Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 09:02:
[...]

Ik heb de Ultimate shield ook op mijn Edge toestel, blijft super goed zitten om de randen.
wel vind ik hem zacht waardoor bijv. je nagel afdruk direct je protector beschadigd.
Maar , hersteld zich zelf weer, zodat er geen beschadiging achterblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thehoodedclaw
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 25-11-2020
pawarana schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:04:
[...]

ik neem aan dat je terug bent gegaan om je geld terug te vragen, zo niet, dan leert Vodafoon hier niet van en maken ze een nieuw "slachtoffer" voor €20 armer.
het is gelukt om mijn geld terug te krijgen. In de winkel waren ze verbaasd en zie dat niemand anders terug is gegaan...
nu dat ik erover nadenk, had ik de scherm gevoeligheid niet aangepast. Dat had kunnen helpen, maar er was ook en erg zichtbaar dotmatrix. Ik vind het toch jammer, want het plakte langs de hele rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
mooi voor je, kan je toch weer 2 tientjes xtra over de balk gooien, bv een ultimate shield kopen, zijn xtra goedkoop ( je moet in pond afrekenen ;) )
Hoe en waar kan je de scherm gevoeligheid trouwens aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Deze hebben jullie? http://www.ultimateshield...s7-edge-screen-protector/

Ook maar een poging wagen dan!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrdekker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:31
De ultimate shield heb ik weer van mijn S7 afgehaald. vond de erg zichtbare dotmatrix hoogst irritant. Van de achterkant heb ik de shield ook weggehaald want ik vond het scherpe randje hinderlijk. Dan toch maar wat voorzichtiger zijn en niet de telefoon op het scherm neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
chrdekker schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:29:
De ultimate shield heb ik weer van mijn S7 afgehaald. vond de erg zichtbare dotmatrix hoogst irritant. Van de achterkant heb ik de shield ook weggehaald want ik vond het scherpe randje hinderlijk. Dan toch maar wat voorzichtiger zijn en niet de telefoon op het scherm neerleggen.
Heb je daar een foto van kunnen maken? Ik heb dezelfde op de gewone S7 en zie dat echt niet.
Uit/aan met felle lamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrdekker
Mau_Maus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Heb je daar een foto van kunnen maken? Ik heb dezelfde op de gewone S7 en zie dat echt niet.
Uit/aan met felle lamp.
Helaas geen foto's van gemaakt. Dat was wellicht wel slim geweest. Zou jij eens een foto willen maken van de voorkant met scherm aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
chrdekker schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:23:
[...]

Helaas geen foto's van gemaakt. Dat was wellicht wel slim geweest. Zou jij eens een foto willen maken van de voorkant met scherm aan?
Omdat ik het effect niet zie is het ook lastig fotograferen (ook niet heel schuin).
Plus heb eigenlijk geen andere mogelijkheid om foto's te maken.

Heb nu even snel die van en collega geleend en geprobeerd met licht invallen foto's te maken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3JLq284LzJ1XeQQgJdnuQ7q6/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eTykLd8tSJ33ZiCIjTUwligj/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VjvcsUqfkaEBkOr0ISO3woqO/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z9RSxAoSA7ytq9ISSnDvPkJR/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c5DugzvJy9HQMsvJqw0eGw0k/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Zoek een hoesje voor mijn s7 liefst flip case maar waar ik ook met kan draadloos opladen bestaat dit
Internet gezocht maar niks gevonden?

[ Voor 6% gewijzigd door 1475paul op 28-06-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
1475paul schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:52:
Zoek een hoesje voor mijn s7 liefst flip case maar waar ik ook met kan draadloos opladen bestaat dit
Internet gezocht maar niks gevonden?
In principe kan je met de meeste gewoon draadloos laden. Tenzij het echt heel dik is of metaal tussenzit ipv plastic/leer/kunststof/stof/etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mau_Maus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:14:
[...]

In principe kan je met de meeste gewoon draadloos laden. Tenzij het echt heel dik is of metaal tussenzit ipv plastic/leer/kunststof/stof/etc
Yup. Om een voorbeeld te geven. Ik heb (o.a.) een Spigen backcover en zelfs met dit vrij dikke stuk plastic laadt mijn S7 gewoon draadloos op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Godv.... een krasje op mijn S7 Edge :'(
Een horizontale iets onder het midden, door een ongelooflijk domme fout met een beetje betonstof.....
Dat krijg je door tempered glass gewend te zijn en één moment van onoplettendheid en snel even doorwerken na elke keer zó voorzichtig te zijn....

Helpt zo'n dun folietje ("screenprotector") nog om de lichtinval te veranderen zodat je zo'n krasje niet meer ziet? Dat 'de randjes loslaten/opkrullen' is toch juist bij die matig werkende tempered glass-modellen, daar hebben de folies toch geen last van?

Shit man, ik baal hier echt veel meer van dan ik dacht.
Doe het jezelf niet aan en wees niet zo stom als ik :'(

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrdekker
Mau_Maus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:20:
[...]

Omdat ik het effect niet zie is het ook lastig fotograferen (ook niet heel schuin).

....
Dat ziet er wel heel strak uit! Dat was bij mij een heel stuk anders.
Misschien toch nog een keer opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Misschien een tip voor geïnteresseerden, het betreft een origineel EP-NG930B draadloze Samsung lader voor +/- €20,-.

20e bestelt via Ebay en vandaag netjes ontvangen vanuit China.

http://www.ebay.com/itm/231927162678

Edit:

Moet wel zeggen dat de fan zeer goed hoorbaar is en dus niet voor op de nacht kast is bedoeld :), de EP-PG920i is muisstil.
Dus het lawaai is mijn 1e minpunt maar het rechtop opladen maakt het dan wel weer gewoon goed.

Inmiddels achter gekomen dat "snel draadloos opladen" aanstond wat ervoor zorgt dat de ventilator gaat werken :).

[ Voor 46% gewijzigd door beezjeh op 29-06-2016 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
beezjeh schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:11:
[...]
Moet wel zeggen dat de fan zeer goed hoorbaar is en dus niet voor op de nacht kast is bedoeld :), de EP-PG920i is muisstil.
Dus het lawaai is mijn 1e minpunt maar het rechtop opladen maakt het dan wel weer gewoon goed.
Ik heb in begin de originele voor de 'echte' prijs gekocht en heb nog nooit de ventilator gehoord.
Ik vraag me af of die überhaupt werkt... Staat ook op oorhoogte op me nachtkastje.

Eerst had ik wel FastCharge aan op mijn telefoon (en originele Samsung FastCharge-adapter gekoppeld aan de draadloze lader), maar werd nooit super heet.
Later uitgezet, omdat 'gewone' laadsnelheid voldoende is en hoorde dat dit beter is voor je batterij.

Iemand een idee of dit te testen is of de ventilator wel werkt? Of andere met deze lader die hem ook nooit horen?
Zou toch wel zonde zijn als die een keer wel te warm wordt.

(Vanwege de prijs bestaat natuurlijk de mogelijkheid dat deze 'echte' lader op Ebay toch een wat mindere kwaliteit ventilator heeft en de mijne gewoon extreem stil is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Mau_Maus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:04:
[...]

Ik heb in begin de originele voor de 'echte' prijs gekocht en heb nog nooit de ventilator gehoord.
Ik vraag me af of die überhaupt werkt... Staat ook op oorhoogte op me nachtkastje.

Eerst had ik wel FastCharge aan op mijn telefoon (en originele Samsung FastCharge-adapter gekoppeld aan de draadloze lader), maar werd nooit super heet.
Later uitgezet, omdat 'gewone' laadsnelheid voldoende is en hoorde dat dit beter is voor je batterij.

Iemand een idee of dit te testen is of de ventilator wel werkt? Of andere met deze lader die hem ook nooit horen?
Zou toch wel zonde zijn als die een keer wel te warm wordt.

(Vanwege de prijs bestaat natuurlijk de mogelijkheid dat deze 'echte' lader op Ebay toch een wat mindere kwaliteit ventilator heeft en de mijne gewoon extreem stil is?)
Snel draadloos opladen stond aan ben ik kort erna achtergekomen en dus wanneer de lader snel oplaad dan werkt de ventilator pas :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
beezjeh schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:28:
[...]

Snel draadloos opladen stond aan ben ik kort erna achtergekomen en dus wanneer de lader snel oplaad dan werkt de ventilator pas :) .
Maar ik had persoonlijk met die instelling ook nooit dat de ventilator actief werd, maar goed misschien had ik dat wat langer moeten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Mau_Maus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:30:
[...]

Maar ik had persoonlijk met die instelling ook nooit dat de ventilator actief werd, maar goed misschien had ik dat wat langer moeten testen.
Bij de optie "snel draadloos opladen" in het toestel staat verder ook bij dat indien dit aanstaat de ventilator aanspringt en lawaai kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
beezjeh schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:36:
[...]

Bij de optie "snel draadloos opladen" in het toestel staat verder ook bij dat indien dit aanstaat de ventilator aanspringt en lawaai kan maken.
Dat begrijp ik ook allemaal, maar ik heb het op mijne nooit gehoord.
Vandaar mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Mau_Maus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:44:
[...]

Vandaar mijn reactie.
Ooo zo, zijn je laad tijden dan wel anders wanneer het aan/uit staat?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
beezjeh schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:51:
[...]

Ooo zo, zijn je laad tijden dan wel anders wanneer het aan/uit staat?.
Jazeker. Wordt ook wel warmer, maar niet heet.
Maar ik ga dat nog wel is een keer extra testen zodra ik de tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Mau_Maus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:05:
[...]

Jazeker. Wordt ook wel warmer, maar niet heet.
Maar ik ga dat nog wel is een keer extra testen zodra ik de tijd heb.
Dan heb jij het mee :))), heb al verschillende recensies gelezen waar mensen aangeven dat de lader best veel lawaai maakt.
Maar voor €20,- is het een koopje vind ik, mijn dochter en vrouw zaten altijd te vechten met de manier van neerleggen van hun toestel wat nu wat gezeur wegneemt :*) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Dit topic gaat over accessoires van de Samsung Galaxy S7 en S7 Edge. Hij twijfelt aan de relevantie van het onderwerp van jou vraag, en dat doet hij ook terecht.

Om je toch te helpen post-ie behulpzaam een post waarin je het kunt opzoeken; wees hem dankbaar. Zullen we nu weer lief zijn? Ik volg dit topic al een tijdje vanwege interesse in de S7 en hier wordt het niet beter op.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Mau_Maus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:20:
[...]

Heb nu even snel die van en collega geleend en geprobeerd met licht invallen foto's te maken:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik zie die dot matrix puntjes ook niet, en een andere vriend die ik kan, heeft ook ook niks gezien, onder welke licht bron dan ook.
Misschien heeft chrdekker een ander type of andere batch?

@chrdekker het ging toch om dit product, ik zie ook alleen maar positieve reacties, niemand schrijft over dot matrix puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Topic is weer open, graag ontopic houden, niet op de man spelen etc. Bewaar het haantjesgedrag maar voor thuis en laten we het hier gewoon leuk houden.

[ Voor 63% gewijzigd door 13art op 29-06-2016 20:13 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb tenlaatst een tweede schermpje gekocht op eBay;
http://www.benl.ebay.be/i...m:mPhee-U6lvL2BejuoAF7SBQ

Echter heb ik gemerkt dat de schermkwaliteit best wel verminderd is na het plaatsen van deze screenprotector... Schermpje zorgt ervoor dat ik minder goed beeld heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
pawarana schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:58:
[...]

Ik zie die dot matrix puntjes ook niet, en een andere vriend die ik kan, heeft ook ook niks gezien, onder welke licht bron dan ook.
Misschien heeft chrdekker een ander type of andere batch?

@chrdekker het ging toch om dit product, ik zie ook alleen maar positieve reacties, niemand schrijft over dot matrix puntjes.
Denk dat jullie over 2 verschillende producten hebben. Eentje heeft gewoon folie-screenprotector andere heeft tempered-glass screenprotector.
Alleen bij tempered-glass zijn de dot-matrix puntjes zichtbaar ( full coverage dan) en volgens mij is er tot nu toe geen enkele merk die deze zonder dot-matrix produceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb sinds maandag een s7edge.
Graag zou ik een backcover gebruiken in combinatie mer een screenprotector. Ik heb eerst een voorgevormde "harde' plastic gebruikt maar als ik er mijn cover opzette kwam die meteen los. Nu heb ik een folie erop plakken die enkel bovenaan een 5-tal mm loskomt.

Mijn hoesje is van itskins http://shop.itskins.com/p....html?pid=671&pb=284&pc=1
Het lijkt superlomp op de foto maar in het echt dus niet ;-) ligt makkelijk in de hand en er is versterking aan de randen van het scherm en de edge rand is heel goed te bedienen, ik heb 20 euro betaald in de winkel waar ik mijn S7 kocht. Voorlopig is dit wel ok. Ik wil dit niet noodzakelijk behouden. Op mijn Note 4 zat een Spigen Slim Armor.
Het mag kosten wat het wilt, bij wijze van spreken, zolang mijn back en front beschermd zijn tegen krassen én dat die verdomde protector blijft zitten!

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:49:
Hallo

Ik heb sinds maandag een s7edge.
Graag zou ik een backcover gebruiken in combinatie mer een screenprotector. Ik heb eerst een voorgevormde "harde' plastic gebruikt maar als ik er mijn cover opzette kwam die meteen los. Nu heb ik een folie erop plakken die enkel bovenaan een 5-tal mm loskomt.

Mijn hoesje is van itskins http://shop.itskins.com/p....html?pid=671&pb=284&pc=1
Het lijkt superlomp op de foto maar in het echt dus niet ;-) ligt makkelijk in de hand en er is versterking aan de randen van het scherm en de edge rand is heel goed te bedienen, ik heb 20 euro betaald in de winkel waar ik mijn S7 kocht. Voorlopig is dit wel ok. Ik wil dit niet noodzakelijk behouden. Op mijn Note 4 zat een Spigen Slim Armor.
Het mag kosten wat het wilt, bij wijze van spreken, zolang mijn back en front beschermd zijn tegen krassen én dat die verdomde protector blijft zitten!

Iemand een oplossing?
Mensen uit mijn kennissen kring gebruiken inclusief me zelf ultimate shield protector deze heeft goede reviews, en ook ik heb 3 andere merken versleten, maar deze zit er na 4 weken nog perfect op.
een groot voordeel, je telefoon is ook niet zo glad, en je vingerafdrukken zijn veel minder zichtbaar dan je "naked" Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
Heeft iemand al ervaring met een uag case ? Ik ben van plan deze te bestellen als mijn s7 binnen is ...:)

Nevermind. Ik heb hem al besteld :)

[ Voor 15% gewijzigd door tweakerjunior op 02-07-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 15:56
pawarana schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:48:
[...]

Mensen uit mijn kennissen kring gebruiken inclusief me zelf ultimate shield protector deze heeft goede reviews, en ook ik heb 3 andere merken versleten, maar deze zit er na 4 weken nog perfect op.
een groot voordeel, je telefoon is ook niet zo glad, en je vingerafdrukken zijn veel minder zichtbaar dan je "naked" Samsung
Ik heb zelf sinds gisteren ook een ultimate shield op de S7 Edge en hij blijft er inderdaad goed opzitten en past perfect (geen probleem met de S-View Cover). Enige nadeel vind ik dat je op een helder wit/licht scherm het vet van je vingervegen duidelijker ziet. Die veeg je er ook zo weer af, dus een groot probleem is het niet. Maar merk dat ik nu vaker mijn scherm even schoon aan het vegen ben.

Gratis bier, topless bediening en oneerlijke marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:31
Ik een aantal weken een tempered glass protector van aliexpress op mn S7 flat maar ben er niet tevreden over. Het scherm is minder goed af te lezen, er komt stof onder vanwege de matige en smalle plakranden aan de zijkanten, het scherm reageert minder goed en er blijven sneller vetvlekken op achter. Enige voordeel is wel dat ie wat krassen heeft opgevangen die ik waarschijnlijk anders op het scherm zelf had gekregen. In ieder geval, ik heb inmiddels ook een ultimate shield besteld en hoop dat de nadelen die ik nu heb er nauwelijks of niet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik maak zelf gebruik van de Ultimate Shield screen protector, en voor de achterkant gebruik ik een Samsung clear cover. Teminste geen baksteen in je handen, en toch goed beschermd.

Ook de wireless charger gekocht op ali express voor 8 euro. Altijd leuk om eens te proberen voor dat geld.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbork
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
:?
Mau_Maus schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:44:
[...]

Vandaar mijn reactie.
Hier hetzelfde... Zo stil als ik weet niet wat. Ben zelfs verbaasd dat er überhaupt een ventilator in zit... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ventilator in de nieuwe (staande versie!) fast-wireless charger van Samsung slaat slechts aan wanneer van fast-wireless charging gebruik wordt gemaakt...maw de optie is geactiveerd op de telefoon (onder Batterij settings).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
dafmay schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:27:
De ventilator in de nieuwe (staande versie!) fast-wireless charger van Samsung slaat slechts aan wanneer van fast-wireless charging gebruik wordt gemaakt...maw de optie is geactiveerd op de telefoon (onder Batterij settings).
Waar 'tjbork' op reageert is nadat ik uitgelegd had dat ik hem met fast-charging aan ook nooit gehoord heb.
Ik zou dit nog wel uitgebreider testen, maar nog geen tijd/zin voor gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah I see ;) Vreemd dan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Dadelijk ook maar een ultimate shield plakken, na de teleurstelling die de rhinoshield was..
De bumper van dat merk, de crash guard, is overigens wel super!

Edit: het zit er op. Hadden jullie ook zo veel en grote bubbels na het aanbrengen van de achterkant? Die zouden weg moeten trekken maar ik weet niet of ik er zó veel vertrouwen in heb :p

[ Voor 38% gewijzigd door vaagisdenaam op 05-07-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:40:

Edit: het zit er op. Hadden jullie ook zo veel en grote bubbels na het aanbrengen van de achterkant? Die zouden weg moeten trekken maar ik weet niet of ik er zó veel vertrouwen in heb :p
Ik heb zelf alleen de voorkant gedaan en ja trok goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ja de voorkant maak ik me geen zorgen om, die heb ik best goed aan kunnenbrengen en hoewel het geheel nog wat mat kijkt zit het er strak en recht op.
In de achterkant zitten echt grote bubbels gevangen die ik er niet uitgewreven krijg, terwijl er niks onder is gekomen aan stofjes of kruimeltjes of zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 16:15:
Ja de voorkant maak ik me geen zorgen om, die heb ik best goed aan kunnenbrengen en hoewel het geheel nog wat mat kijkt zit het er strak en recht op.
In de achterkant zitten echt grote bubbels gevangen die ik er niet uitgewreven krijg, terwijl er niks onder is gekomen aan stofjes of kruimeltjes of zo..
een vriend van mij had hetzelfde probleem, het leek wel dat hij zo uit het vuur kwam, vol met brand blaren, trekt allemaal weg (na een paar dagen zie je niets meer)
om deze "problemen" te voorkomen voor de volgende "aanbrenger" ; een paar druppeltjes wasmiddel gebruiken in een kopje water vermengen, handen goed wassen en bevochtigen en genoeg (hij is toch water afwerend) nat plakken, dan kan je hem nog goed schuiven en de bubbels met de bijgeleverde spatel weg "drukken".
Na een half uurtje (of meer) zijn de zij randjes opgedroogd, en kan je ze er om heen vouwen en aandrukken met je vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
heb ik op die manier geprobeerd, stond ook in de bijgevoegde brief als gebruikershandleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:49:
heb ik op die manier geprobeerd, stond ook in de bijgevoegde brief als gebruikershandleiding
is er toch iets mis gegaan, bij mij zat hij er meteen strak op.
Maar wonderbaarlijk trekt het met de tijd weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ik heb de Ultimate Shield ook besteld vanmiddag, twijfelde even of je een PR-medewerker daar was Pawarana ;) maar ach, goedkoop en na die ene kras probeer ik het gewoon.

Hopelijk komt er nog tempered glass zonder dot-matrix want het was wel m'n voornemen om altijd tempered glass te gebruiken voor mijn telefoon, die van m'n moeder, vader, zusje, enzovoorts...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen heb ik ook de Clearcover van Samsung aangekocht, alleen spijtig vind ik dat de randjes blinkend zijn en niet in het mat zoals de rand van de telefoon maar soit. Als screenprotector heb ik die van Samsung zelf nu en blijft ook goed zitten. Als deze eraf komt ga ik die Ultimate shielde aankopen. Ik kom wel altijd uit op sites in het VK. Kan je die ook in Be/nl kopen?
Mother_Goozz schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:24:
[...]

Ik maak zelf gebruik van de Ultimate Shield screen protector, en voor de achterkant gebruik ik een Samsung clear cover. Teminste geen baksteen in je handen, en toch goed beschermd.

Ook de wireless charger gekocht op ali express voor 8 euro. Altijd leuk om eens te proberen voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:30:
Als deze eraf komt ga ik die Ultimate shielde aankopen. Ik kom wel altijd uit op sites in het VK. Kan je die ook in Be/nl kopen?
Het is een UK bedrijf... Maar er staat toch best vaak op de site:
"FREE SHIPPING WORLDWIDE ON ALL ORDERS"
Ze leveren dus gewoon gratis naar nl/be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:30:
Ondertussen heb ik ook de Clearcover van Samsung aangekocht, alleen spijtig vind ik dat de randjes blinkend zijn en niet in het mat zoals de rand van de telefoon maar soit.

[...]
Heb de zwarte versie, voor mij stoort dat niet zo. Op mijn s6 Edge+ had ik ook de Clear Cover, daar liepen de randen aan de zijkanten niet door zoals bij de s7 wel zo is, dit vind ik vooral jammer. Zorgt wel voor betere bescherming, maar minder mooi.

Bij mij was de bestelling van mijn Ultimate shield met 3-4 dagen binnen, heel netjes, al helemaal als je bedenkt met gratis verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Mother_Goozz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:52:
[...]

Bij mij was de bestelling van mijn Ultimate shield met 3-4 dagen binnen, heel netjes, al helemaal als je bedenkt met gratis verzending!
Ik wacht er nu al een week op volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S7 gerelateerd...

Samsung gaat komen met UFS memory cards...maw met zeer hoge lees en schrijfsnelheden. Uiteraard moeten toekomstige mobiele apparaten het nieuwe format aankunnen, maar Samsung zal zeker een van de eersten zijn.

Nice...extern geheugen dat even snel is als het interne mobiele geheugen. Ik denk een mooie stap voorwaarts... :)

http://www.theverge.com/c...fs-removable-memory-cards

(ps excuses aan de mods en dank voor het verplaatsen naar juiste topic)

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 07-07-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
dafmay schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:45:
Ah I see ;) Vreemd dan inderdaad.
Even hierop terugkomend. Gisteren sprong de ventilator om 3uur ''s nachts ineens aan toen ik hem net erop had gelegt haha. Waarschijnlijk foutje, want was niet heet.
Ff er vanaf halen en terugleggen deed het stoppen... Maar hij werkt dus wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mau_Maus schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:21:
[...]

Even hierop terugkomend. Gisteren sprong de ventilator om 3uur ''s nachts ineens aan toen ik hem net erop had gelegt haha. Waarschijnlijk foutje, want was niet heet.
Ff er vanaf halen en terugleggen deed het stoppen... Maar hij werkt dus wel ;)
Aha! :) Zo zie je maar weer.... (blijft we apart). Ps bij mij springt de ventilator atlijd aan als ik de telefoon op het laadstation plaats (koud/warm...no difference). Volgens mij hoort dat ook zo (maar alleen bij snel-laden), maar kan mij natuurlijk ook vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
Net op coolblue gekeken voor een screenprotector maar de meeste krijgen slechte reviews...
Ik heb een case (UAG). Er is dus een rand om de scherm. Heeft iemand ervaring met een goede screenprotector ? :)

is deze niet iets ? http://www.smartphonehoes...tor-galaxy-s7-3-pack.html
Ik heb geen glazen nodig

alvast bedankt.

[ Voor 23% gewijzigd door tweakerjunior op 07-07-2016 19:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
tweakerjunior schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 18:12:
Net op coolblue gekeken voor een screenprotector maar de meeste krijgen slechte reviews...
Ik heb een case (UAG). Er is dus een rand om de scherm. Heeft iemand ervaring met een goede screenprotector ? :)

is deze niet iets ? http://www.smartphonehoes...tor-galaxy-s7-3-pack.html
Ik heb geen glazen nodig

alvast bedankt.
Lees op zijn minst een aantal reacties terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb hem gekocht bij WK gisteren voor 50 euries. (goud is iets duurder).

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Vandaag mijn Wireless Charger van Aliexpress binnen gekregen. Werkt perfect! Support niet de fast wireless charge die de dure variant wel heeft, maarja voor 8 euro inclusief verzending hoor je mij niet klagen :+

[ Voor 26% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 09-07-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Laatst online: 02-12-2024
ik heb de orginele samsung Wireless charger gekoct, de schuine. werkt perfect en snel. Tevens heb ik de keyboard cover gekocht, goud. tikt lekker beter dan de BB Priv. 1 nadeel is dat de toetsen in het donker niet verlicht zijn.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:28
dafmay schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:46:
Vandaag een Ravpower powerbank gekocht. Alvast voorbereid op de toekomst met USB-C en tevens Qualcomm QC 3.0.

http://www.ravpower.com/2...charger-QC3.0-type-c.html
En nog steeds tevreden van?
Werkt fast charging met deze powerbank?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!
extreme8eight schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:38:
[...]

En nog steeds tevreden van?
Werkt fast charging met deze powerbank?
Jazeker...het is een beest van een powerbank. Fast charging werkt ook perfect. Ik heb thuis op mijn laptop een klein overzichtje van testje vwb laadtijden...zal de bevindingen later nog even posten ter info.

Edit : hierbij dus nog even mijn (zeer summiere) test-data van Fast/Quick Charging de S7 met de Ravpower powerbank...

50-80 % : 22 min
50-100 % : 55 min

5-85 % : 60 min
5-100 % : 80 min

[ Voor 18% gewijzigd door dafmay op 13-07-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede car mount/houder waarin ik de S7 Edge incl. S View Cover kan plaatsen? :)

Krijg de telefoon morgen binnen heb nu een S4 met flip cover maar omdat ik zo'n flap niet meer wilde nu een ander type hoesje er bij besteld, echter vraag ik mij dus af hoe ik dat nu in de auto zal moeten hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ondertussen ook het topic doorgespit, maar wat mijn conclusie lijkt te gaan worden is dat er geen goede (glass) screen protectors zijn voor deze telefoon?

Zo nee, welke 'plastic' versie is wel een aardige dan? Die van Spigen (HD Crystal Blabla Org#sm) kosten 25 euro, wat zeg ik, pond 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:39:
Weet iemand een goede car mount/houder waarin ik de S7 Edge incl. S View Cover kan plaatsen? :)

Krijg de telefoon morgen binnen heb nu een S4 met flip cover maar omdat ik zo'n flap niet meer wilde nu een ander type hoesje er bij besteld, echter vraag ik mij dus af hoe ik dat nu in de auto zal moeten hanteren.
Ik heb de houder van Samsung gekocht en daar past hij makkelijk met welk hoesje dan ook in, deze heeft in breedte verstelbare houders aan de zijkanten. Als je hem in de UK koopt kan je hem met oplaadfunctie krijgen, dit gaat dan draadloos via de houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shazjia
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12-2024

S7E-Vigi schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:07:
[...]

Ik heb de houder van Samsung gekocht en daar past hij makkelijk met welk hoesje dan ook in, deze heeft in breedte verstelbare houders aan de zijkanten. Als je hem in de UK koopt kan je hem met oplaadfunctie krijgen, dit gaat dan draadloos via de houder.
Ik gebruik deze ook.
Werkt perfect met de S7 Edge.
Samsung Universele Autohouder EE-V200SAB

[ Voor 27% gewijzigd door Shazjia op 13-07-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:23

Ik heb ook de Samsung met laadfunctie. Gekocht bij Amazon Duitsland.
Bevalt erg goed. Ik gebruik een leren hoesje en laat de telefoon er ook wel vaak inzitten. Hij laadt gewoon op. En werkt via bluetooth, die mbv Tasker automatisch aan gaat.
Ik de houder ook met de Samsung flipcover gebruikt. Alleen moet je er dan op letten dat de flip goed plat tegen de achterkant zit. Als er teveel ruimte tussen zit, dan sluit de telefoon niet goed tegen de lader, waardoor hij niet goed oplaadt. De laadt trouwens 'gewoon' op, geen snellaad functie.
Bij een app die veel stroom gebruikt, zoals TomTom, trekt de accu heel langzaam leeg, in plaats van opladen. In het geval van TomTom heb ik de accu spaarfunctie aangezet. En nu laadt hij weer (langzaam) op tijdens navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:38

Bergie

Lekker belangrijk...

vriesman876 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:36:
[...]

Ik heb ook de Samsung met laadfunctie. Gekocht bij Amazon Duitsland.
Heb je daar misschien een linkje of typenummer van?

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:23
Iemand het onderstaande wel eens geprobeerd?

http://kristallglobal.com/touch-screen-protective-coating/

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
Bergie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:29:
[...]

Heb je daar misschien een linkje of typenummer van?
Zeker kijk hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bert003
  • Laatst online: 25-08 23:24
Kan me niet voorstellen dat zo een dun laagje veel doet, maar als je de filmpjes moet geloven dan kun je er met een klauwhamer op slaan.

Zou het niet hetzelfde nanotech spul zijn wat je op je autoruiten aan kunt brengen?
Misschien dat het ook wat extra bescherming kan brengen voor de vingerafdrukscanner-knop die toch wel erg krasgevoelig lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Kan iemand hier commentaar leveren op de dikte van de DBrand (of andere) skins? Ik zet m'n telefoon altijd in de auto in een Brodit-houder, en die sluiten nogal strak aan. Ik vraag me af of dat nog gaat lukken als ik 'm zou skinnen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 16:02
Een DBrandskin is eigenlijk een sticker die je er op kan plakken. De skin is flinterdun. (gokje ongeveer 1 mm dun). Je merkt nauwelijks dat ie er op zit. Ik zie dan ook geen belemmering om de telefoon in een houder te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tnx. :) Ik denk dat ik eerst een goedkope van een paar dollar bestel. Mocht het dan alsnog niet passen, kost het niet gelijk 15 dollar of meer.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-03-2024
Ik gebruik sinds een aantal dagen deze full siliconen cover http://www.aliexpress.com...10208.99999999.260.NsCu56

Prima bescherming die het ontwerp van de s7 edge meer tot zijn recht laat komen dan andere beschermingsopties. Je hebt ook geen screenprotector meer nodig!

[ Voor 6% gewijzigd door SoundLab op 20-07-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:06
Weet iemand ook een goed sporthoesje voor mijn s7 edge voor om mijn arm? Ik zie wel wat neopreen hoesjes online maar zie daar geen ervaringscijfers bij staan. Het is voor onder het hardlopen bedoelt.

Verder hier gebruikers die een ANT+ hardslagmeter gebruiken in combinatie met hun S7 (edge)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 13-09 19:49
Bra-Jo schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:21:
Kan iemand hier commentaar leveren op de dikte van de DBrand (of andere) skins? Ik zet m'n telefoon altijd in de auto in een Brodit-houder, en die sluiten nogal strak aan. Ik vraag me af of dat nog gaat lukken als ik 'm zou skinnen.
Dbrand skin is erg dun, schat ook een mm dik. Sluit perfect aan en zien er stoer uit(met wood/stone feel). Ik had zelfs eerst een goedkope van Ebay maar ik vind deze veel mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55
Gisteren kreeg ik mijn case binnen van Spigen Rugged Armor Case en moet zeggen past perfect en knoppen werken prima. Uiteraard is het mooier zonder case, maar ja de vorige S6 had een PulsarPlus case (vergelijkbaar) en die heeft behoorlijk wat klappen opgevangen en prima beschermd. Hoe zuinig je ook bent en hoe goed je ook oppast. Eens komt het moment dat ie valt of wat dan ook en dan is het kwaad snel geschiedt......

http://www.androidheadlin...spigen-rugged-armor-1.jpg

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• extreme8eight
dafmay schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:56:
[...]

Jazeker...het is een beest van een powerbank. Fast charging werkt ook perfect. Ik heb thuis op mijn laptop een klein overzichtje van testje vwb laadtijden...zal de bevindingen later nog even posten ter info.

Edit : hierbij dus nog even mijn (zeer summiere) test-data van Fast/Quick Charging de S7 met de Ravpower powerbank...

50-80 % : 22 min
50-100 % : 55 min

5-85 % : 60 min
5-100 % : 80 min
Bedankt, gelijk eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
Hier een Brodit autohouder maar aan de zijkanten (na één x gebruik) begint m'n screenprotector al schade op te lopen. Had mss ook beter eentje gekocht met wireless fast charging en ene die m'n screenprotector niet beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
Bedankt voor de link. Heeft deze ook fast charging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
extreme8eight schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:54:
[...]

Bedankt voor de link. Heeft deze ook fast charging?
Nee, helaas geen fast charging. :'(
Ik plaats mijn S7 vaak met hoesje en al in de houder van en naar mijn werk. Dat is normaal voldoende om hem op te laden.
Ik had ook een verstelbare Brodit geprobeerd. Maar daar zat hij niet lekker in. Hij kon teveel bewegen, leek me niet goed voor de usb-aansluiting. Jammer. Brodit heb ik overigens jarenlang met plezier gebruikt met andere toestellen...

[ Voor 26% gewijzigd door Frup op 25-07-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:32
Ik heb net deze besteld voor mijn S7. https://www.aliexpress.co...2114.13010608.0.55.7Wcv8T

ben benieuwd of en hoe die werkt, iemand ervaring ermee?

Leg hem op mijn nachtkastje en dan 'savonds de telefoon erop en 's ochtends helemaal opgeladen weer eraf is de bedoeling. Dus niet echt een fast nodig.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Qosmic schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:37:
Ik heb net deze besteld voor mijn S7. https://www.aliexpress.co...2114.13010608.0.55.7Wcv8T

ben benieuwd of en hoe die werkt, iemand ervaring ermee?

Leg hem op mijn nachtkastje en dan 'savonds de telefoon erop en 's ochtends helemaal opgeladen weer eraf is de bedoeling. Dus niet echt een fast nodig.
ik222 in "[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic"
ik222 in "[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic"
TommyGun in "[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Oops.. thnx.
Is het alleen zo dat die led niet uit te schakelen is en is hij heel fel?

Geeft de hele ring licht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Qosmic schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:41:
Oops.. thnx.
Is het alleen zo dat die led niet uit te schakelen is en is hij heel fel?

Geeft de hele ring licht?
De ring geeft inderdaad (veel) licht, je moet er echt tegen kunnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qosmic
hmm, ik weet nu al dat ik dat niet kan. Maar helaas al besteld, niet over nagedacht.

Dan probeer ik hem wel uit te schakelen als ik de oplader open krijg of ik plak er ductape overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Laatst online: 17:17
Sinds een weekje ben ik in het bezit van een S7 (geen edge).

Nu heb dit hoesje besteld, alleen merk ik dat de als je op bepaalde toetsen wil drukken van het toetsenbord (lees toetsen aan de raden) dat je deze lastig kan indrukken.
Zelf heb ik het gevoel dat het komt omdat er een 'opstaand' randje zit aan de zijkant en daar komt dan mijn duim tegen aan.

Of wel, hebben mensen hier ook last van of weten jullie wellicht een hoesje die minder hoge randjes heeft aan de zijkant (heb een temperd glass cover).

Over de temperd glass cover gesproken, ook hier gezocht naar mensen die wat konden aanbevelen. Alleen wilde ik wel een 'full cover' hebben.
Zelf heb ik deze witte full cover besteld.
Moet zeggen dat hij qua pas vorm super goed zit, alleen zit er een soort 'raster' op qua stipjes.
Contact gehad met het bedrijf en ze sturen mij nu een volledig transparante versie op zonder raster (blijkbaar bekend probleem en deden niet moeilijk).

Dus qua pasvorm echt een aanrader en qua service ook (als het goed is... vandaag moet de vervanger geleverd worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 12:35
vriesman876 schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:03:
[...]

Het gelukt om de S charger vehicle dock op de Brodit clip te monteren. Bij Amazon.de heb ik gelijk een Brodit montagekogel gekocht. Echter wijkt de bevestiging onder de kogel iets af (is dikker). Met een Drempel dat iets afgeslepen. En nu past de houder erop. Zie foto's.
De originele kogel:
[afbeelding]
De vervangende kogel nieuw:
[afbeelding]
De kogel na aanpassen:
[afbeelding]
De kogel op de houder, zonder de ring:
[afbeelding]
En klaar!
[afbeelding]
Ziet er goed uit!

Nog 2 vragen:
1) heb jij voor mij de linkjes van de charger en de Brodit montageplaat?
2) heb je de houder nu wel goed vast weten te zetten? Zonder dat er beweging in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 13-09 19:49
Ik heb vandaag mijn Dbrand skin (back) binnen. Het kostte me verdomd veel tijd om dat ding er correct op te krijgen, maar na een half uur priegelen is het me gelukt en ik ben hartstikke blij met het resultaat (ik had de stone variant). Fijnd is dat hij ook zo'n stone texture heeft en dus wat minder glad is met vasthouden!

https://postimg.org/image/jmn2khktt/

Edit: lekker dat plaatjes uploaden op Tweakers :(

[ Voor 21% gewijzigd door JDL15 op 28-07-2016 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
tijs67 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:09:
[...]

Ziet er goed uit!

Nog 2 vragen:
1) heb jij voor mij de linkjes van de charger en de Brodit montageplaat?
2) heb je de houder nu wel goed vast weten te zetten? Zonder dat er beweging in zit?
1. Zie een paar posts terug. Gekocht bij Amazon Duitsland.
De Brodit plaat komt van Broditcenter.nl en is auto merk/type gebonden
2. Ja, zit goed vast. Pas op dat je niet teveel van de kogel afhaalt. Anders zal de kogel te los zitten na aandraaien. Af en toe even passen.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:36
Ik heb zojuist de Samsung Leather cover ontvangen voor de S7, erg mooie hoes. Is afgerpijsd bij de Wehkamp, van 50 euro nu voor 18 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:41:
Ik heb vandaag mijn Dbrand skin (back) binnen. Het kostte me verdomd veel tijd om dat ding er correct op te krijgen, maar na een half uur priegelen is het me gelukt en ik ben hartstikke blij met het resultaat (ik had de stone variant). Fijnd is dat hij ook zo'n stone texture heeft en dus wat minder glad is met vasthouden!

https://postimg.org/image/jmn2khktt/

Edit: lekker dat plaatjes uploaden op Tweakers :(
Ziet er echt mooi uit netjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:55
Ik heb deze TPU cover gekocht, in de donkere kleur - het heel black maar het is eerder smoke. Bijna niet te zien op een zwarte S7. Ik denk niet dat het veel bescherming oplevert, al ligt de rand wel iets boven het scherm en is de camera nu iets verzonken in de cover. vergeleken met een TPYU cover van de markt zit deze veel strakker; het lijkst alsof het vast aan de telefoon zit.

http://www.aliexpress.com...-Crystal/32612673818.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sympa schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:04:
Ik heb deze TPU cover gekocht, in de donkere kleur - het heel black maar het is eerder smoke. Bijna niet te zien op een zwarte S7. Ik denk niet dat het veel bescherming oplevert, al ligt de rand wel iets boven het scherm en is de camera nu iets verzonken in de cover. vergeleken met een TPYU cover van de markt zit deze veel strakker; het lijkst alsof het vast aan de telefoon zit.

http://www.aliexpress.com...-Crystal/32612673818.html
Voor de veiligheid zal het weinig toevoegen, maar je achterkant blijft wel beschermd tegen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

extreme8eight schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:43:
Hier een Brodit autohouder maar aan de zijkanten (na één x gebruik) begint m'n screenprotector al schade op te lopen. Had mss ook beter eentje gekocht met wireless fast charging en ene die m'n screenprotector niet beschadigd.
Hier ben ik dus ook bang voor. Geef je 700e aan een foon uit en 70e aan een autohouder, zul je zien dat 't ding krassen trekt over de zijkant.
Missch toch maar kijken naar vriesman's oplossing, kop op maat maken en die in combi met de draadloze oplader aan de Proclip hangen.
* Bra-Jo is er nog niet uit

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 12:35
vriesman876 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:10:
[...]

1. Zie een paar posts terug. Gekocht bij Amazon Duitsland.
De Brodit plaat komt van Broditcenter.nl en is auto merk/type gebonden
Ik heb gekeken op de Broditcenter.nl site, en het enige artikelnummer wat ik tegenkom is 215116.

Kun jij nagaan of dat dezelfde is die jij bestelt hebt? Ik zie dan alleen niet het merk/type auto gebondenheid...??

[ Voor 8% gewijzigd door tijs67 op 01-08-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
stimpyrulez schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:47:
Sinds een weekje ben ik in het bezit van een S7 (geen edge).

Nu heb dit hoesje besteld, alleen merk ik dat de als je op bepaalde toetsen wil drukken van het toetsenbord (lees toetsen aan de raden) dat je deze lastig kan indrukken.
Zelf heb ik het gevoel dat het komt omdat er een 'opstaand' randje zit aan de zijkant en daar komt dan mijn duim tegen aan.

Of wel, hebben mensen hier ook last van of weten jullie wellicht een hoesje die minder hoge randjes heeft aan de zijkant (heb een temperd glass cover).

Over de temperd glass cover gesproken, ook hier gezocht naar mensen die wat konden aanbevelen. Alleen wilde ik wel een 'full cover' hebben.
Zelf heb ik deze witte full cover besteld.
Moet zeggen dat hij qua pas vorm super goed zit, alleen zit er een soort 'raster' op qua stipjes.
Contact gehad met het bedrijf en ze sturen mij nu een volledig transparante versie op zonder raster (blijkbaar bekend probleem en deden niet moeilijk).

Dus qua pasvorm echt een aanrader en qua service ook (als het goed is... vandaag moet de vervanger geleverd worden).
Heb je de vervanger inmiddels ontvangen? Is deze inderdaad zonder het raster / dot-matrix? Ik heb vandaag ook de S7 edge besteld, en ben aan het zoeken naar een tempered glass cover. Maar zover ik lees hebben ze allemaal last van het dot-matrix effect. Of is er inmiddels wel een product wat goed is?
Momenteel overweeg ik om de Ultimate Shield te kopen, als er niets beters op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:38
Ik heb laatst de Ultimate Shield van mijn telefoon gehaald. Je merkt echt dat er een laagje op je telefoon zit die je ook een beetje kan indrukken, dat vond ik niet fijn. Maar het vervelendste vond ik dat het scherm er vrij stroef van werd. Vooral met een spelletje oid waar je met ej vinger over het scherm beweegt zonder van het scherm te komen, vond ik dat zodanig vervelend dat ik de screen protector heb verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Laatst online: 17:17
thesystem schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:01:
[...]

Heb je de vervanger inmiddels ontvangen? Is deze inderdaad zonder het raster / dot-matrix? Ik heb vandaag ook de S7 edge besteld, en ben aan het zoeken naar een tempered glass cover. Maar zover ik lees hebben ze allemaal last van het dot-matrix effect. Of is er inmiddels wel een product wat goed is?
Momenteel overweeg ik om de Ultimate Shield te kopen, als er niets beters op de markt is.
Ja ontvangen en zonder raster.
Heb dus de blanke gekregen (zonder randen), maar vind dat die nog niet super tikt (helaas).
Volgens mij plakt deze zich niet in het midden vast, en daardoor moet je dus harder drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tg1997
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-05 12:48
Net een Galaxy s7 binnen en het hele forum doorgelezen voor een goeie tempered glass screenprotector. Heeft er al iemand een volledig dekkende protector die de sensitiviteit niet verminderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:38
Moet zeggen dat die wireless fast charger niet zo heel snel charged. Toen ik hem er op legde vanmorgen met nog 15%, gaf die aan dat het nog 1 uur en 44 minuten duurde om draadloos snel vol te laden. Ik vond het vorige keer al vrij lang duren, dus heb het deze keer even getimed. Blijkt dat ie meer dan in plaats van 1 uur en 44 minuten, er 3 uur over doet om draadloos snel te laden van 15% naar 100%. Lijkt mij het idee van het wireless fast chargen teniet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je de officiele Samsung fast wireless charger?

Mijn S7 is in max 1,5 uur opgeladen (10-100%).

[ Voor 33% gewijzigd door dafmay op 09-08-2016 13:58 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste