vaagisdenaam schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:31
Ik vind echter dat een lader die niet van samsung is ook niet voor 98 tot 100pct identiek hoeft te zijn, qua uiterlijk, aan een samsung.
misschien koopt Samsung ze ook bij dezelfde fabriek en laat er JUIST Samsung opzetten, Samsung kan en hoeft toch niet alles te maken?
Genoeg laders voor een tientje te koop, allemaal prima met een eigen uiterlijk.
Dat één op één kopiëren van een product vind ik gewoon een naar iets.
Samsung heeft hier zeker geen groot handje in

Als iemand schilderijen verkoopt voor honderden euro's, en iemand schildert die heel goed na en verkoopt ze voor 5euro, zou je dat goed vinden en kopen?
Als ik het mooi vind en ik heb het geld er niet om het origineel te kopen zou ik het zeker doen net zoals hele volksstammen, en het wordt ook nog hier in
NL openlijk aangeboden.
Zou je een namaak S7 kopen voor de helft, als er een mediatek en 1gb in zit?
ikke niet, maar het zal je verbazen hoeveel mensen dit bewust doen alleen al voor de show.
Waar ligt de grens?
Stop die qi techniek dan gewoon in een zelf ontworpen behuizinkje en ga niet meeliften op het succes van Samsung om ten onrechte hun naam en imago te grabbel te gooien.. Maar goed, zo werkt het helaas in China niet.
Zelf hier in NL zijn er bedrijven die niet te vertrouwen zijn
Groupon
Als het om moralen gaat kan ik er nog wel xxx noemen (ja en ik maak me daar ook schuldig aan)
Bijna alles wat er gemaakt wordt komt tegenwoordig uit China, en ja dan is het vaak veel goedkoper.
Vroeger ging het door vele handelaars handen die allemaal een procentje of xxx er op deed.
Dank zij internet wordt dit gelukkig steeds meer beperkt, en kunnen we via vele wegen nu kopen, wat ik zie als een verrijking.
Er zijn nog steeds bedrijven die nog volhouden aan de "oude verkoop" technieken bv zoals als media markt, maar ja als je daar moet luisteren naar een verkoper

, dan kan je zelf ook wel op de doos kijken en googlen voor info wat het product allemaal wel of niet kan, dat weet menig tweaker toch wel te beamen!
Laats nog bij MM geweest en zag
dit product (branch vervaging

) had ik toevallig net een dag eerder gekocht bij AE, en MM vroeg er €9.99 voor
Ik heb ook "Nikies" besteld uit china (waar de originele ook gemaakt worden) voor die kleine van 10 bij AE, voor 4x goedkoper, maar voor dat ze kapot zijn is hij al weer toe aan een nieuw paar (en kan er nog 3 paar kopen

).
Het voordeel van AE als het niet origineel is, kan je een dispuut maken of anders je creditcard inschakelen en het opsturen en daarna je aankoopbedrag weer terug van je cc krijgt.
Waar het hier om gaat, wat je en waar dan ook iets besteld, of het nu hier in NL is of in China, dat je altijd je gezond verstand moet gebruiken, en dat je overal slechte en goede spullen kan kopen.
Dit Topic gaat over "advies" van accessoires van de S7, en niet over wat wel en niet namaak is, die bevindingen laat ik aan de "waakhonden" over.