Het Grote Gamecube Topic Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.856 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

_Supreme schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 18:43:
nou, in metal gear solid is het de bedoeling dat je de controller eruit en erin haalt onder het spelen, dus slecht kan het niet meer zijn....
De bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

iets met een baas verslaan kan alleen op die manier
spoiler:
je moet namlijk de controller in een andere poort doen zodat hij niet je gedachten kan lezen (kijken wat je controller doet)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 18:17:
Welke media gebruiken de mensen met een Viper chip hier? En kan ik ergens hoesjes voor mini-DVD's krijgen? O-)
Kan ik hieruit concluderen dat je een Viper chip in gebruik hebt? Zo ja... is het moeilijk om te installeren? En werkt het een beetje. Ik hoorde dat er wat glitches in zaten. Wat zijn jou ervaringen hiermee?
TheEvilCuber schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 19:12:
[...]

iets met een baas verslaan kan alleen op die manier
spoiler:
je moet namlijk de controller in een andere poort doen zodat hij niet je gedachten kan lezen (kijken wat je controller doet)
Als je het op een eerlijke manier wilt halen kan dat ook hoor ;) Gewoon lekker laten zitten die controller en op eigen kracht Psycho Mantis verslaan is veel leuker :)

[ Voor 38% gewijzigd door Captain N op 15-01-2005 19:32 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Sagat schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:20:
[...]

Ik bedoelde inderdaad aniversary collection. RPG ben ik nooit zo'n fan van geweest (hoewel ik toch nog wel ff7, golden sun en natuurlijk ppm2 in mijn collectie heb die ik nog moet uitspelen voordat ik dit met zekerheid kan zeggen :) )

Weet je toevallig of deze wel voor ps2/x-doos uitkomt?
Nee, zowel de PS2 als de Xbox versie is USA/Japan-only. Ik ben zelf nog van plan om het spel te importeren. Het is toch eigenlijk wel gek dat Capcom Mega Man Anniversary Collection niet wil uitbrengen in de EU, maar een aantal slechte Mega Man RPG's wel. 8)7

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wat staat er precies op die Aniversary Collection dan? Alle NES/SNES Megaman's ofzo? Dat zou wel cool zijn :)

edit: Zo te zien wel. Toch maar eens kijken of ik die voor een leuk prijsje kan vinden dan. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Captain N op 15-01-2005 20:30 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 19:31:
[...]

Kan ik hieruit concluderen dat je een Viper chip in gebruik hebt? Zo ja... is het moeilijk om te installeren? En werkt het een beetje. Ik hoorde dat er wat glitches in zaten. Wat zijn jou ervaringen hiermee?
Neen, ik niet. Maar ik ben het aan het overwegen. Schweino heeft er een geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Captain N schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 19:31:
[...]

[...]

Als je het op een eerlijke manier wilt halen kan dat ook hoor ;) Gewoon lekker laten zitten die controller en op eigen kracht Psycho Mantis verslaan is veel leuker :)
Nooit geweten dat dat kon :S
vond em met die truck al best moeilijk, maar zonder lijkt ie me onmogelijk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
TheEvilCuber schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:39:
Nooit geweten dat dat kon :S
vond em met die truck al best moeilijk, maar zonder lijkt ie me onmogelijk.
Het was de enige baas in MGS die ik over moest doen omdat ik er dood was gegaan.
spoiler:
Liquid was echt een lachertje. Hij heeft me niet 1x geraakt in mijn eerste poging! :?

@ Jan: Hij was degene die zei dat er nog wat glitches waren (op dextrose.com zei 'ie dat), maar hij heeft (nog) niet gepost wat voor glitches dat dan zijn.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jaja mensen de Cube krijgt weer een exclusieve titel erbij en met een hele speciale character namelijk: Sonic. :)
Yugi Naka, de geestelijk vader van de blauwe egel Sonic, heeft tegenover het officiële Engelse Nintendo magazine bevestigd, dat er een GameCube exclusieve game met de blauwe egel in de maak is. Details over het spel zouden in de aanloop naar de E3 bekend gemaakt moeten worden en het spel zelf kunnen we mogelijk nog voor het eind van 2005 verwachten.

De vorige Sonic titel, Sonic Heroes, verscheen begin vorig jaar op alle drie consoles tegelijk. Het spel werd een enorme hit in de verkoop en staat tot op heden nog steeds hoog genoteerd, al waren de critici iets minder enthousiast. Nochtans kan een exclusief spel met Sonic in de hoofdrol, gezien zijn populariteit, een aardige impuls voor de GameCube betekenen.
Toch goed om te zien dat SEGA eindelijk een goede beslissing neemt.

SA2 verkocht over de 2 miljoen wereldwijd en SA1 verkocht ook over de miljoen en Sonic Heroes verkocht het beste op de GC van de 3 platformen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Misschien leuk voor de verkopen, maar ik kan er niet warm van worden. Sonic is zo'n franchise die supercool was in 2D, maar faalt in 3D. Net als Donkey Kong en Megaman bijvoorbeeld.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 21:32:
Misschien leuk voor de verkopen, maar ik kan er niet warm van worden. Sonic is zo'n franchise die supercool was in 2D, maar faalt in 3D. Net als Donkey Kong en Megaman bijvoorbeeld.
En terecht, de 'gameplay' werkt er gewoon simpelweg niet. Als ze dat na 3 games niet doorhebben, ja .... maar ach, het verkoopt. Ik zou zeggen, maak een goeie sidescroller, doen ze bij DK ook. Back to basics, oldskool noemen ze het ook wel. Sommige games zijn nu eenmaal geen succes 3D.

Het zou wat wezen, ik bedoel, je hebt ook de Contra games, Panzer Dragoon games, die blijven allemaal in de stijl waar ze vandaan kwamen, alleen in een mooier jasje. Ik hoop dat die Sonic game dus met die Bongos bestuurd gaat worden, kan best toch, hoe beter en je trommelt, des te sneller 'ie loopt ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De soundtrack van Samba de Amigo vond ik best goed Ooit gespeeld?: )
Nope, nog nooit. Maar al wel erg veel positiefs over dat spel gehoord. :) Lijkt me ook best leuk.
Was dat (grotendeels) originele muziek dan? Op Chumbawamba na speciaal voor het spel geschreven? Dat zou voor Donkey Konga ook al een hele verbetering zijn... genoeg muzikaal talent daar bij Nintendo, die kunnen toch zelf ook wel wat leuks verzinnen? :p (Nee, en dan bedoel ik niet de muziek uit alle bekende nintendo spellen maar weer eens een keer gebruiken.)

Megaman Anniversary collection is best wel goed gedaan. Beetje lange laadtijden (in vergelijking met wat je op de cube gewend bent) en sowieso omslachtige menus. Maar die spellen (als je er eenmaal bent aangekomen) blijven natuurlijk erg goed. Ik mis alleen een button-configuration screen. De besturing zoals ze die nu bedacht hebben voelt een beetje onlogisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 21:32:
Ik denk dat de enige manier om het spel leuk te maken is het spel door Miyamoto laten maken. Sega heeft wel duidelijk gemaakt dat ze niet een camera-systeem voor een Sonic-spel kunnen ontwikkelen dat werkt. Ik denk ook dat de meeste gamers niet echt zitten te wachten op levels waar je met een wat minder belangrijk character uit Sonic schatten moet gaan zoeken. In een Sonic spel draait het om supersnelle platform actie. Nintendo laat zoveel GameCube spellen door anderen ontwikkelen, het zou leuk zijn als ze zelf ook eens een franchise van een ander aanpakken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 21:46:
[...]

Nope, nog nooit. Maar al wel erg veel positiefs over dat spel gehoord. :) Lijkt me ook best leuk.
Ik zelf vond Samba Di Amigo veel leukerder om te spelen dan Donkey Konga. Het is echt geweldig in elkaar gezet die game en khad gehoopt dat Donkey Konga dat ook zou worden, maar helaas. Kheb nog geen 3uur aan het spel besteed :( het is best leuk.. maar de drang is er niet om te gaan spelen. Verder had nintendo de liedjes meer moeten laten lijken op het orgineel.

Ik heb mijn Dreamcast verkocht |:( maar ik zou hem alleen al willen aanschaffen voor Samba Di Amigo :) en Soul Calibur 1 dan :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik ben op dit moment
spoiler:
naar een liedje, en de aftiteling aan het kijken, van Animal Crossing... Het liedje is trouwens: Surfin' K.K. :D

Persoonlijk vind ik Animal Crossing een beetje tegengevallen maar dat zal er wel mee te maken hebben gehad, dat ik Paper Mario 2 nog MOEST kopen....
AC:9,0 :P
PM2:9,5 :D
Op PM2 ben ik echt verliefd, want de teksten zijn zo verschrikkelijke goed, en ik vind het ook wel lekker eigenlijk dat het niet gesproken is, want dat kan je het effe lekker rustig lezen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Bianca schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 15:51:
[...]

Ja zeker weten. Ik heb em alleen maar in de singleplayer mode gespeeld, maar ik vond het spel super tof. En als je het omrekend heb ik er behoorlijk wat tijd ingestopt hoor. Normaal gesproken speel ik alleen in het weekend op mijn gamecube, maar door veel vrije dagen heb ik heel veel gespeeld. Dus het is niet zo dat het spel heel kort is, niet zo uitgebreid als ALTTP maar the minish cap is korter
Ah dat klinkt goed.Ik denk dat ik hem dan wel een keer ga halen.
Maar er zijn nog zoveel games die ik wil hebben.
FF uit mn hoofd:
• Tales of Symphonia
• Metroid Prime 2
• Resident Evil 4
• Paper Mario 2
• Nieuwe Zelda
• Zelda the Minish Cap
• Zelda the 4 Swords
• Viewtifull Joe 2
• En dan nog een hele stapel die al zijn uitgebracht. Zoals Metal Gear Solid the Twin Snakes.

En dat enkel al voor de cube...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Sinds wanneer is the Minish Cap voor de Cube? :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo. Net terug van LOTR marathon (extededs uiteraard... las je het doet, doe het dan goed :P)

Nu vragen jullie... wat moet dit in het GC topic? :?

Nou, er stond een beamer... en een GC :) dus multiplayer Mariokarten, Wario Ware (geniaal btw :P) en SSB:M. Oja, ook nog film kijken :P

Was @ maxBurns place btw.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 16 januari 2005 @ 04:31:
Sinds de Gameboy Player er voor de cube uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Captain N schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:50:
@ Jan: Hij was degene die zei dat er nog wat glitches waren (op dextrose.com zei 'ie dat), maar hij heeft (nog) niet gepost wat voor glitches dat dan zijn.
Dacht dat je die zelf wel kon vinden ;), ze staan namelijk gewoon in de nfo van de v3 cobra bios:
http://cobra.schweino.com/mental_03.nfo
³ Here are the current bugs we will fix in a future version: ³
³ ³
³ - Sometime the "SWAP DISC" message doesn't appear (or disc doesn't ³
³ slow down/laser is still on). If this happen to you just turn off ³
³ your GC and try again (ok, this is clearly our fault :-) ³
³ ³
³ - If sometimes after you swapped a disc there is a sync problem with ³
³ the DVD-R and origial BIOS is not loading, then try again. If this ³
³ happen very often, then you need a better media. ³
³ ³
³ - If the drive becomes idle for a couple of minutes, depending on the ³
³ media you're using it might loose sync, and hang. This is also a ³
³ bug of ours we will track. For now, if this happens to you, avoid ³
³ "PAUSE MODE" in games. It almost never happens for people that don't ³
³ have a ?8 Version. For more info about the issues with this version, ³
³ keep on reading. ³
³ ³
³ - Audio Streaming: Some games use a special audio streaming mode ³
³ that can be compared to CDDA. For now, the ISO of the file needs to ³
³ be patched with 0rbital's great ViperTemporaryAudioFix 1.1+. If the ³
³ ISO is not patched you'll have noise instead of music. We will try to ³
³ fix this issue so no patching is required. But in case we do, YOUR ³
³ PATCHED ISOS WILL BE FULLY COMPATIBLE and still work with music! ³
³ (so forget what is written in the fixer nfo file). Don't run the fix ³
³ on ISOs that don't need fixing as it will only destroy them :-) ³
³ ³
³ - Most multi-discs games are working, just play with Disc 1 until ³
³ you're asked to change disc and make a save here. Then boot with ³
³ Disc 2 instead. We started working on code to allow disc-change, ³
³ and we'll integrate it in a new release. ³
³ ³
³ All those problems could be fixed in a next update. ³

[ Voor 76% gewijzigd door Schweino op 16-01-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 22:45:
Haha ik ben op dit moment
spoiler:
naar een liedje, en de aftiteling aan het kijken, van Animal Crossing... Het liedje is trouwens: Surfin' K.K. :D

Persoonlijk vind ik Animal Crossing een beetje tegengevallen maar dat zal er wel mee te maken hebben gehad, dat ik Paper Mario 2 nog MOEST kopen....
AC:9,0 :P
PM2:9,5 :D
Op PM2 ben ik echt verliefd, want de teksten zijn zo verschrikkelijke goed, en ik vind het ook wel lekker eigenlijk dat het niet gesproken is, want dat kan je het effe lekker rustig lezen...
Wat valt er tegen aan AC? Dat PM2 beter is, of zijn er echt dingen die tegenvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Schweino schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:30:
Dacht dat je die zelf wel kon vinden ;), ze staan namelijk gewoon in de nfo van de v3 cobra bios:
http://cobra.schweino.com/mental_03.nfo
Ow, ik dacht dat het problemen met de chip waren ipv met de bios. En die chip heeft niet eens een eigen website (of heb ik gewoon niet goed gezocht?). Maar er zitten geen glitches in dat bijvoorbeeld het geluid helemaal niet werkt ofzo, of dat het superschokkerig gaat omdat je steeds naar het geheugen moet streamen?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
rofl WillyBubba, post om 4:45 :D Je was net thuis zeker ;)
ik zal kijken of de foto's wat zijn geworden..was niet mijn camera en echt een beste was t niet dus t ging vrij klote :D

[ Voor 70% gewijzigd door Max|Burn op 16-01-2005 12:17 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik moet Mario Kart ook maar weer eens afstoffen. Wil nog steeds de mirror mode unlocken...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Beetje matige foto en beamer stond nog niet goed qua hoogte (beeld zit hier nog tegen t plafond an) maar toch lache:
Modbreak:Komt het nu echt niet in je op om zulke pics te resizen :?

Ter vergelijking met grootte, WillyBubba is 1m8? en links zie je een echt exemplaar van een WillyBubba arm...conclusie..beeld is erg groot. (als je het zag bewegen: beeld was echt goed strak, hele goeie beamer geleend :D)

[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 16-01-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Interesting nieuws:
There has been a TON of speculation on Nintendo's upcoming console but little is actually known about it. There are so many different ideas that no one really knows what to think. So here are some supposed "facts" about the Revolution. I can't reveal my source because I've been asked not to. Sorry guys. I would say that this info has at least a 65% chance of being accurate. My source has been right before and he's also been wrong. Here goes......

Ok first things first. Yes, Nintendo will utilize gyros in it's controllers. I think most people pretty much already took this as fact. Also, the Rev will indeed have dual processors. Also broadband is built in, no modem to buy. Nintendo has an online strategy in development. It will be implemented on the DS first. There are no current plans to connect the DS and the Rev....the GB Evolution on the other hand......

The Rev will have four controller ports. It will have a hard drive which will be used in much the same way as the 64DD was supposed to be used. Things like Dolby Digital 5.1 and high def monitor support are included. There is no type of virtual reality or any kind of headset planned. It is backwards compatible with Gamecube games. It will use the HD-DVD format and not Sony's Blu-Ray. Controllers are not wireless, but wireless controllers are planned. It will launch with an unnamed Mario game and work on Zelda has already begun. Super Smash Brothers is in mid development and will be a launch title.

Ok so what's the Revolutionary part? That's what you all want to know. Well my source wouldn't tell me. He said it would get him into too much trouble, and could give Sony and Microsoft an advantage at this stage in the game. But he did say this; "if you think too hard you'll never guess what it is. It's nothing "new" technically speaking. It's just something that hasn't really been applied to video games yet."

He then said "touching is good but feeling is better". What exactly that means I have no idea. Some sort of force feedback device? We already have rumble packs.
bron

Niet de meest betrouwbare bron, maar het klinkt vrij aannemlijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Misschien ook nog "stroomschokken" in de controllers? Lijkt me wel geinig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:04

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Misschien iets van een touchpad op de controller (zoals op een laptop om je muis te besturen)... ?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:10:
[...]

Wat valt er tegen aan AC? Dat PM2 beter is, of zijn er echt dingen die tegenvallen?
Nou, ik heb het spel gewoonweg niet zolang gespeeld, omdat ik PM2 echt heel erg graag wou. Nu heb ik gisteren weer AC gespeeld, en ik vond het best leuk, vandaar ook de 9,0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metroid prime:
spoiler:
die eindbaas is echt te moeilijk :X
misschien moet ik wat meer items verzamelen want ik heb een chronisch te kort aan missiles...
waarschijnlijk moet ik gewoon een aantal verschillende tactieken proberen netzoals de andere bazen...
maar waarschijnlijk zal ik volgende week pas weer verder gamen :(

van de week zal ik wel eens af en toe een race rijden... is kijken of ik die special cup en allcup tour is kan halen op mirror mode... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 12:20

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Of een verwarmingselement in de controller, zodat het zweet je echt uitbreekt als je in een lava-level bent.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Misschien wordt die speciale RE4 controller wel de standaard controller voor de Revolution. Alleen dan een echt werkende :+

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/gc-re4-chainsaw.jpg

Wat is gyros trouwens? Ik neem aan dat hier niet het vlees bedoeld wordt dat je op een broodje kunt gooien? :P

[ Voor 25% gewijzigd door Captain N op 16-01-2005 17:52 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, Nintendo will utilize gyros in it's controllers. I think most people pretty much already took this as fact.
Dit lijkt mij persoonlijk echt heel erg leuk. :) Hoop dat het waar is. En dat ze dan ook goed gevoelig zijn natuurlijk. Niet alleen vaag kunnen detecteren of ze naar links of rechts worden gehouden, maar echt precies de stand van de controller... lijkt me erg leuk. :)
In F-Zero door de bochten gaan door de controller precies schuin genoeg te houden (de blue falcon blijft realtime in dezelfde stand als je controller)... ik zie het alweer helemaal voor me.

Die andere dingen zeggen me allemaal nog niet zoveel, maar ik hoop dat dat van de controllers waar blijkt te zijn.

Die RE4 controller is echt krankzinnig. :p Ik kan me niet voorstellen dat het erg lekker speelt, maar het ziet er natuurlijk wel waanzinnig uit bij je cube. :p

De eindbaas van MP vond ik ook heel erg lastig. Maar niet zo irritant als Ridley. De eindbaas is opzich behoorlijk voorspelbaar. Als je het maar vaak genoeg doet kun je z'n aanvallen uiteindelijk wel grotendeels ontwijken. D3 had trouwens een geweldige tip om veilig door die kamer vóór de eindbaas heen te komen. Ik weet niet meer in welk deel van HGCT, maar misschien dat hij het nog een keer wil posten? Het heeft mij toen een hoop frustratie bespaard. :)
Ik neem aan dat hier niet het vlees bedoeld wordt dat je op een broodje kunt gooien?
Lol, nee ze bedoelen een gyroscoop. Oorspronkelijk volgens mij een apparaat dat ontworpen was om altijd recht overeind te blijven. Bijvoorbeeld voor op schepen... zelfs op een stormachtige zee blijft een gyroscoop altijd horizontaal en dat wordt dan weer gebruikt voor kompassen e.d.
Ik neem aan dat als Nintendo het in controllers inbouwt dat hij precies andersom werkt. Door de gyroscoop schuin te houden kan hij berekenen hoe schuin je hem houdt... en dat voor de controls gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou idd een heel stuk helpen want meestal kom ik al gefrustreerd aan bij MP door die s***** fission metroids...

maar opzich kom ik er niet erg verminkt door naar de andere kant...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:02:
[...]

Dit lijkt mij persoonlijk echt heel erg leuk. :) Hoop dat het waar is. En dat ze dan ook goed gevoelig zijn natuurlijk. Niet alleen vaag kunnen detecteren of ze naar links of rechts worden gehouden, maar echt precies de stand van de controller... lijkt me erg leuk. :)
In F-Zero door de bochten gaan door de controller precies schuin genoeg te houden (de blue falcon blijft realtime in dezelfde stand als je controller)... ik zie het alweer helemaal voor me.
in dit verhaal kan ik me goed inbeelden. Vroeger met driving games draaide ik me joypad ook vaak een richting op terwijl dat natuurlijk helemaal geen nut had. Maar nu blijkt dat toch te kunnen (misschien) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:06:
dat zou idd een heel stuk helpen want meestal kom ik al gefrustreerd aan bij MP door die s***** fission metroids...
Hm, bij gebrek aan D3 zal ik het proberen uit te leggen... hoop dat het lukt...
spoiler:
Het komt er op neer dat je die Fission Metroids kunt opsluiten in die andere 2 kamers. (De kamer waar je eerst vandaan komt, en de 2e FM in de saveroom). Je moet dan eerst op de deur schieten zodat die al opengaat. Dan lok je de FM naar je toe, en je gaat als een morphballetje precies op de drempel van de deur liggen. (Daar is een gootje zodat je op je plaats blijft). Als de Fission Metroid zich dan aan je heeft vastgezogen leg je een bom, en wordt hij van je af geblazen in die andere kamer. Als je het snel doet verlies je zelf niet of nauwelijks energie, en de Fission Metroid overleeft het ook. :) Dat is de truc. Want zodra je een FM vermoord, komen er 2 nieuwe voor terug in de plaats. Als je hem alleen maar gevangen zet kun je zelf veilig door die kamer heen lopen. Ik heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie, maar in grote lijnen werkte het op die manier. Het was even oefenen, maar het beviel me beter dan op goed geluk door die kamer huppelen en hopen dat ze me niet te pakken krijgen. :( Zoals je zelf al zei, echt dodelijk is het niet, maar wel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dat heeft mijn kleine neefje ook, bij Mario Kart... Dan houdt hij de controller vast alsof het een stuur is, en al zeg ik tegen hem: Nee Laurens, je moet met dit ding(de analoge stick sturn) sturen, het maakt niks uit, want na vijf seconden houdt hij hem weer verkeerd vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:02:
D3 had trouwens een geweldige tip om veilig door die kamer vóór de eindbaas heen te komen. Ik weet niet meer in welk deel van HGCT, maar misschien dat hij het nog een keer wil posten? Het heeft mij toen een hoop frustratie bespaard. :)
Dank je, en uiteraard wil ik die nog een keer posten, ben er wel een beetje trots op :+
quote: D³
Fission Metroid Free Ascend!

OK everybody knows these annoying critters, I never had much trouble with them but I have a tip that will make the room where they appear (Phazon Core) completely Fission free!

Walk into the Phazon core to trigger the first FM (you'll hear that nasty squeal), turn around and shoot the entrance so it changes to gray. Lure the FM your way while making your way back to the door. Morph into a ball and get as close to the door as possible without going through (preferably in the middle of the door, there's a little ridge your Morph ball fits nicely). Now simply let the FM grab you, drop a bomb and keep pushing into the room you want to lock the FM in, in this case the room with the Lumigeks. As your bomb explodes the FM will go flying inside the other room and, as enemies can't pass through doors, will be locked inside, yay! :) Since the FM is not killed, no new FM wil respawn. If you roll in without setting off a bomb the FM will explode and respawn later so that's no good. If you time your bomb right (right after you hear the attack sound the FM makes) you can get away with as little as 1 point damage.

You can do the exact same thing with the second FM half way up but this time with the Missile Reload room.

If you move around in the Phazon Core and go back to check your pet Fission Metroids they will probably be stuck in walls or ceilings, weird stuff :)
Al is gewoon hard door lopen het makkelijkst, maar dit is wat relaxter.

//edit: te laat

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 19:04

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:22:
[...] en al zeg ik tegen hem: Nee Laurens, je moet met dit ding(de analoge stick sturn) sturen, het maakt niks uit, want na vijf seconden houdt hij hem weer verkeerd vast...
Ehm, dat heb je nooit tegen me gezegd? Maar inderdaad, soms doe ik dat ook in de hitte van de strijd... niet dat het helpt, misschien wordt dat met de Revolution anders en oefen ik daarom nu al... :) ;)

(hint: zie mijn profiel. Ja, ik heet Laurens)... ;)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga het eens proberen :)
ik was er nog niet achter dat er meerdere terugkomen als je er één sloopt...
hard lopen met een stuk of 3 FM's achter je reet aan is niet echt prettig :P

maar opzich zal dit niet echt uitmaken bij het verslaan van de baas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hmmm SMB2 is toch niet mijn spel. Ik vind de partygames niks aan en het solospel valt me ook tegen. Ik denk dat ik hem maar in de verkoop gaan doen :/

[ Voor 37% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 17-01-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Captain N schreef op zondag 16 januari 2005 @ 04:31:
Hehe, ja je hebt gelijk. Niet voor de Cube, maar ik wil em nog wel graag hebben.
Het lijkt me een leuke game.

Waarom duurt het eigenlijk zo lang voordat RE4 hier uitkomt??
In de US is hij al uit, dan kunnen ze het toch wel binnen een week of 2 poorten.
Dit slaat nergens op, nog wachten tot 18 maart.

Weet iemand eigenlijk al hoe de controls worden van RE4??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ook leuk zou 1 of ander "geur" kastje zijn. Loop je in groene veldjes ruikje de geur van bloemetjes enzo.... en lang een vulkaan 1 of andere vulkaan-geur :p maar ik denk dat dit nog niet word toegepast. 5jaar geleden wilden ze dit toch ook bij films doen enzo ? maar ja... niemand staat te wachten op een spel / of film waar iemand even gaat lopen scheiten :+ zit je daar in de stank :P

Het "in het echt mee sturen met je controller" zou zeker wel gaaf zijn :D zit je met z'n 4ren op de bank te Mario Karten, geef je je maat een duw, whoep vliegt ie uit de baan 8) hehehe

En ja, ook mijn neefjes en nichtjes sturen mee :+ ze houden heb soms helemaal omgedraaid. Maar ach, ze vinden het leuk :D en dankzij "vaste race banen" op de weg komen ze aardig vooruit. Soms alleen maar met de gasknop ingedrukt :)

Vandaag eindelijk van die Bollen gekocht van Joan in AC :) nu eens kijken of ik ze van de week kan verkopen voor een leuk bedragje. Er staan nu ook hier en daar een Iglo in mijn dorp. Is er ook een mogelijkheid om zelf zo'n ding te maken ? zou wel kwel zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:32:
[...]

Hehe, ja je hebt gelijk. Niet voor de Cube, maar ik wil em nog wel graag hebben.
Het lijkt me een leuke game.

Waarom duurt het eigenlijk zo lang voordat RE4 hier uitkomt??
In de US is hij al uit, dan kunnen ze het toch wel binnen een week of 2 poorten.
Dit slaat nergens op, nog wachten tot 18 maart.

Weet iemand eigenlijk al hoe de controls worden van RE4??
Wees blij, we hoeven dit keer maar 2 maanden te wachten. We kregen Resident Evil 1 pas 6 maanden na Japan en 5 maanden na de VS, Resident Evil 0, 2 en 3 kregen we pas 4 maanden na de VS en Japan en Code Veronica X kregen we pas 7 maanden na Japan en 4 maanden na de VS, terwijl het spel allang al vertaald was! Dat we RE4 dan al na 2 maanden krijgen vind ik een enorme vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
aaap schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:38:
Ook leuk zou 1 of ander "geur" kastje zijn. Loop je in groene veldjes ruikje de geur van bloemetjes enzo.... en lang een vulkaan 1 of andere vulkaan-geur :p maar ik denk dat dit nog niet word toegepast. 5jaar geleden wilden ze dit toch ook bij films doen enzo ? maar ja... niemand staat te wachten op een spel / of film waar iemand even gaat lopen scheiten :+ zit je daar in de stank :P
Conker's Bad Fur Day wel eens gedaan? De Big Poo lijkt me dan ook niet zo geweldig. En waarschijnlijk ruiken de Resident Evil games ook wat minder fris :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zoo, zat ff de site van rareware weer eens te checken. FF kijken hoe het er aan toe gaat, was wel nieuwsgierig wanneer de nieuwe Killer Intinct of Perfect Dark voor de Xbox eraan zaten te komen(mezelf jaloers maken)...maar niets was minder waar...
Tjonge jonge die site ziet er ten eerste niet uit(eerst ook al niet, maar nu helemaal verrot). Maar dat is niet eens het ergste het afgelopen jaar zijn er alleen GBA spellen uitgekomen, niets voor de XboX. Alleen in 2003 dat spook spel.
Bekijk de timeline en aanzie hoe triest het is:
http://www.rareware.com/games/timeline/all_timeline.html

Het is eigenlijk best zielig, wat is er eigenlijk nog van RARE overgebleven? Weinig blijkbaar want zelfs op de site staan veel vacatures open voor gamedevelopers..
Terwijl als je naar die timeline kijkt, je ziet hoeveel prachtige spellen uit huize Rare zijn gekomen. Volgens mij is alleen de naam hetzelfde maar bestaat Rare zoals het ooit was niet meer :'(

Weet je wat, ik vind het op eens niet meer zo erg dat Nintedo Rare verkocht heeft :)
Wie van de XBOX'ers staat nu eigenlijk nog op een spel van Rare te wachten? Tegen de tijd dat ze een spel af hebben, presenteerd MS al weer een nieuw gamestation.
Rare was oorspronkelijk toch een brits bedrijf of vergis ik me?

[ Voor 13% gewijzigd door Sur_G op 16-01-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:10:
Wie van de XBOX'ers staat nu eigenlijk nog op een spel van Rare te wachten? Tegen de tijd dat ze een spel af hebben, presenteerd MS al weer een nieuw gamestation.
Rare was oorspronkelijk toch een brits bedrijf of vergis ik me?
Nou, Kameo lijkt me nog steeds erg leuk eigenlijk. Ik zou liever gehad hebben dat die voor de gamecube uitkwam. Die nieuwe Conker is me nog niet echt duidelijk... is dat nou een remake van het eerste spel of toch iets nieuws? Als het iets nieuws is is da eeuwig zonde voor ons, de arme gamecube bezitters. (Conker's Bad Furday = _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ). Als het een remake is dan... tsja... dan hebben ze zeker een paar van Nintendo's trucjes opgepikt in de tijd dat ze daar werkten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik zou het niet echt weten, die spellen intresseren me niet zo veel.
Ohja had ik al verteld hoe K*T ik het vind dat RE 4 ook naar de PS2 gaat(volgens mij wel)?? maar tjonge jonge wat vind ik dit echt klote.... :( :( :( Wie heeft die beslissing gemaakt? Zou capcom dat zomaar doen zonder overleg met Nintendo?

[ Voor 28% gewijzigd door Sur_G op 16-01-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Rare is inderdaad een Brits bedrijf. Het is trouwens geen verassing dat Rare niet meer is wat het was, Star Fox Adventures was toch een heel belangrijk teken geweest dat het bedrijf heel hard achteruit ging. Hoeveel spellen kunnen ze nog maken waarbij je alles wat ze maar kunnen verzinnen moet verzamelen?

Conker Live & Reloaded is inderdaad een remake van Conker's Bad Fur Day. Het probleem is alleen dat het geluid en de animatie nog steeds van N64 niveau zijn. Je hebt dus een spel met graphics van Xbox niveau, maar met animatie en geluid die ver beneden het niveau van de Xbox zitten. Ook sommige grafische effecten in de demo zien er erg goedkoop uit. Het was een spel dat op mijn Xbox must-have lijst stond, maar sinds ik de demo gespeeld heb staat San Andreas eenzaam alleen op die lijst.

Wat ik trouwens wel grappig vind is dat Rare sinds de overname door Microsoft al 6 spellen voor de GBA ontwikkeld heeft, terwijl binnenkort pas hun tweede Xbox spel uitkomt. Op de GBA is Rare ook niet zo heel goed meer, ze hebben de poorts van Donkey Kong Country 1 & 2 verpest met slechte graphics(!) en zeer slechte controls ten opzichte van de SNES-versies. It's Mr. Pants is echter wel leuk om te spellen op de GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
mhh even een vraagje, kan namelijk niet zo veel vinden in dit topic (en ik wil user ervaringen).
Zit te twijfelen tussen Wario ware (omdat ik graag een multiplayer game wil, mn vriendin heeft Mariokart al, een vriend van me heeft mario party5, ik heb monkeyball en smashbros enz)
of papermario2...
als Warioware niks blijkt te zijn is de keuze dus snel gemaakt... iemand ervaring hiermee? (volgemsij word deze game niet echt goed verkocht ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Sur_G schreef op zondag 16 januari 2005 @ 21:50:
Ik zou het niet echt weten, die spellen intresseren me niet zo veel.
Ohja had ik al verteld hoe K*T ik het vind dat RE 4 ook naar de PS2 gaat(volgens mij wel)?? maar tjonge jonge wat vind ik dit echt klote.... :( :( :( Wie heeft die beslissing gemaakt? Zou capcom dat zomaar doen zonder overleg met Nintendo?
Dat is ergenshogerop beslist bij capcom, de teamleider van RE4 is om deze beslissing zo boos dat hij is weggegaan en zijn eigen studio is gestart oid.

nu moet capcom het dus zonder hem doen en dat zal toch wel moeilijk zijn. het poorten naar de ps2 zal volgendsmij nagenoeg onmogelijk worden, en dan vooral de licht en vuur effecten (zitten bij cube ingebouwd, ps2 niet.
en trouwens tegen de tijd dat RE4 op de Ps2 komt is ligt de cube versie voor 20 euro in de budgetbakken (eind dit jaar)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
TheEvilCuber schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:18:
[...]

Dat is ergenshogerop beslist bij capcom, de teamleider van RE4 is om deze beslissing zo boos dat hij is weggegaan en zijn eigen studio is gestart oid.
Die studio werd opgericht voordat deze beslissing werd genomen, het is namelijk Clover Studio, de studio die verantwoordelijk is voor Viewtiful Joe. Het enige wat er veranderd is, is dat Shinji Mikami, oprichter van Clover Studios en het brein achter de Resident Evil serie, Capcom verteld heeft dat Clover Studios geen spellen meer zal ontwikkelen voor Capcom als er een PS2 versie van RE4 komt.

Er schijnt trouwens vorige week een deal te zijn gesloten tussen Nintendo en Capcom met betrekking tot Resident Evil 4. Wat er precies overeen is gekomen is niet duidelijk, maar er gaan meerdere geruchten over. Zo zou Nintendo volgens het ene gerucht de Resident Evil naam van Capcom overgekocht hebben en volgens het andere gerucht zou Nintendo exclusiviteit van de GameCube versie hebben gekocht. Een ander gerucht dat van de kant van Matt van IGN komt is dat Nintendo de exclusieve distributie rechten van Resident Evil 4 voor Europa gekocht heeft.Dit zou inhouden dat er geen Resident Evil 4 op de PS2 zou komen in Europa. Of het allemaal waar is, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

ixl85 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:16:
mhh even een vraagje, kan namelijk niet zo veel vinden in dit topic (en ik wil user ervaringen).
Zit te twijfelen tussen Wario ware (omdat ik graag een multiplayer game wil, mn vriendin heeft Mariokart al, een vriend van me heeft mario party5, ik heb monkeyball en smashbros enz)
of papermario2...
als Warioware niks blijkt te zijn is de keuze dus snel gemaakt... iemand ervaring hiermee? (volgemsij word deze game niet echt goed verkocht ;( )
Ik denk dat het bij warioware heel persoonlijk is of ie leuk is of niet. Ik heb het een keer een avond gespeeld met een vriend en zijn vriendin en het is een leuk concept maar, voor mij althans, niet echt iets dat thuis hoort in het rijtje van super monkey ball, mariokart, marioparty en smashbrothers.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ixl85 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:16:
of papermario2...
Om kort te zijn:
Hou je van een beetje freaky game ? totaal anders dan alle andere games ? dan is Wario Ware wel wat voor jouw en je vriendin :)

Deze game is echt behoorlijk freaky, maar ow zo leuk :) je speelt alleen maar kleine, zeer intense mini games. Echt mini :) . Bijna alles gebeurt in max 3seconden ongeveer. Nu heb je nog totaal geen idee wat je erbij moet voorstellen denk ik, dus ga ik het nog een beetje duidelijker voor je uitleggen.

Je hebt 9 (dacht ik) verschillende game modes. Elke mode heeft een ander thema soort, maar in eigenlijk alles komen de mini-games terug. Zo heb je een mode met een dokter, die je een voorschrift geeft wat je moet uitvoeren tijdens het spelen van je minigame. Wanneer je het goed uitvoert moeten de andere spelers aangeven hoe goed je het deed. Voorbeeld. De dokter zegt: doe als of je heel nodig naar de plee moet. Jij gaat als een gek, nadoen dat je nodig moet zeiken terwijl je een mini game moet spelen. De andere liggen (vaak) helemaal in een deuk, omdat jij zo gek moet doen :) heb je het totaal verpruts, dan geven de rest geen of weining punten. (dit word gedaan door klappen van de andere spelers. Zo gaat iedereen omstebeurt naar de dokter en dat word een x keer herhaald en zo krijg je een eindscore.

Andere mode is met z'n gaan touwtje springen :? ja gewoon.... iedereen staat in het midden... en het touw gaat draaien. Iedereen drukt optijd op de Aknop en springt. Wanneer iedereen 10x goed heeft gesprongen word het tempo iets opgevoerd. Nu moet weer iedereen sneller gaan springen. En persoonlijk vind ik dit erg lachen :D . Dit speel je dus met iedereen tegelijk. Ook kan je met z'n max 16en gaan springen, waarbij je steeds de controller moet doorgeven aan de ander. Zelf nog nooit gedaan, maar vast erg leuk en freaky :D

Nu heb ik echt nogmaar 2% ofzo van het hele spel vertelt. Denk dat je hem maar gewoon moet halen, maar tis eigenlijk wel echt een multiplayer game. De graphics moet je niet zoveel van verwachten... want die zijn beetje PowerPuffGirls styl en GBA stijl. En toch is deze game super gaaf :) Het leuke van alle mini games is, dat je vaak niet snapt wat je moet doen :D wat het extra leuk maakt. Vaak is het ... euh... wat moet ik doen ... -poef- einde :P en dan.. ow ja, dat moest ik doen :D De 2e keer snap je het wel... en dat is erg leuk :) tis echt een aparte game en je kan het denk ik met geen 1 andere game vergelijken. Wil je het toch beetje vergelijken dan moet je het zien als de mini games van mario party maar dan duren ze 3seconden en is het 2D je hebt wel eens een uitzondering e.d. maar meestal komt het hier op neer :)

Laat even weten als je hem gehaald heb (of juist niet) en wat je ervan vind natuurlijk dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Zie net overigens dat dvdsoon sinds 1 januari niet meer gratis verzend, tenzij je een of ander pasje bij ze aanschaft voor 50 Canadese dollars....
http://dvdsoon.com/fidelity-icard.xml

Kan iemand de topicstartpost aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
aaap schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:54:
[...]

Om kort te zijn:
Hou je van een beetje freaky game ? totaal anders dan alle andere games ? dan is Wario Ware wel wat voor jouw en je vriendin :)

[knip!!!] :o
YEa! now thats what i call a real 'user comment'
thnx voor de omschrijving... _/-\o_
en een beetje freaky is nooit weg he :7 (hehhheh)

Klinkt echt super vet (de reviews die ik heb gelezen zijn allemaal zo... terughoudend... krijg niet echt hoogte van het spel)
maar ik denk dat ik hem ga kopen (ofja, laat kopen... ben binnenkort jarig, dus vandaag...)
als ik hem heb zal ik wel posten wat ik er van vind, maar dat is pas op 8feb...

Over rare:
toen ze naar MS gingen, ging ook een belangrijk deel van hun mensen weg, die hebben (als ik het goed heb) een eigen bedrijf gestart voor games.
En ik denk ook dat MS ze te vrij laat in de grote game wereld.
Nintendo is neit strikt met regels oid (hoor je altijd van bedrijven in interviews)
maar ze hebben wel vaak veel inbreng in de game..
ik denk dat dit de rare games dus juist zo goed maakte!

Ben benieuwd of ze ooit nog terug komen voor nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(volgemsij word deze game niet echt goed verkocht )
Het probleem is dat 90% van dit spel (het singleplayer gedeelte) exact hetzelfde is als de GBA versie. Gameplay, graphics, geluid... alles... het is eigenlijk gewoon een GBA emulatie.
Ik denk dat het op de cube niet zo lekker loopt omdat iedereen die erin geïnteresseerd is het waarschijnlijk al wel voor de GBA zal hebben. :)
Maar als je hem nog niet hebt in de gameboy-versie, dan zou ik hem zeker kopen. :) Het is een een briljant en volkomen gestoord spel. Het ene moment sta je de poot te schudden van een hond, 2 seconden later speel je pingpong met een 1 of andere japanner als plankje. En dan heb ik het nog geeneens gehad over de minigames waarbij je in een neus moet peuteren, vlees moet snijden of een wc moet doortrekken. :p

Van de multiplayer wist ik nog niet zo heel veel af, maar na het verhaal van aaap lijkt dat me ook erg lollig. Ben blij dat ze dan tenminste dat nog nieuw toegevoegd hebben. Om de gameplay ook buiten het spel om door te trekken is wel een briljante greep ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(ofja, laat kopen... ben binnenkort jarig, dus vandaag...)
gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:53:
[...]

Wees blij, we hoeven dit keer maar 2 maanden te wachten. We kregen Resident Evil 1 pas 6 maanden na Japan en 5 maanden na de VS, Resident Evil 0, 2 en 3 kregen we pas 4 maanden na de VS en Japan en Code Veronica X kregen we pas 7 maanden na Japan en 4 maanden na de VS, terwijl het spel allang al vertaald was! Dat we RE4 dan al na 2 maanden krijgen vind ik een enorme vooruitgang.
Zo dat is nogal een tijd wachten. Ik wist niet eens dat het zo lang duurde voordat die delen hier uit waren gekomen.

Maar als je het niet met de rest van de serie gaat vergelijken duur het gewoon lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Animal Crossing duurde een paar jaar :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ixl85 als je ff omhoog lees zie je dat ik en WillyBubba net nog zwaar lol hebben gehad met Warioware + 4 man(naja 8) + beamer + bigass scherm :D
Voor 30E kan dat echt nooit een miskoop zijn. Ik vindt hem zelf iig erg leuk.

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 17-01-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ja, de kogel is door de kerk, ik ga Super Monkey Ball 2 (NTSC) verkopen. De nadruk in het solospel ligt in mijn ogen te veel op behendigheid en te weinig op het puzzelen. Verder vallen mij en mijn huisgenoten, en mijn vriendin, de partygames erg tegen. Ze zijn te eenvoudig van opzet om voor mij leuk te zijn.

Heeft iemand interesse of verkooptips?

offtopic:
Ja ik weet het dit is geen vraag&aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Max, dat zie je niet want je foto was veelstegroot :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
o, idd, flauwe moderatie, de pic was namelijk helemaal niet te groot en al geresized.(het plaatje was maar 130kB, wat m.i in de norm valt, t.net geeft geen norm ("niet te groot") dus hoe kan ik me er aan houden. meer dan 200kB zou ik te groot vinden)
maar goed hij had wel kunnen lezen dat we warioware leuk vonden ;)
direct link...
http://home.quicknet.nl/m...athon-MarioKartSmall1.jpg

Het GC Topic zelf is enkele mB, gaan ze die nu ook weghalen :(

[ Voor 180% gewijzigd door Max|Burn op 17-01-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Nou ik ben eindelijk bij fase 3 van de MP2:E boss.
Ook die is pittig maar er zit eindelijk schot in.
Ben ik btw de enige die deze boss (in alle 3 de fases) enorm ongeïnspireerd vindt?
Ik beleef er eigenlijk geen plezier aan om er tegen te vechten.
Bij MP1 vond ik het einde juist helemaal te gek, ook al was ie best behoorlijk pittig.

Maar ja ik heb ondertussen RE1 en MGS:TTS maar op hard uitgespeeld ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Captain N schreef op maandag 17 januari 2005 @ 08:59:
Animal Crossing duurde een paar jaar :P
Ja dat sloeg helemaal nergens op. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24
Een GC 1019 blocks memcard besteld bij die videogamesblahnogwat.ca die iemand gaf, betaald via Paypal. Op Dinsdag besteld en zaterdag lag die op de mat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Vraagje, wat doet iedereen met zo'n van die grote memcards nodig heeft :) ? ik heb nu 25spellen ofzo maar ik heb dus voldoende aan mijn 256bloks. En het staat nog niet vol ook :P wel staat Animal Crossing natuurlijk op een losse, mee geleverde kaart :)

Kheb ook een nieuwe opdracht gekregen van de burgemeester :P
spoiler:
Elke dag tot de 23ste mag ik tussen 18:00 en 22:00 de vuurtoren aansteken :) wel leuk en als ik het volhou krijg ik een kadootje :D ben benieuwd of ik het haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
aaap schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:47:
Vraagje, wat doet iedereen met zo'n van die grote memcards nodig heeft :) ? ik heb nu 25spellen ofzo maar ik heb dus voldoende aan mijn 256bloks. En het staat nog niet vol ook :P wel staat Animal Crossing natuurlijk op een losse, mee geleverde kaart :)
In sommige spellen zoals bijvoorbeeld Resident Evil maak ik meerdere saves aan, zodat je terug kan gaan als je ergens te veel ammo of ink ribbons hebt gebruikt en je daardoor in de problemen komt. Resident Evil gebruikt dan per save iets van 8 blokken en je kunt in totaal iets van 5 á 6 saves aanmaken. Andere spellen gebruiken weer een groot aantal blokken(20+) zoals Hitman 2, Beyond Good & Evil, Legend of Zelda: Ocarina of Time, Majora's Mask, Ocarina of Time Master Quest, Spider-man 2, FIFA 2003/2004/2005, PSOIII en Pikmin 2. Volgens mij heb je met die spellen alleen al niet genoeg meer aan een Memory Card 251.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaap schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:47:
Kheb nu iets van 45 spellen, dan schiet 't wel op :)
Kheb al twee van die 256 kaartjes volgespeeld, toen was ik 't zat elke keer van die kaartjes te kopen, dus maar gelijk een grote bij Lik-Sang gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat terwijl ToS maar 3 blocks gebruikt. :{ (hey, een Deja-vu gevoel:P)
Iemand hier al RE4 binnen van pre-order ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:07:
En dat terwijl ToS maar 3 blocks gebruikt. :{ (hey, een Deja-vu gevoel:P)
Iemand hier al RE4 binnen van pre-order ofzo?
yea!! vandaag binnen gekregen! Met een extra mad catz mem card gratis nog wel :) Spel is uber zeg. Het lijkt ook een stuk moeilijker dan de vorige RE's.
Je zit constant te schieten bijna. Voor de rest heb ik vrij weinig geexplored. Maar het is nog te vroeg voor mij om een impressie te geven. Doe ik vanavond nog wel! NU weer ff terug naar RE4 Woohooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb een USB memcard van 1019 blocks. Maar ik gebruik die alleen om backups mee te maken. Eigenlijk wil ik die 1019 Nintendo memcard ook nog wel om mijn collectie compleet te maken (heb ook een compleet nutteloze SD card reader). Misschien dat met die Viper modchip het mogelijk wordt om die SD card reader eens te gebruiken als normale memcard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen zaterdag was er een preview van RE4 bij Gammo
't lijkt me wel een toffe game toch :P (ik zat te twijfelen :P)
maar moet ik nu eerst de vorige delen gaan spelen voordat ik RE4 zou spelen of is dat niet echt nodig?

er waren trouwens ook beelden van de nieuwe Zelda :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het is eigenlijk een volledig nieuw spel. Alleen het hoofdpersoon komt uit een eerdere RE game, en een enkele NPC. Maar daar hoef je niet de andere spellen voor te spelen(maar ik zou de remake zeker wel spelen, gewoon omdat dat een van de beste spellen op de cube is).
/me vindt het nogsteeds jammer dat er niet gekozen is voor Chris Redfield. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
Ik zit erover te denken om misschien zo'n Game Boy Player aan te schaffen. Heb zelf namelijk geen GBA en ik wil toch wel graag games als FF1&2, Zelda: Minish Cap, Metroid: Fusion en Fire Emblem spelen. Iemand ervaring met zo'n ding? Hij is redelijk duur, maar wel stuk goedkoper dan een GBA. Geeft het nog beetje oke beeld etc? Of kan ik het maar beter laten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 19:00

TdV

Gameboy player is top; goed beeld. Ik raad je wel aan een hori pad aan te schaffen:
Afbeeldingslocatie: http://www.foregames.nl/image.php?cat=accessoires&id=32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:34:
Gameboy player is top; goed beeld. Ik raad je wel aan een hori pad aan te schaffen:
[afbeelding]
Hoe switch je eigenlijk daarmee de camera(oftewel, waar is de c-stick, of is die mysterieus verdwenen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:39:
[...]

Hoe switch je eigenlijk daarmee de camera(oftewel, waar is de c-stick, of is die mysterieus verdwenen :P)
Heb jij een C-stick op je GBA dan :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:39:
[...]

Niet echt bedoeld voor GC spellen ;)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 19:00

TdV

Je hebt geen analoge stick en geen c-stick dus het is een digitale controller. Hij lijkt het meest op de snes controller en deze is ook officieel licensed by nintendo. Ook goed te gebruiken voor soul calibur2 en mortal kombat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Het is toch waar, kopers van Star Fox: Assault krijgen extra's voor hun geld. Lees verder voor meer informatie.

Een aantal dagen geleden maakte CubeZone bekend dat er geruchten ten ronde gingen over eventuele extra's in de nieuwe Star Fox game van Nintendo. Het zou gaan om drie klassieke games, die toegevoegd gingen worden aan Star Fox: Assault. Hiermee doelde men op Starluster, Xevious en Battle City.

Vandaag werd bekend dat de games daadwerkelijk in Star Fox: Assault verwerkt zullen worden. Gamers krijgen van Nintendo dus wat extra's voor hun geld.
:D

Xevious!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Je loopt 2 dagen achter. ;) Ik verheug me zelf eerlijk gezegd meer op Battle City dan Xevious. Een vriend van me had zowel Xevious als Battle City in zo'n 99-in-1 cartridge voor de NES. Daar hebben we echt veel lol mee beleefd. Het zou trouwens ook wel leuk zijn als ze het nooit uitgebrachte Star Fox 2 als unlockable zouden toevoegen, maar daar hoeven we waarschijnlijk niet op te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

MetroidPrime schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:30:
[...]

Die studio werd opgericht voordat deze beslissing werd genomen, het is namelijk Clover Studio, de studio die verantwoordelijk is voor Viewtiful Joe. Het enige wat er veranderd is, is dat Shinji Mikami, oprichter van Clover Studios en het brein achter de Resident Evil serie, Capcom verteld heeft dat Clover Studios geen spellen meer zal ontwikkelen voor Capcom als er een PS2 versie van RE4 komt.

Er schijnt trouwens vorige week een deal te zijn gesloten tussen Nintendo en Capcom met betrekking tot Resident Evil 4. Wat er precies overeen is gekomen is niet duidelijk, maar er gaan meerdere geruchten over. Zo zou Nintendo volgens het ene gerucht de Resident Evil naam van Capcom overgekocht hebben en volgens het andere gerucht zou Nintendo exclusiviteit van de GameCube versie hebben gekocht. Een ander gerucht dat van de kant van Matt van IGN komt is dat Nintendo de exclusieve distributie rechten van Resident Evil 4 voor Europa gekocht heeft.Dit zou inhouden dat er geen Resident Evil 4 op de PS2 zou komen in Europa. Of het allemaal waar is, we zullen zien.
Ok bedankt voor jullie uitleg, het stelt me een beetje gerust en ik hoop dat er iets van die geruchten waar zullen zijn.
Hoe staan jullie er eigenlijk tegenover dat RE 4 niet meer Cube exclusive is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:12:
[...]

Hoe staan jullie er eigenlijk tegenover dat RE 4 niet meer Cube exclusive is?
Onverschillig. RE heeft me sowieso nooit zo kunnen boeien, dus vandaar. Wel een naaistreek van Capcom trouwens, daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:14:
[...]Onverschillig. RE heeft me sowieso nooit zo kunnen boeien, dus vandaar. Wel een naaistreek van Capcom trouwens, daar niet van.
Mij boeit het niet zo eerlijk gezegd, Cube versie is graphisch beter. Normaal ben ik niet zo'n graphics man, althans, niet zo'n ' uitslover' , maar RE en RE:0 had ik ook voor de graphics gekocht, als eerste. Ik kon me bij de PS-versie's nooit zo boeien aan die pixel-zombie's, ik bedoel, ik schrik er niet van. Maar ja, aan de andere kant, had ik het de Cube wel gegund, eindelijk een goeie third party exclusive, en worden ze weer genaaid. Maar misschien komt het nog wel goed, ik vrees dat de PS2 versie's niet zal worden wat men hoopt, zeker nu ze het toch door een andere partij moeten laten maken ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog geen Players Choice versies van oudere RE games?
of staan ze bij dimplus er gewoon niet bij...?
zijn ze misschien wel afgeprijsd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:41:
zijn er nog geen Players Choice versies van oudere RE games?
of staan ze bij dimplus er gewoon niet bij...?
zijn ze misschien wel afgeprijsd?
Ik heb RE voor 15euro gehaald bij de Intertoys in M'burg :) das beter dan de PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat degene die ik moest hebben dan?
ik moest de Remake hebben geloof ik, omdat die het beste zou zijn, maar voor die prijs wil ik ook best een andere titel hebben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:40:
is dat degene die ik moest hebben dan?
ik moest de Remake hebben geloof ik, omdat die het beste zou zijn, maar voor die prijs wil ik ook best een andere titel hebben :Y)
Dat is REmake ja. ;) Een van de beste spellen van 2002 voor de GC. De ander van dat jaar is SSB:M. Verder was er dat jaar niet heel veel te beleven :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die gaat op mn verlanglijstje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
aaap schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:37:
[...]

Ik heb RE voor 15euro gehaald bij de Intertoys in M'burg :) das beter dan de PC :P
ik heb hem al 1.5 jaar geleent van een vriend die ik nooit meer zie :X 8)7

maargoed die kerel speelde het spel toch niet (na 5 min was ie gestopt... "jaaa... uuhmmm ik vond het niet zo leuk.....)
hij was bang, opzich wel te begrijpen, maar om dan een spel van (toen der tijd) 60 euro te laten liggen?

denk dat ik binnenkort eens bel en vraag of ik hem mag hebben voor 10 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Gammo was je een echt bikkel als je RE4 midden in de nacht in je ééntje durft te spelen :o
dat lijkt me echt het proberen waard :)
lekker griezelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
http://www.gamespot.com/g...&tag=gs_gc_flashtop_media

Review filmpje op Gamespot net gezien. Ziet er erg goed uit. Even naar beneden scrollen en stream for free.

[ Voor 12% gewijzigd door vectrex op 17-01-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:54:
Volgens Gammo was je een echt bikkel als je RE4 midden in de nacht in je ééntje durft te spelen :o
dat lijkt me echt het proberen waard :)
lekker griezelen :X
Het spel is niet zo erg griezelig meer hoor. Het is nu meer actie dan shrik effect.
Je zit constant te schieten dat je geen eens tijd meer hebt om bang te zijn! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben door de Cube helemaal RE fan geworden. Ben begonnen met de REmake en daarna vrolijk verder gegaan met RE0 en de ports van RE2 tm RE:CV zit dan ook met smart te wachten op RE4. kWil alleen wel de PAL versie hebben ;-)

offtopic:
Yo ds, heb je mijn mail ooit nog gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm. Dan ligt het vast aan mij... ik heb REmake ook gehad en verkocht aan MaxBurn omdat ik de controls echt zooooo poep vond dat ik gewoon niet meer leuk zat te gamen. Maar dat neemt niet weg dat ik RE4 wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat echt niet, de controls heb je na een kwartiertje echt wel door, en ze ontwennen niet. Ik heb het spel al een keer of vijf uitgespeeld en wil nogsteeds een keertje meer. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik ben echt al RE debiel sinds ik RE1 bij een maat op de saturn (jawel ;)) speelde.
Daarna ook 2 en 3 op de PC gespeeld en speciaal voor REmake een cube gekocht.
Uiteraard heb ik ook braaf de ports aangeschaft en mijn RE verzameling is met RE4 helemaal compleet.
Volgens mij ben ik ook één van de weinigen die het echt heel erg jammer vind dat ze bij capcom de "oude" RE4 hebben weggegooid. Begrijp me niet verkeerd, RE4 lijkt me echt een TOP game maar als ik die beelden van de eerste versie zie dan had me dat echt het hoogtepunt op survival horror geleken. Ik ben echt helemaal weg van de gameplay van de oude RE's. Vooral de weinige maar erg sterke vijanden in REmake doen het voor mij erg goed. Je kan je dan echt zorgen maken over een stukje met maar één of twee vijanden.
Maar ja ik kan me goed voorstellen dat de meeste mensen dat ondertussen wel gezien hebben. En hoewel ik eerst ernstige twijfels had verheug ik me nu wel enorm op RE4.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Via welke site kun je het beste GC games verkopen? Ik heb Super Monkey Ball 2 nu namelijk op Marktplaats staan, maar ik zag dat Captain N vooral via Ebay verkoopt?

Of zijn er misschien ruilsites? Denk dat als ik hem heb verkocht namelijk Animal Crossing, Mario Golf of Super Smash Brothers ga kopen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-01-2005 10:13 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.