The Lord of the Rings Online - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.705 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:06
Wij hadden hetzelfde, we hebben maanden radiance runs lopen doen tot het uit de strot kwam van mensen die al op een week of 2-3 aan 60 radiance zaten (en erna relatief snel de 15 radiance). Dan met de zomer, aion, ... gingen er een paar weg. Sinds een maand en half eindelijk eens een DN run georganiseerd en net genoeg mensen met radiance, sindsdien zijn er een heleboel mensen teruggekeerd.

Met SoM in zicht hebben enkele zich ook weer aangelogd en wachten we geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat de opbouw binnen MoM zoveel SoA spelers hebben laten verdwijnen. Ik zeg expres niet weggejaagd, aangezien MoM een goede expansie was. Helaas voor de casual minder, maar erger, de community binnen je kin moet van sterke komaf zijn wil je rad runs blijven organiseren om vervolgens de watcher en DN aan te pakken.

Wellicht heb ik uren, dagen, weken, maanden in dit spel zitten, ben ik vaak online, maar heb ik met mijn kin ooit een DN/watcher kunnen doen? nee, nooit. Heeft meerdere oorzaken:

- het verzamelen van rad wat soms te lang duurde. Een mislukte 16th hall (iemand slaat de bugs) en een mislukte DD (kan gebeuren in het begin)
-onvoldoende spelers (online) voor DN en watcher, maar ook weleens voor rad runs. 5/6 LFF buiten de kin. Pug komt erin, vangt de loot en dan: "Oh sorry guys, I have to eat / dinner's ready.. goodbye...
- spelers met rad die inactief werden door de saaiheid van elke keer anderen helpen.
- Nieuwe spelers, helemaal geholpen door de kin aan gear en vervolgens een andere kin opzoeken.

Je zou bijna denken - niet geheel onlogisch - dat ik in een slechte kin zit. Maar dat is niet zo, sinds de basis altijd is gebleven. kinhouse, kinwebsite, kinmules, etc, veel mmo-experienced spelers, oudere spelers, geen ruzies of gierigheid. Maar puur de langdurigheid voor de opbouw.

Ik weet zeker dat andere kins hier:

-geen last van hebben
- deels last van hebben
- ook last van hebben (wisselende spelers, vertrekkende spelers, inactieve spelers)

Maar moet je dan meteen de boel verlaten voor een ander die nieuw is voor je (dus alles is vaak goed en optimitisch) en dan tegen hetzelfde probleem aanlopen?

Nee, ik heb besloten dat ik blijf, wacht op de expansion, die speel en dan kijken waar we belanden. Als dat betekent dat de kin moet smelten in een ander, so be it. Maar ik ga van het goede uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 13:52
Is wel herkenbaar hoor.
Bij ons zijn ook 2 heel actieve spelers onlangs naar een andere kin vertrokken op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ook Aion heeft een aantal spelers minder actief gemaakt al zie ik nu al weer genoeg mensen terugkomen.

Gelukkig zijn de regels van joinen nu aanzienlijk aangescherpt want het is bij ons ook gebeurt dat iemand zich snel levelde en de hele dag mensen probeerde te ronselen om HMs te doen... zelfs zo dat ik meteen een tell had elke keer als ik aanlogde. Toen ie zn HM gear bij elkaar had was het plan een aantal keer de rune of winged dominance te halen voor alts van mensen en ook hij ging mee maar wel om geld te verdienen. Toen ie er op aangesproken werd verliet ie de kin. Naja blij dat ie weg is.

Ach straks met SoM zal er een flinke impuls komen dus verwacht veel actieve mensen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ach, AION is even een hype maar zal snel een stapje minder gaan. Enkele maanden zie ik sommigen nog wel spelen, maar om intensief alts te levellen is het veeel te repetitief. Na mijn gratis maand heb ik het aan de kant gelegd. Mooi gevormde wereld, beetje pwning combat, maar inhoudelijk vrij weinig om het lijf.

[ Voor 16% gewijzigd door Hurtebise op 27-10-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel nog steeds erg leuk maar het op de been houden van de kin kost veel energie. Ik hoop dat met Mirkwood in aantocht het animo weer zal toenemen. Toch begrijp ik veel spelers niet die een kin gebruiken om hun spullen voor elkaar te krijgen en als de tijd daar is dat ze wat terug moeten doen voor de kin ineens niet thuis geven. :(
Gelukkig zijn er met mij een aantal kinnies die zeggen de dood of de gladiolen, we gaan er alles aan doen om de kin wat groter en breder te krijgen voor Mirkwood, mocht dat niet lukken kunnen we altijd nog gaan mergen met een andere kin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Heeft iemand toevallig die Lotro Signature Creator nog ?
De enige link die ooit gegeven is werkt niet meer. Ergens anders ook niet te vinden.

Ik bedoel overigen de versie waarbij je signatures kunt maken die overeenkomen met de US versies.

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:35
m'n rk is inmiddels 60, vol aureate jewelry setje en al 2 radiance items, hopelijk dit weekend 2 watcher items en nog gloves en chest, kan ik DN in stormen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
rik86 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:27:
hopelijk dit weekend 2 watcher items
ga jij met maar 2 radiance items naar de watcher? :o

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Die had ik nog niet gezien. Ziet er weer tof uit. Heb hoge verwachtingen van Dol Guldur en Mirkwood qua sfeer en uitwerking van de landschappen. Nu nog hopen dat quests en uitwerking van alle nieuwe dingen ook goed is en dan kan het een mooie uitbreiding worden.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:43
Ziet er allemaal weer tof uit, eigenlijk krijg ik er net zo zin in als heeel lang geleden, toen in de beta met SoA, het aftwachten van de SoA release toen, en dat is positief want dat had ik lang niet zo bij de release van Moria.

Blijft de 21th enzo trouwens nog steeds het end-game hart, of komt daar ook verandering bij de release van SoM? Ik zou het zelf erg fijn vinden eigenlijk, hoe minder ik dan met SoM in Moria hoef te vertoeven, hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik als Dwerg hoop dat Turbine het zo weet te doen dat er meerdere 'verzamelgebieden' zijn. Zo vind ik de 21'ste hall een prima plaats om te vertoeven. Maar ook in Bree is het nog dagelijks druk. Bij de andere hoofdsteden is het toch allemaal wat uitgestorven. Dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na jaren alleen maar te hebben rondgekeken op Tweakers dan mijn eerste post :)

Ik zit al een tijdje te kijken naar LotrO, maar er zijn een paar dingetjes die ik me afvraag...

Is het nog waard om met dit spel te beginnen of is de community al zover ontwikkeld dat het voor nieuwe spelers eigenlijk verspilde moeite is met dit spel te beginnen?

In hoeverre kun je dit spel als casual speler spelen? Ik heb een beetje ervaring met dit spel uit de beta, maar dat is alweer zo lang geleden en er zijn ondertussen waarschijnlijk al heel veel dingen aangepast aan dit spel.

Veder heb ik op MMO gebied slechts ervaring met WoW, maar daar ben ik na jaren spelen compleet mee klaar. De community bestond voor mijn gevoel voor het grootste deel uit schreeuwerige kinderen, hoe zit dat met LotrO? Mijn gevoel is dat het allemaal wat meer mature is, hoewel ik ook wel weet dat de verschillen waarschijnlijk niet heel groot zullen zijn.

Hopelijk kan ik zo een wat beter beeld krijgen van wat me te wachten staat als ik besluit LotrO uit te proberen! Het lijkt me een zeer degelijke en mooie MMO! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Beste Fonkels,
Ik kan me voorstellen dat je niet alle delen doorleest, maar er zijn nog steds beginnende spelers, waardoor het volgens mij toch echt zo is dat de startgebieden nog druk genoeg zijn. Ik heb zeven toons op drie servers, variërend van level 53 tot 25 (?, ik weet het niet eens precies 8)7 ) en heb zelden een Fellowship-quest niet kunnen doen omdat er niemand beschikbaar was. Natuurlijk is het minder als twee jaar geleden, maar met wat geduld kan je ze allemaal doen. Daarnaast zijn de kinmembers vaak bereid te helpen.

Ik speel al twee-en-een half jaar ( en heb nog steeds geen level 60 character) waardoor je me wel 'casual' speler mag noemen. Twee a drie uur per keer, een avond of vijf per week, met tussenpauzes als een ander spel mijn aandacht heeft gerokken. Het gaat nog steeds prima. Ik heb nog nooit aan een raid meegedaan, vooral omdat ik het afspreken bezwaarlijk vind, en ook omdat ik het gevoel heb dat je opeens halverwege de raid tot de ontdekking komt dat het al 2.00 uur is (al kunnen anderen daar vast meer over melden).
Ik vind het nog steeds erg boeiend, en wat mí'j vooral aanspreekt is het niet-PvP element. Ik heb AoC geprobeerd, maar word gek van het gegank en het in elkaar slaan van je character terwijl je een quest staat te lezen.
ik hoop dat je het (weer) gaat proberen, het is wat mij betreft een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
LOTRO is eigenlijk de enige MMO die ik gespeeld heb en nog speel. Wat ik van bijna iedereen hoor die WoW gespeeld heeft is dat de community in LOTRO totaal anders is. Het is in LOTRO normaal dat je iemand even helpt als je ziet dat ie het (te) moeilijk heeft met een aantal mobs. De ene keer krijg je dan een verbaasde dankjewel en een enkele keer gebeurd het dat je iemand helpt door bijv. de mobs van hem af te pullen om vervolgens te zien dat diegene er als een haas vandoor gaat. Er zitten ook heus wel wat vervelende figuren tussen maar daar ontkom je niet aan bij een groot spel.

LOTRO kun je prima als casual speler doen maar hardcore raider kan ook. Om bepaalde armour pieces te halen moet je wel een 12 mans raid doen maar als dat toch niet je ding is kun je prima met de gear rondlopen die je niet uit deze instances haalt.

Het aansluiten bij een kin is zeker aan te raden. Voornaamste reden is de gezelligheid maar een leuke bijkomstigheid is dat je sneller hulp kunt verwachten. Probeer gewoon een trial account en kijk of je het wat vind :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Fronkels, er zijn inderdaad nog genoeg mensen in de lagere gebieden. Hoewel je overdag niet altijd een groep zult vinden daar, moet het savonds zelden een probleem zijn (op een paar uitzonderingen na). Ik speel wel op snowbourn en dat is een redelijk grote en drukke server.

Casual is geen probleem, Er zijn veel kinships die een casual aanpak hebben. Sommige spelen 3 uur per week, anderen 60. Voor beide is er wel iets te doen.

De community in lotro is wel meer volwassen dan in WoW. Dat wil niet zeggen dat je geen schreeuwende kinderen tegenkomt, want die zitten nu eenmaal overal. Soms heb je al eens een irritant persoon die iets onethisch zegt of doet, maar je zult ook veel mensen hebben die heel behulpzaam zijn.

Het helpt natuurlijk om je bij een kinship te voegen.

Oh en de graphics zijn beter dan in wow ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Fronkels,

ik heb een maand of zeven geleden de overstap gemaakt van WoW naar LOTRO (met twee maanden AoC er tussenin). En het bevalt me prima.
Er zijn op mijn server (Eldar) genoeg low levels waar je lekker samen je Fellowship quests mee kan doen, ook is er nog genoeg animo voor low level dungeons zoals Great Barrows. Zoals andere voor mij raad ik je wel aan om lekker een Kinship (equivalent van wow Guild) te joinen. De meeste mensen in LOTRO zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik vind de community van LOTRO een van de voordelen van deze MMO.

En de graphics zijn minder cartoony, en met meer detail uitgewerkt.

Ik speel de game meer casual dan dat ik met WoW deed, en dat kan ook heel goed.

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week een warden opgestart (leuke class trouwens) en het valt me inderdaad op dat je nog genoeg mensen in de lower areas ziet rondlopen(op de eldar server), Ik ben nu level 20 en tot nu toe alleen solo q's gedaan maar een fellow krijgen lijkt geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Een fellowship quest soloen met een Warden ook niet :+

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor trouwens van steeds meer mensen uit mijn kin, die niet in de UK wonen, maar wel hun adres omgezet hebben naar een UK adres. Dit om bijv een goedkoper lifetime abbo te verkrijgen. Iemand van jullie dit al succesvol gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Muer De warden is inderdaad een sterke class _/-\o_ , moet alleen nog ff wennen want ik speel al 1.5 jaar met m'n tank. Die gambits is een erg leuk systeem.

Over een lifetime abbo, ik zou die graag willen (ik weet het erg laat) maar ik zie nergens de mogelijkheid mijn abbo om te zetten. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Volgens mij moet je je current subscription cancelen en dan kan je lifetime aanvragen o.i.d.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:37
Ik wil ook weer gaan beginnen binnenkort. Zit nu met een lvl 44 champ (dwarf) en heb gister de moria special edition besteld. Eerlijk gezegd hoop ik dat er zo rond de launch van mirkwood weer een welcome back week is met mooie lifetime kortingen. Heb de vorige keer toch besloten om het niet te doen maar nu vreselijk veel spijt van :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Rhyaehar Marasz: The Leftenant of Dol Goldur 1 woord: WOW (niet "that other game")

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 04-11-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
cpt.skydiver schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:39:
Ik wil ook weer gaan beginnen binnenkort. Zit nu met een lvl 44 champ (dwarf) en heb gister de moria special edition besteld.
Nou, zodra je 45 bent snel naar de The Sirannon Gate gaan in Eregion, zodat je direct Volume 2 Book 1 kunt starten en je legendary wapen al kunt gaan lvllen. Al zijn sommige expedition quests tochwel pittig op lvl45 (vooral in die grot met Orcs).
Rhyaehar Marasz: The Leftenant of Dol Goldur 1 woord: WOW (niet "that other game")
idd _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Rfce op 04-11-2009 15:05 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
@Woutolas

Als je een lifetime abo wilt, dan moet je gewoon op de codemasters site een nieuwe verlenging doen. Daar staat de optie van lifetime ook tussen (dus geen gamecard kopen in de winkel :P).

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er erg leuk uit. In vergelijking; ik vond de filmpjes over Moria maar vrij saai terwijl de uitbreiding zelf wel heel leuk was/is. Schijnbaar hebben ze wat bijgeleerd bij Turbine wat betreft marketing.

Ik heb zin in deze uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
edit:
Ik neem het terug, heb een tweede keer gekeken naar de trailer en hij voelt nu toch een stuk beter aan dan wat ik er gisteravond van dacht.

Ik vond die nieuwste trailer wel erg cheesy... die kerel die totaal niet aanvoelt als een king (die hauberk die hij in het begin aan heeft kan ieder lvl 5 character bij de eerste de beste vendor kopen). De voiceover vond ik niet om aan te horen en de woordkeuze was ook al niet al te best.

Verder doet dat er natuurlijk niet erg veel toe als de gameplay straks goed is. Maar ik was veel meer onder de indruk van de vorige trailer met de voice over van Galadriel.

[ Voor 14% gewijzigd door The Flying Dutchman op 04-11-2009 23:03 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb ook erg veel zin in SoM.... hopelijk valt het dan niet tegen. Kijk erg uit naar de scalable instances. DN is op zich leuk maar de omgeving spreekt me helemaal niet aan. Al die vergroeiingen en vage omgevingen vind ik maar niks. Als ik het goed begepen heb mogen we straks het kasteel van Dol Guldur aanvallen en gevechten in de donkere, door fakkels verlichte gangen van een kasteel lijkt me te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Heej mensen,

ik ben nu ook serieus aan het overwegen om met dit spel te beginnen.
ben nu ongeveer 3 maanden gestopt met wow.. het boeide me op een gegeven moment totaal niet meer.
Dus hopelijk willen jullie me helpen als ik vragen heb binnenkort :p

Owja btw:

1. Hoeveel kost het nou per maand ?
2. Je begint met shadows of Angmar als ik het goed begrijp, maar vanaf welk level of vanaf welk moment zul je moeten beginnen met de moria uitbreiding? Of is dit niet zoals bij WoW gebonden aan level/progress ?

[ Voor 34% gewijzigd door Azertyftw op 05-11-2009 13:41 ]

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De meest actuele prijzen vind je bij het COG Accounts systeem (kan ik niet zien, heb een lifetime).
Vanaf level 45 ongeveer kom je in de regionen van de expansion als je daarvoor kiest. Echter kan je ook lang in SoA gebied rondlopen. Onthoudt wel dat je zonder Moria twee classes en twee character slots mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
MueR schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:49:
De meest actuele prijzen vind je bij het COG Accounts systeem (kan ik niet zien, heb een lifetime).
Vanaf level 45 ongeveer kom je in de regionen van de expansion als je daarvoor kiest. Echter kan je ook lang in SoA gebied rondlopen. Onthoudt wel dat je zonder Moria twee classes en twee character slots mist.
Ah okee das fijn :)
En welke classes zijn dat dan :P .. ja zit nu op stage en heb geen toegang tot de sites xD
Maar meende dat het zowieso cheaper was dan WoW ... correct me if i'm wrong!

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azertyftw schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:05:
[...]

Ah okee das fijn :)
En welke classes zijn dat dan :P .. ja zit nu op stage en heb geen toegang tot de sites xD
Maar meende dat het zowieso cheaper was dan WoW ... correct me if i'm wrong!
Klik en je kan alle site's bekijken.
cheaper weet ik niet, weet wel dat je een leuke life time heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik zou dus echt even niet via een proxy inloggen op je account bij codemasters. Ik gok een 12 tot 14 eurie per maand. Kan ook minder zijn.

De classes die je mist zijn de Warden en de Runekeeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat moet je ook zeker niet doen. Geen enkele risico's lopen.

Het is handig als je graag wilt internetten, waar het niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:37
13 euro per maand. Maar op sommige plekken kun je lekker goedkoop gamecards ed halen.
Ook is het zo hoe langer je vooruit koopt hoe goedkoper het is.

Ik heb paar dagen terug nog de moria special edition (met 60 dagen game tijd voor nieuwe/oude spelers) besteld voor €24 incl verzenden!

[ Voor 12% gewijzigd door cpt.skydiver op 05-11-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:44:
Ik heb ook erg veel zin in SoM.... hopelijk valt het dan niet tegen. Kijk erg uit naar de scalable instances. DN is op zich leuk maar de omgeving spreekt me helemaal niet aan. Al die vergroeiingen en vage omgevingen vind ik maar niks. Als ik het goed begepen heb mogen we straks het kasteel van Dol Guldur aanvallen en gevechten in de donkere, door fakkels verlichte gangen van een kasteel lijkt me te gek.
Ahhh... helemaal mee eens.

Ik heb genoeg van die DD omgevingen, ik wil iets dichterbij het verhaal, dus idd meer kastelen, bossen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik hoop dat er in Dol Guldur ook Carn Dum achtige fellowship quests komen. Aan raiden zal ik waarschijnlijk niet zo snel toekomen (in principe is mijn karakter met 4 radiance pieces en verder goede gear en hoge virtues wel vrijwel klaar voor, maar het is meer dat ik er te casual voor speel).

Ik verwacht wel dat Dol Guldur echt episch zal worden.
Gelukkig hoeven we niet lang meer te wachten :).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:48
Dat ligt er een beetje aan wat ze gaan doen en of er veel dread zal zijn. met 40 radiance houdt het dan namelijk niet heel erg over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Hiawatta schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:42:
Dat ligt er een beetje aan wat ze gaan doen en of er veel dread zal zijn. met 40 radiance houdt het dan namelijk niet heel erg over.
Daarom hoop ik dus ook dat er normale quests in Dol Guldur zullen zijn, naast de raid. De raid zal ik sowieso niet inkomen met mijn 40 radiance. Maar normale quests ala Carn Dum quests zullen toch hopelijk wél tot de mogelijkheden behoren. Ik ben daarom ook heel benieuwd of Dol Guldur een quest hub + raid zal worden (dat zou top zijn!) of dat het alleen een raid is (dat zou ik teleurstellend vinden).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:43
/Agree.

Ik hoop echt dat je niet de DN set nodig hebt voor Dol Guldur. Ik heb mijn hele gewone Moria radiance gear enzo wel, maar ben daarna gestopt. Ik vertik het, na die set te hebben behaald, nog eens een set te moeten grinden in Moria, en dan nog wel in de FoS, IMO een van de meest waardeloze plekken van Lotro.

Ik wil in Mirkwood best een nieuwe radiance set bij elkaar rapen, maar het is gewoon dat ik een punt wil zetten achter Moria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Volgens mij hoorde ik dat er een instance cluster bij zat, behalve de raid ook normale instances dus. Maar of ze 3 of 6 man zijn weet ik niet, misschien wel beiden, net als met Book 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ik begreep 2 3-mans, 1 6-mans en 1 12-mans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:46:
Ik hoor trouwens van steeds meer mensen uit mijn kin, die niet in de UK wonen, maar wel hun adres omgezet hebben naar een UK adres. Dit om bijv een goedkoper lifetime abbo te verkrijgen. Iemand van jullie dit al succesvol gedaan?
had je hier al antwoord op gehad?

vind het namelijk erg nasty van CM dat ze 60 /70 euro meer vragen terwijl met huidige currency de lifetime maar 165 euro kost in engeland...

zit er wel over te denken om te switchen hehe

[ Voor 19% gewijzigd door CrawlFish op 06-11-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
CrawlFish schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:20:
[...]

had je hier al antwoord op gehad?

vind het namelijk erg nasty van CM dat ze 60 /70 euro meer vragen terwijl met huidige currency de lifetime maar 165 euro kost in engeland...

zit er wel over te denken om te switchen hehe
Ik heb het zoals velen bij Mirkwoord gedaan. Ze hebben nog nix gezegd erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Gisteren voor 't eerst als kin DN in 1 avond helemaal gecleared. Begonnen rond half 9 en waren ongeveer kwart voor 12 klaar, dus 't ging erg goed.

Alleen op mistress een soort van wipe, ging 1 iemand dood tijdens eerste fase en disconnecte, dus toen maar allemaal dood gegaan en minstrel dood gaan liggen, maar verder probleemloos.

Daarnaast shoulders gewonnen, dus zit nu op 5/6 van de DN set, alleen de helm nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik zag dit staan op g2play :
http://www.g2play.net/sto...60-Days-Game-Card-EU.html
15euro voor 60dagen, is dit legaal? En zijn er misschien nog andere plekken waar je ook redelijk cheap gametime kan kopen, of is het gewoon het beste om het via Codemasters te doen?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
Rynji schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:15:
Ik zag dit staan op g2play :
http://www.g2play.net/sto...60-Days-Game-Card-EU.html
15euro voor 60dagen, is dit legaal? En zijn er misschien nog andere plekken waar je ook redelijk cheap gametime kan kopen, of is het gewoon het beste om het via Codemasters te doen?
Op zijn zachts gezegd is er aardig wat controverse rondom g2Play. Prijzen zijn laag maar de vraag is vaak of het legaal is. Zo zouden ze ook W7 heel goedkoop verkopen. Ze zouden in HongKong zitten, maar daar zitten ze niet en hongkong probeert de site plat te krijgen.
Ik zou er zelf niet moeilijk over doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Mijn mirkwood is ook besteld.

Zaterdag veel plezier gehad in de ettenmoors. Zo'n 40 KB's en 3500 renown (ik ben guardian btw ;))

Die nieuwe 2hander bijl is echt super, mijn renown en killing blows stijgen eindelijk wat deftig. Natuurlijk is het vaak nog lastig als al de creeps in Oiled TA zitten te schuilen, dan zit ik daar met mijn boog.

Ook een paar single creeps tegengekomen, allemaal verslagen zonder al te veel moeite (spider burrow was wel irritant en warg stuns). De moeilijkste was die high level defiler, die bleef zichzelf af en toe healen. Na een tijd zat hij zonder power en toen kon ik het wel afmaken.

Toch jammer dat die deeds enkel gelden voor killing blows. Zit nu wel aan 108 dode wargs op mijn lijstje, de rest is minder. Totaal van 398 killing blows (opnieuw, als guardian)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ach Lointje, jij hebt in Overpower nog enigsinds DPS. Probeer een Warden :+ We hebben 1 ranged skill die wel handig is om wegrennende Wargs, verder is onze DPS echt niks.

[ Voor 38% gewijzigd door MueR op 09-11-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Lointje schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:38:

Zaterdag veel plezier gehad in de ettenmoors. Zo'n 40 KB's en 3500 renown (ik ben guardian btw ;))

Die nieuwe 2hander bijl is echt super, mijn renown en killing blows stijgen eindelijk wat deftig. Natuurlijk is het vaak nog lastig als al de creeps in Oiled TA zitten te schuilen, dan zit ik daar met mijn boog.

Ook een paar single creeps tegengekomen, allemaal verslagen zonder al te veel moeite (spider burrow was wel irritant en warg stuns). De moeilijkste was die high level defiler, die bleef zichzelf af en toe healen. Na een tijd zat hij zonder power en toen kon ik het wel afmaken.

Toch jammer dat die deeds enkel gelden voor killing blows. Zit nu wel aan 108 dode wargs op mijn lijstje, de rest is minder. Totaal van 398 killing blows (opnieuw, als guardian)
Als guardian heb je het in EM wel erg zwaar inderdaad, erg lastig om snel renown te krijgen. (toen ik met mijn RK in EM kwam, ging er een wereld voor me open, zo snel als dat gaat :P)
Wel diep respect voor een kinnie, die heeft zijn guardian nu op R8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik ben aan het mikken op pensioen op Rank 9. Dat zou mooi zijn. "High Warden Rhyaewald, Warden of Annuminas". Win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
De moeilijkste was die high level defiler, die bleef zichzelf af en toe healen. Na een tijd zat hij zonder power en toen kon ik het wel afmaken.
Netjes hoor... denk dat je het tegen een warleader wel aflegt trouwens.
Heb jij overigens de getraite versie van Stamp? Ik heb nu een First Age wapen waarmee ik de cooldown tot 10s heb teruggeschroefd. Dat lijkt me super handig om de defiler zn heal te interrupten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Hey wardens hebben een DPS stance. (Dat je dan in twee seconden zonder power ligt en op de grond zonder bpe laat ik even terzijde :P ) Goede is de ambush als die lukt en de slow javelin. Voor de rest is het rondkrijgen van gambits niet eenvoudig lijkt me. Wel heb je morale leech en dots, als de overmacht niet te groot is, en met javelins hoef je ook niet continu melee te blijven.

En ja, guardian wordt vaak onderschat in de ettenmoors. Ik moet zeggen dat het verschil met mijn 2nd age 1h in block stance en mijn 1st age 2h bijl (traagste) in traited OP bijna een 100% increase is.

edit: vergeten te refreshen :)
Ronnie dat valt wel mee als je ietwat melee kan gaan maar als hunter of RK is het natuurlijk easymode. Ik heb eens een BA gemaakt, die was op een kleine week al rank 4. Mijn guardian is rank 6, halfweg naar rank 7. Solo moet je rekenen op 1-2 renown als je een pijl ranged kan schieten, 8-40 renown als je melee geraakt. En dan proberen die 7 dots te overleven.

Johnny, neen, die staat nog op 50s (door armour). Heb het al overwogen maar ofwel moet ik continue wapen switchen, zoals mijn sprintwapen :D Warleader lijkt me inderdaad moeilijk, die hun heal is zowaar nog groter. Zal het eens proberen als ik er ooit een alleen tegenkom. Heb er ooit een neergehaald, maar die liep gewoon weg, sprong dan van de brug en probeerde dan weer op de brug te geraken :D (hij kon lopen in water, ik moest zwemmen)

[ Voor 41% gewijzigd door Lointje op 09-11-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Lointje schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:52:
(Dat je dan in twee seconden zonder power ligt en op de grond zonder bpe laat ik even terzijde :P )
QFT. Maar daar heb ik een oplossing voor. Ik loop rond met 2 Runekeepers, wat javelins in het rond mikken, zij elektrocuteren de wargs wel voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Vanavond eindelijk Pendevig Clog gewonnen in Skumfil :)
Afgelopen week stuk of 10x gedaan en geen een keer zien droppen, vanavond 2x gedaan en 1e run voor mij en 2e run dropte die voor capt
Ik weet wel wie ik mee neem als ik nog eens ga voor die cloak en wie ik de loot kist laat openen ;)

En toch maar eens gaan kijken of er niet een betere necklace is dan ik nu heb, heb nu sublime dawn rose, weet niet of d'r nog betere zijn voor champs/guards/wardens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Gisteren terug ettenmoors in en op 2 uur tijd 25 KB's + 1300 renown gehaald. Ik denk wel dat ik nu redelijk doorheb hoe ik solo aan een mooi inkomen geraak. Toch waren er serieus wat gankgroups, de pijnlijkste waren 3 wargs, 2 spiders en een defiler groepje die tss het gevecht en de GY lagen. Probeer dat maar eens te overleven. En die miljoenen dots doen ook nog altijd pijn, ik had liever een refresh van de dots gezien ipv stacking. Wel waren er enkele hunters die alsnog poison verwijderden van mensen die niet in hun groep zitten. Vond ik wel aangenaam.

Verder heb ik nog 5 deeds te gaan:
- BO + mistress
- Watcher (ja nog altijd niet :( )
- Lorien beasts
- Lorien orcs (waarom telden die in BoL niet mee...)
- MoM dragonets.

Alle SoA deeds heb ik, de resterende zijn ettenmoors deeds, emotes, fish deeds (of hidden deeds die met behulp van de 5 hierboven ook voltooid raken). Al mijn virtues zijn dus lvl 12+ een cap raise zou handig zijn... ^^

En grats met de cloak :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 15:26
Zaterdag avond eerste ervaring als creep gedaan met een aantal kin members (Nemo Nisi Mors op Gilrain), na een uur zoeken naar een leuke class uiteindelijk Defiler geworden.
Leuke avond alleen de raid leader was een beetje gestressed, kwamen we in een gebied met Freeps bleven we 0.001ms vechten en dan riep hij weer follow me please!.. Dit alles via macro's en niet via chat... beetje onhandig gedoe, maar raid leverde wel 2 ranks op!

Qua levelen nog steeds bezig met mijn Runekeeper sinds 3 weken, lvl 36 atm en hoop voor SoM 60 te zijn zodat ik met de kin mee kan lvlen en raiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024

Ben ondertussen R9 op mijn Grd Soms is het spelen met Grd echt wel leuk... Ik ben al snel verleid om met mijn Mini of Hunter te gaan spelen (beide R6) is zo makelijk om renown te farmen >:)

Echter ben ik vaak al snel verveeld en blijf ik het op mijn brg (R7) en grd veel leuker vinden... is wat uitdagender. Grd blijft toch echt leuk om met pledge te chargen schrikken creeps over t algemeen wel van LOL

[ Voor 18% gewijzigd door Bobbie1980 op 10-11-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Lointje schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:14:
Alle SoA deeds heb ik, de resterende zijn ettenmoors deeds, emotes, fish deeds (of hidden deeds die met behulp van de 5 hierboven ook voltooid raken). Al mijn virtues zijn dus lvl 12+ een cap raise zou handig zijn... ^^
Overachiever :+ Overigens betwijfel ik of ze de virtue cap gaan verhogen. Dat deden ze met Moria ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:31:
[...]

Overachiever :+ Overigens betwijfel ik of ze de virtue cap gaan verhogen. Dat deden ze met Moria ook niet.
Volgens mij waren er op een gegeven moment wel geruchten dat er iets met de virtues gedaan zou worden... maar ik heb er nog niet veel van terug gezien de laatste tijd. Misschien kan iemand het morgenavond vragen (dan is er geloof ik weer een dev chat).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ja ik denk ook niet echt dat het gaat gebeuren, maar een extra virtue slot of de cap naar 12 zou welkom zijn.

En ja, het klinkt veel (die deeds), maar ik haal bijna al mijn deeds gewoon door mensen uit de kin her en der te helpen. Dan zijn er nog maar een paar waar je echt voor moet gaan farmen. Alleen trollen in sarnur, MM en giants in trollshaws hebben we ooit een deed-avondje voor gedaan :)

Skirmish systeem ziet er echt goed uit! (screenshots gezien) Leuk dat je ze ook solo kan doen, heb je niet altijd last van mensen die er niets van bakken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Het gave van de skirmishes lijkt mij ook dat er uitdagende solo content is. Ik hou van uitdaging, maar voor veel content die uitdagend is, heb je meerdere mensen nodig. Mijn kingenoten zijn meer casual spelers en dus kan ik niet altijd bij hen terecht.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Lointje schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:14:
- Lorien beasts
- Lorien orcs (waarom telden die in BoL niet mee...)
He, gisteren toevallig voltooit op mn main, en ineens ook de title: "Doer of great Deeds" erbij, wel lol.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Lointje schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:19:Leuk dat je ze ook solo kan doen, heb je niet altijd last van mensen die er niets van bakken ^^
Mits je niet zelf zo'n speler bent ;)

Ik heb weer eens de Silmarillion gelezen en wel weer zin in Lotro aan te zetten, maar wacht toch maar even af op het geQQ als SoM dadelijk een maandje of wat uit is. Dan blijkt 't geslaagd te zijn en zijn de area's in-game lekker rustig, of heb ik niet al teveel gemist.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meesten van jullie hebben 'm waarschijnlijk al een eeuwigheid op farmstatus, maar vanavond hebben we met onze kin dan voor het eerst The Blind One neergehaald - we hebben zelf in een aantal runs de strategie uitgedokterd (massale wipes natuurlijk) en vanavond op de eerste poging neer....

..... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:21:
De meesten van jullie hebben 'm waarschijnlijk al een eeuwigheid op farmstatus, maar vanavond hebben we met onze kin dan voor het eerst The Blind One neergehaald - we hebben zelf in een aantal runs de strategie uitgedokterd (massale wipes natuurlijk) en vanavond op de eerste poging neer....

..... :)
Gratz en troost je onze kin is er nog niet eens aan begonnen, we hebben te weinig kinnies die voldoende uitgerust zijn om naar binnen te gaan. Wij hebben besloten om eerst een aantal kinnies op orde te krijgen (qua gear) en dan dn in te gaan. Ik begin er wel zin in te krijgen want die gear en jewels zien er lekker uit :*)

• JohnnyV76
Gratz met de BO :)
1e keer is echt zo'n adrenaline rush als je voelt dat het gaat lukken.
We hebben hem nu in principe ook op farm maar de groep samenstelling is wel belangrijk. Van de week geprobeerd met 2 champs en 2 guards in de groep en maar 1 LM en zonder burglar. Corruptions removen doen we ranged (hunter/RK/Loremaster) en we hebben nu al een paar keer gemerkt dat met 4 man er heel veel resists/misses zijn en met 5 ranged removers zo goed als geen. Normaal hadden we een warden die de ghosts chain-fearde en samen met een loremaster de ghosts makkelijk onder controle hield maar onze beste warden is naar een andere kin vertrokken. 2 champs zijn zo goed als nutteloos bij dit gevecht maar we hadden wat gebrek aan inschrijvingen dus zo maar geprobeerd... kansloos jammer genoeg :S

• Lointje
*zwaait naar johnny* Die turtle run gisteren was wel vreemd. Captain had geen oathbreakers en weigerde ook dit te gaan retraiten. Jouw vriendin kon nog redelijk aggro overnemen als warden (hoewel hij jammer genoeg even op mij terugsprong waardoor ik alsnog een 1500 buff had), maar die tweede run had ik 1 champ die wel zijn forced shout deed elke keer ik aggro liet vallen, maar zelfs zonder te meppen op de turtle voor 15 seconden had ik nog aggro (wth?) Mooie 2000 damage elke 5 seconden...
Bovendien riep de no-oathbreakers-captain bij 220k al voor FH, waardoor iedereen zo goed als dood was rond 70k.

Na 2 wipes heb ik vriendelijk bedankt en nog even gaan repairen en uitgelogd. Vind het turtlegevecht nog altijd gigantisch dom (en simpel), maar als het driemaal na elkaar mislukt (ik kwam bij de 2e poging erbij) dan is het wel genoeg.

Wij hebben de BO ook nog niet neer, zo'n 2 of 3 keer geprobeerd, al in de laatste fase geraakt. 1e fase blijft lastig, omdat beide tanks altijd zo weinig geluk hebben met het rollen op coins (ik zit op 0 op 24 coins, de andere op 0/13) dus lekker veel resists (-2 skill level of zo). Vanavond gaan we hopelijk nog eens naar DN.

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dev Chat gisteravond
Sapience: Remember! Skirmishes Sneak Peek is coming! Watch for it!
Ik wed om 10 mithril flakes dat wij dat niet krijgen.

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:55
Zou het niet gewoon een filmpje of iets dergelijks zijn ipv een ingame iets?

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
WarCry skorpion352: when will the nda be lifted?

Sapience We're getting close obviously but we're not dropping it just yet. That said we know everyone is really excited to get their hands on the expansion. So we're going to be announcing a Skirmishes sneak peek very soon. You'll be able to get into Skirmishes and see what they're all about. Keep an eye out!

• MADG0BLIN
Ah ok, ik heb niet de hele devchat gelezen. ;)
Mm, ben wel benieuwd inderdaad of wij het ook krijgen..

• The Flying Dutchman
Ik denk dat MueR gelijk heeft. Ik geloof ook niet dat wij dat krijgen. Als dit het geval is zal er wel weer een storm van kritiek op de lotro europe forums te lezen zijn (en terecht natuurlijk), waar Codemasters zich vervolgens weer geheel niets aantrekt.

The Flying Dutchman

• rik86
MueR schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:59:
Dev Chat gisteravond

[...]

Ik wed om 10 mithril flakes dat wij dat niet krijgen.
Krijg ik ze als je gelijk krijgt? Dan durf ik die weddenschap wel aan :P

Verder wel een leuke devchat om te lezen :)

• Lointje
Jammer dat sommige vragen altijd zo oliedom zijn, en ze blijven redelijk vaag maar denk dat ze dat soms wel moeten zijn. Wel is het goed om te horen dat een paar long-standing bugs er eindelijk uit gaan. Ook ettenmoors raiding zal waarschijnlijk weer zijn intrede doen.

• rik86
Vooral leuk in de zin van dat er tenminste nuttige antwoorden uitkomen, dat is lang geleden bij die chats;

Die aanpassing in renown/infamy is denk ik wel een goede, maar verder wordt 't een mooi uitgeklede mini-expansion, ik hoop dat die skirmishes echt zo super geweldig zijn als ze doen lijken...

• Rfce
WarCry SeanMc74: Will we beable to raise our traits beyond 10 and will we get more legendary traits?

Graal Existing traits will probably not increase passed 10. We are looking at adding more virtues after Mirkwood. New Legendary Traits are always possible, upgrading existing legendary skills or adding new skills.
Aah jammer :-(

euh...ja

• The Flying Dutchman
Toch ben ik wel positief na het lezen van de dev chat.

- bigger than Eregion (dat is toch een behoorlijk grote regio)
- skirmishes klinkt nog steeds heel goed
- nieuwe mogelijkheden verkrijgen radiance gear

Inderdaad jammer van de traits... ik had gehoopt dat de virtue trait cap naar 12 of 13 zou gaan. Traits zijn een tof systeem, jammer dat Turbine daar niets mee doet. Hetzelfde geldt voor fellowship maneuvres. Die zijn zo tof, doe er alsjeblieft een keer wat mee zodat ze weer de moeite waard zijn in end-game content.

Verder maar hopen dat ze de legendary items niet verprutsen door de verkeerde legacies in pool A en B te stoppen (bij identification krijg je legacies uit pool A, dit zouden de betere legacies zijn, bij reforges krijg je legacies uit pool B, die worden beschouwd als de minder goede legacies).

The Flying Dutchman

• MADG0BLIN
Als ik het goed lees krijgen we alleen maar 1 nieuwe skill/upgrade? Dan vraag ik me echt af waar die nieuwe level cap voor nodig is... Hopelijk is het niet weer zo unbalanced als vorige keer met MoM.
En daarnaast is oude content meteen weer makkelijker om te halen. Ben opzich erg benieuwd naar de uitbreiding en inderdaad voornamelijk de skirmishes en nieuwe instances/raids maar de level cap had niet gehoeven wmbt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Onze eerste poging om DN op een avond te clearen ging redelijk. We waren in 3 uur klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
MueR schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:35:
Onze eerste poging om DN op een avond te clearen ging redelijk. We waren in 3 uur klaar :+
Wat was het nou? E-peen FTL? :P

3 uur is netjes hoor. Wij zijn gisteravond ook gegaan. Om 19:45 begonnen we en om 22:00 was zholuga neer. Prima tempo ook en om 22:30 stonden we voor de BO nadat iedereen nog even zn nieuwe piece gehaald had. 1e poging ging heel vaag... beide tanks kregen een oogje, 1 liep naar onze captain om hem over te dragen maar cap had al wat damage gekregen en was poef dood. Tanks kregen er meteen weer en en gingen ook binnen no-time het hoekje om. Was niet tegenaan te healen.

We hadden 4 ranged corruption removers en toen we begonnen was het meteen een miss. Melee classes probeerden bij te springen maar da's behoorlijk dodelijk door de aura van de BO. Tank was al snel niet meer te healen dus weer een wipe :(
3e poging weer te veel resists maar we bleven vol houden tegen het eind aan toch teveel corruptions en misses/resists op de removals en we wipeten op 23k. Sjips.
Laatste poging dan want het was al 23:30. Burglar eruit, hunter erin. Wederom resists maar met 1 man extra was het nu op te vangen en dit keer ging het foutloos. Voor het eerst op mn minstrel de BO neer. Dan nog even snel de mistress doen maar de concentratie was weg en bij de laatste fase ging het ook te rommelig. hunter dood... rez.... poef buiten de instance... huh? Minstrels gestunned... anderen begonnen dood te gaan en met 4/5 man minders nog even doorgegaan maar er was toen te weinig DPS om die stunnende adds snel dood te maken. Het was inmiddels alweer na 00:00 dus naar bed en zondag maar die MoP neerhalen!! hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:29

TAA

Liever IRC

MueR schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:35:
"Redelijk"? Het ging als een trein man!

En over de e-peen... MueR vergeet even voor het gemak de cowering noobie die hij meegebracht had :P Weer een alt DN ready. Is toch wel een stuk gemakkelijker als 3x op een avond wipen op de Watcher voor 2 andere +20 pieces die je daarna toch weg doet 8)7

Hopen dat we de komende weken voor SoM nog wat meer alts kunnen equipen en dan doorstomen naar Dol Guldor. De sfeer daar staat me erg aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Wij zijn gisteren ook naar DN gegaan, maar wij doen het nog redelijk rustig. Hadden 3 nieuwe mensen mee die maar 60 radiance hadden. En 3 pugs. Toch met gemak de trolls, zholuga en istum neergehaald. Werd al laat voor sommigen (na 2.5 uur btw) dus maar gestopt daar.

Met 0 wins op 27 coins begint het nu wel pijnlijk te worden voor mij. De rolls in kwestie waren 50, 23, 9. En het waren weer 2 pugs (en 1 kinnie) die wonnen, dus de kans dat ik er de volgende keer wel bij ben is niet denderend groot. (pugs waren best wel goed, dus we kunnen hun niets verwijten). Ach ja, met SoM die nieuwe instances aframmen zodat ik ook 120 rad heb en dan heel misschien heb ik wat geluk in de DG raid.

Ondanks mijn stinky rolls, was het een leuke avond, Alle 3 de bazen van de 1e keer neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
TAA schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:09:
"Redelijk"? Het ging als een trein man!

En over de e-peen... MueR vergeet even voor het gemak de cowering noobie die hij meegebracht had :P Weer een alt DN ready. Is toch wel een stuk gemakkelijker als 3x op een avond wipen op de Watcher voor 2 andere +20 pieces die je daarna toch weg doet 8)7
Mjah, ik had even niet bedacht dat mn LM wel Watcher ready was, maar nog 10 rad moest hebben voor DN :P Stomme gear gating :r Toch best creatief om met een cowerende LM toch in leven te blijven en redelijk effectief te anti-stunnen en power-sharen bij de trolls.

@Lointje:
Zeg gewoon een keer tegen je kinship dat je het na 27 keer toch wel beu begint te worden. Je hebt een ander loot systeem nodig als het na 27 keer voor een vaste speler nog altijd 0 heeft opgeleverd.

[ Voor 14% gewijzigd door MueR op 13-11-2009 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

MueR schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:58:
[...]

@Lointje:
Zeg gewoon een keer tegen je kinship dat je het na 27 keer toch wel beu begint te worden. Je hebt een ander loot systeem nodig als het na 27 keer voor een vaste speler nog altijd 0 heeft opgeleverd.
Of een andere raid group :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verkeerde server TAA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

We recruiten geen tanks dus het was geen hint richting Avalanche >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
10% xp boost al actief nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar de mirkwood expansie alvast ge-pre-ordered. ook is mijn hoogste character pas lvl 40 ;)

We zijn met een stel IRL vrienden begonnen met wat characters aan te maken en we proberen samen te levellen. We hebben nu precies een groep van 6 man, waarvan de een erg actief en de ander wat minder. Ik zie hier wel wat problemen om rond hetzelfde level te blijven, vandaar dat het voor mij een altje blijft.

Eergisteren weer eens GB gedaan. Helaas kon een iemand niet mee, dus we zaten met een groep van 5 man. (guardian, minstrel, LM, burglar, hunter rond lvl 26) . Alles ging erg goed, tot de forge. Het lukte ons wel voor 1 persoon de key te forgen zodat we verder konden naar de endboss, maar wat is hier nu de beste tactiek? (bij de forge). Eerst zorgen dat je alle monsters dood en dan om de beurt de key forgen of constant wisselen per persoon?

We hebben de instance dus wel kunnen afronden, maar vier man heeft nu nog steeds de quest open staan om de key te forgen. iemand goede tips?

alvast bedankt en sorry voor de noob vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gewoon om beurten forgen en killen. Dat levert ook nog wat XP op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi guys, ik ga LOTRO ook eens proberen. Ik was van plan om op Snowbourn te gaan spelen. Heeft iemand misschien nog een plekje in zijn "kin"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:09:
Gewoon om beurten forgen en killen. Dat levert ook nog wat XP op.
Forgen in de Great Barrows? Heb ik iets gemist, is daar wat aangepast?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Yup maar het is wel alleen op mob kills maar toch. Zaterdag maar een paar uurtjes alt levellen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Rfce schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:37:
[...]

Forgen in de Great Barrows? Heb ik iets gemist, is daar wat aangepast?
yup, is met de bree revamp gebeurd.

Voorheen moest je terug naar bree om de key te laten forgen, nu kun je dat in de barrows zelf doen.

Wel krijg je bij elke forge van een key, een wave met adds.
Het handigst is om 1 voor 1 de key te forgen, dus eerst alle adds doodmaken voordat de volgende key geforged word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de komende tijd niet meer online. Te weinig uitdaging atm en CoDMW2 is net uit, vandaar ik tegen de tijd dat SoM uitkomt sporadisch online ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:30:
Hoi guys, ik ga LOTRO ook eens proberen. Ik was van plan om op Snowbourn te gaan spelen. Heeft iemand misschien nog een plekje in zijn "kin"?
Welkom :)

In onze kin is er zeker nog plaats maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wat je wil: (nederlandstalig/engelstalig, causal/raid-oriented/tussenin, grote kin/kleine kin, ...) enzovoort.

Weet je al welke class je gaat spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een casual speler, momenteel heb ik een runekeeper aangemaakt. Ik houdt wel van magische classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Epic Fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:22
Wie, wat, waar?? of dat bovenstaande zegt dat RK magische class is? kan hem daar niet geheel ongelijk in geven..
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.