Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Thnx, ik zat het duitse gedeelte door te nemen, daar reageert men wat meer als Ofgficer.
Mijn duits is niet goed, maar zoals ik het daar lees "lijkt" het alsof ze er toch nog mee bezig zijn.
En wanneer krijgen wij mylotro?
Blijf het toch jammer vinden.
Dat gezegd zijnde ben ik gisteren naar de moors gegaan. Totale rode map, creeps liepen gewoon over ons heen waar we ook kwamen. Mijn stoute schoenen aangetrokken en een raid opgestart. Paar domme beslissingen genomen, maar uiteindelijk kregen we wel de overhand. De creeps hebben dan een trol genomen (lol), toch nog vlug Lug ingenomen en een paar keer over hun heen gewalst. Uiteindelijk zo'n 1000 renown, en als guardian 6 KB's gehaald. Commentaren waren heel bemoedigend toen ik uiteindelijk naar bed ging. Altijd tof, want zo ervaren ben ik niet als moors-raidleader =)
Ondertussen nog steeds geen waarschuwing op het forum.
Verwijderd
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Daarnaast had ik toch ook wel verwacht een wat zachter prijsje te betalen voor een minor expansion. Met een beetje een normale conversie van dollar naar euro was het inderdaad ook een zacht prijsje geworden.
Maar 28 euro voor SoM + AP ligt duidelijk boven de grens van een impuls aankoop. Persoonlijk had ik een `impuls aankoop' prijs verwacht en redelijk gevonden voor een minor expansion.
Vergeet ik voor het gemak maar eventjes nog dat we geen mylotro krijgen hier...
The Flying Dutchman
Verwijderd
Zo kijk ik er ook tegen aan. Ik heb die thread op het Codemaster forum gisteravond ook gelezen en het is toch een kwestie van gelijk hebben en gelijk krijgen. Diegenen die roepen dat dit geen goede deal is t.o.v. Turbine hebben wat mij betreft helemaal gelijk, maar dat weten ze bij Codemasters ook wel - ik denk dat je geen enkele on topic reactie van ze gaat krijgen. Ik denk dan ook niet dat daarover doorposten op het Codies forum ook maar enige zin heeft (behalve dat het leuk leesvoer is).JohnnyV76 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:20:
Ook ik vind het onderscheid van prijzen belachelijk maar meer dan een slecht gevoel over de service van CM hou ik er niet aan over. Vandaag of morgen zal ik toch braaf de 28 euro gaan overmaken voor mijn account en die van mijn vrouw. Gezien de Euro per uur Fun verhouding de 28 euro zeker waard is maakt dat me weinig uit. Het is gewoon heel jammer dat ze zoveel kwaad bloed kweken door het onderscheid maar dat het geen overhaaste beslissing is geweest staat ook vast. Kennelijk hebben de marketing teams en bazen daar voor deze weg gekozen omdat ze denken dat het het beste is voor het bedrijf. Uiteindelijk zal dat ook zo zijn als we allemaal betaald hebben en dit over een poosje weer nagenoeg vergeten is.
Dus uiteindelijk is het een kwestie van SoM kopen (met of zonder extra slots), of stoppen - en dat is natuurlijk geen optie
Dat de prijzen door wisselkoersen niet overal gelijk zijn vind ik ook niet zo'n probleem, computerspellen hangen toch al met uitbreidingen in europa al eeuwenlang tussen de 20 en 30 euro. En dat we als lifetimers niet voorgetrokken worden snap ik ook wel, maar vooral 't verschil tussen VS en Europa maakt me soms best wel pissig.
Gaan ze de volgende keer omhoog vanwege de wisselkoersen, dan gooi ik d'r vast weer een boos postje neer
En zolang SoM maar leuk is, dan hoor je mij de komende tijd niet klagen
Verwijderd
20 euro voor de special edition had ik er wel voor overgehad.. Het lullige van zo'n digital download is ook nog eens dat je hem nooit voor 5 euro uit een grabbelbak kunt halen maar hij altijd zo duur blijft.
LOTRO was wel een van de leukste spellen die ik de afgelopen jaren gespeeld heb.
Anders een alliance proberen met een andere kin? Elk 6 mensen en binnengaan.
Gisterenavond weer gewiped op de mistress, d'r zitten daar toch nog een paar pittige dingetjes in
Nee, in het topic niet nee. In de email zijn ze een stuk meer aan het babbelen.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:36:
Zo kijk ik er ook tegen aan. Ik heb die thread op het Codemaster forum gisteravond ook gelezen en het is toch een kwestie van gelijk hebben en gelijk krijgen. Diegenen die roepen dat dit geen goede deal is t.o.v. Turbine hebben wat mij betreft helemaal gelijk, maar dat weten ze bij Codemasters ook wel - ik denk dat je geen enkele on topic reactie van ze gaat krijgen. Ik denk dan ook niet dat daarover doorposten op het Codies forum ook maar enige zin heeft (behalve dat het leuk leesvoer is).
Overigens is het prijsverschil ook niet weinig hoor. 30% met UK prijzen.
[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 15-10-2009 12:12 ]
Zo heb ik het in ieder geval wel gedaan. Location EN country aangepast naar United Kingdom en ik kreeg de upgrade in ponden aangeboden. Met creditcard betaald en die wordt nu in ponden belast.Lointje schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:59:
Als ik mijn land naar UK verander in mijn cogaccounts, zou ik dit dan kunnen kopen in pond? Want met de huidige koers spaar ik dan nog 30% uit tov de euro :-)
Ben benieuwd hoeveel dat uiteindelijk in prijs scheelt...
Als je de uitslag maar laat wetenMoraxv schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:25:
[...]
Zo heb ik het in ieder geval wel gedaan. Location EN country aangepast naar United Kingdom en ik kreeg de upgrade in ponden aangeboden. Met creditcard betaald en die wordt nu in ponden belast.
Volgens xe.com is dat 23.4449 EUR. Nog altijd 4.5 euro goedkoper.yes, this could be the reason. i upgraded last night and was shown and charged 34.99$ for the special edition.. note that this is still better for us - non € zoners like hungarians or polish - to pay in USD.
i feel sorry for the € zoners though, that's not nice at all.
Verwijderd
Ze zijn er wel groot genoeg voor maar het zit er gewoon niet in denk ikLointje schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:15:
Nekat, onze kin is ook pas sinds een maand in DN. Daarvoor hadden heel veel mensen hetzelfde gevoel als jij nu hebt. Velen waren niet meer online enzo, dan eens de knoop doorgehakt en naar binnengaan. Het is beetje zoals de rift herontdekken en we doen nu 1 of 2maal DN per week, waar we zelfs mensen moeten weigeren ^^ Heel veel mensen vinden dit een herademing. Probleem was inderdaad dat we eerst maanden radiance runs hebben moeten doen.
Anders een alliance proberen met een andere kin? Elk 6 mensen en binnengaan.
Hoe doen anderen de loot verdeling bij de turtle btw? Wij met punten maar alt-runs tellen ook mee, ik heb maar 1 character dus gevolg is dat sommigen al bijna aan hun 3e 1st age toe zijn en ik nog lang niet aan mijn eerste
Ik zat er net trouwens al aan te denken om gewoon de SoM expansion te kopen voor 20 euro, dan maar geen mount hehe

Waar pas je de country en location dan aan? Als je betalinggegevens niet kloppen met het adres waar je CC geregistreerd staat wordt het geweigerd.Zo heb ik het in ieder geval wel gedaan. Location EN country aangepast naar United Kingdom en ik kreeg de upgrade in ponden aangeboden. Met creditcard betaald en die wordt nu in ponden belast.
Correct me if I'm wrong ; ik kan dat ding toch gewoon kopen in the Mines voor een paar G?Ik zat er net trouwens al aan te denken om gewoon de SoM expansion te kopen voor 20 euro, dan maar geen mount hehe
In mijn eigen accountinstelling (adresgegevens). Het is in ieder geval niet geweigerd. Ik heb de cloak al binnen op mijn characters.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:55:
[...]
Waar pas je de country en location dan aan? Als je betalinggegevens niet kloppen met het adres waar je CC geregistreerd staat wordt het geweigerd.
Verwijderd
Een mount ja, degene die je krijgt heeft waarschijnlijk een andere skin. Hij kost geloof ik iets van 7G.Correct me if I'm wrong ; ik kan dat ding toch gewoon kopen in the Mines voor een paar G?
Verwijderd
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorMueR schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:04:
[...]
Nee, in het topic niet nee. In de email zijn ze een stuk meer aan het babbelen.
Overigens is het prijsverschil ook niet weinig hoor. 30% met UK prijzen.
Wat babbelen ze dan meer in de E-mails? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar toch....
The Flying Dutchman
Ja, enige probleem is waarschijnlijk als ze iets opsturen dat je koopt dat het naar je adres in engeland gaat en niet naar je echte adres? Dit is nu wel een download only voor zover ik heb begrepen. Of zou je het adres van je kaarthouder kunnen gebruiken? Ik ga het eens proberen uitzoeken.TAA schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:24:
Ik geloof nooit dat CM een check op adres details kan doen; die info krijgen ze niet via de payment provider. Alleen of de transactie succesvol was. En de payment provider heeft geen mogelijkheid om CM account details te vergelijken met cc gegevens; daar leent de structuur zich niet voor (lees: is er niet op ontworpen omdat het voor de provider geen toegevoegde waarde heeft en soms juist ongewenst kan zijn).
De Goat van Moria moet je EN voor betalen (een paar G) EN genoeg rep voor hebben, EN level 50 zijn (om in Moria te komen tuurlijk).maartend schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:58:
[...]
Correct me if I'm wrong ; ik kan dat ding toch gewoon kopen in the Mines voor een paar G?
De free mount is beschikbaar op level 35, krijg je gelijk er gratis bij. Mmm, ja, ik weet wel zeker dat die free mount gelijk handiger is, en kan je gelijk ook in Moria gaan gebruiken.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
FTFYTrinsec schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:33:
De free* mount is beschikbaar op level 35, krijg je gelijk er gratis* bij.
*) Only applicable to customers outside the Euro zone.
Verwijderd
Kom ik hier en lees ik alle berichten die ik ook wil lezen: wat een wisselkoers.
Verwijderd
scheelt toch 3,20 euro op de 20 euro.
en een heerlijk gevoel krijg ik ervan
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Dus we krijgen het ook nog eens minimaal twee dagen later dan de Amerikanen... overduidelijk een verkapte free content update. Ik ga dit niet pre-orderen.Tracking 3rd December barring any unforseen issues/problems. We'll keep you updated of any developments.
The Flying Dutchman
Verwijderd
Ach je kan toch niet pre-orderen, de digitale download is niet meer op voorraadThe Flying Dutchman schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:47:
Satine:
[...]
Dus we krijgen het ook nog eens minimaal twee dagen later dan de Amerikanen... overduidelijk een verkapte free content update. Ik ga dit niet pre-orderen.
Op het forum stond dat er nog een welcome back week zou komen vlak voor de release van Mirkwood. Wie weet komt er dan ook een actie met lagere prijzen...Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:00:
Ik zit er wel over te denken om ook een lifetime abbo te nemen, enig idee of ze nog met een actie gaan komen, voordat Siege of Mirkwood uitkomt?
The Flying Dutchman
MoM was op dezelfde dag volgens mij, maar dat weet ik niet helemaal zeker
Nu vind ik 't niet zo'n ramp omdat donderdag me beter uitkomt
Verwijderd
Alvast bedankt dames
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Mastercard
GBP 19.99 (wisselkoers: 1 EUR = 0.9233 GBP )
21,65 Af
Toch iets beter dan in Euros betalen...
Hoe gaat dit nu in zijn werk? Zodra Mirkwood beschikbaar is, wordt dan automatisch dat erbij gedownload, of kan dat ook vooraf?
Zijn er ook mensen die "The Loot Bag" aanschaffen?
euh...ja
Je was nog goedkoper geweest als je de adventure pack los had aangeschaft.Moraxv schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:05:
[...]
Mastercard
GBP 19.99 (wisselkoers: 1 EUR = 0.9233 GBP )
21,65 Af
Toch iets beter dan in Euros betalen...
maaruh, ik vraag het opnieuw; adventure pack heeft toch enkel zin al sik meerdere characters heb?
dacht het al. Houdt dus op voor mij bij die 16 euro en nog een beetje.
is de moeite, maar mag beter.
Ben level 60, heb een stoot goud en bijna genoeg rep.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:22:
Bij de special edition krijg je wel die gratis mount
En ik vind het meer RP om moeite te moeten doen voor dat ding
Die Loot Bag vind ik eigenlijk ( toch wel samen met het hele prijsverschil gedoe tussen US en EU) de grootste grap.Rfce schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:31:
Zijn er ook mensen die "The Loot Bag" aanschaffen?
Ik ga ook niet pre-orderen, zit lekker in een grote LOTRO-pauze. Iemand in m'n kin heeft aangekondigd pas bij Rohan te zullen terugkeren, als Mirkwood blijkt tegen te vallen, klinkt het aanlokkelijk.. (en dat zegt iemand die zo Lotr-addict is dat hij weigert andere pc-games te spelen
Het lijkt wel of niemand binnen CM doorheeft dat ze de klant alleen maar naaien... of zulke protesten worden natuurlijk door de bedrijfstop de kop in gedrukt...
En die 2 character slots, heb ik niet zo heel veel aan met 2 accounts
Verwijderd
Ben ook benieuwd naar deze vraag en het antwoord?Rfce schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:31:
Zo net ook de "Mirkwood Expansion - Special Edition" bestelt.
Hoe gaat dit nu in zijn werk? Zodra Mirkwood beschikbaar is, wordt dan automatisch dat erbij gedownload, of kan dat ook vooraf?
Verwijderd
Iedereen krijgt het gedownload net als een patch, of je er gebruik van kan maken ligt aan je abonnementVerwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:50:
[...]
Ben ook benieuwd naar deze vraag en het antwoord?
[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 16-10-2009 23:47 ]
Verwijderd
Ah duidelijk. Zal een lange patch dag gaan worden.Hurtebise schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:47:
Ziezo, pre-ordered met adventure pack erbij.
En inderdaad, iedereen moet het downloaden en installeren. Eigenlijk koop je enkel een code die je toegang zal geven tot die gebieden.
Verwijderd
Het begint gelijk in het begin al met brons wat je moet maken uit koper en tin. Nu is koper makkelijk te vinden, maar tin is vrij zeldzaam lijkt het wel (en dat is pas tier 1...). Als woodworker hoefde je met het derde beroep (farmer) niets te doen, maar als metalsmith moet je volgens mij wel aan tailoring doen, anders kom je helemaal niet verder met de rest....
Tips zijn van harte welkom.
Met dit nieuwe karakter ben ik sinds vandaag aangesloten bij the Mithril Guard. Erg euk dat het alleen dwergen zijn.
Mijn alt is overigens Grimdli een Dwarf guardian en momenteel lvl 24. (wellicht kan dit toegevoegd worden aan de lijst met karakters in het begin.
Je hebt inderdaad ook een tailor nodig, maar misschien pak je beter een explorer op een ander alt, dan kan die alle hides boilen, en ook nog in de tailor guild. Bij armourer kan je enkel ofwel metalsmith guild ofwel tailor guild.
Een tip is om zoveel mogelijk ore op te rapen bij het levelen en proberen de tier te levelen met de gebieden. Als je in een gebied komt waar je barrow-iron tegenkomt, zorgen dat je tier 1 met bronze ver genoeg zit zodat je barrow iron kan oprapen, ... Als je al een paar alts hebt kan je natuurlijk via AH ook wel een paar uur grinden uitsparen
Verwijderd
Iemand hier ervaring (al) mee?
Methalsmith is inderdaad een beroep van de lange adem, helaat is tailor niet veel beter. Oneindig veel huiden verzamelen, ik sta op de zwarte lijst bij de PVV
De download krijg je zowiezo, zelfs als je het spel niet koopt zal je ook wel moeten updaten. Zonder de code kan je echter niet aan de nieuwe content.
Wat lointje zegt kan ik alleen maar beamen. Waarschijnlijk gaat je prospecter proficiency een stuk gemakkelijker en loop je daarmee voor op je 'hoofd ambacht'. Elke node die je ziet farmen dus. Tin vond ik nog het meeste rondom de "yellow tree" op de weg van Bree naar de Lone-lands.
Vorige week voor het eerst de library gedaan (fijne loot!) en nu moria in. Zit bij Dolven view te questen en merk dat het navigeren wat lastig gaat. Maakt de map onderscheid in de verschillende 'hoogtes' waarop je zit? Zou wel makkelijk zijn...
Code ingeven? Ik heb nergens geen code gezien... maar wel de cloak en het nieuwe plaatje in m'n cogaccounts overzicht dus het zal wel goed zijn. Overigens niet met c&b gedaan maar rechtstreeks met m'n cc. Zou geen verschil moeten maken zou je denken...Lointje schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:53:
Ik vermoed dat je code nog niet hebt ingegeven in je cogaccounts?
De download krijg je zowiezo, zelfs als je het spel niet koopt zal je ook wel moeten updaten. Zonder de code kan je echter niet aan de nieuwe content.
Ik heb idem gedaan en heb ook de cloak.TAA schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:51:
Code ingeven? Ik heb nergens geen code gezien... maar wel de cloak en het nieuwe plaatje in m'n cogaccounts overzicht dus het zal wel goed zijn. Overigens niet met c&b gedaan maar rechtstreeks met m'n cc. Zou geen verschil moeten maken zou je denken...
Ik hoorde van een vriend van me die ook een preorder gedaan had hij de cloak ook niet had, maar ook hij had wel via Click n Buy gedaan. Daar zal het wel aan liggen.
euh...ja
Verwijderd
Idd je krijgt geen code, je update direct in je profile van CM. Nogmaals enige wat ik heb gedaan is de preorder gedaan en direct met CC betaalt (niet dus via click n buy), mijn logo verandere ook direct.Lointje schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:08:
Ik was mis met die code blijkbaar. (zelf nog niet besteld). Er zal geen code zijn aangezien je enkel pre-ordert bij CM en niet bij een 3rd party zoals MoM wel was.
euh...ja
Verwijderd
Blub
Ik weet vrij zeker tot de release van SoM. Is wel op een gegeven moment genoemd in een topic op de lotro europe forums. Zoek anders even op reacties van Satine daar.qntal schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:56:
weet iemand tot wanneer de preorder loopt? ik kan het op de site nergens vinden
[ Voor 56% gewijzigd door The Flying Dutchman op 20-10-2009 13:04 ]
The Flying Dutchman
4 2nd age drops, Certhloch en Manadhechor, 9 1st age barter coins, dus geen verkeerde loot
Daarnaast de leggings op m'n champ gewonnen, dus nu 120 radiance
Mis shoulders en helm nog vanuit DN, maar qua radiance nu op max
Wij afgelopen zondagavond ook TBO en de mistress allebei op de eerste poging neer. wat een kick was dat zeg.
Daarna nog een alt run op de mistress en ook neer, lekker hoor.
Geloof dat ik ergens op de officiele forums gelezen heb dat je tot de avond voor de release date nog kan pre-orderen.qntal schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:56:
weet iemand tot wanneer de preorder loopt? ik kan het op de site nergens vinden
U kunt "T!m0n - Rheanyr" veranderen in: "Rynji - Lhadriel" wel op dezelfde saerver.
Bedankt.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Zit nog altijd met XP (32bit) en dat is zo'n zonde van mijn systeem (4gb ram, 1gb op gpu, en geen directx10).
Denk er dus aan om naar 64 windows 7 over te schakelen gezien de goede commentaren, maar een vereiste is natuurlijk dat lotro hier goed op werkt ^^
Moeilijke beslissing dit
Nee hoor.Awsom schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:14:
Ik heb ook maar weer besloten om een MMORPG te gaan spelen. Zit alleen enorm te twijfelen tussen LOTRO en AOC. LOTRO heeft het betere verhaal, maar AOC ziet er stukken beter uit
Moeilijke beslissing dit
Ik krijg net, na ruim twee maanden wachten, reactie van de GMs op het verdwijnen van een rank 10 kinship met kinship hall. Ze kunnen niet vinden waarom de kinship verdwenen is en kunnen me niet verder helpen. Das pech, kinship weg. Geen uitleg waarom ze dan niet kunnen helpen, of waarom de kinship zomaar verdwenen is. Lekker is dat. Dat wordt weer een email naar mijn grote vriend bij CM, Ben, de Customer Service Manager.
[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 23-10-2009 20:37 ]
Ja. Je vraagt dit aan personen die LotRO spelen.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ik draai al een hele tijd Windows 7 die via technec beschikbaar kwam (wel maar 32 bit) en het draait als een zonnetje. Zelfs beter als onder XP vind ik, ik heb namelijk geen last meer van vastlopers/crashes.
Kortom wat mij betreft gewoon overstappen. Ik denk dat ik soon ook de 64bit versie ga installeren.
@Awsom
Ik heb geen echte argumenten voor je, maar ik speel Lotro al sinds de beta, non stop en mij is het nog nooit gaan vervelen. Ik kan het niet vergelijken met AOC, maar dat wil ik ook niet... ik blijf voorlopig nog zeker spelen (heb lifetime abbo) en nu SoM (nieuwe lotro expansion) uit komt weer een heeeel pad voor de boeg.
Hier nog wat nieuwe screens van SoM:

[ Voor 39% gewijzigd door Rfce op 23-10-2009 21:05 ]
euh...ja
En meer argumentatie is dan niet nodig.Trinsec schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:53:
[...]
Ja. Je vraagt dit aan personen die LotRO spelen.
En wat zien die pix er vet uit, hopen dat dit ingame is.
[ Voor 11% gewijzigd door maartend op 23-10-2009 22:25 ]
De pics zien er inderdaad vet uit, maar ze waren allemaal al wel een aantal weken beschikbaarmaartend schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:02:
[...]
En meer argumentatie is dan niet nodig.
En wat zien die pix er vet uit.
The Flying Dutchman
Verwijderd
Ik heb het idee bij Lotro echt in een wereld rond te lopen waarbij je steeds nieuwe plaatsen kunt ontdekken. Qua graphics zijn ze beiden erg mooi. Mooier dan het cartoony World of Warcraft, wat ik ook 4 jaar gespeeld heb.
De community in Lotro is echt geweldig, in vergelijking met andere Mmo's.
Succes met je keuze
Verwijderd

Nog meer mensen hier die tickets zien van iemand anders? Die van mezelf zie ik niet meer.
Na relogging zag ik mijn eigen tickets weer en ook de reply van een GM:
Greetings Nekat, we are aware of the problem. Unfortunately we are still working on a solution at the moment. Thank you for your patience. Regards, GM Cyrillian
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2009 18:34 ]
Klopt, als je binnen 30 dagen niet meer inlogd zonder melding in je notes of op het forum wordt je inderdaad door 1 vd provosten gedelete.... maar geen getreur, als je 1 van hen een IM stuurt zit je zo weer in de kin.Awsom schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:04:
Nou ik heb 2 maandjes gekochtHopelijk bevalt het nog steeds. Heb een paar maand bij Dutch Dunedain gezeten, maar zit er blijkbaar niet meer in. Jammer.
euh...ja
ik vond lotro ook een goede game...goede community ook al zijn de guild meestal niet zo goed georganiseerd ik ben een hardcore guild gewend uit wow dan is het echt irritant(van de paar guild waar ik in heb gezeten) dat mensen soms eeuwig bezig zijn en van alles vergeten....dat is het enige waarom ik nu geen lotro speel ik vind raids leuk en als ze iedere keer niet goed gesmeerd lopen is dat echt mega irritant (al jeukt het wel om te gaan spelen:)...Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:53:
Om even terug te komen op het vergelijken van LOTRO en AOC. Ik heb AoC een tijdje geleden gespeeld. Een mooie MMO, maar ontzettend leeg. Ook vond ik de laadtijden van schermen op een gegeven moment erg irritant worden.
Ik heb het idee bij Lotro echt in een wereld rond te lopen waarbij je steeds nieuwe plaatsen kunt ontdekken. Qua graphics zijn ze beiden erg mooi. Mooier dan het cartoony World of Warcraft, wat ik ook 4 jaar gespeeld heb.
De community in Lotro is echt geweldig, in vergelijking met andere Mmo's.
Succes met je keuze
speel nu eve online om de tijd te doden...wow is echt niks meer dus dat zal ik niet zo snel meer spelen(99%zeker
geld verdienen was ook een probleem in lotro voor mij...in wow was het makkelijk(ik had in wow toen het begon op een van de 5 eerste servers in de USA al 1000 goud en de meeste 100 al voor de gekken bestemd was
binnenkort maar ff kijken voor een MoM zodat ik me char weer kan lvlen
[ Voor 3% gewijzigd door tntkiller op 25-10-2009 22:14 ]
Iseci
Reactie:From: MueR
Can you supply a reason why
a) the kinship disappeared
b) you are not able to help
De manual! Natuurlijk! Dat ik daar niet aan gedacht heb zeg! Een rank 10 kinship die zomaar verdwijnt met 12 characters er in, toevallig precies 2 weken na een welcome back week. Dat wordt vast verklaard door de manual.Hello MueR
Thank you for your mail to the GM report.
If you have any questions regarding the creation and disbanding of a kinship, you should read the manual.
We can not help you with deleted kinships since deleted kinships are not longer saved on our system.
Regards,
Robert
Game Master Report

maar ze komen ook een aantal van de keren dat ik contact met de ingame support heb gehad vrij stompzinnig op me over...
Verwijderd
Niet dat iedereen verhuist, maar bijna 30 man is inactief door gebrek aan end game.
Jullie kinships ook last van? Of ken je verhalen?
Al is het wel zo dat er ook veel mensen gestopt zijn met spelen tijdens Moria en niet alleen in onze kinship, maar voornamelijk hoor ik dit ook uit andere kins.
[ Voor 29% gewijzigd door MADG0BLIN op 26-10-2009 18:30 ]
Mijn avond is weer goed !
Bij ons het is ook wat drukker de laatste paar weken. Misschien dat er een tijdje een kleine terugloop is geweest, maar daar is momenteel zeker niets van te merken.MADG0BLIN schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:29:
Onze kinship is een tijd wat rustiger geweest, maar laatste tijd weer nieuwe aanwas en we hebben tegenwoordig weer een stuk meer spelers online, wat het ook direct weer leuker maakt vind ik.
Al is het wel zo dat er ook veel mensen gestopt zijn met spelen tijdens Moria en niet alleen in onze kinship, maar voornamelijk hoor ik dit ook uit andere kins.
The Flying Dutchman
Je bent welkom in Nimminas hoorVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:18:
Mn kinship loopt leeg!
Watcher en DN toch wel redelijk op farmstatus te krijgen, vooral als we met de wat ervarener spelers met meer radiance gaan, en daardoor verdwijnt langzaam aan toch de uitdaging in 't spel denk ik.
Grootste probleem waar de kin waar ik in zit tegenover staat is volgens mij de eenheid tussen de ervaren raiders en de minder ervaren raiders intact te houden en niet een leegloop
Verwijderd
We hopen op die manier weer een basis te krijgen voor Mirkwood zodat we die lekker met z'n allen in kunnen gaan. Die lelijke inktvis pakken we later nog wel:)
Dit topic is gesloten.