Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
Garret1410 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:12:
Misschien dat iemand er wat aan heeft maar ik heb nu al twee keer meegemaakt dat mijn S7 niet meer uit standby wil of dat scherm opeens zwart wordt. Het scherm blijft zwart en wil niet meer aan en eventueel knippert het notificatie ledje.

Toestel moet dan gereset worden en start dan weer op.

Heb van alles geprobeerd want dacht eerst dat het een app was of instelling maar uiteindelijk denk ik dat het probleem te maken heeft met de sim kaart.

Kreeg namelijk na tig keer opnieuw opstarten plotseling de melding dat er geen sim kaart gedetecteerd was. Dus heb sim kaart eruit gehaald, even bekeken, schoongemaakt voor de zekerheid en weer terug geplaatst. Probleem was weg.

Heb dit trucje nu twee keer gedaan met succes dus misschien dat anderen dit ook kunnen proberen mocht men dit meemaken.
Heb vorige week meegemaakt dat na het inschakelen van mobile gegevens de telefoon flipte na het uit standby halen, het scherm ook direkt zwart werd oftewel direkt weer in standby stand ging. 2x herstarten was het probleem weg.denk een kleine bug of glitch

ps heb enkele thumps-up gegeven op pagina 245 (sarcastic mode on)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Jammer dat het hier toch elke keer weer ontspoord en offtopic raakt. Ik heb weer wat opgeruimd, nu graag weer ontopic.

Mocht het niet lukken dan moet het helaas even op slot om af te koelen.
Lijkt me niet de bedoeling.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
henklbr schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:08:
[...]

Dat zal ongetwijfeld, maar het zou ook maar es kunnen dat dat nog een paar weken duurt...

Dus dit is voor de mensen die graag zo snel mogelijk de laatste updates willen hebben (en daar hoor jij dus niet bij)... ;)
En dit is ook makkelijk voor mensen die een "via grijze import" verkregen toestel hebben, want voor hun "CSC" zou het nog wel eens wat langer kunnen duren! (uitrol firmware gaat op CSC's, NIET op provider!) ;)
en als je toevallig een italiaanse import model hebt,waarom zou het dan langer duren voordat je de update krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:27
edonkey-boy schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 17:50:
[...]

en als je toevallig een italiaanse import model hebt,waarom zou het dan langer duren voordat je de update krijgt?
Dat hoeft niet langer te duren. De volgorde die Samsung voor updates hanteert is iedere keer weer anders. Ik vond juist dat de NL updates later uitkwamen, maar dat is meer een aanname dan een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
edonkey-boy schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 17:50:
[...]

hebben de mensen die de s7 bij Belcompany gekocht hebben toch een "voordeeltje" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:30
Heb mijn s7 net binnen en wil er een sd kaartje inzetten, deze voldoet denk ik wel toch?:

pricewatch: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB

Wil hem in ieder geval ook gebruiken om tomtom navigatie erop te zetten (indien mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matedeor schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:09:
Heb mijn s7 net binnen en wil er een sd kaartje inzetten, deze voldoet denk ik wel toch?:

pricewatch: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB

Wil hem in ieder geval ook gebruiken om tomtom navigatie erop te zetten (indien mogelijk).
Ja hoor is een perfect kaartje, ik heb de 128GB versie daar ik veel muziek heb.
Ik weet niet of je tom tom helemaal op je kaart kan zetten. Ik dacht dat het ook een stukje systeem geheugen nodig heeft. Zou je even moeten kijken bij tom tom installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:22
Kan je bij applicatiebeheer niet meer sorteren op grootte?
Ik kan zelf de optie niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:30
pappaleone schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:32:
[...]

Ja hoor is een perfect kaartje, ik heb de 128GB versie daar ik veel muziek heb.
Ik weet niet of je tom tom helemaal op je kaart kan zetten. Ik dacht dat het ook een stukje systeem geheugen nodig heeft. Zou je even moeten kijken bij tom tom installatie.
Top, ga ik die halen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:01:
[...]

Bedankt voor je reactie. Het staat op deze manier en dat had ik inderdaad al geprobeerd.

[afbeelding]

Dit is de melding.

[afbeelding]
Probleem is toch weer terug ondanks de permissies. Super wazig

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Weet iemand of er een app is voor een FM radio? Online lijkt te staan dat het mogelijk is sinds 5 mei maar ik kan het niet vinden.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forn schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 00:34:
Weet iemand of er een app is voor een FM radio? Online lijkt te staan dat het mogelijk is sinds 5 mei maar ik kan het niet vinden.
Alleen de "SnapDragon"-versie van de S7(Edge) heeft een "radio"-chip aan boord en is geactiveerd in de USA. De Exynos heeft deze (helaas) niet -> dus geen FM-radio...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Forn schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 00:34:
genoeg fm radio APP. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 15:08

GJA

Ik wilde m'n sd kaart toevoegen aan het interne geheugen en ben begonnen de inhoud te kopiëren naar m'n harde schijf.
Krijg daar io errors bij. Zou het kaartje defect zijn? Iemand een idee hoe dat te controleren? De Windows gereedschappen zeggen dat er geen fout is.

Het vreemde is dat het gaat om foto's en filmpjes die op deze S7E gemaakt zijn en die zijn ook keurig opgeslagen in m'n onedrive. Zonder foutmeldingen.

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Executor16 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:15:
Ik heb vaak last van dat de Fingerprint Sensor ineens "not available" is in verschillende apps. Bijvoorbeeld 1Password en de ING app. Hierna moet ik hem via de settings in desbetreffende app weer activeren. Zeer irritant.
ING Bank... Dit is al meet dan 6 weken zo... Volgens mij ligt dat niet aan je S7 maar aan de App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:39
Heb de S7 Edge nu al een tijdje maar dit is mij nog nooit zo nadrukkelijk opgevallen, maar als ik in het donker foto's maak met directe lichtbronnen in het beeld dan krijg ik altijd vlekjes in het beeld.

Als ik bijvoorbeeld bij opkomende zon direct tegen de zon in een foto wil maken heb ik ergens in het beeld een klein rond licht bolletje.

Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
recca schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:14:
Heb de S7 Edge nu al een tijdje maar dit is mij nog nooit zo nadrukkelijk opgevallen, maar als ik in het donker foto's maak met directe lichtbronnen in het beeld dan krijg ik altijd vlekjes in het beeld.

Als ik bijvoorbeeld bij opkomende zon direct tegen de zon in een foto wil maken heb ik ergens in het beeld een klein rond licht bolletje.

Is dit normaal?
Yep. Lens flare.

Hier zie je het ook. Foto van gister.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pB4A7zJzkfP3YNb5ov2vlRiM/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BillSpaarbank op 15-08-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:39
BillSpaarbank schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:21:
[...]

Yep. Lens flare.

[afbeelding]
Thanks, dat is precies wat ik bedoelde, fijn dat het normaal is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:21:
[...]
Yep. Lens flare.

[afbeelding]
Is dit toevallig in Scheveningen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:30:
[...]

Is dit toevallig in Scheveningen?
U wint de koelkast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is dit de opgang aan het einde van de Vissershavenweg vlak voor de rotonde :)

Sorry voor dit offtopic geneuzel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

GJA schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:49:
Ik wilde m'n sd kaart toevoegen aan het interne geheugen en ben begonnen de inhoud te kopiëren naar m'n harde schijf.
Krijg daar io errors bij. Zou het kaartje defect zijn? Iemand een idee hoe dat te controleren? De Windows gereedschappen zeggen dat er geen fout is.

Het vreemde is dat het gaat om foto's en filmpjes die op deze S7E gemaakt zijn en die zijn ook keurig opgeslagen in m'n onedrive. Zonder foutmeldingen.
Hoe zet je de data over? heb je een andere kabel geprobeerd, doet hij het op zich zelf wel prima etc etc veel vragen, te weinig info.
Zo kan het van alles zijn.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbork
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
D0gtag schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:58:
[...]

Hoe zet je de data over? heb je een andere kabel geprobeerd, doet hij het op zich zelf wel prima etc etc veel vragen, te weinig info.
of via WiFi File Transfer Pro (Playstore)...heb je geen kabel nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 15:08

GJA

D0gtag schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:58:
[...]

Het ging me er eigenlijk om of er een goede methode is om het kaartje te controleren.

Maarre;
Zowel via USB (kaartje in S7E via USB naar pc) als kaartje rechtstreeks in de pc foutmeldingen.
Kaartje in de pc en dan Windows laten controleren geeft geen fout aan.
Ik merk tijdens normaal gebruik van de S7E geen vreemde dingen, geen bestanden die ik niet kan benaderen.
Gallery App werkt bijvoorbeeld gewoon.

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik ben echt onder de indruk van de accuduur van m'n S7. Ik zit nu op 7% na ruim 136 uur, oftewel 5 2/3 dag. Okee, ik heb hem niet heel erg intensief gebruikt natuurlijk, maar nog steeds wel alles er mee gedaan (bellen, appen, mailen, browsen, muziek luisteren, etc.)

M'n HTC One X had al moeite met de helft daarvan als je er helemaal niks mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 14:48
Kid Jansen schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:01:
Ik ben echt onder de indruk van de accuduur van m'n S7. Ik zit nu op 7% na ruim 136 uur, oftewel 5 2/3 dag. Okee, ik heb hem niet heel erg intensief gebruikt natuurlijk, maar nog steeds wel alles er mee gedaan (bellen, appen, mailen, browsen, muziek luisteren, etc.)

M'n HTC One X had al moeite met de helft daarvan als je er helemaal niks mee deed.
Wat heb je gedaan om deze prestatie te halen?
Echt heel nieuwsgierig naar. Vooral die 'etc.' van je.
Als ik The Walking Dead No Man's Land ga spelen op mijn S7, dan is die na 5/6u wel leeg.
Wanneer ik niet zou gamen dan zal ik heel misschien 1 hele dag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Die etc. is niets bijzonders:
IMDb
Buienalarm
9292

Crux zal vooral zitten in niet zo intensief gebruiken. Tussen 8:00 en 18:15 doe ik er vrijwel niks mee doordeweeks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WARNING -> Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Italië (ITV), gereleased 16 aug 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7.
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.phone has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* August security patches (Samsung Android Security Updates)
* Samsung Cloud
* Stability Improvements

Model SM-G930F
Model name Galaxy S7
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 8888212
Build date Tue, 09 Aug 2016 09:46:20 +0000
Security Patch Level 2016-08-01
Product code PHN
PDA G930FXXU1BPH6
CSC G930FPHN1APF1
Download for install with Odin 3.12.3: MegaNZ

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.3

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:22
Kid Jansen schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:04:
Die etc. is niets bijzonders:
IMDb
Buienalarm
9292

Crux zal vooral zitten in niet zo intensief gebruiken. Tussen 8:00 en 18:15 doe ik er vrijwel niks mee doordeweeks.
Dat zijn bij mij de meest gebruikte uren :P , ik haal altijd de dag wel en dan laad ik op als hij onder de 40% zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 14:48
henklbr schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:59:
WARNING -> Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Italië (ITV), gereleased 16 aug 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7.

Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.phone has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* Samsung Cloud
* Stability Improvements

Model SM-G930F
Model name Galaxy S7
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 8888212
Product code PHN
PDA G930FXXU1BPH6
CSC G930FPHN1APF1

Bedankt! Deze zojuist geïnstalleerd en deze keer geen "com.android.phone has stopped" gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militairtje
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:12
Ik heb ondertussen al een maand de s7 (gekocht icm tmobile abonnement). Nu is dat abonement gisteren ingegaan, en heb ik dus de bijpassende sim in mijn S7 gedaan. Alleen geeft mijn telefoon nu een soort foutmelding, namelijk dat ik mijn telefoon moet resetten (beetje omslachtig voor een nieuwe sim vind ik). Zie de afbeelding:
Afbeeldingslocatie: https://i1179.photobucket.com/albums/x396/militairtje/Screenshot_20160816-194217_zpscxyog1ls.png

Aangezien ik geen zin heb om mijn telefoon te resetten, met de kans om foto's kwijt te raken en alles opnieuw te moeten instellen, wat is hier de beste oplossing voor? Google en dit topic levert niet echt iets op namelijk. Met Tmobile is ondertussen ook contact gezocht, en die beweren dat het niet aan hun sim ligt. (ik heb ook geen internet op mn s7 namelijk maar wel in een andere telefoon).

De s7 is volledig up-to-date, voor zover ik hem OTA kan updaten.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:02
Goede avond sins vanavond... heb ik probleem met het scherm van mijn s7 edge. Probleem is dat ik 4 horizone balken zie in mijn scherm die donkerde zien dan normaal.

Nu is mij vraag kan het defect van het scherm zijn?

Heb braaf de laaste ota geinstalleerd. En heb dit noet eerder mee gemaakt.

Vr gr. Johan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
militairtje schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:50:
Ik heb ondertussen al een maand de s7 (gekocht icm tmobile abonnement). Nu is dat abonement gisteren ingegaan, en heb ik dus de bijpassende sim in mijn S7 gedaan. Alleen geeft mijn telefoon nu een soort foutmelding, namelijk dat ik mijn telefoon moet resetten (beetje omslachtig voor een nieuwe sim vind ik). Zie de afbeelding:
[afbeelding]

Aangezien ik geen zin heb om mijn telefoon te resetten, met de kans om foto's kwijt te raken en alles opnieuw te moeten instellen, wat is hier de beste oplossing voor? Google en dit topic levert niet echt iets op namelijk. Met Tmobile is ondertussen ook contact gezocht, en die beweren dat het niet aan hun sim ligt. (ik heb ook geen internet op mn s7 namelijk maar wel in een andere telefoon).

Lijkt op een update. Ik ken het niet. Kun je deze wegdrukken en wachten dat je hier wat meer over weet.

Anders zou ik een back-up maken met smart switch en deze update installeren. Misschien valt het allemaal wel mee want dit soort waarschuwingen krijg je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:03

DON PAPA

Tweaker-fan

ice angel schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:45:
Goede avond sins vanavond... heb ik probleem met het scherm van mijn s7 edge. Probleem is dat ik 4 horizone balken zie in mijn scherm die donkerde zien dan normaal.

Nu is mij vraag kan het defect van het scherm zijn?
Er zijn er meer geweest die hier last van hebben gehad, zoek maar eens op "strepen" in deze topic

[ Voor 11% gewijzigd door DON PAPA op 16-08-2016 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[afbeelding]

Ik heb hier iets over gelezen, weet niet meer precies waar (ga'k uitzoeken).

T-Mobile kan veel zeggen, maar ik heb het idee dat je nu een update krijgt met "T-Mobile branding" (als je toestel nog niet branded was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:40
Dit is wat er gaat gebeuren.
[afbeelding]

fast-server schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:52:
Pff na een maand de S7 edge naar volle tevredenheid gebruikt te hebben eergisteren de T-mobile sim er in gedaan, telefoon deed van zelf een automatische reboot en nieuwe firmware werd geladen...

Ik was alles kwijt door de update en had in 1 keer een hoop t-mobile crap er op staan.

Ben echt pissig op T-mobile aangezien er ook foto's opstonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Martinspire

Awesomeness

marcelmg2 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:20:
Dit is wat er gaat gebeuren.

[...]

[...]
Overigens gebeurt er met Vodafone ook dat er allerlei troep op kwam. Al weet ik niet hoe dat is met een instelt toestel, maar ik kreeg er ook Vodafone branding en nutteloze app bij. Ik bedoel, naast Google, Samsung en verschillende 3rd party oplossingen (Onedrive, Dropbox, etc) om alles te backuppen, heeft vodafone het ook 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-09 12:15
[afbeelding]

sim eruit en hopen dat je dan een backup van alles kan maken nog.

Vervolgens een unbranded rom donwloaden en deze middels Odin installeren.

Ik heb hetzelfed gehad, telefoon helemaal ingesteld, sim kaart van T-mobile erin en toen ging ie dus vanalles aan branded software installeren en alles terug naar factory settings zetten, terwijl alles van te voren unbranded leek.

Ik heb toen dus meteen een unbranded rom geinstalleerd van NL en krijg ook gewoon alle OTA updates binnen zonder dat ik alle t-moble zooi erop heb staan.

Maar dit is inderdaad wel een erg vervelende manier van branding toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:43

Zorian

What the fox?

henklbr schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:59:

What's new:
* Samsung Cloud
* Stability Improvements

Model SM-G930F
Model name Galaxy S7
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 8888212
Product code PHN
PDA G930FXXU1BPH6
CSC G930FPHN1APF1

Heb je toevallig ook een versie voor de Edge? :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0wyEKdPP6QFTXaX5GSiCuG5Z/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0cj2IlHtxYBSSpha7U4nBXDp/thumb.png

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Italië (ITV), gereleased 17 aug 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7Edge.

What's new:
* Samsung Cloud
* Gallery-app updated (à la Note 7)
* Stability Improvements

Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 edge
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 8888212
Product code PHN
PDA G935FXXU1BPH6
CSC G935FPHN1APF1

Voor België/Luxemburg Un-branded LUX, vervang HOME_CSC met:
HOME_CSC_LUX

[ Voor 104% gewijzigd door henklbr op 17-08-2016 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 08:30
Met de laatste firmware G935FXXU1BPH6 is het niet meer mogelijk om op de welbekende manier root-toegang te krijgen ivm beveiligingsaanpassingen in de kernel. Neem er akte van, voer de discussie hieromtrent verder bij de desbetreffende ontwikkelaar: http://forum.xda-develope...nos-cf-auto-root-t3337354

[ Voor 6% gewijzigd door micheldenhaag op 17-08-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
micheldenhaag schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:20:
Met de laatste firmware G935FXXU1BPH6 is het niet meer mogelijk om op de welbekende manier root-toegang te krijgen ivm beveiligingsaanpassingen in de kernel. Neem er akte van, voer de discussie hieromtrent verder bij de desbtreffende ontwikkelaar: http://forum.xda-develope...nos-cf-auto-root-t3337354
Dank voor je bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragozhou
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-09 11:45
Hebben jullie ook problemen met notificaties?(Nu.nl & Voetbal International)
Ik heb root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
een vraag die zelden (tot nooit) aan bod komt hier...

Ik vind de standaard iconen spuug en spuuglelijk (allemaal totaal verschillende vormen/maten). Ik heb inmiddels Nova launcher en een paar icon packs gedownload...tot nu toe vind ik Moko een redelijk mooi icon pack.

Ik zoek eigenlijk een icon theme waarvan de iconen de vorm ongeveer hetzelfde zijn als van de iOS iconen.

Iemand nog mooie Icon Pack tips?
Ik zoek in ieder geval NIET een icon pack waarvan de vormen allemaal totaal verschillend van zijn

thanks!

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 17-08-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 02-10 17:14
[afbeelding]

Mijn moeder had precies hetzelfde. Ze heeft een T-Mobile brandend samsung S7. Nadat haar T-Mobile simkaart er inging. Kreeg ze dat ineens. Ikzelf heb ook een samsung S7 en een t-mobile simkaart en kreeg dit niet.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Geert1976 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:57:

Ik vind de standaard iconen spuug en spuuglelijk (allemaal totaal verschillende vormen/maten). Ik heb inmiddels Nova launcher en een paar icon packs gedownload...tot nu toe vind ik Moko een redelijk mooi icon pack.

Ik zoek eigenlijk een icon theme waarvan de iconen de vorm ongeveer hetzelfde zijn als van de iOS iconen.

Ik zoek in ieder geval NIET een icon pack waarvan de vormen allemaal totaal verschillend van zijn

thanks!
Dit heeft niks met het toestel te maken, afgezien van het feit dat themes binnen samsungs theme pack ook met andere iconen komen kan je kijken of daar iets vergelijkbaars bij staat. Nova launcher heeft vast een eigen draadje of anders xda proberen.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
D0gtag schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:38:
[...]

Dit heeft niks met het toestel te maken, afgezien van het feit dat themes binnen samsungs theme pack ook met andere iconen komen kan je kijken of daar iets vergelijkbaars bij staat. Nova launcher heeft vast een eigen draadje of anders xda proberen.
Okiedokie! Ga ik ff elders kijken d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:03

DON PAPA

Tweaker-fan

Misschien heb je hier wat aan om ideeën op te doen: Post je Homescreen! - Deel 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
EJSEJS schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 23:43:
[...]

Misschien heb je hier wat aan om ideeën op te doen: Post je Homescreen! - Deel 2
top! dankjewel, ga 'k daar eens kijken :)

• spridgets
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-08 15:21
weet iemand hoe en waarom ik voor 1 melding van een app meerdere keren een geluidsnotificatie krijg? ik word er helemaal gek van en kan geen instelling of reden vinden waarom dit gebeurt. Soms 3 keer vrij vlot achter elkaar plinggggg... mijn dank is groot

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:10
spridgets schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:43:
weet iemand hoe en waarom ik voor 1 melding van een app meerdere keren een geluidsnotificatie krijg? ik word er helemaal gek van en kan geen instelling of reden vinden waarom dit gebeurt. Soms 3 keer vrij vlot achter elkaar plinggggg... mijn dank is groot
Staan meldingsherinneringen misschien aan? Te vinden onder: instellingen > toegankelijkheid > meldingsherinneringen .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

thanks!
Je kunt in de Display instellingen alle iconen gelijk maken qua vorm. Pictogramachtergronden heet dat. De iconen krijgen dan een vierkantachtige achtergrond. Is denk ik niet helemaal wat je bedoelt maar komt in de buurt.

Icon pack weet ik niet maar er zal toch vast wel iets zijn lijkt me.

• spridgets
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-08 15:21
Thanks, Dat was m ;-)
JdJtA schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:07:
[...]

Staan meldingsherinneringen misschien aan? Te vinden onder: instellingen > toegankelijkheid > meldingsherinneringen .

• Barock
Met de laatste firmware G935FXXU1BPH6 is het niet meer mogelijk om op de welbekende manier root-toegang te krijgen ivm beveiligingsaanpassingen in de kernel. Neem er akte van, voer de discussie hieromtrent verder bij de desbetreffende ontwikkelaar: http://forum.xda-develope...nos-cf-auto-root-t3337354
Dat is dan lekker, mijn kennis gaat niet zover dat ik het hele verhaal begrijp. Dus moet ik maar op de vorige firmware blijven zitten... (met root).
Ben te angstig om het maar eventjes te gaan proberen met alle eventuele nare gevolgen! |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

thanks!
Ik vond ze ook niet mooi. Je kunt in de Theme "shop" (homescreen even ingedrukt houden en dan staat de optie onder in je beeld) vast iets vinden, er staat bijvoorbeeld een MIUI thema in dat je misschien wel kan bekoren.

Zelf heb ik nu het Android 6.0 thema maar daarin zijn alle icoontjes dus verschillend (origineel) dus dat zal misschien niet bevallen.

• _Bailey_
  • Niet online
Thomas schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:42:
[...]

Ik vond ze ook niet mooi. Je kunt in de Theme "shop" (homescreen even ingedrukt houden en dan staat de optie onder in je beeld) vast iets vinden, er staat bijvoorbeeld een MIUI thema in dat je misschien wel kan bekoren.

Zelf heb ik nu het Android 6.0 thema maar daarin zijn alle icoontjes dus verschillend (origineel) dus dat zal misschien niet bevallen.
Thanks! Ga ik ook eens daar rondsnuffelen.

Inmiddels Moko gedownload. Mooie icon pack!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/y4Ojt8wmeiE9dZoDeatY9hYL/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fzrKPjauHzY5iSU8jhaCG3Gr/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/N4z7iOg7EGYI7vKxyuBwHz4f/thumb.png

In de Samsung Theme Store is vandaag het "Grace UX"-thema verschenen (die ook op de Note 7 is te vinden)

Zoek op "Grace" of "Felipe Leite" (developer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
henklbr schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:15:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

In de Samsung Theme Store is vandaag het "Grace UX"-thema verschenen (die ook op de Note 7 is te vinden)

Is mooi thanks.

Thanks! Mooie theme d:)b

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Ik heb een LED cover voor mijn S7 die het altijd heeft gedaan. Kennelijk na een update (weet het niet zeker) doet de LED cover het opeens niet meer. Weet niet of dit al eerder aan de orde is geweest, doch wellicht kan iemand mij helpen om hem weer werkende te krijgen.
Ik heb min of meer hetzelfde probleem, hij werkt nog wel als ik de lader er in doe geeft hij alles keurig aan. Maar zonder werkt hij niet meer bij open en dicht doen. Druk ik alleen de powerknop in dan zie ik wel de tijd. Moet er wel bijvertellen dat ik een custom rom draai.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Is dat dan hetzelfde thema (met dezelfde icons) als de Note 7 of is dit gewoon een nagemaakte? Vind het telefoon-icoontje trouwens maar raar, is dat in de echte ook zo?

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 18-08-2016 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pappaleone schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:32:
[...]

Ik heb min of meer hetzelfde probleem, hij werkt nog wel als ik de lader er in doe geeft hij alles keurig aan. Maar zonder werkt hij niet meer bij open en dicht doen. Druk ik alleen de powerknop in dan zie ik wel de tijd. Moet er wel bijvertellen dat ik een custom rom draai.
Huh? :?

Pappa kon je de whiskey weer niet laten staan? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
  • Laatst online: 27-09 14:26
Ik heb sinds kort een probleem met mijn Galaxy S7 egde. Hij laadt heel erg langzaam op.
Ik heb verschillende kabels en adapters geprobeerd. Ik heb een factory reset gedaan. Ik heb de cache gewist, maar nog steeds duurt het meer dan 6 uur om het volledig op te laden. Snelladen functie aan en uit zetten helpt ook niks.

Hebben meer mensen hier last van en hoe hebben jullie het opgelost als er oplossing is?
Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:09

Tammesp

Next is now

dafmay schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:04:
[...]

Huh? :?

Pappa kon je de whiskey weer niet laten staan? :P ;)
Haha, prachtig dit 8)

Loopt je S7 nog wat mooi?

(Ik moest hier echt even op reageren)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tammesp schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:53:
[...]

Haha, prachtig dit 8)

Loopt je S7 nog wat mooi?

(Ik moest hier echt even op reageren)
*off-topic*

:) Kon 'm niet laten gaan...sorry Pappa ;)

Ja ik nog steeds met mijn S7..loopt als een trein!

Jij ook neem ik aan?

*off-topic off*

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 19-08-2016 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Op mijn S7 Edge blijven nieuwe mails als melding staan, ook al heb ik de mail al gelezen via de PC.
Bij mijn vorige telefoons (o.a. Sony & HTC) verdween de notificatie op de telefoon meteen wanneer ik een mail op de PC las.
Ik gebruik de standaard e-mail client (geen Gmail) en de synchronisatie staat op push/auto.

Hebben meer mensen hier last van? Ik vind het best vervelend merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:54
hjoels schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:55:
Ik heb een LED cover voor mijn S7 die het altijd heeft gedaan. Kennelijk na een update (weet het niet zeker) doet de LED cover het opeens niet meer. Weet niet of dit al eerder aan de orde is geweest, doch wellicht kan iemand mij helpen om hem weer werkende te krijgen.
Simpel: het ligt niet aan de update maar aan de slechte kwaliteit cover. De platte bedrading tussen achterkant en voorkant is waarschijnlijk gebroken. Je leest er onwijs veel over op internet. Die van mij is retour gestuurd met de opmerking dat ik van een hoesje dat (destijds) 70 euro heeft gekost mag verwachten dat deze langer dan een paar maanden moet werken. Ik krijg waarschijnlijk een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinocan1980 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:45:
Ik heb sinds kort een probleem met mijn Galaxy S7 egde. Hij laadt heel erg langzaam op.
Ik heb verschillende kabels en adapters geprobeerd. Ik heb een factory reset gedaan. Ik heb de cache gewist, maar nog steeds duurt het meer dan 6 uur om het volledig op te laden. Snelladen functie aan en uit zetten helpt ook niks.

Hebben meer mensen hier last van en hoe hebben jullie het opgelost als er oplossing is?
Alvast bedankt.
USB poort schoonmaken. Meestal is het de kabel is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
  • Laatst online: 27-09 14:26
Garret1410 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:30:
[...]

USB poort schoonmaken. Meestal is het de kabel is mijn ervaring.
Had ik al geprobeerd :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
BOEFJE_NL schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:36:
[...]
Simpel: het ligt niet aan de update maar aan de slechte kwaliteit cover. De platte bedrading tussen achterkant en voorkant is waarschijnlijk gebroken. Je leest er onwijs veel over op internet. Die van mij is retour gestuurd met de opmerking dat ik van een hoesje dat (destijds) 70 euro heeft gekost mag verwachten dat deze langer dan een paar maanden moet werken. Ik krijg waarschijnlijk een nieuwe...
Had hetzelfde met mijn cover voor de Egde, kapot. Nieuwe besteld en het werkt weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Nah, is alweer omzeild hoor. :p

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V9yJuqgl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 20:13

Roshnak

PSN: Roshgill

Goedemiddag,

Trotse eigenaar van een S7 Edge, maar ik heb een klein vraagje over Spotify in de auto.

Ik heb een auto radio met USB verbinding, maar deze ziet de Telefoon / Spotify niet.

Hier had ik geen last van met mijn Iphone 6.

Zie ik iets over het hoofd of kan dit gewoon niet.

PS: BT is geen optie want dat heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Daar wachtte ik dus op! Maar hoe? Leg eens uit a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Barock schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Daar wachtte ik dus op! Maar hoe? Leg eens uit a.u.b.
Niet via CS-Autoroot in elk geval. De maker van de ROM (Echoe) heeft de kernel reverse engineered en via die methode ontdekt hoe hij er root in kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Zorian schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

Niet via CS-Autoroot in elk geval. De maker van de ROM (Echoe) heeft de kernel reverse engineered en via die methode ontdekt hoe hij er root in kon doen.
Ben ik te veel "leek" voor... Ik wacht maar op een andere oplossing...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Barock schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

Ben ik te veel "leek" voor... Ik wacht maar op een andere oplossing...
Daar zijn de meeste van ons teveel leek voor hoor, dus we zullen allemaal moeten wachten totdat CS-autoroot is aangepast (of andere dev's in hun rom ook een manier vinden om deze vooraf te root-en)

*dit is allemaal off-topic en hoort in het Rooten& Custom Roms topic thuis*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, dit was niet meer toegestaan.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:32

TheVMaster

Moderator WOS
Roshnak schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:22:
Goedemiddag,

Trotse eigenaar van een S7 Edge, maar ik heb een klein vraagje over Spotify in de auto.

Ik heb een auto radio met USB verbinding, maar deze ziet de Telefoon / Spotify niet.

Hier had ik geen last van met mijn Iphone 6.

Zie ik iets over het hoofd of kan dit gewoon niet.

PS: BT is geen optie want dat heb ik niet.
Eh...je hebt wel USB in je autoradio, maar geen Bluetooth? Hoe kan je iPhone 6 dan Spotify afspelen...? Voor zover ik het weet werkt dat alleen via BT, of via een hoofdtelefoon aansluiting. Via USB kun je volgens mij alleen content afspelen die lokaal op je telefoon staat.....OF je moet Carplay hebben. Mocht dat het geval zijn, dan zal je autoradio Android Auto moeten ondersteunen (en je moet een app sideloaden op je foon, aangezien de Android Auto app nog niet in de NL store staat). Been there done that...en Spotify werkt perfect via mijn autoradio via de usb kabel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 20:13

Roshnak

PSN: Roshgill

TheVMaster schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:56:
[...]

Eh...je hebt wel USB in je autoradio, maar geen Bluetooth? Hoe kan je iPhone 6 dan Spotify afspelen...? Voor zover ik het weet werkt dat alleen via BT, of via een hoofdtelefoon aansluiting. Via USB kun je volgens mij alleen content afspelen die lokaal op je telefoon staat.....OF je moet Carplay hebben. Mocht dat het geval zijn, dan zal je autoradio Android Auto moeten ondersteunen (en je moet een app sideloaden op je foon, aangezien de Android Auto app nog niet in de NL store staat). Been there done that...en Spotify werkt perfect via mijn autoradio via de usb kabel O-)
Bedankt voor je reply. Maar elke Iphone Ipod ed. kan spotify afspelen via USB.

Maar dan moet ik even kijken of ik Android Auto kan sideloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Roshnak schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:53:
[...]

Eh....ohw...? Dat is nieuw voor mij. De iOS devices kunnen de audio via de usb/data aansluiting laten lopen dan....cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

[...]

iPhone heeft dan ook nog gewoon een iPod-modus (die de meeste autoradio's gewoon ondersteunen). Android heeft dat nooit echt gehad en sinds Android 4 is er ook geen mogelijkheid meer voor (er is nog wel iets van DAC maar dat wordt nergens meer ondersteund). Windows Phone had dat overigens ook niet en de vraag is hoe lang de iPhone dat nog heeft straks.

Dus Bluetooth of een audio-in zijn je enige opties met je device. Of je moet een parrot of iets installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben na jaren htc over op een 7 Edge.
Nu wil ik mijn persoonlijk woordenboek aanpassen, maar kan deze met geen mogelijkheid vinden.
Verder gebruik ik SwiftKey toetsenbord maar ook hier is niks in te vinden.

Iemand een idee? (Google vind ook niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:52:
Nu wil ik mijn persoonlijk woordenboek aanpassen, maar kan deze met geen mogelijkheid vinden.

Wat bedoel je met aanpassen?

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:06
Haha best grappig dit maar ik heb hier 2 galaxy s7 liggen en beide rammelen heel lichtjes als ik ze schud.. en het zijn niet de knopjes die dit veroorzaken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:14:
[...]

iPhone heeft dan ook nog gewoon een iPod-modus (die de meeste autoradio's gewoon ondersteunen). Android heeft dat nooit echt gehad en sinds Android 4 is er ook geen mogelijkheid meer voor (er is nog wel iets van DAC maar dat wordt nergens meer ondersteund). Windows Phone had dat overigens ook niet en de vraag is hoe lang de iPhone dat nog heeft straks.

Dus Bluetooth of een audio-in zijn je enige opties met je device. Of je moet een parrot of iets installeren.
Maar via die iPod modus werkt dus ook Spotify...en andere muziek Apps? Ach..ik ben blij met mijn S7 Edge...en morgen met de Gear VR _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 19:47
roT- schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:58:
Haha best grappig dit maar ik heb hier 2 galaxy s7 liggen en beide rammelen heel lichtjes als ik ze schud.. en het zijn niet de knopjes die dit veroorzaken :p
Dat is de camerastabilisatie van de achtercamera :P dat wil je niet te vaak doen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

TheVMaster schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:20:
[...]

Maar via die iPod modus werkt dus ook Spotify...en andere muziek Apps? Ach..ik ben blij met mijn S7 Edge...en morgen met de Gear VR _/-\o_
Ja klopt, maar dan gaat ie ook via USB opladen en dat ging altijd zo fucking traag (gaat ie langzamer laden dan dat ie hem leeg trekt) dus ook niet echt ideaal. Dus ook met iPhone gebruikte ik bij mijn auto bluetooth met snellere lader. En ik verwacht dat die iPhone het ook niet lang meer gaat hebben. We zullen zien. Maar volgens mij kan zelfs een Chromecast misschien een oplossing zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Laatst online: 21:48

Sorbo

Uw hulp in huis!

TheVMaster schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:20:
[...]

De lightning standaard ondersteunt naast USB Data en Power ook analoge en digitale audio-out, VGA/HDMI-out en USB Host voor SD kaartlezers, toetsenborden, etc. Ligt dus in dit geval niet aan de app, de iPhone stuurt gewoon al zijn output door de Lightning connector.

Niets dat niet met USB (micro/c) gedaan zou kunnen worden, maar zoals zoveel AV-producten houdt men alleen rekening met de apple implementatie. (Denk aan inline remotes, receivers met airplay support, etc.)
[...]

Sideloaden gaat niet lukken, je autoradio moet het ondersteunen ;) Heb je ook geen 3.5mm zodat je een bluetooth module toe kunt voegen? Oa. Anker maakt dan een dongle die zn stroom krijgt via USB en je bluetooth audio doorstuurt over 3.5mm. Tis wel een extra dongle, maar met zn ingebouwde mic fungeert ie meteen als een carkit, en je hebt bij je volgende telefoon niet het probleem dat je weer een andere oplossing moet zoeken. Check: https://www.amazon.de/gp/...3&creativeASIN=B0177T3OEU

[ Voor 39% gewijzigd door Sorbo op 20-08-2016 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:52:

Swiftkey zou zelflerend moeten zijn. Dus na een aantal keer het onbekende woord ingetypt te hebben zou het de volgende keer automatisch naar voren moeten komen.

Zie support link

https://support.swiftkey....Key-Keyboard-for-Android-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Sorbo schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 03:03:
[...]

Sideloaden gaat niet lukken, je autoradio moet het ondersteunen ;) Heb je ook geen 3.5mm zodat je een bluetooth module toe kunt voegen? Oa. Anker maakt dan een dongle die zn stroom krijgt via USB en je bluetooth audio doorstuurt over 3.5mm. Tis wel een extra dongle, maar met zn ingebouwde mic fungeert ie meteen als een carkit, en je hebt bij je volgende telefoon niet het probleem dat je weer een andere oplossing moet zoeken. Check: https://www.amazon.de/gp/...3&creativeASIN=B0177T3OEU
ehh...en al ondersteund je auto het, dan zul je toch echt de Android Auto app moeten sideloaden. Been there done that. Als je dat namelijk niet doet, dan zie je op je Galaxy even heel snel een wit scherm....hij poogt dan Android Auto te starten (wat niet aanwezig is). Als je dan Android Auto sideload en hem dan weer aansluit werkt het wel. Moet zeggen dat Android Auto me erg tegenvalt....aangezien ik niet tegelijkertijd Flitsnav of Flitsmeister aan kan hebben staan op de telefoon en die beide apps worden niet ondersteund voor Android Auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dns_vbl schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:49:
[...]

Wat bedoel je met aanpassen?
Woorden die bvb ooit fout zijn getypt verwijderen omdat hij deze steeds naar voren laat komen.
In mijn HTC's kon ik hier gewoon bij komen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:26:
[...]

Woorden die bvb ooit fout zijn getypt verwijderen omdat hij deze steeds naar voren laat komen.
In mijn HTC's kon ik hier gewoon bij komen.
Als Swiftkey een verkeerd woord voorstelt, kun je het woord aantikken en vasthouden, je krijgt dan de optie "Dit woord nooit voorstellen" oid.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

TheVMaster schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:17:
[...]

ehh...en al ondersteund je auto het, dan zul je toch echt de Android Auto app moeten sideloaden. Been there done that. Als je dat namelijk niet doet, dan zie je op je Galaxy even heel snel een wit scherm....hij poogt dan Android Auto te starten (wat niet aanwezig is). Als je dan Android Auto sideload en hem dan weer aansluit werkt het wel. Moet zeggen dat Android Auto me erg tegenvalt....aangezien ik niet tegelijkertijd Flitsnav of Flitsmeister aan kan hebben staan op de telefoon en die beide apps worden niet ondersteund voor Android Auto.
Waarom zou je zowel Flitsmeister als Flitsnav tegelijk aan willen hebben?Zoveel verschil zit er toch niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra-Jo schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:58:
[...]
Als Swiftkey een verkeerd woord voorstelt, kun je het woord aantikken en vasthouden, je krijgt dan de optie "Dit woord nooit voorstellen" oid.
Dat werkt ook bij het standaard keyboard zo, maar het zou idd handig zijn om die woordenlijst/woordenboek te kunnen bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

Waarom zou je zowel Flitsmeister als Flitsnav tegelijk aan willen hebben?Zoveel verschil zit er toch niet bij?
Ik zeg OF ...ben er nog niet uit wat de voorkeur heeft....vond Flitsna op Windows mooier :) Flitsmeister heeft meer mogelijkheden op Android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:06
Richh schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:22:
[...]

Dat is de camerastabilisatie van de achtercamera :P dat wil je niet te vaak doen.
Aha goed om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 01-10 20:22
BOEFJE_NL schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:36:
[...]
Mijne heeft binnen een maand de geest gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:42
Martinspire schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

Volgensmij werken ze toch echt allebei met een eigen database. Dus als een flitsnav gebruiker een flitser meld dan heb je er niks aan als jij daar rijd met je flitsmeister, todat daar iemand hem meld. Dus voor een grotere dekking kan je allebei draaien. Ik doe dat ook, heb bij flitsnav wel alles gemute behalve mobiele controles.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roT- schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:58:
Is de camera.
Pagina: 1 ... 62 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support