![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 25% gewijzigd door addictive op 17-12-2007 01:04 ]
Had ony niet een 5 dagen reset timer, waardoor je haar 3x per 2 weken kon doen?addictive schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:02:
jeuj! Armory update ook weer voor mij.
Eergister met een pug KZ gerunt (van 1 tot 4 uur snachts) nieuwe bracers (ipv bracers of the green fortress) en nieuwe head (ipv felsteel head) voor mij. Meteen ge-gemmed en ge-enchant uiteraard!
Daarnaast zojuist 35 heroic badges voor mn nieuwe neck; brooch of deftness
En ook Onyxia met 4 man gedaan (rogue, paladin,melee shammy en ik) 46g voor ieder, Onyxia hide backpack voor mij, en 2 keer helm of wrath, waarvan 1 voor mij
Ga ik vanaf nu iedere week doen, lekkere money-boost
geen idee really, lang geleden dat we haar echt raidenDennism schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:11:
[...]
Had ony niet een 5 dagen reset timer, waardoor je haar 3x per 2 weken kon doen?
http://wow-europe.com/en/info/basics/raidcalendar voor alle resets (je kunt rechtsboven kiezen tussen tbc en vanilla wow)addictive schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:16:
[...]
geen idee really, lang geleden dat we haar echt raiden
Moet ik in-game eens op letten, bedankt voor de tip in ieder geval!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Met transmute mastery heb je een kleine kans op een dubbele opbrengst eens per dag. Neem dus beter een andere mastery. Vooral potion mastery of elixer mastery doen het veel beter en kunnen veel meer opleveren.-NMe- schreef op maandag 17 december 2007 @ 02:51:
Vandaag mijn eerste char op level 70 gekregen, best een leuke ervaring.Zelfs al is de uiteindelijke ding voortgekomen uit het farmen van primals.
Nou vraag ik me wel een dingetje af: ik wil graag als alchemy mastery een transmute master worden, maar 4 primal mights "weggooien" zie ik niet echt zitten. Nou heb ik gelezen dat je eerst een van de andere mastery quests kunt doen, dan de skill unlearnen in Zangarmarsh en vervolgens zonder quest te hoeven doen transmute master kunt worden. Als dat zo is, dan bespaart me dat al gauw zo'n 250 à 300g, dus dat is de moeite wel.Kan iemand dit bevestigen?
Klopt, elixir mastery kan je dan mooi combineren met je karazhan attunement in black morass. Voor potion mastery moet je botanica in. "respec" kosten van de ene mastery naar de andere kost volgens mij 150g.-NMe- schreef op maandag 17 december 2007 @ 02:51:
Vandaag mijn eerste char op level 70 gekregen, best een leuke ervaring.Zelfs al is de uiteindelijke ding voortgekomen uit het farmen van primals.
Nou vraag ik me wel een dingetje af: ik wil graag als alchemy mastery een transmute master worden, maar 4 primal mights "weggooien" zie ik niet echt zitten. Nou heb ik gelezen dat je eerst een van de andere mastery quests kunt doen, dan de skill unlearnen in Zangarmarsh en vervolgens zonder quest te hoeven doen transmute master kunt worden. Als dat zo is, dan bespaart me dat al gauw zo'n 250 à 300g, dus dat is de moeite wel.Kan iemand dit bevestigen?
yupsSeth_Chaos schreef op maandag 17 december 2007 @ 07:41:
Wat is het in het begin van de kerstperiode toch lekker verdienen zeg. In een uurtje tijd 400g verdienen met small eggs. Gewoon 2 uurtjes dragonhawks mollen bij de bloodelves en dan op de veiling zetten voor 1g per stuk. En dat voor beide fracties.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 57942
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Anoniem: 236948
Great tip !!!!! dan ga ik vanavond ook maarBokkie schreef op maandag 17 december 2007 @ 07:59:
[...]
yups
heb toen ik mijn dreanei hunter begon ook alle small eggs bewaard die ik gevonden had, van de week maar even op AH gooien ^^
The Sun Eater is een tank wapen, Daar wil je eigenlijk alleen mongoose op hebben. Executioner is een 100% dps enchant. Mongoose de ultieme tank enchant en dps afhankelijk van je spec/classSnuffel schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:32:
Dagboek item:
Niet zoveel gespeeld dit weekend, had niet bijzonder veel zin.
10K honor gespaard en iets leuks ervoor gekocht, nieuwe jurk
Wel leuk, healer spelen in BG's, wordt heel erg gewaardeerd. Vind het healen ook steeds leuker worden, en zo langzamerhand ben ik mijn + helaing aan het upgraden.
Vlak na respec zat ik op +4xx healing, nu zit ik op +70x.
Een leuke vooruitgang dus. Gisteravond nog even een heroic gedaan, en ook dat ging als een speer.
Al met al: healing priest is leuker dan ik dacht!
Ik hoor van een andere tank dat just deze enchant beter is.ImdaMned schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:55:
[...]
The Sun Eater is een tank wapen, Daar wil je eigenlijk alleen mongoose op hebben. Executioner is een 100% dps enchant. Mongoose de ultieme tank enchant en dps afhankelijk van je spec/class
[ Voor 8% gewijzigd door sabriel op 17-12-2007 09:11 ]
Anoniem: 232659
Ik kan zelf de executioner enchant zetten, ik weet wat het doetsabriel schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:09:
[...]
Ik hoor van een andere tank dat just deze enchant beter is.
Omdat het 840 armour ignored betekend dit een hogere treath-generatie omdat je meer DPS doet (als je als prot tank al van DPS kan spreken)
Ik vroeg het hier omdat ik hier vaak betere feedback krijg dan op standaard wow-forums, ben benieuwd of een tank dit al heeft uitgeprobeerd. En het leuke is dat je altijd verschillende versies erover hoort, niets is 100%, dat maakt het lezen juist weer zo leuk.
Voor de mats hoef je iig geval geen onderscheid te maken tussen mongoose en executioner, beide zijn nagenoeg even duur.
Stats van executioner : http://www.wowhead.com/?item=33307
Stats van mongoose : http://www.wowhead.com/?item=22559
Anoniem: 237398
Haha wat zal die opgekeken zijn, dacht vast van die pak ik even.Anoniem: 232659 schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:10:
Goede morgen liefdag boek,
Als vaste lezer wil ik nu graag iets met je delen. Ik ben net nieuw in de oudland, als level 62 was ik gister lekker mijn quest monstertjes aan hakken en kraken, komt er een vervelend level 58 mannetje mij in de rug aan vallen (heb je op pvp server wat het ook weer leuk maakt). Ik had iets van 40-50% van mijn HP over. Maar nu komt het leuke ik moest maar 600 exp. om level-up te gaan. Je raad het al natuurlijk ik ging level-up. Tot grote verrassing van mijn uitdager. Heb hem even fysiek uit gelegd dat ik zijn actie niet kon waarderen.
Dus gister lekker gedingt
Anoniem: 188327
Dat klopt, als tank zul je echt die crit en dodge wel lekker vinden, zeker als je veel trash mobs tegelijk tankt, en door de haste rating sla je dus nog eens iets sneller ook, wat het multi tanken wat vergemakkelijkt.ImdaMned schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:14:
[...]
Ik kan zelf de executioner enchant zetten, ik weet wat het doet![]()
Met executioner doe je inderdaad "meer dmg" en dus threat. Maar met mongoose heb je zowel 120 agi (meer crit% en dodge) alswel een haste buff waarme je sneller je threat moves weg kan zetten.
Let wel. Dit zeg ik als een 100% pure melee nub : P
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
bedankt voor je advies! ik zal op het forum ff een schopje geven met het idee.. de badges zijn idd erg lekker ervoor..Anoniem: 188327 schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:49:
[...]
als de animo in je eigen guild niet zo groot is, dan scrim je toch gewoon met andere guilds mee? Vermoed dat je guild dat niet zo erg zou vinden, aangezien ze zich zelf er "te goed" voor vinden. Wat uiteraard onzin is, Kara is leuk om te doen, redelijk simpel, en vooral na 2.3 EZ badges![]()
Dus : waarom niet?![]()
Zeker als je gear nog de nodige verbeteringen kan gebruiken, kaart dat dan aan in je guild, en vraag of er mensen zijn die nog iets nodig hebben uit Kara, zo ja, wat, en maak daar runs voor etc. Hoe moeilijk is het nou om elkaar even te helpen een item te krijgen wat hun prestaties enorm verbeterd?
Het zou misschien zelfs kunnen betekenen dat je een 1st.kill krijgt op iets wat je tot nu toe nog niet gelukt is. Ja toch? het zou zo maar kunnen![]()
Succes ermee Tom
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja gisteren nog geweest. 17 badges in 4 uur. Erg langzaam, maar we hadden 3 alts mee, waaronder een paladin met +600 heal ^^. Die gast heeft nu 7 nieuwe items en kan volgende keer met 1100+ heal meeBootVluchteling schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:42:
[...]
bedankt voor je advies! ik zal op het forum ff een schopje geven met het idee.. de badges zijn idd erg lekker ervoor..
[ Voor 8% gewijzigd door FireAge op 17-12-2007 09:57 ]
Anoniem: 236948
Ok dit vraagt even om meer uitleg, hoe ga jij daarna geld verdienen (ben nog niet te ervaren met enchanting en vond dat het zoveel geld kost en niet echt veel opleverd)?pingkiller schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:42:
Disenchanten is echt geweldig. Heb mijn enchanting nu op 150 en kan dus tot level 45 items disenchanten. Ik koop alle items tussen de 35 en 45 op die minder dan 1 gold kosten en disenchant ze dan. Gemiddeld kom ik dan op 2-3 gold winst per item uit, geweldig. Ben nu level 30 met iets van 210 gold.
Anoniem: 84969
Enchants leverd inderdaad bar weinig op maar met het disenchanten van soulbound dungeon drops kun je bakken met geld verdienen.Anoniem: 236948 schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:58:
[...]
Ok dit vraagt even om meer uitleg, hoe ga jij daarna geld verdienen (ben nog niet te ervaren met enchanting en vond dat het zoveel geld kost en niet echt veel opleverd)?
[ Voor 26% gewijzigd door Seth_Chaos op 17-12-2007 10:26 ]
Anoniem: 121555
Anoniem: 148405
Executor is superieur in termen van threat generatie... (naar wat ik gelezen heb)The Sun Eater is een tank wapen, Daar wil je eigenlijk alleen mongoose op hebben. Executioner is een 100% dps enchant. Mongoose de ultieme tank enchant en dps afhankelijk van je spec/class
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 148405 op 17-12-2007 10:39 ]
Dat soort mensjes hebben nog heel wat basic skills nodig.Anoniem: 121555 schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:36:
PuG's from hell.
Gister met m'n tankje met een PUG Zul Farrak in.
Party:
48 warrior (ik)
47 druid
47 mage
47 warlock
46 warrior
De 46 warrior was echt volkomen clueless, nog meer dan ik!
Voordat we beginnen: "I need 6G so I can tank"
"Ehrm, why do you need money to tank?"
"So I can buy a weapon"
Hij stond erop, hij dus van de druid 6G, HS en weer terug gesummoned.
Wij de instance in en, ondanks dat we afgesproken hadden dat ik ga tanken, loopt hij met z'n shield rond.
"Ehrm, what's with the shield?"
"I'm offtanking"
"This is ZF, we don't need an offtank"
Okee, hij dus met z'n polearm aan de slag. Helaas ook volkomen clueless, rent wat in de rondte en bij het tweede 'plein' (nadat 'ie gevraagd had of het okee was dat hij even 10 a 15 minuten wegging - "Ehrm, no") zegt 'ie dat hij weggaat. Ik had het al volkomen gehad met hem (volgens m'n damagemeter was 'ie echt volkomen nutteloos), z'n gedrag en smartass opmerkingen. Aangezien ik leader was, was het 'uninvite-knopje' snel gevonden. Misschien iets te snel, maar ja. Daarna vond meneer het nog wel een leuk idee om op z'n mount de rest van de instance te pullen en ons daardoor te wipen. Nou ja, typerend en weer iemand op m'n ignorelijst.
Daarna een 47 mage aan de groep toegevoegd en ZF leeggeveegd.
yup ook verschillende keren gelezen en wil jet zelf ook testenAnoniem: 148405 schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:37:
[...]
Executor is superieur in termen van threat generatie... (naar wat ik gelezen heb)
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
"Vooral" potion mastery en elixir mastery? Er zijn geen andere.barfieldmv schreef op maandag 17 december 2007 @ 07:40:
[...]
Met transmute mastery heb je een kleine kans op een dubbele opbrengst eens per dag. Neem dus beter een andere mastery. Vooral potion mastery of elixer mastery doen het veel beter en kunnen veel meer opleveren.
Voor de potion mastery quest krijg je 250 Cenerion Expedition rep, en die heb ik ook nodig.ImdaMned schreef op maandag 17 december 2007 @ 07:40:
[...]
Klopt, elixir mastery kan je dan mooi combineren met je karazhan attunement in black morass. Voor potion mastery moet je botanica in. "respec" kosten van de ene mastery naar de andere kost volgens mij 150g.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Anoniem: 188327
LOL, ik heb me toch even rotgelachenAnoniem: 121555 schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:36:
PuG's from hell.
Gister met m'n tankje met een PUG Zul Farrak in.
Party:
48 warrior (ik)
47 druid
47 mage
47 warlock
46 warrior
De 46 warrior was echt volkomen clueless, nog meer dan ik!
Voordat we beginnen: "I need 6G so I can tank"
"Ehrm, why do you need money to tank?"
"So I can buy a weapon"
Hij stond erop, hij dus van de druid 6G, HS en weer terug gesummoned.
Wij de instance in en, ondanks dat we afgesproken hadden dat ik ga tanken, loopt hij met z'n shield rond.
"Ehrm, what's with the shield?"
"I'm offtanking"
"This is ZF, we don't need an offtank"
Okee, hij dus met z'n polearm aan de slag. Helaas ook volkomen clueless, rent wat in de rondte en bij het tweede 'plein' (nadat 'ie gevraagd had of het okee was dat hij even 10 a 15 minuten wegging - "Ehrm, no") zegt 'ie dat hij weggaat. Ik had het al volkomen gehad met hem (volgens m'n damagemeter was 'ie echt volkomen nutteloos), z'n gedrag en smartass opmerkingen. Aangezien ik leader was, was het 'uninvite-knopje' snel gevonden. Misschien iets te snel, maar ja. Daarna vond meneer het nog wel een leuk idee om op z'n mount de rest van de instance te pullen en ons daardoor te wipen. Nou ja, typerend en weer iemand op m'n ignorelijst.
Daarna een 47 mage aan de groep toegevoegd en ZF leeggeveegd.
Niet om fanboy te zijn, maar "The almighty" Kungen gebruikt mongoose. Die zal toch wel weten wat het beste werkt?Anoniem: 148405 schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:37:
[...]
Executor is superieur in termen van threat generatie... (naar wat ik gelezen heb)
Ben momenteel een beetje doelloos aan het ronddolen eigenlijk, maar ik denk dat ik WPL met een bezoek ga vereren.Security schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:53:
[...]
Waar zit jij momenteel te levelen aangezien we rond het zelfde level hangen?
Ik had gisteren ook weer een SM Cathedral run waar een level 40 druid elke keer weer vroeg: als herrod's (met twee r-en dus) shoulder dropt, wil ik em hoor. Uiteindelijk in dezelfde run een aantal keer gewiped omdat de level 34 pala die we mee hadden (2x 40, 1x 41, 37 (ik) en 34 moet wel kunnen dacht ik zo) steeds mijn aggro pakte, omdat ie èn te ver doorliep, èn elke keer consecrate deed. Na een paar keer proberen uit te leggen hebben we het maar opgegeven. Later met 2 guildies (en 2 lvl 40 shamansAnoniem: 188327 schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:57:
[...]
LOL, ik heb me toch even rotgelachen![]()
Zulke gastjes bestaan er inderdaad, zelf had ik het niet eens zo ver laten komen dat de druid hem 6g gaf, en dan vervolgens nog eens summonen ook, had hem gewoon gelijk gekicked, en iemand met een clue geinvite.
Zeker gezien dat hij de hele instance pullde voor jullie, waardoor er dus een wipe was, duidt al op zijn volwassenheid om met een kick om te gaan![]()
Kindjes he...
Tanken met een polearm is ook geweldig voor je threatgeneratie, jammer genoeg niet voor je defenseAnoniem: 148405 schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:37:
[...]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[ Voor 43% gewijzigd door Exitium op 17-12-2007 11:12 ]
Zoals ik al zei, executioner is het beste voor threat, maar overal zou ik ook mongoose kiezen, mongoose geeft dodge,armor en extra damage.Atlas schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:09:
[...]
Mongoose is de enige tank enchant(op de 40 spell damage enchant voor een pallie tank ^^)
Anoniem: 201730
of agi op staff voor feral druids ?Atlas schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:09:
[...]
Tanken met een polearm is ook geweldig voor je threatgeneratie, jammer genoeg niet voor je defense
Mongoose is de enige tank enchant(op de 40 spell damage enchant voor een pallie tank ^^)
Ik snap dat niet tegenwoordig wordt er heel moeilijk gedaan over items in partys. Tenminste op mijn server. Iedere keer bij een instance of wat voor group dan ook wordt er direct aan het begin gezegt dat ze graag een bepaald item willen hebben. Dat wordt onder de run nog een paar keer herhaald. En als het zover is dat er een goed item valt vragen ze nog als ze mogen needen ik snap dat niet. Items die nuttig voor mensen zijn (upgrades) zijn need en de rest greed. En dan dingen zoals chests en mining veines zijn gewoon /roll. Zo doe ik het altijd ik trek me ook niks aan van mensen die de hele instance al over een item zeuren. Als het een upgrade voor mij is zal ik net zo goed needen. Want ik help net zo goed mee de instance door te komen. Zal wel door de leeftijd komen want dat soort spelers die vertonen over het algemeen ook wel meer minder gewenst gedrag wat in deze topics naar voren komt.HanH schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:07:
[...]
Ik had gisteren ook weer een SM Cathedral run waar een level 40 druid elke keer weer vroeg: als herrod's (met twee r-en dus) shoulder dropt, wil ik em hoor. Uiteindelijk in dezelfde run een aantal keer gewiped omdat de level 34 pala die we mee hadden (2x 40, 1x 41, 37 (ik) en 34 moet wel kunnen dacht ik zo) steeds mijn aggro pakte, omdat ie èn te ver doorliep, èn elke keer consecrate deed. Na een paar keer proberen uit te leggen hebben we het maar opgegeven. Later met 2 guildies (en 2 lvl 40 shamans) nog een keer geprobeerd, en dat ging als een speer. Geen wipes, hooguit de lvl 36 rogue een keertje dood. Dropte ook nog de Aegis of the Scarlet Commander voor mij. Ik ben klaar voor level 40 protspec, met de Sword of Serenity die ik voor de quest kreeg.
Ik had hem die shoulder gegeven hoor, had zijn gezicht wel eens willen zien als hij mail probeerde te equippen en de error message bleef krijgen.HanH schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:07:
[...]
Ik had gisteren ook weer een SM Cathedral run waar een level 40 druid elke keer weer vroeg: als herrod's (met twee r-en dus) shoulder dropt, wil ik em hoor.
Anoniem: 130680
Ach wees blij dat je niet op een PvP server zit. Voor jouw is dit een unicum om PvP tagged te zijn. Ik was gisteren aan het Levellen in STV met mijn Hunter en de helft van de tijd werd ik door L70 alliance in Full S2, S3 gear plat gehakt. Om moedeloos van te worden.UTwizard schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:55:
Trouwens nog een World PvP momentje gehad: We waren aan het questen in Shadowmoon Valley (of in ieder geval op weg naar nieuwe quests) toen we de Quest Log aan het bekijken waren. Opeens werden we getagged als PvP (zit op een PvE realm) door wat Orc NPC's op Wolves die daar rondrenden. M'n vriendin rent weg met de NPC's achter zich aan en op dat moment word ik gestunned door een Warrior die me charged. Ik had hem vanuit m'n ooghoek al gezien maar had niet verwacht dat ie me aan zou vallen. Seconde of 15-20 kunnen vechten (en winnen, z'n gear was slecht geloof ik en qua skills deed ie ook niet de meest verstandige dingen) maar toen zag ik dat m'n vriendin dood was en opeens had ik ook nog 3 NPC's in m'n nek. Daardoor ging ik uiteraard wel dood met de Warrior nog op 20% van z'n HP, hij pakt z'n mount en rent naar Shadowmoon Village of hoe heet het Horde stadje daar? Sindsdien nog een keer dezelfde Warrior tegengekomen en uitgedaagd maar meneer gaat niet meer in PvP. Zodra ik hem nog een keer zie op PvP is ie iig de pineut.
Informatie op elitejerks over dit topic met veel theorycrafting en testgegevensAtlas schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:09:
[...]
Tanken met een polearm is ook geweldig voor je threatgeneratie, jammer genoeg niet voor je defense
Anoniem: 102124
Geen pugs ftw.Defector schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:25:
Ik snap dat niet tegenwoordig wordt er heel moeilijk gedaan over items in partys. Tenminste op mijn server. Iedere keer bij een instance of wat voor group dan ook wordt er direct aan het begin gezegt dat ze graag een bepaald item willen hebben. Dat wordt onder de run nog een paar keer herhaald. En als het zover is dat er een goed item valt vragen ze nog als ze mogen needen ik snap dat niet. Items die nuttig voor mensen zijn (upgrades) zijn need en de rest greed. En dan dingen zoals chests en mining veines zijn gewoon /roll. Zo doe ik het altijd ik trek me ook niks aan van mensen die de hele instance al over een item zeuren. Als het een upgrade voor mij is zal ik net zo goed needen. Want ik help net zo goed mee de instance door te komen. Zal wel door de leeftijd komen want dat soort spelers die vertonen over het algemeen ook wel meer minder gewenst gedrag wat in deze topics naar voren komt.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
mwa ik zit toch wel redelijk aan pugs vast als ik aan het lvlen ben. Het is ook dramatischer dan ik hier vertel. Over het algemeen zijn de pugs op eonar vrij goed te noemen maar om de zoveel tijd komt er zon tard langs die je dan ff een poos flink irriteerd.Exitium schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:36:
[...]
Geen pugs ftw.Heb wel vaker afspraken gemaakt over eventuele drops tho. Ik en een pala, twee items die we allebei goed konden gebruiken, maar ik had liever drop 1 en hij drop 2.
mja als ik een nieuw char level zoals nu mijn hunter dan mijd ik pugs het liefstDefector schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:39:
[...]
mwa ik zit toch wel redelijk aan pugs vast als ik aan het lvlen ben. Het is ook dramatischer dan ik hier vertel. Over het algemeen zijn de pugs op eonar vrij goed te noemen maar om de zoveel tijd komt er zon tard langs die je dan ff een poos flink irriteerd.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
dat inderdaad, maar ook gezien het feit dat we Cathedral deden, en Herod's shoulder daar helemaal niet dropt.. ach, ik heb toch vaak een goede PuG, met mijn guild lukt het vaak niet om een groep te vinden, veel zitten op level 67/68 en willen graag nog voor de kerst 70 worden.Kaap schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:26:
[...]
Ik had hem die shoulder gegeven hoor, had zijn gezicht wel eens willen zien als hij mail probeerde te equippen en de error message bleef krijgen.
Anoniem: 240336
Ja dat gevoel ken ikHanH schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:56:
[...]
dat inderdaad, maar ook gezien het feit dat we Cathedral deden, en Herod's shoulder daar helemaal niet dropt.. ach, ik heb toch vaak een goede PuG, met mijn guild lukt het vaak niet om een groep te vinden, veel zitten op level 67/68 en willen graag nog voor de kerst 70 worden.
Als ik m'n brutalizer heb zet ik daar denk ik mongoose op, en vervang ik die van mijn mallet met executioner.Dat mongoose de enige tank enchant is klopt gewoon niet, je kan het zien als kiezen tussen +threat of +agi op je gloves, wil je threat of avoidance ? [omdat je geen sta op je wapren kan krijgen laat ik de armor kit er even buiten ;)]Atlas schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:09:
[...]
[ Voor 28% gewijzigd door agentorangina op 17-12-2007 12:12 ]
Ik wil mijn shammy ook graag naar 70 helpen.HanH schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:56:
[...]
zitten op level 67/68 en willen graag nog voor de kerst 70 worden.
Ja, zo belangrijk zijn die drops niet op dit level.Kaap schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:26:
[...]
Ik had hem die shoulder gegeven hoor, had zijn gezicht wel eens willen zien als hij mail probeerde te equippen en de error message bleef krijgen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Anoniem: 26351
Welkom terug alvast.Atlas schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:13:
Ow en ik heb altijd gezegd dat ik niet meer ga wow-en maar ik ga toch begin februari maar weer beginnen
Mis het hele gebeuren wel een beetje, en een aantal irl vrienden en online vrienden zijn nu een hele casual guild gestart. Zo nu en dan Kara/ ZA, maar totaal geen raid ambities meer. Dus geen raid gezeik, gewoon lang leve de lol
En ik moet en zal 1 baas in MC solo-en!
Die uitdaging neem ik aanImdaMned schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:23:
[...]
Welkom terug alvast.
En owja, dat ga je nooit redden, je komt niet langs de lava spawns : )
sterker wapen is alleen maar als je een 2 hand noemt en dat is best saai omdat je dan 3 sec op een klap staat te wachten. Als jij lekker altijd wilt rammen en dmg wilt doen ga lekker verder met je rogue wil je meer doen later dan dmg en ook tanken (zorgen dat de boss op je blijft) dan moet je een warrior levelen. Maar als ik jou zo hoor wil je dmg doen.Anoniem: 57942 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:20:
Dillema,
Ik zit een beetje met een dillema, ik heb nu net een Nelf rogue aangemaakt. Maar ik weet niet of dit wel zo`n goede keuze is geweest... Ik neig meer naar een warrior.... want met een warrior heb ik veel betere armor, sterker wapen.... Geen stealth maar die vind ik redelijk crappy vergeleken met een Belf en is volgens mij alleen interresant voor bij het questen..
Of zie ik het verkeerd?
BE is horde, NE is alliance.Anoniem: 57942 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:32:
Maar wat is het verschil dan tussen een Belf en een Nelf
Dat zou me verbazen.want de stealth van een Belf is way beter.
Goed aan gedaan de Decapitator te pakken, het is een fantastisch wapen voor een tank.Jerry schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:17:
* Incoming wall of text *
[ Voor 28% gewijzigd door agentorangina op 17-12-2007 12:40 ]
Onbeperkte stealth met belf en Zodra je gaat lopen met een Nelf met stealh ben je weer zichtbaar.. das wel een erg jammerlijk puntjeAnoniem: 121555 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:34:
[...]
BE is horde, NE is alliance.
[...]
Dat zou me verbazen.
Anoniem: 240336
Kwa rogeu zijnde niet. Maar als je dan bv een warrior gaat maken dat kan een Belf dus weer niet zijn. Vraag me niet waarom. Maar een fury warrior kan net zogoed dps doen als een rogeu.Anoniem: 57942 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:36:
[...]
Onbeperkte stealth met belf en Zodra je gaat lopen met een Nelf met stealh ben je weer zichtbaar.. das wel een erg jammerlijk puntje
ehm de stealth van een Night Elf rogue is beter dan die van een Blood Elf rogue hoor?Anoniem: 57942 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:32:
Maar wat is het verschil dan tussen een Belf en een Nelf want de stealth van een Belf is way beter.
En als ik het zo hoor ben ik idd beter af met een Nelfje
[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 17-12-2007 12:39 ]
Ooooh! Nee joh, de NE heeft Shadowmelt. Da's niet hetzelfde als stealth.Anoniem: 57942 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:36:
[...]
Onbeperkte stealth met belf en Zodra je gaat lopen met een Nelf met stealh ben je weer zichtbaar.. das wel een erg jammerlijk puntje
Err, stealth en shadowmeld zijn twee verschillende dingen.Anoniem: 57942 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:36:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 17-12-2007 12:45 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik ook niet, en heb ook de neiging wat arena te gaan farmen, maar wie weet zie ik nog een optie over het hoofd.junglebeast schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:42:
@Exitium
Een pala vraag van jou? dat ben ik niet gewend van je
Die gloves zijn zeker de moeite waar, en zodra ik mijn t6 legs / shoulders heb ga ik er ook hard over nadenken om de s3 gloves te halen in plaats van de t6 die ik nu heb, want als je geen vashj hebt, dan is er eigenlijk geen pve upgrade voor t5.Exitium schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:34:
Vraagje voor de pala's hier.
Ik ben op het moment aan het twijfelen over m'n gloves. Heb nu T5 en we doen geen SSC meer, dus de gloves van Vashj kan ik vergeten.
T6 heeft 4 stamina, 4 intellect, 9 healing, 3 mp5 en een blue socket meer, maar mist 24 spellcrit. Ik vind T5 persoonlijk dan ook beter, zelfs als je een 11 healing / 2 mp5 gem in die blauwe socket propt.
Dan de S3 gloves. 13 stamina, 4 intellect, 4 spellcrit rating en 7 healing meer, maar 9 mp5 minder. However, er zit ook een 2% increased crit met flash of light op. Nu ben ik van de drie pala's degene die FoL het meest gebruikt (ruwgeschat 60-40) en heeft die bonus voor mij dus meer waarde dan voor de andere twee pala's.
Ik sta op het moment op 199 mp5 en 23.2% spellcrit raidbuffed zonder totems/flasks/pots/food/etc. Zal ik een paar weken arena's doen voor die gloves of niet?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
[ Voor 43% gewijzigd door ImdaMned op 17-12-2007 13:05 ]
Sick! Ik heb meer mp5 tho.Kees schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:58:
[...]
Die gloves zijn zeker de moeite waar, en zodra ik mijn t6 legs / shoulders heb ga ik er ook hard over nadenken om de s3 gloves te halen in plaats van de t6 die ik nu heb, want als je geen vashj hebt, dan is er eigenlijk geen pve upgrade voor t5.
Overigens gister exalted gehaald in hyjal, leuke ring, die moest getest worden natuurlijk.
Uitloggen met leuke buffs op je ftw(check healing/spelldmg
)
Damn da's lekker, proct dat vaak?Kees schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:58:
[...]
Overigens gister exalted gehaald in hyjal, leuke ring, die moest getest worden natuurlijk.
Uitloggen met leuke buffs op je ftw(check healing/spelldmg
)
Bnet pindle#2913
Volgens mij zijn er dit jaar alleen in Januari nieuwe server bijgekomen. Ik denk dat je gewoon het beste recommended servers kan joinen met nieuwe chars. Dan maak je het meeste kans op lagere spelers lijkt me.XtrmEend schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:57:
Zijn er ook nog gloednieuwe servers? waar je dus met veel meer mensen kan spelen inplaats van dat iedereen level 70 is, wel zo leuk namelijk.
Ik heb een item ten opzichte van mijn normale gear veranderd, de ZHC in plaats van memento, die is goed voor zo'n 23 mp5. Maar ik heb eigenlijk nooit het probleem dat ik OOM geraak, en bosses waar dat wel zou kunnen gebeuren (illidan, bloodboil, najentus, mother, council) zorg ik er wel voor dat ik een shadowpriest heb, of geswapped wordt halverwege naar een shadowpriest group.Exitium schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:07:
[...]
Sick! Ik heb meer mp5 tho.
Zat inderdaad ook al met het feit dat T6 gewoon slechter is dan T5. En zeker als je FoL 55-65% van de tijd gebruikt is die 44 crit rating op FoL gewoon enorm. Toch m'n 3v3 team maar weer 'ns wat leven inblazen denk ik dan.
[ Voor 5% gewijzigd door Kees op 17-12-2007 13:13 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Anoniem: 245007
Ik persoonlijk vind een guide niet erg fijn werken als je weet op welk lvl je in welke gebieden kan questen gaat dit al snel genoeg en hoef je niet te alt tabben om te kijken naar welke npc je moet.Maduth schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:19:
Heren,
Momenteel lvl ik een lockje up naar hopelijk 70 en daarvoor gebruik ik een guide als handleiding.
Nu heb ik via bitto wat gedownload en dat heet metamaps (als een soort addon), wat doet deze precies? Iemand een idee?
Cheers
Emperor en 1e baas MC is ook wel klein verschil heAtlas schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:25:
[...]
Die uitdaging neem ik aan
Ik heb de emporer ook ge solo-ed (zonder eerst de kamer leeg te halen)
Bnet pindle#2913
Aangezien ik vaker FoL gebruik kies ik voor wat meer mp5. Heb nu zoveel dat ik wel wat in kan leveren though. Wil uit ZA nog de belt (vind 'm persoonlijk beter dan de belt van Azgalor) en mp5 trinket halen. Ben nu met name bezig met wat meer healing te krijgen, zonder de rest al te veel te droppen. Revered ring gisteren was daar best lekker voor.Kees schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:12:
[...]
Ik heb een item ten opzichte van mijn normale gear veranderd, de ZHC in plaats van memento, die is goed voor zo'n 23 mp5. Maar ik heb eigenlijk nooit het probleem dat ik OOM geraak, en bosses waar dat wel zou kunnen gebeuren (illidan, bloodboil, najentus, mother, council) zorg ik er wel voor dat ik een shadowpriest heb, of geswapped wordt halverwege naar een shadowpriest group.
Mijn focus ligt op 4p-t6, +healing, +mp5, +crit, - waarbij ik mp5 boven de 100 unbuffed/casting wil houden. daarna gaat het allemaal in +healing en critMaar eerst maar eens 4p t6 halen, want 5% op FoL betekend dat mijn FoL van 2050 average naar 2150 average gaat.
En hij procced eigenlijk altijd zodra hij van de internal cooldown af is. En die cooldown is 45s geloof ik.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq