Als je van "magische classes" houdt dan is LOTRO wellicht niet echt de juiste mmorpg om te gaan spelen...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Verwijderd
ach ja, een RK speelt best grappig. Ik denk dat je zulke figuren ook nodig hebt in een party toch?TAA schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:19:
Als je van "magische classes" houdt dan is LOTRO wellicht niet echt de juiste mmorpg om te gaan spelen...
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Mag ik even vangen?rik86 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:50:
[...]
Krijg ik ze als je gelijk krijgt? Dan durf ik die weddenschap wel aan
Verder wel een leuke devchat om te lezen
[ Voor 15% gewijzigd door MueR op 15-11-2009 12:35 ]
euh...ja
Verwijderd
dank je, ik zal vanavond eens proberen of ik je kan whisperen of zo.Lointje schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:41:
Guardian burst damage is ook best hoog (in overpower + trage 2h uiteraard). Maar daar moet je wel je class voor kennen en weten welke skills de auto-attack negeren. Met SoM zal dit wel veranderen, vraag me af hoe het dan gaat zijn.
Met 1h + shield is de damage laag, maar kan je gemakkelijk 2 niet elite monsters met auto-attack verslaan en nog de helft van je moraal over hebben. Ideaal om deeds te grinden en ondertussen een filmpje te bekijkenZo'n complete raid-logs zou inderdaad handig zijn, en de damage per minuut ook wel.
Tigerclaw, onze kin is room for improvement (www.roomforimprovement.eu), we gebruiken wel de engelse taal. (lointje is mijn ingame naam, ben er vandaag wel niet echt, anders savonds). Voor een nederlandse kin, is Dutch Dunedain wel groot. En elke class is vervangbaar. RK is momenteel wel geliefd als damage, niet zo veel als healer. Speel gewoon wat je graag hebt
Verwijderd
Verwijderd
Bijzonder jammer.MueR schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:35:
Thorgrem; expansions tellen niet. Ook Mirkwood zal niet in aanmerking gaan komen.
euh...ja
euh...ja
Verwijderd
Lijkt me een prima idee om Turbine te nomineren.rik86 schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:51:
kunnen we niet de developer/uitgever gaan nomineren?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door NMe op 18-11-2009 11:13 ]
Verwijderd
Ik hoop ook nog steeds op Lifetime kortingen! Wie weetcpt.skydiver schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:09:
Jup al gezien. Komt goed uit net die special edition MoM ontvangen en kan nu dus 74 dagen gratis aan de slag (24 betaald voor de mom special edition incl verzending). Hopelijk toch nog welcome back week (lifetime) kortingen maar ik verwacht het eigenlijk niet meer.
Verwijderd
Ik kan het je aanraden. De laatste keer dat ze een lifetime actie hadden (ook met een welcome back week) kreeg ik een aanbieding van 110 euro. Heb er nog steeds geen spijt van.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:21:
[...]
Ik hoop ook nog steeds op Lifetime kortingen! Wie weet
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Verwijderd
Jep, ik vind het ook goed klinken. Wordt je op de hoogte gesteld door Codemasters dat ze zo'n aanbieding hebben of moet je zelf proactief naar informatie zoeken? Excuses als dit een noob vraag is, ben nog niet zo lang actief als Lotro spelerVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:58:
[...]
Ik kan het je aanraden. De laatste keer dat ze een lifetime actie hadden (ook met een welcome back week) kreeg ik een aanbieding van 110 euro. Heb er nog steeds geen spijt van.
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 18-11-2009 10:26 ]
Dankje voor de reactie! Hier kan ik wat meeHurtebise schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:24:
Goeie vraag om hier te stellen
Ik heb met Lotro juist de zaken beleefd die niet of onvoldoende (imo) in WoW aanwezig waren. Steengoede pve, epic q's, leuke en minder klassieke classes, knappe gfx, een heerlijke lore, een fijne community, meer partyplay, minder saaie gebieden, ...
Ik zou zeggen probeer het uit, doe de trial of koop gewoon het spel voor een appel en een eitje.
Bereid je wel voor op een heel lange install.
[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 18-11-2009 14:27 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Kijk waar de meesten hier wonen (zie startpost topic)Azertyftw schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:48:
Ah dankjewel voor alle reacties allemaal
Ik download hem vanavond gewoon eens, jullie hebben me overtuigd
Als ik vragen heb val ik jullie experts wel lastig
Iemand een server aan te bevelen ?
[ Voor 12% gewijzigd door Hurtebise op 18-11-2009 15:02 ]
[ Voor 19% gewijzigd door The Flying Dutchman op 18-11-2009 15:07 ]
The Flying Dutchman
[ Voor 6% gewijzigd door Cthulhu op 18-11-2009 15:10 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
[ Voor 5% gewijzigd door Hurtebise op 18-11-2009 15:23 ]
The Sanctuarycpt.skydiver schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:11:
Ik ga deze welcome back week ook weer beginnen en meteen een lifetime kopen als die kortingen er zijn(en anders heb ik nog een 60 dagen gamecard liggen). Maar omdat ik ~~6 maanden inactief ben geweest ben ik waarschijnlijk uit mijn kin geflkrd. Dus mijn vraag was of er nog tweakers kin's zijn waar een (ongeveer) lvl 44 champion dwarf welkom is
. Server is Laurelin.
of anders (durf het bijna niet te zeggen, maar de kin bevalt me prima!cpt.skydiver schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:11:
Ik ga deze welcome back week ook weer beginnen en meteen een lifetime kopen als die kortingen er zijn(en anders heb ik nog een 60 dagen gamecard liggen). Maar omdat ik ~~6 maanden inactief ben geweest ben ik waarschijnlijk uit mijn kin geflkrd. Dus mijn vraag was of er nog tweakers kin's zijn waar een (ongeveer) lvl 44 champion dwarf welkom is
. Server is Laurelin.
[ Voor 11% gewijzigd door cpt.skydiver op 18-11-2009 20:09 ]
Verwijderd
Bevalt mij ook prima hoor.Rexcore schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:52:
[...]
of anders (durf het bijna niet te zeggen, maar de kin bevalt me prima!) Het legioen van eriador
*rent weg...
He who controls the Spice, controls the Universe.
Hey ook welkom. WoW dood, Aion dood, Lotro revivesSandsOfArrakis schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:32:
Na WoW ruim 4,5 jaar gespeeld te hebben, ben ik van plan om dat spel in de ijskast te zetten. Ik heb LOTRO aangeschaft (triple pack), en ben begonnen met een Elf Rune-Keeper op Snowbourn. Ze is nu level 9
Voor mij is het spel compleet nieuw en ik vraag me af wat een leuke kinship (was even zoeken naar de naam, daar ik guild gewend ben) is voor een upstart, casual speler als ik
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Bedankt voor de infoLointje schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:01:
Wel leuk om te zien dat er ineens weer zoveel interesse is. Ook een grote overstap van WoW naar Lotro wat er toch op wijst dat lotro een van de betere spelers is in de MMORPG wereld. (heb nog geen MMO geweten die zo weinig problemen had bij de start als lotro trouwens).
Sands, ook jij bent in RoomForImprovement welkom. Relatief grote kin, met zowel casuals als mensen die wat meer spelen (en dus raiden). Stuur maar een /tell naar lointje als je geïnteresseerd bent. (wel engelstalige kin, en een "clean language" policy)
Trial downloaden zal wel lang duren ja :-) Moest je ergens een Moria dvdtje vastkrijgen, kan je al een heleboel download skippen en dan de client de rest laten downloaden.
Gisteren mijn 500e killing blow gehaald in het pvp gedeelte. Nog 10 te gaan en ik heb monster-slayer tier2. Moet normaal wel op 1 avond lukken. Nog 10k tot aan rank 7, dat zal nog wel 1 a 2 weekjes duren ^^ (afhankelijk hoe vaak ik in de moors zit).
Verwijderd
Ik speelde voordat ik naar LOTRO ging ook jarenlang een Druid in WoW en heb precies hetzelfde gevoel. Ik vind de Runekeeper echt een versatile class en de healing valt zeker niet tegenCerielTjuh schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:14:
Ik hoor steeds mensen dat ze het healen met een RK niet gemakkelijk vinden vanwege de HoT's.
Toch moet ik eerlijk zeggen dat het healen even makkelijk is als een resto druid in WoW, die heeft ook alleen maar HoT's met 1 directe heal, daar ging het ook goed als main healer in vele instances. Het is even wennen en je zal best een aantal keer wipen, maar het is te doen.
Verwijderd
Ik heb echt ongeveer hetzelfde gedaan als jij en ik zit op dezelfde server als jij nuSandsOfArrakis schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:32:
Na WoW ruim 4,5 jaar gespeeld te hebben, ben ik van plan om dat spel in de ijskast te zetten. Ik heb LOTRO aangeschaft (triple pack), en ben begonnen met een Elf Rune-Keeper op Snowbourn. Ze is nu level 9
Voor mij is het spel compleet nieuw en ik vraag me af wat een leuke kinship (was even zoeken naar de naam, daar ik guild gewend ben) is voor een upstart, casual speler als ik
Verwijderd
welke server zit je?Azertyftw schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:30:
Vandaag maar eens begonnen met de trial
Mega vetBeviel me meteen al beter dan WoW!
Ben nu al lvl 8, Hunter
Het gaat er niet zozeer om of het makkelijk of niet is... ik vind het gewoon niet prettig om je rot te klikken om iedereen HoTs te geven. Het is een stuk intensiever dan de minstrel. Epic for the ages is trouwens een prima single target big heal. In DN heal ik in het begin stuk altijd mee terwijl ik full DPS traited ben en perste er vorige week een heal uit van 2500 morale.CerielTjuh schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:14:
Ik hoor steeds mensen dat ze het healen met een RK niet gemakkelijk vinden vanwege de HoT's.
Toch moet ik eerlijk zeggen dat het healen even makkelijk is als een resto druid in WoW, die heeft ook alleen maar HoT's met 1 directe heal, daar ging het ook goed als main healer in vele instances. Het is even wennen en je zal best een aantal keer wipen, maar het is te doen.
Zag zelfs ergens een filmpje en uitleg waarbij een RK main healer was bij The Watcher!
Anyhow RK is echt een coole class en DE class voor mij
Verwijderd
euh...ja
Kreeg gisteren een /tell van Lointje alleen zat ik al in een kleine kinship. Zitten niet veel mensen in, dus is het goed mogelijk dat ik van kin verhuis, en die van Lointje join. Mijn RK is nu level 14 en bevalt me nog steeds primaVerwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:38:
[...]
Ik heb echt ongeveer hetzelfde gedaan als jij en ik zit op dezelfde server als jij nu
Lointje van dit forum is daar ook actief en hij schreef me dit
"onze kin is room for improvement (www.roomforimprovement.eu), we gebruiken wel de engelse taal. (lointje is mijn ingame naam, ben er vandaag wel niet echt, anders savonds). "
Als je Lointje contact in-game dan komt het vast wel goed.
Dat werkt inderdaad. Merci. Vaag dat het zo moet eigenlijkLointje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:25:
Ben je daar wel zeker van Muer!
Sands, ik gebruik ook geen eigen naam dus ken het probleem niet echt. Probeer echter volgende keer eens tweemaal op 'N' te duwen (alle namen af, alle namen aan). Nog altijd niet wat je wou, maar als het werkt spaart het je om telkens de opties in te duiken. Het is een grote gok, maar het helpt als je soms iemand zijn naam niet meer ziet in een raid.
Volgende week is het comeback week, en als je de client download zit volgens mij Moria er gewoon inMorti schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:08:
Na een pauze van een jaar (vlak voor MoM) zit ik er aan te denken om mijn lvl50 cpt weer op te pakken.. Nu vroeg ik mij af of er ergens een trial (of andere manier) is om Mines of Moria uit te kunnen proberen voordat ik hem moet kopen?
Snowbourn
[ Voor 3% gewijzigd door SandsOfArrakis op 22-11-2009 14:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Leuk man mijn RK is lvl 18, maar ik probeer hem "casual" te houdenSandsOfArrakis schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:59:
Zit momenteel al een paar uurtjes op level 16, om mijn Professions wat op te krikken. Het is aardig van hot naar her rennen. Maar goed, ik ben nu Apprentice Cook, Prospector en Jeweller
In WoW heb ik nooit een Jewelcrafter gehad, maar in Lotro dus nu welSommige quests zijn erg grappig, en ook vocation/crafting gerelateerd. Moest twee ringen maken voor een man en een vrouw. Beiden mochten niet weten dat de ander zijn/haar trouwring kwijt was
Maar goed op die manier wel wat skill punten gescoord met zowel Prospecting als Jewelcrafting
Eerste Class quest met mijn RK (bovenop Weathertop) was lastig, paar keer de pijp uitgegaan voordat ik doorhad hoe ik het beste aan kon pakken. Ik denk dat het voor mij nog een hele tijd gaat duren voordat ik op het maximum level uitkom. Het gelijktijdig mats scoren, gebieden ontdekken en de vele deeds en quests doen vind ik veel leuker dan in WoW
Heb nu Lointjes kinship gejoined, en dat bevalt me tot nu toe prima
Verwijderd
Leuk, wil je ook bij de Kin, praat dan eens met "Lointje".Azertyftw schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:13:
[...]
Snowbourn
In game name: Destinator![]()
Ben wel nog maar een trialtje
Verwijderd
ik dacht dat je pas legendary wapens kreeg vanaf lvl 50 of zo?Rfce schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:52:
Gisteren verder gegaan met mn lvl48 Guard in Moria, dolven view en crossroads zijn nu klaar (nog 1 grijze quest hier), boek ook weer wat verder heb nu de boots en ben al aardig onderweg in de silvertime lodes. Toch echt lachen als je daar als lvl48 tussen die van 52 doorloopt. Moet wel zeggen dat ik samen met een lvl48 champ speel, maar zo is het wel lekker uitdagend. Vooral dat goblin-kampje waar het wemelt van de hidden goblins.
Hij is 15k af van lvl49 nu, ook lachen dat mn legendary wapen al lvl18 is!
Verwijderd
eeeh.. ok.MADG0BLIN schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:30:
Kan zodra je Boek 1 van Volume 2 hebt afgerond dacht ik. Dus met sommige char's al vanaf 45 ofzo.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq