Die honden-gang in remake.rajackar schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:40:
Je kan je dan echt zorgen maken over een stukje met maar één of twee vijanden.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Die honden-gang in remake.rajackar schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:40:
Je kan je dan echt zorgen maken over een stukje met maar één of twee vijanden.
Marktplaats kan handig zijn voor een snelle verkoop (ruilen lukt daar ook wel), en is gratis. Ebay levert meestal een beter eindbedrag (mits het aanbod niet veel groter is dan de vraag natuurlijk, zoek eens op afgelopen objecten wat de eindprijs was), maar kost geld.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:54:
Via welke site kun je het beste GC games verkopen? Ik heb Super Monkey Ball 2 nu namelijk op Marktplaats staan, maar ik zag dat Captain N vooral via Ebay verkoopt?
Of zijn er misschien ruilsites? Denk dat als ik hem heb verkocht namelijk Animal Crossing, Mario Golf of Super Smash Brothers ga kopen
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Je kan ook een wat game-specifiekere site overwegen, het forum van gameqube.nl of insidegamer.nl oid.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:54:
Via welke site kun je het beste GC games verkopen? Ik heb Super Monkey Ball 2 nu namelijk op Marktplaats staan, maar ik zag dat Captain N vooral via Ebay verkoopt?
Of zijn er misschien ruilsites? Denk dat als ik hem heb verkocht namelijk Animal Crossing, Mario Golf of Super Smash Brothers ga kopen
Verwijderd
Ik had dat vooral als er eenmaal hunters in het huis zitten. Als je dan ergens naartoe moet en je weet dat je langs twee hunters moet.....
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Je kan ook gewoon hier in NL een freeloader kopen (volgens mij liggen ze bij de Mediamarkt). En ja, je tv moet 60hz ondersteunen voor de importgames ivm NTSC..Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:42:
Hmmmm ik zit met een vraagje...hoop dat iemand me kan helpen. Ik wil graag Legend of Zelda: Four Swords Adventures bestellen. Nu heb ik nog nooit met import gewerkt dus ik heb een vraagje.
Kan ik op me tv als ik regio 1 dvd's check ook dan importgames spelen ... i.v.m. NTSC??
Ik kan wel 60 Hz games spelen, op een 50 Hz tv dat weet ik wel.
Ik wil bestellen via liksang of videogamesplus.ca, alleen nu lees ik dat meerdere gebruikers betere ervaringen hebben met videogamesplus.ca i.v.m. die importheffingen enzo. Echter ik kan op die site geen freeloader vinden?? Hoe ken ik dan me games spelen? Ik kan niet vinden of dit een PAL versie is ......
Check ook even http://www.play-asia.com heb ik ook goede ervaringen mee, en nog nooit een importheffing gehad. De verzendkosten zijn daar ook heel schappelijk. Bij NTSC-US versie kun je freeloader bijbestellen voor 12 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:42:
Hmmmm ik zit met een vraagje...hoop dat iemand me kan helpen. Ik wil graag Legend of Zelda: Four Swords Adventures bestellen. Nu heb ik nog nooit met import gewerkt dus ik heb een vraagje:?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 11:20 ]
Of je gooit er een viper chip in met cobra bios, die kan alle regionen direct booten (dus geen geswap)Vectrex Dude schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:04:
[...]
Check ook even http://www.play-asia.com heb ik ook goede ervaringen mee, en nog nooit een importheffing gehad. De verzendkosten zijn daar ook heel schappelijk. Bij NTSC-US versie kun je freeloader bijbestellen voor 12 euro.
Verwijderd
Hmmm ben niet zo op modden enzo.... Ik baal wel een beetje dat ik toch maar niet die Q heb gekocht maar goed me platinum GC is ook erg mooiSchweino schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:48:
[...]
Of je gooit er een viper chip in met cobra bios, die kan alle regionen direct booten (dus geen geswap)
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Bij gammo ben je al een bikkel als je een vlieg doodslaat met je linkerhandVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:54:
Volgens Gammo was je een echt bikkel als je RE4 midden in de nacht in je ééntje durft te spelen
dat lijkt me echt het proberen waard
lekker griezelen
Goed punt inderdaad, dat was een van de sterkste kanten aan RE1 en RE0. In (review)filmpjes van RE4 zie ik dat je vooral hordes vijanden moet verslaan door er bruut op los te schieten en enorme bazen moet verslaan. Dat allemaal in RE vorm gegoten zal ongetwijfeld heel erg vet zijn.rajackar schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:42:
[...]
Ik had dat vooral als er eenmaal hunters in het huis zitten. Als je dan ergens naartoe moet en je weet dat je langs twee hunters moet.....
Het blijft iedere keer weer moeilijk en spannend.
Ik ben bang dat ik dat echt wel ga missen bij RE4.
Alstublieft.Vectrex Dude schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:10:
Is er nog ergens een linkje naar de eerste filmpjes van RE4 dan? Ik ken alleen de recente, en dat is inderdaad een flinke verandering tov de eerdere delen, maar goed, verandering is soms niet slecht.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 17:35 ]
Verwijderd
-Sander schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:43:
[...]
Goed punt inderdaad, dat was een van de sterkste kanten aan RE1 en RE0. In (review)filmpjes van RE4 zie ik dat je vooral hordes vijanden moet verslaan door er bruut op los te schieten en enorme bazen moet verslaan. Dat allemaal in RE vorm gegoten zal ongetwijfeld heel erg vet zijn.
Maar die eerste filmpjes van RE4 zagen er ook geweldig uit, je zag die gast door allerlei locaties lopen, overal klapperden gordijnen en dansten de lichteffecten over de muren. Ik ben band dat af en toe de horrorsfeer er een beetje vanaf is in RE4, dat vond ik ook jammer aan de films. Dat waren meer sci-fi actiefilms dan horror of wat dan ook.
Ik zit nu al ongeveer 10 uur achter het spel. Kan nu ook een goed impressie geven van het spel.Ep0ss schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:59:
[...]
Bij gammo ben je al een bikkel als je een vlieg doodslaat met je linkerhand.
Nee, ff serieus, Resident Evil lijkt me gewoon echt vet, in tegenstelling tot de andere, misschien omdat er meer shooter-elementen in zitten.
suc6!!!Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:34:
zoow, mijn resident evil 4 is vandaag gearriveerd. Vanavond ff lekker gamen
.
Nog meer mensen die hem vandaag binnen hebben gekregen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 17:53 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Controls zijn hetzelfde ongeveer idd, maar doordat de camera nu achter je hangt vond ik 't toch wel een stuk fijner spelen. Dus als je de oude RE controls bagger vond moet je niet meteen denken dat je die van RE4 ook niks vindt...Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:53:
[...]
Ik zit nu al ongeveer 10 uur achter het spel. Kan nu ook een goed impressie geven van het spel.
De controls zijn gewoon als vanouds gebleven. Naar boven is naar voren lopen en R is richten. Je kan nog steeds niet lopen en schieten te gelijk.. beetje jammers. Je krijgt soms een cut-scene waar je een tweetal knoppen tegelijk moet drukken om uit gevaar te komen (keeps you on your toes!). Valt op zich niet veel te vertellen over de controls.
[...]
Hoeveel wil je ervoor hebben?schnumi schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:53:
Ja ik maar dvdbox heeft een foutje gemaakt.Ik heb namelijk 2 versies gekregen!
![]()
Dus als iemand nog interesse heeft.
even buiten het forum om he anders mag het niet.
[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 18-01-2005 18:19 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maar wat nog belangrijker is.... is de game eng ?? spanning ?? sensatie?? RE heeft dat bij mij echt goed opgewerkt (eng/spannend)... te goed eigenlijkVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:53:
Nice verhaaltje
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 18-01-2005 18:22 ]
heb je gemeeldschnumi schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:53:
Ja ik maar dvdbox heeft een foutje gemaakt.Ik heb namelijk 2 versies gekregen!
![]()
Dus als iemand nog interesse heeft.
[ Voor 15% gewijzigd door Schweino op 18-01-2005 18:34 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-01-2005 19:09 ]
Verwijderd
Wat dat woord ken ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:42:
als eerlijk persoon stuur je 'm natuurlijk gewoon terug
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 20:13 ]
mhh ik had SSB al dood gespeeld op de N64Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:08:
Wat vinden jullie van Super Smash Brothers Melee? Als je de reviews moet geloven is het een supergame (op een paar reviews na), maar dat werd ook van SMB2 gezegd en daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Is SSBM makkelijk om in te komen, en is het fun om het met 2,3 of 4 niet heel ervaren gamers te spelen? Net zoals dat bv bij MKDD het geval is?
Ik kan SMB2 namelijk ruilen tegen SSBM, vandaar mijn vraag
Naast Resident Evil vond ik dit het beste spel voor de GC van 2002. Ik heb er samen met mijn broertje uren lol me gehad. Ik geloof dat de teller boven de 200 staat. Daarnaast heeft mijn buurmeisje op een gegeven moment alles gewist, dus toen kon ik weer overnieuw beginnen. Goed voor de replay value wist iemand in dit topic nog te vertellenOscar Mopperkont schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:08:
Wat vinden jullie van Super Smash Brothers Melee? Als je de reviews moet geloven is het een supergame (op een paar reviews na), maar dat werd ook van SMB2 gezegd en daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Is SSBM makkelijk om in te komen, en is het fun om het met 2,3 of 4 niet heel ervaren gamers te spelen? Net zoals dat bv bij MKDD het geval is?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 18-01-2005 21:35 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ja, bent gek gewordenTwee Dee schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:30:
Verhaaltje over de Rev.
Hehe, jij vat mijn tekst lekker letterlijk op
Ik weet het inderdaad ook nog niet natuurlijk, maar ik probeer in ieder geval wat brainstorming op gang te brengen over mogelijke vernieuwingen in de output van de Rev.Aardige ideeen heb je bedacht.. al denk ik dat het niets iets wat we zullen gaan tegenkomen.... (wat er wel komt, weet ik ook niet)...van mij mag er anders wel een soort van VR-bril bijkomen (die dus gekoppelt zit aan de controller ofzo) dat lijkt me wel gaaf.... maar ja.... dat is denk ik ook nog iets, waar we op kunnen wachten. En natuurlijk hoop ik weer op guns.Sta je daar in de kamer met een VR bril op je hoofd en met een gun te zwaaien en gek te doen
ja dat zou gaaf zijn...
![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Twee Dee op 18-01-2005 22:11 ]
Je bedoelt een GBA met GC - GBA linksnoer, en functionaliteit als in FF:CC?Twee Dee schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:30:
Dit zou echter omzeild kunnen worden door een losgekoppeld (draadlos of toch gewoon een snoertje) klein feedback-kastje die je naast (of op of onder) je tv moet plaatsen.
Mijn foto's op Flickr.
ik zag twee beren fout parkeren....
Mijn foto's op Flickr.
Zou dat leuk zijn denkje ? zit je daar op de bank.. beetje te staren naar de tv.... ik zou het denk ik maar niks vindenkaspur schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:47:
Als ze de nintendo echt revolutionair willen maken worden de spellen via je hersenen bestuurd
Waarom heeft Microsoft er niet voor gezorgd dat de controller socket wat losser is zodat je hetzelfde effect hebt zonder dit systeem?aaap schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:06:
[...]
Zou dat leuk zijn denkje ? zit je daar op de bank.. beetje te staren naar de tv.... ik zou het denk ik maar niks vindenWel hoop ik dat ze nu ook, net als bij de xbox, van die stekkertjes maken, waardoor je Revolution niet meer ergens van kan afvallen als je over je draad struikelt.
xbox heeft:
Xbox--[]---------------------------------------------------------controller. Stap je op je kabel en blijf je steken dan:
Xbox--[ ...... ]---------------------------------------------------------controller. Je console blijft dan mooi staangeweldig iets vond ik dat.... al is dat niet zo Revolutionair
Ik ben HEEL blij dat ik hem voor 3 dagen gehuurd had bij Videoland, en dat hij daarna weer terug kon.. Ik had Soul Calibur II gespeeld en die vond ik echt geweldig, maar SSBM viel me zo zwaar tegen.MaxBurn schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:34:
SSBM on the other hand is een MUST HAVE. Om deze reden staat hij ook als MUST HAVE in het GC Topic.! Hij kan NIET tegenvallen. (extreme uitzonderingen daargelaten) Van al mijn vrienden, van GC freaks tot mensen die normaal niks zien in mario / nintendo games: iedereen vindt het een gigantisch bruut spel.
Ja, ik neem ook niemand iets kwalijk! Ik ben pas een beginnende gamer (heb uiteraard vroeger wel watgegamed, en soms wat op de PC) dus ik weet nnog niet goed wat er allemaal leuk is om te doen op de GC. Daar moet je dan ook maar een beetje met vallen en opstaan achter komen. Ga hem nu dus maar met iemand ruilen voor SSB:MMaxBurn schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:34:
Oscar: SMB2 is ook briljant maar zoals ik zei, een hoop mensen houden er niet van. (Ik zei je ook dat SMB2 je best tegen zou kunnen vallen!)
SSBM on the other hand is een MUST HAVE. Om deze reden staat hij ook als MUST HAVE in het GC Topic.! Hij kan NIET tegenvallen. (extreme uitzonderingen daargelaten) Van al mijn vrienden, van GC freaks tot mensen die normaal niks zien in mario / nintendo games: iedereen vindt het een gigantisch bruut spel.
SMB2 is NTSC versie, vandaarik heb heel veel goede dingen gehoord over SSB:M en ben van plan 'm binnenkort aan te schaffen
krijg je er wat geld bij of SMB2 ook maar 30€?
[ Voor 12% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-01-2005 09:13 ]
Je vergelijkt 2 TOTAAL verschillende games. En..leeftijd? Dat slaat nergens opSh0ckTr00per schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 08:00:
[...]
Ik ben HEEL blij dat ik hem voor 3 dagen gehuurd had bij Videoland, en dat hij daarna weer terug kon.. Ik had Soul Calibur II gespeeld en die vond ik echt geweldig, maar SSBM viel me zo zwaar tegen.
Misschien heeft dat met de leeftijd te maken
[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 19-01-2005 09:47 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Da's juist wel weer grappig dat je dat aanhaalt. Ik kreeg namelijk het advies van een mede-cuber om SSBM te proberen toen ik zei dat ik SC2 wel leuk vond, maar met te weinig inhoud om er zoveel geld aan uit te geven.MaxBurn schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:42:
[...]
Je vergelijkt 2 TOTAAL verschillende games. En..leeftijd? Dat slaat nergens opEr zitten hier zat mensen van rond je leeftijd die het prachtig vinden hoor. In mijn vriendenkring ben ik met me 22 jaar de jongste. (op 1 na) In werkelijkheid zijn de jongeren juist meestal degene die alleen maar harde bloederige games willen
Zelfs mijn vrouw leek het een leuk spel, en dat is al uniek gezien dat het een vechtspel is. Maar ook van haar hoeft het niet meer..MaxBurn schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:42:
SSBM is trouwens veel meer een multiplayer game in tegenstelling tot SC2. (Alhoewel de single player van SSBM wel te pruimen is) SSBM hoor je gewoon met 4 man te spelen
Verwijderd
Idd, ben zelf ok 24 en mij zal het echt jeuken als een spel er kinderachtig uitziet. Bij MKDD rijd ik ook rond met twee baby's in een kinderwagen in een soort van tekenfilmland en ik vind het spel gewoon super!Captain N schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:19:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Puberende tieners die Mario spelletjes spelen, dat is natuurlijk niet stoer. Wat oudere mensen boeit dat over het algemeen niet. Ikzelf snap niet wat er nou zo geweldig is aan SCII. SSB:M daarentegen... de single player ben je lang mee bezig, en de MP NOG langer. Als er hier mensen over de vloer komen om te MP'en, is dat spel bijna altijd even in m'n Cube.
Ja, ik ben al reviews aan het lezen (ook de slechte), filmpjes kan ik alleen niet bekijken. Ik zie alleen filpmpjes staan op IGN en daar kost het geld. En de links op Gamespot werken (nog) niet. Zometeen nog maar eens proberen.Maar Oscar, als je nog niet zo goed georiënteerd bent op gebied van Cube spellen.. probeer eens reviews te lezen (vooral om te kijken wat voor spel het is, niet voor de mening) en filmpjes te bekijken. Dan weet je van te voren een beetje wat voor game het is. Andere mensen hun mening vragen is natuurlijk ook nooit verkeerd, maar smaken verschillen natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-01-2005 12:30 ]
[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 19-01-2005 13:12 ]
Verwijderd
Ik vind het al een hele verbetering t.o.v. het woord "volwassen", dat vaak voor zulke games wordt gebruikt.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:30:
* Oscar Mopperkont wordt een beetje moe van het woord stoer
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
kuch..Firefox..kuchOscar Mopperkont schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:22:
(IE werkt kl*te sinds SP2) en kan nu wel downloaden, waar ik dus mee bezig ben
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik vond de controller van de dreamcast wel erg stoer. Die losse unit werkte erg goed als scherm voor health/ammo oid. En die simpele games waren ook grappig. Eigenlijk een voorloper van de GBA connectivity maar dan zonder de extra kosten en eigen games.-Sander schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:47:
Was het trouwens niet zo dat de controllers van de Revolution standaart draadloos zijn?
Ik denk overgens dat Nintendo met verschillende interactieve in-put deveices gaat komen voor de Revolution.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
op de nintendo site kan je als vip ook filmpjes bekijkenOscar Mopperkont schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:13:
Ja, ik ben al reviews aan het lezen (ook de slechte), filmpjes kan ik alleen niet bekijken. Ik zie alleen filpmpjes staan op IGN en daar kost het geld. En de links op Gamespot werken (nog) niet. Zometeen nog maar eens proberen.
Verwijderd
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die zou ik zo doen. Zonder twijfel.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:08:
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 16:21 ]
Net alsof je de XBox om kan trekkenaaap schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:06:
[...]
Zou dat leuk zijn denkje ? zit je daar op de bank.. beetje te staren naar de tv.... ik zou het denk ik maar niks vindenWel hoop ik dat ze nu ook, net als bij de xbox, van die stekkertjes maken, waardoor je Revolution niet meer ergens van kan afvallen als je over je draad struikelt.
xbox heeft:
Xbox--[]---------------------------------------------------------controller. Stap je op je kabel en blijf je steken dan:
Xbox--[ ...... ]---------------------------------------------------------controller. Je console blijft dan mooi staangeweldig iets vond ik dat.... al is dat niet zo Revolutionair
Wat heeft iedereen toch met Firefox.
[ Voor 13% gewijzigd door Vanitas op 19-01-2005 18:09 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Aangezien het spel nog niet uit is en er nog helemaal geen reviews van zijn kan ik alleen vertellen dat Super Punch-Out!! een unlockable is in het spel.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:50:
Aangezien ik boxin-games nogal...uuh... stoer vind, vroeg ik me af wat ik kan verwachten van Fight night 2.
De game komt uit op de x-box,ps2 en gamecube. Aangezien ik de laatste bezit, vroeg ik me af of de game de moeite waard is.
*is sinds zaterdag eindelijk begonnen met MP en heeft MP:E en Ztww nog liggen*
Verwijderd
Ik vind boksspellen meestal niet zo boeiend, maar ik vond Fight Night 1 op de xbox erg cool. Het is niet op knoppen rammen, je mept door de c-stick te bewegen. Schuin rechts/boven is een jab met rechts, een kwart rondje draaien van links naar boven is een hoek, etc. Maakte het erg leuk om te spelenVerwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:50:
Aangezien ik boxin-games nogal...uuh... stoer vind, vroeg ik me af wat ik kan verwachten van Fight night 2.
De game komt uit op de x-box,ps2 en gamecube. Aangezien ik de laatste bezit, vroeg ik me af of de game de moeite waard is.
*is sinds zaterdag eindelijk begonnen met MP en heeft MP:E en Ztww nog liggen*
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 19:27 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Verwijderd
Zonder geraakt te zijn is lastig ja, maar als je geraakt wordt kun je dus net zolang die dingen opzuigen tot je weer volle health hebt.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:36:
jep dat doe ik al
maar zonder geraakt te worden het 2e gedeelte ingaan zal ik nog ff op moeten oefenen
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
zo letterlijk bedoelde ik het ook weer nietCaptain N schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:54:
[...]
Zonder geraakt te zijn is lastig ja, maar als je geraakt wordt kun je dus net zolang die dingen opzuigen tot je weer volle health hebt.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 20:19 ]
Verwijderd
Nee inderdaad. De humor van Paper Mario is echt wel gericht op de oudere gamers, die met de mario-spellen zijn opgegroeid. Ik denk dat heel veel leuke grapjes door de jongere spelers niet eens opgemerkt worden. Die geschreven dialogen dat is ook echt old school.Capibara schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:12:
Dit komt door de vele grappige teksten en verwijzingen naar vorige mario's.
Wat ik me nu bedenk, ik ken geen "stoer" spel met veel geschreven dialogen.
Hmm. Niet dat het spel mij nou zo erg boeit, maar om nou helemaal speciaal een andere versie te gaan ontwikkelen in plaats van die ene die al praktisch klaar is op een PAL conversieslag na... beetje vaag.Alien Hominid, de flashgame speelbaar op de website Newgrounds.com, kreeg in de Verenigde Staten eind vorig jaar een volwaarde consoleversie. Het spel kwam uit op Playstation 2 en GameCube en werd, zeker gezien de beperkte middelen waarmee het gemaakt was, een aanzienlijk succes. Alien Hominid is namelijk een 2D side-scrolling platformer zonder het grafische spektakel dat we van hedendaagse games gewend zijn. Wat Alien Hominid wel heeft, is gameplay.
Vandaag is bekend geworden dat uitgever Zoo Digital Publishing het spel in Europa op de markt zal brengen. Opvallend hierbij is de keuze om de GameCube versie te laten vervallen en in te ruilen voor een Xbox versie - die dus speciaal voor de Europese markt nog even in elkaar gedraaid dient te worden. Vandaar ook dat de release nog eventjes op zich laat wachten. Alien Hominid wordt in mei van dit jaar verwacht.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Het is misschien maar een simpel spelletje, en daardoor niet zo heel boeiend, maar ik vind het irritanter dat ze een bestaande cube titel axen (net zoals met i-ninja trouwens) dan dat RE4 niet meer exclusief is.Willybubba schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:02:
[...]
Hmm. Niet dat het spel mij nou zo erg boeit, maar om nou helemaal speciaal een andere versie te gaan ontwikkelen in plaats van die ene die al praktisch klaar is op een PAL conversieslag na... beetje vaag.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Waren coole spellen jaVerwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:37:
Ok,
Dank voor de reacties, dan wacht ik nog even op de reviews.
Offtopic: Lamsh, jouw avatar is de bom! ...mist de adventures zoals Monkey Island best wel.
Ik geloof dat de uitgever van 't spel in europa geen Cube spellen uitgeeft. Lijkt mij een erg cool spel, dan maar voor de xbox halen, geen zin in meer spellen met freeloader gehannesWillybubba schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:02:
[...]
Hmm. Niet dat het spel mij nou zo erg boeit, maar om nou helemaal speciaal een andere versie te gaan ontwikkelen in plaats van die ene die al praktisch klaar is op een PAL conversieslag na... beetje vaag.
mhh ja nog zo'n spel dat misschien wel heel vet is, maar weinig over bekend is..Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 01:16:
[...]
Waren coole spellen ja
Heb je Beyond Good & Evil wel eens gedaan? Vond ik 't meest in de buurt van zulke adventures komen op de cube. Leuk verhaal enzo, mooie omgevingen.
BG&E was ook goed, maar tippen aan de adventures zoals Monkey Island, Sam & Max en Day of the Tentacle kan eigenlijk geen enkel spel... Die gast in je avatar is toch Stan de scheeps- en doodskistverkoper, als ik me niet vergis?Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 01:16:
[...]
Waren coole spellen ja
Heb je Beyond Good & Evil wel eens gedaan? Vond ik 't meest in de buurt van zulke adventures komen op de cube. Leuk verhaal enzo, mooie omgevingen.
[ Voor 6% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 20-01-2005 10:18 ]
... en oranje! :P
Yep, dat is Stan. Geweldig karakter in die reeks (net zoals alle andere karaktersiNSaNe-oNe schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:17:
[...]
BG&E was ook goed, maar tippen aan de adventures zoals Monkey Island, Sam & Max en Day of the Tentacle kan eigenlijk geen enkel spel... Die gast in je avatar is toch Stan de scheeps- en doodskistverkoper, als ik me niet vergis?
Dat heb ik inderdaad gedaan, maar ik las in een ouder deel van het topic dat je ergens moet aangeven dat je betaald hebt, anders zagen ze dat niet bij Lik-Sang. Nu kan ik dit niet vinden in mijn account en er staat ook niets over in het payment info mailtje van Lik-Sang, dus ik vroeg me af of dat nog wel moest.MaxBurn schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:05:
euh..ik neem aan dat je je ordernummer bij de betaling gevoegd heb!?!? Anders weten zij ook niet dat jij het was he
Verwijderd
Ik ken de game wel, volgens mij ook behoorlijk goedkoop te krijgen.Waren coole spellen ja
Ja geweldig! Mis de lucasarts games behoorlijk. Door al het fps-geweld wat de pc schijnt te beheersen is een ander pc-genre toch behoorlijk vergaan.iNSaNe-oNe schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:17:
BG&E was ook goed, maar tippen aan de adventures zoals Monkey Island, Sam & Max en Day of the Tentacle kan eigenlijk geen enkel spel... Die gast in je avatar is toch Stan de scheeps- en doodskistverkoper, als ik me niet vergis?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq