The Lord of the Rings Online - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 37.570 views

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-04 14:47
Rfce schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:36:
Je kunt deze week zo te zien ook weer die ranger quests doen, levert weer wat extra titels op :-)
Ja inderdaad, je maakt me nieuwsgierig ;)
MueR schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:55:
* MueR maakt notitie om aan een Mirkwood topicstart te beginnen.
Als je tabelontwerpen oid wilt, ben ik bereid je te helpen!

[ Voor 33% gewijzigd door CerielTjuh op 26-11-2009 09:09 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:34

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Thanks, maar het gaat vast lukken. Als er iemand is die per maand betaald, zou je de prijzen eens willen doorgeven van de diverse maandabo's en evt. Lifetime?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 21:46
MueR schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:34:
Thanks, maar het gaat vast lukken. Als er iemand is die per maand betaald, zou je de prijzen eens willen doorgeven van de diverse maandabo's en evt. Lifetime?
Daar kan ik je helaas niet mee helpen, maar misschien is het wel nuttig om de volgende link op te nemen in de startpost:

Een altijd up to date forum post met de meest recente full client downloads:
http://community.codemast...m/showthread.php?t=172760

En verder:

Geen prepatch voor Siege of Mirkwood

Sapience op de US forums: While conspiracy theories are always entertaining, even when they're so far off base they're not even in the same state as the ballpark, the reality is far less exciting.

Because we have so many methods of delivering our games (TDM, Pando, Direct installs from SoA or MoM DVDs), a pre-patch installer actually runs the risk of breaking players on the client side. This has happened the last two times we've issued pre-patches. Because we do not wish to create another situation where players, in their excitement, can put themselves into a broken state requiring a re-install, we opted not to offer a pre-patch.

[ Voor 42% gewijzigd door The Flying Dutchman op 26-11-2009 11:00 ]

The Flying Dutchman

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:34
Dus... we mogen blij zijn als iedereen op 5 december klaar is met updaten?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-05 08:00
Ugh :-( Ik snap niet hoe je je client kan breken met een pre-download. Zelfs als je ze in de foute volgorde zou proberen installeren valt dit toch op te vangen in de code...
% heeft normaal al de laatste versie (anders kunnen ze niet spelen) dus hoe je dan nog je client kan breken snap ik ook niet. Pre-download, apply en wacht op de dag van release. Dat wordt bij thuiskomst na het werk weer pas lanceren als heel EU het wil doen met een 50k - 100k (indien geluk) tot gevolg.

En die ranger quests hoor ik ook pas van, op eu forum stond bree en esteldin. Ik had wel in monster play een nieuwe orc gezien die ook quests geeft. Indien het hetzelfde is als daar, uitkijken voor de daily cap ;) Straks eens gaan zien.

• CerielTjuh
Ja, inderdaad, day van release iedereen wil updaten kun je met kerst misschien gaan spelen.
Dat ze de update op een filestore zetten kan iedereen hem snel downloaden en installeren...

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:50

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

CerielTjuh schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:29:
Ja, inderdaad, day van release iedereen wil updaten kun je met kerst misschien gaan spelen.
Dat ze de update op een filestore zetten kan iedereen hem snel downloaden en installeren...
Ik heb de client van Gamershell gehaald. Ging met 2.53 mb/sec een stuk sneller dan de 1.4 kb/sec can de Codemasters server. SoM zal niet anders gaan voor mij :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:22
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat, 't is dat 't toevallig zo uitkwam met m'n werk dat ik deze week een dag extra en volgende week een dag minder moet werken, maar anders was 't niet echt de moeite geweest donderdag vrij te nemen, denk ik...

• Lointje
SandsOfArrakis schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:49:
[...]

Ik heb de client van Gamershell gehaald. Ging met 2.53 mb/sec een stuk sneller dan de 1.4 kb/sec can de Codemasters server. SoM zal niet anders gaan voor mij :)
Hoe zeg ik dit zonder dat je de moed verliest... Zelfs als je SoM niet hebt, moet je hem nog volledig downloaden (omdat ook jij nieuw combat systeem hebt, revamp lone lands, ...) ^^ Je kan inderdaad wel wachten tot gamershell dit online zet, maar tegen die tijd heb je het waarschijnlijk toch al gedownload via de client (als je donderdag wil spelen natuurlijk). Behalve als CM plots heel vooruitziend is geworden...
rik86 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:11:
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat, 't is dat 't toevallig zo uitkwam met m'n werk dat ik deze week een dag extra en volgende week een dag minder moet werken, maar anders was 't niet echt de moeite geweest donderdag vrij te nemen, denk ik...
Ben je waarschijnlijk beter af de vrijdag verlof. Extended maintenance komt er waarschijnlijk op neer dat rond 4 uur onze tijd de servers op gaan. Maar wij hebben vrijdag personeelsfeest en betaald worden om een driegangen menu te gaan eten kan je niet laten liggen ^^

• The Flying Dutchman
SandsOfArrakis schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:49:
[...]

Updaten gaat normaal gesproken toch wel een stukje sneller dan 1.4kb/sec hoor. Zelfs als het druk is, dan gaat het vaak toch nog wel met 65kb/s - 100kb/s (ja, ook dan duurt het lang, ik weet het...). Ik ben gewoon thuis die dag, dus ik kan de computers aan zetten zodra de servers weer up zijn. Ik hoop eigenlijk, dat net zoals met Moria, de servers 's avonds offline gaan en de volgende ochtend om een uurtje of 9 weer online zijn. Dan kan ik gewoon de boel aanzetten zodat mijn clients overdag kunnen updaten.

The Flying Dutchman

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Anoniem: 181786 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:30:Kun je iets meer uitleggen? Geen idee waar je het over hebt. :)
Deze week (welcome back week) kun je dus ranger quests doen voor een deed (repeatable met cd op).
Afhankelijk van je lvl krijg je 3 quests.
De questgiver(s) staan in Esteldin (buiten net voor de crafting zone) en in Bree-Town (net binnen in de westgate).
Op lvl60 kan ik alleen quests oppakken in Esteldin, maar op lowlvl kun je ze in Bree oppakken.

euh...ja

• CerielTjuh
Rfce schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:37:
[...]

Deze week (welcome back week) kun je dus ranger quests doen voor een deed (repeatable met cd op).
Afhankelijk van je lvl krijg je 3 quests.
De questgiver(s) staan in Esteldin (buiten net voor de crafting zone) en in Bree-Town (net binnen in de westgate).
Op lvl60 kan ik alleen quests oppakken in Esteldin, maar op lowlvl kun je ze in Bree oppakken.
Thnx, straks eens kieken

Anoniem: 193799

wat zijn dat voor questjes? geven die iets speciaals?

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:01
Net m'n legendary + lvl 46 :D. Nieuwe kin bevalt nog goed. Vriendelijke mensen ^^.

Zijn er btw veel mensen die SoM gepreordered hebben? Ik vind de extratjes wel leuk maar ik hou toch ook wel van een mooi doosje (en dat scheelt weer downloaden). Of komt SoM niet boxed?

• Razor66
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-12-2023
SoM is een digital expansion, oftewel niet boxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Hahaha. Daarstraks voor de lol een avondje wipen gedaan met de kin; TBO op HM geprobeerd. Wat is dat gestoord moeilijk zeg, echt niet normaal. Als je denkt dat TBO op de normale manier al lastig is: het kan nog veel lastiger. :D

Was wel leuk om te doen, was als afsluiting van onze MoM raids. :)

Om je een idee te geven wat TBO op HM inhoud: je hebt in fase 1 altijd die ogen die je door kan geven als je te dicht bij staat. Dat heb je in HM dus ook, met als kleine extra dat er continue op 2 plekken in de kamer poison mushrooms spawnen (dezelfde als aan het eind van de trollen). Dus je moet én kiten vanwege de mushrooms, én voldoende afstand houden van elkaar. En dat is best wel lastig. ^^

Nodeloos om te zeggen dat onze beste poging ongeveer anderhalve minuut duurde. xD Maar het was wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Blind One HM? Hoe gaat dat dan? Heb nergens gezien dat je iets kunt kiezen.

Gisteravond full run gedaan DN. Niet gepland van te voren maar het ging eigenlijk zo soepel dat we op tijd voor de BO stonden. Halverwege de eerste fase roept onze warden doodleuk... oeh ik had nog moeten retraiten. Aangezien wij als tactiek gebruiken dat de warden samen met de loremaster(s) de ghosts bezig houdt via chain-fears was dat dus wel erg belangrijk. 2e poging bleven we steken op 80k. Na een paar resists op corruption removal sloeg ie de tank dood en ging de groep in. 3e poging verliep soepel en hoewel een aantal mensen liever wilden stoppen hebben we toch nog even de mistress geprobeerd... en het ging ook goed. Precies om 00:00 was de run klaar. Om 20:00 begonnen dus redelijke tijd.. niet de snelste maar toch.

4/6 nu maar zag dat de stats van mn gloves precies hetzelfde waren behalve de 10 rad extra natuurlijk. bonus van T1 set is +720 acid defense wat wel handig is in DN en de 4 piece bonus van de DN set is 720 fire en lightning defense.... ik hoop dat dit de damage is die je in DG en omgeving krijgt want nu heb ik nog niks aan mn gloves en 4/6 set.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Gisteren eens gaan kijken naar die esteldin ranger quests. Jammer dat ik dat niet eerder wist :-) Enig idee hoeveel tiers er zijn? Die morrevail was best nog pittig voor een lvl 50 (EM). Had ik ze bijna, gaat ze twee keer healen voor 5k. Met een interrupt die 1minuut cooldown heeft nog redelijk lastig. Daarna nog even een arme hunter geholpen die het niet zag zitten het alleen te doen :-)

Heb ook al Blind one HM gehoord maar geen idee hoe je die in gang zet?

Ook gisteren een goede dag in de moors. 2300 renown. Toen viel het compleet stil omdat iedereen aan de oiled ingang van TA stond te pewpewen. En ik alleen maar een kinnie aanviel (rank 8 spider) die tussen de hoop stond. Was toch grappig. Nog 3900 te gaan tot rank 7, nog 2 goede avonden, misschien haal ik het toch nog ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
is heel makkelijk, je mept de trollen dood en wandelt daarna direct door naar de BO ipv eerst de orcs te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Lointje schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:50:
Gisteren eens gaan kijken naar die esteldin ranger quests. Jammer dat ik dat niet eerder wist :-) Enig idee hoeveel tiers er zijn? Die morrevail was best nog pittig voor een lvl 50 (EM). Had ik ze bijna, gaat ze twee keer healen voor 5k. Met een interrupt die 1minuut cooldown heeft nog redelijk lastig. Daarna nog even een arme hunter geholpen die het niet zag zitten het alleen te doen :-)
Een kinnie van me zit nu in tier3, hoeveel er zijn weet ik niet. Het enige wat het oplevert zijn wat extra titels.
Die EM is op een burglar een eitje, gewoon ff addle spammen als ze gaat healen en dan is het zo gepiept.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 08-05 14:10
MueR schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:34:
heb ze even voor je opgezocht:

Amount of game time to purchase

€12.99 inc. Tax for 1 month

€35.97 inc. Tax for 3 months

€65.94 inc. Tax for 6 months

€119.88 inc. Tax for 12 months

Lifetime membership - No further subscription fees

€219.99 inc. Tax

Let wel, als je bijvoorbeeld voor 1 maand koopt, dan heb je ongeveer 1,5 maand effectieve speeltijd. Geen idee hoe het kan, maar de account wordt altijd veel later afgesloten. Dus mijn tip is: betaal lekker per maand, en wacht totdat je account gesloten is. Als je dan betaald is hij ook gelijk weer open (binnen 1 minuut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Rfce schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:12:
[...]

Een kinnie van me zit nu in tier3, hoeveel er zijn weet ik niet. Het enige wat het oplevert zijn wat extra titels.
Die EM is op een burglar een eitje, gewoon ff addle spammen als ze gaat healen en dan is het zo gepiept.
Ja burg, warden of champ lijkt me doodeenvoudig. Als guardian gemakkelijk doenbaar, alleen die heals zijn even irritant. Maar het is niet dat ik in gevaar was ^^

En ahzo van BO, nu ja, onze kin heeft de BO gewoon nog niet neer, dus HM proberen lijkt me ook niet zo'n goed idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285596

Ik ben aan het overwegen om de Lord of the Rings Tripel pack aan te schaffen. Nu vroeg ik mij af of er daar al direct game time bij komt, bvb. een maand gratis. Kan iemand die de tripel pack al aangeschaft heeft mij daar wat over inlichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
@Renzo,

Je krijgt er een maand gametime bij, toen ik hem heb aangeschaft in ieder geval wel.
Maand is net voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285596

Bedankt voor de info CerielTjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Nou ik ben klaar met mn lvl49 Guard in Moria, er zijn geen quests meer, alles wat er nu is is grijs :-).... na jah dan maar terug naar Eregion. Wel lachen, van de waterworks naar de orc watch via the flaming deeps.... Daarna door naar FoS en toen via second hall naar buiten richting Lothlorien. Kan iig bevestigen dat je op lvl49 geen deeds ziet in Moria en ook niet Lothlorien verder in komt.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Vandaag voor het eerst een instance run in The Great Barrows gedaan :) Was erg gezellig. (Merci Lointje en Chainsora). Ik merk wel dat ik meer op Morale levels zit te letten dan op dps, dus ik denk ik mijn RK de healer kant uit ga sturen.

Ben nu bijna level 22, heb Master Journeyman Prospector en bijna Master Apprentice Jewelcrafter te pakken :)
Cooking komt ooit nog wel eens, ben daar nu ook Master Apprentice in.

Nu eens zien of ik Book 1, Chapter 11 wel kan soloen. Gisteren bijna gelukt, alleen ging op het laatste stuk de pijp uit.

Edit: solo run Book 1, Chapter 11 is nu voltooid en Book 1 solo afgesloten :)

[ Voor 7% gewijzigd door SandsOfArrakis op 29-11-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Al een paar maanden niet meer gespeeld door tijdsgebrek maar toch maar besloten om vandaag mirkwoord te pre-orderen (special edition).
Hoe zit het eigenlijk met die items, worden die automatisch aan ons account toegevoegd wanneer mirkwood live is of niet, want ik heb net snel even gekeken en ik heb nog niets gekregen.
En hebben ze eigenlijk nog veel aan Moria veranderd (moeilijkheidsgraad/content/...) als ik het me goed herinner is mijn main nog maar lvl 57.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

de cloak krijg je al .. de andere items ga je krijgen nadat het live is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

De Horn krijg je ook meteen, samen met de cloak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Welke Horn?

Heb 'm ook maar gepre-ordered (special edition).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Vanavond met kingenoten een poging gedaan om the Dark Delving op hard mode te doen. Ik wilde hier graag nog eens een poging aan wagen voordat we allemaal lvl 65 zouden zijn en het er niet meer van zou komen, of het te gemakkelijk zou worden. Met behulp van de guide van Raids 'R' Us zijn we een heel eind gekomen (met een aantal zeer casual kinnies erbij en een aantal meer ervaren lui). Helaas ging Gurvand uiteindelijk niet neer, maar we hebben veel geleerd en lol gehad. Het smaakte ook naar meer, dus het kan zijn dat we nog een keer een poging wagen voordat Mirkwood uit is.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

cpt.skydiver schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:54:
Welke Horn?

Heb 'm ook maar gepre-ordered (special edition).
Vreemd. Begon het spel ook meteen met een Horn (+10 Radiance). Dacht dat die er ook bijzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Is er voor deze expansie ook zoiets zoals de MoM minigames waar je items kan unlocken?
Want ik kan niet direct iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
The Flying Dutchman schreef op maandag 30 november 2009 @ 00:23:
Vanavond met kingenoten een poging gedaan om the Dark Delving op hard mode te doen. Ik wilde hier graag nog eens een poging aan wagen voordat we allemaal lvl 65 zouden zijn en het er niet meer van zou komen, of het te gemakkelijk zou worden. Met behulp van de guide van Raids 'R' Us zijn we een heel eind gekomen (met een aantal zeer casual kinnies erbij en een aantal meer ervaren lui). Helaas ging Gurvand uiteindelijk niet neer, maar we hebben veel geleerd en lol gehad. Het smaakte ook naar meer, dus het kan zijn dat we nog een keer een poging wagen voordat Mirkwood uit is.
Wij hadden in onze kin precies hetzelfde. DN hadden we onder de knie maar DD lukte gewoon niet. Er waren een paar fanatiekelingen waaronder ikzelf die het bleven proberen en elke run wat wijzer werden. Uiteindelijk hebben we hem gehaald... ondertussen 3x gedaan maar het blijft een tricky gevecht. Welke tactiek hanteren jullie? Tank laten tanken bij een steen of zoals wij de laat-de-tank-maar-vliegen techniek?
Het maffe is dat bij ons de eerste keer zo makkelijk ging dat we binnen 30m klaar waren. Toen we vol goede moed de 2e helm wilden halen ging het weer niet en mislukten de 3 opeenvolgende pogingen. Als minstrel is het iig niet zo leuk daar al droppen er wel interessante items (maur-targed het schild en de floral earring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ja GB was wel leuk met 4. Wel even slikken toen iedereen tegelijk begon te reforgen en alle adds maar bleven toestromen. Dat hadden we beter wat anders aangepakt ^^ Rest was een eitje.

DD is vooral irritant omdat de healer er een eeuw over doet om een heal los te krijgen. En als je eenmaal op +100% incoming damage komt doet het toch pijn ^^ (zeker als je mensen hebt die de reflect missen). Een capt is hier handig omdat hij af en toe kan bijhealen zonder inductie.

Zaterdag een superdag, 2600 renown in 4 uur in de ettenmoors. Dan zondag rustig de laatste 400 renown afgewerkt en tada! Rank 7. Nu blijf ik uit de moors tot ik genoeg heb van SoM en skirmishes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
JohnnyV76 schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:06:
[...]

Wij hadden in onze kin precies hetzelfde. DN hadden we onder de knie maar DD lukte gewoon niet. Er waren een paar fanatiekelingen waaronder ikzelf die het bleven proberen en elke run wat wijzer werden. Uiteindelijk hebben we hem gehaald... ondertussen 3x gedaan maar het blijft een tricky gevecht. Welke tactiek hanteren jullie? Tank laten tanken bij een steen of zoals wij de laat-de-tank-maar-vliegen techniek?
Het maffe is dat bij ons de eerste keer zo makkelijk ging dat we binnen 30m klaar waren. Toen we vol goede moed de 2e helm wilden halen ging het weer niet en mislukten de 3 opeenvolgende pogingen. Als minstrel is het iig niet zo leuk daar al droppen er wel interessante items (maur-targed het schild en de floral earring)
Onze tank (een warden) stond met zijn rug richting het centrum van het platform. Maar hij rende niet naar de overkant als hij weggeslagen werd, hij kwam weer teruglopen naar dezelfde steen. Ik denk dat dit ook scheelt in afstand die je moet lopen (hij kwam volgens mij eigenlijk nooit over de helft vh platform). Zeker de mensen die achter Gurvand staan hoeven nu nauwelijks te lopen.

Ohja, classes:
warden, runekeeper, champ, loremaster, hunter, captain

[ Voor 4% gewijzigd door The Flying Dutchman op 30-11-2009 09:32 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:53
Update ik net mijn catalyst drivers, zie ik voorbij komen dat er binnenkort een update voor LotRO komt naar DX11. Niet dat ik er iets mee doe, ik draai nog XP, maar toch.

kan wel eens mooi worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SandsOfArrakis schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:27:
Vandaag voor het eerst een instance run in The Great Barrows gedaan :) Was erg gezellig. (Merci Lointje en Chainsora). Ik merk wel dat ik meer op Morale levels zit te letten dan op dps, dus ik denk ik mijn RK de healer kant uit ga sturen.

Ben nu bijna level 22, heb Master Journeyman Prospector en bijna Master Apprentice Jewelcrafter te pakken :)
Cooking komt ooit nog wel eens, ben daar nu ook Master Apprentice in.

Nu eens zien of ik Book 1, Chapter 11 wel kan soloen. Gisteren bijna gelukt, alleen ging op het laatste stuk de pijp uit.

Edit: solo run Book 1, Chapter 11 is nu voltooid en Book 1 solo afgesloten :)
=> chainsori ;)

ja ik vond het ook leuk, jammer dat ik weg moest. Zou het graag nog een keer doen. ben je morgen online misschien kunnen we het dan nog een keertje doen.

Knap dat je je professions al zo hoog hebt zitten zeg. Hoe heb je dat gedaan?
Ben je zoveel wezen farmen voor ore's of zo?
Of koop je die van de AH?

Ik moet mijn jewelcrafting nog op expert zien te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
The Flying Dutchman schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:30:
[...]
Onze tank (een warden) stond met zijn rug richting het centrum van het platform. Maar hij rende niet naar de overkant als hij weggeslagen werd, hij kwam weer teruglopen naar dezelfde steen. Ik denk dat dit ook scheelt in afstand die je moet lopen (hij kwam volgens mij eigenlijk nooit over de helft vh platform). Zeker de mensen die achter Gurvand staan hoeven nu nauwelijks te lopen.
Ohja, classes:
warden, runekeeper, champ, loremaster, hunter, captain
Wat heel erg handig is bij DD hardmode is een burglar. Conjunctions zijn een lifesaver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
JohnnyV76 schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:08:
[...]

Wat heel erg handig is bij DD hardmode is een burglar. Conjunctions zijn een lifesaver :)
Ja, ik heb overwogen om een burglar mee te nemen, echter leken alle andere classes ook noodzakelijk. Onze loremaster nam zijn bog-warden mee, die een hoge kans op conjunctions geeft (raven had ook gekunt vanwege extra shadow defence, maar onze loremaster is niet in problemen geweest, dus ik denk dat dit niet veel uit had gemaakt).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Hoe gaan bij jullie de voorbereidingen op de expansion?
Op Gilrain (wie is er nog meer op deze server btw?) hebben we woensdag avond een mirkwood invasion gepland met de server (wipefest ftw :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
CerielTjuh schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:22:
Hoe gaan bij jullie de voorbereidingen op de expansion?
Op Gilrain (wie is er nog meer op deze server btw?) hebben we woensdag avond een mirkwood invasion gepland met de server (wipefest ftw :P).
Haha, dat is wel een leuk idee. Met honderden tegelijk die one shotters bestormen?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Ik dacht dat dat inderdaad het idee was :P
Ach voor een keer is dat ook wel leuk, ben van plan het te gaan frapsen en op youtube te plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gaaf event. Zorg alleen wel dat je netjes doodgaat. Ik kan me voorstellen dat de GMs nogal gaan panikeren als er ineens een paar dozijn man in mirkwood staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
MueR schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:40:
Gaaf event. Zorg alleen wel dat je netjes doodgaat. Ik kan me voorstellen dat de GMs nogal gaan panikeren als er ineens een paar dozijn man in mirkwood staat.
Heb net ff gekeken, van onze guild doen er 12 man mee, van onze vennoten 20 en zo las ik op het forum nog een aantal guilds met aardig wat mensen ;) Dus wordt wel grappig.

Zag op youtube ook een filmpje van onze server met 30 minuten vrede tussen creep en freep en daarna massive attack echt cool.. We zijn niet de drukste server maar hebben actieve leden die leuke dingen organiseren ;)

Youtube Filmpje Gilrain

[ Voor 5% gewijzigd door CerielTjuh op 30-11-2009 12:10 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Op snowbourn is er een ettens event.

Freeps verdedigen Hoarhallow en hebben coldfells Outpost. Creeps hebben river outpost. Je moet je eigen outpost verdedigen en proberen die van de andere te bemachtigen. Creeps moeten na de outpost nog de mayor doden, terwijl freeps de tweede outpost moeten pakken als ze voorstaan (dacht ik).

Ook op onze server zijn er wel leuke events :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
The Flying Dutchman schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:18:
[...]
Ja, ik heb overwogen om een burglar mee te nemen, echter leken alle andere classes ook noodzakelijk. Onze loremaster nam zijn bog-warden mee, die een hoge kans op conjunctions geeft (raven had ook gekunt vanwege extra shadow defence, maar onze loremaster is niet in problemen geweest, dus ik denk dat dit niet veel uit had gemaakt).
Als minstrel wordt je wel blij van een aantal conjunctions. We hebben het ook een keer gedaan met een RK op healing zoals bij jullie en zo is het ook een keer gelukt. Burglar is toch wel iets zekerder met conjunctions en met een full green conjunction is het van iedereen op 40% morale naar iedereen full morale.... zonder inducties :)

Wij gebruiken de rondvlieg techniek. Tank laat zich van de ene naar de andere kant slaan zodat Gurvand gaat lopen en tijdens de inductie en wandeling doet hij geen damage. Heel belangrijk is dat zn buff afgeroepen wordt. -100% incoming damage en 70% reflect = niet aanvallen... dat is een mooie gelegenheid om adds te killen. Op ons forum heb ik onze tactiek en ideeen in meer detail uitgeschreven maar kan het niet posten omdat er mensen met naam en toenaam genoemd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 193799 schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:49:
[...]

=> chainsori ;)

ja ik vond het ook leuk, jammer dat ik weg moest. Zou het graag nog een keer doen. ben je morgen online misschien kunnen we het dan nog een keertje doen.

Knap dat je je professions al zo hoog hebt zitten zeg. Hoe heb je dat gedaan?
Ben je zoveel wezen farmen voor ore's of zo?
Of koop je die van de AH?

Ik moet mijn jewelcrafting nog op expert zien te krijgen :(
Ben ook nog maar Journeyman Jewelcrafter. Wil vandaag Master Apprentice worden. Qua ore's, gewoon alles gemijnd wat ik tegenkom onderweg. Ga nu wel ore grinden. Copper om Master Apprentice JC te worden, daarna vrachtwagens vol met zilver (wat nogal een hel gaat worden vrees ik). Barrows/Old Forest en Lone Lands zitten aardig wat Barrow-Iron en Silver deposits in. Daar heb ik het meeste vandaan gehaald.

Ben nu sowieso in de Barrows bezig, krijg je repeatable quests met leuke recepten. Heb al een armband gemaakt voor Tylie, nu nog 1 een paar ringen en een amulet :)

En nee de AH blijf ik uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Woeii, dus donderdag nacht 0:01 kunnen we spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Wauw, mooie move van CM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Wel een pre-patch? terwijl ze uitdrukkelijk gezegd hebben dat deze er niet zou komen?
Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
JohnnyV76 schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:50:
Wel een pre-patch? terwijl ze uitdrukkelijk gezegd hebben dat deze er niet zou komen?
Vreemd.
Was Turbine die dat zei... blijkbaar heeft Codemasters geen problemen ondervonden met prepatchen en zien zij geen reden om het niet te doen. Ik ben in ieder geval positief verrast! Nu aan het downloaden...

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
geweldig dit, wij wel , de amerikanen niet; als ze daar in de vs nu ook nog eens iets mis doen met de patch servers zijn we veel eerder online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
rik86 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:56:
geweldig dit, wij wel , de amerikanen niet; als ze daar in de vs nu ook nog eens iets mis doen met de patch servers zijn we veel eerder online :P
Lijkt me sterk, aangezien ze Mirkwood 2 dagen eerder krijgen ;).
Maar desalniettemin een mooie zet!

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Hebben wij eindelijk iets wat de yanks niet krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Die van mij is al klaar met downloaden :D. Ik denk 3 uurtjes totaal ofzo? Nu snel moria door met m'n pre-order geit en doorlevellen naar 60!

[ Voor 10% gewijzigd door cpt.skydiver op 30-11-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeterna
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01-2022
Lekker vlotte torrent, binnen 30min klaar en installed. Nu nog wachten op de server. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
hier ook geinstalleerd, op naar 65 op donderdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Sweet, vanmiddag uit het werk maar eens binnentrekken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Duurde een uurtje bij mij gisterenavond, maar zat in het piekuur denk ik. Begon op 40k, maar uiteindelijk sprong het wel omhoog naar 400k, dan niet meer gevolgd. Nu de patch notes nog eens gaan lezen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-05 16:24

TAA

Liever IRC

Ondanks de pre-patch meevaller blijf ik natuurlijk een zeurende Hollander: en waarom krijgen we SoM nu niet gewoon vandaag tegelijk met de US? Vorig jaar met MoM kon dat toch ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Misschien stomme vraag, maar wachten met installeren tot donderdag nacht? :P

Was overigens hier binnen 40 min binnen, 4800kb/sec, tikte goed aan.
Is btw ook al te verkrijgen op nieuwsgroepen voor wie torrents niet vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SandsOfArrakis schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:25:
[...]

Ben ook nog maar Journeyman Jewelcrafter. Wil vandaag Master Apprentice worden. Qua ore's, gewoon alles gemijnd wat ik tegenkom onderweg. Ga nu wel ore grinden. Copper om Master Apprentice JC te worden, daarna vrachtwagens vol met zilver (wat nogal een hel gaat worden vrees ik). Barrows/Old Forest en Lone Lands zitten aardig wat Barrow-Iron en Silver deposits in. Daar heb ik het meeste vandaan gehaald.

Ben nu sowieso in de Barrows bezig, krijg je repeatable quests met leuke recepten. Heb al een armband gemaakt voor Tylie, nu nog 1 een paar ringen en een amulet :)

En nee de AH blijf ik uit.
top man, je hebt wel steeds mazzel met de drops in GB :)
Maar het is je gegund. Ik denk dat ik ook nog moet blijven minen :)

Vanavond wil ik Jewelcrafting naar Expert opschroeven.
Altijd leuk om dan weer een nieuwe tier te hebben van producten die je dan kunt maken.

Was het niet zo dat je vanaf het "Expert" tier niveau kon joinen bij speciale crafting groepen of zo?
Hoe werkt dat? Heb je dan kans dat een craft ook Critical wordt?
Weet iemand dat?
-> hoe kan je iets critical craften?
-> hoe join een special crafting groep? Moet je daar wat voor doen en wat zijn de voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:53
Wordt nu ook al op usenet gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik ga nog even wachten op Mirkwood voor ik de nieuwe topicstart online zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2024

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Anoniem: 193799 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:21:
Was het niet zo dat je vanaf het "Expert" tier niveau kon joinen bij speciale crafting groepen of zo?
Hoe werkt dat? Heb je dan kans dat een craft ook Critical wordt?
Weet iemand dat?
-> hoe kan je iets critical craften?
-> hoe join een special crafting groep? Moet je daar wat voor doen en wat zijn de voordelen?
Kijk eens op http://lotro-wiki.com/index.php/Crafting_Guilds
Staat het nodige in hierover.

Grootste voordeel: gegarandeerde crit op een item. (maar na inlevering van lastiger te verkrijgen ingredienten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
ik heb sinds gisteren mega veel problemen met de lotro-client. Voornamelijk bij het switches/porten van gebied blijft de client hangen en moet ik deze opnieuw opstarten (Johnny nog de excusses voor het wachten gisteren bij de turtle run, mn burglar had hier dus ontiegelijk veel last van gezien hij in 21st stond).
Anyway elke keer geeft de eventlog aan dat ntdll.ddl hier een probleem heeft. Iemand dit al vaker gezien?

(ps ik heb nog niet de patch voor SoM geinstalleerd)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Als je tier 1 eenmaal voltooid, kan je aan tier 2 beginnen. Je kan ondertussen ook tier 1 masteren. Indien je een tier gemasterd hebt, heb je een kans op een critical (iets betere stats of meer van een item).

Vanaf expert kan je inderdaad een crafting guild joinen, die geven dan recepten waarmee je een guaranteed critical kan halen (100% critical chance). Heel handig en die emblems zijn erg goed om je crafting te levelen (70 punten voor een large emblem, die je daarna kan inleveren bij je crafting guild om zo nieuwe recepten te verkrijgen.

SoM gedownload maar nog niet geïnstalleerd. Je kan het wel al doen heb ik gelezen.

En rfce, is het stuck op loading screen of echt een client error. ntdll kan op een foute driver wijzen bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Lointje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:16:
En rfce, is het stuck op loading screen of echt een client error. ntdll kan op een foute driver wijzen bv?
Beiden, aan die driver zat ik ook al te denken, maar er is niets gewijzigt... anyhow ik ga vanavond eens eerst alles resetten naar default, kijken of het aan de gfx settings ligt. Daarna kan ik nog altijd de drivers updaten.
Kwam net btw dit tegen mbt geheugengebruik onder Vista:
http://community.codemast...&highlight=increaseuserva
Ondanks ik W7 gebruik, neem ik aan dat dit hier ook van toepassing is.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Rfce schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:45:
ik heb sinds gisteren mega veel problemen met de lotro-client. Voornamelijk bij het switches/porten van gebied blijft de client hangen en moet ik deze opnieuw opstarten (Johnny nog de excusses voor het wachten gisteren bij de turtle run, mn burglar had hier dus ontiegelijk veel last van gezien hij in 21st stond).
Anyway elke keer geeft de eventlog aan dat ntdll.ddl hier een probleem heeft. Iemand dit al vaker gezien?

(ps ik heb nog niet de patch voor SoM geinstalleerd)
Dat wachten was geen probleem.... het is gelukkig niet tijdens de run gebeurd :)

Even gegoogled en mss heb je hier wat aan: http://www.dll-error-repair.net/how-to-fix-ntdlldll-errors/

Wellicht is het in dit geval juist wel slim om de patch al vast te installeren omdat er misschien een van je huidige bestanden corrupt is geraakt. Anders zit er niks anders op denk ik dan een full reinstall van lotro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 15:55
De officiële release notes zijn ook uit:

http://lorebook.lotro.com..._Mirkwood_Launch_Official

Dingen die ik wel leuk vond hieronder.. :)

spoiler:
De volgende dingen zijn toch wel een handige toevoegingen vind ik zelf.

- Uiteraard het nieuwe mountsysteem, wat ik wel hoop is dat mensen nog wel de moeite nemen om bij sommige vendors af te stappen. Het is nu al onoverzichtelijk in de 21st soms.

- At Kindred level, players will earn a title and complete a deed with the faction. This will also grant them a skill allowing them to return to the faction home location at the cost of Travel Rations. This has a one-hour cooldown, which is shared along all other travel skills.

- The skill duration delay after executing a Fellowship Maneuver has been reduced. Players can start using other skills faster after a Fellowship Maneuver.

- Minstrel healing timing has been adjusted. This should eliminate the two second "root" effect players experience after using healing skills.

- Opening the vault will now bring it to the front of other windows.
Was some wel vervelend :P

- Added new barter NPCs to all crafting guild-halls. These new Trader NPCs will accept some quantity of small guild reputation items in exchange for a medium reputation item of the same tier. They will also accept some quantity of medium guild reputation items in exchange for a large reputation item of the same tier.

- Battle lore and warding lore recipes are now available for all tiers! Journeyman Scholar battle & warding lore recipes are auto-granted to the crafter and do not need to be purchased. Artisan and Supreme Scholar battle & warding lore recipes can be purchased from Expert Scholar vendors.

- Turtle-shelled Bracelet Recipe" renamed to "Turtle-shell Bracelet Recipe" to match the output item. Also, the required items to produce this recipe's output can be located in the Turtle Raid loot container.

Eindelijk, wat een onzin om deze van 1 rare monster te laten droppen. En nog random ook. 8)7

- It is now possible to barter a number of Lothlórien Silver Branches for a single Lothlórien Gold Leaf.

Ook weer dingen die het toch weer wat makkelijker maken zoals de boeken. Of dat een goede beslissing is mag je zelf bedenken. :P

The Legendary Books are now available from your class trainers at level 39. These books bestow the deeds that allow you to begin working toward your first set of Legendary Traits.

Ben in ieder geval erg benieuwd. Vrijdag gelukkig de hele dag vrij. :P Komt weer mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
MADG0BLIN schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:45:
De officiële release notes zijn ook uit:

http://lorebook.lotro.com..._Mirkwood_Launch_Official

Dingen die ik wel leuk vond hieronder.. :)

spoiler:
............

Ben in ieder geval erg benieuwd. Vrijdag gelukkig de hele dag vrij. :P Komt weer mooi uit.
Waarom in spoiler? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
Ik probeer net als bij de release van MoM de nieuwe gebieden voor een paar dagen te vermijden. Eregion was toen ook ontzettend druk. Geen zin om te wachten op spawns en inhalige medespelers (hunters uhm :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 15:55
Omdat er misschien mensen zijn die dingen zelf willen uitvinden ipv via de releasenotes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor66
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-12-2023
De SoM patch staat nu ook op Usenet:
http://www.binsearch.net/....nl+%28Razor66%29&max=250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben qua lvl nog lang niet toe aan de nieuwe uitbreiding (ben lvl 23), moet ik nu toch de game al prepatchen of zo?

Zijn bepaalde "nieuwigheden" alleen voor mensen met de SOM uitbreiding, of komen die dan ook ter beschikking voor de spelers die wat achter lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Skirmishes zijn er vanaf level 30, en die kan je niet spelen zonder SoM te kopen. Lone lands uitbreiding en nieuwe combat systeem krijg je uiteraard wel vanzelf. Nieuwe gebied kan je niet in (moest je lvl 60 zijn).

Ook als je het niet koopt, moet je toch mee downloaden. (bv om het nieuwe combatsysteem te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Patch geinstalleerd en draait :)

Nu onderweg terug naar de Forsaken Inn om Expert JC op te pikken 8) En dan weer naar de Crafting Hall in Bree om de JC Guild te joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
JohnnyV76 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:22:
[...]

Dat wachten was geen probleem.... het is gelukkig niet tijdens de run gebeurd :)

Even gegoogled en mss heb je hier wat aan: http://www.dll-error-repair.net/how-to-fix-ntdlldll-errors/

Wellicht is het in dit geval juist wel slim om de patch al vast te installeren omdat er misschien een van je huidige bestanden corrupt is geraakt. Anders zit er niks anders op denk ik dan een full reinstall van lotro.
thnx, zal het proberen.... en als ik eenmaal ingelogd ben of in de instance zit is er ook niets aan de hand, totdat ik weer ga travelen of instances in/uit ga.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Altijd leuk van deze toevalstreffers (klik omdat het een groot plaatje is!)

http://i46.tinypic.com/n4croi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

cpt.skydiver schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:38:
Altijd leuk van deze toevalstreffers (klik omdat het een groot plaatje is!)

http://i46.tinypic.com/n4croi.jpg
Hij zag het niet meer zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeterna
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01-2022
Launch Trailer van Siege of Mirkwood is gereleased:

http://www.youtube.com/watch?v=DmhyDANOF-E

Een zeer goede trailer als je het mij vraagt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Laatst online: 06-07-2024

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Lointje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:37:
Skirmishes zijn er vanaf level 30, en die kan je niet spelen zonder SoM te kopen. Lone lands uitbreiding en nieuwe combat systeem krijg je uiteraard wel vanzelf. Nieuwe gebied kan je niet in (moest je lvl 60 zijn).
Niet helemaal juist... Iedereen kan de skirmishes starten maar de niet-Mirkwood-spelers kunnen deze maar een bepaald aantal keer per week starten. (en uiteraard enkel de skirmishes tot level 50/60, afhankelijk van hun abonnement). Als je Mirkwood hebt gekocht heb je enkel te maken met de standaard limiet van 5 instances per uur.
http://forums.lotro.com/s...hp?p=4195921&postcount=28

[ Voor 4% gewijzigd door Moraxv op 01-12-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Aeterna schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:37:
Launch Trailer van Siege of Mirkwood is gereleased:

http://www.youtube.com/watch?v=DmhyDANOF-E

Een zeer goede trailer als je het mij vraagt. :*)
Ziet er erg tof uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142689

Ik wilde even snel SM metalsmith worden voordat SoM uit is, blijkt dat alleen het non-stop maken van ingots al 2,5 uur ging duren 8)7 Ik hoop dat ik morgen genoeg tijd heb. Nog 330 ingots en 1100 punten te gaan tot SM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Oh bedankt moraxv, ik ging er beetje vanuit omdat het nieuwe content was. Beetje vreemde keuze eigenlijk, maar voor een low level is er inderdaad nog niet zoveel aan om SoM te kopen dan. Spijtig genoeg kan je het enkel in de CMshop kopen, dus de prijzen gaan niet enorm zakken na een tijd zoals je bij MoM wel had in bv een bart-smit.

Ja dat ingot-smelten mag van mij toch ook een klets sneller :) Op prospector tools heb je enkel mining-snelheid, maar forging snelheid zou ook tof geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Laatst voor het eerst in mn leven een bot gebruikt voor LOTRO. Ding liet elke minuut even mn muis bewegen zodat ik niet uit de game getrapt werd. Smelting.. 152 / 769 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Kinmates gebruiken daar de G15 voor.
Mount > Nearest resource > Dismount > Gatheren > restart mod :)

Heb het in actie gezien echt wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

MueR schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:21:
Laatst voor het eerst in mn leven een bot gebruikt voor LOTRO. Ding liet elke minuut even mn muis bewegen zodat ik niet uit de game getrapt werd. Smelting.. 152 / 769 :+
En dan mij exploiter noemen! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
In ieder geval heb jij nu je Black Pearl. Ik baal echt als een stekker van mn set niet completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Dat was inderdaad gewoon K U T. Moeten we het nog maar eens over hebben hoe de toekomst eruit zou kunnen zien qua raiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Leuke contest: Save the Party - A scavenger Hunt!

Was net even de patch notes door aan het lezen en deze zijn wel handig/leuk:

It is now possibly to barter a number of Lothlórien Silver Branches for a single Lothlórien Gold Leaf.

Be cautious moving through the borders of the Weather Hills and northeastern parts of Bree! Very powerful forces have moved into the ruins there.

[ Voor 61% gewijzigd door Rfce op 02-12-2009 16:16 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142689

Leuk zo'n ettens raid op je server als je SM metalsmith wilt worden, server gecrashed :P Dat wordt vanaf morgen nog leuk merk ik al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 142689 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:52:
Leuk zo'n ettens raid op je server als je SM metalsmith wilt worden, server gecrashed :P Dat wordt vanaf morgen nog leuk merk ik al :D
Snowbourne toevallig? >:) En ja ik werd ook gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
Eerste reacties over SoM op de US-fora zijn zeer positief: http://forums.lotro.com/showthread.php?t=305359

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283903

Wij hebben zojuist de Gilrain server laten crashen door met honderden lvl 60s vanaf de westkust van de Anduin naar de overkant te zwemmen. Ik heb het net tot de overkant gehaald. Superhoge lag, maar het was wel grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Deze mag dicht, we gaan verder in: The Lord of the Rings Online - Deel 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Slotje, want deze mag dicht :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.