The Lord of the Rings Online - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.709 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
RonnieB82 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:33:
Wat is trouwens de morale level van een gemiddelde warden? is dat ook ergens tussen 5000-6000 (zoals een fatsoenlijke guard hoort te hebben imo), of ligt dat lager?
Ik heb zelf geen warden gespeeld, maar als ik het zo lees, lijkt het alsof je heel erg afhankelijk bent van je skills, zonder power ben je nergens meer.
Ik zit unbuffed op 5850/2450. Power consumption is wel een grote negatieve factor bij de Warden. Daar moet Turbine echt iets aan doen. Geen enkele andere class heeft een gemiddelde per skill van ongeveer 270 power cost. De "goedkopere" Warden skills zitten op zo'n 160 power cost, de duurdere op 400. Het gros van de goedkopere skills is ook belabberd slecht, met uitzondering van Precise Blow.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:06
Ik denk dat de gemiddelde champion skill ook wel enorm is. En net als de warden wordt zo'n champion dus ook in een ICPR stance gedwongen. De icmr skill gebruikte ik om door mobs heen te lopen, en de andere heb ik nog nooit gebruikt (mijn warden hangt wel nog maar rond lvl 36 of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De Champion heeft alleen wel een ICPR op zn stances die een factor 2.5 tot 4 groter is, afhankelijk van de stance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:49
Ik vind ook wel dat ze wat aan de de power consumptie moeten doen van de warden. Als ik met mn vrouw op d'r warden samen speel dan is ze echt in no-time er doorheen. Als je als Guardian door je power heen bent pull je gewoon 3+ mobs op je en gebruikt thrill of battle en je bent nagenoeg vol. Guard heeft overigens 3 power restore skills. Thrill of battle, Catch a breath, en die ene skill waar ik de naam van vergeten ben... maar die jezelf damaged maar ook iets van 400 power terug geeft.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
JohnnyV76 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 08:04:
Thrill of battle, Catch a breath, en die ene skill waar ik de naam van vergeten ben... maar die jezelf damaged maar ook iets van 400 power terug geeft.
Thrill of Danger idd voor power en Catch a Breath voor healt (trait geeft ook power), heerlijk gewoon die power gestores, had ik zoiets maar op mn burglar :9
Maar is er dan nog een 3e? Mijn guard is nu lvl40, maar ik ken alleen deze 2.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Warden heeft ook een power restore skill, iirc... maar dat vereist wel dat je health laag staat. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Trinsec schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:44:
Warden heeft ook een power restore skill, iirc... maar dat vereist wel dat je health laag staat. :P
Ja, bij <50% van je max health kan je die gebruiken. Leuk als je aan het soloen bent, maar in een raid of fellowship gaat je dat niet lukken. Die zou echt anders moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Derde guardian skill is eentje van de nieuwe (take to heart denk ik) dus die is lvl 56+
Verder kunnen we in theorie ook power terugkrijgen door te blocken of parryen indien je hiervoor trait, maar dat vind ik niet de moeite. Dan heb je nog die belachelijke legendary die op niets trekt die dit kan verhogen. (indien je deze legacy maxt en er dus enorm veel punten inpompt, krijg je 12 ipv 11 terug per Block (parry)). Catch a breath traited en die twee andere zijn genoeg, (wel opletten voor CaB heb je power nodig om power terug te krijgen. TTH en dan CaB is dus een goede combo, de morale die je verliest bij TTH heb je meteen terug). En zelfs zonder al te veel power overleef je nog eenvoudig en is aggro op enkele mobs doenbaar.

De warden power restore heb ik ook nooit zo begrepen, niet alleen is het een 5 gambit (denk ik dus verbruikt al gigantisch veel), maar je moet ook onder 50% morale zitten en de meeste gebruiken dan net morale heal. De powerstance (en schilden met icpr) helpen hier wel wat.

[ Voor 13% gewijzigd door Lointje op 05-10-2009 11:44 . Reden: TTH + CAB tip ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-09 15:51
Zo productief avondje in Forges :p

Eindelijk de platinum coin en op de koop toe nog een 2nd age great axe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Heh gelukkig konden we hem ook voor mijn minstreltje nog een keer doen... ben vaak als laatste aan de beurt :(

Nu komen de lastigere instances aan de beurt... 16th hall gaat nog wel lukken maar duurt lang en DD is zo'n vervelende dat niemand het meer wil proberen. Hopen op een helm of shoulder coin bij de turtle en anders maar de 15rad piece instances gaan doen :S

RK heeft nu 70 rad en mn Guardian en Minstrel allebei 40. Bevalt wel goed... DPS / Tank / healer class te hebben. Speelt allemaal zo ontzettend anders.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:35
Helm doe ik eigenlijk altijd via watcher inmiddels

De ander 5 'oude' instances om op 50 te komen, dan de watcher om op 70 te komen zodat ik in DN kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
JohnnyV76 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 07:59:
Heh gelukkig konden we hem ook voor mijn minstreltje nog een keer doen... ben vaak als laatste aan de beurt :(

Nu komen de lastigere instances aan de beurt... 16th hall gaat nog wel lukken maar duurt lang en DD is zo'n vervelende dat niemand het meer wil proberen. Hopen op een helm of shoulder coin bij de turtle en anders maar de 15rad piece instances gaan doen :S

RK heeft nu 70 rad en mn Guardian en Minstrel allebei 40. Bevalt wel goed... DPS / Tank / healer class te hebben. Speelt allemaal zo ontzettend anders.
Ik moet nog een keer Fil Gashan doen. Op zich niet de moeilijkste, is er gewoon nooit van gekomen... dan zit ik op 50 radiance (DD heb ik ook niet gedaan). Vervolgens maar eens gaan overwegen of ik met raids mee wil om die andere set pieces te bemachtigen. Op zich is de rest van mijn gear aardig up to date met 2x diamond stud en een insidious cuff. Verder heb ik nog een aardige necklace uit GS die ook +8% runspeed buff geeft (dat zal vervelend worden als ik daar een vervanger voor heb). Rest van m'n jewelry moet ik nog eens naar kijken, meer dan de helft van mijn virtues zijn al rank 10 (of hoger), er zitten nog een paar op rank 8/9, maar die heb ik momenteel toch niet geslot. Alle class en legendary traits zijn ook behaald.

Momenteel ben ik niet met raids bezig, maar ik zou het toch wel leuk vinden als ik straks de mogelijkheid heb om eventueel mee te gaan naar de Watcher, vervolgens DN en de nieuwe raid die met Mirkwood komt.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Iemand al de aankondiging van Codemasters gezien, over de pre-order offers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:40:
ik kan niet bij Codemasters vanaf mijn werk, is er nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:40:
Nope. Waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:29

TAA

Liever IRC

Die info is er nog niet...

Wel een nieuwe dev diary: Legendary Item Overhaul! http://community.lotro-eu...=10078&type=Dev%20Diaries

En nog niet eens te vinden op de US forums... het moet niet gekker worden! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:12:
[...]

Nope. Waar kan ik die vinden?
Als je dat weet, vertel het mij ook even. Hoe moeilijk is het nou om gewoon te zeggen wat het gaat kosten.. Maar nee, dat moet wachten tot zeker eind deze week, misschien zelfs volgende week.

[ Voor 14% gewijzigd door MueR op 06-10-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
volgende week op z'n vroegst volgens mij, schiet niet echt op daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

TAA schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:07:
Die info is er nog niet...

Wel een nieuwe dev diary: Legendary Item Overhaul! http://community.lotro-eu...=10078&type=Dev%20Diaries

En nog niet eens te vinden op de US forums... het moet niet gekker worden! 8)7
Nou, ik wordt hier eerlijk gezegd niet echt warm van. Een grotere kans dat je 1 of 2 goede legacies bij de start krijgt maar een heel kleine kans om er nog 1tje bij te krijgen.
Nog altijd geen scroll om je legacies om te ruilen voor een andere (behalve dan voor stats).
Loterij blijft dus gehandhaaft. Wederom gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moraxv schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 00:27:
[...]

Nou, ik wordt hier eerlijk gezegd niet echt warm van. Een grotere kans dat je 1 of 2 goede legacies bij de start krijgt maar een heel kleine kans om er nog 1tje bij te krijgen.
Nog altijd geen scroll om je legacies om te ruilen voor een andere (behalve dan voor stats).
Loterij blijft dus gehandhaaft. Wederom gemiste kans.
Mja, het aparte vind ik dus, dat Turbine duidelijk wil dat het een loterij blijft. Ik kan zo de post niet meer vinden, maar er was dus ook nog een devpost op het USforum dat duidelijk aangaf dat dit zo is wat Turbine wil, dat het zodanig random blijft, en dat de spelers dus eigenlijk altijd te hoge verwachtingen hebben gehad (die ze zelf ook wel weer hadden gecreeerd met hun marketingpraatjes)

Ik vind het wel best zo. De randomness blijft dan wel helaas, maar daar was ik nu toch al op ingesteld, en dit zijn wel een hoop goede veranderingen om het allemaal wat lekkerder te laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Als iedereen zn legacies zou kunnen kiezen dan heeft straks iedereen een item met dezefde stats. Ik vind het wel iets hebben die randomness. Het kan frustrerend zijn als je elke keer de verkeerde legacies krijgt maar des te groter de vreugde als je wel een goede hebt.

Snap de ophef ook niet zo over de tarieven van CM. Volgens mij hebben ze al gezegd dat ze min of meer dezelfde deals zullen handhaven als Turbine. SoM komt pas op 1 december dus of je het nu weet of volgende week... maakt het uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Inderdaad Johnny, waarschijnlijk wordt dat redelijk hetzelfde, maar het probleem is wel dat CM nogal graag het dollar teken omzet in een € teken. Met de huidige koers zou dat willen zeggen dat wij: 29.44$ ipv 20$ betalen, of met andere woorden een stijging van bijna 50%! Ik hoop dus dat het hier een 15€ wordt, om het nog een beetje eerlijk te houden.

En ik denk niet dat iedereen dezelfde legacies zou kiezen, aangezien elke speelstijl verschillend is, maar er zullen er zeker wel grote overeenkomsten zijn. Het enige wat nu gebeurt is deconstructen tot je dat wapen hebt met minstens 3 van die legacies die essentieel zijn. Het zou eigenlijk interessant zijn om te kunnen zien welke legacies andere mensen van dezelfde class kiezen. Nu goed, zo meteen die dev diary lezen ^^

Edit: dev diary: Op eerste zicht niet slecht, de pro's overwegen de con's. Voornaamste con is: minder kans op uberweapon door group A + B ding. Voornaamste voordeel is dat je tegen lvl 30 wel weet of het wapen de moeite is. Jammer is dat het relic gedoe niet is aangepast, ik heb nog lang geen 5 tier 8's liggen om een tier 9 te maken...

[ Voor 17% gewijzigd door Lointje op 07-10-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Om heel eerlijk te zijn zou het me niks uitmaken of ik nu 15 of 20 euro moet betalen. Ik heb lifetime dus als dit de kosten ongeveer per jaar zijn dan kom ik daar wel overheen. De prijzen in Europa liggen nu eenmaal hoger als in de VS. Als de koers van de dollar hoger zou zijn dan de euro zou dit ook omgekeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Naast het feit dat het verschil volgens mij nog wat kleiner is omdat over 't algemeen de europese prijzen incl en de amerikaanse prijzen excl btw zijn.

Op zich ziet het er niet verkeerd uit, maar ze kunnen 't redelijk verknallen met wat ze in Groep A en in Groep B stoppen.

Groot voordeel is wel dat je alle legacies op T6 zal gaan kunnen krijgen volgens mij en inderdaad op lvl 30 weet of je de legacies hebt die je wilt hebben.

Daarnaast ook wel positief dat je niet moria ixp kan sparen voor SoM, of in ieder geval lastiger en dat de totale hoeveelheid ixp gemiddeld gezien veel lager wordt.

Nu is 't ~2.8M voor lvl 50, straks 1.07M voor een 3rd age op lvl 60, 1,67 voor een 2nd age en 2,87 voor een 1st age.

Ben benieuwd of de 1st ages tov 2nd ages en die tov 3rd ages ook echt veel beter zullen zijn, gezien 't verschil in ixp dat je nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
JohnnyV76 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 07:50:
Snap de ophef ook niet zo over de tarieven van CM. Volgens mij hebben ze al gezegd dat ze min of meer dezelfde deals zullen handhaven als Turbine. SoM komt pas op 1 december dus of je het nu weet of volgende week... maakt het uit?
Het gaat om het principe. De prijs laat zich wel raden : € 20. Codemasters loopt constant achter. Het is altijd een ander excuus wat ze aanvoeren voor hun vertraging. Ze blijven ook uitstellen. Eerst zou het vorige week zijn, nu deze week en waarschijnlijk zelfs volgende week. Er zijn een hoop mensen die dit gedrag gewoon beu zijn. Altijd maar excuses en ze worden boos als je er iets van zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Loterij principe is net 1 van de belangrijkste dingen, dat spelers BEZIG houd met spelen.
Haal je het weg, weet je zeker, dat je veel klanten kwijtraakt, omdat ze uitgekeken raken op het spel.

Daarom is diablo II ook zo populair, zit ook loterij principes in, dat houd spelers gewoon bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Wat het nieuwe legendary item systeem betreft: of het een verbetering wordt hangt helemaal af van welke legacies ze in groep A en groep B stoppen en of het straks mogelijk is om nieuwe lvl 65 2nd agers te craften.

Als het niet mogelijk wordt om de nieuwe 2nd agers te craften, dan voorzie ik weer een treurloze grind in de hoop dat je er ooit eentje vind (sinds Moria uitkwam heb ik gemiddeld genomen ongeveer één 2nd ager per maand gevonden, reken maar uit wat de kans is op het juiste wapen voor de juiste klasse van het juiste level en met de juiste legacies...). Het gekke is wel dat de 2nd agers die ik vond voor 80% gevonden zijn in de eerste twee weken nadat er een update gereleased is. Het zal wel onzin zijn, maar je krijgt steeds het gevoel dat er iets niet klopt met die drop rates.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ik ga voor m'n champ komende weken 2nd ages craften met de hoop er 1 met ardour en aoe damage up erbij te hebben, en dan ga ik hem als SoM uitkomt gewoon verder lvl-en. Volgens mij kan ik dan de nieuwe legacies erbij krijgen, waardoor ik veel meer extra damage doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:22
en drie nieuwe screens:

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2qa3d04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/1582hk2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/1zela51.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Rexcore op 07-10-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Wow, dat ziet er wel heel gaaf uit zeg!

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er erg goed uit. Kan me er nu al op verheugen. :)

Wel zou het fijn zijn als Codemasters eens wat duidelijkheid gaf over deze uitbreiding.
In de VS krijgen lifetime leden de uitbreiding gratis, en ik zou zo'n actie in Europa ook wel willen zien.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 20:56:
Dat ziet er erg goed uit. Kan me er nu al op verheugen. :)

Wel zou het fijn zijn als Codemasters eens wat duidelijkheid gaf over deze uitbreiding.
In de VS krijgen lifetime leden de uitbreiding gratis, en ik zou zo'n actie in Europa ook wel willen zien.
Nee hoor... in de VS moeten liftetimers betalen voor de adventure pack. Als ze dat doen, dan krijgen ze Siege of Mirkwood er gratis bij (tenzij er weer iets gewijzigd is sinds de aankondiging van de deal in de VS). Alleen mensen die een subscription hebben voor meerdere maanden krijgen Siege of Mirkwood gratis (ze moeten echter wel voor de adventure pack betalen als ze die willen).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
rik86 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:06:
Ik ga voor m'n champ komende weken 2nd ages craften met de hoop er 1 met ardour en aoe damage up erbij te hebben, en dan ga ik hem als SoM uitkomt gewoon verder lvl-en. Volgens mij kan ik dan de nieuwe legacies erbij krijgen, waardoor ik veel meer extra damage doe :P
Voor een champ lijkt me dit eigenlijk niet zo goed (in de veronderstelling dat je nu al een oké wapen hebt), je wacht beter tot je een lvl 65 wapen kan vastkrijgen, omdat die waarsch in 3rd age meer damage doet dan je 2nd ager lvl 60 (vgl lvl 55 met lvl 60 wapens bv). Op zich kan het geen kwaad natuurlijk, maar missch ook niet te veel meer investeren in die 2nd agers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Op het moment heb ik nog ergens een lvl 20-ish hobbit burglar staan in LotRO, maar eigenlijk heb ik al heel lang geen LotRO meer gespeeld, mede door WoW, mn Xdoos 360 en een klein uitstapje naar Aion.
Is het tegenwoordig nog de moeite waard om een nieuw character (zit te twijfelen tussen Guardian, Warden en Champion) te rollen, of zijn de begin area's + quests + instances pre-Moria zo goed als uitgestorven?

En nog een ander klein vraagje: is het uberhaupt te doen om Warden casual te spelen? Lijkt me een class die tamelijk intensief qua tijd kan zijn om te masteren. Zit dus nog voornamelijk met de class keuze te worstelen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Thrace Grumble op 08-10-2009 10:24 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:39
Ik speel ook nog met een aantal low level characters naast mijn lvl's 60 char's.
Gister weer met een level 25 burglar en level 30 Runekeeper. Ik zie nog zat mensen rondlopen die de instances doen rond dat level en ook de gebieden zijn zeker niet uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Moria is nog altijd mega druk. de lag in de 21st hall is nog flink aanwezig wat wil zeggen dat er altijd bergen mensen rondhobbelen. Het kan soms lastig zijn op lagere levels een volle FS te vinden maar naarmate je richting Moria komt zijn er weer zat mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Thrace Grumble schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:11:
Op het moment heb ik nog ergens een lvl 20-ish hobbit burglar staan in LotRO, maar eigenlijk heb ik al heel lang geen LotRO meer gespeeld, mede door WoW, mn Xdoos 360 en een klein uitstapje naar Aion.
Is het tegenwoordig nog de moeite waard om een nieuw character (zit te twijfelen tussen Guardian, Warden en Champion) te rollen, of zijn de begin area's + quests + instances pre-Moria zo goed als uitgestorven?
Als de US servers hier enige indicatie zijn, denk ik dat de EU servers daaro best druk genoeg is in de begingebieden. En rondom de Barrow-Downs is het vast altijd wel druk. Tot ongeveer level 15-ish hoef je eigenlijk niet echt in een groep te zitten om verder te komen, en tegen die tijd ben je vast al in Bree. Het hangt natuurlijk ook een beetje van de server af. Een laagdunbevolkte server zal vast minder druk zijn dan een drukbevolkte server. :P

Wat ik wel lekker vind is dat Bree quests nu allemaal zijn verplaatst naar de meer logische plekken (buiten Bree) dichter bij hun quest objectives. Dat betekent dat Bree geen laghaven meer is. :P
En nog een ander klein vraagje: is het uberhaupt te doen om Warden casual te spelen? Lijkt me een class die tamelijk intensief qua tijd kan zijn om te masteren. Zit dus nog voornamelijk met de class keuze te worstelen ;)
Warden casual? Sure, als je redelijk goed de combo's kan onthouden (het heeft een zekere logica, dus echt moeilijk is het niet), kan je het prima casual spelen. Doe ik ook. :P Het is een prima class om mee te solo'en als je dat wilt.

[ Voor 0% gewijzigd door Trinsec op 08-10-2009 11:07 . Reden: Anglicism. :P ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Trinsec schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:05:
[...]

Als de US servers hier enige indicatie zijn, denk ik dat de EU servers daaro best druk genoeg is in de begingebieden. En rondom de Barrow-Downs is het vast altijd wel druk. Tot ongeveer level 15-ish hoef je eigenlijk niet echt in een groep te zitten om verder te komen, en tegen die tijd ben je vast al in Bree. Het hangt natuurlijk ook een beetje van de server af. Een laagdunbevolkte server zal vast minder druk zijn dan een drukbevolkte server. :P

Wat ik wel lekker vind is dat Bree quests nu allemaal zijn verplaatst naar de meer logische plekken (buiten Bree) dichter bij hun quest objectives. Dat betekent dat Bree geen laghaven meer is. :P

[...]

Warden casual? Sure, als je redelijk goed de combo's kan onthouden (het heeft een zekere logica, dus echt moeilijk is het niet), kan je het prima casual spelen. Doe ik ook. :P Het is een prima class om mee te solo'en als je dat wilt.
Top, dank je voor het antwoord! :) Dan wordt het denk ik een Warden, nu nog een server vinden met kinships die nieuwelingen toelaat en casual speelstijl is :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De begingebieden zijn druk genoeg, in ieder geval op Laurelin.

Ik vind het wel een stuk lastiger om de boeken te completeren - tot en met Boek 5 gaat het wel (boek 6 is toch solo), daarna wordt het een stuk lastiger, omdat de meeste spelers al in Moria zijn op dat level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De Warden is prima casual te spelen, mits je er "aanleg" voor hebt. Ik ken wel een paar mensen die een Warden alt hebben, hun spel is niet echt denderend zeg maar. Die hebben vaak wel wat bijsturing nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Snowbourn of laurelin(RP) zijn inderdaad de drukkere servers. Geen probleem in low level gebieden.
Voor boeken 7+ gebruiken wij op snowbourn globallff channel, daarmee krijg je meestal wel wat volk op de been.

Warden hangt er wat vanaf wat je onder casual verstaat. Als je hem maanden laat liggen is het wel even nadenken, maar dat is voor de meeste classen wel zo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 11:47
Thrace Grumble schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:22:
[...]

Top, dank je voor het antwoord! :) Dan wordt het denk ik een Warden, nu nog een server vinden met kinships die nieuwelingen toelaat en casual speelstijl is :)
Je bent van harte welkom op Laurelin server in de casual (Nederlandstalige) Kinship "Alliance of the Sun"
Neem ingame maar contact op met Dashnica of Roessiel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Thrace Grumble schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:22:
[...]

The Sanctuary zit ook op Laurelin. Internationaal en veel voor elkaar over. Omdat veel chars een alt hebben zijn er ook erg veel beginners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe mijn stable master geit viel een stuk naar beneden en bleef toen tegen een berg aanrennen toen ik van Deep Descent naar Rotten Cellar ging heeft iemand dat wel eens gehad? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

maartend schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:35:
[...]

The Sanctuary zit ook op Laurelin. Internationaal en veel voor elkaar over. Omdat veel chars een alt hebben zijn er ook erg veel beginners
Klinkt goed op zich, maar heb het niet zo op (massive) RP om eerlijk te zijn. Hoe is Laurelin qua RP? Vindt er non-stop RP in alle kinships plaats, of is het een 'gewone' server met hier en daar RP? Ik zou het bv. niet erg tof vinden als elke PUG een RP fellowship is :P Casual RP daarentegen kan wel weer erg leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Bijna alle PUG's waar ik in heb gezeten was niet RP. Altijd OOC.
Ook de kinships verschillen heel erg. Er zijn die hard RP'ers, maar ook kinships die heel erg casual zijn. Wat dat betreft is er genoeg keus.

Gisteravond 3 runs gedaan in HoM. Eerste keer was ik met mijn minstrel en daarnaast een LM en warden. Was een goede combo afgezien dat we bij de boss net iets te weinig DPS deden. Uiteindelijk wel neergekregen.

Daarna ging ik met mijn captain met daarnaast een hunter en minstrel. Dat was een betere combo. Eerste run ging erg soepel. Tweede run was 1 groot drama. Eerst 2 wipes door de adds.. Hoe het precies kwam is nog steeds een raadsel. Derde poging werd er een add doodgemaakt die gemarked was om niet te doden. Failed HM.. Dat was kwart over 12. Toen maar gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Thrace Grumble schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:16:
[...]

Klinkt goed op zich, maar heb het niet zo op (massive) RP om eerlijk te zijn. Hoe is Laurelin qua RP? Vindt er non-stop RP in alle kinships plaats, of is het een 'gewone' server met hier en daar RP? Ik zou het bv. niet erg tof vinden als elke PUG een RP fellowship is :P Casual RP daarentegen kan wel weer erg leuk zijn :)
Het is geen massive RP over het algemeen hoor. In mijn kinship (the Silver Blades), een rp kin, wordt bijna nooit in fellowships geRP'ed. Soms wel eens een beetje casual (als we staan te wachten tot we beginnen bijvoorbeeld, dan gaat iemand een liedje spelen, of er worden wat rp grapjes gemaakt over hobbits die altijd maar taart eten). Tijdens het spelen in de FS zelf doen we eigenlijk nooit aan rp. Soms wordt er echter afgesproken om eens in RP te fellowen, dus als je er zin in hebt kan het wel.

Kinchat is eigenlijk nooit rp. Een aantal rp'ers in onze kin vind rp'en via een chatkanaal zelfs gek (hoe kan dat nou, je moet elkaar toch op z'n minst kunnen zien als je met elkaar praat?).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
[...]

sanctuary is absoluut niet hardcore RP. Gebeurt gewoon losjes maar soms zijn er events waar een RP wordt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 11:47
[...]

RP op Laurelin valt inderdaad reuze mee. Je ziet af toe iemand de lange toch van Bree naar de Forsaken Inn wandelen ;) maar geen heavy metal RP.
Alleen maar leuk om in de Prancing Pony een groep muzikanten te horen spelen.

Bijna alle Kinships dit ik ken op Laurelin (incl. Kinship waar ik in zit) doen nauwelijks aan RP en als ze dat doen in de vorm van een event zoals een voorstelling in de Prancing Pony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik ben zelf ook meer een casual RP speler. Als er een mogelijkheid is om te RPen en ik heb zin, dan doe ik dat wel. Dat soort spontane RP vind ik over het algemeen leuker dan ergens naar toe gaan specifiek om te RPen. Sommige mensen op Laurelin vinden dat spelers zoals ondergetekende moeten opdonderen naar een non-RP server, want ik ben dan geen "echte" RPer :+ Maargoed, het grootste deel van Laurelin zal light RPer zijn, met een paar heavy RP spelers. Helaas ook genoeg idioten die er komen om te klieren. Dat die maar eens naar een non-RP server gaan. Limbo bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Ok, overtuigd: Laurelin it is! :)
Nu nog ff dus beslissen welke kin het wordt, maar het wordt iig zeker Laurelin :) Beetje RP is altijd wel fun inderdaad! Tot ziens in Middle Earth met mijn warden (race/gender = nog onbekend }:O )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Hobbit! :) Midget power! :P

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 16:57

Noper

That's a noper...

Voor een warden is human verreweg de beste class meen ik ergens gelezen te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Noper schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:36:
Voor een warden is human verreweg de beste class meen ik ergens gelezen te hebben...
Ik neem aan dat dat vanwege de +Received Healing (oid) stat is?
Persoonlijk laat ik meestal mijn keuze van een race/gender afhangen van de looks :P Je moet toch voor lange tijd tegen je character aankijken, en als de looks je niet aanstaan, zit je wel met een probleem :P

Hobbits zijn dan wel weer erg klein, ik neig een beetje naar men of elf.
Dus: RFCWP (request for cool warden pictures) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Thrace Grumble op 09-10-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik heb, onder andere, een Elf-warden, dat gaat prima, hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door garathane op 09-10-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garathane schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:40:
Ik heb, onder andere, een Elf-warden, dat gaat prima, hoor.
Was het ook niet zo dat de warden een elfisch manier van tanken was? Het lijkt mij dan logisch dat een Elf warden de logische keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Elves zijn gay en Wardens zijn Leatherboys...

Prima combo dus!

Dag MueR :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAA schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:57:

Prima combo dus!

Dag MueR :D
Ja, als je een echte ruige man wil hebben moet je een Dwarf rollen. Dat heb ik dus ook gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Dwergen zijn 'pot-bellied ale-boozers' met baarden, slechte manieren en korte poten die zoveel mogelijk achteraan hollend erbij proberen te blijven ;) .

(Overigens heb ik ook een dwerg RK.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
DN eindelijk gecleared en ik de chest gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
TAA schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:57:
* MueR zucht eens diep.
Komt die vervelende bult ijzer ook een keer aanwaaien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Toch doen we het samen niet slecht :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:29:
DN eindelijk gecleared en ik de chest gewonnen :D
Gratz! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Gisteren eerste keer de blind one geprobeerd met de kin. Eerste attempt duurde niet bijster lang, tweede ging beter maar hadden de twee tanks in het midden een alternerend groen oog dus dat duurde ook niet zolang ^^ Derde attempt tot 215k gekregen. Puike prestatie, me dunkt. Ziet er wel een leuk gevecht uit, maar het moeilijkste deel (fase 3) moest wel nog komen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Dus nog niet fase 3 gehaald Lointje?

Dan staat het ergste je nog te wachten, 1e keer dat wij bij fase 3 aankomen stond de hele fs zo'n beetje vol morale en vol power en een minuut later waren we neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Neen nog niet gehaald, maar we zijn geen raidingkin, het is de 3e of 4e keer dat we DN doen (en zelfs nu gingen alle bazen behalve istum van de 1e keer neer :). Na alles wat ik gehoord had over de BO, is dit een mooi begin. Ik weet ook wel dat fase 3 nog moeilijk wordt, net zoals de meeste bazen moeilijker worden op het einde.

Hopelijk woensdag eens die watcher neer. Dit doen we meestal met een soort beta-group, dus ik hoop dat de goede die naar DN meegaan nu ook eens naar VM komen, dan krijgen we die zo neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Afgelopen vrijdag hadden we een full DN run gepland en ik mocht gelukkig mee. Tot nog toe werden op 1 avond alleen de 1e 4 bosses gedaan en dan op een andere dag de BO en de mistress. Het verliep echt soepel en zelfs de BO ging bij de 1e poging neer. Tot dit moment nog geen enkele wipe dus iedereen was in een jubelstemming. Nog even de mistress neerhalen dus we begonnen.... eerst even de 4 grote adds om zeep helpen maar deze suffe RK stond te dicht bij de afgrond en toen ik een oogje op me kreeg deed ik nog een paar stappen achteruit en.... weeeeeee daar ging ik de afgrond in. Captain probeerde te rezzen maar te ver en ook hij deed 1 stap te ver in een poging mij terug te halen. Damn... iedereen retreat/leave.

Dan verlies je toch al weer een hoop tijd maar dan poging 2. Alles ging goed tot in de laatste fase. We hadden de pech dat 2 DPS classes en de guardian op de mistress gestunned werden gehouden en een verkeerde beslissing gemaakt werd om eerst de guard vrij te maken waardoor de melees moesten gaan lopen. Gevolg was chaos en paniek en een wipe :S.

3e poging verliep zoals het moest en om een uur of 00:30 hadden we de hele run af. Alles bij elkaar ongeveer 4,5 uur over gedaan. Nu nog tunen tot 3,5 ong. Merk ook dat we vaak langer over de loot verdeling doen dan de boss fights zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Vanavond een watcher run in ongeveer 10 minuten gedaan, ging heel soepel, en we hadden nog niet eens de meest optimale groep :) - 't maakt alleen 't leaden van de raid wat saai :P
En waar we normaal voor een watcher poging zeker een uur kwijt zijn (incl inviten en loot verdelen) waren we nu met zo'n 20 minuten helemaal klaar.

Daarna een alt run gedaan waar ik 't na 2 wipes maar opgaf, zit toch wel een groot verschil tussen sommige spelers bij mij in de kin...

Komende vrijdag gaan we waarschijnlijk eens een poging wagen heel DN in 1 avond te clearen, de 1e watcher run geeft me goede hoop dat we daar wel een kansje op gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik zal ook maar weer eens inloggen. Na mijn guard op 60, moet mijn captain, die nu 57 is en waarmee ik deeds aan het grinden ben (*geeuw*), ook eindelijk de lvl cap bereiken.

Aion boeit hooguit een halfuurtje. Een grindspelletje, je poppetje heeft vleugels, in een mooi getekende wereld. Niet meer, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allen,

Ik lees dit forum al een tijdje, maar nog niks gepost. Speel Lotro incl MoM alweer een maandje of twee, en ben er nog niet uit wat mijn main gaat worden. Al vind ik dat nu ook wat minder interessant. Ben erg casual aan het spelen. In het verleden flink veel tijd gestoken in raids met een andere MMO (Wow) ;)

Ik vind Lotro echt een leuke game, ik ga het niet lopen vergelijken met WoW, maar het bevalt me prima. Speel nu op Eldar en zit in een kleine casual guild: "Seekers of Sanity". Tot op heden wat ervaring opgedaan met:

- Hunter lvl 39
- Runekeeper lvl 31
- Warden lvl 23
- Minstrel lvl 21

Maar merk dat ik nu de Loremaster een erg leuke classe vind, vooral in groups. Met mijn vriendin en een aantal RL vrienden zijn we nu een beetje aan het questen en dan vind ik de LM een leuke toevoeging in een groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Dat is al stevig doorgespeeld hoor. Lvl 1 char in plaats van verschillende tegelijk. Heb je meer afwisseling want je ontdekt steeds nieuwe zones. Maakte die fout in het verleden ook zodat ik stelselmatig de endgame miste omdat ik alweer met een alt bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
http://www.lotro-europe.com/siege-of-mirkwood/preorder.php
Wat worden we weer afgezet door Codemasters. Twee keer zoveel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:43:
http://www.lotro-europe.com/siege-of-mirkwood/preorder.php
Wat worden we weer afgezet door Codemasters. Twee keer zoveel betalen.
Echt te schandalig voor woorden.

Maar eens goe online kijken op plaatsen.

CD-Wow, Thehut, whatever.

las trouwens dat hij 1 december actief wordt

[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 14-10-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik denk niet dat ze na het fiasco met Moria en Play.com een externe partij weer pre-orders laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:49:
Ik denk niet dat ze na het fiasco met Moria en Play.com een externe partij weer pre-orders laten doen.
Dan maar geen pre-order. Maar ja, dan mis ik weer van alles.

lastig. Mijn halve verslaving volgen of consequent zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Maar zouden ze voor life-timers geen special iets hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Vast niet, het zijn een stel gierige klootzakken daar bij Codemasters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Jij hebt dus ook even dat woede gevoel dat ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Beetje maar. Zal me wel weer op een waarschuwing daar komen te staan. Satine en Faya kunnen niet tegen kritiek, helemaal als het kritiek is op uitspraken die ze gedaan hebben, maar zelf niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:00:
Beetje maar. Zal me wel weer op een waarschuwing daar komen te staan. Satine en Faya kunnen niet tegen kritiek, helemaal als het kritiek is op uitspraken die ze gedaan hebben, maar zelf niet snappen.
Leuk, ik ga voor een permanent ban op het forum nu.
Ben alleen even mijn pw kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

maartend schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:10:
[...]

Leuk, ik ga voor een permanent ban op het forum nu.
Ben alleen even mijn pw kwijt.
zelfde gegevens als voor lotro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
normaal ben ik niet zo grof, maar nu ben ik echt woedend.

Mijn beriggie, voor zolang het er zal staan

@ Muer
Je was sneller dan ik.

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 14-10-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol lekker dan ik heb nog wel speciaal een 3 maanden subscription genomen omdat ik dezelfde deal verwachtte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Wat zijn we allemaal lief daarzo ;)

Maar ik ben 't echt zat aan 't worden, nu is 't geld voor mij niet zo'n probleem, maar 't is inmiddels nogal meer principieel aan 't worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Inderdaad rik, het gaat mij ook om het principe.

Overigens vond ik deze post briljant:
Did anyone else notice this?

If you buy the expansion + adventurers pack together now it costs you 27.99, but if you buy the normal expansion and the adventurers pack later seperately it only costs 19.99 + 6.99 = 26.98?!

Shouldn't package deals be cheaper? O_O

What mad monkey calculated this?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Faya is online en ik ben nog steeds niet gebanned. ook nog geen waarschuwing.
Vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Tja, wel een erg slechte aanbieding van Codemasters.
1 Euro rekenen voor een 'free mount' is toch wel een toppertje in de categorie kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Eh, jullie zijn welkom op de US servers hoor. :P

Alleen nog een vraagje.. waarom moet 'lifetime members' nou zo speciaal behandeld worden? Je betaalt nu nagenoeg niets meer behalve voor de uitbreidingen, je bespaart nu al heel wat. Ze moeten toch ook op 1 of andere manier aan lifers kunnen verdienen?

Okay, LotRO US lifers hadden een klein dealtje met de adventure pack -> SoM gratis. Ik had het niet verwacht toen, vond het een leuke bonus. Had anders beiden genomen voor $40. Maar jullie verwachten op voorhand al korting te krijgen?

Ik zie op de US forums vaak genoeg lifers die denken dat ze 'holier-than-thou' zijn, wat ik echt niet snap. Als ze bij de launch lifetime hadden genomen, hoeven ze nu eigenlijk al niets meer te betalen behalve expansies, die ook nog optioneel zijn.

Misschien begrijp ik het verkeerd. Feel free to explain it to me in that case. :)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Wat een gezeik daar weer zeg. :r Had nog speciaal een payment plan aangezet, maar ze zijn weer goed bezig bij Codemasters. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Laatst online: 10-09 12:27

razoon

"Keep on keeping on"

Trinsec schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:06:
.....
Ik wil ook op de US servers spelen. Wat moet ik hebben om daarop te komen?
Het is uberhaupt wel toegestaan hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

razoon schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:31:
[...]

Ik wil ook op de US servers spelen. Wat moet ik hebben om daarop te komen?
Het is uberhaupt wel toegestaan hoop ik?
Ik speel op de US servers en woon in Nederland, dus ja. Ik heb Turbine zelfs speciaal gevraagd omdat hun digital downloadgedoe geen 'buitenland' ondersteunde. Nu misschien wel. Anders gewoon retaildoosje kopen van de US versie van LotRO, dat werkt geheid, deed m'n Duitse kennis ook.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Laatst online: 10-09 12:27

razoon

"Keep on keeping on"

Trinsec schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:40:
[...]

Ik speel op de US servers en woon in Nederland, dus ja. Ik heb Turbine zelfs speciaal gevraagd omdat hun digital downloadgedoe geen 'buitenland' ondersteunde. Nu misschien wel. Anders gewoon retaildoosje kopen van de US versie van LotRO, dat werkt geheid, deed m'n Duitse kennis ook.
Jij hebt een retaildoos gekocht? En waar als ik vragen mag?
Hoe is trouwens de lag? Last van delay of merk je niets van de afstand tot de servers? Hoe is de lag in drukke steden bijvoorbeeld of tijdens een groot gevecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

razoon schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:33:
[...]

Jij hebt een retaildoos gekocht? En waar als ik vragen mag?
Hoe is trouwens de lag? Last van delay of merk je niets van de afstand tot de servers? Hoe is de lag in drukke steden bijvoorbeeld of tijdens een groot gevecht?
Nope, ik had contact genomen met Turbine en ze hadden het voor me gefix0red zodat ik alles digital download kon doen. M'n vrouwelijke charmes in de strijd gooien, weetjewel. ;)

M'n Duitse kennis was niet zo lucky en Turbine suggereerde dat hij een retaildoosje moest kopen bij bv. http://www.ebgames.com/
Hij had dus een doosje besteld daarvandaan, en dat gebruikt om mee te registreren. Geen problemen mee. Daarna met de expansies gewoon voor de digital downloads gegaan tegelijk met me, geen problemen. We hebben beiden SoM preordered staan nu.
Als je voor een doosje gaat, even verifieren dat het een US versie betreft, dan zit je wel safe dunkt me.

Van lag heb ik niet echt last. Ik heb een redelijk constante 122ms op 1 van de drukste servers (Brandywine). Heel af en toe is het quirky, maar dan hebben de Amerikanen zelf ook last. Bree was een laghaven maar dat lag aan Bree toen. Nu de questgivers zich buiten Bree bevinden is het een heel stuk minder laggy nu. Nu valt het prima mee. Aan grote gevechten heb ik nooit gedaan eigenlijk. Wel met een volle fellowship gequest, en dat viel mee.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Trinsec schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:06:
Als ik geen lifetime accounts had, zou ik het doen.
Alleen nog een vraagje.. waarom moet 'lifetime members' nou zo speciaal behandeld worden? Je betaalt nu nagenoeg niets meer behalve voor de uitbreidingen, je bespaart nu al heel wat. Ze moeten toch ook op 1 of andere manier aan lifers kunnen verdienen?
Het gaat om het principe. Turbine heeft nu twee keer een actie voor lifetimers gedaan. Een keer met fluff (Bree horse) en nu met de expansion. Deze laatste hebben ze ook voor mensen met een multi-month subscription gedaan. Blijkbaar vind Turbine trouwe klanten wel interessant.
Okay, LotRO US lifers hadden een klein dealtje met de adventure pack -> SoM gratis. Ik had het niet verwacht toen, vond het een leuke bonus. Had anders beiden genomen voor $40. Maar jullie verwachten op voorhand al korting te krijgen?
Ook hier; het gaat om het principe. Codemasters behandelt ons gewoon niet goed. Features die jullie wel krijgen, krijgen wij niet. Ze komen met lamme excuses als "ons systeem is niet compatible" waar ik als programmeur dwars door heen prik - ze willen het geld er niet voor uitgeven. We krijgen patches later, we krijgen niet of nauwelijks feedback van developers. Het stapelt op. Nu betalen we stukken meer voor de expansion en krijgen we minder. En als je er iets van zegt, krijg je dit:
From: Satine
Dear MueR,

You have received an infraction at Codemasters Forum.

Reason: Masked swearing
-------
Muer,

I understand you are frustrated with the lack of info rearding our SoM pre-order however resorting to persistent bad-mouthing and now masked swearing will not fix it and this is not tolerated on these forums.

The good news is that, approvals permitting, we should be able to go live with our pre-orders within the next week or two.

Regards,
Satine
Voor de duidelijkheid, het "masked swearing" was de term "piss poor service", die ik gebruikte in de volgende context:
I've got a ticket that's open for over a month now. A ticket asking why my rank 10 kinship is suddenly gone, along with it's kinship hall. All I'm getting in response to emails is "wait untill we have progress in the investigation, don't email us". Sorry, but that's piss poor service.
Overigens reageren ze dan ook niet op reacties.
Ik zie op de US forums vaak genoeg lifers die denken dat ze 'holier-than-thou' zijn, wat ik echt niet snap. Als ze bij de launch lifetime hadden genomen, hoeven ze nu eigenlijk al niets meer te betalen behalve expansies, die ook nog optioneel zijn.
Mensen met een lifetime zijn imho zeker niet belangrijker dan mensen die maandelijks betalen. Als ze zo'n instelling hebben zijn ze gewoon verkeerd bezig. Het steekt mij alleen dat ik bij launch veel vertrouwen in het spel heb gestoken door meteen een fors bedrag te lappen (wie weet wat er ging gebeuren), om daar verder nooit iets voor terug te zien. Codemasters heeft een aantal beloften gedaan mbt lifetimers en "fluff" acties, die ze nooit nakomen. Elke keer loze beloften en uitstellen, de maat is een keer vol.

[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 14-10-2009 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

MueR schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:21:
[...]

Als ik geen lifetime accounts had, zou ik het doen.
De dollar staat laag, SoM kan preordered worden, $199 lifetime optie staat -nu- open. Als je zo'n 150-170 euro wilt uitgeven, ben je gelijk lifetime member. Niet dat je moet switchen, maar gewoon als algemene info voor mensen die eventueel geinteresseerd zijn. Het is ongeveer dezelfde scenario als 1 jaar geleden, toen stond de dollar ook erg laag. Het is puur door dat toeval en de Anniversary Deal toen ($10 voor Shadows of Angmar) dat ik in de US servers ben gerold en gelijk lifetime had genomen voor 135 euro.
[...]

Het gaat om het principe. Turbine heeft nu twee keer een actie voor lifetimers gedaan. Een keer met fluff (Bree horse) en nu met de expansion. Deze laatste hebben ze ook voor mensen met een multi-month subscription gedaan. Blijkbaar vind Turbine trouwe klanten wel interessant.
Wacht, wacht wacht.. even iets rechtzetten: Ik weet van geen Bree horse af. Binnenkort is het echter wel open voor IEDEREEN met SoM. Alleen Founders hebben nu de Bree horse.

SoM expansie is controversieel zelfs in de USA. De mensen die maandelijks betalen hoefden slechts een multimonth subscription te nemen om hun SoM gratis te krijgen... maar ze worden dan wel 'gedwongen' om een multimonth subscription te nemen. Het is extra zekerheid voor Turbine.

Lifetimers krijgen het alleen gratis als ze AP hebben gekocht. Niet dat -ik- dat erg vind, maar er is nogal wat onenigheid door ontstaan. Niet iedereen wou AP, en dan eisten ze dat ze SoM toch gratis moesten krijgen omdat ze lifetime waren en de multimonth het ook gratis kregen. (Daar vond ik ze al belachlijk klinken, maargoed). Het gras is niet altijd groener aan de andere kant. :)

(Het lullige is dat als Turbine het anders had verwoord. Bv: Koop SoM voor $20 en krijg AP gratis erbij, dat die onenigheid waarschijnlijk er helemaal niet was geweest.. :P)
Ook hier; het gaat om het principe. Codemasters behandelt ons gewoon niet goed. Features die jullie wel krijgen, krijgen wij niet. Ze komen met lamme excuses als "ons systeem is niet compatible" waar ik als programmeur dwars door heen prik - ze willen het geld er niet voor uitgeven. We krijgen patches later, we krijgen niet of nauwelijks feedback van developers. Het stapelt op. Nu betalen we stukken meer voor de expansion en krijgen we minder. En als je er iets van zegt, krijg je dit:
Dit is iets waar ik me wel in kan vinden. Ik zou ook niet weten waarom je per se meer moet betalen voor hetzelfde. Dit betwist ik dan ook niet.
[...]

Mensen met een lifetime zijn imho zeker niet belangrijker dan mensen die maandelijks betalen. Als ze zo'n instelling hebben zijn ze gewoon verkeerd bezig. Het steekt mij alleen dat ik bij launch veel vertrouwen in het spel heb gestoken door meteen een fors bedrag te lappen (wie weet wat er ging gebeuren), om daar verder nooit iets voor terug te zien. Codemasters heeft een aantal beloften gedaan mbt lifetimers en "fluff" acties, die ze nooit nakomen. Elke keer loze beloften en uitstellen, de maat is een keer vol.
Oke, dat is dus van een andere orde dan waar ik aan dacht. Ik dacht te zien op die forum waar jij postte dat anderen die lifers waren zo een beetje verwachtten dat ze per se discounts zouden krijgen omdat ze lifers waren. Dat vond ik nogal een vreemde instelling. Sure, je lapt een fors bedrag aan't begin, maar je hebt na X aantal maanden zo een beetje een gratis spel te spelen. En je -weet- dat je gewoon voor officiele expansions betaalt.

Maar aan de andere kant verwacht je nog wel normale service, dat kan ik wel begrijpen. Je verwacht de gewone patches dat iedereen krijgt en ongeveer dezelfde deals als Turbine geeft. Alhoewel, je moet er niet al teveel van uitgaan van dezelfde deals, het blijven verschillende bedrijven. Maar ik zou inderdaad ook ongeveer dezelfde uitgaven verwachten. Het lijkt erop dat het Euro=Dollar is, dat vind ik ook maar sneu.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Momenteel is het dittem:
Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/6595/chartw.png
Trinsec schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:55:
Wacht, wacht wacht.. even iets rechtzetten: Ik weet van geen Bree horse af. Binnenkort is het echter wel open voor IEDEREEN met SoM. Alleen Founders hebben nu de Bree horse.
Dit was een weggeefactie onder founders en lifetimers rond kerst 2007. Codemasters zei dat ze met een alternatief kwamen, drie keer raden..

[ Voor 72% gewijzigd door MueR op 14-10-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nou, in ieder geval hebben ze bekend gemaakt dat ze helemaal niets gaan doen met lifetime of multi-month subscriptions. We betalen dus gewoon dik meer voor stukken minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:33:
Nou, in ieder geval hebben ze bekend gemaakt dat ze helemaal niets gaan doen met lifetime of multi-month subscriptions. We betalen dus gewoon dik meer voor stukken minder.
Waar stat dat precies, Muer, kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Even wat anders;

The Harvest Festival returns to Middle-earth!

Bobbing for apples, picking pumpkins and more return in this autumn's Harvest festival!

Codemasters Online and Turbine are proud to announce the return of the Harvest festival. The festival will run from 15th October to 11th November and will see the return of popular events from last year like the Geode Surprise and the Trick or Treat quests for you to enjoy.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.