Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376449

nee,zijn deze even snel als de samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-05 06:55
Kapitein187 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:42:
[...]

Ik heb net een nieuwe Anker Powerbank. Is mn tweede, vorige ook 10000 maar een stuk groter. Flinke Sprong gemaakt in handzaamheid: https://www.amazon.de/dp/B01D0YDMOS/ref

Heeft quickcharge etc. Zeer tevreden mee.
Deze ondertussen ook aangekocht en vandaag ontvangen. Bij eerste maal opladen blijft het eerste lampje gewoon knipperen. Als je dan de kabel even uithaalt en opnieuw erinsteekt gaat het tweede pinken. Zo verder tot de vierde. Is de input niet hoog genoeg of is er iets aan de powerbank zelf stuk? Of is dit normaal en had jij dit ook voor?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-06 11:20
extreme8eight schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:08:
[...]

Deze ondertussen ook aangekocht en vandaag ontvangen. Bij eerste maal opladen blijft het eerste lampje gewoon knipperen. Als je dan de kabel even uithaalt en opnieuw erinsteekt gaat het tweede pinken. Zo verder tot de vierde. Is de input niet hoog genoeg of is er iets aan de powerbank zelf stuk? Of is dit normaal en had jij dit ook voor?
Uhm moet ik morgen even checken voor je. Maar hoezo haal je hem er steeds uit? Gewoon aan de oplader laten tot ze alle 4 branden.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
Kapitein187 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:35:
[...]

Uhm moet ik morgen even checken voor je. Maar hoezo haal je hem er steeds uit? Gewoon aan de oplader laten tot ze alle 4 branden.
Inderdaad maar is vreemd dat na een tweetal uur nog steeds het eerste blijft knipperen. Als ik deze stekker dan uithaal en opnieuw erinstop dan pinkt het tweede lampje. Tenzij dat de input niet hoog genoeg is qua ampere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Laatst online: 15-06 11:20
extreme8eight schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 08:31:
[...]

Inderdaad maar is vreemd dat na een tweetal uur nog steeds het eerste blijft knipperen. Als ik deze stekker dan uithaal en opnieuw erinstop dan pinkt het tweede lampje. Tenzij dat de input niet hoog genoeg is qua ampere.
Ik heb even voor je gekeken. Laden duurt enorm lang iig misschien dat je daarom heel lang bij één lampje blijft knipperen. Maar na verloop van tijd gaat wel lampje twee drie en vier branden. Maar duurt wel uur of 6..

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 15:36

Griffin

Is mythical

Ik heb even een vraag...
Ik heb gezocht in dit topic maar ik word er niet heel veel wijzer van.

Ik sta op het punt om een S7 (niet de edge) te halen (voor de vrouw) en eigenlijk wil ik een screenprotector (dan wel niet tempered glass) en een bumper.
Echter nu heb je veel soorten protectors, van edge-to-egde en normale. Alleen nu lees ik dat een glass protector met een bumper niet samen gaan omdat de bumper de glass protector in de weg zit.

mijn vraag is nu waar ik op moet letten bij een S7 (non edge) icm een bumper en een protector? Kan een glass protector icm een bumper of ben je dan gewezen op een plastic folie protector?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:18
Gebruik nu al paar weken de Ultimate shield full body protection.
Naar volle tevredenheid!

Ik gebruikte tot nu toe nooit een case of tempred glass (lelijk)
Maar met een telefoon die glas voor en achter is wilde ik toch iets van protectie
(met name krasjes en niet zo zeer val protectie)

https://www.ultimateshiel...s7-edge-screen-protector/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 13:17
welke usb kabel en 230v stekker moet ik voor deze dock hebben om te kunnen fastchargen (bij voorkeur in de kleur zwart)

http://www.samsung.com/nl...BWEGWW?subsubtype=loading

kun je trouwens ook laden zonder dat de interne fan van de dock aanspringt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roT- schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:56:
Naar volle tevredenheid!

Maar met een telefoon die glas voor en achter is wilde ik toch iets van protectie

Was het makkelijk aan te brengen? Het ziet er inderdaad netjes uit, maar ik zag dat ze tijdelijk uitverkocht waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
pappaleone schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:46:
[...]

Was het makkelijk aan te brengen? Het ziet er inderdaad netjes uit, maar ik zag dat ze tijdelijk uitverkocht waren.
Was zeer makkelijk aan te brengen.
Je dient het volledig onder te dompelen in een bakje water. Hierdoor kun je het tot op de mm nauwkeurig aanbrengen. Binnen een paar uur hecht hij volledig. Zelfs op mijn edge scherm.

Ik had ze 2x besteld en beide keren binnen 3 dagen in huis.

[ Voor 6% gewijzigd door roT- op 27-10-2016 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52
roT- schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 02:50:
[...]

Was zeer makkelijk aan te brengen.
Je dient het volledig onder te dompelen in een bakje water. Hierdoor kun je het tot op de mm nauwkeurig aanbrengen. Binnen een paar uur hecht hij volledig. Zelfs op mijn edge scherm.

Ik had ze 2x besteld en beide keren binnen 3 dagen in huis.
Je shiel onderdompelen, niet je S7 ;) voor het geval dat nog niet duidelijk was....

Maar idd heel gemakkelijk aan te brengen en de hechting is goed. Ik heb alleen de voor en achterzijde aangebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:40
Naar volle tevredenheid!

Thanks, ook maar besteld. Had er een paar van eBay, maar daar heb ik overal geld voor teruggevraagd. Wat een zooi, waarbij de zijkanten niet aansluiten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:54
Naar volle tevredenheid!

Nicee!! Thanks! ga hem ook maar bestellen! De edge randen blijven dus ook prima hechten? Ik doe namelijk mijn telefoon vaak in mijn broekzak..

hmm niet in stock.. hopelijk wel voor de 7e binnen..

[ Voor 4% gewijzigd door Rohit op 27-10-2016 10:32 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
Ik heb de ultimate shield nu toegepast op een s7 en een s7edge. De randen blijven goed plakken tot mijn verbazing. Ook na maanden gebruik bij mijn vorige s7. Echter de s7 edge heeft randen van 3mm dus vraag ik me af lang dit blijft zitten. Tot nu toe gaat het iig goed.

Voor mij persoonlijk is het de best screen protector die er is omdat je het namelijk niet ziet zitten in tegenstelling tot een tempred glass.

Aanbrengen vereist wat geduld. Maar zolang je de folie goed onderdompeld kun je heel flexibel hem aanbrengen. Zelfs als je een uur later na drogen niet tevreden bent kun je hem nog los halen en opnieuw proberen.

En inderdaad de folie dien je onder te dompelen, niet je s7 ;)

(Trouwens in de handleiding en filmpje op youtube staat dat je hem nat moet maken met je vingers. Echter kreeg ik het advies van ultimate shield zelf om hem volledig onder te dompelen. En dit werkt inderdaad veel beter.)

[ Voor 38% gewijzigd door roT- op 27-10-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
roT- schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:59:
Ik heb de ultimate shield nu toegepast op een s7 en een s7edge. De randen blijven goed plakken tot mijn verbazing. Ook na maanden gebruik bij mijn vorige s7. Echter de s7 edge heeft randen van 3mm dus vraag ik me af lang dit blijft zitten. Tot nu toe gaat het iig goed.

Voor mij persoonlijk is het de best screen protector die er is omdat je het namelijk niet ziet zitten in tegenstelling tot een tempred glass.

Aanbrengen vereist wat geduld. Maar zolang je de folie goed onderdompeld kun je heel flexibel hem aanbrengen. Zelfs als je een uur later na drogen niet tevreden bent kun je hem nog los halen en opnieuw proberen.

En inderdaad de folie dien je onder te dompelen, niet je s7 ;)

(Trouwens in de handleiding en filmpje op youtube staat dat je hem nat moet maken met je vingers. Echter kreeg ik het advies van ultimate shield zelf om hem volledig onder te dompelen. En dit werkt inderdaad veel beter.)
Woon je toevallig in de buurt van Eindhoven? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 20:53
rohit schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:21:
[...]

Nicee!! Thanks! ga hem ook maar bestellen! De edge randen blijven dus ook prima hechten? Ik doe namelijk mijn telefoon vaak in mijn broekzak..

hmm niet in stock.. hopelijk wel voor de 7e binnen..
Ik heb die Ultimate shield er bijna vanaf het begin opzitten (half maart) op mijn gewone S7 en inmiddels begint de achterkant op de hoeken wel los te laten....

Zou het eigenlijk werken om hem eraf te halen, weer in water te stoppen en opnieuw aan te brengen? Of maar een nieuwe bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
LordLynx schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:52:
[...]

Ik heb die Ultimate shield er bijna vanaf het begin opzitten (half maart) op mijn gewone S7 en inmiddels begint de achterkant op de hoeken wel los te laten....

Zou het eigenlijk werken om hem eraf te halen, weer in water te stoppen en opnieuw aan te brengen? Of maar een nieuwe bestellen?
Oke, maar de S7 is beter voor een screenprotector dan een edge scherm. Ik zou het proberen zou ik zeggen! Ik denk het eerlijk gezegd niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
Nee als de shield er langer dan een paar uur opzit is hij niet meer aan te passen.
Overigens is hij makkelijk eraf te krijgen zonder sporen achter te laten.. (geen lijm resten what so ever.)

Ik zag trouwens ook dat aliexpress ook dit soort protectors aanbied vanaf 2 euro. maja de kwaliteit...

@ rohit Nee helaas, woon in sittard :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-06 22:21
Ik heb een paar dagen geleden de Wsken mini 2 kabel besteld, iemand ervaring mee? Lijkt me een best gaaf ding als ik de reviews zo las. Ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.

http://www.wsken.net/productsinfo.asp?id=38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
roT- schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:19:
Nee als de shield er langer dan een paar uur opzit is hij niet meer aan te passen.
Overigens is hij makkelijk eraf te krijgen zonder sporen achter te laten.. (geen lijm resten what so ever.)

Ik zag trouwens ook dat aliexpress ook dit soort protectors aanbied vanaf 2 euro. maja de kwaliteit...

@ rohit Nee helaas, woon in sittard :)
Tripje limburg dan hahaha ben zo slecht in screen protectors plaatsen haha! Of denk je dat het wel moet lukken als ik er voldoende water op doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-06 11:40

spartacusNLD

This is Sparta!!

DonRoger schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 00:45:
Ik heb een paar dagen geleden de Wsken mini 2 kabel besteld, iemand ervaring mee? Lijkt me een best gaaf ding als ik de reviews zo las. Ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.

mooi product maar lijkt me lastig te gebruiken icm een case.

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
rohit schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:57:
[...]

Tripje limburg dan hahaha ben zo slecht in screen protectors plaatsen haha! Of denk je dat het wel moet lukken als ik er voldoende water op doe?
ik vind het veel makkelijker aan te brengen dan bv tempered glass :)
Mede omdat de folie makkelijk te corrigeren valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
Kapitein187 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Ik heb even voor je gekeken. Laden duurt enorm lang iig misschien dat je daarom heel lang bij één lampje blijft knipperen. Maar na verloop van tijd gaat wel lampje twee drie en vier branden. Maar duurt wel uur of 6..
Ok bedankt voor de reactie.
Hij werkt wel enorm goed en klein formaat. Laden duurt inderdaad wel effe maar 'snachts is dat OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Jammer dat hij nog steeds niet op voorraad is.. heb zo geen zin in krasjes op het nieuwe toestel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
rohit schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:06:
[...]

Jammer dat hij nog steeds niet op voorraad is.. heb zo geen zin in krasjes op het nieuwe toestel haha
Vreemd dat ie nog steeds niet op voorraad is.
Je kunt verder eens kijken bij IQ shield? Geen ervaring mee echter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etmnidj1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-06 13:52
DonRoger schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 00:45:

Ik heb zelf sinds kort de Wsken mini 1, wilde geen led in de stekker ivm opladen op nachtkastje. Het principe van een 'magsafe' type laadkabel bevalt uitstekend. Kabel voelt zeer degelijk aan en met de originele Samsung S7 lader wordt 'fast charge' ook ondersteund.Heb er gelijk nog 2 extra besteld voor mijn tablet. Heb ook over de aanschaf getwijfeld maar tot nu toe nog geen spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
rohit schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:06:
[...]

ding is weer op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
roT- schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:24:
[...]

ding is weer op voorraad :)
Zag het!! meteen besteld :D

wel dom zag de keren dat ik op de site was dat ik 10% korting kon krijgen met SAVE104U..
nu dus in de haastigheid daar niet opgelet hahaha en krijg ik de melding nadat ik had betaald :P
Hoelang duurt de levering?

[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 04-11-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Normaliter 2 a 3 dagen.

Ben benieuwd hoe het je vergaat met aanbrengen..
Heb vooral veel geduld. Het duurt 2 dagen voordat alle oneffenheden weg zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
roT- schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:06:
Normaliter 2 a 3 dagen.

Ben benieuwd hoe het je vergaat met aanbrengen..
Heb vooral veel geduld. Het duurt 2 dagen voordat alle oneffenheden weg zijn!
Hahaha
mij leek het een goed plan om dit voor het slapen gaan te doen? Dan kan hij namelijk zonder hem aan te raken ofzo een aantal uur drogen.. Is dat een goed plan?

voor en acterkant etc dus gewoon helemaal onderdompele in het water? Gelukkig is de S7 Edge waterdicht he!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
Ja klopt. Geheel onderdompelen.
Daarna met een tooltje wat bijgeleverd is, het overtollige water weghalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Heb hem er sinds deze week ook op zitten. Voelt heel plastic aan. Snel vlekken erop. En best wel wat reflectie. Kan er allemaal wel aan wennen, maar heb "fijnere" protectors gehad op andere telefoons.

Zit bij mij wel een heel klein stofje onder de home knop. Verder geen bubbels of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Mijne is inmiddels op status: shipped! dus ben benieuwd! zou wel tof zijn als die maandag binnen is aangezien ik maandagavond mijn edge ga halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
barrymossel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:16:
Heb hem er sinds deze week ook op zitten. Voelt heel plastic aan. Snel vlekken erop. En best wel wat reflectie. Kan er allemaal wel aan wennen, maar heb "fijnere" protectors gehad op andere telefoons.

Zit bij mij wel een heel klein stofje onder de home knop. Verder geen bubbels of wat dan ook.
Ja klopt wat je zegt. eigenlijk zou de ideale situatie zijn dat je hem rechtstreeks vanuit de doos de ultimate shield erop plakt :) folie eraf en ultimate shield erop.

Ik vind dat plastic gevoel trouwens wel fijn, hij is minder glibberig.

Wat zou jij voor een protector aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
roT- schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:04:
[...]

Ja klopt wat je zegt. eigenlijk zou de ideale situatie zijn dat je hem rechtstreeks vanuit de doos de ultimate shield erop plakt :) folie eraf en ultimate shield erop.

Ik vind dat plastic gevoel trouwens wel fijn, hij is minder glibberig.

Wat zou jij voor een protector aanraden?
Ik vind het op zich ook niet erg ofzo, maar zelf had ik altijd goede ervaringen met dat 9H tempered glass. Alleen toen ik er zo eentje bestelde voor de S7 bleek dat dat op de lichtelijk afgeronde zijkanten niet plakte en je dus een rand zag. Lelijk, dus ben ik maar voor die Ultimate Shield gegaan. En nogmaals, niet ontevreden, alleen even wennen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Iemand nog een mooie doorzichtige backcover gezien ergens? zag dat die van Samsung 30+ koste :S vind dat erg overdreven... Ik doe eerst die ultimate shield erop en dan wil ik zo een doorzichte backcover zodat ik zeker weet dat de achterkant nie bekrast door stof en zand ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
rohit schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:58:
Iemand nog een mooie doorzichtige backcover gezien ergens? zag dat die van Samsung 30+ koste :S vind dat erg overdreven... Ik doe eerst die ultimate shield erop en dan wil ik zo een doorzichte backcover zodat ik zeker weet dat de achterkant nie bekrast door stof en zand ofzo...
Ik heb deze bij Aliexpress gekocht voor 2 euro voor de normale s7. Heel tevreden mee geweest

https://m.nl.aliexpress.com/item/32655761238.html

Affiliate link verwijderd.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 07-11-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newmamoman
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-05 16:57
Anoniem: 376449 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:58:
ik heb een powerbank en als ik mijn s7 daarmee wil opladen is ie 4u zoet.
nu ben ik aan het kijken voor de originele samsung Battery Pack maar deze is nogal aan de prijzige kant...heeft hier iemand ervaring mee?

[afbeelding]
Heb je al gekeken op je powerbank, want meestal zitten er twee poorten op, 1 met 1A en 1 met 2.1A

mamoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-06 16:35
Valt de Gear S3 ook onder accessoires?
Zo ja, dan mag ik het hier vragen denk ik.

Misschien een "domme" vraag, maar weet iemand of de Gear S3 in Amerika gewoon te gebruiken is in de EU? Zo ver ik weet is moet het helemaal niets uitmaken.
Ik zal in december Amerika bezoeken en de prijzen zijn daar 349$ en op samsung.com ook nog eens 10% extra nieuwsbrief korting als ik pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Nu online
roT- schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:44:
[...]

Ik heb deze bij Aliexpress gekocht voor 2 euro voor de normale s7. Heel tevreden mee geweest

https://m.nl.aliexpress.com/item/32655761238.html

[mbr]Affiliate link verwijderd.[/]
Heb toevallig ook zo'n soort hoesje op Aliexpress voor maar 90 cent gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Jochemd13 schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:24:
[...]

Heb toevallig ook zo'n soort hoesje op Aliexpress voor maar 90 cent gevonden ;)
poe 90 hele centen, gelukkig zijn de verzendkosten gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 22:18
Weet iemand toevallig wanneer je een smartwatch met bluetooth 3.0 wilt verbinden met de s7 (heeft bluetooth 4.2?) dat de meeste functies gewoon zullen werken? Het bel functie maakt mij niets uit, het gaat me meer om de notificaties functie (email,whatsapp,sms e.d.)
Heb al lopen zoeken maar kan niet echt informatie hierover vinden :(

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
kokkie20 schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:06:
Weet iemand toevallig wanneer je een smartwatch met bluetooth 3.0 wilt verbinden met de s7 (heeft bluetooth 4.2?) dat de meeste functies gewoon zullen werken? Het bel functie maakt mij niets uit, het gaat me meer om de notificaties functie (email,whatsapp,sms e.d.)
Heb al lopen zoeken maar kan niet echt informatie hierover vinden :(

Alvast bedankt :)
ligt aan de smartwatch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 00:44
Vraagje, ik heb zojuist een S7 Edge in Titanium Silver gescoord. Maar de keuze was moeilijk, want ik vond de zwarte ook mooi. Jammer dat het diepblauw van de S6 er niet was, anders werd het die. Ik vroeg me alleen af, of het fraai is om een zilveren S7 Edge eventueel te combineren met een zwarte Clear View Cover?! In dat geval heb ik misschien het beste van beide; zowel een donkere achterkant als een zilveren binnenkant als ik 'm open doe. Of ziet dat er dan aan de voorkant niet uit omdat de Clear View Cover doorschijnt? Ik kan geen plaatjes vinden maar ben wel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Laatst online: 18-05 22:18
Is gewoon een simpel ding uit china. Eerst goedkoop beginnen om te kijken of ik het wat vind voor ik een duurdere aanschaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
kokkie20 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:03:
[...]

Is gewoon een simpel ding uit china. Eerst goedkoop beginnen om te kijken of ik het wat vind voor ik een duurdere aanschaf :)
Dan zal je ook niet alle functionaliteiten hebben die een duurdere wel heeft ;) beste is gewoon op YouTube reviews bekijken.. en dan naar de winkel..

Screenprotector binnen!! nou hopelijk word het een succes.. eerst filmpjes kijken haha..

[ Voor 10% gewijzigd door Rohit op 08-11-2016 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
MuFFIN 007 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 01:17:
Vraagje, ik heb zojuist een S7 Edge in Titanium Silver gescoord. Maar de keuze was moeilijk, want ik vond de zwarte ook mooi. Jammer dat het diepblauw van de S6 er niet was, anders werd het die. Ik vroeg me alleen af, of het fraai is om een zilveren S7 Edge eventueel te combineren met een zwarte Clear View Cover?! In dat geval heb ik misschien het beste van beide; zowel een donkere achterkant als een zilveren binnenkant als ik 'm open doe. Of ziet dat er dan aan de voorkant niet uit omdat de Clear View Cover doorschijnt? Ik kan geen plaatjes vinden maar ben wel erg benieuwd!
Iemand? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008

Ik zit met een groter probleem :) Ik heb de titanium Silver met de edge view cover, is perfect. Maar ik denk dat de zwarte ook niet misstaat. Ik heb een pink gold versie hier liggen daar is niets voor te vinden van Samsung :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Anoniem: 440008 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:34:
[...]

Ik zit met een groter probleem :) Ik heb de titanium Silver met de edge view cover, is perfect. Maar ik denk dat de zwarte ook niet misstaat. Ik heb een pink gold versie hier liggen daar is niets voor te vinden van Samsung :?
Ah, goed om te horen. Heb je de S7E samen met hoesje wel eens op de grond laten vallen? Hoe vind je de bescherming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Zo na ongeveer 2 uur alle kanten een protector erop geplakt!! Ziet er best goed uit! Edge randen ook goed geplakt en word steeds beter hopelijk over een aantal dagen.. hopen dat ze lang blijven zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008

MuFFIN 007 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:12:
[...]

Ah, goed om te horen. Heb je de S7E samen met hoesje wel eens op de grond laten vallen? Hoe vind je de bescherming?
Ik moet zeggen dat ik hem tot nu toe goed in de hand heb, dus nog geen probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pfff... sta net op bekijk ik het resultaat van mijn protectors die zijn prachtig!! dus ik denk oke mooi dan kan die hardcase erop! Had ik beter niet kunnen doen.. pff nu helaas aan beide kanten bij de edge randen een beetje omhoog geschoten.. hard case er maar snel afgedaan en hopelijk plakken de edge randen zichzelf weer over een aantal uur... Moet wel zeggen tot nu toe erg tevreden over de protector! resultaat zag er echt perfect uit voordat ik de case erop deed! Je kon bijna niet zien dat er een screenprotector op zat!

Ga toch maar voor de zekerheid nog een setje bestellen! mocht deze eraf gaan heb ik iig snel er een nieuwe op! Denk dat als de edge randen loslaten ik het wel aan mezelf te danken heb.. volgens mij zonder die domme case zou hij er best goed opzitten.

[ Voor 19% gewijzigd door Rohit op 09-11-2016 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
Fijn dat ie zo bevalt.
Ja de zijkanten is het enige nadeel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02:27
Mediamarkt in Groningen is gestart met het plaatsen van protectors op veel soort hardware, via een database wordt een product gekozen en een apparaat snijd het exact uit.

Ik heb dus een protector op een S7 Edge laten zetten, zelf heb ik een Spigen en mijn Ultimate Shield wat een perfect screenprotector is laat los in alle hoeken van het toestel in combinatie met Ultimate Shield.
Dus ik had gevraagd om een case friendly protector, deze wordt nat en stofvrij toegepast. Buiten kwam ik er helaas achter dat het aan de zij/boven kanten behoorlijk wat ruimte open was, dus niet echt te gebruiken en gewoon zeer lelijk :).

Vandaag ben ik dus terug gegaan en ik gaf aan dat huidige toch te friendly was, zonder verdere vragen heeft degene die vandaag hielp een andere er opgezet en deze is perfect. Aan alle kanten blijft er zo'n 1 mm ruimte vrij dus mijn Spigen of iedere andere cover heeft geen contact met de screenprotector.

Het kost dan wel 20,- euro maar ik ben er voorlopig blij mee en voor de mensen die nog steeds een goeie protector zoeken voor zijn Edge dan is Ultimate Shield een aanrader :).

Ze plaatsen overigens ook Carbon stickers op alle soorten hardware en dat is op zich ook best vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 826989

Op deze site http://www.designskins.nl heb je mooie skins en hele goede kwaliteit. Plakt goed kan tegen water enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-06 15:08
Cheezborger schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 22:13:
Ik heb sinds vandaag een S7 Edge. Super blij mee. Ik vraag me af, kan de batterij achteruit gaan door het gebruik van Chinese / namaak opladers? Ik gebruik nu de meegeleverde quickcharger van Samsung, maar ik heb meerdere opladers nodig. Wat raden jullie aan?
Gewoon nog een originele lader van Samsung erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:54

Zorian

What the fox?

Cheezborger schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 22:13:
Ik heb sinds vandaag een S7 Edge. Super blij mee. Ik vraag me af, kan de batterij achteruit gaan door het gebruik van Chinese / namaak opladers? Ik gebruik nu de meegeleverde quickcharger van Samsung, maar ik heb meerdere opladers nodig. Wat raden jullie aan?
Zou me eerder zorgen maken over het feit dat die dingen en de kabels nog wel eens in brand vliegen. Zou inderdaad gewoon een originele kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Laatst online: 20:52
Ben heel tevreden met deze draadloze oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
Wie kan mij een goed hoesje aanbevelen wat niet te dik is maar mijn S7 toch goed beschermd tegen het per ongeluk uit je handen laten vallen? Spigen Rugged Armor voldoende of heb ik daarvoor iets zwaarders nodig?

ps hiervoor zo eigenwijs om het zonder bescherming te doen en nu dus na een val een vervangend toestel moeten kopen dus dat wil ik geen 2e keer overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mijn ervaringen van 2 accesoiresses voor de S7:

Valenta Pocket Classic Black 40.
€16,99 - Gekocht bij Media Markt

Link naar website fabrikant: https://www.valenta.com/t...-40/_127_w_3616_104989_NL
Ik had deze gekocht in de winkel nadat ik de telefoon had besteld. Ik wilde er namelijk screen protectors opzetten van Ultimate Shield, maar dat zou nog even kunnen duren (zier ervaring hieronder). En ik wilde mijn telefoon toch wel beschermen tegen eventuele krassen. Voordeel van dat je ze in de winkel koopt is dat je het gelijk kan zien en proberen bij de telefoons of deze er goed op past. Ik heb bij mijn vorige telefoon ook al een Valenta gehad en was daar erg tevreden over. Goede kwaliteit, simpel en zakelijk uiterlijk, waar ik wel van houd. Deze keuze was size 39 of 40. 39 vond ik erg strak maar deze zou wel voor de s7 bedoeld zijn, maar ik ben toch voor de 40 gegaan. Let op: als je de hoesje op zijn kop houd dan valt de telefoon uit het hoesje. Wil je dit niet dan zal je betere voor de 39 moeten gaan. Zelf krijg ik bij wat strakkere hoesjes het gevoel dat het "schuurt" langs mijn telefoon en dat heb ik liever niet. Even mijn ervaringenspunten op een rijtje:

+ Goede kwaliteit (dik stevig leer, met zachte afwerking binnenkant)
+ Simpel/zakelijk uiterlijk
+ Redelijke prijs
+ Te koop bij een fysieke winkel (Media Markt) en kan je dus gelijk proberen en direct kopen
+/- zit was losjes (wil je strakker ga voor de size 39)

Ultimate Shield screenprotectors voor en achterkant
£9,89 - Gekocht via website (inc. 10% die er toen was)

Link naar website: https://www.ultimateshiel...laxy-s7-screen-protector/
Ik doe eigenlijk altijd screenprotectors op mijn mobiele telefoons. Hoesjes doen het formaat (en uiterlijk) van de telefoon teniet. Daarnaast verwacht ik van geen enkel hoesje echt dat de grote schade zoals gebarsten schermen van een telefoon kan voorkomen. Ik zie het meer als: heb je pech hoe de telefoon precies valt dan is de telefoon gewoon kapot. De screenprotectors doe ik tegen de krassen, die erg vervelend kunnen zijn op je scherm en vind ik lelijk op een glazen achterkant. Ik had gezocht en in dit topic kwam ik de Ultimate Shields tegen waar ik goede ervaringen over las. Verder waren ze voor een schappelijke prijs uit Engeland te leveren en zouden relatief snel met 3-7 dagen binnen moeten zijn (in tegen stelling tot een aantal weken via AliExpress etc.). Ze werden op maandag verstuurd en kwamen op donderdag binnen, prima dus. De verpakking was wel heel simpel, maar dat is prima omdat de prijs dan waarschijnlijk lager kan zijn. Alle onderdelen waren namelijk los in een envelop (wel met een kartonnen achterkant) geleverd. Aanbrengen moet met water met een beetje vloeibaar zeep. Ik vind screenprotectors aanbrengen echt verschrikkelijk, en elke keer zeg ik dat dit echt de laatste keer is :P, maar ik ben altijd wel blij dat ik ze erop heb gezet. :) Ik weet niet of de methode met water erger is dan zonder. Ik doe ze allebei totaal niet graag. De screenprotectors passen erg goed en ook de gebolde zijkanten op de achterkant blijven goed zitten (nu een paar dagen). Bij het aanbrengen moest je wel (nog) wat meer geduld hebben moet die zijkantjes. De uitsneden van de camera en speakers etc. zijn erg goed en ook de pasvorm/grootte van de protectors zijn goed dekkend. Nog even voor de duidelijkheid: ik heb alleen de voor en achterkant protectors er opgezet. Die mini stukjes voor de aluminium rand heb ik niet eens meer geprobeerd. Ik heb de screenprotectors er nu 2,5 dagen erop zitten en zien er nu prima uit. Op de achterkant zit nog een paar "druppeltjes vocht" maar die lijken wel op te lossen. Ik had gelezen dat iemand vroeg of de protectors een sinaasappeleffect hadden. Als ik heel goed kijk dan is dat wel zo, maar in praktijk merk ik er niets van. De screen protectors zijn helder en niet stroef. Hoewel ik misschien voor de achterkant een licht stroevere afwerking zou hebben gewild, maar dat wil je uiteraard niet voor de voorkant. Al met al prima tevreden. Nog even mijn ervaringspunten op een rijtje:

+ Goede kwaliteit
+ Relatief snelle levering
+ Schappelijke prijs
+ Goede pasvorm
+ Gebolde zijkanten op de achterkant blijft goed zitten
+ Helder
+/- Niet stroef (had misschien voor de achterkant een beetje stroever materiaal gewild, maar dat gaat natuurlijk lastig, want dat zou ik weer niet willen voor de voorkant uiteraard)
+/- Simpele verpakking, maar niks mis mee
+/- Heel klein beetje sinaasappel effect als je heel goed kijkt, in praktijk niets van te merken.
- - Verschrikkelijk om ze er op te zetten (maar dat heb ik altijd wel met screenprotectors ;) )

Mochten jullie nog vragen hebben laat het gerust weten. Quote wel even mijn reactie, want dan krijg ik een notificatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nou me 2e setje ultimate shield is ook binnen! 1e zit er trouwens nog overal netjes op!! heb hem al zeker wel 100x in en uit mijn broekzak gehaald de afgelopen week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 16:02

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ik heb de clear cover zwart. Dus alleen de backcover variant. Die is volgens de beschrijving zwart, maar is eigenlijk een beetje zilver, maar dan een donkere variant. Een soort rookachtig ziver, als je begrijpt wat ik bedoel. icm met de silver titanium ziet het er best aardig uit.

ik weet niet of de flipcover hetzelfde soort zwart heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
Iemand ervaring met de valbestendigheid van de Spigen S7 Ultra hybrid case (zijkant zijn van een soort doorzichtig rubber en de achterkant van hard doorzichtig plastic) Ik zoek een goede valbescherming voor mijn S7 toestel met minimale extra dikte. Iemand nog goede andere case opties?

http://www.spigen.com/col...ybrid?variant=11908698433

of eerder voor zoiets kiezen (met zachte tpu achterkant...weet niet of dat zo handig is met een telefoon van glas)

http://www.spigen.com/col...ybrid?variant=12163291585

[ Voor 35% gewijzigd door passie2010 op 15-11-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:52
passie2010 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:09:
Iemand ervaring met de valbestendigheid van de Spigen S7 Ultra hybrid case (zijkant zijn van een soort doorzichtig rubber en de achterkant van hard doorzichtig plastic) Ik zoek een goede valbescherming voor mijn S7 toestel met minimale extra dikte. Iemand nog goede andere case opties?

http://www.spigen.com/col...ybrid?variant=11908698433

of eerder voor zoiets kiezen (met zachte tpu achterkant...weet niet of dat zo handig is met een telefoon van glas)

http://www.spigen.com/col...ybrid?variant=12163291585
Ik heb zelf de Spigen Neo Hybrid black champagne gold om mijn S7E en deze heeft al 2 keer een goede klap opgevangen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
michaeltjeh1 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:59:
[...]

Ik heb zelf de Spigen Neo Hybrid black champagne gold om mijn S7E en deze heeft al 2 keer een goede klap opgevangen. _/-\o_
Geen deukjes of barsten daardoor gekregen? (is hij toen op de zijkant of op de voor/achterzijde gevallen en van welke hoogte op welke ondergrond?)

[ Voor 5% gewijzigd door passie2010 op 16-11-2016 18:58 ]

• aesch
  • Laatst online: 18-03 12:05
Bij Vodafone gekochte glazen protector geprobeerd maar dat is een onding, plakt matig en na 2 dagen al stof onder de rand (rond home-button).
Nu tech21 case er om en daar ben ik over te spreken so far. Iemand advies welke screen-protector hierbij/onder zou passen? In dit geval dus wel een sticker-versie denk ik gezien ervaring met glas so far...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb28
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-01 14:10
Gaat die ultimate shield screen protector goed samen met otterbox cases zoals de defender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 07:59

pdavie2311

Live life to the fullest..

Welke sd kaart raden jullie aan? 32gb is genoeg..liefst met usb case erbij om op laptop te zetten..er zit geen sd kaart bij toch?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 354179 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:45:
Hallo, sinds 2 dagen de 7 edge. Ik ging gisteren met de auto weg en wilde de bluetooth met de auto contact laten maken, is de auto niet te vinden op de telefoon. Wat doe ik niet goed? Met de Note nooit problemen.

Verder vind ik de camera tegenvallen....niet superscherp. Terwijl die camera in de reviews goed wordt bevonden.

Bij de note had ik widgets op het scherm van bv de agenda. Die krijg ik er nu niet op, heel vreemd.

Als er iemand mij kan helpen zou ik erg blij mee zijn
Bluetooth kan ik je niet mee helpen.

Camera zou goed moeten zijn omdat er niet veel beters is. Met niet scherp bedoel je dat de focus niet goed is of bewegingsonscherpte. Probeer eens handmatig te focussen, dus wat je scherp wilt hebben even selecteren.

Voor agenda zijn er 3 widgets beschikbaar. Heb je deze niet tussen je widgets staan dan?
pdavie2311 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:25:
Welke sd kaart raden jullie aan? 32gb is genoeg..liefst met usb case erbij om op laptop te zetten..er zit geen sd kaart bij toch?
De Samsung Evo plus is een goede SD kaart.

http://www.storagereview.com/samsung_evo_plus_micr

[ Voor 15% gewijzigd door Garret1410 op 19-11-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Thanx! Deze ook erbij besteld. 64GB! Ook heb ik de Samsung clear case zwart erbij besteld, alleen weet ik nog niet of ik deze ook neem. Ligt bij CB klaar voor mij en kan deze altijd besluiten niet te nemen. Ik lees soms wat negatieve reviews over deze case? Heb ook de Ultimate shield besteld, die binnenkomt. Misschien dan toch de S7 edge zonder case gebruiken?

Ja, tegen vallen dan geen enkele bescherming, dat snap ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Is onderstaand echt een must/toegevoegde waarde? Het ding blijft stroom trekken als hij in stopcontact zit?
Anders kun je net zo snel de Edge aan het stroom prikken toch?

http://www.pdashop.nl/pro...E-xRaZUDVlfTxvhoCGPrw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:23
pdavie2311 schreef op zondag 20 november 2016 @ 08:20:
Is onderstaand echt een must/toegevoegde waarde? Het ding blijft stroom trekken als hij in stopcontact zit?
Anders kun je net zo snel de Edge aan het stroom prikken toch?

http://www.pdashop.nl/pro...E-xRaZUDVlfTxvhoCGPrw_wcB
Ik heb hem naast mijn bed staan en gebruik mijn telefoon gewoon als wekker met de always on display. _/-\o_

Heb even voor je gekeken en volgens mijn meter gebruikt hij 0.3w als er niets op staat.
Als ik het goed heb zal het dan nog geen euro per jaar kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Thanx! Heb hem er al bijgelegd om op te halen..alles compleet, Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb28
Krijg binnenkort de s7 edge binnen. Heb voor de edge gekozen ivm betere batterij en groter scherm maar wat een hel om een goede case en screen protector uit te zoeken.

Ik moet zeggen dat ik altijd wel fan geweest ben van otterbox cases. Het liefst zou ik de utimate shield screen protector gebruiken met de otterbox defender case en dan de screen protector van de defender eruit halen.

Ik ben alleen bang dat het dan niet goed past en niet goed afsluit. Iemand ervaringen met deze combo of verdere tips op zoek naar goede combo screen en case protection aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb deze besteld. Komt woensdag binnen. Ik hou van minimalistisch. Geen afbreuk doen aan het design. Bij vallen weinig bescherming, ok, maar icm screenprotector voldoende bescherming voor mij. Ook de randen bij de Edge zijn niet te hoog, zodat je fijn kunt swipen. Ben benieuwd voor dit geld.

https://www.amazon.de/Sam...tra-schwarz/dp/B01GODNBX4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik ben toch een wat teleurgesteld in de Ultimate Shield. De mijne zit nu krap 3 maanden op m'n Edge, en ik ben ondertussen de hele linkerkant al kwijt - begonnen met een hoekje los, en steeds een stukje meer tot ze allebei nog maar half vast zaten. Toen maar helemaal eraf gehaald.

De grote voor en achter en die stripjes rechts, boven en onder zitten er nog op, maar ook de stripjes rechts beginnen ook al los te raken. En het bovenste deel van de voorkant (waar de led, speaker, front cam enzo zitten) is ook al over de hele breedte aan het loslaten, zit stof achter en dit gaat ook steeds een beetje verder.

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mb28
pdavie2311 dat ziet er wel goed uit idd! Ik ben alleen bang dat ik ivm onder andere mijn werk en mijn onhandigheid om telefoons te laten vallen toch wel wat meer bescherming nodig heb.

[ Voor 4% gewijzigd door mb28 op 21-11-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is iemand ook nog iets tegengekomen qua bescherming voor de S7 edge pink gold? Samsung geeft wel meerdere kleuren uit maar geen accessoires in de kleur pink gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:47
Iemand enig idee of de ultimate shield (screen) samen gaat met de samsung s7 edge clear cover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 826989

pappaleone schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 01:01:
Is iemand ook nog iets tegengekomen qua bescherming voor de S7 edge pink gold? Samsung geeft wel meerdere kleuren uit maar geen accessoires in de kleur pink gold.
http://www.smartphonehoes...axy-s7-edge-27930040.html
http://www.smartphonehoes...axy-s7-edge-26214178.html
http://www.smartphonehoes...nhoesje-gro-31327223.html
https://www.gsmpunt.nl/ho...ow-view-flip-hoesje-roze/

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 826989 op 23-11-2016 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Exterminator schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:31:
Iemand enig idee of de ultimate shield (screen) samen gaat met de samsung s7 edge clear cover?
Mijn Ultimate schield komt ook binnen vandaag of morgen. Ben benieuwd of deze samengaat met cover die ik eerder hierboven poste..En ik twijfel nog of ik hem nat ga plakken of proberen gelijk goed en droog te plakken.

Heb veel protectors geplakt in het verleden, kan het best aardig zeg maar... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
pdavie2311 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:33:
[...]

Mijn Ultimate schield komt ook binnen vandaag of morgen. Ben benieuwd of deze samengaat met cover die ik eerder hierboven poste..En ik twijfel nog of ik hem nat ga plakken of proberen gelijk goed en droog te plakken.

Heb veel protectors geplakt in het verleden, kan het best aardig zeg maar... :+
Nat is het beste! eenmaal erop geplakt droog word het alleen maar moeilijker..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

rohit schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:48:
[...]

Nat is het beste! eenmaal erop geplakt droog word het alleen maar moeilijker..
Mijn S7 Edge ligt nu te drogen van de zeepsop en water, haha! Zojuist de Ultimate Shield erop geplakt. Randjes van alu ga ik niet doen. Teveel gepriegel voor mij en hij komt toch in een ultra dunne baakcase die als het goed is, ook vandaag komt. Ben benieuwd hoe de boel opdroogt.

• Exterminator
pdavie2311 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:44:
[...]

Mijn S7 Edge ligt nu te drogen van de zeepsop en water, haha! Zojuist de Ultimate Shield erop geplakt. Randjes van alu ga ik niet doen. Teveel gepriegel voor mij en hij komt toch in een ultra dunne baakcase die als het goed is, ook vandaag komt. Ben benieuwd hoe de boel opdroogt.
Hoelang duurt de levering van de ultimate shield? Welke case ga je gebruiken?

• pdavie2311

pdavie2311

Exterminator schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:26:
[...]

Hoelang duurt de levering van de ultimate shield? Welke case ga je gebruiken?
Weekje? Onderstaande case zou vandaag binnenkomen, morgen pas denk ik..

https://www.amazon.de/Sam...tra-schwarz/dp/B01GODNBX4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:33

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien een heel stomme vraag... maar de S7 is vanwege black Friday ontzettend goedkoop bij de Media Markt in Duitsland... maar het is de witte editie :|

Ik ging voor de zwarte... maar ik verwacht niet dat op zo'n korte termijn in prijs daalt in NL

Welk type hoesje zou het meeste van het witte maskeren? Of is het zelfs mogelijk de body te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
pdavie2311 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:44:
[...]

En? Is het gelukt?? Toch zou ik de randjes wel doen ook al komt hij in een case haha beschadigt het toch net iets minder dan normaal.. Ben benieuwd of hij om jou case heen past! Bij mij hardcase (van de kruidvat) kwam de protector van het scherm helaas los bij de zijkant.. dus kon die niet gebruiken! Moet nog zo een softcase proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:52
Ik heb de softcase van de Kruidvat voor mijn S7 Pink Gold. Waren destijds €1,80 en vanwege een aanbieding ook nog eens 50% korting. Voor die negentig cent wilde ik het wel proberen. Bevalt prima :)

Valt nauwelijks op, geeft een iets stroevere maar toch zachtere feel, is nog niet verkleurd (een maand in gebruik nu). Die is z'n geld iig wel waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Welke case is het beste te gebruiken icm een sreenprotector?

Heb een ultimate shield screenprotector besteld en zat te denken aan een Spigen Ultra Hybrid. Maar ik lees dat deze cases niet goed samen gaan ivm de strakheid.
Ik wil een zo "dun" mogelijke case die weinig afbrokkelt van het model van de S7 Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:30:
misschien een heel stomme vraag... maar de S7 is vanwege black Friday ontzettend goedkoop bij de Media Markt in Duitsland... maar het is de witte editie :|

Ik ging voor de zwarte... maar ik verwacht niet dat op zo'n korte termijn in prijs daalt in NL

Welk type hoesje zou het meeste van het witte maskeren? Of is het zelfs mogelijk de body te wisselen?
Na mijn weten is het niet mogelijk de body te wisselen, mocht het wel mogelijk zijn dan denk ik dat je de goedkope aanbieding meteen kwijt bent. Een nieuwe body zal allicht niet goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:33

greatgonzo

schit-te-rend!

Heb heel lang geen screen protector op mijn toestellen gehad, maar wil hem zometeen op mijn galaxy Edge er wel op zetten.

Nu zie ik tempered glass e.d, zoals dit voorbeeld:
http://www.ebay.com/itm/R...m:m8q780S1zY1LSUHthy7AvOQ

Maar is dit echt stoot-bestendig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:48

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb een S7 Edge besteld, zonder me eigenlijk in te lezen over het toestel. Nu heb ik dus gemist dat het natuurlijk een aardige uitdaging gaat worden een screenprotector te vinden van glas die goed gaat passen. Getuige alle berichten hier en op de rest van het internet gaat dat ook niet lukken.

Dat is wel poep, want ik krijg echt mentale problemen als er een krasje op een toestel van 650 300 euro zit (huehue :+ kuusj98 in "Samsung Galaxy S7 Edge voor 280-460 euro bij Mobiel.nl"). Maar even serieus, ik heb nu een Nexus 6P en daar heb ik een Spigen Rugged Armor omheen zitten plus een glazen screenprotector van Glazenscreenprotector.nl. Dat is een prima combo, wat de keren dat hij is gevallen heeft hij niks van beschadigingen opgelopen, en ik hoef me geen zorgen te maken om sleutels in mijn broekzak. Dat is onder andere een cringe-fest toen de bus hard remde en het ding letterlijk van helemaal achteraan de bus als een wiel op de hoeken naar voren stuiterde :+ Het enige wat schade had opgelopen was mijn zelfvertrouwen, wat vervangen werd door schaamte haha.

Nu ga ik die Rugged Armor case denk ik weer aanschaffen omdat ik die zo fijn vind, maar het is even gokken welke protector ik moet gaan kopen. Ik ben namelijk toch bang dat er vroeg of laat krassen op gaan komen en dat is simpelweg zonde imho. Die op glazenscreenprotector kost 20 euro, dat is relatief gezien niet veel.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 22:27

Veritas

concedo nulli

Heb zojuist via amazon.de een hoesje en screenprotector besteld.

Gaat om deze screenprotector: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Recensies zijn positief, dus ben benieuwd. Het is al gebogen glas.

En de Spigen Neo Hybrid fit. https://www.amazon.de/gp/...age_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Stevig hoesje voor valbescherming. Hoop dat die past met de screenprotector, want hij zit aardig strak zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:45
Gisteren op een nieuwe S7 door Mediamarkt een screenprotector (ScreenArmor) laten 'monteren' , maar ik ben niet helemaal tevreden met de zijkanten. Met name de hoeken. Dit lijkt niet goed te plakken..Echt los zit het niet, maar het is wel enigszins storend. Mee terug gaan? Verder aandrukken geeft geen beter resultaat.

Op de foto's met name de rechterhoek..
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/xkynn4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2r7sqap.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Hoyden op 27-11-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hoyden schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:48:
Gisteren op een nieuwe S7 door Mediamarkt een screenprotector (ScreenArmor) laten 'monteren' , maar ik ben niet helemaal tevreden met de zijkanten. Met name de hoeken. Dit lijkt niet goed te plakken..Echt los zit het niet, maar het is wel enigszins storend. Mee terug gaan? Verder aandrukken geeft geen beter resultaat.

Op de foto's met name de rechterhoek..
[afbeelding]

[afbeelding]
Vrees dat je dit altijd zult houden met een screenprotector op de Edge. Ik zou dat onding er gewoon lekker afhalen. Je moet sowieso wel heel erg je best doen om het scherm te bekrassen en al zou het gebeuren dan is dat in mijn ogen minder erg dan altijd maar met zo'n rotding op je telefoon rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
ik222 schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:31:
[...]

Vrees dat je dit altijd zult houden met een screenprotector op de Edge. Ik zou dat onding er gewoon lekker afhalen. Je moet sowieso wel heel erg je best doen om het scherm te bekrassen en al zou het gebeuren dan is dat in mijn ogen minder erg dan altijd maar met zo'n rotding op je telefoon rondlopen.
Het gaat om de normale S7. Omdat er een bumpercase omzit is er een protector opgekomen die niet helemaal tot de rand gaat. Zou dan ook in zijn geheel toch gewoon goed moeten zitten zonder noemenswaardige verschil in de randen en hoeken.. Nu is het net alsof 'ie daar los zit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
ik222 schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:31:
[...]

Neuh hoor. Gewoon een ultimate shield opgooien. Erg makkelijk aan te brengen zelfs voor iemand die dat nog nooit gedaan heeft. Hij wordt nat aangebracht waardoor je op de halve mm nauwkeurig kan schuiven met protector.

Voor mij nooit meer tempred glass oid.

[ Voor 3% gewijzigd door roT- op 27-11-2016 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binscow
  • Laatst online: 22:05
Hoyden schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:35:
[...]

Het gaat om de normale S7. Omdat er een bumpercase omzit is er een protector opgekomen die niet helemaal tot de rand gaat. Zou dan ook in zijn geheel toch gewoon goed moeten zitten zonder noemenswaardige verschil in de randen en hoeken.. Nu is het net alsof 'ie daar los zit..
Het is met de normale S7 ook niet mogelijk om te voorkomen dat de randen loslaten bij een screenprotector. Daarom vind je ook veel screenprotectors die niet het hele scherm bedekken. Ik heb beide soorten screenprotectors gebruikt en ze waren allebei waardeloos. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een naakt scherm en nog altijd geen krassen te vinden (na enkele maanden) en het gebruik van de telefoon is ook prettiger zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Binscow schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:26:
[...]

Het is met de normale S7 ook niet mogelijk om te voorkomen dat de randen loslaten bij een screenprotector. Daarom vind je ook veel screenprotectors die niet het hele scherm bedekken. Ik heb beide soorten screenprotectors gebruikt en ze waren allebei waardeloos. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een naakt scherm en nog altijd geen krassen te vinden (na enkele maanden) en het gebruik van de telefoon is ook prettiger zo.
Deze protector valt ook niet over het hele scherm, maar wat is dan de verklaring waarom die aan de randen en hoeken niet mooi lijkt te plakken? Op een OnePlusOne die ik heb zit 'ie er al jaren goed op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-06 22:14

Ttje

"We shall never surrender"

Binscow schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:26:
[...]

Ik kan jouw ervaring helemaal beamen. Na weken/maanden gekloot met screenprotectors (plastic en glas), ook besloten om gewoon zonder te gebruiken. Toch zie ik nu, na ongeveer 4 maanden, lichte krasjes als ik goed kijk. Daarnaast zit er ook een wat grotere/diepere kras op (nog wel in de categorie; "als je in een bepaalde hoek kijkt" ;) ).
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste