Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

weertenaar schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:39:
[...]

Ik heb ervaring met de gewone view cover, op de plek van het scherm had ik na een paar dagen krassen, aangezien de clear view cover helemaal scherm is...denk ik dat het zeker niet beter zal zijn.

krassen zijn trouwens heeeel ondiep, lijkt meer alsof ze door een soort toplaagje gegaan zijn.
Nou, ik vind de s-view cover niet echt vergelijkbaar.
Met de S6 was dit echt een groot probleem en kreeg je ook een nieuw scherm bij Samsung, maar je zou denken dat ze dit toch hebben opgelost met de S7 variant. Alleen kan ik via google niks recents vinden, meeste zetten een reactie neer gebaseerd op de S6 ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:47:
hoesjes, folie, en welke bescherming dan ook.. (behalve een bumper om de rand dan) staan allemaal garant voor krassen.
en het maakt de Phone er ook niet mooier op, ziet er niet uit toch.

seks hebben met condoom is toch ook niet echt.

wat ik ermee bedoel is....

een zandkorreltje onder een protector, staat garant voor krassen.

maarja, dat is mijn ervaring en mening, iedereen moet doen wat ie zelf fijn vind natuurlijk.
lol....met sceenprotectors heb ik nog nooit krassen gehad. bij Mijn OnePlus One had ik wel krassen onder mijn bumper..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
SYQ schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:57:
[...]

Nou, ik vind de s-view cover niet echt vergelijkbaar.
Met de S6 was dit echt een groot probleem en kreeg je ook een nieuw scherm bij Samsung, maar je zou denken dat ze dit toch hebben opgelost met de S7 variant. Alleen kan ik via google niks recents vinden, meeste zetten een reactie neer gebaseerd op de S6 ervaringen
het gaat erom dat als er een zandkoorel tussen scherm en cover komt, deze half in je cover zit, als je cover dan ook maar minimale speling heeft en er beweging is tussen scherm en cover, krijg je krassen.

Ik zou zeggen probeer het, dan weten wij het ook zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Nou nee dankjewel, er zijn er al enkele mij voor geweest lees ik nu net :) De case gaat dus lekker retour

zie comments hier : http://www.galaxyclub.nl/...e-clear-view-cover-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brasov
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-09 09:25
Iemand met de Zagg Invisible Shield Screenprotector; na hoeveel tijd gaan die 'strepen' onder de screenprotector weg? De man in de Coolblue die hem had geplakt zei in een dag of twee. Merk echter weinig verrandering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

weertenaar schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:00:
[...]

lol....met sceenprotectors heb ik nog nooit krassen gehad. bij Mijn OnePlus One had ik wel krassen onder mijn bumper..... ;)
bedel niet alleen screenprotectors, maar bovenal cases..

ohhh enne... heb op geen enkele Phone ooit een protector in welke vorm dan ook gehad, en nog nooit een kras op mijn glas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brasov schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:55:
Iemand met de Zagg Invisible Shield Screenprotector; na hoeveel tijd gaan die 'strepen' onder de screenprotector weg? De man in de Coolblue die hem had geplakt zei in een dag of twee. Merk echter weinig verrandering.
Ik heb deze ook (voor- en achterkant):

Voorkant was na +/- dagen helemaal gaaf, achterkant zaten wat bubbels onder, maar na zo'n dik een week waren die ook weg!

Even geduld dus nog...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Eindelijk de "beste" (en de prijzigste) glazen screen protector op de markt, kreeg net een mailtje van Zagg.

voor de S7
voor de S7 edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:12
pawarana schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 01:15:
Eindelijk de "beste" (en de prijzigste) glazen screen protector op de markt, kreeg net een mailtje van Zagg.

voor de S7
voor de S7 edge
Ja, die kreeg ik ook. Maar wel erg prijzig vind ik: 54,99$. Ik denk niet dat ik dat er voor over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de S7
voor de S7 edge

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:02

voor de S7
voor de S7 edge
Jammer dat het niet doorzichtig is.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32

voor de S7
voor de S7 edge
Met de code 10offcart krijg je nog 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Is er iemand die me een glazen screenprotector kan adviseren?
Ik heb er zelf eentje erop maar deze beschermt mijn scherm niet volledig aangezien de S7 afgeronde schermranden heeft.

Liefst eentje voor rond de 10 euro...

Heb op ebay gekeken maar de meeste zijn veel kleiner dan uw scherm ongever 6.4mm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 19:29
Ik heb een Nandu PANZERGLAS HD scherm binnen. Pasvorm is prima, heb het idee dat er wel een lichte waas over het scherm heen zit, maar dit kan ook optisch bedrog zijn. Het enige nadeel is dat er nu (binnen 2 dagen) al flink wat stof rond de speakerrand zit. Irriteer me er dood aan.

Overigens is het touchscreen nog prima bedienbaar, dus dat is wel een plus. Merk geen verschil zonder de protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Ik heb de Zagg screenprotector en een dun nillkin hoesje.

http://www.smartphonehoes...BdeGTrkeD8qRqehoCLHjw_wcB

http://www.smartphonehoes...0EqdV9wzPLqBz4BoCVsfw_wcB

Het ziet er strak uit en het toestel wordt er niet veel dikker van.
De val bescherming zal niet super zijn. Maar ik laat telefoons eigenlijk nooit vallen (vanaf hoogte).
het is meer tegen grassen en kleine beschadigingen (die de waterdichtheid kunnen beinvloeden.
Bovendien heb ik toch een buitenshuis verzekering, mocht er toch iets gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kies de fully clear optie, op dit moment $8.11
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Het nadeel van deze soort screenprotector is dat ze alleen aan de rand plakken. Dus er zijn plekken in het midden die niet volledig aansluiten. Hierdoor is de touchscreen net wat minder precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Knul schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 19:25:
Ik heb een Nandu PANZERGLAS HD scherm binnen. Pasvorm is prima, heb het idee dat er wel een lichte waas over het scherm heen zit, maar dit kan ook optisch bedrog zijn. Het enige nadeel is dat er nu (binnen 2 dagen) al flink wat stof rond de speakerrand zit. Irriteer me er dood aan.

Overigens is het touchscreen nog prima bedienbaar, dus dat is wel een plus. Merk geen verschil zonder de protector.
Voor de S7 of S7 edge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 09:21:
Kies de fully clear optie, op dit moment $8.11
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Het nadeel van deze soort screenprotector is dat ze alleen aan de rand plakken. Dus er zijn plekken in het midden die niet volledig aansluiten. Hierdoor is de touchscreen net wat minder precies.
Is er geen gewone? Ik heb en gewone glazen screenprotector maar er is nog een ruimte van ongeveer 6.4mm aan de randen... Deze vind ik niet zo mooi...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

SYQ schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:31:
Zijn er hier ervaringen met de orginele Samsung S7 Edge Clear view cover mbt krasjes? Heb hem besteld maar twijfel nu zwaar om hem retour te doen
Volgens mij is het probleem met dat soort hoesjes dat als je toevallig iets op je scherm hebt dat kan krassen zoals een zandkorrel, het door zo'n hoesje alleen maar erger wordt als 'ie er onder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 19:29
gozoman schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:12:
[...]

Voor de S7 of S7 edge?
Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Ik heb via Ebay van Elemo Inc. 2 Incipio hoesjes besteld voor de S7, de 25e heb ik de bestelling geplaatst.
Vandaag al geleverd!
Dus in 5 dagen van Californië naar Nederland.
En Incipio maakt natuurlijk ook gewoon moeie hoesjes ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Was het dat we op Tweakers geen inkoopacties mochten "organiseren" of niet?
Ik wil wel zo'n Dbrand-skin maar inderdaad is $8,95 shipping voor een $9,95 skin nogal aan de prijs, bij 4 setjes is de shipping zelfs gratis.
Dus, voor zover het mag en er interesse is?

Twijfel nog over de Matte Black en Black Titanium... :9~

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Iemand die me een hardcase kan aanraden voor een galaxy S7?
Ik heb momenteel een doorzichte TPU case wat erg dik is..

Mijn gsm lijkt meer op een normale samsung telefoon, meer op een Galaxy S5...
Mijn doorzichtige case begint ook te verkleuren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
MacorgaZ schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:31:
Was het dat we op Tweakers geen inkoopacties mochten "organiseren" of niet?
Ik wil wel zo'n Dbrand-skin maar inderdaad is $8,95 shipping voor een $9,95 skin nogal aan de prijs, bij 4 setjes is de shipping zelfs gratis.
Dus, voor zover het mag en er interesse is?

Twijfel nog over de Matte Black en Black Titanium... :9~
Behalve Dbrand zijn er talloze andere skin sites, die allemaal zelfde materiaal en techniek gebruiken. Sommigen hebben zelfs opties om zelf een eigen skin te creëren..

www.slickwraps.com
www.decalgirl.com
www.skinit.com
www.skinomi.com

Sommigen hebben elke dag wel coupon actie, met 50% eraf of free shipping everywhere.
Zo heb ik mijn skin bij decalgirl voor 9,99$ en free shipping gekregen. Volgens mij is SHIPSFREE code nog altijd geldig.

Dit is gewoon een tip, waarom zou je extra betalen als het voor hetzelfde resultaat goedkoper kan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Kaya10 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:14:
Iemand die me een hardcase kan aanraden voor een galaxy S7?
Ik heb momenteel een doorzichte TPU case wat erg dik is..

Mijn gsm lijkt meer op een normale samsung telefoon, meer op een Galaxy S5...
Mijn doorzichtige case begint ook te verkleuren...
Ik heb de Spigen Thin Fit (zwart) gehad, mooi klein/dun dingetje en het is hard plastic.
Hij is alleen niet compleet beschermend maar gaat iets meer voor design, hij valt echt om de metalen randjes en bedekt dan géén scherm/bezel zoals die TPU-cases wel doen.
Dat vind ik zelf qua design echt supermooi maar is natuurlijk veel minder beschermend...
Heb hem op basis daarvan ook retour gedaan want om een hoesje er omheen te doen die vervolgens bij een val tóch niet echt beschermend is, mjah, ook weer zonde.

Ninasky11, daar had ik innderdaad nog niet naar gekeken door de Dbrand-ervaringen hierboven.
Ik ga eens kijken, op zich blijft het toch maar een stukje duur vinyl/sticker.
Thanks!

[ Voor 9% gewijzigd door MacorgaZ op 31-05-2016 09:24 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:12

H.Boss

Hugo Boss

Zo net mijn Dbrand skin (mat zwart) binnengekregen. Gelijk erop gezet en ging in een keer goed! Is heel makkelijk zelf te bevestigen.

Btw: ik heb het zonder haardroger gedaan. Dus dat is nergens voor nodig. Alleen goed de randen glad strijken.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2igeszp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2573xhf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/fekmki.jpg

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:06
H.Boss schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:02:
Zo net mijn Dbrand skin (mat zwart) binnengekregen. Gelijk erop gezet en ging in een keer goed! Is heel makkelijk zelf te bevestigen.

Btw: ik heb het zonder haardroger gedaan. Dus dat is nergens voor nodig. Alleen goed de randen glad strijken.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Met de haardroger zou ik toch maar even doen is nodig voor de lijm zacht te maken o.i.d. sluit het net allemaal iets beter aan anders laat het straks los dat wil je ook niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:12

H.Boss

Hugo Boss

xeoMe schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:35:
[...]

Met de haardroger zou ik toch maar even doen is nodig voor de lijm zacht te maken o.i.d. sluit het net allemaal iets beter aan anders laat het straks los dat wil je ook niet hebben.
Hij liet niet echt los bleef goed zitten.
Heb geen haardroger, maar even met een strijkijzer(wel een doekje ertussen uiteraard) gedaan en werkt net zo goed.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:54
Ik heb deze UAG case gekocht uit Hong Kong, maar zag dat ze ook op NL webshops verkrijgbaar zijn:
https://nl.urbanarmorgear...s/case-for-galaxy-s7-edge

[ Voor 20% gewijzigd door ozzykillbirdy op 01-06-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
zagg screenprotector toch niet niet zo beste kwaliteit, zeker voor die prijs 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
warcow schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:52:
Vandaag de Jaccet hoes voor de S7 binnen gekregen en de woodpuck fast charger. Over beide ben ik erg tevreden. Helemaal mooi is dat de woodpuck gewoon werkt met de leren hoes om de S7 heen. Hij piept niet wanneer ik de telefoon plaats, dat vind ik wel wat vreemd. Dacht dat al die woodpuck laders een piep zouden moeten geven bij het plaatsen van de telefoon.

Vind het zelf eigenlijk wel prima zo want het maakt niet heel veel uit waar ik de telefoon plaats. Als ik hem op mijn gevoel wat in het midden neer leg gaat het tot zover elke keer goed. Met de hoes steekt het denk ik iets nauwkeuriger maar dan nog haal ik wel iets van 90% van de tijd in 1 keer goed.

De hoes van Jaccet heeft een vrij zachte binnenkant waardoor hij ongeveer dubbel zo dik is als wat je minimaal zou verwachten van een leren hoes. Al met al valt de dikte mij heel erg mee, de telefoon past nog prima in mijn broekzak met de hoes er omheen.

Van beide producten ben ik bezig met een unpacking/review video'tje, als die klaar zijn zal ik ze posten.
Nog steeds tevreden met de Woodpuck fast charge?

Ik zie hem nu op Amazon voor 30 euro:

https://www.amazon.de/NEU...&sr=8-2&keywords=woodpuck

Is het dezelfde? Hoe zit het met de piep? En hoe lang laadt hij van 0-100% (bij benadering)?

Thanx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
JDL15 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:37:
[...]

Nog steeds tevreden met de Woodpuck fast charge?

Ik zie hem nu op Amazon voor 30 euro:

https://www.amazon.de/NEU...&sr=8-2&keywords=woodpuck

Is het dezelfde? Hoe zit het met de piep? En hoe lang laadt hij van 0-100% (bij benadering)?

Thanx!
0-100% vind ik erg lastig te zeggen, ik laat hem er vaak minimaal een paar uur op en dan is hij wel vol. Het steekt helemaal niet zo nauwkeurig hoe je de telefoon er op legt en die van mij is zonder piep. Dat vind ik zelf wel fijn want je legt hem er niet snel verkeerd op en de telefoon geeft zelf wel aan als hij wordt geladen. Volgens mij zijn er verschillende versies in omloop. Redelijke kans dat je dezelfde krijgt als mij (heb hem daar voor 40 euro gekocht) maar dat kan ik je natuurlijk niet garanderen.

Ik ben er erg tevreden mee en voor 30 euro is het een no-brainer. Zal zelf overwegen een 2e aan te schaffen.

[ Voor 27% gewijzigd door warcow op 02-06-2016 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
warcow schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:49:
[...]

0-100% vind ik erg lastig te zeggen, ik laat hem er vaak minimaal een paar uur op en dan is hij wel vol. Het steekt helemaal niet zo nauwkeurig hoe je de telefoon er op legt en die van mij is zonder piep. Dat vind ik zelf wel fijn want je legt hem er niet snel verkeerd op en de telefoon geeft zelf wel aan als hij wordt geladen. Volgens mij zijn er verschillende versies in omloop. Redelijke kans dat je dezelfde krijgt als mij (heb hem daar voor 40 euro gekocht) maar dat kan ik je natuurlijk niet garanderen.

Ik ben er erg tevreden mee en voor 30 euro is het een no-brainer. Zal zelf overwegen een 2e aan te schaffen.
Thanks, dan is het voor mij ook een no-brainer. Hij verdwijnt dit weekend nog in mijn winkelmandje; ik vind hem er ook stukken mooier uit zien dan de originele van Samsung (iets te plastic fantastic met die leds etc).

Can't wait, kom morgen terug van zakenreis en dan ligt de S7 edge op me te wachten. Ik heb redelijk wat fancy houtwerk in mn huis dus dit past perfect in het straatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
pawarana schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 23:49:
zagg screenprotector toch niet niet zo beste kwaliteit, zeker voor die prijs 8)7 |:(
Bleek aan zijn case te liggen, niet de protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Daan87423 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:31:
[...]

Bleek aan zijn case te liggen, niet de protector.
Zelfs bij Zagg niet zo'n goede reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Mijn Zagg Screenprotector is ook aangekomen.. 8)7 Afbeeldingslocatie: http://s33.postimg.org/kweutpkr3/423826308_110701_11162637939320118273.jpg

Edit: mail gestuurd naar de klantenservice, binnen een paar uur was er een nieuwe onderweg met de priority mail. Prima service bij Zagg dus d:)b

[ Voor 36% gewijzigd door tweegroenethee op 08-06-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Daan87423 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:05:
Mijn Zagg Screenprotector is ook aangekomen.. 8)7 [afbeelding]
ongeveer zo kwam mijn protector van Ali Express ook binnen..... gelukkig wel een nieuwe gekregen (extra extra goed verpakt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Daan87423 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:05:
Mijn Zagg Screenprotector is ook aangekomen.. 8)7 [afbeelding]
Tering Jantje, dat ziet er niet al te best uit (ik zag op de website dat ze ook nog duur zijn).

Ik heb zelf deze besteld en zal mijn bevindingen snel posten:

https://www.slickwraps.com/galaxy-s7-edge-naked-wrap.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
Iemand toevallig al een goede fiets mount gevonden voor de S7? Ik zoek er een voor op de mountainbike en de racefiets. Die voor de mtb iets steviger dan voor de racefiets. Ik weet dat bbb ze heeft voor de iPhone maar krijg niks echt duegdelijks gevonden voor de S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
MTBreak schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:50:
Iemand toevallig al een goede fiets mount gevonden voor de S7? Ik zoek er een voor op de mountainbike en de racefiets. Die voor de mtb iets steviger dan voor de racefiets. Ik weet dat bbb ze heeft voor de iPhone maar krijg niks echt duegdelijks gevonden voor de S7.
zoek, en zij zult vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
voor de Dbranders mooie skins voor weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Nadeel van deze (en andere goedkopere Dbrand skins) is dat hier het Samsung logo nog zichtbaar is en dit ahw is uitgeknipt in de skin. Dan zul je toch zien dat de tekst tussen de letters een andere kleur heeft :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Vanmiddag mijn abo verlengt met een S7 Edge. Omdat ik het abo wat duur vond en vond dat verlengen geen extra voordeel oplevert, besloot ik de klantenservice te bellen. Ik zou eigenlijk eenmalig 96,- bij moeten betalen voor de telefoon. Daar heb ik 6 tientjes af kunnen lullen.

Erg tevreden nu. Telefoon wordt morgen al bezorgd, dus even snel surfen voor een hoesje. Op mijn huidige S5 heb ik een Spigen Tough Armor zitten en die bevalt zeer goed. De S7 Edge is echter een stuk groter, en dan zon hoes erom, maakt hem misschien wel heel groot.

Ik was dus even benieuwd of iemand een Spigen Tough Armor hoesje om zijn S7 Edge heeft zitten en wat diegene daar van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09 11:38
Kaap schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:56:
Ik was dus even benieuwd of iemand een Spigen Tough Armor hoesje om zijn S7 Edge heeft zitten en wat diegene daar van vind.
Die heb ik een. Hij beschermd mijn toestel zeker goed, en de afwerking is mooi.
Echter waar het toestel zonder hoes nog soepel en gemakkelijk in mijn broekzak zit is
het met het hoesje wel erg aan de krappe kant. Ik heb hem daarom meestal ook liever niet in mijn broekzak.

Helaas zit het hoesje wel tot zover strak om de schermranden dat mijn (soft) screenprotector van ZAGG los laat aan alle kanten. Erg jammer. Weet iemand een screenprotector die wel blijft zitten in combinatie met dit hoesje of zal ik op zoek moeten naar een andere case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Gisteren versus hoesje van aliexpress binnen voor s7, ziet er netjes uit
http://nl.aliexpress.com/...S4-S5-S6/32631596642.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 12:21
Zo, voor weinig een Samsung Gear VR op de kop getikt :) Ben benieuwd

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Ik denk aan deze combo, hopelijk kan dat samen
Spigen Thin Fit Hardcase en Spigen Curved Crystal screenprotector.

http://www.smartphonehoes...axy-s7-edge-26155796.html

http://www.smartphonehoes...eenprotector-s7-edge.html

Wilde eerst zo'n Clear View Cover voor de Edge maar lees niet veel goeds m.b.t. krasjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thehoodedclaw
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 25-11-2020
https://www.belsimpel.nl/...nt-samsung-galaxy-s7-edge

Heeft iemand deze al geprobeerd?

[ Voor 57% gewijzigd door Thehoodedclaw op 09-06-2016 16:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Ik heb er heel wat geprobeerd (4verschilende (glas&plastic)), maar met deze ben ik ECHT tevreden, zit perfect, goede screen touch ervaring, goede grip (niet glad), weinig last van vette vinger afdrukken en voor €10 voor achter en zijkanten!

4++++ :)

[ Voor 7% gewijzigd door pawarana op 10-06-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Ik heb mijn Woodpuck fast charger binnen! Mooi ding, hij is niet het snelste (niet zoals laden via kabels) maar hij komt er enigszins bij in de buurt.

Ideaal voor op het nachtkastje, waar hij toch de hele nacht op verdwijnt als hij moet worden opgeladen.

@warcow, was er ook een mogelijkheid om een geluidje te horen bij het plaatsen van de S7 op de lader uit de puck zelf? Of komt dit geluid alleen uit de S7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
pawarana schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:12:
[...]

Ik heb er heel wat geprobeerd (4verschilende (glas&plastic)), maar met deze ben ik ECHT tevreden, zit perfect, goede screen touch ervaring, goede grip (niet glad), weinig last van vette vinger afdrukken en voor €10 voor achter en zijkanten!

4++++ :)
Voor de Edge? Randjes sluiten goed aan en blijft goed zitten?
Ook via je link besteld?

Sorry voor de vele vraagjes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
migeye schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:46:
[...]

Voor de Edge? Randjes sluiten goed aan en blijft goed zitten?
Ook via je link besteld?

Sorry voor de vele vraagjes :)
Voor de S7 Randjes sluiten goed aan en blijft goed zitten, zekers
Voor de edge weet ik het niet, maar bij de vele 5 sterren reviews voor de edge screenprotector denk ik dat het wel goed zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
pawarana schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:55:
[...]

Voor de S7 Randjes sluiten goed aan en blijft goed zitten, zekers
Voor de edge weet ik het niet, maar bij de vele 5 sterren reviews voor de edge screenprotector denk ik dat het wel goed zit ;)
Merci, net besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
ik zie je "oordeel" later wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Sinds de aanschaf van me S7 ben ik opzoek naar een s-view cover (die ook werkt met dichtklappen en niet het standaard scherm laat zien) die ook een zo goed als volledig bedekte bumper rondom de zijkanten heeft.

Voor de S4 waren daar genoeg soorten van. Voor de S7 vind ik alleen maar die geen actieve s-view hebben.

Iemand iets gevonden wat hier op lijkt en werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
warcow schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:49:
[...]

Mijn woodpuck is helaas al naar de kl*te.

Ik leg mijn s6 edge of S7 edge erop en hij doet helemaal niks meer. Als ik hem aan de kabel en adapter koppel laadt hij gewoon weer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Dat is vrij zuur, garantie geval?

Bij mij is het tot zover nog helemaal prima en heb hem nu een paar maanden dagelijks in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Laatst online: 10-09 19:51
Heeft iemand ervaring met een autohouder met magneet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
-

[ Voor 100% gewijzigd door sjoerdvdijk op 15-06-2016 10:06 . Reden: Sorry, al gepost in acc. topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
warcow schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:02:
Dat is vrij zuur, garantie geval?

Bij mij is het tot zover nog helemaal prima en heb hem nu een paar maanden dagelijks in gebruik.
Yup, ben al in contact met ze, komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull

red bull

Keeps me awake !

sjoerdvdijk schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:26:
Heeft iemand ervaring met een autohouder met magneet?
Ik heb zo'n ding plaatje zit in mijn hoesje (case).. werkt super! alleen contactloos betalen en draadloos opladen werkt dan niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hoewel magneten met dit soort dingen en hoesjes handig kan zijn.
Lijkt het mij niet zo slim tijdens navigatie, omdat ie dan vaak ook de compas erbij gebruikt.
Misschien heeft het geen of weinig effect, maar lijkt me toch invloed hebben.

Correct me if I'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
red bull schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:22:
[...]

Ik heb zo'n ding plaatje zit in mijn hoesje (case).. werkt super! alleen contactloos betalen en draadloos opladen werkt dan niet meer...
Oke bedankt voor je tip! is de magneet sterk genoeg? niet dat die eraf valt na een hobbel.
Draadloos oplader en contactloos betalen gebruik ik toch niet dus komt goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull

red bull

Keeps me awake !

nog geen 1x gevallen... die van aukey zit trouwens nog in de doos... die ik nu gebruik is deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Heeft iemand al een goede S7 fast charger voor in de auto? (liefst zo goedkoop mogelijk?)
Ebay staan ze allemaal onder fast charger maar laden ze ook net zo snel als de officiële s7 oplader of goed in de buurt van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag een Ravpower powerbank gekocht. Alvast voorbereid op de toekomst met USB-C en tevens Qualcomm QC 3.0.

http://www.ravpower.com/2...charger-QC3.0-type-c.html

[ Voor 29% gewijzigd door dafmay op 19-06-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brasov
ZAGG Invisible Shield screenprotector voor de S7 Edge begint los te laten onder de home knop, waar hij dus niet helemaal doorloopt. Ook in de linker bovenhoek begint hij los te laten. Screenprotector is door Coolblue in Eindhoven geplakt. De screenprotector was perfect geplakt trouwens, chappeau voor de meneer die hem heeft bevestigd.

Maar €25 uitgeven aan een screenprotector en na 3 weken loslaten? Vind ik ronduit belachelijk. Contact met Coolblue opgenomen en binnen enkele werkdagen krijg ik een mail met de oplossing. Ben benieuwd. Tevens is de klacht genoteerd door hun. Als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem gaan ze een melding maken bij ZAGG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
brasov schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:09:
ZAGG Invisible Shield screenprotector voor de S7 Edge begint los te laten onder de home knop, waar hij dus niet helemaal doorloopt. Ook in de linker bovenhoek begint hij los te laten. Screenprotector is door Coolblue in Eindhoven geplakt. De screenprotector was perfect geplakt trouwens, chappeau voor de meneer die hem heeft bevestigd.

Maar €25 uitgeven aan een screenprotector en na 3 weken loslaten? Vind ik ronduit belachelijk. Contact met Coolblue opgenomen en binnen enkele werkdagen krijg ik een mail met de oplossing. Ben benieuwd. Tevens is de klacht genoteerd door hun. Als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem gaan ze een melding maken bij ZAGG.
Zagg heeft volgens mij levenslang garantie, dus ik denk dat dat wel goed komt, maar gezien de reviews (ook op hun eigen site) denk ik dat je nog wel vaker terug komt voor een nieuwe...
Ik zelf heb ultimate shield waar ik nog steeds tevreden over ben..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ninasky11
xeoMe schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:38:
Heeft iemand al een goede S7 fast charger voor in de auto? (liefst zo goedkoop mogelijk?)
Ebay staan ze allemaal onder fast charger maar laden ze ook net zo snel als de officiële s7 oplader of goed in de buurt van?
Ik heb sinds 2 maandjes deze :

Aukey [Qualcomm Quick Charge 3.0] 3-in-1 Car Charger ( 2.4A for Android Quick car Charger for QC 2.0 smartphone
http://s.aliexpress.com/faANn6fQ

Werkt super! Behalve lader zit er ook juiste micro-usb kabel erbij. In mijn auto laadt ie net zo snel als thuis (Fast Charge dus en dat geeft mijn S7 ook aan) . En €5.87 is een koopje, binnen 1,5 week heb je hem thuis.

Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
pawarana schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:03:
[...]

ik zie je "oordeel" later wel ;)
Ik heb deze er nu op zitten en idd je hebt niet teveel gezegd, Ik heb enkel de voorkant, de achterkant een slim Spigen cover.

Plakt goed en zga onzichtbaar en ermee werken is perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
ninasky11 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 01:20:
[...]

Ik heb sinds 2 maandjes deze :

Aukey [Qualcomm Quick Charge 3.0] 3-in-1 Car Charger ( 2.4A for Android Quick car Charger for QC 2.0 smartphone
http://s.aliexpress.com/faANn6fQ

Werkt super! Behalve lader zit er ook juiste micro-usb kabel erbij. In mijn auto laadt ie net zo snel als thuis (Fast Charge dus en dat geeft mijn S7 ook aan) . En €5.87 is een koopje, binnen 1,5 week heb je hem thuis.

Zeker een aanrader!
Thanks voor je reactie, meteen besteld! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 12:20
Maakt die samsung wireless charger altijd een kabaal? Vanaf mijn nachtkastje komt hij boven mijn redelijk stille gamepc uit welke aan het voeteneind staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blo0odyHell schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 00:04:
Maakt die samsung wireless charger altijd een kabaal? Vanaf mijn nachtkastje komt hij boven mijn redelijk stille gamepc uit welke aan het voeteneind staat.
Nee hoor geen herrie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blo0odyHell schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 00:04:
Alleen als je de telefoon aan het laden bent dan hoor je de lader lichtjes zoemen vanwege de ventilator, maar dat is bij mijn wireless lader gewoon een zachte ruis...niets meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 20:10
edonkey-boy schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 02:17:
[...]

Ik had eigenlijk minimaal 120fps verwacht op 1080p en dan in qhd 60fps,wat is standaard? er zijn al zoveel resoluties en verschillende framerates dat dit niet echt uitmaakt.ik wil graag sportfilmen en dan mag een top telefoon die 2 generaties verder is wel een verbetering hebben en niet een verslechtering.Als je in UHD QHD of in 1080p60 filmt is HDR niet mogelijk dus dat is geen excuus voor het waziger beeld en heeft dus niks met sluitertijd of hdr instelling van mijn kant te maken (is standaard instelling samsung)

Ik maak dus een screenshot door het beeld te pauzeren en dan via home/power een screenshot te maken,en aangezien de s7 een qhd scherm heeft is de screenshot in een hogere resolutie (qhd) als bij mijn
oude s5+ (1080p) samsung kan toveren met interplolatie maar het is niet om aan te zien en niet bruikbaar deze screenshots nu helaas :(

en je zegt dat de 4:3 verhouding iets uit de fotowereld is maar ik film graag in 16:9 4:3 vind ik echt niet meer kunnen in deze breedbeeld tijd.dus waarom samsung voor deze verhouding heeft gekozen?

Goed opgelost door een cover te gebruiken,ik heb er hier ook 1 liggen maar ben bang dat er dan stof tussen gaat zitten en dan krassen maakt.mijn s5 begon de chroom rand te krassen en heb deze dan ook snel eraf gehaald.

toch bedankt voor jouw reaktie op mijn post.ik word graag wat wijzer,nooit te oud om te leren :)

ben eigenlijk nog opzoek naar een draadloze lader,zijn er veel imitatie pads? want er word veel op marktplaats aangeboden voor een tientje of 2 maar advies is zo`n 50a60 euro.lijkt me fijn om te gebruiken zo`n oplader.

oja heb mijn volt metertje van de action ook al tussen de nieuwe oplader en usb kabel gezet.deze laadde met 7,5v 1.63A ,pakte ik de andere lader was het 5,25v 1.85A (zelfde laadstroom als S5) ter info even.

En ik heb mijn simkaart nu 2x geknipt om deze te laten passen,ging al een stukje door het silicon heen om hem nu naar nanosim te knippen,heb hem ook iets dunner geschuurd en paste perfect :)
Wat betreft de draadloze oplader, ik heb zelf deze gekocht: http://www.aliexpress.com...ge-Apr19/32655312283.html

Prima ding! Enkel het logo mist maar dat doet me weinig.

Voor verdere vragen over accessoires kun je beter naar het accessoires topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
xeoMe schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:18:
[...]

Thanks voor je reactie, meteen besteld! 8)
Ik kan je trouwens nog een ding aanraden voor in de auto in combinatie met deze car-charger.

BlitzWolf 2.1A Reversible Braided Micro USB Cable Double Sided USB A Male to Double Sided Micro B For Android For Samsung
http://s.aliexpress.com/jIzuQb67

Afbeeldingslocatie: https://img.banggood.com/images/oaupload/banggood/images/5E/54/02af2119-2b8b-78f0-7763-6320dcc23ab3.jpg

Zowel A als B aansluiting is Double-Sided, dus het maakt niet uit hoe je die in de lader of de telefoon steekt, hij past er altijd in :P Zeker in de auto kan dit super handig zijn, want je hoeft niet meer te kijken hoe je de kabel in de telefoon moet stoppen.
Andere voordeel is dat dit een high-speed kabel is, dus geen problemen met het Fast Charge.

Ik gebruik deze kabel zowel voor thuis lader als in de auto en ben tot nu toe hartstikke tevreden. Enigste minpuntje is dat deze maar 1 meter lang is, dus kan zijn dat mensen deze te kort vinden, maar zelf ondervind ik hier geen hinder van.

[ Voor 5% gewijzigd door ninasky11 op 21-06-2016 12:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Niks mis mee draadloze opladers van welk merk dan ook, maar dit is gewoon een rip-off van de officiële samsung en dat soort Chinese praktijken ben ik ook geen fan van als ik eerlijk ben.
Zijn genoeg goedkope opladers die niet-namaak zijn, maar gewoon goedkoper, waar niks mis mee is. De samsung zelf vind ik namelijk ook zwáár overpriced...

[ Voor 9% gewijzigd door vaagisdenaam op 21-06-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:45
Ik heb zonet mijn s7 besteld, ik heb er alleen nog een hoesje voor nodig, heb zelf alleen geen zin om zowat 50 euro te gaan betalen voor een officieel hoesje van samsung, hebben jullie wat aanraders voor mij?
Voor mijn huidige telefoon gebruik ik een etuitje zo'n ding waar je smartphone uittrekt aan een lintje. Dit bevalt mij prima omdat het dikke leer een val gemakkelijk kan dempen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:58:
Niks mis mee draadloze opladers van welk merk dan ook, maar dit is gewoon een rip-off van de officiële samsung en dat soort Chinese praktijken ben ik ook geen fan van als ik eerlijk ben.
Zijn genoeg goedkope opladers die niet-namaak zijn, maar gewoon goedkoper, waar niks mis mee is. De samsung zelf vind ik namelijk ook zwáár overpriced...
Wat is het probleem, als hij goed werkt en goedkoop is dan is het toch prima? :)

Heb zelf ook een "Samsung" QI charger van een paar dollar, die werkt uitstekend en is niet van echt te onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Omdat we er vragen over krijgen; Discussies over goedkopere producten uit China laten we toe, vergewis je als koper wel dat je geen origineel product krijgt.

Producten die op merk producten lijken staan we dan ook toe, producten die als merk producten verkocht worden maar dit niet zijn laten we niet toe op het forum

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ik222 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:41:
[...]

Wat is het probleem, als hij goed werkt en goedkoop is dan is het toch prima? :)

Heb zelf ook een "Samsung" QI charger van een paar dollar, die werkt uitstekend en is niet van echt te onderscheiden.
Tja, op die manier vanuit de consument geen probleem.
Ik vind echter dat een lader die niet van samsung is ook niet voor 98 tot 100pct identiek hoeft te zijn, qua uiterlijk, aan een samsung.
Genoeg laders voor een tientje te koop, allemaal prima met een eigen uiterlijk. Dat één op één kopiëren van een product vind ik gewoon een naar iets.
Als iemand schilderijen verkoopt voor honderden euro's, en iemand schildert die heel goed na en verkoopt ze voor 5euro, zou je dat goed vinden en kopen?
Zou je een namaak S7 kopen voor de helft, als er een mediatek en 1gb in zit?

Waar ligt de grens?
Stop die qi techniek dan gewoon in een zelf ontworpen behuizinkje en ga niet meeliften op het succes van Samsung om ten onrechte hun naam en imago te grabbel te gooien.. Maar goed, zo werkt het helaas in China niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:31

Ik vind echter dat een lader die niet van samsung is ook niet voor 98 tot 100pct identiek hoeft te zijn, qua uiterlijk, aan een samsung.
misschien koopt Samsung ze ook bij dezelfde fabriek en laat er JUIST Samsung opzetten, Samsung kan en hoeft toch niet alles te maken?
Genoeg laders voor een tientje te koop, allemaal prima met een eigen uiterlijk.
Dat één op één kopiëren van een product vind ik gewoon een naar iets.
Samsung heeft hier zeker geen groot handje in :z
Als iemand schilderijen verkoopt voor honderden euro's, en iemand schildert die heel goed na en verkoopt ze voor 5euro, zou je dat goed vinden en kopen?
Als ik het mooi vind en ik heb het geld er niet om het origineel te kopen zou ik het zeker doen net zoals hele volksstammen, en het wordt ook nog hier in NL openlijk aangeboden.
Zou je een namaak S7 kopen voor de helft, als er een mediatek en 1gb in zit?
ikke niet, maar het zal je verbazen hoeveel mensen dit bewust doen alleen al voor de show.
Waar ligt de grens?
Stop die qi techniek dan gewoon in een zelf ontworpen behuizinkje en ga niet meeliften op het succes van Samsung om ten onrechte hun naam en imago te grabbel te gooien.. Maar goed, zo werkt het helaas in China niet.
Zelf hier in NL zijn er bedrijven die niet te vertrouwen zijn Groupon :X

Als het om moralen gaat kan ik er nog wel xxx noemen (ja en ik maak me daar ook schuldig aan)

Bijna alles wat er gemaakt wordt komt tegenwoordig uit China, en ja dan is het vaak veel goedkoper.
Vroeger ging het door vele handelaars handen die allemaal een procentje of xxx er op deed.
Dank zij internet wordt dit gelukkig steeds meer beperkt, en kunnen we via vele wegen nu kopen, wat ik zie als een verrijking.
Er zijn nog steeds bedrijven die nog volhouden aan de "oude verkoop" technieken bv zoals als media markt, maar ja als je daar moet luisteren naar een verkoper 8)7 , dan kan je zelf ook wel op de doos kijken en googlen voor info wat het product allemaal wel of niet kan, dat weet menig tweaker toch wel te beamen!
Laats nog bij MM geweest en zag dit product (branch vervaging 8)7) had ik toevallig net een dag eerder gekocht bij AE, en MM vroeg er €9.99 voor :X
Ik heb ook "Nikies" besteld uit china (waar de originele ook gemaakt worden) voor die kleine van 10 bij AE, voor 4x goedkoper, maar voor dat ze kapot zijn is hij al weer toe aan een nieuw paar (en kan er nog 3 paar kopen :) ).
Het voordeel van AE als het niet origineel is, kan je een dispuut maken of anders je creditcard inschakelen en het opsturen en daarna je aankoopbedrag weer terug van je cc krijgt.

Waar het hier om gaat, wat je en waar dan ook iets besteld, of het nu hier in NL is of in China, dat je altijd je gezond verstand moet gebruiken, en dat je overal slechte en goede spullen kan kopen.
Dit Topic gaat over "advies" van accessoires van de S7, en niet over wat wel en niet namaak is, die bevindingen laat ik aan de "waakhonden" over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Ik heb het gehad met heel die screenprotector elke laat aan de zijkant los ga het nu zonder proberen moet toch kunnen ? Ben er heel erg voorzichtig mee

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
robinjoo1 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 03:03:
Ik heb het gehad met heel die screenprotector elke laat aan de zijkant los ga het nu zonder proberen moet toch kunnen ? Ben er heel erg voorzichtig mee
hier hetzelfde, kwam uiteindelijk weer stof onder. Dus nu maar een bumper en geen protector. En dan maar iets voorzichtiger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
weertenaar schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 07:59:
[...]

hier hetzelfde, kwam uiteindelijk weer stof onder. Dus nu maar een bumper en geen protector. En dan maar iets voorzichtiger....
over welke screenprotector hebben we het?
Mensen uit mijn kennissen kring gebruiken inclusief me zelf ultimate shield protector deze heeft goede reviews, en ook ik heb 3 andere merken versleten, maar deze zit er na 3 weken nog perfect op.
Zelfs de aparte bij geleverde plak zijkanten zitten nog perfect, en je telefoon is ook niet zo glad, en je vingerafdrukken zijn veel minder zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Dus de randen komen niet stiekem los?
Dat is wel ideaal dan :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Een kennis vroeg waar ik goedkoop een QI charger kon kopen voor zijn S6

Bij de Nederlandse shops kom je uit bij de Samsung QI stand voor de "goedkoopste"€47 tot zelfs 59
Wat hij veel te duur vond.

Als ik nu bij AE kijk en de goedkoopste bekijk voor €12 en de duurste €20 die allebei het zelfde uit zien als die andere QI laders van Samsung hier in NL, maar 3 tot zelfs 5 x duurder zijn (geen douane kosten onder €22)

Als ik nu de standaard charger van Samsung neem en kijk hier in Nederland dan zijn de prijzen van €24 tot zelfs €40 :?

Als ik nu bij AE kijk, en de goedkoopste bekijk €4.70 en de duurste voor €7.85 die allebei het zelfde uit zien als die andere QI laders van Samsung hier in NL, maar 5 tot zelfs 8 x duurder zijn (geen douane kosten onder €22)

Die kennis heeft uiteindelijk die QI van AE genomen en ik verwacht dat hij binnen 2 weken op de deurmat ploft.

Ik kan niet zien of die opladers 100% "origineel" zijn, en wat is origineel (als een bekende fabrikant zijn naamplaatje op een product plakt (en rechten betaald)) van een andere makende producent?
Voor bijna alle "originele" producten zijn wel kopieën te krijgen (zelfs legaal)
En zelfs voor de experts is het vrij moeilijk te zien met een loep of het het om een kopie gaat of een origineel, laat staan op afstand van een plaatje.
Als er bijvoorbeeld Sangsung of Yawhama of Zony op staat (heb ik allemaal echt gezien) dan is het overduidelijk een neppe.
Het heeft allemaal met 3 dingen te maken;

1 ; je portemonnee
2 ; je gevoel
3 ; je verstand
en deze 3 "combinaties" kan iedereen voor zich zelf wel invullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
pawarana schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 08:21:
[...]

over welke screenprotector hebben we het?
Mensen uit mijn kennissen kring gebruiken inclusief me zelf ultimate shield protector deze heeft goede reviews, en ook ik heb 3 andere merken versleten, maar deze zit er na 3 weken nog perfect op.
Zelfs de aparte bij geleverde plak zijkanten zitten nog perfect, en je telefoon is ook niet zo glad, en je vingerafdrukken zijn veel minder zichtbaar.
ik had een full screenprotector van AliExpress. Een eerdere niet full screenprotector (merk weet ik niet meer) bleef beter zitten, had wel een beetje stof bij de rand, maar zo'n protector ziet er niet uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thehoodedclaw
ik heb gisteren een s7 edge TGSP van vodafone eigen merk gekocht voor 20 Euro. Ligt nu al in de prullenbak... Scherm niet helder, dot matrix effect, scherm reageerd niet goed, kon niet meer normal typen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Thehoodedclaw schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:50:
ik heb gisteren een s7 edge TGSP van vodafone eigen merk gekocht voor 20 Euro. Ligt nu al in de prullenbak... Scherm niet helder, dot matrix effect, scherm reageerd niet goed, kon niet meer normal typen. Jammer.
ik neem aan dat je terug bent gegaan om je geld terug te vragen, zo niet, dan leert Vodafoon hier niet van en maken ze een nieuw "slachtoffer" voor €20 armer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pawarana schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:08:
Een kennis vroeg waar ik goedkoop een QI charger kon kopen voor zijn S6

Bij de Nederlandse shops kom je uit bij de Samsung QI stand voor de "goedkoopste"€47 tot zelfs 59
Wat hij veel te duur vond.

Als ik nu bij AE kijk en de goedkoopste bekijk voor €12 en de duurste €20 die allebei het zelfde uit zien als die andere QI laders van Samsung hier in NL, maar 3 tot zelfs 5 x duurder zijn (geen douane kosten onder €22)

Als ik nu de standaard charger van Samsung neem en kijk hier in Nederland dan zijn de prijzen van €24 tot zelfs €40 :?

Als ik nu bij AE kijk, en de goedkoopste bekijk €4.70 en de duurste voor €7.85 die allebei het zelfde uit zien als die andere QI laders van Samsung hier in NL, maar 5 tot zelfs 8 x duurder zijn (geen douane kosten onder €22)

Die kennis heeft uiteindelijk die QI van AE genomen en ik verwacht dat hij binnen 2 weken op de deurmat ploft.

Ik kan niet zien of die opladers 100% "origineel" zijn, en wat is origineel (als een bekende fabrikant zijn naamplaatje op een product plakt (en rechten betaald)) van een andere makende producent?
Voor bijna alle "originele" producten zijn wel kopieën te krijgen (zelfs legaal)
En zelfs voor de experts is het vrij moeilijk te zien met een loep of het het om een kopie gaat of een origineel, laat staan op afstand van een plaatje.
Als er bijvoorbeeld Sangsung of Yawhama of Zony op staat (heb ik allemaal echt gezien) dan is het overduidelijk een neppe.
Het heeft allemaal met 3 dingen te maken;

1 ; je portemonnee
2 ; je gevoel
3 ; je verstand
en deze 3 "combinaties" kan iedereen voor zich zelf wel invullen...
Lang verhaal en wat wil je hiermee nu zeggen???
Tevens is dit verhaal een tijdje geleden ook al opgevoerd. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
pappaleone schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:27:
[...]

Lang verhaal en wat wil je hiermee nu zeggen???
Tevens is dit verhaal een tijdje geleden ook al opgevoerd. :'(
dan moet je goed lezen, misschien begrijp je het dan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pawarana schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:22:
[...]

dan moet je goed lezen, misschien begrijp je het dan... :X
Ik begrijp het heel goed maar dit is gewoon een dubbel post. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
pappaleone schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 00:24:
[...]

Ik begrijp het heel goed maar dit is gewoon een dubbel post. 8)7
als jij dat zo erg vind moet je op de knop drukken.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thehoodedclaw
pawarana schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:04:
[...]

ik neem aan dat je terug bent gegaan om je geld terug te vragen, zo niet, dan leert Vodafoon hier niet van en maken ze een nieuw "slachtoffer" voor €20 armer.
Ik ga het proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brasov
pawarana schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:56:
[...]

Zagg heeft volgens mij levenslang garantie, dus ik denk dat dat wel goed komt, maar gezien de reviews (ook op hun eigen site) denk ik dat je nog wel vaker terug komt voor een nieuwe...
Ik zelf heb ultimate shield waar ik nog steeds tevreden over ben..
Coolblue heeft netjes het geld terug overgemaakt. Dikke +1 voor de service. Ga de Ultimate Shield zeker bestellen voor de S7E, als je zegt dat deze wel blijft plakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

TommyGun

Stik er maar in!

Pff ik had inmiddels toch wel een fatsoenlijke screen protector voor de Edge verwacht...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

brasov schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:32:
[...]

Coolblue heeft netjes het geld terug overgemaakt. Dikke +1 voor de service. Ga de Ultimate Shield zeker bestellen voor de S7E, als je zegt dat deze wel blijft plakken :)
Ik heb de Ultimate shield ook op mijn Edge toestel, blijft super goed zitten om de randen. Heb de achterkant eraf gehaald omdat ik een case wilde gebruiken, maar was bang dat ik de hele achterkant ermee af zou trekken, zo goed zat die vast :+

Trouwens wat is die makkelijk aan te brengen! Eerste keer dat het mij gelukt is om helemaal zelf zonder rotzooi ertussen aan te brengen :)

Voor 10 Euro prima protector, wel vind ik hem zacht waardoor bijv. je nagel afdruk direct je protector beschadigd.

[ Voor 9% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 25-06-2016 09:03 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste