Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Als light armour is 't erg pittig, en dan vooral om de extra questen te doen. De epic line is inderdaad wel goed te doen
http://www.youtube.com/watch?v=jdxkSXJbtJU
Anoniem: 181786
Dat ziet er veelbelovend uit. Ik verheug me er op.Razor66 schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:22:
Interessante youtube video over één van de nieuwe Skirmishes:
http://www.youtube.com/watch?v=jdxkSXJbtJU
Heb Mirkwood overigens pas afgelopen weekend aangeschaft....
Tylie is nu ook net level 18 gewordenAnoniem: 193799 schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:19:
[...]
Leuk man mijn RK is lvl 18, maar ik probeer hem "casual" te houden
Misschien kunnen we eens samen teamen, zijn naam in-game is "chainsori".
Ik vind het Deed/trait systeem ook erg gaaf, zeker na die jaren van WOW .
levelen is lang niet zo belangrijk voor me, gewoon lekker bezig zijn, dingen ontdekken en wat werken aan je professions, dat vind ik top.
BTW: ik heb dezelfde professions, alleen heb ik nog niet naar cooking omgekeken, misschien is dat niet zo slim, maar goed...

Ik doe het qua levelen ook lekker rustig aan. Heb geen haast

He who controls the Spice, controls the Universe.
En weer anderen (zoals ik met mijn alt heb gedaan), blijven gewoon lekker in Eriador bezig tot ze zo'n beetje alle quests hebben gedaan (eigenlijk alles, behalve Carn Dum, Urugarth, Fornost, Dol Dinen, Agamaur). Wel heb ik op lvl 48 die instance gedaan om mijn legendary weapon te halen. Toen ik Moria echt in ging was ik al level 56 of zelfs bijna level 57.Lointje schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:21:
En in theorie kan je je legendary halen op lvl 45. De meesten doen het rond 47-48 zodat ze tegen 50 moria binnenkunnen met een mooi wapen.
Momenteel probeer ik met mijn alt nog Volume 1 af te krijgen voordat Mirkwood verschijnt. Daarnaast level 60 worden (dat moet wel lukken) en kijken of ik die twee 2nd agers die klaar liggen nog op lvl 50 kan krijgen voor Mirkwood (anders mis ik misschien reforges waarbij ik nieuwe legacies krijg). Kortom, er is nog wel wat te doen voordat Mirkwood verschijnt
The Flying Dutchman
Heb nu als "professions" gekozen voor Woodworker. Bevalt me tot nu toe prima!
Het werken aan deeds/professions is echt super leuk
Quests zijn ook goed uitgewerkt en zijn leuk om te doen. Ik wilde niet alleen hoeven te levelen maar daarnaast ook genoeg fun-concent hebben. Dit is gelukkig gelukt in dit spel
Gister tussendoor heel veel zitten auwehoeren met wat mensen die ik had leren kennen in Combe
Heerlijk Kryptonite met z'n 3en gejamd xD
Haha nou ik ga iig snel Shadows of Angmar kopen
Owja, ik heb m'n eerste fellowship quest (A critical strike) Hoe moeilijk is deze, het is namelijk vrij moeilijk om nu een group te krijgen
Grtz!
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
Als het om de Book quests gaat, ik deed de eersten op level 16 en blies er gewoon door. Zit nu op het punt dat ik Tom Bombadil moet ga opzoeken, en ik heb zo'n vermoeden dat die quest de eerste gaat worden waar ik een fellowship voor moet gaan zoekenAzertyftw schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:12:
Ja het spel heeft mij ook veroverdZooooo mooi
Mijn Men Hunter is nu lvl 12
![]()
Heb nu als "professions" gekozen voor Woodworker. Bevalt me tot nu toe prima!
Het werken aan deeds/professions is echt super leuk![]()
Quests zijn ook goed uitgewerkt en zijn leuk om te doen. Ik wilde niet alleen hoeven te levelen maar daarnaast ook genoeg fun-concent hebben. Dit is gelukkig gelukt in dit spel
Gister tussendoor heel veel zitten auwehoeren met wat mensen die ik had leren kennen in Combe
Heerlijk Kryptonite met z'n 3en gejamd xD
Haha nou ik ga iig snel Shadows of Angmar kopen
Owja, ik heb m'n eerste fellowship quest (A critical strike) Hoe moeilijk is deze, het is namelijk vrij moeilijk om nu een group te krijgen
Grtz!
Hoop dat ik het red voor 3 december om 60 te zijn... ben nu 41 (Gistermorgen was dat nog 38
[ Voor 0% gewijzigd door CerielTjuh op 24-11-2009 10:42 . Reden: smilie werkte niet ]
Voor die quest heb je inderdaad een FS nodig, probeer hier wel zoveel mogelijk low-levels voor te vinden, dat maakt het des te leukerSandsOfArrakis schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:11:
[...]
Als het om de Book quests ga, ik deed de eersten op level 16 en blies er gewoon door. Zit nu op het punt dat ik Tom Bombadil moet ga opzoeken, en ik heb zo'n vermoeden dat die quest de eerste gaat worden waar ik een fellowship voor moet gaan zoeken
Deze heb ik nodig voor een quest maar vind niemand die ze voor me heeft
Een hoger iemand kan ook maar ik kan de mailbox niet gebruiken, vandaar
Grtz!
Anoniem: 256728
Als je Book1 chapter 11 Othrongoth bedoelt - die is tegenwoordig solo.RonnieB82 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:47:
[...]
Voor die quest heb je inderdaad een FS nodig, probeer hier wel zoveel mogelijk low-levels voor te vinden, dat maakt het des te leuker
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ik kan ze maken, maar ben pas vannacht thuis.Azertyftw schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:56:
Uhm is er btw iemand op Snowbourn die nog niet zo hoog level is en Bronze Ingots kan maken?
Deze heb ik nodig voor een quest maar vind niemand die ze voor me heeft
Een hoger iemand kan ook maar ik kan de mailbox niet gebruiken, vandaar
Grtz!
Oh i dunow.. nog niet geprobeerdLointje schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:19:
Volgens mij kan je ook niet traden met een trial account hoor, maar ik kan hier mis zijn
maarja, binnekort als ik alle kerststuff binne heb maar eens de game aanschaffen
BTW nog steeds op zoek naar een kin op Laurelin (45 dwarf champ onderhand).
Kin is gevonden
[ Voor 19% gewijzigd door cpt.skydiver op 24-11-2009 20:38 ]
Hem wat geholpen met quests, en dan even monster player getoond. Hij snapt nog niet alles van het spel, maar heeft er precies meer plezier in dan vroeger. :-)
2 weken verder en ik ben level 32 in 2dagen en 17 uur. Speel op de EU RP server in Serenity wat me goed bevalt.
dus ben je wow beu en zoek je wat anders ga lotro spelen. Leuker om te solo-en, group quests zijn fun. Leuker crafting systeem en betere graphics. Combat meganisme is ook leuker als in wow vind ik, wat minder gespam (sorry was holy spamadin)
aangezien levelen zo snel gaat aim ik toch wel om voor de kerst level 60 te zijn. Ow en nog een tip ga je trial spelen en heb ben je na 1 avond al verkocht koop meteen het spel want dan speel je 30+resterende trial dagen gratis
Trail account kan niet traden, in de mailbox, whisperen naar niet vrienden en bepaalde global chats.
mocht je op de zelfde server spelen altijd leuk om effe in game te chatten of wat felloship quest te doen.
Stiglitz level 32 captain
[ Voor 6% gewijzigd door UnonUkle op 25-11-2009 13:42 ]
D5000 || 18-55 DX VR || 55-200 DX VR || 35mm f/1.8
Mooi gezegd, helemaal waar! Bij mij had LOTRO hetzelfde effectUnonUkle schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:40:
Denk zal het hier nogmaals even bevestigen. Ik speel al een aantal jaar mmo's StarwarsGalaxies daarna wow en ik ben er echt op uitgekeken. Het enige wat ik nog doe is raids om mensen aan gear te helpen in mijn guild maar alleen hc modes. Ik zocht wat nieuws en heb lotro maar opgepakt.
2 weken verder en ik ben level 32 in 2dagen en 17 uur. Speel op de EU RP server in Serenity wat me goed bevalt.
dus ben je wow beu en zoek je wat anders ga lotro spelen. Leuker om te solo-en, group quests zijn fun. Leuker crafting systeem en betere graphics. Combat meganisme is ook leuker als in wow vind ik, wat minder gespam (sorry was holy spamadin)
aangezien levelen zo snel gaat aim ik toch wel om voor de kerst level 60 te zijn. Ow en nog een tip ga je trial spelen en heb ben je na 1 avond al verkocht koop meteen het spel want dan speel je 30+resterende trial dagen gratis
Trail account kan niet traden, in de mailbox, whisperen naar niet vrienden en bepaalde global chats.
mocht je op de zelfde server spelen altijd leuk om effe in game te chatten of wat felloship quest te doen.
Stiglitz level 32 captain
Heb nu btw weer mijn loon binnen
Ik ga denk ik dus SoA (hmm die afkorting is vreemd
Btw, moet ik net als bij wow een kaart erbij kopen al meteen, of kan ik voor die 20-30 euris meteen al lekker een maandje gamen
Grtz!
Zit overigens 30 dagen bij.
Haha ja idd, maar 200+ euro is voor mijn inkomsten een grote hap geldHurtebise schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:52:
Als je erg verslingerd bent aan Lotro, en dat is bij de vele nieuwe mensen hierboven DUIDELIJK het geval (hip hip hoera, alweer zieltjes gewonnen), vergeet de optie van een lifetime subscriptie niet in overweging te nemen (zie openingspost voor meer details). Op termijn spaar je veel geld uit.
Dus ik ga gewoon voor een maandelijks systeem of iets dergelijks.
Bij WoW moest je nog 2 maanden erbij kopen om te beginnen, en dan had je 3 maanden.
Moet je voor Lotr ook maanden erbij kopen of gaat het meteen in bij creation
[ Voor 14% gewijzigd door Azertyftw op 25-11-2009 14:57 ]
ik heb nog niks ingevult.
hierna koop ik lifetime, wat je kun doen is je adres op engeland registreren zo ben je veel goedkoper uit met lifetime account. belachelijk die prijs verschillen voor 9 dollar heb je soa en moria en voor nog eens 9euro mirkwood ook maar goed dan speel je wel op us server waar je net gemakkelijk kunt raiden op jou tijden en je kunt ook niet (officieel) transferen naar de eu server.
D5000 || 18-55 DX VR || 55-200 DX VR || 35mm f/1.8
Ik zie dat dit niet als betalingsmiddel staat bij Codemasters online, aangezien iDeal de enige vorm van e-betalen is die ik tot mijn beschikking heb vind ik dit wel jammer
Gametime kan ik dan nog kopen d.m.v. een gamecard winkel die iDeal ondersteund.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik hoor van alle kanten dat er ook pay by cash mogelijk is. Kijk even bij je cog account wat dit precies inhoud. Zover ik heb begrepen is het zelfs mogelijk om geld in een envelopje te stoppen en dat op te sturen. Zelf heb ik trouwens via PayPal betaald, erg gemakkelijk, koppel je bankrekening aan je PayPal account en je kunt direct betalen. Voel je je hierbij niet helemaal happy, koppel dan na betaling (gaat wel een paar dagen overheen) je bankrekening weer los van PayPal.Rynji schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:32:
Is het mogelijk Siege of Mirkwood te kopen via iDeal?
Ik zie dat dit niet als betalingsmiddel staat bij Codemasters online, aangezien iDeal de enige vorm van e-betalen is die ik tot mijn beschikking heb vind ik dit wel jammer
[ Voor 17% gewijzigd door The Flying Dutchman op 25-11-2009 15:37 ]
The Flying Dutchman
Voor een lifetime moet je rekenen op zo'n 190 euro denk ik, behalve bij deals. Land (tijdelijk) naar UK zetten is inderdaad een goed idee momenteel.
Anoniem: 328532
Ik heb SoM besteld via ClickAndBuy. Daarmee kan je met iDeal betalen. Ik hoor echter alleen maar negatieve berichten over clickandbuy, dus als je een andere mogelijkheid ziet zou ik daar gebruik van maken.Rynji schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:32:
Is het mogelijk Siege of Mirkwood te kopen via iDeal?
Nu ga ik dat in de eerste instantie met mijn hunter doen. Wat is de beste ondersteunende klasse voor een hunter?
euh...ja
Kun je iets meer uitleggen? Geen idee waar je het over hebt.Rfce schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:36:
Je kunt deze week zo te zien ook weer die ranger quests doen, levert weer wat extra titels op :-)
Ja inderdaad, je maakt me nieuwsgierigRfce schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:36:
Je kunt deze week zo te zien ook weer die ranger quests doen, levert weer wat extra titels op :-)
Als je tabelontwerpen oid wilt, ben ik bereid je te helpen!MueR schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:55:
* MueR maakt notitie om aan een Mirkwood topicstart te beginnen.
[ Voor 33% gewijzigd door CerielTjuh op 26-11-2009 09:09 ]
Daar kan ik je helaas niet mee helpen, maar misschien is het wel nuttig om de volgende link op te nemen in de startpost:MueR schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:34:
Thanks, maar het gaat vast lukken. Als er iemand is die per maand betaald, zou je de prijzen eens willen doorgeven van de diverse maandabo's en evt. Lifetime?
Een altijd up to date forum post met de meest recente full client downloads:
http://community.codemast...m/showthread.php?t=172760
En verder:
Geen prepatch voor Siege of Mirkwood
Sapience op de US forums: While conspiracy theories are always entertaining, even when they're so far off base they're not even in the same state as the ballpark, the reality is far less exciting.
Because we have so many methods of delivering our games (TDM, Pando, Direct installs from SoA or MoM DVDs), a pre-patch installer actually runs the risk of breaking players on the client side. This has happened the last two times we've issued pre-patches. Because we do not wish to create another situation where players, in their excitement, can put themselves into a broken state requiring a re-install, we opted not to offer a pre-patch.
[ Voor 42% gewijzigd door The Flying Dutchman op 26-11-2009 11:00 ]
The Flying Dutchman
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
% heeft normaal al de laatste versie (anders kunnen ze niet spelen) dus hoe je dan nog je client kan breken snap ik ook niet. Pre-download, apply en wacht op de dag van release. Dat wordt bij thuiskomst na het werk weer pas lanceren als heel EU het wil doen met een 50k - 100k (indien geluk) tot gevolg.
En die ranger quests hoor ik ook pas van, op eu forum stond bree en esteldin. Ik had wel in monster play een nieuwe orc gezien die ook quests geeft. Indien het hetzelfde is als daar, uitkijken voor de daily cap
Dat ze de update op een filestore zetten kan iedereen hem snel downloaden en installeren...
Ik heb de client van Gamershell gehaald. Ging met 2.53 mb/sec een stuk sneller dan de 1.4 kb/sec can de Codemasters server. SoM zal niet anders gaan voor mijCerielTjuh schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:29:
Ja, inderdaad, day van release iedereen wil updaten kun je met kerst misschien gaan spelen.
Dat ze de update op een filestore zetten kan iedereen hem snel downloaden en installeren...
Hoe zeg ik dit zonder dat je de moed verliest... Zelfs als je SoM niet hebt, moet je hem nog volledig downloaden (omdat ook jij nieuw combat systeem hebt, revamp lone lands, ...) ^^ Je kan inderdaad wel wachten tot gamershell dit online zet, maar tegen die tijd heb je het waarschijnlijk toch al gedownload via de client (als je donderdag wil spelen natuurlijk). Behalve als CM plots heel vooruitziend is geworden...SandsOfArrakis schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:49:
[...]
Ik heb de client van Gamershell gehaald. Ging met 2.53 mb/sec een stuk sneller dan de 1.4 kb/sec can de Codemasters server. SoM zal niet anders gaan voor mij
Ben je waarschijnlijk beter af de vrijdag verlof. Extended maintenance komt er waarschijnlijk op neer dat rond 4 uur onze tijd de servers op gaan. Maar wij hebben vrijdag personeelsfeest en betaald worden om een driegangen menu te gaan eten kan je niet laten liggen ^^rik86 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:11:
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat, 't is dat 't toevallig zo uitkwam met m'n werk dat ik deze week een dag extra en volgende week een dag minder moet werken, maar anders was 't niet echt de moeite geweest donderdag vrij te nemen, denk ik...
Updaten gaat normaal gesproken toch wel een stukje sneller dan 1.4kb/sec hoor. Zelfs als het druk is, dan gaat het vaak toch nog wel met 65kb/s - 100kb/s (ja, ook dan duurt het lang, ik weet het...). Ik ben gewoon thuis die dag, dus ik kan de computers aan zetten zodra de servers weer up zijn. Ik hoop eigenlijk, dat net zoals met Moria, de servers 's avonds offline gaan en de volgende ochtend om een uurtje of 9 weer online zijn. Dan kan ik gewoon de boel aanzetten zodat mijn clients overdag kunnen updaten.SandsOfArrakis schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:49:
[...]
Ik heb de client van Gamershell gehaald. Ging met 2.53 mb/sec een stuk sneller dan de 1.4 kb/sec can de Codemasters server. SoM zal niet anders gaan voor mij
The Flying Dutchman
Deze week (welcome back week) kun je dus ranger quests doen voor een deed (repeatable met cd op).Anoniem: 181786 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:30:Kun je iets meer uitleggen? Geen idee waar je het over hebt.
Afhankelijk van je lvl krijg je 3 quests.
De questgiver(s) staan in Esteldin (buiten net voor de crafting zone) en in Bree-Town (net binnen in de westgate).
Op lvl60 kan ik alleen quests oppakken in Esteldin, maar op lowlvl kun je ze in Bree oppakken.
euh...ja
Thnx, straks eens kiekenRfce schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:37:
[...]
Deze week (welcome back week) kun je dus ranger quests doen voor een deed (repeatable met cd op).
Afhankelijk van je lvl krijg je 3 quests.
De questgiver(s) staan in Esteldin (buiten net voor de crafting zone) en in Bree-Town (net binnen in de westgate).
Op lvl60 kan ik alleen quests oppakken in Esteldin, maar op lowlvl kun je ze in Bree oppakken.
Zijn er btw veel mensen die SoM gepreordered hebben? Ik vind de extratjes wel leuk maar ik hou toch ook wel van een mooi doosje (en dat scheelt weer downloaden). Of komt SoM niet boxed?
Anoniem: 219289
Was wel leuk om te doen, was als afsluiting van onze MoM raids.
Om je een idee te geven wat TBO op HM inhoud: je hebt in fase 1 altijd die ogen die je door kan geven als je te dicht bij staat. Dat heb je in HM dus ook, met als kleine extra dat er continue op 2 plekken in de kamer poison mushrooms spawnen (dezelfde als aan het eind van de trollen). Dus je moet én kiten vanwege de mushrooms, én voldoende afstand houden van elkaar. En dat is best wel lastig. ^^
Nodeloos om te zeggen dat onze beste poging ongeveer anderhalve minuut duurde. xD Maar het was wel leuk
Gisteravond full run gedaan DN. Niet gepland van te voren maar het ging eigenlijk zo soepel dat we op tijd voor de BO stonden. Halverwege de eerste fase roept onze warden doodleuk... oeh ik had nog moeten retraiten. Aangezien wij als tactiek gebruiken dat de warden samen met de loremaster(s) de ghosts bezig houdt via chain-fears was dat dus wel erg belangrijk. 2e poging bleven we steken op 80k. Na een paar resists op corruption removal sloeg ie de tank dood en ging de groep in. 3e poging verliep soepel en hoewel een aantal mensen liever wilden stoppen hebben we toch nog even de mistress geprobeerd... en het ging ook goed. Precies om 00:00 was de run klaar. Om 20:00 begonnen dus redelijke tijd.. niet de snelste maar toch.
4/6 nu maar zag dat de stats van mn gloves precies hetzelfde waren behalve de 10 rad extra natuurlijk. bonus van T1 set is +720 acid defense wat wel handig is in DN en de 4 piece bonus van de DN set is 720 fire en lightning defense.... ik hoop dat dit de damage is die je in DG en omgeving krijgt want nu heb ik nog niks aan mn gloves en 4/6 set.
Heb ook al Blind one HM gehoord maar geen idee hoe je die in gang zet?
Ook gisteren een goede dag in de moors. 2300 renown. Toen viel het compleet stil omdat iedereen aan de oiled ingang van TA stond te pewpewen. En ik alleen maar een kinnie aanviel (rank 8 spider) die tussen de hoop stond. Was toch grappig. Nog 3900 te gaan tot rank 7, nog 2 goede avonden, misschien haal ik het toch nog ^^
Een kinnie van me zit nu in tier3, hoeveel er zijn weet ik niet. Het enige wat het oplevert zijn wat extra titels.Lointje schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:50:
Gisteren eens gaan kijken naar die esteldin ranger quests. Jammer dat ik dat niet eerder wist :-) Enig idee hoeveel tiers er zijn? Die morrevail was best nog pittig voor een lvl 50 (EM). Had ik ze bijna, gaat ze twee keer healen voor 5k. Met een interrupt die 1minuut cooldown heeft nog redelijk lastig. Daarna nog even een arme hunter geholpen die het niet zag zitten het alleen te doen :-)
Die EM is op een burglar een eitje, gewoon ff addle spammen als ze gaat healen en dan is het zo gepiept.
euh...ja
heb ze even voor je opgezocht:MueR schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:34:
Thanks, maar het gaat vast lukken. Als er iemand is die per maand betaald, zou je de prijzen eens willen doorgeven van de diverse maandabo's en evt. Lifetime?
Amount of game time to purchase
€12.99 inc. Tax for 1 month
€35.97 inc. Tax for 3 months
€65.94 inc. Tax for 6 months
€119.88 inc. Tax for 12 months
Lifetime membership - No further subscription fees
€219.99 inc. Tax
Let wel, als je bijvoorbeeld voor 1 maand koopt, dan heb je ongeveer 1,5 maand effectieve speeltijd. Geen idee hoe het kan, maar de account wordt altijd veel later afgesloten. Dus mijn tip is: betaal lekker per maand, en wacht totdat je account gesloten is. Als je dan betaald is hij ook gelijk weer open (binnen 1 minuut)
Ja burg, warden of champ lijkt me doodeenvoudig. Als guardian gemakkelijk doenbaar, alleen die heals zijn even irritant. Maar het is niet dat ik in gevaar was ^^Rfce schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:12:
[...]
Een kinnie van me zit nu in tier3, hoeveel er zijn weet ik niet. Het enige wat het oplevert zijn wat extra titels.
Die EM is op een burglar een eitje, gewoon ff addle spammen als ze gaat healen en dan is het zo gepiept.
En ahzo van BO, nu ja, onze kin heeft de BO gewoon nog niet neer, dus HM proberen lijkt me ook niet zo'n goed idee
Anoniem: 285596
Je krijgt er een maand gametime bij, toen ik hem heb aangeschaft in ieder geval wel.
Maand is net voorbij
euh...ja
Ben nu bijna level 22, heb Master Journeyman Prospector en bijna Master Apprentice Jewelcrafter te pakken
Cooking komt ooit nog wel eens, ben daar nu ook Master Apprentice in.
Nu eens zien of ik Book 1, Chapter 11 wel kan soloen. Gisteren bijna gelukt, alleen ging op het laatste stuk de pijp uit.
Edit: solo run Book 1, Chapter 11 is nu voltooid en Book 1 solo afgesloten
[ Voor 7% gewijzigd door SandsOfArrakis op 29-11-2009 21:07 ]
Hoe zit het eigenlijk met die items, worden die automatisch aan ons account toegevoegd wanneer mirkwood live is of niet, want ik heb net snel even gekeken en ik heb nog niets gekregen.
En hebben ze eigenlijk nog veel aan Moria veranderd (moeilijkheidsgraad/content/...) als ik het me goed herinner is mijn main nog maar lvl 57.
Heb 'm ook maar gepre-ordered (special edition).
The Flying Dutchman
Vreemd. Begon het spel ook meteen met een Horn (+10 Radiance). Dacht dat die er ook bijzat.cpt.skydiver schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:54:
Welke Horn?
Heb 'm ook maar gepre-ordered (special edition).
Want ik kan niet direct iets vinden.
Wij hadden in onze kin precies hetzelfde. DN hadden we onder de knie maar DD lukte gewoon niet. Er waren een paar fanatiekelingen waaronder ikzelf die het bleven proberen en elke run wat wijzer werden. Uiteindelijk hebben we hem gehaald... ondertussen 3x gedaan maar het blijft een tricky gevecht. Welke tactiek hanteren jullie? Tank laten tanken bij een steen of zoals wij de laat-de-tank-maar-vliegen techniek?The Flying Dutchman schreef op maandag 30 november 2009 @ 00:23:
Vanavond met kingenoten een poging gedaan om the Dark Delving op hard mode te doen. Ik wilde hier graag nog eens een poging aan wagen voordat we allemaal lvl 65 zouden zijn en het er niet meer van zou komen, of het te gemakkelijk zou worden. Met behulp van de guide van Raids 'R' Us zijn we een heel eind gekomen (met een aantal zeer casual kinnies erbij en een aantal meer ervaren lui). Helaas ging Gurvand uiteindelijk niet neer, maar we hebben veel geleerd en lol gehad. Het smaakte ook naar meer, dus het kan zijn dat we nog een keer een poging wagen voordat Mirkwood uit is.
Het maffe is dat bij ons de eerste keer zo makkelijk ging dat we binnen 30m klaar waren. Toen we vol goede moed de 2e helm wilden halen ging het weer niet en mislukten de 3 opeenvolgende pogingen. Als minstrel is het iig niet zo leuk daar al droppen er wel interessante items (maur-targed het schild en de floral earring)
DD is vooral irritant omdat de healer er een eeuw over doet om een heal los te krijgen. En als je eenmaal op +100% incoming damage komt doet het toch pijn ^^ (zeker als je mensen hebt die de reflect missen). Een capt is hier handig omdat hij af en toe kan bijhealen zonder inductie.
Zaterdag een superdag, 2600 renown in 4 uur in de ettenmoors. Dan zondag rustig de laatste 400 renown afgewerkt en tada! Rank 7. Nu blijf ik uit de moors tot ik genoeg heb van SoM en skirmishes.
Onze tank (een warden) stond met zijn rug richting het centrum van het platform. Maar hij rende niet naar de overkant als hij weggeslagen werd, hij kwam weer teruglopen naar dezelfde steen. Ik denk dat dit ook scheelt in afstand die je moet lopen (hij kwam volgens mij eigenlijk nooit over de helft vh platform). Zeker de mensen die achter Gurvand staan hoeven nu nauwelijks te lopen.JohnnyV76 schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:06:
[...]
Wij hadden in onze kin precies hetzelfde. DN hadden we onder de knie maar DD lukte gewoon niet. Er waren een paar fanatiekelingen waaronder ikzelf die het bleven proberen en elke run wat wijzer werden. Uiteindelijk hebben we hem gehaald... ondertussen 3x gedaan maar het blijft een tricky gevecht. Welke tactiek hanteren jullie? Tank laten tanken bij een steen of zoals wij de laat-de-tank-maar-vliegen techniek?
Het maffe is dat bij ons de eerste keer zo makkelijk ging dat we binnen 30m klaar waren. Toen we vol goede moed de 2e helm wilden halen ging het weer niet en mislukten de 3 opeenvolgende pogingen. Als minstrel is het iig niet zo leuk daar al droppen er wel interessante items (maur-targed het schild en de floral earring)
Ohja, classes:
warden, runekeeper, champ, loremaster, hunter, captain
[ Voor 4% gewijzigd door The Flying Dutchman op 30-11-2009 09:32 ]
The Flying Dutchman
kan wel eens mooi worden
Anoniem: 193799
=> chainsoriSandsOfArrakis schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:27:
Vandaag voor het eerst een instance run in The Great Barrows gedaanWas erg gezellig. (Merci Lointje en Chainsora). Ik merk wel dat ik meer op Morale levels zit te letten dan op dps, dus ik denk ik mijn RK de healer kant uit ga sturen.
Ben nu bijna level 22, heb Master Journeyman Prospector en bijna Master Apprentice Jewelcrafter te pakken
Cooking komt ooit nog wel eens, ben daar nu ook Master Apprentice in.
Nu eens zien of ik Book 1, Chapter 11 wel kan soloen. Gisteren bijna gelukt, alleen ging op het laatste stuk de pijp uit.
Edit: solo run Book 1, Chapter 11 is nu voltooid en Book 1 solo afgesloten
ja ik vond het ook leuk, jammer dat ik weg moest. Zou het graag nog een keer doen. ben je morgen online misschien kunnen we het dan nog een keertje doen.
Knap dat je je professions al zo hoog hebt zitten zeg. Hoe heb je dat gedaan?
Ben je zoveel wezen farmen voor ore's of zo?
Of koop je die van de AH?
Ik moet mijn jewelcrafting nog op expert zien te krijgen
Wat heel erg handig is bij DD hardmode is een burglar. Conjunctions zijn een lifesaverThe Flying Dutchman schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:30:
[...]
Onze tank (een warden) stond met zijn rug richting het centrum van het platform. Maar hij rende niet naar de overkant als hij weggeslagen werd, hij kwam weer teruglopen naar dezelfde steen. Ik denk dat dit ook scheelt in afstand die je moet lopen (hij kwam volgens mij eigenlijk nooit over de helft vh platform). Zeker de mensen die achter Gurvand staan hoeven nu nauwelijks te lopen.
Ohja, classes:
warden, runekeeper, champ, loremaster, hunter, captain
Ja, ik heb overwogen om een burglar mee te nemen, echter leken alle andere classes ook noodzakelijk. Onze loremaster nam zijn bog-warden mee, die een hoge kans op conjunctions geeft (raven had ook gekunt vanwege extra shadow defence, maar onze loremaster is niet in problemen geweest, dus ik denk dat dit niet veel uit had gemaakt).JohnnyV76 schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:08:
[...]
Wat heel erg handig is bij DD hardmode is een burglar. Conjunctions zijn een lifesaver
The Flying Dutchman
Op Gilrain (wie is er nog meer op deze server btw?) hebben we woensdag avond een mirkwood invasion gepland met de server (wipefest ftw
Haha, dat is wel een leuk idee. Met honderden tegelijk die one shotters bestormen?CerielTjuh schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:22:
Hoe gaan bij jullie de voorbereidingen op de expansion?
Op Gilrain (wie is er nog meer op deze server btw?) hebben we woensdag avond een mirkwood invasion gepland met de server (wipefest ftw).
The Flying Dutchman
Ach voor een keer is dat ook wel leuk, ben van plan het te gaan frapsen en op youtube te plaatsen
Heb net ff gekeken, van onze guild doen er 12 man mee, van onze vennoten 20 en zo las ik op het forum nog een aantal guilds met aardig wat mensenMueR schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:40:
Gaaf event. Zorg alleen wel dat je netjes doodgaat. Ik kan me voorstellen dat de GMs nogal gaan panikeren als er ineens een paar dozijn man in mirkwood staat.
Zag op youtube ook een filmpje van onze server met 30 minuten vrede tussen creep en freep en daarna massive attack echt cool.. We zijn niet de drukste server maar hebben actieve leden die leuke dingen organiseren
Youtube Filmpje Gilrain
[ Voor 5% gewijzigd door CerielTjuh op 30-11-2009 12:10 . Reden: linkje toegevoegd ]
Freeps verdedigen Hoarhallow en hebben coldfells Outpost. Creeps hebben river outpost. Je moet je eigen outpost verdedigen en proberen die van de andere te bemachtigen. Creeps moeten na de outpost nog de mayor doden, terwijl freeps de tweede outpost moeten pakken als ze voorstaan (dacht ik).
Ook op onze server zijn er wel leuke events
Als minstrel wordt je wel blij van een aantal conjunctions. We hebben het ook een keer gedaan met een RK op healing zoals bij jullie en zo is het ook een keer gelukt. Burglar is toch wel iets zekerder met conjunctions en met een full green conjunction is het van iedereen op 40% morale naar iedereen full morale.... zonder inductiesThe Flying Dutchman schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:18:
[...]
Ja, ik heb overwogen om een burglar mee te nemen, echter leken alle andere classes ook noodzakelijk. Onze loremaster nam zijn bog-warden mee, die een hoge kans op conjunctions geeft (raven had ook gekunt vanwege extra shadow defence, maar onze loremaster is niet in problemen geweest, dus ik denk dat dit niet veel uit had gemaakt).
Wij gebruiken de rondvlieg techniek. Tank laat zich van de ene naar de andere kant slaan zodat Gurvand gaat lopen en tijdens de inductie en wandeling doet hij geen damage. Heel belangrijk is dat zn buff afgeroepen wordt. -100% incoming damage en 70% reflect = niet aanvallen... dat is een mooie gelegenheid om adds te killen. Op ons forum heb ik onze tactiek en ideeen in meer detail uitgeschreven maar kan het niet posten omdat er mensen met naam en toenaam genoemd worden
Ben ook nog maar Journeyman Jewelcrafter. Wil vandaag Master Apprentice worden. Qua ore's, gewoon alles gemijnd wat ik tegenkom onderweg. Ga nu wel ore grinden. Copper om Master Apprentice JC te worden, daarna vrachtwagens vol met zilver (wat nogal een hel gaat worden vrees ik). Barrows/Old Forest en Lone Lands zitten aardig wat Barrow-Iron en Silver deposits in. Daar heb ik het meeste vandaan gehaald.Anoniem: 193799 schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:49:
[...]
=> chainsori
ja ik vond het ook leuk, jammer dat ik weg moest. Zou het graag nog een keer doen. ben je morgen online misschien kunnen we het dan nog een keertje doen.
Knap dat je je professions al zo hoog hebt zitten zeg. Hoe heb je dat gedaan?
Ben je zoveel wezen farmen voor ore's of zo?
Of koop je die van de AH?
Ik moet mijn jewelcrafting nog op expert zien te krijgen
Ben nu sowieso in de Barrows bezig, krijg je repeatable quests met leuke recepten. Heb al een armband gemaakt voor Tylie, nu nog 1 een paar ringen en een amulet
En nee de AH blijf ik uit.
Woeii, dus donderdag nacht 0:01 kunnen we spelen?
Vreemd.
Was Turbine die dat zei... blijkbaar heeft Codemasters geen problemen ondervonden met prepatchen en zien zij geen reden om het niet te doen. Ik ben in ieder geval positief verrast! Nu aan het downloaden...JohnnyV76 schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:50:
Wel een pre-patch? terwijl ze uitdrukkelijk gezegd hebben dat deze er niet zou komen?
Vreemd.
The Flying Dutchman
Lijkt me sterk, aangezien ze Mirkwood 2 dagen eerder krijgenrik86 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:56:
geweldig dit, wij wel , de amerikanen niet; als ze daar in de vs nu ook nog eens iets mis doen met de patch servers zijn we veel eerder online
Maar desalniettemin een mooie zet!
The Flying Dutchman
[ Voor 10% gewijzigd door cpt.skydiver op 30-11-2009 21:47 ]
Sweet, vanmiddag uit het werk maar eens binnentrekken
Was overigens hier binnen 40 min binnen, 4800kb/sec, tikte goed aan.
Is btw ook al te verkrijgen op nieuwsgroepen voor wie torrents niet vertrouwd.
Dit topic is gesloten.