbaar als het scherm aan staat. Verder past het wel redelijk goed.
Voorlopig is het wel beschermd, maar ik twijfel nu toch om die volledige protection film te bestellen. Ben ik eindelijk ook van die rubberen beschermhoes af
Ofwel wacht ik nog even af tot deze mij begint te ergeren. Wat zouden jullie doen?
ik had ook luchtbellen en die gingen weg na 4 dagen.ETzPliskin schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:07:
.
Deze morgen toch even op de telefoon geplaatst. In het midden zit er echter een soort van zichtbare adhesie die zich gedraagt zoals een luchtbel. Deze is niet echt zichtbaar als het scherm aan staat. Verder past het wel redelijk goed.
Ofwel wacht ik nog even af tot deze mij begint te ergeren. Wat zouden jullie doen?
dat woord ook uitgelegd in de handleiding dacht ik.
Is dat ook het geval bij de tempered glass versie?raro007 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:26:
[...]
ik had ook luchtbellen en die gingen weg na 4 dagen.
dat wordt ook uitgelegd in de handleiding dacht ik.
Weet ik niet zo maar ga er wel van uit.barrymossel schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:11:
[...]
Is dat ook het geval bij de tempered glass versie?
Anders moet je de handleiding lezen of het daar staat.
Het is heel ander materiaal, dus ik ga er niet van uit. Vermoedde al dat jij niet de tempered glass versie had. Maar in ieder geval van de site:raro007 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:00:
[...]
Weet ik niet zo maar ga er wel van uit.
Anders moet je de handleiding lezen of het daar staat.
Installation
Due to current curved edge technology, adhesive is only behind the coloured frame. There is no adhesive behind the middle screen area to prevent bubbles and air.
Step 1: Use the included wet cloth and microfiber cloth to clean the screen before installation.
Step 2: Peel the protective layer off the adhesive side.
Step 3. Carefully align the GLASS to the screen and place it onto the screen.
Step 4: Press and rub firmly on the sides and top and bottom to make sure the protector bonds to the screen.
Je kunt niet instellen dat je dat ronde blauwe klokje ziet als je de Clear View cover opent / sluit? Of zie ik iets over het hoofd?
Samsung S23 Ultra 256GB
Screenprotectors zijn ook geen succes op de normale S7, en dan vooral niet de glasvariant. Je hebt volgens mij nu nog wel de cashback actie van €75 op de Edge dus dat kan interessant zijn, maar verder moet je echt het grotere scherm praktisch vinden.BlazeMuis schreef op zondag 26 maart 2017 @ 13:27:
Ik zit zelf te twijfelen tussen de S7 en de S7 Edge. De 3600mAh batterij van de Edge is wel lekker tegenover de 3000mAh van de S7 (ik heb nu een S6, 2550mAh). Maar ik ben bang dat de grootte van het scherm van de Edge (5.5") misschien toch iets te groot is voor mij.. Daarnaast hoor ik ook verhalen dat hoesjes en screenprotectors (wat ik áltijd gebruik vanaf dag 1) het niet zo goed doen op de Edge variant.
Keuzes zijn moeilijk, en al helemaal als er meer batterij capaciteit in zit..
Hmm.. Moeilijk!
zijn nog genoeg goede hoesjes hoor, heb zelf de officiele backcover van samsung voor 23 euro. screenprotectors gebruik ik nooit, maar die zijn er voor 20-30 euro ook voor de edge (gehard glas ipv een plasticje)Anoniem: 639074 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:05:
[...]
Heb ook zelf even met deze vraag gestoeid en wij zullen de enige niet zijn.![]()
De S7 Edge leek mij wel wat en met de huidige cashback en kortingen die providers je op dit moment graag lijken te geven bij een verlenging, zal de komende S8 zomaar €200/300 duurder kunnen uitpakken.
Dat is het mij niet waard.
Is een S7 Edge niet sowieso al een dure overkill voor bijna iedereen??
Ik zou nog wel 'in' zijn voor de komende Note8, maar eer alle explosietesten achter de rug zijn zitten wij alweer een jaar (of meer) verder en over de prijs hebben wij het dan nog niet eens.![]()
Maar goed de S7 Edge is net binnen en de cashback aanvraag is de deur uit.
Een goed hoesje vinden viel nog niet mee en de meest rigide gehard glas screenprotectors vallen af door het gebogen scherm.![]()
Deze generatie van gehard glas kleeft bijv. niet over het gehele oppervlak, ik heb ze tenminste niet gevonden.
Daarnaast zijn veel van deze screenprotectors door hun laagdikte niet lekker te combineren met veel hoesjes/wallets.
even een vraagje, de oplader die bij de 7edge zit gebruikt standaard quickcharge. is dit niet onwijs slecht voor je batterij om dit altijd te gebruiken? Is het mogelijk uit te zetten of hoe laden jullie je s7 (edge) op?
[ Voor 7% gewijzigd door giovanni2903 op 26-03-2017 20:32 ]
Is een screenprotector eigenlijk nodig voor een S7 Edge?Jochemd13 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 13:29:
[...]
Screenprotectors zijn ook geen succes op de normale S7, en dan vooral niet de glasvariant. Je hebt volgens mij nu nog wel de cashback actie van €75 op de Edge dus dat kan interessant zijn, maar verder moet je echt het grotere scherm praktisch vinden.
Met de eerste Samsung Galaxy S heb ik nooit een screen protector of hoesje gebruikt en het Gorilla glass deed uitstekend zijn werk. Ik neem aan dat de nieuwere versies van Gorilla alleen maar beter zijn geworden... of maken de curves het wat fragiel?
Ik ben namelijk ook aan het kijken naar een S7 Edge (ik zat naar Sony Z5c als 2e optie te kijken); de cashback actie maakt het wel erg interessant.
Puur een dun hoesje, zo'n flip view cover, zou moeten voldoen lijkt me?
Het geheel is glas dus het moet wel een stevig dun hoesje zijn. Ik heb micro scratches want de S7 Edge screenprotectors + meeste cases gaan gewoon niet goed samen. Beginnen al los te pielen binnen enkele minuten dat je een case erom heen hebt gedaan. Koop gewoon een flip case heb je nog wat meer veiligheid tegen dingetjes die scratches kunnen veroorzaken. Ik moet mijn toestel in het zonlicht 40x draaien (overdrijven) om te zien dat ik krasjes heb. Je voelt ze niet, en merkt er niks van. Eerste keer dat ik een toestel gebruik zonder een screen protector. Gewoon voorzichtig zijn en dan blijft ie heel.Gim schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:42:
[...]
Is een screenprotector eigenlijk nodig voor een S7 Edge?
Met de eerste Samsung Galaxy S heb ik nooit een screen protector of hoesje gebruikt en het Gorilla glass deed uitstekend zijn werk. Ik neem aan dat de nieuwere versies van Gorilla alleen maar beter zijn geworden... of maken de curves het wat fragiel?
Ik ben namelijk ook aan het kijken naar een S7 Edge (ik zat naar Sony Z5c als 2e optie te kijken); de cashback actie maakt het wel erg interessant.
Ja, ik zag iemand al een opmerking maken over een Edge S view cover, via pricewatch circa €28. Kijken of ze die ook bij de MM hebben liggen; wel zo prettig om het toestel gelijk met een case te halenPhntm schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:25:
[...]
Het geheel is glas dus het moet wel een stevig dun hoesje zijn. Ik heb micro scratches want de S7 Edge screenprotectors + meeste cases gaan gewoon niet goed samen. Beginnen al los te pielen binnen enkele minuten dat je een case erom heen hebt gedaan. Koop gewoon een flip case heb je nog wat meer veiligheid tegen dingetjes die scratches kunnen veroorzaken. Ik moet mijn toestel in het zonlicht 40x draaien (overdrijven) om te zien dat ik krasjes heb. Je voelt ze niet, en merkt er niks van. Eerste keer dat ik een toestel gebruik zonder een screen protector. Gewoon voorzichtig zijn en dan blijft ie heel.
Ik had een S5 die gaat naar mijn dochter...
Ik heb de S7 Edge gekocht en er meteen in de winkel een protector op laten plaatsen. Die liet echter heel snel los en daardoor kwamen er in een paar dagen tijd (voordat ik naar de winkel terugging voor een nieuwe) al wat dunne krasjes op het scherm. Ik kan het dus alleen maar aanraden om iets op je scherm te plakken.Gim schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:42:
[...]
Is een screenprotector eigenlijk nodig voor een S7 Edge?
Dit heb ik overigens ook gehad bij een HTC en een Lumia, dus is niet exclusief een Samsung probleem. Het Edge scherm maakt het niet extra kwetsbaar.
Ik heb dus een tweede protector gekregen van de winkel, maar ook die liet al snel los aan de randen (vooral bij de afgeronde edges). De wat hardere protectors plakken gewoon niet goed op de afgeronde rand en/of komen los bij gebruik van een case.
Nu heb ik de Ultimate Shield besteld, afgaande op de ervaringen hier. Ik ben benieuwd...
Het hebben va nscreenprotectors op telefoons met gg4/5 is gewoon niet meer nodig. Heb mijn s7e nu in gebruik sinds September vorig jaar met de s view cover case, en geen enkel krasje is te zien. Je moet uiteraard voorzichtig zijn met je telefoon...en niet van de tafel of uit je zak laten vallen.
Ik probeer deze full body InvisibleSHIELD te vinden, maar kan op de site van Zagg alleen de versie vinden voor alleen de voorkant. Waar heb jij 'm vandaan?henklbr schreef op maandag 25 april 2016 @ 17:36:
Met InvisibleSHIELD Full body Samsung Galaxy S7 edge screenprotector
[afbeelding]
https://www.pdashop.nl/pr...msung-galaxy-s7-edge.htmlmusicfreak schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:25:
[...]
Ik probeer deze full body InvisibleSHIELD te vinden, maar kan op de site van Zagg alleen de versie vinden voor alleen de voorkant. Waar heb jij 'm vandaan?
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Anoniem: 727197
raad je aan de officiele te kopen, chinese laders zijn vaak niet heel erg veilig en kunnen sneller exploderen etc..Anoniem: 727197 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 00:14:
Ik wil een draadloos Chinees ladertje voor m'n S7 kopen. Kan dit veilig of moet ik alleen de officiële versie ervan kopen?
Ik hebniet goed gelezen zie ik, ik zoek een full body protector voor de S7, niet voor de Edge. Die zal er dan wel niet zijn. Coolblue heeft hem in ieder geval niet.
[ Voor 19% gewijzigd door musicfreak op 07-04-2017 07:18 ]
Bedankt nog voor deze tip, ik heb ook inmiddels 2 maanden deze screen protector op mijn S7 Edge zitten, en ben er echt heel erg over te spreken. Laats dacht ik een krasje er in te hebben zitten, maar toen ik een paar uur later keek zag ik er niks meer van. Hij zit er echt super strak op en blijft tot nu toe echt mooi.Schizo007nl schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:17:
[...]Ik heb bij Mediamarkt een Clearplex screenprotector laten plakken. Was 19,95 inclusief plakken en ben behoorlijk onder de indruk.
Voor de geïnteresseerde zo ziet de screen protector er na twee maanden gebruik uit:

En op de achterkant heb ik een carbon skin geplakt, wat ook prima bevalt

Tof om te horen man! Die achterkantjes zijn inderdaad ook wel tof, twijfel daar zelf nog over of ik niet liever een D'Brand skin erop zet maar cool dat je dezelfde ervaring er mee hebt.EJSEJS schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:08:
[...]
Bedankt nog voor deze tip, ik heb ook inmiddels 2 maanden deze screen protector op mijn S7 Edge zitten, en ben er echt heel erg over te spreken. Laats dacht ik een krasje er in te hebben zitten, maar toen ik een paar uur later keek zag ik er niks meer van. Hij zit er echt super strak op en blijft tot nu toe echt mooi.
Voor de geïnteresseerde zo ziet de screen protector er na twee maanden gebruik uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In welke vestiging heb je 't laten plakken, zit er lekker strak op.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ik heb de Skin via Ebay ( http://www.ebay.nl/itm/281685298220? ), was daar een stukje goedkoper en volgens mij ook 3M folie zoals bij D'Brand.Schizo007nl schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:50:
[...]
Tof om te horen man! Die achterkantjes zijn inderdaad ook wel tof, twijfel daar zelf nog over of ik niet liever een D'Brand skin erop zet maar cool dat je dezelfde ervaring er mee hebt.
In welke vestiging heb je 't laten plakken, zit er lekker strak op.
Ik heb de screen protector bij de vestiging in Heerhugowaard laten plakken...
Wellicht vind je hier meer: Samsung Gear VRITG schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:16:
Ik krijg binnenkort een VR bril. Welke app moet ik downloaden om wat leuke dingen te doen met dat ding?
Waardoor ze garanderen dat de zijkanten niet losgaan.
Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander
Kwam deze vanmorgen tegen; kwam nu naar dit topic om eens te zien of er al mensen zijn die hier ervaring mee hebbenVinamp schreef op woensdag 19 april 2017 @ 03:21:
[video]Weet niet of deze hier al voorbij is gekomen, werkt met een soort uv "lijm"
Waardoor ze garanderen dat de zijkanten niet losgaan.
Ziet er uit als (eindelijk) de eerste potentiele wél bruikbare glazen protector. (Geen ruimte tussen protector en scherm; geen stof er onder, geen slecht reagerende touch, geen rare geluiden bij typen...)
Ik zou wat huivering zijn of dat er dan ooit nog af te krijgen zou zijn, maar in hun drop-test video wordt de (na een val gebarsten) protector er zonder al te veel moeite en zonder zichtbare schade aan het toestel afgetrokken:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2YhsTKFZsRM]
Zit serieus te denken om eens uit te zoeken of die vanuit NL te bestellen is; lijkt niet heel goedkoop (45 dollar) maar is wel compleet pakket inclusief dat UV ding zo te zien.
Mocht iemand mij daarmee reeds voor zijn geweest er hier al ervaringen mee hebben, ik verneem ze graag
Nu een Ultimateshield op het toestel zitten. Hoewel die prima past en het plaatsen met enig waterballet ook prima ging, ben ik niet echt blij met de look-n-feel van dat ding. Voelt een beetje rubberig, en als je er alleen maar daar wijst zitten er al vette vegen op met een hoop regenboogkleurtjes als het scherm aan staat.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
[ Voor 99% gewijzigd door sderooij op 23-04-2017 11:26 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Weken leek me niet zo handig op de telefoon, uiteindelijk met een beetje sop, vingernagels en heeel veeel geduld het eraf gekregen.SambalBij schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:17:
Niet te doen op dezelfde manier als het plaatsen? Lauw water met beetje sop en enige tijd laten weken? Eventueel daarna er af krabben met iets wat het glas niet krast... (bankpas oid..)
Ultimate Shield had dit probleem nog nooit gehoord dus ik had blijkbaar flinke pech. Heb maar besloten om de achterkant zonder bescherming te laten, dan komt er maar een keer een krasje op....
Wat ik me afvraag is hoe voelt deze screenprotector ten opzichte van glas?EJSEJS schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:08:
[...]
Bedankt nog voor deze tip, ik heb ook inmiddels 2 maanden deze screen protector op mijn S7 Edge zitten, en ben er echt heel erg over te spreken. Laats dacht ik een krasje er in te hebben zitten, maar toen ik een paar uur later keek zag ik er niks meer van. Hij zit er echt super strak op en blijft tot nu toe echt mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
De eerste paar dagen was het wat stroef, en had ik mijn bedenkingen. Maar na een dag of 2 a 3 leek het wel of de screen-protector steeds strakker ging staan en voelt nu bijna als glas aan. Als ik het vergelijk met mijn tablet waar geen screen-protector opzit is er niet echt een verschil te voelen als ik er met mijn vingertoppen over heen gaOmeJoyo schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:40:
[...]Wat ik me afvraag is hoe voelt deze screenprotector ten opzichte van glas?
Mocht hij ooit slecht worden dan ga ik er meteen weer 1 op laten zetten, zo goed bevalt hij
[ Voor 26% gewijzigd door DON PAPA op 25-04-2017 14:47 ]
heb een paar gekocht maar die worden niet herkent...
nvm 1 van de 3 was dus kapot.
[ Voor 17% gewijzigd door raro007 op 26-04-2017 14:06 ]
Momenteel nog niet in Europa te krijgen, binnenkort wel.Zit serieus te denken om eens uit te zoeken of die vanuit NL te bestellen is; lijkt niet heel goedkoop (45 dollar) maar is wel compleet pakket inclusief dat UV ding zo te zien.
Mocht iemand mij daarmee reeds voor zijn geweest er hier al ervaringen mee hebben, ik verneem ze graag
Dit kreeg ik als antwoord
Thank you for your interest.
Currently, only sold in the U.S. Amazon.
DomeGlass will soon sell a variety of sales, including Europe, Japan, and China.
I will try to sell Europe sales as soon as possible.
Thank you.
Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander
[...]
Ik heb voor m'n S7 Edge een Rinke screenprotector gekocht, opvallend aan deze protector is dat de zijkanten van het schermfolie dóór lopen naar de achterkant van het toestel (zie productfoto's).
Een toestel beschermende hard- of soft shell zal op deze manier het folie niet loswerken is de claim en dat blijkt te kloppen.
Een eenmaal opgebracht folie moet je uiteraard wel eerst een dagje laten doordrogen voor je de randen wilt gaan belasten.
Ringke ID Full Cover Screen Protector S7 Edge
Hoe is je ervaring nu met deze screenprotector? mijn ultimate shield begint nu aardig los te laten icm een spigen clear cover
***Edit***
Heeft toch losgelaten, heb nu een nano screenprotector met H9, zit tot nu toe goed !
[ Voor 37% gewijzigd door Albert020 op 19-05-2017 21:18 ]
En welke is dat dan? (linkje)Albert020 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:16:
Heb de Zagg Edge-to-Edge Protection with HD Clarity, zit perfect met 3mm tpu case
***Edit***
Heeft toch losgelaten, heb nu een nano screenprotector met H9, zit tot nu toe goed !
https://www.smartphonehoe...product-reviews-container
[ Voor 25% gewijzigd door Strider op 27-05-2017 00:08 ]
BlaBlaBla
hoe dunner het hoesje hoe minder goed ze "werken". ook verkleuren die goedkope hoesjes heel snel (worden bruin op den duur). Heb zelf het officiele hoesje van samsung (clear cover), die kostte 22 euro. je kunt hier even kijken wat samsung zelf heeft: http://www.samsung.com/nl...d1GkLSg&gclsrc=aw.ds01z12Strider schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 00:06:
Welk hoesje is er voor de S7 aan te bevelen als je op zoek bent naar een ultra dunne case? Is dit bijvoorbeeld iets?: (gebruikte dat voorheen op mijn Z3C en dat werkte prima)
https://www.smartphonehoe...product-reviews-container
[ Voor 27% gewijzigd door giovanni2903 op 27-05-2017 00:52 ]
BlaBlaBla
Anoniem: 692591
Ultimate Shield. Deze is echt zowat onzichtbaar.Strider schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:24:
Heeft er iemand een tip voor een screenprotector voor de Samsung S7, misschien eentje van Nillkin?
Voelt deze beter aan dan de Clearplex van de Mediamarkt?Anoniem: 692591 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 07:48:
[...]
Ultimate Shield. Deze is echt zowat onzichtbaar.
Las dat de Ultimate Shield soms wel eens los kon laten in de hoekjes.
BlaBlaBla
edit:
Zal je net zien dat 10 minuten na het typen van dit bericht de postbode op de stoep staat.
Eerste indruk is wel positief. Het aanbrengen is best eenvoudig, al lukt het me nooit om een 100% stofvrije prtector aan te brengen, maar het is minimaal. Nu is de skin aan het drogen. Als ik het scherm nu aanzet zie ik namelijk nog wat regenboog vorming. Ook zitter er nog iets van vlekken onder de protector, maar best kans dat die de komende 12 tot 24 uur nog weg trekken. Toestel reageert in ieder geval lekker vlot. Voor mijn gevoel beter dan met de glazen screenprotector die er op zat. Pasvorm is ook een stuk beter.
Maar ik denk dat het niet veel uitmaakt of je nu een ultimate shield protector er op doet, een liquidshield of deze, het komt allemaal op hetzelfde neer. Gewoon nemen waar jij je prettig bij voelt. Inclusief verzendkosten was deze namelijk best prijzig. Best kans dat de Ultimate shield goedkoper is.
edit2:
En nu we weer even wat tijd verder zijn moet ik zeggen dat de screenprotector er best netjes op zit. De vlekken trekken weg, het regenboog effect (alsof je naar een nat scherm kijkt) is ook weg. Verder zie je hem nauwelijks zitten, alleen bij de uitsneden kan je het zien, zoals om de homeknop en camera heen. Tot nu toe prima dus, eens kijken hoe lang hij het uithoudt.
[ Voor 57% gewijzigd door 13art op 06-06-2017 13:05 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
BlaBlaBla
Voor mij is het belangrijker om een screenprotector te hebben die het scherm volledig bedekt en een goede respons heeft. Dat hij misschien iets stroever is boeit me niet zo veel veel. Als ik gewoon zonder problemen kan swipen dan maakt een iets ander gevoel me helemaal niks uit. En swipen gaat prima.
Kortom, het is geen glazen screenprotector dus je kan ook niet verwachten dat het precies zo voelt. Is hij stroef? Nee dat is hij absoluut niet.
[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 06-06-2017 14:29 ]
Ik vind het bij jouw screenprotector wel mooi dat hij volledig dekt, en niet dat er bij de speaker en de fysieke button een uitsparing zit. Waar heb jij hem gekocht?l3art schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:41:
Tja wat is rubberachtig? Je merkt wel dat hij iets stroever is maar ik vind het verschil niet heel groot. Heb ook gelezen dat dit iets stroever na verloop van tijd wel minder wordt. Maar goed ik vind het nu al minimaal.
Voor mij is het belangrijker om een screenprotector te hebben die het scherm volledig bedekt en een goede respons heeft. Dat hij misschien iets stroever is boeit me niet zo veel veel. Als ik gewoon zonder problemen kan swipen dan maakt een iets ander gevoel me helemaal niks uit. En swipen gaat prima.
Kortom, het is geen glazen screenprotector dus je kan ook niet verwachten dat het precies zo voelt. Is hij stroef? Nee dat is hij absoluut niet.
BlaBlaBla
Uiteraard zitten er bij de front camera, front speaker, home button ed wel uitsparingen. Het wordt anders wel lastig bellen. Verder zit de protector er echt wel strak op. Zal zo wel even wat foto's proberen te maken. Deze heb ik gekocht bij skinomi.Strider schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:58:
[...]
Ik vind het bij jouw screenprotector wel mooi dat hij volledig dekt, en niet dat er bij de speaker en de fysieke button een uitsparing zit. Waar heb jij hem gekocht?
edit:
Twee foto's om een indruk te geven

[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 06-06-2017 16:56 ]
BlaBlaBla
is het deze?l3art schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:30:
[...]
Uiteraard zitten er bij de front camera, front speaker, home button ed wel uitsparingen. Het wordt anders wel lastig bellen. Verder zit de protector er echt wel strak op. Zal zo wel even wat foto's proberen te maken. Deze heb ik gekocht bij skinomi.
edit:
Twee foto's om een indruk te geven
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil zoiets uiteindelijk ook nog aanschaffen voor mijn Edge
http://www.skinomi.com/sk...one-screen-protector.html
Ja die is het.giovanni2903 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 02:05:
[...]
is het deze?
Wil zoiets uiteindelijk ook nog aanschaffen voor mijn Edge
http://www.skinomi.com/sk...one-screen-protector.html
Deze heb ik nu, met H9 Protection, gekocht bij Tele Combinatie, zit heel goed !

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 09-06-2017 10:46 ]
Ik heb blijkbaar niet helemaal goed gelezen want de skin heeft een wat matte afwerking. Dit vind ik enerzijds jammer omdat ze de mooie diepe kleuring van de S7 niet meer goed tot zijn recht komt. Anderzijds heeft het ook wel weer wat. Ik zit dus nog in dubio. Nu is de achterkant wat mat, en de voorkant juist weer glimmend.
De pasvorm van de skin was op zich ok. Heb alleen van de zijkanten wel een milimeter af moeten knippen om het geheel netjes op de boven en onderkant te moeten laten aansluiten.
Ik heb ondertussen maar ook de skin van Ultimate Shield invisible film besteld (tip, als je hem in je mandje zet en vervolgens niet afrekend, krijg je de volgende dag een herinnering en wordt er nog 10% van de prijs afgehaald). Misschien dat ik er uiteindelijk die nog op ga zetten. Maar dat zie ik dan wel.
Had ik eerder gelezen dat er een matte afwerking was had ik de skin waarschijnlijk niet genomen. Had me nog geld gescheelt ook. Gelukkig had ik de skin wel met 50% korting kunnen kopen.
Als zo'n folie niet 1 a 2 jaar mee gaat is het dan niet praktischer om bij de MM Clearplex te laten plakken? Daar zit immers garantie op.Raymond schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:28:
ultimate shield gebruik ik ook. Sluit inderdaad goed aan. Het folie is wel erg zacht, dus je ziet er van allerlei deuken in. Onder de home-knop heeft het bij mij losgelaten, dus dat heb ik weggeknipt. Ik verwacht met een paar weken een nieuwe folie te moeten plaatsen, dan is het echt wel op.
BlaBlaBla
Zover ik weet past hij prima maar ik weet er zelf ook niet veel meer van. Het is sowieso folie en geen glas.Raymond schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:18:
Past die wel goed dan? Ik lees alleen maar berichtjes over hoe moeilijk het is om goed passende screenprotectors te vinden (en persoonlijk heb ik een hekel aan glazen protectors. Is die van de MM van glas?)
https://forum.xda-develop...n-protector-best-t3338183
https://forums.crackberry...earplex-best-buy-1057949/
BlaBlaBla
Vanwaar de Ultimate bestellen, de skinomi zit er toch mooi op?l3art schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:50:
Ach heb nu dit en de ultimate shield is onderweg. Doe meestal niet veel langer dan een jaar met een telefoon. Zal wel los lopen. Sowieso geen MM in de buurt van het dorp waar ik woon. Of is die ook online te koop?
BlaBlaBla
Skinomi is alleen het scherm. Ultimate shield is ook voor de achterkant en zijkanten. De skinomi blijft er idd gewoon opzitten.Strider schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:53:
[...]
Vanwaar de Ultimate bestellen, de skinomi zit er toch mooi op?
128gb samsung evo+ UHS Class 1, UHS-I a 44,- of;
128gb samsung evo+ UHS Class 3, UHS-I a 54,-
Nu snap ik dat de 2de "compatible" is maar gezien wordt als de eerste (class 1)
Schrijf snelheden zijn dan weer te verwaarlozen?
Heb de tests wel gelezen op hardwareinfo meen ik echter wat merk je hier irl van.
Gaat vooral om muziek en video opnames, pus natuurlijk de tijd die je kwijt bent aan het overzetten van data.
Geld is ook een factor, dus een lexar x1000 gaat het niet worden.
Iemand ervaringsdeskundige die hier iets over kan zeggen.
Heb het niet bij de accessoires geplaatst omdat ik het persoonlijk geen accessoire vindt maar een deel hardware.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
zou lekker uhs 1 nemen, is meer dan snel genoegBad Brains schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:06:
Welke microsd kaart gebruiken jullie, ik zit te twijfelen over deze;
128gb samsung evo+ UHS Class 1, UHS-I a 44,- of;
128gb samsung evo+ UHS Class 3, UHS-I a 54,-
Nu snap ik dat de 2de "compatible" is maar gezien wordt als de eerste (class 1)
Schrijf snelheden zijn dan weer te verwaarlozen?
Heb de tests wel gelezen op hardwareinfo meen ik echter wat merk je hier irl van.
Gaat vooral om muziek en video opnames, pus natuurlijk de tijd die je kwijt bent aan het overzetten van data.
Geld is ook een factor, dus een lexar x1000 gaat het niet worden.
Iemand ervaringsdeskundige die hier iets over kan zeggen.
Heb het niet bij de accessoires geplaatst omdat ik het persoonlijk geen accessoire vindt maar een deel hardware.
Pfff er zijn er zoveel. Net waar jij de voorkeur aan geeft. Wil je eentje met een magneet? Houder tegen het raam? Houder die je vast maakt aan het ventilatierooster? Is hier genoeg langs gekomen denk ik. Kijk ook eens op Amazon.co.uk of .de voor verschillende houders en reviews.gaaloo1974 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:18:
Heb een S7 gekocht en na dit topic beetje door genomen te hebben een Ultimateshield aangeschaft op hun site. Ben nu opzoek na een goede auto houder, iemand een suggestie? Voor de Ultimateshield heb ik overguns een 10% kortingscode gebruikt : SAVE104U