|
|
NPMaxBurn schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:50:
het duurde te lang dus ik heb maar een nieuw topic geopend...
Dit jaar gaat nintendo goede games uitbrengen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Idd, ik hoop dat ik snel RE4 en Jungle Beat binnen krijg! Kan niet meer wachten eigenlijk!
Anoniem: 105569
Hier ook nog even:
Hoe groot is de kans dat de Douane mijn spel via lik-sang eruit pakt? Groot?
Waar heb je deze besteld?Idd, ik hoop dat ik snel RE4 en Jungle Beat binnen krijg! Kan niet meer wachten eigenlijk!
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 105569 op 14-01-2005 13:07 ]
Ik las dat Donkey Konga 3 in de maak is
Naast Mario Party is er nu nog een uitmelkbare serie blijkbaar.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Daar is toch niets mis meeCaptain N schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:14:
Ik las dat Donkey Konga 3 in de maak isNaast Mario Party is er nu nog een uitmelkbare serie blijkbaar.
RE4 bij videogamesplus.ca en Junglebeat bij lik-sangAnoniem: 105569 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:07:
Hier ook nog even:
[...]
Waar heb je deze besteld?
Over verzendtijd van Videogamesplus.ca:
Afgelopen maandagochtend heb ik op de site van ze een order geplaatst (2x wavebird controller en FF:CC), en zowaar GISTEREN al één van de twee wavebirds aangeboden gekregen. Andere is kennelijk nog onderweg... dus dat is 3 werkdagen levertijd vanuit Canada en best snel te noemen!
Overigens kon ik voor één shippingmethode kiezen (nergens het woord 'Express' tegengekomen maar zo snel gaat het wel) die niet eens zo duur was. Kwam neer op ca. EUR 6,- per wavebird, en ca. EUR 3 per game.
(tot nu toe dus) een pluspunt voor videogamesplus.ca!
Afgelopen maandagochtend heb ik op de site van ze een order geplaatst (2x wavebird controller en FF:CC), en zowaar GISTEREN al één van de twee wavebirds aangeboden gekregen. Andere is kennelijk nog onderweg... dus dat is 3 werkdagen levertijd vanuit Canada en best snel te noemen!
Overigens kon ik voor één shippingmethode kiezen (nergens het woord 'Express' tegengekomen maar zo snel gaat het wel) die niet eens zo duur was. Kwam neer op ca. EUR 6,- per wavebird, en ca. EUR 3 per game.
... en oranje! :P
Ik had SMB@ gelijktijdg bij videogamesplus als freeloader bij Lik-Snag, ze werden op dezelfde dag verstuurd en Videogamesplus was precies 1 week sneller. Videogames deed er 10 dagen over en Lik-Sang 17 dagen. Het werd redelijk laat verzonden omdat er nog sprake was van veel backorders ivm de feestdagen. Dus in dat licht gezien vond ik videogames erg snel ja.
Donkey Konga 1: Leuk! Trommelen op liedjes met Donkey Kong! Tof!Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:16:
Daar is toch niets mis meeJe bent niet veplicht het te kopen. Het zou wat anders zijn als we net als bij Mario 1000 en 1 spinoffs krijgen.
Donkey Konga 2: Tja... d'r zitten wat nieuwe liedjes in. Maar voegt niet zoveel toe.
Donkey Konga 3: Alweeeeer een Donkey Konga? Wat is er dit keer veranderd? Weer de nieuwste top 40 songs gebruikt ofzo?
C'mon... in een jaar tijd worden er 3 dezelfde spellen uitgebracht, met een paar andere liedjes. Dat is toch uitmelken? En dat is toch suf? Of ben ik daar de enige in?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hier nog een fantastisch bericht over videogamesplus. Afgelopen zondagavond besteld en vandaag in huis. Dit had ik echt nooit kunnen dromen. Ik had op zijn minst nog een week of 2 verwacht. Maar goed, nu kan ik dus eindelijk gebruik maken van mijn mem card 1019. Wel flippen dat F-Zero GX data niet te kopieren isiNSaNe-oNe schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:27:
Over verzendtijd van Videogamesplus.ca:
Afijn, weer genoeg te doen.
Ja, je bent een verschrikkelijke zeikerdCaptain N schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:33:
[...]
Donkey Konga 1: Leuk! Trommelen op liedjes met Donkey Kong! Tof!
Donkey Konga 2: Tja... d'r zitten wat nieuwe liedjes in. Maar voegt niet zoveel toe.
Donkey Konga 3: Alweeeeer een Donkey Konga? Wat is er dit keer veranderd? Weer de nieuwste top 40 songs gebruikt ofzo?
C'mon... in een jaar tijd worden er 3 dezelfde spellen uitgebracht, met een paar andere liedjes. Dat is toch uitmelken? En dat is toch suf? Of ben ik daar de enige in?
Ik had ook een importkosten. Op de env stond dat er een boek inzat. Ik vind het allang bestiNSaNe-oNe schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:41:
Toevoeging over mijn verzending vanuit Canada door videogamesplus.ca:
Ik had géén importkosten whatsoever. Douaneverklaring op envelop was gemarkeerd als 'gift', goederen aangegeven als 'Toys' met een waardeaangifte van $20 (klopt ongeveer, was één wavebird die omgerekend in USD $29,- is. Prijs in CAD was $34,99). Nu weet ik niet of ze dat standaard doen, maar het valt wel op...
Over Donkey Konga deel x: mijn vriendin vindt het JUIST leuk dat er nog een vervolg komt. De huidige liedjes heeft ze ALLEMAAL met goud uitgetrommeld op Gorilla-mode () en ze wil erg graag wat nieuws. Als ik dit vertel over een deel 3 die uit gaat komen weet ik zeker dat ze die ook wil hebben...
Hulde aan je gf trouwens. Als ze echt alles met goud heeft gehaald op Gorilla mode. Ik heb een aantal pogingen gedaan en bij en aantal haal ik wel zilver, maar goud is toch iets te hoog gegrepen denk ik.
[ Voor 53% gewijzigd door GZ op 14-01-2005 13:47 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Toevoeging over mijn verzending vanuit Canada door videogamesplus.ca:
Ik had géén importkosten whatsoever. Douaneverklaring op envelop was gemarkeerd als 'gift', goederen aangegeven als 'Toys' met een waardeaangifte van $20 (klopt ongeveer, was één wavebird die omgerekend in USD $29,- is. Prijs in CAD was $34,99). Nu weet ik niet of ze dat standaard doen, maar het valt wel op...
Over Donkey Konga deel x: mijn vriendin vindt het JUIST leuk dat er nog een vervolg komt. De huidige liedjes heeft ze ALLEMAAL met goud uitgetrommeld op Gorilla-mode (
) en ze wil erg graag wat nieuws. Als ik dit vertel over een deel 3 die uit gaat komen weet ik zeker dat ze die ook wil hebben... 
Ze heeft er dan ook een aantal weken over gedaan en veel lopen schelden op sommige nummers die eigenlijk niet te doen zijn watbetreft aantal noten die elkaar veelstesnel opvolgen... (en vervolgens telkens één pixel op de meter missen voor goud, erg frustrerend)... 
Zelf lukt het me ook niet, en kan mij deel x van DK ook gestolen worden, maar mijn vriendin verheugt zich er nu al op.
Over Donkey Konga deel x: mijn vriendin vindt het JUIST leuk dat er nog een vervolg komt. De huidige liedjes heeft ze ALLEMAAL met goud uitgetrommeld op Gorilla-mode (
Ik zal de complimenten overbrengen... zal ze waarderen.GolbeZeromus schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:34:
[...]Hulde aan je gf trouwens. Als ze echt alles met goud heeft gehaald op Gorilla mode. Ik heb een aantal pogingen gedaan en bij en aantal haal ik wel zilver, maar goud is toch iets te hoog gegrepen denk ik.
Zelf lukt het me ook niet, en kan mij deel x van DK ook gestolen worden, maar mijn vriendin verheugt zich er nu al op.
[ Voor 69% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 14-01-2005 13:54 ]
Ja ok, ik bedoelde idd dat alle liedjes nieuw zijn. Dat mag ik wel hopen iig
Maar ik vind dit echt zeer karig. Nog erger dan Mario Party. Ik bedoel... WAAROM zou je DK3 kopen?
D'r zit toch geen enkele meerwaarde aan? En als deel 1 nu bij de release van de cube was uitgekomen, en anderhalf jaar geleden deel 2 ofzo, dan had ik nog gezegd okay. Maar in een jaar tijd!!??
Nintendo heeft in het verleden wel vaker dingen uitgebracht die nogal geldklopperij waren, zoals de Gameboy Pocket, de oneindige Mario Party reeks en de GBA SP. Maar die voegden tenminste nog iets toe. Zelfs het uitbrengen van 100 verschillende gespoten GBA SP's (Zelda, Mario, alle kleuren van de regenboog, Pokemon, etc) maakt me niet uit. Of het jaren na uitgave in Japan verkopen van AC voor 60 euro. Of Doshin the Giant. Ik vind het niet fantastisch, maar ok. Dit is net alsof ze bijvoorbeeld Pokemon Red hadden verkocht als Pokemon 2 en Blue als deel 1 ofzo. Ik vind het prima als je 3 versies maakt met allemaal andere liedjes, maar biedt die dan naast elkaar te koop aan. Donkey Konga Pop, Rock, en House ofzo... Maar zoals het nu gaat vind ik behoorlijk karig.
Het klinkt misschien raar, maar als Nintendo tegelijk 3 verschillende versies zou uitbrengen zou ik het prima vinden. Je koopt er een, en het is leuk. Kan je altijd nog een andere versie kopen als je echt die-hard bent.
Nu kan dat natuurlijk ook als er 3 delen verschijnen achter elkaar. Maar het principe wat erachter zit is toch anders. Door er 3 delen van te maken wek je bij mij de intentie dat ik voor het volgende deel weer enthousiast moet zijn, en dat het weer allemaal nieuwe dingen zijn. Terwijl het gewoon het spel is wat ik al heb liggen, met wat nieuwe liedjes. Om terug te komen op Pokemon. Als je het een leuke serie vindt dan is het leuk om van ieder deel een versie te kopen, maar van ieder deel beide versies kopen dat is een beetje veel van het goede. Ik vind die DK "reeks" gewoon een deel, met 3 versies. Maar het wordt gebracht als 3 delen.
Bleh... ik kan het niet goed uitleggen geloof ik, maar ik hoop dat het toch overkomt
Oh, en het klopt trouwens dat de F-Zero GX data niet te kopieren is.
Nintendo heeft in het verleden wel vaker dingen uitgebracht die nogal geldklopperij waren, zoals de Gameboy Pocket, de oneindige Mario Party reeks en de GBA SP. Maar die voegden tenminste nog iets toe. Zelfs het uitbrengen van 100 verschillende gespoten GBA SP's (Zelda, Mario, alle kleuren van de regenboog, Pokemon, etc) maakt me niet uit. Of het jaren na uitgave in Japan verkopen van AC voor 60 euro. Of Doshin the Giant. Ik vind het niet fantastisch, maar ok. Dit is net alsof ze bijvoorbeeld Pokemon Red hadden verkocht als Pokemon 2 en Blue als deel 1 ofzo. Ik vind het prima als je 3 versies maakt met allemaal andere liedjes, maar biedt die dan naast elkaar te koop aan. Donkey Konga Pop, Rock, en House ofzo... Maar zoals het nu gaat vind ik behoorlijk karig.
Het klinkt misschien raar, maar als Nintendo tegelijk 3 verschillende versies zou uitbrengen zou ik het prima vinden. Je koopt er een, en het is leuk. Kan je altijd nog een andere versie kopen als je echt die-hard bent.
Nu kan dat natuurlijk ook als er 3 delen verschijnen achter elkaar. Maar het principe wat erachter zit is toch anders. Door er 3 delen van te maken wek je bij mij de intentie dat ik voor het volgende deel weer enthousiast moet zijn, en dat het weer allemaal nieuwe dingen zijn. Terwijl het gewoon het spel is wat ik al heb liggen, met wat nieuwe liedjes. Om terug te komen op Pokemon. Als je het een leuke serie vindt dan is het leuk om van ieder deel een versie te kopen, maar van ieder deel beide versies kopen dat is een beetje veel van het goede. Ik vind die DK "reeks" gewoon een deel, met 3 versies. Maar het wordt gebracht als 3 delen.
Bleh... ik kan het niet goed uitleggen geloof ik, maar ik hoop dat het toch overkomt
[ Voor 32% gewijzigd door Captain N op 14-01-2005 13:59 ]
Mijn foto's op Flickr.
Om Captain N nog even lekker te jennen 

Let the DK3 hype begin
Dit alles met een grote
natuurlijk.

Let the DK3 hype begin
Dit alles met een grote
[ Voor 15% gewijzigd door GZ op 14-01-2005 13:56 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
D'r staat onder Famicom Music dat er muziek van Pacman in zit... had dat spel uberhaupt muziek dan?
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 84457
@Association, heb nog nooit douane-kosten hoeven te betalen na een bestelling te hebben gedaan bij Lik-Sang, waar ik overigens een vaste tevreden klant ben! 
@aaap np hoor
De enige games waar de videotheken hier wel een 'beetje' up to date mee zijn, zijn de pcgames.
Maar een titel als Doom 3 daar moet je hier misschien nog wel een jaartje ofzo opwachten.
Heb trouwens Goldeneye voor de N64 ook helemaal uit gespeeld, vond de game vrij depri overkomen.
Dat kwam voornamelijk door de ''zware' muziek, saaie graphics.
Niet dat de game slecht was, in tegendeel, maar het was niet mijn style.
@aaap np hoor
De enige games waar de videotheken hier wel een 'beetje' up to date mee zijn, zijn de pcgames.
Maar een titel als Doom 3 daar moet je hier misschien nog wel een jaartje ofzo opwachten.
Heb trouwens Goldeneye voor de N64 ook helemaal uit gespeeld, vond de game vrij depri overkomen.
Dat kwam voornamelijk door de ''zware' muziek, saaie graphics.
Niet dat de game slecht was, in tegendeel, maar het was niet mijn style.
[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 14-01-2005 14:11 ]
Klopt, die is niet te kopiëren! Maar, jij hebt toch zo'n USB memorycard? Kan het daar dan ook niet mee?Captain N schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:49:
Oh, en het klopt trouwens dat de F-Zero GX data niet te kopieren is.
Even een noob vraagje hoor
Als ik games bestel van videogamesplus.ca, zijn dit dan NTSC games? En hoe kan ik deze ook alweer afspelen op m'n PAL cube?
En hoe zit het met de wavebird controller, als ik die bestel vanuit Canada, kan ik die dan gewoon op m'n PAL cube gebruiken?

Als ik games bestel van videogamesplus.ca, zijn dit dan NTSC games? En hoe kan ik deze ook alweer afspelen op m'n PAL cube?
En hoe zit het met de wavebird controller, als ik die bestel vanuit Canada, kan ik die dan gewoon op m'n PAL cube gebruiken?
Zie startpost, je moet dan Freeloader gebruiken. Die is bij Lik-Sang overigens een paar euro goedkoper, alleen moet je er dan rekening mee houden dat het ook allemaal wat langer duurt.kingnbajam schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:09:
Even een noob vraagje hoor![]()
Verder moet je TV het aankunnen, dat staat ook in de startpost.
Is volgens mij niet afhankelijk van de cube die je hebt, dus dat kan gewoonEn hoe zit het met de wavebird controller, als ik die bestel vanuit Canada, kan ik die dan gewoon op m'n PAL cube gebruiken?
Ik zit eraan te denken om maar een us cube erbij te halen voor de import; of een japanse eigenlijk want ik wil de oranje! Het is alleen wel zo dat de cube console in het buitenland los duurder is dan hier gek genoeg; meestal rond de € 100 omgerekend en dan komt er nog verzending bij.
Gisteren struikelde ik trouwens over de controller kabel en donderde de cube uit mn tv meubel; sindsdien maakt de vertilator meer herrie? Iemand een idee hoe dat te fixen?
Gisteren struikelde ik trouwens over de controller kabel en donderde de cube uit mn tv meubel; sindsdien maakt de vertilator meer herrie? Iemand een idee hoe dat te fixen?
Ja, daar kan het wel mee... soort van. Ik heb die USB card nog maar pas, en heb F-Zero gesaved op een normale card. Die kan ik dus niet kopiëren naar die USB card als ik dat zou willen. Ook andersom zou het niet kunnen (als ik hem op de USB had gesaved en ik hem naar m'n normale zou willen kopiëren). Wat wel kan, is als ik hem save op m'n USB card, hem via USB op m'n PC zetten. En dan kan ik die save file op m'n PC weer op een USB card zetten (ook een andere dan waar 'ie vandaan kwam dus).iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:08:
Klopt, die is niet te kopiëren! Maar, jij hebt toch zo'n USB memorycard? Kan het daar dan ook niet mee?
Ja, die zijn NTSC. En je kunt ze op je PAL cube spelen mbv een Freeloader. Zowel NTSC als NTSC-J (japanse) games trouwens. Of een game Amerikaans of Japans is moet je denk ik wel kunnen zien aan het hoesjekingnbajam schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:09:
Ja, accessoires zijn regiovrij.En hoe zit het met de wavebird controller, als ik die bestel vanuit Canada, kan ik die dan gewoon op m'n PAL cube gebruiken?
Ik zou een 2e handsje kopen die omgebouwd is. Dan kan je zowel Japanse als Amerikaanse games spelen, wel zo handig. Geen idee wat een omgebouwde USA of JAP Cube moet kosten though. Ik heb een omgebouwde Q, die zo'n 275 euro (incl. verzendkostenTdV schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:20:
Ik zit eraan te denken om maar een us cube erbij te halen voor de import; of een japanse eigenlijk want ik wil de oranje! Het is alleen wel zo dat de cube console in het buitenland los duurder is dan hier gek genoeg; meestal rond de € 100 omgerekend en dan komt er nog verzending bij.
[ Voor 70% gewijzigd door Captain N op 14-01-2005 14:27 ]
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 76992
ik ga SSB:M en Zelda: TWW voor mn verjaardag vragen 
zo, dit topic staat ook weer in mn lijst

zo, dit topic staat ook weer in mn lijst
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 14-01-2005 14:58 ]
Anoniem: 105012
allebei niet duur, en allebei een zeer goede keus

trouens is jungle beat donkey konga 2, of is donkey konga 2 helemaal niet in nederland uitgekomen dan
trouens is jungle beat donkey konga 2, of is donkey konga 2 helemaal niet in nederland uitgekomen dan
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 14-01-2005 15:51 ]
hoe gaat t met karten MystikalXL ^^
edit: jungle beat is iets heel anders dan de donky konga reeks.
edit: jungle beat is iets heel anders dan de donky konga reeks.
[ Voor 49% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2005 15:56 ]
Waar heb je die Q vandaan? Ook 2e hands? Ik wil ook dolgraag zon ding maar ze zijn een tikkie prijzig. (ik wil teveel; ik wil ook een DS bestellen, of zal ik eerst een usa cube plus resi4 kopen....moeilijk)Captain N schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:20:
[...]
Ik zou een 2e handsje kopen die omgebouwd is. Dan kan je zowel Japanse als Amerikaanse games spelen, wel zo handig. Geen idee wat een omgebouwde USA of JAP Cube moet kosten though. Ik heb een omgebouwde Q, die zo'n 275 euro (incl. verzendkosten) heeft gekost. Maar dat is denk ik geen optie als het je puur gaat om import games te kunnen spelen.
Ik heb mijn Q van een Amerikaan op Ebay.
Mijn foto's op Flickr.
Hoe is FIFA 2005 trouwens voor de cube? De reviews zijn positief. Wil hem namelijk met mijn huisgenoten kopen (prijs in Nederland is trouwens bijna gelijk aan prijs buitenland
) en ik vroeg mij af of de multiplayer goed is. En gaat de besturing met de analoge stick?
Het is maar een idee dus ik weet het niet zeker, maar kun je niet eerst de data van je gewone mem card laden in F-Zero, dan de mem card verwisselen en nog eens opslaan op de andere? Ik ben niet thuis op het moment dus ik kan dit niet zelf even proberen helaas.GolbeZeromus schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:34:
Wel flippen dat F-Zero GX data niet te kopieren isKan iemand dat bevestigen?
Ik hoor wel vaker mensen zeggen dat ze voetbalspellen fijn(er) vinden spelen met pijltjestoetsen of een D-pad, maar ik snap nooit waarom?Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:19:
Hoe is FIFA 2005 trouwens voor de cube? De reviews zijn positief. Wil hem namelijk met mijn huisgenoten kopen (prijs in Nederland is trouwens bijna gelijk aan prijs buitenland) en ik vroeg mij af of de multiplayer goed is. En gaat de besturing met de analoge stick?
Mijn foto's op Flickr.
Trouwens de startpost mag wel eens vernieuwd worden!
RE4 zijn ondertussen al reviews van te vinden in plaats van previews, en van Star Fox: Assault heeft IGN inmiddels een vernieuwde preview gemaakt waar instaat dat de game ernorm verbeterd is.
RE4 zijn ondertussen al reviews van te vinden in plaats van previews, en van Star Fox: Assault heeft IGN inmiddels een vernieuwde preview gemaakt waar instaat dat de game ernorm verbeterd is.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik wil juist dat het met de analoge stick is omdat die gewoon op een betere plek zitCaptain N schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:23:
[...]
Ik hoor wel vaker mensen zeggen dat ze voetbalspellen fijn(er) vinden spelen met pijltjestoetsen of een D-pad, maar ik snap nooit waarom?Waarom zou je in een 3D platformer wel met een stickje veel beter uit de voeten kunnen, en in een voetbalspel niet?
Neej, maar dan snap ik het nog steeds niet, want wanneer is Donkey Konga 2 dan uitgekomen.....
@MaxBurn: Karten???? Mario Kart?
@MaxBurn: Karten???? Mario Kart?
Ik ben iemand die voetbalspellen die met een (playstation) pijltjes toesten wil spelen, gewoon omdat ik het echt heel fijn vind spelen. Ik krijg soms kramp van het spelen van ISS 2 op de Gamecube, ik vind het veel fijner om een potje PES3 op mijn pc te spelen met een gewone toetsenbord of een pc-controller...Captain N schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:23:
[...]
Ik hoor wel vaker mensen zeggen dat ze voetbalspellen fijn(er) vinden spelen met pijltjestoetsen of een D-pad, maar ik snap nooit waarom?Waarom zou je in een 3D platformer wel met een stickje veel beter uit de voeten kunnen, en in een voetbalspel niet?
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 14-01-2005 16:46 ]
ja
mariokart dd (ik doe ook mee, onder andere naam)
dkonga 2 is hier nog niet uitgekomen.
[ Voor 73% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2005 16:45 ]
Ach, wat zal ik zeggen.... Heel slecht waarschijnlijk.... Ik ben inderdaad MystikalXl(duhMaxBurn schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:44:
jamariokart dd (ik doe ook mee, onder andere naam)

Donkey Konga 1 is over de hele wereld uit. In Japan is Donkey Konga 2 ook al uit. En 3 is in de maak. Jungle Beat is een geheel ander spel (platformer) die gebruik maakt van die bongo's. Die is hier nog niet uit, maar in Japan (en ik dacht ook in de US) al wel.Anoniem: 105012 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:42:
Neej, maar dan snap ik het nog steeds niet, want wanneer is Donkey Konga 2 dan uitgekomen
Ik krijg juist kramp van een toetsenbord. Een controller ligt veel lekkerder in de hand. Bovendien kan je met een analogue stick veel beter en nauwkeuriger rond bewegen in een 3D wereld. Speel je Mario Sunshine oid ook met de pijltjes?Ik ben iemand die voetbalspellen die met een (playstation) pijltjes toesten wil spelen, gewoon omdat ik het echt heel fijn vind spelen. Ik krijg soms kramp van het spelen van ISS 2 op de Gamecube, ik vind het veel fijner om een potje PES3 op mijn pc te spelen met een gewone toetsenbord of een pc-controller...
Mijn foto's op Flickr.
Neej, ik speel SMS gewoon met een analoge stick, maar ik weet ook niet hoe het komt. Ik heb gewoon een voorkeur om bij een voetbalspel met een d-pad te spelen. Dan bedoel ik niet het d-pad van de gamecube controller maar ik bedoel die van playstation of van een willekeurige pc gamepad...Captain N schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:58:
[...]
Ik krijg juist kramp van een toetsenbord. Een controller ligt veel lekkerder in de hand. Bovendien kan je met een analogue stick veel beter en nauwkeuriger rond bewegen in een 3D wereld. Speel je Mario Sunshine oid ook met de pijltjes?
Frantic vindt ik echt lame, met al die blauwe enzoAnoniem: 105012 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:50:
[...]
Versus met items op Frantic(dat vind ik geweldig), maar in Time Trial ben ik flink afgezwakt....![]()
![]()
[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2005 17:25 ]
yeah baby 
Bleef hangen in de derde ronde dus moet nog iets beter kunnen..maar evengoed: yeah!
Dat maakt een game echt goed, als je jezelf continu kan blijven verbeteren, zelfs na 6 maanden nog. (omdat de gameplay zo verfijnd is dat je subtiele verbeteringen blijf aanbrengen)
Nieuwe tijd @ Mushroom Cup - Dry Dry Desert: 1.37:944

GOT MKDD Competitie
Bleef hangen in de derde ronde dus moet nog iets beter kunnen..maar evengoed: yeah!
Dat maakt een game echt goed, als je jezelf continu kan blijven verbeteren, zelfs na 6 maanden nog. (omdat de gameplay zo verfijnd is dat je subtiele verbeteringen blijf aanbrengen)
Nieuwe tijd @ Mushroom Cup - Dry Dry Desert: 1.37:944

GOT MKDD Competitie
[ Voor 39% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2005 18:03 ]
Jij doet zeker overal van die mini boosts... ik heb wel erg geluk dat ik een goeie vriend heb die ook erg goed is in dit spel en dan kan je er een beetje seeds verder ophalen qua tijden, dus die zullen nog wel een keertje worden aangescheprt...... By de way, ik heb niet meer zo´n gigantische hekel aan blauwe schilden, ik vid ze in vs mode wel relaxed, als je vlak voor de finish net te ver achetr iemand ligt voor een rood schild en je rijdt met nog twee man naast je en ziet ziet een blauw schild langs koen, dan word je tegenstander(bij jou in de huiskamer) echt helemaal
Blauw shild
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 14-01-2005 18:23 ]
Het hoort er een beetje bij....het is natuurlijk een cheap, no skill wapen maar toch ook wel weer geinig daardoor. Wat bij ons vaak gebeurt in multi games is dat iedereen opeens massaal op zijn remt trapt als iemand een blauw shild krijgt. Is altijd wel grappig zulke situaties
10 second ninja DONE
Ik vind het zelf een erg leuk voetbalspel. Je kunt mooie combinaties maken en de carriëre mode is echt fantastisch al zeg ik het zelf. Lekker clubs afwisselen en steeds een stapje hoger komen, zonder dat het (voor mij dan) saai wordt. De gameplay is niet zo uitgebreid als die van PES, maar de speltypes en andere mogelijkheden zijn hier veel uitgebreider. De multiplayer is ook gewoon leuk om te doen. Doordat de instapdrempel niet zo heel hoog is, kunnen ook mensen die het spel niet zo vaak spelen aardig meekomen, wat ik zelf altijd leuker vind wanneer ik tegen anderen speel.Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:19:
Hoe is FIFA 2005 trouwens voor de cube? De reviews zijn positief. Wil hem namelijk met mijn huisgenoten kopen (prijs in Nederland is trouwens bijna gelijk aan prijs buitenland) en ik vroeg mij af of de multiplayer goed is. En gaat de besturing met de analoge stick?
nadeel: Voor zover ik weet is het commentaar alleen in het Nederlands. Niet dat het commentaar in het nederlands slecht is, maar zelf had ik liever de keus gehad.
[ Voor 8% gewijzigd door Smoonshine op 14-01-2005 18:58 ]
uhm...
ik lig gemiddeld tussen de 15 seconden en 1 minuut voor op de rest...heeft weinig zin om op je rem te trappen.(ik doe dan ook meestal battle, versus is net timetrial voor me) Overigens zodra je een blauwe loslaat gaat hij achter de huidige nummer 1 aan, als die tijdens zijn vlucht bijvoorbeeld derde wordt, pakt de blauwe nog steeds dezelfde, dus dan de derde. Remmen is dus altijd dom 
De blauwe irriteerd me niet, maar vind hem wel "dom" Ik ben altijd eerste en wordt dus gemiddeld 2 tot 4x door een blauwe gepakt in een rit. Ik zie dat gewoon als een nutteloze no-skill onderbreking
(Zoals Sagat zei) Ik vindt de blauwe wel grappig hoor maar ja..
De blauwe irriteerd me niet, maar vind hem wel "dom" Ik ben altijd eerste en wordt dus gemiddeld 2 tot 4x door een blauwe gepakt in een rit. Ik zie dat gewoon als een nutteloze no-skill onderbreking
[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2005 19:00 ]
Huh? Ik kan het mis hebben, maar ik dacht dat dit niet zo is, hoor!MaxBurn schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:58:
Overigens zodra je een blauwe loslaat gaat hij achter de huidige nummer 1 aan, als die tijdens zijn vlucht bijvoorbeeld derde wordt, pakt de blauwe nog steeds dezelfde, dus dan de derde. Remmen is dus altijd dom
Mijn foto's op Flickr.
Zie het anders echt vaak, dan haal ik net iemand in en knalt de blauwe een seconde of 3-5 later op de achterligger. Misschien is het allebij, in die zin dat hij misschien wel naar de huidige nummer 1 switched maar dat het een paar seconden kost...dat als die seconden niet voorbij zijn hij dus de vorige nummer 1 pakt?
[ Voor 47% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2005 19:11 ]
Het bovenstaande is ook mijn ervaring, als je het goed timed kun je eerste worden terwijl de blauwe de dan nummer twee pakt, maar als je eerste bent (met een grote voorsprong uiteraard) terwijl er geschoten word en dan gelijk remt en in gehaald word dan 'herprogrammeert' het blauwe schild zichzelf en raakt het de nieuwe nummer 1.MaxBurn schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:10:
Zie het anders echt vaak, dan haal ik net iemand in en knalt de blauwe een seconde of 3-5 later op de achterligger. Misschien is het allebij, in die zin dat hij misschien wel naar de huidige nummer 1 switched maar dat het een paar seconden kost...dat als die seconden niet voorbij zijn hij dus de vorige nummer 1 pakt?
Btw als je echt zo makkelijk wegrijdt van iedereen dan kun je het met de wat mindere wagens proberen? Zo reeds ik laatst met een van die kinderwagens.....*bibber* die zijn niet fijn. Of je moet natuurlijk vrienden kiezen die geen mario kart n00bs zijn
10 second ninja DONE
* Sagat hoopt dat het betekent dat deze gewoon niet bekend is
Wel kwam ik de onderstaande dates tegen:
Resident Evil 4 - March 18 (GCN)
Viewtiful Joe 2 - April 2 (GCN, PS2)
Killer 7 - June 24 (GCN, PS2)
10 second ninja DONE
ik denk dat de koters waar ik mee rijdt je er misschien nog wel uitrijden 
ik doe gemiddeld 3-7 miniboosts per bocht en per recht stuk ook een stuk of 8 dus dan snap je waarom ik zo wegrijdt. Welke bak ik pak maakt vrij weinig uit.
edit: Ik moet misschien eens een paar filmpjes maken ;d
edit2:
een crash kost je misschien 3 tot 5 seconden. (Uiteraard na crash meteen wegboosten)
ik doe gemiddeld 3-7 miniboosts per bocht en per recht stuk ook een stuk of 8 dus dan snap je waarom ik zo wegrijdt. Welke bak ik pak maakt vrij weinig uit.
edit: Ik moet misschien eens een paar filmpjes maken ;d
edit2:
Volgens mij kan je bij een grote voorsprong beter doorkachelenmaar als je eerste bent (met een grote voorsprong uiteraard) terwijl er geschoten word en dan gelijk remt en in gehaald word dan 'herprogrammeert' het blauwe schild zichzelf en raakt het de nieuwe nummer 1.
[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2005 19:37 ]
Anoniem: 51765
Bedoel je Megaman Anniversary Collection? Die gaat ook niet in Europa komen, kheb Capcom er zelfs over gemaildSagat schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:32:
Waar ik van baal is dat er nog steeds niks bekend is over mega man legends zijn pal date......hij staat op cube europe nu zelfs al op no release
Wel kwam ik de onderstaande dates tegen:
Resident Evil 4 - March 18 (GCN)
Viewtiful Joe 2 - April 2 (GCN, PS2)
Killer 7 - June 24 (GCN, PS2)
Kheb 'm bij dvdboxoffice maar gelijk besteld.
Edit: Als je die Megaman RPG bedoelt raad ik je aan niet langer te wachten, kheb 'm hier liggen om te reviewen, er is erg weinig aan
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 14-01-2005 19:54 ]
Zou er überhaupt wel een EU-release van komen? Capcom heeft het idee gekregen dat er in Europa geen interesse is in Mega Man, waardoor er ook geen Europese release van Mega Man Anniversary Collection komt.Sagat schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:32:
Waar ik van baal is dat er nog steeds niks bekend is over mega man legends zijn pal date......hij staat op cube europe nu zelfs al op no release
Bedoel je trouwens niet Mega Man X: Command Mission? Mega Man Legends is al op de N64 en PSOne uitgebracht.
EDIT: Op cube-europe.com staat er naast de Europese vlag bij Mega Man X: Command Mission "Out now".
EDIT2: Even verder gespit, volgens mij bedoel je juist Mega Man Anniversary Collection. Daar komt inderdaad geen Europese release van.
[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 14-01-2005 19:59 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 34169
Topic gaat hard zeg, de laatste tijd.
MaxBurn, voeg nog ff een linkje naar deel 50 toe in je startpost
Wat ik toch wel mis is in die startpost is het feit dat de Cube nu toch eindelijk écht gekraakt is, dwz ombouwen, downloaden, branden en spelen maar.
MaxBurn, voeg nog ff een linkje naar deel 50 toe in je startpost
Wat ik toch wel mis is in die startpost is het feit dat de Cube nu toch eindelijk écht gekraakt is, dwz ombouwen, downloaden, branden en spelen maar.
Nee, Jungle Beat is een platformer die je bestuurt met de bongo's van Donkey Konga 1/2/3. Donkey Konga 2 is vooralsnog hier niet gereleased.Anoniem: 105012 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:58:
allebei niet duur, en allebei een zeer goede keus![]()
![]()
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 14-01-2005 21:18 ]
Idd wel even de link naar deeltje 50 toevoegen aub! 
deze dus: Het Grote Gamecube Topic Deel 50
deze dus: Het Grote Gamecube Topic Deel 50
[ Voor 40% gewijzigd door schnumi op 14-01-2005 21:26 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ik heb de gamecube ook maar weer is onder het stof vandaan gehaald
maar welk spel is nu nog leuk om te kopen eigenlijk?
Facts don't care about your feelings
Ligt er maar net aan wat voor soort spellen je leuk vindt.YoshiBignose schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 22:04:
ik heb de gamecube ook maar weer is onder het stof vandaan gehaaldmaar welk spel is nu nog leuk om te kopen eigenlijk?
Maar als ik zou kiezen dan zou ik voor Zelda 4 Swords Adventures gaan.
dit is de zoveelste x dat omdat niemand maar een topic maakte, ik hem copy/paste en mensen vervolgens tegen me zeggen dat er van alles mist
doh
Ik weet dat zelf ook wel en pas dan ook als ik zin/tijd heb altijd de foute/missende dingen aan.
Of je een heel stuk moet schrijven over de gc hacked, burnen, etc..ik vind van niet..je doet de maker van de console dan weinig eer aan. Je kan wel lekker beredeneren dat je dan mooi linux kan draaien maar iedereen weet dat het voor 99% om illegale kopieen gaat.

doh
Ik weet dat zelf ook wel en pas dan ook als ik zin/tijd heb altijd de foute/missende dingen aan.
Of je een heel stuk moet schrijven over de gc hacked, burnen, etc..ik vind van niet..je doet de maker van de console dan weinig eer aan. Je kan wel lekker beredeneren dat je dan mooi linux kan draaien maar iedereen weet dat het voor 99% om illegale kopieen gaat.
[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2005 22:25 ]
Donkey Konga is best leuk. Ik had veel lol met deel 1+2 en hoop dat ze doorgaan met de serie. Ik heb het lijstje van het plaatje even vertaald:
J-Pop
- Flower ("Hana")
- Rewrite (kan ook Relight zijn... fonetish engels hé...)
- That's me on the road ("Kore ga watashi no ikiru michi")
- Matsuken Samba II
- Bump you ("Kimi ni bump")
- Idiot Survivor ("Baka sabaibaa")
Classic
- William Tell
- Eine Kleine Nachtmusik
Famicom Music
- Super Mario Bros.
- The Legend of Zelda
- Pac-Man
- Mappy
Game Music
- Fire Emblem
- Super Smash Bros. DX
- Star Fox Assault
- Donkey Kong Jungle Beat
Animation
- Ignited (openingsnummer van Mobile Suit Gundam Seed Destiny)
- START (openingsnummer van Detective Conan)
- Kute-kute Atashi n'Chi (sluitnummer van Atashi n'Chi)
- Cha-La Head-Cha-La (openingsnummer van Dragon Ball Z)
- Mezase Pocket Monster (openingsnummer)
- Touch (openingsnummer)
- Ore wa Ninkimono (openingsnummer van Crayon Shin-chan)
Verder staat er aan de zijkant iets van: "Andere genres inbegrepen zijn folk, jazz en latin."
[ Voor 4% gewijzigd door ari3 op 14-01-2005 23:44 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Je hoeft ook niet alles te updaten, maar een linkje naar deel 50 is toch wel een beetje minimaalMaxBurn schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 22:22:
dit is de zoveelste x dat omdat niemand maar een topic maakte, ik hem copy/paste en mensen vervolgens tegen me zeggen dat er van alles mist![]()
doh
En over de hacked cube, ja geen pagina's natuurlijk, simpel een regeltje als 'er is nu een mod-chip voor de cube, google is je vriend, hier willen we discussies erover niet zien' is voldoende lijkt me.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 14-01-2005 22:56 ]
ik pas t ook wel aan..ben gewoon ff lui, mag toch 
Af en toe kies ik er voor om het topic te openen en dan pas ik veel aan maar ik loop vandaag gewoon ff in lui-modus
Af en toe kies ik er voor om het topic te openen en dan pas ik veel aan maar ik loop vandaag gewoon ff in lui-modus
[ Voor 54% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2005 23:13 ]
Damn. Bedankt nu zit dat nummer ook weer in mijn hoofd.ari3 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 22:45:
[...]
- Cha-La Head-Cha-La (openingsnummer van Dragon Ball Z)
)
Overigens krijgt Fight Night Round 2 van Electronic Arts ook een unlockable, namelijk een SNES-emulator met Super Punch-Out!! van Nintendo.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
whieeeh... ik heb alle artifacts 
en toen moest ik tegen ridley vechten
het ging redelijk gelijk op maar zodra hij geen vleugels meer had, had ik geen missiles meer...
morgen maar weer een keer proberen
wat een geweldig spannend gevecht was dat wel
en toen moest ik tegen ridley vechten
het ging redelijk gelijk op maar zodra hij geen vleugels meer had, had ik geen missiles meer...

morgen maar weer een keer proberen
wat een geweldig spannend gevecht was dat wel
dan heb je wel ERG weinig missiles/items. je zou nu toch zeker 80% moeten hebben (ik had 97% op dat punt)Anoniem: 76992 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 23:54:
Anoniem: 115248
Toch moet je niet zo makkelijk over dat "alleen wat nieuwe liedjes" heen stappen... het is tenslotte een muziek-spel. Anders gezegd: ik heb persoonlijk bijna geen interesse in Donkey Konga, omdat 95% van de muziek me totaal niet aanspreekt. (en dat anderhalve liedje dat ik wel leuk vind... dat zijn dan nog geeneens de originele uitvoeringen.Terwijl het gewoon het spel is wat ik al heb liggen, met wat nieuwe liedjes.

Normaal gesproken zou ik een spel nooit laten liggen omdat de muziek me niet aanspreekt, maar kom op... hier draait het juist helemaal om de muziek. Als ze een Donkey Konga zouden uitbrengen die wat beter aansluit op mijn muzikale smaak zou ik hem waarschijnlijk wel willen kopen. Volgens mij hadden er heus wel meer als 30 liedjes op zo'n schijfje gepast, maar als Nintendo dan toch besluit om het op deze manier te doen, laat ze dan maar lekker veel verschillende versies uitbrengen.
Ik kreeg trouwens weer spontaan last van zenuwtrekjes toen ik net het woordje Ripley tegenkwam.
Woei ben ik ook weens. Ben nog al verslaafd geraakt aan Final Fantasy XI weer. Daar was ik mee gestopt maar heb het dus weer opgepakt heb dus weinig tijd om the cuben. Verder ben ik nog met Baten Kaitos binnen en het blijft een erg stoer spel. Staat nu dus alleen even stil maar goed ga wel weer verder als verslaving weg ebt langzaam.
Zijn er al mensen die resident evil 4 binnen hebben van uit het buiteland? ik mot hem nog ff bestellen
doe dat volgende maand wel.
Zijn er al mensen die resident evil 4 binnen hebben van uit het buiteland? ik mot hem nog ff bestellen
@surrounded
De soundtrack van Samba de Amigo vond ik best goed
Ooit gespeeld?: )
Als ze nou zoiets in donkey konga douwen..
De soundtrack van Samba de Amigo vond ik best goed
Helemaal mee eens, dat zijn nog eens catchy songs. Van die Salsa-disco-house muziek, lekker swingen.MaxBurn schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 08:21:
@surrounded
De soundtrack van Samba de Amigo vond ik best goedOoit gespeeld?: )
ja maar ook tubthumping enzo dacht ik:D (Chumbawamba)
edit: yup, my memory serves correct, de 2000 versie had tubthumping
edit2: thats it ik trek echt me DC weer eens uit het stof.
edit: yup, my memory serves correct, de 2000 versie had tubthumping
edit2: thats it ik trek echt me DC weer eens uit het stof.
[ Voor 93% gewijzigd door Max|Burn op 15-01-2005 10:15 ]
Voordeel is wel dat als je een buitenlandse Cube koopt voor volgens mij ongeveer €100,- dat je er 2 controllers bijkrijgt, die je evt kunt verkopen voor waarsch 20,- per stuk, en je krijgt Mario Kart DD erbij, die je ook wel kunt verkopen voor een paar tientjes. Dus wat dat betreft hoeft het denk ik uiteindelijk niet zoveel te kostenTdV schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:20:
Ik bedoelde inderdaad aniversary collection. RPG ben ik nooit zo'n fan van geweest (hoewel ik toch nog wel ff7, golden sun en natuurlijk ppm2 in mijn collectie heb die ik nog moet uitspelen voordat ik dit met zekerheid kan zeggenAnoniem: 51765 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:52:
[...]
Bedoel je Megaman Anniversary Collection? Die gaat ook niet in Europa komen, kheb Capcom er zelfs over gemaild
Kheb 'm bij dvdboxoffice maar gelijk besteld.
Edit: Als je die Megaman RPG bedoelt raad ik je aan niet langer te wachten, kheb 'm hier liggen om te reviewen, er is erg weinig aan
Weet je toevallig of deze wel voor ps2/x-doos uitkomt?
10 second ninja DONE
ik heb 140 missiles en qua items zit ik op 70% ofzoMaxBurn schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:08:
[...]
dan heb je wel ERG weinig missiles/items. je zou nu toch zeker 80% moeten hebben (ik had 97% op dat punt)
logbook zit ik op 90%
maar ik ga niet blijven zoeken want dan wordt de replay waarde steeds minder...
*WD is zeker van plan over een half jaar ofzo het spel nog een keer te spelen
wat een rotbeestAnoniem: 115248 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:19:
Ik kreeg trouwens weer spontaan last van zenuwtrekjes toen ik net het woordje Ripley tegenkwam.Wat een afschuwelijk beest was dat toch... ik kan nog steeds niet geloven dat ik hem heb weten te verslaan. SUCCES!
3 pogingen gedaan
bij de 3e poging was ik echt overtuigd te gaan winnen...

dat laatste stukkie wil gewoon niet

Dat komt omdat het laatste stukje het moeilijkste stukje is
Het eerste deel is zonder veel problemen door te komen zonder geraakt te worden! Leer z'n aanvallen en patronen uit je hoofd, en zorg dat je bij iedere aanval weet hoe je moet reageren. Dan lukt het wel
Mijn foto's op Flickr.
Moet je hem eens op hard proberen... moet je hem 2 keer zo vaak raken. The horror... the horror!!!
Hard krijg je ws. na het uitspelen.Anoniem: 76992 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:45:
Ik heb nog geen keuze gehad tussen easy of hard... of moet dat in het options menu?
Ripley is echt cool.
Je moet het gewoon door hebben wat hij allemaal gaat doen.
Dan stelt hij echt niks mee voor.
Ik heb de 2e vorm zelfs een keer verslagen zonder geraakt te worden.
Geen idee of het me nu nog lukt...
Nog wat tips:
Je moet het gewoon door hebben wat hij allemaal gaat doen.
Dan stelt hij echt niks mee voor.
Ik heb de 2e vorm zelfs een keer verslagen zonder geraakt te worden.
Geen idee of het me nu nog lukt...
Nog wat tips:
spoiler:
Als hij die stamp aanval gaat doen (als hij de vleugels nog heeft) dan moet je boost-ballen in z'n kont. Dan verliest hij meteen zijn vleugels.
En als hij gaat sprinten (vleugels verloren) dan is er vlak voor de sprint een moment dat er vuur uit zn mond komt. Als je em dan raakt dan stopt hij. Dit moment wel heeeeel erg kort, maar het lukt wel.
En als hij gaat sprinten (vleugels verloren) dan is er vlak voor de sprint een moment dat er vuur uit zn mond komt. Als je em dan raakt dan stopt hij. Dit moment wel heeeeel erg kort, maar het lukt wel.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:19:
Ik kreeg trouwens weer spontaan last van zenuwtrekjes toen ik net het woordje Ripley tegenkwam.
Ridley. Misschien in de war met The Talented Mr. Ripley?
[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 15-01-2005 14:03 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb afgelopen woensdag zelda four swords al uitgespeeld. Ging best snel eigenlijk. En de eindbaas was best makkelijk. Ben niet 1x doodgegaan bij de eindbaas met als gevolg dat ik het spel uitspeelde met nog 21 levens over
D'oh, alweer die fout.Captain N schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:02:
[...]
[...]
Ridley. Misschien in de war met The Talented Mr. Ripley?
Man die haal ik altijd door elkaar.
Maar je snapte wel wat ik bedoelde.
En Ripley van Alien natuurlijk.
Is het wel de moeite waard om te kopen??Bianca schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:17:
Ik heb afgelopen woensdag zelda four swords al uitgespeeld. Ging best snel eigenlijk. En de eindbaas was best makkelijk. Ben niet 1x doodgegaan bij de eindbaas met als gevolg dat ik het spel uitspeelde met nog 21 levens over
[ Voor 37% gewijzigd door Vanitas op 15-01-2005 15:45 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ja zeker weten. Ik heb em alleen maar in de singleplayer mode gespeeld, maar ik vond het spel super tof. En als je het omrekend heb ik er behoorlijk wat tijd ingestopt hoor. Normaal gesproken speel ik alleen in het weekend op mijn gamecube, maar door veel vrije dagen heb ik heel veel gespeeld. Dus het is niet zo dat het spel heel kort is, niet zo uitgebreid als ALTTP maar the minish cap is korterVanitas schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 15:44:
Is het wel de moeite waard om te kopen??
Been there, done thatThijs schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:15:
Moet je hem eens op hard proberen... moet je hem 2 keer zo vaak raken. The horror... the horror!!!
This space is occupied
spoiler:
Ridley is a goner...
dat was echt een toffe baas
daarna een ***stukje in de impact crater
met die *** fission metroids 
en toen...
Metroid Prime...
dat was echt een toffe baas
daarna een ***stukje in de impact crater

en toen...

Metroid Prime...

dit gaat nog ff wat oefening kosten vergen...
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 15-01-2005 17:33 ]
Wacko-Dreamer, wist je dat er spoiler tags bestaan? Niet dat er waarschijnlijk nog mensen met MP1 bezig zijn op het moment, maar het kan zijn natuurlijk. Graag voortaan dit soort spoilers even omhullen met
code:
1
2
3
| [spoiler] Metroid Prime gaat dood op het einde!!! [/spoiler] |
Mijn foto's op Flickr.
excuus...
ik zal er wat meer op letten...
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 15-01-2005 17:34 ]
Ik moet hem nog spelenCaptain N schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:28:
Wacko-Dreamer, wist je dat er spoiler tags bestaan? Niet dat er waarschijnlijk nog mensen met MP1 bezig zijn op het moment, maar het kan zijn natuurlijk. Graag voortaan dit soort spoilers even omhullen met
code:
1 2 3 [spoiler] Metroid Prime gaat dood op het einde!!! [/spoiler]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
daarom probeerde ik 'm uit alle macht in de vakantie nog uit te spelen...aaap schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:36:
[...]
Ik moet hem nog spelenligt al maanden thuis
maar als ik hem wil spelen ik er alle tijd voor kunnen nemen en niet 1uurtje per week, want dan weet ik toch niks meer van de vorige keer
maar nu heeft een een schoolweek van niet spelen tussen gezeten, maar ik was toch in een goed punt van het verhaal dat ik een pauze kon nemen...
Mijn Naruto 3 is eindelijk geshipped in combinatie met wat andere goodies.
PhD i.o.
Anoniem: 34506
*kuch* Ik nog wel dusNiet dat er waarschijnlijk nog mensen met MP1 bezig zijn op het moment
Ik ben nu ergens bij die grote space pirate eindbaas die de hele tijd onzichtbaar word.(komt in het begin uit zon glazen koker) Hij is best lastig als je het spel al lang niet meer gespeeld hebt
Nu wil ik toch deel 2 nog aanschaffen binnenkort, is het beter om nu eerst deel 1 af te ronden of ...
Okidoki, en no offence heAnoniem: 76992 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:33:
excuus...
Mijn foto's op Flickr.
en ik dacht dat ik achter liepCaptain N schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:53:
[...]
Okidoki, en no offence heMaar het is wel prettig voor mensen die er nog mee bezig zijn (en die zijn er dus nog genoeg blijkbaar
)
none taken
Anoniem: 51765
Ik dacht 't ook niet, zitten er zo weinig Megaman fans in Europa ofzo?Sagat schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:20:
[...]
Ik bedoelde inderdaad aniversary collection. RPG ben ik nooit zo'n fan van geweest (hoewel ik toch nog wel ff7, golden sun en natuurlijk ppm2 in mijn collectie heb die ik nog moet uitspelen voordat ik dit met zekerheid kan zeggen)
Weet je toevallig of deze wel voor ps2/x-doos uitkomt?
Ik moet hem ook nog eens uitspelen ja...Captain N schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:53:
[...]
Okidoki, en no offence heMaar het is wel prettig voor mensen die er nog mee bezig zijn (en die zijn er dus nog genoeg blijkbaar
)
Welke media gebruiken de mensen met een Viper chip hier? En kan ik ergens hoesjes voor mini-DVD's krijgen?

Kun je trouwens zonder problemen als de GC aanstaat controllers aansluiten en er dus ook uithalen? In het pre-usb tijdperk was dat namelijk niet echt bevordelijk omdat je een piekspanning kreeg waardoor je de poort kapot kon maken, maar ik weet dus niet of dat nu ook geldt.
nou, in metal gear solid is het de bedoeling dat je de controller eruit en erin haalt onder het spelen, dus slecht kan het niet meer zijn....
www.tri-state.nl
Bij de N64 was er niks schadelijks, alleen moest je de spellen rebooten wilde de spellen zien dat er een controller was bijgekomen. Niet bij de de spellen uit het ong de laatste 2 jaar van de N64.
Bij de huidige generatie ziet volgens mij elk spel het.
Trouwens, op hoeveel % kan je MP2E uitspelen? Ik zit nu boven de 40%.Bij MP1 hadden de meeste mensen boven de 60% 1e keer uitspelen.
Bij de huidige generatie ziet volgens mij elk spel het.
Trouwens, op hoeveel % kan je MP2E uitspelen? Ik zit nu boven de 40%.Bij MP1 hadden de meeste mensen boven de 60% 1e keer uitspelen.
[ Voor 22% gewijzigd door Hidde op 15-01-2005 18:53 ]
mensen die ik ken hebben hem op 90% uitgespeeld, maar die lette overal heel goed op.
ik weet niet hoe het bij jou zit..
ik zit nu op 60% en moet nog redelijk veel doen denk ik
ik weet niet hoe het bij jou zit..
ik zit nu op 60% en moet nog redelijk veel doen denk ik
www.tri-state.nl
Dit topic is gesloten.