Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:38
Ja dat lijkt me wel, ik heb hem in ieder geval gewoon in Nederland besteld. Max 1,5 uur had ik ook in gedachten, dus die 1 uur en 44 minuten was nog wel te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bedoel je 'dat lijkt me wel' ? Waar ik op doel is staat er gewoon Samsung op de lader, en heb je ook een Samsung lader gekocht? Er komen hier namelijk nog wel eens andere 'merken' voorbij (afkomstig van aliexpress e.d.). Daar doelde ik specifiek op...Samsung of een ander merk?

Indien het inderdaad een Samsung is, dan nog even de vraag : is het platte model of de staande uitvoering? Indien staande uitvoering, dan moet een fan hoorbaar gaan draaien wanneer je het toestel erop zet voor snelladen. Dat is belangrijk om te weten. Indien je dat niet hoort, dan even in de batterij settings (Instellingen menu vd telefoon) nakijken of wel het vinkje staat bij snelladen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Komt meer door het algemene S7 topic waar iemand zegt dat hij een neppe via Bol.com heeft gekregen. Maar ja, hij is gewoon origineel en het is de staande versie. Als ik mijn oor ernaast doe hoor ik fan wel draaien ja. Het vinkje staat voor draadloos snel laden staat inderdaad aan. Maar hij geeft ook aan dat hij draadloos snel laadt, en de estimated time is ook acceptabel, maar in praktijk klopt in mijn geval die estimated time totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duidelijk inderdaad. En indien het dan nog 3 uur duurt voordat de telefoon is opgeladen, dan is er zeker iets niet goed...ik zou denken aan een defecte lader. Ik weet dat men bij Bol een uitstekende service heeft, dus ik zou even met hen contact opnemen voor omruilen danwel garantie. (heb je 'm daar gekocht?)

Ps heb je de telefoon ook al eens een herstart gegeven voordat je 'm op de lader plaatste? Dit om te vermijden dat er iets niet pluis zit binnen de software (een app die het probleem veroorzaakt oid). Met een herstart heb je altijd een frisse start en dan moet alles op de telefoon 100% werken. Is het proberen waard, mocht je het nog niet hebben geprobeerd. (en uiteraard hoef je dit niet altijd te doen...maar dat lijkt mij duidelijk :))

Ps indien je vridndien of een maat ook een S7 heeft, dan zou je ook eens kunnen testen hoe het snelladen met hun telefoon verloopt...dan weet je weer iets meer.

[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 10-08-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Niet helemaal duidelijk gemaakt, maar ik heb hem via Azerty besteld, niet via Bol.com.
Herstarten heb ik stomweg nog niet gedaan 8)7 , ga ik morgen even proberen en dan laat ik weten of het zin heeft gehad. Bedankt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima, ja probeer dat inderdaad nog even...kan best eens de oorzaak zijn (iets softwarematig zit even 'scheef'). Hoor wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:06:
Prima, ja probeer dat inderdaad nog even...kan best eens de oorzaak zijn (iets softwarematig zit even 'scheef'). Hoor wel ...
Misschien ook handig om te weten, of je je toestel "naakt" op de charger legt, of met cover...

Als het een "dikke" cover is, dan kan het ook wel es langer duren namelijk ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:46:
[...]

Misschien ook handig om te weten, of je je toestel "naakt" op de charger legt, of met cover...

Als het een "dikke" cover is, dan kan het ook wel es langer duren namelijk ;)
Op zich een goed punt, alhoewel ik zelf een Spigen case om mijn S7 heb en ook hiermee is de telefoon in 1,5 uur opgeladen. Dus zal normaliter niet uitmaken, tenzij je natuurlijk een enorm vette case gebruikt ;)

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:06
Weet iemand of alle autoladers voor de s7 te gebruiken zijn? Moet je nog naar het aantal ampere kijken of maakt dat helemaal niks uit? Onderstaande heb ik bijvoorbeeld gezien:

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

https://www.bol.com/nl/p/...a-zwart/9200000040345577/

• Fist
dafmay schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:06:
Na een reboot nogmaals geprobeerd, begon op 25% en hij gaf aan dat het 1 uur en 34 min zou duren, na 2 uur en 30 min zat ie pas op 100%. De case is trouwens een dunne Samsung clear cover, dus daar zou het niet aan mogen liggen. Is dit voldoende om een DOA te claimen? Ben bang dat Azerty het zal afdoen als dat het normaal is.
Fist schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:39:
[...]

Na een reboot nogmaals geprobeerd, begon op 25% en hij gaf aan dat het 1 uur en 34 min zou duren, na 2 uur en 30 min zat ie pas op 100%. De case is trouwens een dunne Samsung clear cover, dus daar zou het niet aan mogen liggen. Is dit voldoende om een DOA te claimen? Ben bang dat Azerty het zal afdoen als dat het normaal is.
Ik kan ook niets meer bedenken, anders dan een complete hard reset uit te voeren op je S7...en daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Je hebt verder nog de optie om een andere S7 op jouw lader te proberen om te zien wat daar het resultaat is...dat zou de snelste en eenvoudigste optie zijn om na te kijken of het de lader inderdaad is.

• Fist
dafmay schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:46:
[...]

Ik kan ook niets meer bedenken, anders dan een complete hard reset uit te voeren op je S7...en daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Je hebt verder nog de optie om een andere S7 op jouw lader te proberen om te zien wat daar het resultaat is...dat zou de snelste en eenvoudigste optie zijn om na te kijken of het de lader inderdaad is.
Mijn zus heeft een S7, maar ben niet in de gelegenheid om dit met haar telefoon te bekijken. Op een hard reset zit ik inderdaad totaal niet te wachten zonder garantie dat het opgelost is. Ik stuur hem maar gewoon terug, zie dat het eenvoudig zou zijn via Azerty als ik me beroep op recht koop op afstand. Bedankt voor de hulp _/-\o_
Fist schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:48:
[...]

Mijn zus heeft een S7, maar ben niet in de gelegenheid om dit met haar telefoon te bekijken. Op een hard reset zit ik inderdaad totaal niet te wachten zonder garantie dat het opgelost is. Ik stuur hem maar gewoon terug, zie dat het eenvoudig zou zijn via Azerty als ik me beroep op recht koop op afstand. Bedankt voor de hulp _/-\o_
Helemaal mee eens en ik zou het ook op deze manier aanpakken. Succes! En laat nog even weten wat de uitkomst is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:23
tijs67 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:17:
[...]

Ik heb gekeken op de Broditcenter.nl site, en het enige artikelnummer wat ik tegenkom is 215116.

Kun jij nagaan of dat dezelfde is die jij bestelt hebt? Ik zie dan alleen niet het merk/type auto gebondenheid...??
Ik heb deze: 854437 voor mijn Opel Astra.
Op zo'n plaat kan de kogel worden geschroefd. Op de Brodit site kun je automerk, type en bouwjaar opgeven voor de juiste plaat.
Sorry voor de late reactie, ben op vakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:37
henklbr schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:08:
[...]
En dit is ook makkelijk voor mensen die een "via grijze import" verkregen toestel hebben, want voor hun "CSC" zou het nog wel eens wat langer kunnen duren! (uitrol firmware gaat op CSC's, NIET op provider!) ;)
Hee, die van mij is via grijze import :P
Is trouwens afgelopen dat Belsimpel meerdere keren heeft gezegd dat ze dit doen om de prijzen laag te houden en ik blijf er niet enthousiast over...

Ontopic:
Net dit hoesje ontvangen:
Afbeeldingslocatie: https://staticshop.o2.co.uk/product/images/samsung_s7_flip_wallet_cover_black_header.png?cb=f928cb752d635e1ba5c338495aeb1c83
Erg makkelijk voor een pasje en hij beschermt de telefoon erg goed. Ook makkelijk dat hij aan gaat als je de klep open doet.

[ Voor 7% gewijzigd door Jochemd13 op 13-08-2016 16:15 . Reden: Minder groot plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 15-09 11:02
tg1997 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:25:
Net een Galaxy s7 binnen en het hele forum doorgelezen voor een goeie tempered glass screenprotector. Heeft er al iemand een volledig dekkende protector die de sensitiviteit niet verminderd?
Heb vandaag bij Apeldoorn (kofferbak verkoop) een man gesproken die de perfecte glas screenprotector voor de S7 heeft. Hij liet het me zelf zien bij zijn eigen S7. Alleen had hij die perfecte glas screenprotector niet bij zich voor verkoop. Ik heb wel zijn website waar je telefonisch kan bestellen (hebben een gewone winkel). Ik ga daar zeker bestellen. Kost volgens mij wel €20 per stuk. Maar bij 2 of meer krijg je korting.

Misschien dat er meerdere interesse in hebben om de prijs te drukken. Graag een dm.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Jochemd13 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:14:
[...]

Hee, die van mij is via grijze import :P
Is trouwens afgelopen dat Belsimpel meerdere keren heeft gezegd dat ze dit doen om de prijzen laag te houden en ik blijf er niet enthousiast over...

Ontopic:
Net dit hoesje ontvangen:
[afbeelding]
Erg makkelijk voor een pasje en hij beschermt de telefoon erg goed. Ook makkelijk dat hij aan gaat als je de klep open doet.
Is dat hoesje met led erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Nee, dit is de flip wallet, hier kan je alleen een pasje in doen en als hij dicht is dan is er verder niks te zien. Deze was 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het hoesje met het led gebeuren, is origineel Samsung is niet zaligmakend. Ik ken mensen waar het na 3 weken over is met het led gebeuren en niet te vergeten €50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
pappaleone schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 01:17:
[...]

Ik heb het hoesje met het led gebeuren, is origineel Samsung is niet zaligmakend. Ik ken mensen waar het na 3 weken over is met het led gebeuren en niet te vergeten €50
Heb zelf vanaf begin af aan het hoesje met led. Persoonlijk heb ik zelf totaal geen problemen ermee. Maar helaas mijn moeder wel. Gelukkig heeft ze een nieuwe gekregen en mankeert (tot nu toe) niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pinokkia schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:40:
[...]

Heb zelf vanaf begin af aan het hoesje met led. Persoonlijk heb ik zelf totaal geen problemen ermee. Maar helaas mijn moeder wel. Gelukkig heeft ze een nieuwe gekregen en mankeert (tot nu toe) niets.
Ja best raar bij de een wel en de ander niet, voor die prijs mag je toch wel iets goeds verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 23:25
Vraagje. Je hoort veel commotie over slechte opladers van o.a. Aliexpress..

Zou je ook moeten uitkijken met het kopen van een wireless charger?
M.a.w. zou het mogelijk zijn dit soort opladers ook gevaarlijk/schadelijk kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pinokkia schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:40:
[...]

Hier is mijn LED cover ook stuk, van de week even langs de winkel om hem om te ruilen.

Ik denk zelf dat het ligt aan die 2 aansluitingen welke onderin zitten, dus van back naar front en dat deze door het vouwen gewoon stuk gaan.

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Ik heb een LED cover voor mijn S7 die het altijd heeft gedaan. Kennelijk na een update (weet het niet zeker) doet de LED cover het opeens niet meer. Wellicht kan iemand mij helpen om hem weer werkende te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
hjoels schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:00:
Ik heb een LED cover voor mijn S7 die het altijd heeft gedaan. Kennelijk na een update (weet het niet zeker) doet de LED cover het opeens niet meer. Wellicht kan iemand mij helpen om hem weer werkende te krijgen.
Werkt hij helemaal niet meer?
Dan is hij waarschijnlijk kapot zoals hier boven ook al wordt verteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

roT- schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:42:

M.a.w. zou het mogelijk zijn dit soort opladers ook gevaarlijk/schadelijk kunnen zijn.
Geldt voor alle elektronica.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Hebben meer mensen die officiële autohouder van Samsung voor de Galaxy s7? Deze:

http://www.pdashop.nl/pro...sal-vehicle-dock-kit.html

Op zich prima ding, maar niet handig voor navigatie, dat de speaker voor de helft bedekt wordt. Twijfel een beetje of ik hem daarom niet beter kan terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Heeft iemand nog een tip voor een goede autolader en houder voor navigatie?
Zijn zoveel verschillende producten op de markt. En vooral bij de autoladers wordt je 'doodgegooid' met allerlei termen.

[ Voor 28% gewijzigd door Matedeor op 21-08-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:45
Matedeor schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:38:
Hebben meer mensen die officiële autohouder van Samsung voor de Galaxy s7? Deze:

Op zich prima ding, maar niet handig voor navigatie, dat de speaker voor de helft bedekt wordt. Twijfel een beetje of ik hem daarom niet beter kan terugsturen.
Opzich heb ik er interesse in maar ben altijd bang dat die foons eraf vallen met hard remmen ofzo of dat het niet goed aan je raam blijft plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Niet met de S7 maar mijn vader heeft hem voor een ander toestel (Nokia) gebruikt en dat ging eigenlijk prima. Sluiting werkt handig en hij plakt gewoon prima aan het raam. Wel moet je zelf de kabel/oplader toevoegen volgens mij (maar dat wil je sowieso voor snelladen). Qua houder zelf werkt ie iig prima

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik heb na wat wikken en wegen toch maar de Brodit-houder aangeschaft; zonder proclip ook 29,- bij CoolBlue (ik had al een proclip, die zou je er nog wel bij moeten kopen). Ik heb m'n Edge beplakt met een Ultimate Shield, dus het inschuiven gaat wat stroever dan eigenlijk de bedoeling is, maar hij blijft daarmee wel als een huis zitten. M'n S5 had ik ook in een Brodit-houder zitten, en dat werkte ook uitstekend.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Bra-Jo schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:12:
Ik heb na wat wikken en wegen toch maar de Brodit-houder aangeschaft; zonder proclip ook 29,- bij CoolBlue (ik had al een proclip, die zou je er nog wel bij moeten kopen). Ik heb m'n Edge beplakt met een Ultimate Shield, dus het inschuiven gaat wat stroever dan eigenlijk de bedoeling is, maar hij blijft daarmee wel als een huis zitten. M'n S5 had ik ook in een Brodit-houder zitten, en dat werkte ook uitstekend.
Ik vind alleen irritant bij Brodit dat die nogal snel last heeft dat het schroefje waarmee je dat ding vastzet zodat ie niet rond blijft draaien, nogal snel los gaat zodat ie juist wel gaat draaien. Heb nu maar een schroevendraaier in de auto zitten om hem elke maand toch even aan te draaien.

Ik zet hem namelijk nog regelmatig in landscape modus (en weer terug naar portrait) als ik een tijdje stil sta op een parkeerplaats om even nieuws te kijken of iets. Dat draaien zorgt ervoor dat ie gewoon op den duur na 3x al los gaat zitten. Maar naast Brodit is er eigenlijk niets wat op die clip-on dingen kan die een betere positie toelaten (aan het raam of dashboard vind ik niet mooi en is bij mij vrij ver van mn hand af)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb deze al een tijdje in het gebruik ook met meerdere telefoons van Samsung.en ben er heel tevreden over. Ook qua geluid van de speaker niets te klagen. Ook geen problemen met de zuignap verder, maar dat is mijn bevinding. : Sorry voor offtopic is eigenlijk voor accessoire topic.)

[ Voor 3% gewijzigd door pappaleone op 21-08-2016 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
roT- schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:42:

Ik zou gewoon het originele aanschaffen. Hier weet je zeker dat het goed zit, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:28
Ik heb al een tijdje een Brodit active holder, alleen piept hij de laatste tijd bij het opladen :/ Super irritant, moet er nog mee terug naar CB maar ik wil hem eigenlijk ook niet opsturen want dan ben ik hem zo lang kwijt.

Firstworldproblems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Pas op, epilepsiegevaar. Samsung heeft een reclame op Facebook van de Led cover.

https://www.facebook.com/.../videos/1188330717907555/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
Matedeor schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:01:
Zijn zoveel verschillende producten op de markt. En vooral bij de autoladers wordt je 'doodgegooid' met allerlei termen.
Ik heb de Samsung draadloze houder/lader. Werkt perfect met mijn S7 Edge. Houdt hem stevig vast en ook over het geluid geen klagen.
Ik gebruik hem niet met de zuignap, maar heb hem op een kogel gezet, die op een Brodit-plaat zit geschroefd.
Nadeel alleen is deze geen snelladen ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Iemand een tip over welk SD kaartje ik in mn toestel kan doen. Wil er eentje van Samsung met 64 of 128GB. Maar er zijn zoveel verschillende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WishmasterNL schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:12:
Iemand een tip over welk SD kaartje ik in mn toestel kan doen. Wil er eentje van Samsung met 64 of 128GB. Maar er zijn zoveel verschillende...
Ik heb deze super..
https://www.dataio.nl/sam...3_PXHIWVzZgpSURoC9iHw_wcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matedeor
pappaleone schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:15:
[...]

Ik zou gewoon het originele aanschaffen. Hier weet je zeker dat het goed zit, maar dat is mijn mening.
Uiteindelijk ook gedaan :) , beviel me goed tijdens een proefrondje. Speaker wordt wel klein beetje afgedekt, maar nog goed verstaanbaar.
Die heb ik inderdaad ook, maar dan de 64 gb versie. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad en de snelheid is maar dan zat.

[ Voor 4% gewijzigd door Matedeor op 23-08-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0987
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-10-2024
Iemand enig idee of ik een screen protector kan gebruiken met de samsung flip wallet case voor de s7 edge.

Zo ja welke kan ik dan het beste gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Laatst online: 17:17
stimpyrulez schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 21:30:
[...]

Ja ontvangen en zonder raster.
Heb dus de blanke gekregen (zonder randen), maar vind dat die nog niet super tikt (helaas).
Volgens mij plakt deze zich niet in het midden vast, en daardoor moet je dus harder drukken.
Nou ook de doorzichtige 'tamperd glass' heb ik er weer afgehaald.
Was ondertussen 3 weken verder en helaas al allemaal stof onder de tamperd glass.
Wel vreemd dat die full cover dingen niet gewoon in het midden ook plakken (zoals een normale temperd glass wel doet).

Had dus last van stof achter het temperd glass en het tikken werd slechter (vooral aan de zijkanten van het scherm). Voorlopig dan maar effe zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 11:56
Iemand die mij een goede glass screen protector kan aanraden die ook compatible is met een Spigen case?

Heb nu deze screen protector alleen kwam die los van het scherm toen ik mijn Spigen Neo Hybrid case bevestigde :

http://www.aliexpress.com...2114.13010608.0.59.Dsw1ls

• WishmasterNL

WishmasterNL

Ik heb momenteel 2 geheugenkaartjes op het oog voor mijn S7 Edge.

De ene is een Samsung EVO en de andere een Pro.
Echter twijfel ik of het voor mij een verschil gaat maken qua performance.
Wat ik er mee wil doen is Foto's, Films etc er op opslaan en vanaf spelen.
Ik denk dat het voor mij dan weinig uitmaakt.
En gezien de prijs nagenoeg hetzelfde is maar ik bij de ene kaart er het dubbele aan geheugen voor terug ga krijgen denk ik een makkelijke keus? Of mis ik iets?

Gaat om de volgende 2 kaartjes:

pricewatch: EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter

pricewatch: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB

Of evt de pricewatch: Samsung microSDXC Pro U3 128GB
Heeft toch wat meer opslagcapaciteit en iets goedkoper dan de Pro+

[ Voor 11% gewijzigd door WishmasterNL op 25-08-2016 12:03 ]

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 10:17
Matedeor schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:01:
Houder weet ik niet, maar ik heb een aukey fast charger gekocht voor in de auto. Ben er zeer tevreden mee, twee USB ports en allebei ondersteunen fast charging. En helemaal niet duur.

https://www.amazon.de/dp/B01B158L26/ref

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• WishmasterNL

WishmasterNL

WishmasterNL schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:32:
Ik heb momenteel 2 geheugenkaartjes op het oog voor mijn S7 Edge.

De ene is een Samsung EVO en de andere een Pro.
Echter twijfel ik of het voor mij een verschil gaat maken qua performance.
Wat ik er mee wil doen is Foto's, Films etc er op opslaan en vanaf spelen.
Ik denk dat het voor mij dan weinig uitmaakt.
En gezien de prijs nagenoeg hetzelfde is maar ik bij de ene kaart er het dubbele aan geheugen voor terug ga krijgen denk ik een makkelijke keus? Of mis ik iets?

Gaat om de volgende 2 kaartjes:

pricewatch: EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter

pricewatch: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB

Of evt de pricewatch: Samsung microSDXC Pro U3 128GB
Heeft toch wat meer opslagcapaciteit en iets goedkoper dan de Pro+
Ben toch maar gegaan voor de pricewatch: Samsung microSDXC Pro U3 128GB :)

• jantjeharing
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-09 14:57

jantjeharing

Seriële monomanist

Wat betreft rugged cases: Ik zie vooral UAG en Spigen langskomen. Ik heb zelf goede ervaringen (nb: niet icm screen protectors) met de Armourdillo case op m'n Z2.
Voor de S7 heb ik hem van onderstaande site besteld. Zie hem niet zo snel op nederlandse shops. (Ook niet op de Nederlandse versie van MobileFun)
Ik twijfelde in het begin aan het nut van een stand maar die gebruik ik uiteindelijk toch best vaak.

http://www.mobilefun.co.u...ive-case-black-p58364.htm

Raise the Goblet of Rock

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
ik vond did net wat mij erg handig lijkt http://www.tinydeal.com/u...older-stand-p-157697.html

de vraag is zou zoiets de Compas/gps of de camera stabilisator beschadigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Ik krijg vandaag mijn nieuwe SD kaartje pricewatch: Samsung microSDXC Pro U3 128GB binnen voor mijn S7 Edge.

Wat raden jullie aan:
  • Gelijk het kaartje erin steken en aanmodderen met overzetten etc.
  • Telefoon Herstellen naar fabrieksinstellingen en lekker opnieuw beginnen met indelen

[ Voor 12% gewijzigd door WishmasterNL op 26-08-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WishmasterNL schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:42:
Ik krijg vandaag mijn nieuwe SD kaartje pricewatch: Samsung microSDXC Pro U3 128GB binnen voor mijn S7 Edge.

Wat raden jullie aan:
  • Gelijk het kaartje erin steken en aanmodderen met overzetten etc.
  • Telefoon Herstellen naar fabrieksinstellingen en lekker opnieuw beginnen met indelen
Dat is aan jou zelf, als je vindt dat de boel goed draait niets doen. Wel eerst even je kaart defragmenteren in de telefoon succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
Werkt er hier iemand met een battery case? Zoja welke en tevreden van? Die van Mophie zijn nogal prijzig.
Of werken jullie liever met een kleine powerbank van 5000mah ongeveer?
Heb nu een powerbank van 10000mah maar dat weegt ook nog een beetje dus.

Ik hoor het wel.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 10:17
extreme8eight schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 19:27:
Werkt er hier iemand met een battery case? Zoja welke en tevreden van? Die van Mophie zijn nogal prijzig.
Of werken jullie liever met een kleine powerbank van 5000mah ongeveer?
Heb nu een powerbank van 10000mah maar dat weegt ook nog een beetje dus.

Ik hoor het wel.
Ik heb net een nieuwe Anker Powerbank. Is mn tweede, vorige ook 10000 maar een stuk groter. Flinke Sprong gemaakt in handzaamheid: https://www.amazon.de/dp/B01D0YDMOS/ref

Heeft quickcharge etc. Zeer tevreden mee.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
Kapitein187 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:42:
[...]

Ik heb net een nieuwe Anker Powerbank. Is mn tweede, vorige ook 10000 maar een stuk groter. Flinke Sprong gemaakt in handzaamheid: https://www.amazon.de/dp/B01D0YDMOS/ref

Heeft quickcharge etc. Zeer tevreden mee.
Deze heeft inderdaad alles wat ik nodig heb op Amazon.de. Maar op de officiële website en Amazon.co.uk vind je deze niet. Altijd zonder Quick Charge 3.0. Vreemd... Zou wel graag zo eentje aanschaffen.

Op de Duitse Amazon trouwens sold out.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Hi,

Gebruiken jullie ook de Samsung oortjes die worden bij de S7/edge krijgt? Dit is al de 2e keer in 3 maanden dat ik geen geluid meer heb in het linker oortje. Het rechter oortje doet het nog wel prima. Iemand een idee of je bijvoorbeeld ergens een instelling is die ik heb veranderd. Ik gebruik de oortjes alleen voor me S7(spotify/youtube) dus niet voor PC of iets dergelijks.

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WahyuSchmidt schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 21:49:
Hi,

Gebruiken jullie ook de Samsung oortjes die worden bij de S7/edge krijgt? Dit is al de 2e keer in 3 maanden dat ik geen geluid meer heb in het linker oortje. Het rechter oortje doet het nog wel prima. Iemand een idee of je bijvoorbeeld ergens een instelling is die ik heb veranderd. Ik gebruik de oortjes alleen voor me S7(spotify/youtube) dus niet voor PC of iets dergelijks.
Ik heb van alle telefoons delaatste jaren wel 11 setjes. Ik gebruik ze nooit. Heb meteen een goede oorset aangeschaft kost wat maar dan heb je ies moois Sennheiser CXC 700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
WahyuSchmidt schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 21:49:
Hi,

Wellicht kabelbreuk? Als je telefoon in je broekzak zit en je fietst/loopt dan vind de kabel dat niet heel relaxed. Misschien heb je inmiddels wel een wollen sjaal in je headphone output, schoonmaken met een tandenstoker of sateprikker wil dan wel helpen.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Jochemd13 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Werkt hij helemaal niet meer?
Dan is hij waarschijnlijk kapot zoals hier boven ook al wordt verteld.
Hij doet het helemaal niet meer................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
hjoels schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:47:
[...]

Hij doet het helemaal niet meer................
Al contact opgenomen met de winkel waar je hem gekocht hebt?

• VoUtHa96
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-06-2024
Nou mijn S7 edge laten donderen... Ook al had ik mijn s7 edge LED cover (€60 in aanschaf) om, toch zit er een behoorlijke barst in mijn scherm. Heb ook inmiddels gelezen dat een nieuw scherm makkelijk €300 kost, als ik ook de garantie en 'waterproof' wil behouden. (Dit natuurlijk terzijde)

Ik wil op het moment dat mijn scherm gemaakt is meteen tempered glas erop plakken inclusief een hoesje, zodat de voor en achterkant zijn beschermd. Nu gaat dat natuurlijk niet zo makkelijk vanwege de edge van het toestel. Ik heb zelf echt lang zitten googlen en heb niet echt een goede combi kunnen vinden. Wel her en der gestuit op mensen waar de combinatie redelijk tot goed ging.

Mijn vraag aan jullie is: Of jullie zelf evt nog tips/ merken hebben om hier een mooie combi van te maken?

Alvast bedankt.

• Jochemd13
altay7 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 02:33:
Nou mijn S7 edge laten donderen... Ook al had ik mijn s7 edge LED cover (€60 in aanschaf) om, toch zit er een behoorlijke barst in mijn scherm. Heb ook inmiddels gelezen dat een nieuw scherm makkelijk €300 kost, als ik ook de garantie en 'waterproof' wil behouden. (Dit natuurlijk terzijde)

Ik wil op het moment dat mijn scherm gemaakt is meteen tempered glas erop plakken inclusief een hoesje, zodat de voor en achterkant zijn beschermd. Nu gaat dat natuurlijk niet zo makkelijk vanwege de edge van het toestel. Ik heb zelf echt lang zitten googlen en heb niet echt een goede combi kunnen vinden. Wel her en der gestuit op mensen waar de combinatie redelijk tot goed ging.

Mijn vraag aan jullie is: Of jullie zelf evt nog tips/ merken hebben om hier een mooie combi van te maken?

Alvast bedankt.
Als je bijvoorbeeld bij Coolblue gaat, dan krijg je combikorting ;)
http://www.pdashop.nl/pro...ge-clear-cover-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
dafmay schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:11:
[...]

Helemaal mee eens en ik zou het ook op deze manier aanpakken. Succes! En laat nog even weten wat de uitkomst is...
Was op vakantie, dus vandaar de wat late reactie. Azerty heeft niet moeilijk gedaan over een nieuwe opsturen, maar het blijkt precies hetzelfde probleem te zijn met de nieuwe die ik gekregen heb. Heb uiteindelijk ook met de S7 van mijn zus geprobeerd, waar precies hetzelfde probleem mee is. Ik ga hem nog maar een keer terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fist schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:59:
[...]

Was op vakantie, dus vandaar de wat late reactie. Azerty heeft niet moeilijk gedaan over een nieuwe opsturen, maar het blijkt precies hetzelfde probleem te zijn met de nieuwe die ik gekregen heb. Heb uiteindelijk ook met de S7 van mijn zus geprobeerd, waar precies hetzelfde probleem mee is. Ik ga hem nog maar een keer terug sturen.
Ok..ja blijft vreemd / opmerkelijk. Kabel is in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Ja daar kan het sowieso niet aan liggen, want ik gebruik dezelfde kabel om snel bekabeld op te laden. Daarnaast had mijn zus het met haar eigen kabel geprobeerd. Toch vreemd dat ik tweemaal precies hetzelfde probleem heb, bij allebei de laders die ik heb gekregen duurt het ongeveer 3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Vandaag heb ik mijn S7 ontvangen en gelijk een ZAGG Invisible Shield screenprotector geplaatst, deze past perfect, alleen krijg ik gek genoeg last van mijn vingertoppen met dit shield.
Hij voelt behoorlijk stroef aan, en ik wil graag glass ipv een folie.

Hebben jullie een tip qua glass screenprotector die een beetje past?

Thnx

[ Voor 24% gewijzigd door Griffx op 06-09-2016 21:20 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frup
Griffx schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:42:
Vandaag heb ik mijn S7 ontvangen en gelijk een ZAGG Invisible Shield screenprotector geplaatst, deze past perfect, alleen krijg ik gek genoeg last van mijn vingertoppen met dit shield.

Thnx
Kijk hier eens. Maar liefst 232 pages over 'curved tempered glass' voor de S7 Edge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
vriesman876 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:11:
[...]

Kijk hier eens. Maar liefst 232 pages over 'curved tempered glass' voor de S7 Edge.
Thnx voor de 'tip', heb geen edge dus geen ook reden om 232 pages door te lezen.
Uit eindelijk maar de versie van Samsung zelf besteld, eens kijken hoe die is.

[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 07-09-2016 13:49 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Griffx schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:51:
[...]

Thnx voor de 'tip', heb geen edge dus geen ook reden om 232 pages door te lezen.
Uit eindelijk maar de versie van Samsung zelf besteld, eens kijken hoe die is.
Mocht je nog interesseert zijn... Voor de gewone is er ook een heel topic erover
http://forum.xda-develope...age-glass-screen-t3328181
57 pagina's maar gelukkig.

"de versie van Samsung zelf"
Welke is dat? Zover ik weet heeft Samsung zelf niks qua screenprotectors, maar ik kan het gemist hebben dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Mau_Maus schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:13:
[...]

Mocht je nog interesseert zijn... Voor de gewone is er ook een heel topic erover
http://forum.xda-develope...age-glass-screen-t3328181
57 pagina's maar gelukkig.

"de versie van Samsung zelf"
Welke is dat? Zover ik weet heeft Samsung zelf niks qua screenprotectors, maar ik kan het gemist hebben dus ben benieuwd.
Thnx daar heb ik meer aan.

Betreft deze
https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ah grappig die had ik nog niet gezien, maar dit is wel een folie ipv glass wat je liever had toch?
Ben benieuwd naar je ervaring en als je wil wellicht een foto ervan.

Ik ben zelf nog steeds erg tevreden met mijn Ultimate Shield. Was wel erg stroef in begin, maar dat is nu weg.
Wie weet zal ik bij vervanging die van Samsung eens aanschaffen.

• Griffx
Mau_Maus schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:33:
[...]

Ah grappig die had ik nog niet gezien, maar dit is wel een folie ipv glass wat je liever had toch?
Ben benieuwd naar je ervaring en als je wil wellicht een foto ervan.

Ik ben zelf nog steeds erg tevreden met mijn Ultimate Shield. Was wel erg stroef in begin, maar dat is nu weg.
Wie weet zal ik bij vervanging die van Samsung eens aanschaffen.
Ja klopt, alleen met glas is of niet het hele scherm gecoverd of de zijkanten gaan wijken waardoor er lucht onder komt. (kan ook zijn dat ik de juiste glasplaat nog niet heb gevonden)
Dus nu dit maar proberen, icm met de hoes van Samsung.

[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 08-09-2016 11:16 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Hebben er meer mensen last van geaccepteerde en geweigerde gesprekken in de broekzak met de LED View cover? Het is leuk dat ik mijn gesprekken kan accepteren zonder de cover te hoeven openen, maar als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haal is het gesprek al heel vaak geweigerd of geaccepteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Even een vraagje, na hoe lang hebben jullie de Gear VR na het aanvragen via Samsung ontvangen?

Ondanks dat mijn toestel niet mee deed aan deze actie (buitenlands toestel ofso bla bla bla) is het mij toch gelukt om de Gear VR aan te vragen. Maar ze zeggen dat ik hem binnen 6 weken heb.

Na hoeveel dagen kwam hij bij jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffx schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:42:

Thnx
De glazen screenprotectors waarvan de zijkanten lijm hebben laten in het midden los en maakt zo geen goede connectie. Die zou ik afraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Griffx schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:16:
[...]
Ja klopt, alleen met glas is of niet het hele scherm gecoverd of de zijkanten gaan wijken waardoor er lucht onder komt. (kan ook zijn dat ik de juiste glasplaat nog niet heb gevonden)
Dus nu dit maar proberen, icm met de hoes van Samsung.
En? Kan je al zeggen of die bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Ja bevalt me prima. Had iets smaller mogen zijn. Klein beetje last van lucht onder het randje. Alleen doordat ik een hoesje van Samsung heb valt het niet op.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Griffx schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:53:
Ja bevalt me prima. Had iets smaller mogen zijn. Klein beetje last van lucht onder het randje. Alleen doordat ik een hoesje van Samsung heb valt het niet op.
Zou je als je een keer tijd hebt is een foto van willen maken? (zonder hoesje het liefst)

Verwijderd

Mijn samsung s7 word morgen geleverd en afgelopen uren ook het internet en dit draadje doorgespit o.O
Duidelijk dat het nog steeds lastig is om een goede glassscreenprotector te vinden die goed samen gaat met een hoesje ( ik wil perse een bumber; ben nogal lomp, krijg alles gesloopt maar nog nooit een kapot scherm gehad... En mijn telefoon valt vaak.... Dus ze werken wel xD ) Begrijp dat ook de gewone s7 een lichte bolling in de randen heeft dus het niet alleen een probleem bij de edge is.
Ik heb even snel iig een bumber besteld die volgens mij zo goed als dezelfde is als wat ik op mijn Sony xperia z2 had. ( S line TPU bumber)
En daar voor 3.95 even een plastic screenprotector bij besteld.
http://www.smartphonehoes...de-samsung-galaxy-s7.html
Het is maar dat tot ik een betere optie vind, niet al mijn foon vernagel... Reviews daar nog goed dus ik ben benieuwd!

Die van Ultimate shield hier nu in mijn achterhoofd. ( creditcard moet nog geactiveerd worden :S)

Als hun de bumper weer hebben leek me dit iets ( beweren dat dat samen met de glassprotector van hun werkt)

http://www.glazenscreenpr...roduct/samsung-galaxy-s7/
Fijne is 1 van de weinige plekken waar ook de zilveren optie mogelijk is.

Verder ben ik wel super benieuwd of er ervaringen zijn met deze ;
http://m.miniinthebox.com...p4979628.html?prm=2.2.1.1

Voor die prijs de moeite waard voor de fun te checken maar ben bang dat het nogal ### typt ed..,

Nu heb ik wel een vraag over microsd kaartjes ; hier de review al gevonden en de Kingston UHS-I U3 ( minimaal 64 g twijfel 128 ivm dat er toch een manier is telefoongeheugen erop te krijgen) kwam er daar goed uit;
Ik heb hem nodig voor in mijn s7 dus en ook om 4k te filmen maar vooral ook burst foto's ; Is die goed genoeg? Zag in dit draadje die van Samsung voorbij komen maar heb ook vaak reviews gezien dat die vaak sneuvelden?
Met het oog op misschien gebruiken voor intern geheugen moet ik dan nog ergens op letten?
Thnx iig alvast!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 07:06
Ze hebben bij de action galaxy s7/edge covers en wallets.

Die doorzichtige schokbestendige cover kost 1,19
En die wallet kost 2,49 8)7

Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/oi8q6sint/image.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s12.postimg.org/hw3c1syvh/image.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door revengeyo op 30-09-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
Nu heb ik wel een vraag over microsd kaartjes ; hier de review al gevonden en de Kingston UHS-I U3 ( minimaal 64 g twijfel 128 ivm dat er toch een manier is telefoongeheugen erop te krijgen) kwam er daar goed uit;
Ik heb hem nodig voor in mijn s7 dus en ook om 4k te filmen maar vooral ook burst foto's ; Is die goed genoeg? Zag in dit draadje die van Samsung voorbij komen maar heb ook vaak reviews gezien dat die vaak sneuvelden?
Met het oog op misschien gebruiken voor intern geheugen moet ik dan nog ergens op letten?
Thnx iig alvast!
Ik zou voor de Samsung EVO+ 64 GB gaan. Maar omdat je in 4k wilt filmen, dan zou ik de https://tweakers.net/pric...xc-+-sd-adapter-64gb.html kopen. Die schijnt het snelst te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 08:12
Sinds paar dagen over op de s7e, vanaf iphone 6. Geweldig toestel!

ik zit even met de volgende vraag, wat is nu de juiste screenprotector voor de s7e. Heb nu een tempered glass protector gekocht (40,-) en hij zit toch niet helemaal lekker. Ga morgen even terug naar de telefoonzaak waar ze deze hebben geplaatst.

Zou een ouderwetse screenprotector goed genoeg zijn? Lees wel veel berichten dat de zijkanten loslaten?

[ Voor 4% gewijzigd door sderooij op 07-10-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
sderooij schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:57:
ik zit even met de volgende vraag, wat is nu de juiste screenprotector voor de s7e. Heb nu een tempered glass protector gekocht (40,-) en hij zit toch niet helemaal lekker. Ga morgen even terug naar de telefoonzaak waar ze deze hebben geplaatst.

Zou een ouderwetse screenprotector goed genoeg zijn? Lees wel veel berichten dat de zijkanten loslaten?
Ik heb je post even verplaatst naar dit topic, aangezien screenprotectors accessoires zijn. Lees ook even de FAQ door met betrekking tot de groeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ik ga de Edge vanmiddag ontvangen. Samen met:

pricewatch: Samsung EVO Plus 64GB microSDXC Card + SD-adapter
en
pricewatch: Spigen Rugged Armor Samsung Galaxy S7 edge Case Zwart

iemand nog tips voor een screenprotector? liefst tempered glass.. maar dat zou moeilijk zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 07-10-2016 11:17 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sick2
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Hiervoor hebben we V&A

[ Voor 92% gewijzigd door 13art op 09-10-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
spartacusNLD schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:13:
Ik ga de Edge vanmiddag ontvangen. Samen met:

pricewatch: Samsung EVO Plus 64GB microSDXC Card + SD-adapter
en
pricewatch: Spigen Rugged Armor Samsung Galaxy S7 edge Case Zwart

iemand nog tips voor een screenprotector? liefst tempered glass.. maar dat zou moeilijk zijn?
Je kunt via de cashback actie een gratis 128gb sd kaart krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

revengeyo schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:12:
[...]

Gekocht via v&a dus niet "nieuw" is 5 maandjes oud.. Helaas haha

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sick2
revengeyo schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:12:
[...]

Sowieso is deze actie niet geldig bij iedere winkel/webshop maar slechts uit een beperkte selectie waar de toestellen over het algemeen ook net weer een stukje duurder zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochemd13
sick2 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:27:
[...]

Sowieso is deze actie niet geldig bij iedere winkel/webshop maar slechts uit een beperkte selectie waar de toestellen over het algemeen ook net weer een stukje duurder zijn.
Ja, net als toen ik dit achteraf las van Belsimpel
https://www.belsimpel.nl/...galaxy-s7-black/overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
sick2 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:27:
[...]

Op de Samsung cashback webpage staat niks over uitgesloten winkels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sick2
revengeyo schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 00:22:
[...]

Op de Samsung cashback webpage staat niks over uitgesloten winkels
Quote voorwaarden website Samsung:

"Deelname aan bepaalde Acties is alleen mogelijk bij aankoop van een bepaald
actieproduct, zoals aangegeven in de Bijzondere Actievoorwaarden. Deelname aan die Acties staat alleen open voor degene die het actieproduct bij een aan de actie deelnemende winkelheeft gekocht.
Wanneer het product bij een andere winkel of particulier is gekocht, kan niet aan de Actie worden deelgenomen. Opvolgende eigenaars van het product komen evenmin voor deelname aan de Actie in aanmerking en hebben geen recht op het Voordeel. Het recht op het Voordeel komt bovendien te vervallen na ontbinding van de oorspronkelijke koop. De deelname aan de Actie of het recht op het Voordeel zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Dergelijke acties gelden zolang de voorraad strekt en Samsung is niet verantwoordelijk voor beschikbaarheid of voorraad van de actieproducten bij de deelnemende winkels."

Lijst van deelnemende winkels: https://api-samsung-promo...0NL%20HHP%20New%20(2).pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goeie screenprotector voor s7 edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
is er ook een screenprotector die werkt met de volgende case:

http://www.pdashop.nl/pro...8803.837942150.1463942832

hij hoeft niet helemaal over het edge te vallen
zolang het grootste/platte gedeelte maar wordt beschermt

-edit-

Ik heb nu deze besteld:

http://www.banggood.com/H...xy-S7-Edge-p-1053749.html

samen met http://www.banggood.com/B...xy-S7-Edge-p-1067812.html

[ Voor 33% gewijzigd door Aggressor op 13-10-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:06
Hmm, twee screenprotectors besteld voor m'n S7 (niet edge), schijnt het scherm ook net iets af te lopen. Dus glazen protector sluit niet aan bij de randen. Te snel gelezen blijkbaar; dacht dat het alleen gold voor de edge... Ga maar geld terugvragen. Stelletje oplichters.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Een tijdje de Spigen Tough Armor gebruikt, maar ik vond die toch net wat clunky. Deed mij een beetje denken aan de oude Nexus 4 met de originele bumper; veranderde een chic ding in een soort kinder phone. Damelief had de Samsung S View Cover, maar hoewel de uitsparing een leuke extra is wist die toch ook niet echt te overtuigen; kwaliteit beetje gemiddeld (en goedkoop zijn ze niet), beschadigt/krast vrij snel, en het transparante van het view gedeelte is een vingerafdruk magneet.

Vervangen door een Gear4 BookCase (Heet nu weer anders, Gear4 Oxford o.i.d.) en een Gear4 IceBox. Hoewel de oranje IceBox er m.i. gewoon niet uit ziet (dacht ach, leuk kleurtje, bij onze OPO's beviel dat ook) is de wit/goude variant op een witte S7 echt geweldig. BookCase ziet er ook super uit, enkel jammer dat het scherm niet uit gaat bij dichtklappen, al went dat wel vrij snel. Maar goed, prijzig spul, maar positief verrast.

Uiteraard een reviewtje dan:
productreview: Gear4 Black Bookcase - Samsung Galaxy S7 Hoesje Zwart review d...

Afbeeldingslocatie: https://bit.ly/2epvIav

Afbeeldingslocatie: https://bit.ly/2epwnsz

Hogere res piccas:
Afbeeldingslocatie: http://www.techtesters.eu/pic/GEAR4COVERS/x1t.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.techtesters.eu/pic/GEAR4COVERS/x2t.JPG

Inmiddels een paar weken in gebruik, iemand anders ervaringen/ideeen over deze dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen in de stad in den haag zijn er een stel jongemannen die een "glazen" cover op de s7 edge kunnen plaatsen. Het scherm is volledig met plak, niet met lijn langs de zijkanten. Op zich wel goed alleen geen oleophobic laag tegen water/vet en de nauwkeurigheid van de touchscreen is dan wat minder. Ik zou het niet aanraden zeker ook niet voor de premium prijs adie je moet betalen voor de s7 edge screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-07 18:16
Heeft het zin om voor in mijn S7 ipv de Samsung 128 GB EVO Plus SD kaart (snelheidsklasse 1) voor een Samsung PRO Plus microSD kaart (snelheidsklasse 3) te kiezen? Verschil zit met name in de schrijfsnelheid maar merk je hier in de praktijk iets van...of is het eerder weggegooid geld? (zou de kaart evt ook nog voor mijn MS surface pro 4 willen gebruiken als extra opslag mocht dat nodig zijn)

[ Voor 5% gewijzigd door passie2010 op 16-10-2016 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12
Foritain schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:57:
Vervangen door een Gear4 BookCase (Heet nu weer anders, Gear4 Oxford o.i.d.) en een Gear4 IceBox.
...
Inmiddels een paar weken in gebruik, iemand anders ervaringen/ideeen over deze dingen?
Al ruim een maand een GEAR4 IceBox om m'n S7E zitten, na eerder een Otterbox symmetry en een Spigen geprobeerd te hebben. Heb bij de GEAR4 echt het idee dat dit hoesje daadwerkelijk m'n foon beschermd! En hij is niet clunky.

Enige nadeel tot zover is dat de achterkant wat krasgevoelig is. Jammer dat ze alleen voor Samsung S* en iPhones te krijgen zijn.

Tech21 schijnt overigens ook D3O spul te gebruiken voor hun hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een case friendly screen protector voor mijn Spigen Tough Armor case voor de s7 edge. Maar heeft iemand toevallig al een Europese supplier van case friendly screen protectors gevonden?

Alle case friendly screen protectors zoals de Armorsuit, lijken alleen in de VS beschikbaar te zijn. Helaas vragen al deze aanbieders 20 dollar international shipping costs en een lange levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Bert
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Ik heb hier eigenlijk nergens nog iets gelezen over de screenprotector van PanzerGlass voor de S7 http://www.screenprotecto...premium-samsung-s7-black/
Hij is wel erg aan de prijs maar als hij de juiste pasvorm heeft, vind ik het wel te overwegen.
Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een powerbank en als ik mijn s7 daarmee wil opladen is ie 4u zoet.
nu ben ik aan het kijken voor de originele samsung Battery Pack maar deze is nogal aan de prijzige kant...heeft hier iemand ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: http://zoarah.com/images/detailed/15/112878.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2016 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:58:
ik heb een powerbank en als ik mijn s7 daarmee wil opladen is ie 4u zoet.
nu ben ik aan het kijken voor de originele samsung Battery Pack maar deze is nogal aan de prijzige kant...heeft hier iemand ervaring mee?
Al eens gekeken naar Powerbanks van Anker of Aukey met QuickCharge 2.0/3.0 ?
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste