Hey wardens hebben een DPS stance. (Dat je dan in twee seconden zonder power ligt en op de grond zonder bpe laat ik even terzijde

) Goede is de ambush als die lukt en de slow javelin. Voor de rest is het rondkrijgen van gambits niet eenvoudig lijkt me. Wel heb je morale leech en dots, als de overmacht niet te groot is, en met javelins hoef je ook niet continu melee te blijven.
En ja, guardian wordt vaak onderschat in de ettenmoors. Ik moet zeggen dat het verschil met mijn 2nd age 1h in block stance en mijn 1st age 2h bijl (traagste) in traited OP bijna een 100% increase is.
edit: vergeten te refreshen
Ronnie dat valt wel mee als je ietwat melee kan gaan maar als hunter of RK is het natuurlijk easymode. Ik heb eens een BA gemaakt, die was op een kleine week al rank 4. Mijn guardian is rank 6, halfweg naar rank 7. Solo moet je rekenen op 1-2 renown als je een pijl ranged kan schieten, 8-40 renown als je melee geraakt. En dan proberen die 7 dots te overleven.
Johnny, neen, die staat nog op 50s (door armour). Heb het al overwogen maar ofwel moet ik continue wapen switchen, zoals mijn sprintwapen

Warleader lijkt me inderdaad moeilijk, die hun heal is zowaar nog groter. Zal het eens proberen als ik er ooit een alleen tegenkom. Heb er ooit een neergehaald, maar die liep gewoon weg, sprong dan van de brug en probeerde dan weer op de brug te geraken

(hij kon lopen in water, ik moest zwemmen)
[
Voor 41% gewijzigd door
Lointje op 09-11-2009 15:59
]