Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerxes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-06-2024
Hoyden schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:29:
[...]

Deze protector valt ook niet over het hele scherm, maar wat is dan de verklaring waarom die aan de randen en hoeken niet mooi lijkt te plakken? Op een OnePlusOne die ik heb zit 'ie er al jaren goed op..
Het glas aan de voorkant van de OnePlus One is recht. De S7 (net zoals vele andere flagships tegenwoordig) heeft een afgebogen scherm. Bij screenprotectors die de gehele voorkant bedekken, kan zo'n probleem voorkomen. Máár, ik denk niet dat jij daar last van zou moeten hebben, aangezien de randen niet bedekt zijn.

Rare vraag, maar heb je er aan gezeten? Dat stukje van de screenprotector zou een keer opgetild moeten zijn om dat resultaat te behalen. Natuurlijk kan het zo zijn dat Media Markt slecht werk heeft geleverd (wat niet verrassend zou zijn overigens). Er mee terug gaan is het proberen waard, als het je irriteert. Niet geschoten is altijd mis ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-05 16:19
Hoyden schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:48:
Gisteren op een nieuwe S7 door Mediamarkt een screenprotector (ScreenArmor) laten 'monteren' , maar ik ben niet helemaal tevreden met de zijkanten. Met name de hoeken. Dit lijkt niet goed te plakken..Echt los zit het niet, maar het is wel enigszins storend. Mee terug gaan? Verder aandrukken geeft geen beter resultaat.

Op de foto's met name de rechterhoek..
[afbeelding]

[afbeelding]
Mee teruggaan, zeker als zij hem er op hebben gezet.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-05 22:02
Xerxes schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:38:
[...]

Het glas aan de voorkant van de OnePlus One is recht. De S7 (net zoals vele andere flagships tegenwoordig) heeft een afgebogen scherm. Bij screenprotectors die de gehele voorkant bedekken, kan zo'n probleem voorkomen. Máár, ik denk niet dat jij daar last van zou moeten hebben, aangezien de randen niet bedekt zijn.

Rare vraag, maar heb je er aan gezeten? Dat stukje van de screenprotector zou een keer opgetild moeten zijn om dat resultaat te behalen. Natuurlijk kan het zo zijn dat Media Markt slecht werk heeft geleverd (wat niet verrassend zou zijn overigens). Er mee terug gaan is het proberen waard, als het je irriteert. Niet geschoten is altijd mis ;)
We hebben de nieuwe telefoon incl. plastics zo bij Mediamarkt afgegeven zaterdag, voor montage van de protector. Het resultaat was goed, maar al vrij snel viel het op dat de randen en hoeken los lijken te laten. We hebben er zelf niet mee zitten prutsen, alleen wat lichtjes lopen aandrukken.. Het is dus in alle hoeken zo dat het opvalt, en aan de zijkanten valt het ook op, echter wat minder dan in de hoeken.
Kapitein187 schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:53:
[...]

Mee teruggaan, zeker als zij hem er op hebben gezet.
We hebben gebruik gemaakt van de Smart Bar, montage was €5,-

Als het niks gaat worden kan ik nog een Ultimate Shield overwegen, maar ben bang dat deze wellicht door de bumpercase ook los gaat raken.. :/

Ik zie trouwens dat ik deze vragen beter in het accessoires topic had kunnen plaatsen |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Hoyden op 27-11-2016 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerxes
Hoyden schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:07:
[...]

We hebben de nieuwe telefoon incl. plastics zo bij Mediamarkt afgegeven zaterdag, voor montage van de protector. Het resultaat was goed, maar al vrij snel viel het op dat de randen en hoeken los lijken te laten. We hebben er zelf niet mee zitten prutsen, alleen wat lichtjes lopen aandrukken.. Het is dus in alle hoeken zo dat het opvalt, en aan de zijkanten valt het ook op, echter wat minder dan in de hoeken.

[...]

We hebben gebruik gemaakt van de Smart Bar, montage was €5,-

Als het niks gaat worden kan ik nog een Ultimate Shield overwegen, maar ben bang dat deze wellicht door de bumpercase ook los gaat raken.. :/

Ik zie trouwens dat ik deze vragen beter in het accessoires topic had kunnen plaatsen |:(
Ik zou teruggaan en het laten zien. De protector zit niet op het afgebogen deel, dus dit zou niet moeten gebeuren. Gewoon een nieuwe protector eisen, is je goed recht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:31
Gisteren op een nieuwe S7 door Mediamarkt een screenprotector (ScreenArmor) laten 'monteren' , maar ik ben niet helemaal tevreden met de zijkanten. Met name de hoeken. Dit lijkt niet goed te plakken..Echt los zit het niet, maar het is wel enigszins storend. Mee terug gaan? Verder aandrukken geeft geen beter resultaat.

[afbeelding]

[afbeelding]
ik222 schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:31:
[...]

Vrees dat je dit altijd zult houden met een screenprotector op de Edge. Ik zou dat onding er gewoon lekker afhalen. Je moet sowieso wel heel erg je best doen om het scherm te bekrassen en al zou het gebeuren dan is dat in mijn ogen minder erg dan altijd maar met zo'n rotding op je telefoon rondlopen.
Mwah, kan me voorstellen dat het op de edge nog lastiger is dit goed voor elkaar te krijgen maar dat lijkt me dan juist de reden om het door hen te laten doen.

Ik zou dit dus zeker niet accepteren en hier mee teruggaan, helemaal als je er nog voor betaald hebt ook. Het hele punt is juist te zorgen dat je dit soort dingen (of stof onder je scherm) niet hebt door het niet zelf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:39

greatgonzo

schit-te-rend!

zijn die glazen screenprotectors makkelijk te plaatsen, of kun je beter naar de plaatselijke GSM-boer gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
greatgonzo schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:23:
zijn die glazen screenprotectors makkelijk te plaatsen, of kun je beter naar de plaatselijke GSM-boer gaan?
Glazen screenprotectors zijn makkelijker te plaatsen dan plastic screenprotectors. De kans is kleiner dat er bubbeltjes onder de screenprotector ontstaan bij het aanbrengen.

Als je bang bent dat het je niet gaat lukken, ga dan naar je plaatselijke GSM-boer. Die heeft waarschijnlijk meer expertise, en jij hebt een beetje zekerheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05 09:31
greatgonzo schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:23:
simpel gewoon gsm boer.. zit die er verkeerd op moeten ze er een nieuwe opzetten.. en anders loop je gewoon weg haha

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:50
Ik weet niet of het in juiste topic is, of dat ik nieuwe topic voor moet aanmaken.

Ben al enige tijd op zoek naar een goede stevige telefoonhouder voor in auto.

Momenteel heb ik een Galaxy S7 en daar moet ik een houder voor hebben die niet trilt tijdens rijden, maar wel redelijk instelbaar is.

Verder zou het handig zijn dat die naar boven gedraaid kan worden ivm head-up display ( Telefoon plat en navi schijnt op voorruit van auto). Dit is niet erg noodzakelijk maar zou wel mooi zijn :)

Indien er eentje is die in middenconsole kan in auto mag ook wel. Rij een Renault Laguna van 2003.

Verder heb ik zelf verschillende houders geprobeerd. Van goedkope die bij Action te krijgen zijn tot modellen van +/- €20 die via internet te bestellen zijn.

Alvast bedankt :) hoop dat iemand mij een goede tip geeft kom er echt niet meer uit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:30

[afbeelding]

[afbeelding]
Hier hetzelfde probleem maar dan bijna helemaal rondom een millimeter of 2 die niet goed plakt, komend weekend maar weer terug naar de MM. :/
SnowBigQ schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:51:
Ik weet niet of het in juiste topic is, of dat ik nieuwe topic voor moet aanmaken.

Zelf heb ik deze, een dagje getest en bevalt goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-05 22:02
Idanue schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:13:
[...]

Hier hetzelfde probleem maar dan bijna helemaal rondom een millimeter of 2 die niet goed plakt, komend weekend maar weer terug naar de MM. :/

[...]

Zelf heb ik deze, een dagje getest en bevalt goed. :)
Ik heb de protector terug kunnen doen en heb het aankoopbedrag terug. :)
De reden voor dit 'issue' is de kleine buiging van het scherm zeggen ze.
Als ik dat had geweten dat dit het resultaat zou worden had ik de protector niet genomen.

Nu mijn vraag of zo'n Ultimate Shield wel goed zou zijn icm een bumpercase?
https://www.ultimateshiel...laxy-s7-screen-protector/

Case die we nu hebben:
http://www.spigen.com/col...tal-1?variant=11773097281

[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 28-11-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:30
Hoyden schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:02:
[...]

Ik heb de protector terug kunnen doen en heb het aankoopbedrag terug. :)
De reden voor dit 'issue' is de kleine buiging van het scherm zeggen ze.
Als ik dat had geweten dat dit het resultaat zou worden had ik de protector niet genomen.

Nu mijn vraag of zo'n Ultimate Shield wel goed zou zijn icm een bumpercase?
https://www.ultimateshiel...laxy-s7-screen-protector/
Die had ik als eerste, bij mij ging hij in de hoekjes los vandaar dat ik eens glas wilde proberen.
Nu deze besteld en zien hoe dat gaat met mijn Spigen Case Rugged Armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Idanue schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:10:
[...]

Die had ik als eerste, bij mij ging hij in de hoekjes los vandaar dat ik eens glas wilde proberen.
Ik heb gewoon eentje van ebay gehaald. Die werkt prima, en heeft zelfs gewoon de gebogen randen.

http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Hij is zichtbaar als het scherm uit staat maar verder niet echt. Een case werkt redelijk, maar niet super. :) Ik heb een goedkope case gekocht die ik bij ga slijpen zodat hij wel past. Die 70 cent zal ik wel overleven.

http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Even een vraagje wie de beta heeft voor de laatste versie. Hoe is de palm rejection software nu ? is die verbeterd ? Ik heb nog steeds erg vaak dat ik de zijkanten van het scherm raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Idanue schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:10:
[...]

Nu heb ik een Zagg Invisibleshield en Ultimateshield screenprotector besteld om daar eens mee te proberen of het past i.c.m. een Spigen Tough Armor of een Spigen Rugged Armor. Is het niet mogelijk om zelf hoekjes weg te knippen, zodat de case deze niet meer omhoog drukt?

Heb de Zagg Invisibleshield i.c.m. mijn s6 edge ook gebruikt. Wel redelijk te doen, één hoekje liet los, maar die klemde ik dan weer onder de case. Ging aardig goed! Totdat ik het toestel een dag zonder hoesje heb gebruikt..

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05 08:21
Gisteren m'n ultimate shield geplaatst, ging inderdaad best makkelijk.

Nu zag ik vanmorgen echter na t drogen een wit puntje onder de folie (wat er gisteren na t plaatsen nog niet zat). Lijkt op stof oid, kan dit ook water of iets zijn zodat t weg trekt? Krijg er helemaal geen beweging in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:09
Exterminator schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:46:
Gisteren m'n ultimate shield geplaatst, ging inderdaad best makkelijk.

Nu zag ik vanmorgen echter na t drogen een wit puntje onder de folie (wat er gisteren na t plaatsen nog niet zat). Lijkt op stof oid, kan dit ook water of iets zijn zodat t weg trekt? Krijg er helemaal geen beweging in...
Nee verwijderen en weer aanbrengen kun je vergeten nu.
Het kan zijn dat het water is. Soms duurt het paar dagen voordat de shield zich volledig heeft herstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Is er iemand die me een battery case kan aanraden voor de S7?

De originele van Samsung kost 50 a 60 euro wat ik nogal prijzig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaya10 schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:07:
Is er iemand die me een battery case kan aanraden voor de S7?

De originele van Samsung kost 50 a 60 euro wat ik nogal prijzig vind.
Maar wel perfect passend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:03
Met welke tempered glass screen protector hebben jullie goede ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
(jarig!)
ThijsM schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:07:
Met welke tempered glass screen protector hebben jullie goede ervaringen?
De meeste (wat ik hier lees) hebben goeie ervaringen met:

https://www.ultimateshiel...s7-edge-screen-protector/

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Laatst online: 17-05 08:21
roT- schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:54:
[...]

Nee verwijderen en weer aanbrengen kun je vergeten nu.
Het kan zijn dat het water is. Soms duurt het paar dagen voordat de shield zich volledig heeft herstelt.
Ik heb helaas pech.
Tot overmaat van ramp nu ook nog luchtbulten in de screenprotector (randen) na het aanbrengen van een Spigen case pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:35

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ik had de tempered glass protector van ultimateshield besteld voor mijn S7 (flat) met een Cruzerlite hoesje. Helaas eenzelfde euvel dat de protector is losgekomen door het hoesje er opnieuw rond te doen. In dezelfde bestelling heb ik ook de screen protector (die iets dunner is) van ultimateshield besteld, maar ben wat twijfelachtig of die wel gaat werken in combinatie met mijn hoesje....

Lastig.

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Wie interesse? 20% korting bij Ultimate Shields (www.ultimateshield.co.uk)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 12% gewijzigd door SYQ op 06-12-2016 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-04 22:56
SYQ schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:13:
Wie interesse? 20% korting bij Ultimate Shields (www.ultimateshield.co.uk)

***members only***
Thanks! De protectors zijn weer op voorraad dus gelijk even besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Laatst online: 13:02
Idem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
(jarig!)
Even een vraagje, ik heb een S7 Edge en heb een Dbrand skin besteld. Maar helaas duurt dat even. Heeft iemand een goede tip voor een Ultra dun hoesje? Liefst te bestellen in NL ivm levertijd.

Alvast bedankt.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
Erik1805 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:32:
Even een vraagje, ik heb een S7 Edge en heb een Dbrand skin besteld. Maar helaas duurt dat even. Heeft iemand een goede tip voor een Ultra dun hoesje? Liefst te bestellen in NL ivm levertijd.

Alvast bedankt.
Spigen thin fit. Of wil je geen case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05 13:59
Erik1805 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:32:

Alvast bedankt.
https://www.kruidvat.nl/k...7-edge-softcase/p/3923263

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 14:33
heeft iemand een tip voor een edge to edge screenprotector voor de galax s7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Zag dit op de Samsung forum :

https://www.nanofixit.shop/?gclid=CM38hI2Z59ACFYdAGwodYy0AFg

iemand ooit geprobeerd hier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
Ook gebruik gemaakt van de 20% code. Een tempered glass besteld voor de S7. Hopelijk is deze goed gevormd.
Iemand anders nog goede ervaringen met andere tempered glass screen protectors voor de gewone S7 (SM-G930F) i.c.m. een case?
Gebruik zelf de Spigen Tough Armor case/.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans83lopik
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-05 22:55
Draadloze opladers
Samsung Wireless Fast Charging Stand is hier goedkoper namelijk 37,80
https://www.afuture.nl/product/4856220/samsung-ng930bb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:40
beste 3 euro hoesje wat ik ooit heb gekocht .
Past perfect en maakt het toestel niet te dik of lomp.
Bescherming is voldoende vind ik,maar je moet er niet mee gooien natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 14:33
ook maar effe 1 besteld met 20% korting. Het is geen tempered glass helaas. ALs het niets is dan gebruik ik wel een tempered glass van de S6. DIe is teminste wel edge to edge en bevalt mij ook goed (heb een S6 en S7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik leg mijn telefoon per ongeluk met het scherm op het dak van mijn auto, pak hem eraf: kras. :') wat is dat Gorilla Glass toch een enorme grap zeg...

Ook maar zo'n beschermer kopen dan, alleen even Paypal regelen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb sinds een paar dagen de S7. Ik ben overgestapt van een Sony xperia z5 compact . In dit toestel had ik een 64 GB kaartje die het prima deed. Ik had hier vooral muziek op gezet. Echter wilt mijn S7 hem niet lezen en geeft ie aan dat het kaartje beschadigd is. Ik heb het kaartje geformatteerd en opnieuw de bestanden erop gezet. Echter blijf ik dezelfde foutmelding krijgen..... Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-04 19:46
SnowBigQ schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:51:

Momenteel heb ik een Galaxy S7 en daar moet ik een houder voor hebben die niet trilt tijdens rijden, maar wel redelijk instelbaar is.

Verder zou het handig zijn dat die naar boven gedraaid kan worden ivm head-up display ( Telefoon plat en navi schijnt op voorruit van auto). Dit is niet erg noodzakelijk maar zou wel mooi zijn :)

Indien er eentje is die in middenconsole kan in auto mag ook wel. Rij een Renault Laguna van 2003.

Verder heb ik zelf verschillende houders geprobeerd. Van goedkope die bij Action te krijgen zijn tot modellen van +/- €20 die via internet te bestellen zijn.

Alvast bedankt :) hoop dat iemand mij een goede tip geeft kom er echt niet meer uit |:(
Ik gebruik een andere versie dan deze:
https://www.iottie.com/Pr...ashboard-Car-Mount-Holder

Maar die werkt me prima en totaal geen last van trilingen

edit:
https://www.iottie.com/Product/Series/OneTouch/Car-Mount
Dacht dat die er niet meer opstond, maar deze gebruik ik.

[ Voor 5% gewijzigd door RandyJC op 10-12-2016 14:57 ]

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kippengaas schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 14:36:
Ik heb sinds een paar dagen de S7. Ik ben overgestapt van een Sony xperia z5 compact . In dit toestel had ik een 64 GB kaartje die het prima deed. Ik had hier vooral muziek op gezet. Echter wilt mijn S7 hem niet lezen en geeft ie aan dat het kaartje beschadigd is. Ik heb het kaartje geformatteerd en opnieuw de bestanden erop gezet. Echter blijf ik dezelfde foutmelding krijgen..... Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is?
Heb je het kaartje geformateerd in je telefoon of via je computer? Ik zelf formateer het kaartje eerst via de computer en daarna nog een keer in de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 08-11-2024
pappaleone schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:27:
[...]

Heb je het kaartje geformateerd in je telefoon of via je computer? Ik zelf formateer het kaartje eerst via de computer en daarna nog een keer in de telefoon.
In m'n pc. Eerst snel formatteren, daarna de lange versie. Ook nog een keer geprobeerd om het via mn telefoon te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 23:02
Wat voor hoesje gebruiken jullie bij de S7Edge? Ik las een tijdje geleden dat een bepaalde hoesje krassen gaf? De flip cover? Mijn zusje is geïnteresseerd in zo'n boekachtige cover van Samsung, maar zijn ze nu wel goed?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Musta schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 18:52:
Wat voor hoesje gebruiken jullie bij de S7Edge? Ik las een tijdje geleden dat een bepaalde hoesje krassen gaf? De flip cover? Mijn zusje is geïnteresseerd in zo'n boekachtige cover van Samsung, maar zijn ze nu wel goed?
Ik heb er hier een om mijn S7 EDGE de led view cover 4 maanden in gebruik, geen krasje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Laatst online: 17-05 18:12
Ik gebruik als hoesje de Rock Dr. V

Deze kost normaal £ 19,95 (circa € 23,75) maar kost bij de volgende site slechts £ 5,95 (circa € 7,-) incl. verzendkosten van Engeland naar Nederland: http://www.maikai.co.uk/e...sung-galaxy-s7-cases.html

Is een tophoesje die het toestel mooi dun houdt. Op dit moment even uitverkocht, maar ze komen gewoon weer binnen. Was ook zo toen ik het wilde bestellen.

[ Voor 17% gewijzigd door nathalia op 12-12-2016 12:36 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik vraag het maar hier...

ik heb de S7 edge witte editie, omdat deze in de aanbieding was in Duitsland.

Maar eigenlijk vind ik wit niet mooi :o

Nu heb je ook zwarte screenprotectors. Dit in combinatie met een zwarte case, maakt mijn telefoon al aardig zwart

Afbeeldingslocatie: https://www.dpcsolutions.nl/wp-content/uploads/2016/09/Mobilize-Edge-To-Edge-Glass-Screen-Protector-Samsung-Galaxy-S7-Edge-Black-2.jpg

Heeft iemand een afbeelding hoe dit eruit ziet op een witte telefoon? Ik kan me namelijk voorstellen dat je dan een witte homeknop krijgt... das ook weer zoiets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 12:37
roT- schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:59:
...

Aanbrengen vereist wat geduld. Maar zolang je de folie goed onderdompeld kun je heel flexibel hem aanbrengen. Zelfs als je een uur later na drogen niet tevreden bent kun je hem nog los halen en opnieuw proberen.

En inderdaad de folie dien je onder te dompelen, niet je s7 ;)

(Trouwens in de handleiding en filmpje op youtube staat dat je hem nat moet maken met je vingers. Echter kreeg ik het advies van ultimate shield zelf om hem volledig onder te dompelen. En dit werkt inderdaad veel beter.)
Heb je deze alleen in water ondergedompeld of in water met zeep?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:09
Bakje water met 3 druppels (meer niet) afwasmiddel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlie1981
  • Laatst online: 17-05 17:52
Ik gebruik de wallet cover van Tech21, ben er erg tevreden over. Is wel een dure hoes en telefoon wordt er wat bulkier van, maar wel top protectie en geen gedoe met screen protectors die niet blijven plakken op het edge scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-04 22:56
Zojuist de Ultimate Shield Samsung op m'n S7 Edge geplakt (film versie). Het aanbrengen ging erg prettig met de zeepoplossing methode en tot nu toe zit ie dan ook als gegoten (strak om de edges en geen bubbels). Zometeen maar mijn Supcase Unicorn Beetle PRO er omheen poberen te krijgen. Fingers crossed.

EDIT: Supcase Unicorn Beetle PRO zit er omheen. Tot nu toe geen problemen. :*) In een weekje kom ik wel weer terug.

[ Voor 28% gewijzigd door Denniszx op 12-12-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 21:25

Martinspire

Awesomeness

Heeft er iemand ervaring met hoesjes die je kunt customisen met een eigen afbeelding?

Dus van 1 van deze bv:
http://www.skinit.com/cre...es/custom-galaxy-s7-cases
https://www.mycustomcase.com/samsungs7/photo_case
https://www.gocustomized.nl/samsung/galaxy-s7/

Lijkt me wel leuk als cadeau voor iemand. Of mezelf :P
Maar dan moet het wel iets zijn wat het langer uithoud dan een maand en ook nog een beetje mooi staat :9

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dest1
Ik heb net deze twee cases besteld:

https://www.amazon.co.uk/...1&keywords=GMYLE+soft+s7&
https://www.aliexpress.co...e-Note-7/32692456802.html

nadat ik ze heb ontvangen zal ik mijn ervaring hier plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-05 14:24
Martinspire schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:45:
Heeft er iemand ervaring met hoesjes die je kunt customisen met een eigen afbeelding?

Dus van 1 van deze bv:
http://www.skinit.com/cre...es/custom-galaxy-s7-cases
https://www.mycustomcase.com/samsungs7/photo_case
https://www.gocustomized.nl/samsung/galaxy-s7/

Lijkt me wel leuk als cadeau voor iemand. Of mezelf :P
Maar dan moet het wel iets zijn wat het langer uithoud dan een maand en ook nog een beetje mooi staat :9
Ik weet in ieder geval dat je de goedkope moet vermijden, zo te zien doe je dat al ;)
Die van de HEMA etc hebben vaak geen mooie kwaliteit foto en het hoesje zit vaak niet helemaal lekker.

• Rohit
Niemand nog die Nanofixit geprobeerd hier?? Dan zal ik hem binnenkort maar eens gaan moeten testen haha! Heb zelf de Ultimate Shield + kruidvat softcase (sinds gister) Maar helaas aan de zijkanten gaat t niet helemaal goed.. Ben benieuwd of dit erger word of niet in de komende weken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-05 22:38
rohit schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:25:
Niemand nog die Nanofixit geprobeerd hier?? Dan zal ik hem binnenkort maar eens gaan moeten testen haha! Heb zelf de Ultimate Shield + kruidvat softcase (sinds gister) Maar helaas aan de zijkanten gaat t niet helemaal goed.. Ben benieuwd of dit erger word of niet in de komende weken..
Jawel. Ik heb het er op gesmeerd maar of het werkt? Tijd zal het leren haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
kippengaas schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 17:03:
[...]

In m'n pc. Eerst snel formatteren, daarna de lange versie. Ook nog een keer geprobeerd om het via mn telefoon te doen.
Kan je het ook even proberen met dit tooltje: https://www.sdcard.org/downloads/formatter_4/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik ga wellicht toch overstag om een hoesje te kopen voor mijn S7 en ben me nu aan het oriënteren. Ik ben namelijk niet van de hoesjes, maar met een dergelijke dure telefoon met ook glas aan de achterkant ben ik het nu toch aan het overwegen. Ik ben op zoek naar een heel minimaal transparant hoesje, eigenlijk met een cover voor de achterkant die ook de hoeken beschermd maar niet over de zijknoppen heen gaan.

Een voorbeeld is de Samsung's eigen Clear cover, echter vind ik de chrome rand lelijk en overbodig en is niet goedkoop met ~19 euro.
http://www.samsung.com/us...ear-black-ef-qg930cbegus/

Ik heb tot nu toe alleen deze gevonden: Case-Mate Barely there
http://www.case-mate.eu/s...g-galaxy-s7-in-clear.html
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat de 3 product foto's niet gelijk zijn, als ik naar de onderkant van de cover kijk.

Mocht iemand andere suggesties of ervaringen hebben dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-05 17:15

Garrett

Watercooler

Ik ben uitermate tevreden over de Spigen Tough Armor voor de S7 Edge. Ik heb de black genomen met soft touch achterkant en de kickstand is standaard. En dat voor nog geen 20 euro bij gsmpunt.nl :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesch
  • Laatst online: 18-03 12:05
ik heb een tech21 frame. Wel iets duurder, heb die gekocht vanwege mijn zeer positieve ervaring met eerdere telefoons&bescherming daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleBrownie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-12-2024
Zeer tevreden over mn speck candyshell voor de S7 Edge! Het is een stevige case met veel protectie en grip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
maukoo schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:15:
[...]

Jawel. Ik heb het er op gesmeerd maar of het werkt? Tijd zal het leren haha.
Hoelang heb je het al? En ik neem aan dat je nog geen krasjes hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Vandaag mijn S7 edge binnen en gelijk ook Nova Launcher erop en werkt gewoon als op mijn Note 3. Wellicht nog eens erop zetten want geluid ineens weg door Nova Launcher lijkt me vreemd.

Gisteren ultimate shield screen protector besteld en nu op zoek naar een back cover.
Even hier doorbladeren wat de meeste hebben / voorstellen.

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 11:48
Bonzai schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:09:
Vandaag mijn S7 edge binnen en gelijk ook Nova Launcher erop en werkt gewoon als op mijn Note 3. Wellicht nog eens erop zetten want geluid ineens weg door Nova Launcher lijkt me vreemd.

Gisteren ultimate shield screen protector besteld en nu op zoek naar een back cover.
Even hier doorbladeren wat de meeste hebben / voorstellen.
Er is ook een accessoires topic:

[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic

Daar vind je genoeg! Leuk zijn ook bijvoorbeeld de stickers die ook redelijk goed beschermen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 22:36

Ursamajor

Astrofotograaf

Heb net voor 12 euro een draadloze oplader van de Hema gekocht en moet zeggen dat hij met mijn dikke hoes toch best snel laadt!
Een ledje van nog geen mm geeft de laadstatus aan en gelukkig er zijn geen piepjes of ventilatorgeluid. Dus deze kan prima op het nachtkastje!

Afbeeldingslocatie: https://images.hema.nl/products/draadloos-oplaadstation-39660100-pdpmain.jpg

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

wat ik me nog afvraag over dit soort laders... laadt hij tot 100% en stopt hij dan... of gaat hij door met "bijdruppelen"

Lijkt me namelijk niet echt goed voor de levensduur van de accu als hij constant aan het bijladen en ontladen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 22:36

Ursamajor

Astrofotograaf

Als ie 100% geladen is, zie ik dat het laden gestopt is. Lijkt mij niet anders werken dan wanneer je met een snoertje laadt.
De techniek voor de manier van laden (druppelladen bijvoorbeeld) zit niet in de lader, maar in de telefoon. Zo'n wireless charger levert alleen maar de stroom op een andere manier.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
Iemand ervaring met een goede stevige hoes voor de Samsung Galaxy S7 (niet de egde) in combinatie met de Ultimate Shield tempered glass protector? Heb zelf een Spigen Though Armor, dit gaat simpelweg niet passen.
De screenprotector zit wel erg goed en wil ik graag houden. Ben erg benieuwd naar de ervaringen.

Groet,
Thijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 826989

Wie mooie hoesjes wil of Skins hier een site
http://www.designskins.nl/nl/shop/samsung-galaxy-s7-edge
Ik heb een skin gekocht 2 maanden geleden hij is echt mooi en goeie kwaliteit plus als je iets hebt bestelt krijg je wanneer je het ontvangt een 5 euro cadeau kaart

Je kan ook zelf iets ontwerpen voor alles tv koelkast of wat dan ook

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 22-12-2016 16:50 . Reden: Referall link verwijderd ]

• dest1
heb inmiddels de eerste al binnen, en ben er tevreden over. kan hem zeker aanraden voor wie een dunne transparante case wilt.

nu nog wachten op de tweede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Ik heb mijn zoektocht naar een fatsoenlijke screen protector opgegeven.
De ultimate shield liet na een maand in de hoekjes los en er kwam stof onder de losse hoekjes.
Verschillende tempered glass protectors gehaald van Ebay. Deze bedekten of niet het hele scherm of ze bedekten wel het hele scherm maar zorgden ervoor dat het scherm heel mat / mistig werd.

Nu niks erop. Ik hoop mar dat het mee valt met de krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:41
dest1 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:23:
[...]

heb inmiddels de eerste al binnen, en ben er tevreden over. kan hem zeker aanraden voor wie een dunne transparante case wilt.

nu nog wachten op de tweede
*knip*. Hier hebben we de V&A voor.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 23-12-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
bramv82 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 07:40:
Ik heb mijn zoektocht naar een fatsoenlijke screen protector opgegeven.
De ultimate shield liet na een maand in de hoekjes los en er kwam stof onder de losse hoekjes.
Verschillende tempered glass protectors gehaald van Ebay. Deze bedekten of niet het hele scherm of ze bedekten wel het hele scherm maar zorgden ervoor dat het scherm heel mat / mistig werd.

Nu niks erop. Ik hoop mar dat het mee valt met de krasjes.
Nanofixit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
(jarig!)
Zo, gezien mijn aversie van hoesjes vandaag de skin van Dbrand binnen. Vind dit een super oplossing en niet duur. En gewoon niet laten vallen :P

Zo. Gemonteerd. Wow wat is super. Blijft de telefoon zijn mooie lijnen houden.

[ Voor 22% gewijzigd door Erik1805 op 23-12-2016 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
ziet er interessant uit. Kan je dat nog verwijderen als er uiteindelijk toch krassen op komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Phntm schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:34:
Ik heb nu al een tijdje de s7 Edge, en het bevalt me enorm. Jammer dat er geen goeie screen protectors zijn die goed passen op het scherm zonder er vanaf geduwd te worden. Wat ik een enorme vooruitgang vind is hoe koel de telefoon blijft in vergelijking met telefoons in het verleden (komt vast en zeker door de vapor chamber oplossing). Batterij leven is geweldig en het is een mooi stevig toestel. Tot nu toe zeer tevreden. Met Good Lock en Google now launcher is de ervaring prettiger voor mij dat met touchwiz in mijn gezicht. Verder niks op aan te merken.
Ik heb erg goede ervaringen met https://www.ultimateshiel...03275560301d0dd4722e9b358

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
bramv82 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:34:
[...]
ziet er interessant uit. Kan je dat nog verwijderen als er uiteindelijk toch krassen op komen?
Met alcohol als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-05 17:20
Xtremequard blijft ook erg goed zitten heb er een full body protectie opzitten (nog geen 8 euro, vaak met 80% korting verkrijgbaar), zie je nagenoeg niet en bij de randen blijft het uitstekend zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:54
Domme vraag misschien, maar passen de screenprotectors van de S6 edge ook op de s7 edge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Raymond schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:26:
Domme vraag misschien, maar passen de screenprotectors van de S6 edge ook op de s7 edge?
Nope. Het scherm van de s7 edge is groter (5.5inch) itt die van de s6 (5.1? Inch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441274

Ik heb de S7 Edge met de Samsung flip wallet. Maar ik vind dat de onder- en bovenkant nogal bloot ligt.

Ik wil daarom nog een insteekhoesje/sokje kopen waar ik de S7 Edge inclusief de flip wallet kan instoppen.

Iemand een idee waar ik deze kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik heb dus de "Case-mate barely there" binnengekregen en ben erg teleurgesteld. Er is namelijk een grote olie-achtige vlek te zien op de achterkant. Dit komt waarschijnlijk omdat de binnenkant van de case glad is en niet een soort ribbel of gaastructuur heeft zoals ik hier en daar op internet zie van andere cases. Ik heb het geprobeerd op de foto te zetten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VSgA22tdG3ZSw6KVXyjfC0oB/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z1oTcZFrkIMmzpr48rNlUVkd/medium.jpg

In het kort:
+ Case zit erg strak
- Olie-achtige vlek op de achterkant
- Vrij "groot" (de case is van hard plastic en is vrij dik, dikker dan ik eigenlijk had verwacht)
- Erg glad (dus laat je de telefoon alsnog dus vallen)
- Uitsparingen knoppen kunnen naar mening wat groter
- Beetje scherp randje aan 1 kant

Conclusie: absoluut geen aanrader.

[ Voor 5% gewijzigd door Regeneration op 28-12-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
heb vandaag de tweede case ontvangen (tweede link in bovenstaande quote) voor mijn S7 (flat), en deze is echt prachtig voor wie een minimalistische case wilt die geen bulk toevoegt. vind hem nog beter dan de spigen thinfit die ik eerder had. voor die prijs zeker een aanrader

ik heb de gewone gekocht, niet de sandstone, en de grip valt mee. voor betere grip best de sandstone nemen. let wel dat deze case je telefoon niet zal beschermen zoals bv een spigen rugged armor, maar deze is eerder voor wie een minimalistische case wenst om de achterkant & zijkanten te beschermen tegen krassen e.d.

deze wordt alvast mijn daily case voor de S7

[ Voor 12% gewijzigd door dest1 op 30-12-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Regeneration schreef op woensdag 28 december 2016 @ 19:46:
Ik heb dus de "Case-mate barely there" binnengekregen en ben erg teleurgesteld. Er is namelijk een grote olie-achtige vlek te zien op de achterkant. Dit komt waarschijnlijk omdat de binnenkant van de case glad is en niet een soort ribbel of gaastructuur heeft zoals ik hier en daar op internet zie van andere cases. Ik heb het geprobeerd op de foto te zetten:

[afbeelding]

[afbeelding]

In het kort:
+ Case zit erg strak
- Olie-achtige vlek op de achterkant
- Vrij "groot" (de case is van hard plastic en is vrij dik, dikker dan ik eigenlijk had verwacht)
- Erg glad (dus laat je de telefoon alsnog dus vallen)
- Uitsparingen knoppen kunnen naar mening wat groter
- Beetje scherp randje aan 1 kant

Conclusie: absoluut geen aanrader.
Terugsturen dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Zie ik niet zitten. Het moet dan terug naar het buitenland gestuurd worden en dan ben ik wellicht al meer dan de helft van mijn aankoopbedrag kwijt, want de kosten voor het terugsturen krijg je niet vergoed. Het levert me dus weinig op en het kost me nog meer gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:12
Heb via Bol.com een originele Samsung fast charger gekocht voor m'n Galaxy S7 Edge, geleverd door phonecompleet.nl. Hij doet het prima, maar de adapter maakt een enorm kabaal zodra je hem in het stopcontact steekt. Hele hoge piep. Die wordt minder als je je telefoon aansluit, maar zodra hij vol is dan piept het weer. 's Nachts opladen naast het bed is hierdoor geen optie... erg vervelend.

Hij doet het verder wel.. denken jullie dat dit een valide reden is om terug te sturen? Hebben jullie deze ervaring ook met de fast charger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
(jarig!)
Ik heb de ultimate shield binnen. Ga deze straks erop doen. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:24
yinx84 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 08:06:
Heb via Bol.com een originele Samsung fast charger gekocht voor m'n Galaxy S7 Edge, geleverd door phonecompleet.nl. Hij doet het prima, maar de adapter maakt een enorm kabaal zodra je hem in het stopcontact steekt. Hele hoge piep. Die wordt minder als je je telefoon aansluit, maar zodra hij vol is dan piept het weer. 's Nachts opladen naast het bed is hierdoor geen optie... erg vervelend.

Hij doet het verder wel.. denken jullie dat dit een valide reden is om terug te sturen? Hebben jullie deze ervaring ook met de fast charger?
Natuurlijk is uit je omschrijving moeilijk op te maken watvoor geluid je lader maakt maar m'n originele lader van Samsung maakt ook een soort piepend geluid waar een ritme in zit..

Waarschijnlijk hoor je ''coil noise'' een normaal, veelvoorkomend iets bij laders en zeker bij snelladers.Zie voor meer informatie deze links -->
Wikipedia: Coil noise en http://superuser.com/ques...whining-noise-and-what-ca

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:51
yinx84 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 08:06:

Zolang het binnen 14 dagen is, is alles een valide reden om terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
(jarig!)
Ik heb de ultimate shield erop zitten. Dat ging vrij eenvoudig en zit als gegoten. Dit samen met een Dbrand skin op de achterkant maakt het helemaal af. Even kijken hoe de ultimate shield zich de komende tijd gaat houden. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-05 21:00
vraagje, werkt dit echt goed? ik heb namenlijk ook elke keer dat protectors (niet glas) los laten en stof etc, ik kan geen goede glas vinden die niet te klein is.. alles is zooo smal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
Heb meerdere malen geprobeerd om de ultimateshield op mijn s7 (flat) te krijgen, maar elke keer mislukt het. elke keer zijn er kleine bubbeltjes of haartjes (stof) die overblijven

iemand een suggestie voor een betere screen protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
(jarig!)
dest1 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 19:28:
Heb meerdere malen geprobeerd om de ultimateshield op mijn s7 (flat) te krijgen, maar elke keer mislukt het. elke keer zijn er kleine bubbeltjes of haartjes (stof) die overblijven

Ik heb ook lang gezocht en toch bij de ultimate shield uitgekomen. Ik heb deze gisteren erop gedaan en totaal geen bubbels. Idee dat ik wel wat teveel afwasmiddel in het water had. Duurde even voordat ik al het water eronder weghad en de screen bleef plakken. Vond het niet moeilijk, alleen je moet er wel even de tijd voor nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:42
sinds een maandje een spigen book case;
https://www.spigen.com/co...axy-s7-edge-case-wallet-s

zeer tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
vegetto1983 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:58:
[...]

vraagje, werkt dit echt goed? ik heb namenlijk ook elke keer dat protectors (niet glas) los laten en stof etc, ik kan geen goede glas vinden die niet te klein is.. alles is zooo smal..
Mijn broertje heeft hem nu op de Google Nexus 6P.. Tja je ziet hem niet haha dus ik zou echt niet weten hoe het zal gaan in de toekomst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Laatst online: 14-05 15:07
Vandaag de S7 ook maar aangeschaft en meteen een hoesje besteld: De Obliq S7 case, persoonlijk vind ik hem erg mooi met een geborstelde aluminium look en aan de binnenkant TPU bescherming. Helaas moet het wel uit de VS komen dus de verzendkosten waren gelijk aan 1 hoesje. Gelukkig moest er nog 1 mee bestellen voor mijn vader dus het is iig minder dan de hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:24
dest1 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 19:28:

Ik heb bij Mediamarkt een Clearplex screenprotector laten plakken. Was 19,95 inclusief plakken en ben behoorlijk onder de indruk.

Screenprotector wordt live uitgesneden voor je telefoon en via een soort database waarin screenprotectors staan vertelde die jongen mij. Ze kunnen blijkbaar voor elk apparaat tot en met een laptop scherm die folies uitsnijden en plakken.

Screenprotector voelt stevig en glad aan en er is geen bubbel of vuiltje te herkennen.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seoinage8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-04 11:43
Heb mijn Galaxy S7 (flat) nu een twee weken in gebruik. Eerst met een Tech21 Evo case, maar miste de ruimte voor mijn OV kaart. Heb nu de Samsung flip wallet en bevalt prima.

Heb ook nog een screen protector gekocht van telefoonglaasje.nl, maar merk dat mijn scherm met name aan de zijkanten niet altijd even goed reageert. Heb nu de ultimate shield (film versie) gekocht, nadat ik over goede ervaringen heb gelezen in dit topic. Als het goed is komt die deze week binnen, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 23:02
dest1 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:51:
[...]

heb vandaag de tweede case ontvangen (tweede link in bovenstaande quote) voor mijn S7 (flat), en deze is echt prachtig voor wie een minimalistische case wilt die geen bulk toevoegt. vind hem nog beter dan de spigen thinfit die ik eerder had. voor die prijs zeker een aanrader

ik heb de gewone gekocht, niet de sandstone, en de grip valt mee. voor betere grip best de sandstone nemen. let wel dat deze case je telefoon niet zal beschermen zoals bv een spigen rugged armor, maar deze is eerder voor wie een minimalistische case wenst om de achterkant & zijkanten te beschermen tegen krassen e.d.

deze wordt alvast mijn daily case voor de S7
Heb je misschien wat fotos ervan met de tel samen? Had deze ook besteld voor mijn zusje, maar is nog niet binnen.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441274

lees goede dingen over de ultimate shield. Maar ik wil toch een screenprotector van tempered glass.

Welke is een goede in combinatie met de originele flipwallet? Ik heb wel bij de MM er eentje gezien van panzerglass. Deze heb ik op mijn tablet en goede ervaring mee. Maar hoe is deze met de randen van de edge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05 23:03

NeHoX

Gamer + PV

Ben eigenlijk opzoek naar een hoesje (flip wallet voorkeur maar zeker niet verplicht) welke ondersteuning heeft om nog steeds op te laden via een wireless charge pad. Deze wil ik dan voor thuis en op het werk aanschaffen. Weten jullie een combinatie die werkt? Wellicht een Aliexpress combi? Pads zat en hoesjes zat maar de combinatie die goed werkt.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:41

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

NeHoX schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:16:
Ben eigenlijk opzoek naar een hoesje (flip wallet voorkeur maar zeker niet verplicht) welke ondersteuning heeft om nog steeds op te laden via een wireless charge pad. Deze wil ik dan voor thuis en op het werk aanschaffen. Weten jullie een combinatie die werkt? Wellicht een Aliexpress combi? Pads zat en hoesjes zat maar de combinatie die goed werkt.
De orginele flip wallet werkt in ieder geval prima met de draadloze lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05 23:03

NeHoX

Gamer + PV

Ok bedankt!

Komen jullie wel eens in chinaland echt lekkere soepele leren cases tegen? Ik zit niet te wachten op die plastic meuk.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 10:15
Iemand ervaring met de skins van Toast? (Zie deze website.) Zien er wel gaaf uit, van echt hout, leer, of kurk bijvoorbeeld.

Ik wil graag voor de houten look gaan maar twijfel tussen DBrand, Toast of iets van Slickwraps.
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste