|
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
Ik heb hem zelf pas 1x gedaan, maar wel gehaald. We deden niks anders als dps'en op de boss, en zodra de adds komen, guard de meeste aggro laten pakken, en rondkiten.Anoniem: 191619 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:44:
Heeft iemand de tactics voor end boss HoM?
1) moet je in het licht / donker staan op de mirror?
2) als de adds weg zijn, dan blijft de morroval op 25K steken en healed haarzelf (grd/grd/rk combo gisteren en meerdere stances uitgeprobeerd > Overpower grd /healing rk, DoT RK etc)
Ofwel ik kom niet verder op 25K? Iemand een mooie tut?
alvast thanks
[ Voor 29% gewijzigd door GeleFles op 30-07-2009 13:49 ]
Anoniem: 31556
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 31556 op 30-07-2009 14:12 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Anoniem: 191619
Precies,JohnnyV76 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:32:
WBT de HoM boss denk ik dat je wat DPS te weinig hebt met 2 grds en een RK. Je moet in principe DPS-en tot ze omhoog vliegt en op dat moment komen de kleine adds en moet iedereen gewoon rondjes rennen.. niks meer... van de damage die je krijgt wordt ook weer 50% gehealed dus dood gaan doe je haast niet. De RK kan dan bijvoorbeeld wat HoTs erop gooien. Dit kun je best lang volhouden zo maar er is nog 1 lastigheidje... de boss spawnt af en toe zo'n spirit die je een behoorlijke berg dread geeft. Als je niet zo veel rad gear hebt dan kun je coweren en als dit op de healer gebeurt kan het lastig worden. Hoop dat het zo lukt
Anoniem: 284918
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Sony A1II hobby fotograaf
Anoniem: 219289
Nog leuker is, dat de 20 radiance gear óók bagger is.JohnnyV76 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:23:
De +15 rad gear is echt bagger ja zeker omdat de +10 items bij een set horen en je leuke bonussen krijgt voor het hebben van een aantal set items. Voor mij is het ook pure noodzaak. Hoop zo snel mogelijk een +20 piece te krijgen zodat die 15 weer snel gedumpt kan worden.
Anoniem: 181786
Nee, ik heb Moria nog gespeeld en ben lvl 60. Toen ik stopte kon je een klein stukje Moria uitlopen aan de kant van het elvenbos, maar verder niet.JohnnyV76 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 09:11:
hangt er een beetje vanaf wat je met "de laatste tijd" bedoelt. Als je nog van SoA bent dan is er behoorlijk wat verandert ja
Anoniem: 218701
Mijn Runey heeft nu ongeveer 4650 morale en tegen de 4100 power aan. Je zult dus nog aanzienlijk omhoog gaan met betere gear, betere jewelry en goede settings voor in je LI. Ben de afgelopen dagen bezig geweest de 30 rusted dwarf tools en 60 khuzdul tablets die ik nog had om te zetten in wapens en te deconstructen en hoewel ik niet voor een tier 8 setting ben gegaan heb ik toch erg leuke Tier 6 en 7 settings erin. Wat volgens mij ook best helpt is de 2 settings met elk +5% incoming healing. 10% extra healing vinden de minstrels vast wel leukAnoniem: 218701 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:07:
Ik heb nog ongeveer een kwart level te gaan om level 60 te halen en mijn Runekeeper doet goed zijn best. Momenteel heeft hij zelfs meer power dan morale, dat heeft overigens wel eventjes geduurd. Momenteel heeft hij zo'n slordige 2950 power en da's best veel volgens mij. Zijn morale hangt rond de 2890 ofzo...dus ook best redelijk.
Wordt binnenkort tijd om eens voor Radiance gear te gaan, tot nu toe heb ik alleen de schoenen, dus dat schiet niet echt op. Dan ook een aantal van de legendary skills afmaken die ik nog niet heb, waaronder eentje die een power buff geeft voor (als ik het goed heb onthouden) de hele fellowship.
Och arme meester dwergAnoniem: 181786 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:28:
Vandaag even teruggekeerd naar LOTRO in het kader van de welkom terug week. Blijkt dat die vervloekte elven hun stukje bos afgeschermd hebben en mij, meester dwerg Thoranius, zonder enige waarschuwing omgelegd hebben. En niet in een eerlijk 1 tegen 1 gevecht, neen de pijlen kwamen overal vandaan. Mij is groot onrecht aangedaan, zeker ook omdat Khazad-dûm wel vrijelijk toegankelijk is voor elke vriend van de dwergen.
Als ik je een advies mag geven, level die wapens tot level 3 of 4, je krijgt dan geen xp rune maar de settings zijn niet veel minder dan op level 11,21,31. Als je snel betere settings wilt zou ik het zo doen.Anoniem: 218701 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:56:
Ja, dat ik nog flink omhoog kan gaan geloof ik meteenIk was niet al te lang geleden nog blij met 2600 Morale en 2100 power, dus ik ben al behoorlijk gestegen en heb momenteel bijvoorbeeld nog maar +10 radiance, ook mijn settings in mijn LI zijn maximaal lvl 5, hoger dan dat is me nog gewoonweg niet gelukt. Ik ben nu ook bezig om de wapens die ik geslot heb naar lvl 21 of 31 te levellen zodat ik er ook meer uit krijg.
Alleen de second agers die ik nu heb hou ik even actief, tot ik een andere 3rd age runestone wat hoger heb. Die lijkt namelijk veel meer te gaan doen. Qua damage is die initieel al hoger dan de 2nd age die ik nu equipped heb.
Dat is dus ook de reden dat ik ze tot minimaal lvl 11 opwaardeer, gaat op zich ook redelijk snel, dus zo erg is dat niet. Alleen level 21 begint toch wel lang te duren.JohnnyV76 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:03:
Doe dan level 2
Er zit geen verschil tussen 3,4, 8 9 of dus 2... pas op lvl11 gaan ze betere settings geven
Zo doen wij het ook meestal.... gisteren eindelijk eens een pug gevonden voor GS QM... ik heb al alles af indaar behalve de quest voor t killen van de devoted (en dan zijn t dus in totaal 4 quests).RonnieB82 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 13:02:
Toen hebben we een poging gedaan door mij (guardian) de bugs te laten kiten, en dat ging bijzonder goed
euh...ja
Laatst hebben wij ook GS QM gedaan, alles netjes gehaald, behalve inderdaad het stuk met igash... Gelukkig had ik die quest voor het killen van de devoted al een keer eerder gehaald, door het falen van de HM (aggro op de devoted en vergeten reflective armor te deslotten..)Rfce schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 13:53:
[...]
Zo doen wij het ook meestal.... gisteren eindelijk eens een pug gevonden voor GS QM... ik heb al alles af indaar behalve de quest voor t killen van de devoted (en dan zijn t dus in totaal 4 quests).
Anyway na 3 kwartier ronsellen konden we beginnen, de helft was nog nooit binnen geweest, maar ach zo moeilijk is ie nu ook weer niet. We hadden cc genoeg, maar kennelijk snapte de champion én de loremaster niet wat aoe dammage is, waardoor we vaak tegen een whipe aanzaten. Anyway alles gecleared, Beast eens gedaan met die trommels, en op naar Igash, van te voren afgesproken op te letten, want anders wordt de devoted gekilled en is die quest failed..... 3x raden wat mis ging
![]()
.
Och jah, toch maar eens een kin-run voor inplannen.
Anoniem: 256728
Ik dacht juist Ancient Evil damage.Anoniem: 256728 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 07:11:
Gisteren weer eens naar de Watcher, kreeg ik voor het eerst te horen dat ik toch echt een bow met Beleriand damage op mijn hunter moest hebben anders zou ik bijna geen damage doen bij de Watcher.
Weet iemand daar iets van?
euh...ja
Anoniem: 256728
Weer een andere damage type
Dat ligt er een beetje aan hoe het gebeurd. Ik heb met een PUG wel eens meegemaakt dat het puur onkunde en ongeduld was van een enkeling wat er voor een wipe zorgde. 1 keer is nog niet zo erg, maar als iemand dan een aantal keren hetzelfde doet ondanks dat dat van tevoren zeer uitgebreid is doorgenomen dan is dat vrij frustrerend. Temeer ook omdat iedereen eigenlijk een wipe wil voorkomen.Anoniem: 256728 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:06:
Communicatie gaat elke keer zo, dus dit was de laatste keer met deze groep voor mij - een raid zou ook met wipes gewoon leuk moeten zijn toch?
Anoniem: 142689
Waar haal je die lifetime danAnoniem: 181786 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 23:21:
Er is nu een lifetime offer. Althans voor mij. Voor 110 euro. Is dat een leuke deal? Hoe lang gaat het spel eigenlijk nog door? Straks betaal je dat bedrag en wordt de stekker eruit getrokken over 3 maand.
Gewoon bij Codemasters. Als je daar inlogt bij je account waar je betalingen regelt krijg je die optie.
Momenteel heb ik een lotro pauze ingelast, maar ik zit ook in Element ZeroJohnnyV76 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:04:
element zero is een goed raid guild... ze hebben de laatste boss in de nieuwe raid al neer.
(...)
Hey, doe eens fair zijn. Een paar pogingen zonder LMs of Burgs waren nou niet bepaald de ideale omstandighedenTAA schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:08:
Tuurlijk. Ik zal ook niemand vertellen dat we je zoveelste poging om de Watcher te tanken uiteindelijk ondanks de gemiste taunt op miraculeuze wijze wisten te overleven
Verder wat bug fixes en we kunnen weer overal in Carn Dum komen.# New legendary weapon and class item recipes are available for the following guilds:
* Jeweller's Guild
* Metalsmith's Guild
* Scholar's Guild
* Tailor's Guild
* Weaponsmith's Guild
* Woodworker's Guild.
# These recipes allow crafters to produce Reforged 2nd Age weapons and class items.
The Flying Dutchman
euh...ja
Heb even een 2nd ager voor m'n captain gemaakt:RonnieB82 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:17:
Hoe zit het met die 2nd age recipes? Moet ik me suf gaan craften op m'n weaponsmith, of valt het mee?
The Flying Dutchman
Dat is ook een regel bij ons. 4 weken recruit, dan pas member. Officer alleen door 'verkiezingen'. Wij praten ook altijd eerst met mensen voor we ze recruiten. Ik snap niet hoe sommige kins meteen kinship-> invite doen. Dan heb je toch geen idee wat je binnenhaalt. (niet dat je met een gesprek van 3 min alles weet, maar je hebt een eerste indruk, je hebt kunnen uitleggen waar je kin voor staat en dat is al een begin).Anoniem: 284918 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:08:
Ben blij dat ik nieuwe members eerst 4 weken op recruit laat staan, anders waren onze kin vaults leeg geweest denk ik.
Was hij nieuw op Eldar? Zo iemand is namelijk net van Laurelin verdwenen. Hij heette bij ons Bigtam/Nidhog en had een char Foreverwind. Hij stond er om bekend items te ninjaen, zoals coins voor HM instances. Hij heeft een guardian in zn kinship (waarvan ik een aantal members goed ken, ze zitten in mn raidgroup) gebruikt om een First Age te jatten. Zei dat het zn alt was.Hij heeft op laurelin geen kans meer dit te doen, zijn naam is daar door het slijk gehaald (en terecht).Anoniem: 284918 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:08:
Verhaal over smerige bal pus
[ Voor 20% gewijzigd door MueR op 14-08-2009 09:58 ]
Niet iedereen is even beleefd hoorAnoniem: 181786 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:01:
Ik ben best wel verbaasd. Ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt in LOTRO. In sommige instances is er in het begin nog onduidelijkheid hoe er gerold moet worden, maar dat is na de eerste mobs wel duidelijk. Voor de rest gaat eigenlijk altijd alles in goed overleg.
Zelfs bij het hakken van hout of het minen naar metalen is men heel beleeft als je tegelijkertijd bij een grondstof komt.
Aan de andere kant geeft de reactie van mensen ook wel aan dat zulke acties absoluut niet geaccepteerd worden. In een hele grote en bekende MMORPG zijn zulke vervelende gebeurtenissen aan de orde van de dag en heeft men er daar mee leren leven. Goed om te zien dat iedereen zich ertegen keert, laat het een waarschuwing zijn voor alleen die zulke snode plannen in hun hoofd halen.
Het lijkt me moeilijk om te bepalen waar de grens ligt.Anoniem: 284918 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:53:
Wat ik erg krom vind, laat maar zien wie er loopt te klootviolen en de rest loopt te zieken.
.... Dan moet je even contact opnemen denk ik. Dat kan toch niet zomaar zonder waarschuwing?MueR schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:58:
Mijn rank 10 kinship inclusief kinhall en alles is wegIk zou ineens niet genoeg members hebben, terwijl er 10 characters in zaten.
Het verdwijnt niet "zomaar", maar als er niemand in heel het kinship zich aanmeldt, zal het natuurlijk wel verdwijnen zonder dat je het merkt.quote: lorebook"If the leader does not log in for more than 35 days or cancels his or her account, the successor receives a mail indicating the availability of the Usurp option. The successor can click the Usurp button in the Kinship panel to become leader. If the successor does not usurp leadership within 10 days, all officers of the kinship receive a mail informing them that any officer can usurp leadership. If no officer usurps leadership within 20 days, all members of the kinship receive a mail informing them that any member can usurp leadership. If a kinship goes 65 days without a new leader, the kinship will automatically disband."
Dat is natuurlijk voor ieder een eigen keuze. Maar zo'n keuze zal ik zelf niet maken. Als er slechts 1 of 2 van de groep nieuw is dan lijkt me dat geen probleem en een mooie gelegenheid om te gaan oefenen.Lointje schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:40:
Dan heb ik ook geen idee :-)
Heb zaterdag een pug-watcher run begonnen. Ik was heel eerlijk over mijn ervaring met de watcher toen mensen het vroegen (nooit neergehaald, ken de taktiek wel en eerste keer dat ik het ging puggen), dus daardoor zijn er sommigen niet meegegaan. Begrijpelijk natuurlijk.
Je krijgt die tentacle nooit op tijd neer. De Watcher zal altijd gaan healen. Je wil echt om en om neerhalen. De ene doodmaken, de ander naar 6k, dan watcher als je kan. Bij nieuwe tentacle, die 6k er af en de nieuwe tentacle naar 6k. Rinse and repeat.rik86 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:29:
Wij doen de watcher de laatste tijd met een captain die 1 van de 2 tentacles tankt, en die tentacle laten we dan ook met rust, maar het gaat niet echt succesvol. Is het om en om neerhalen inderdaad veel simpeler?
[ Voor 8% gewijzigd door rik86 op 17-08-2009 13:27 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq