Heb vorige week meegemaakt dat na het inschakelen van mobile gegevens de telefoon flipte na het uit standby halen, het scherm ook direkt zwart werd oftewel direkt weer in standby stand ging. 2x herstarten was het probleem weg.denk een kleine bug of glitchGarret1410 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:12:
Misschien dat iemand er wat aan heeft maar ik heb nu al twee keer meegemaakt dat mijn S7 niet meer uit standby wil of dat scherm opeens zwart wordt. Het scherm blijft zwart en wil niet meer aan en eventueel knippert het notificatie ledje.
Toestel moet dan gereset worden en start dan weer op.
Heb van alles geprobeerd want dacht eerst dat het een app was of instelling maar uiteindelijk denk ik dat het probleem te maken heeft met de sim kaart.
Kreeg namelijk na tig keer opnieuw opstarten plotseling de melding dat er geen sim kaart gedetecteerd was. Dus heb sim kaart eruit gehaald, even bekeken, schoongemaakt voor de zekerheid en weer terug geplaatst. Probleem was weg.
Heb dit trucje nu twee keer gedaan met succes dus misschien dat anderen dit ook kunnen proberen mocht men dit meemaken.
ps heb enkele thumps-up gegeven op pagina 245 (sarcastic mode on)