Het Grote Gamecube Topic Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.857 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:40:
Je kan je dan echt zorgen maken over een stukje met maar één of twee vijanden.
Die honden-gang in remake. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:54:
Via welke site kun je het beste GC games verkopen? Ik heb Super Monkey Ball 2 nu namelijk op Marktplaats staan, maar ik zag dat Captain N vooral via Ebay verkoopt?

Of zijn er misschien ruilsites? Denk dat als ik hem heb verkocht namelijk Animal Crossing, Mario Golf of Super Smash Brothers ga kopen :)
Marktplaats kan handig zijn voor een snelle verkoop (ruilen lukt daar ook wel), en is gratis. Ebay levert meestal een beter eindbedrag (mits het aanbod niet veel groter is dan de vraag natuurlijk, zoek eens op afgelopen objecten wat de eindprijs was), maar kost geld.

Om tot een goed eindbedrag te komen op ebay moet je:
- genoeg feedback hebben om vertrouwen te wekken;
- startbod van 1 euro doen zonder restricties
- verzending minimaal binnen europa toe staan
- verzendkosten voor nederland/europa vermelden
- foto toevoegen van jouw object, dus geen stock foto oid

Ik denk dat je het meeste succes hebt als je op marktplaats of speurders een ruilaanbod doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ebay is erg netjes geordend. Je kunt overzichtelijk zoeken, er zijn allerlei dingen die verkoper en bekoper zo goed als het gaat "beschermen", het ziet er fancy uit, etc.

Marktplaats is een chaotische zooi. MAAR, in Nederland maken er wel meer mensen gebruik van dan van Ebay. Ook dingen Gezocht of Te Ruil plaatsen op marktplaats is mogelijk. Persoonlijk is Ebay mijn favoriet, maar Marktplaats heeft dus ook wel zo z'n sterke punten.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:54:
Via welke site kun je het beste GC games verkopen? Ik heb Super Monkey Ball 2 nu namelijk op Marktplaats staan, maar ik zag dat Captain N vooral via Ebay verkoopt?

Of zijn er misschien ruilsites? Denk dat als ik hem heb verkocht namelijk Animal Crossing, Mario Golf of Super Smash Brothers ga kopen :)
Je kan ook een wat game-specifiekere site overwegen, het forum van gameqube.nl of insidegamer.nl oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm ik zit met een vraagje...hoop dat iemand me kan helpen. Ik wil graag Legend of Zelda: Four Swords Adventures bestellen. Nu heb ik nog nooit met import gewerkt dus ik heb een vraagje.

Kan ik op me tv als ik regio 1 dvd's check ook dan importgames spelen ... i.v.m. NTSC??
Ik kan wel 60 Hz games spelen, op een 50 Hz tv dat weet ik wel.

Ik wil bestellen via liksang of videogamesplus.ca, alleen nu lees ik dat meerdere gebruikers betere ervaringen hebben met videogamesplus.ca i.v.m. die importheffingen enzo. Echter ik kan op die site geen freeloader vinden?? Hoe ken ik dan me games spelen? Ik kan niet vinden of dit een PAL versie is ......

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik had dat vooral als er eenmaal hunters in het huis zitten. Als je dan ergens naartoe moet en je weet dat je langs twee hunters moet.....

Het blijft iedere keer weer moeilijk en spannend.

Ik ben bang dat ik dat echt wel ga missen bij RE4.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:42:
Hmmmm ik zit met een vraagje...hoop dat iemand me kan helpen. Ik wil graag Legend of Zelda: Four Swords Adventures bestellen. Nu heb ik nog nooit met import gewerkt dus ik heb een vraagje.

Kan ik op me tv als ik regio 1 dvd's check ook dan importgames spelen ... i.v.m. NTSC??
Ik kan wel 60 Hz games spelen, op een 50 Hz tv dat weet ik wel.

Ik wil bestellen via liksang of videogamesplus.ca, alleen nu lees ik dat meerdere gebruikers betere ervaringen hebben met videogamesplus.ca i.v.m. die importheffingen enzo. Echter ik kan op die site geen freeloader vinden?? Hoe ken ik dan me games spelen? Ik kan niet vinden of dit een PAL versie is ......

:?
Je kan ook gewoon hier in NL een freeloader kopen (volgens mij liggen ze bij de Mediamarkt). En ja, je tv moet 60hz ondersteunen voor de importgames ivm NTSC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:42:
Hmmmm ik zit met een vraagje...hoop dat iemand me kan helpen. Ik wil graag Legend of Zelda: Four Swords Adventures bestellen. Nu heb ik nog nooit met import gewerkt dus ik heb een vraagje:?
Check ook even http://www.play-asia.com heb ik ook goede ervaringen mee, en nog nooit een importheffing gehad. De verzendkosten zijn daar ook heel schappelijk. Bij NTSC-US versie kun je freeloader bijbestellen voor 12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool thnx for reply! Ik ga ff play-asia en Mediamarkt kijken :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Vectrex Dude schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:04:
[...]

Check ook even http://www.play-asia.com heb ik ook goede ervaringen mee, en nog nooit een importheffing gehad. De verzendkosten zijn daar ook heel schappelijk. Bij NTSC-US versie kun je freeloader bijbestellen voor 12 euro.
Of je gooit er een viper chip in met cobra bios, die kan alle regionen direct booten (dus geen geswap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:48:
[...]

Of je gooit er een viper chip in met cobra bios, die kan alle regionen direct booten (dus geen geswap)
Hmmm ben niet zo op modden enzo.... Ik baal wel een beetje dat ik toch maar niet die Q heb gekocht maar goed me platinum GC is ook erg mooi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hoi hoi hoi :)
Zondag had ik wat van die knollen gekocht bijJoan voor 95bells. Kom vandaag bij Tom Nook... ik geef er
spoiler:
760bells voor :o :o :o .. Nu heb ik even 274.000 bells verdient :o
:) haha, nu kan ik hem vandaag afbetalen en ben benieuwd wat ik dan krijg :) \o/

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:54:
Volgens Gammo was je een echt bikkel als je RE4 midden in de nacht in je ééntje durft te spelen :o
dat lijkt me echt het proberen waard :)
lekker griezelen :X
Bij gammo ben je al een bikkel als je een vlieg doodslaat met je linkerhand :) .
Nee, ff serieus, Resident Evil lijkt me gewoon echt vet, in tegenstelling tot de andere, misschien omdat er meer shooter-elementen in zitten :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

rajackar schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:42:
[...]

Ik had dat vooral als er eenmaal hunters in het huis zitten. Als je dan ergens naartoe moet en je weet dat je langs twee hunters moet.....

Het blijft iedere keer weer moeilijk en spannend.

Ik ben bang dat ik dat echt wel ga missen bij RE4.
Goed punt inderdaad, dat was een van de sterkste kanten aan RE1 en RE0. In (review)filmpjes van RE4 zie ik dat je vooral hordes vijanden moet verslaan door er bruut op los te schieten en enorme bazen moet verslaan. Dat allemaal in RE vorm gegoten zal ongetwijfeld heel erg vet zijn.
Maar die eerste filmpjes van RE4 zagen er ook geweldig uit, je zag die gast door allerlei locaties lopen, overal klapperden gordijnen en dansten de lichteffecten over de muren. Ik ben band dat af en toe de horrorsfeer er een beetje vanaf is in RE4, dat vond ik ook jammer aan de films. Dat waren meer sci-fi actiefilms dan horror of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Is er nog ergens een linkje naar de eerste filmpjes van RE4 dan? Ik ken alleen de recente, en dat is inderdaad een flinke verandering tov de eerdere delen, maar goed, verandering is soms niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Vectrex Dude schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:10:
Is er nog ergens een linkje naar de eerste filmpjes van RE4 dan? Ik ken alleen de recente, en dat is inderdaad een flinke verandering tov de eerdere delen, maar goed, verandering is soms niet slecht.
Alstublieft.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zit er buiten de prijs en het hoesje nog verschil tussen Players' Choice versies van spellen en normale versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00

TdV

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Heel soms bevat een PC titel wat kleine updates. (maar niets wat echt opvalt)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een voordeel van het kopen van PC games :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoow, mijn resident evil 4 is vandaag gearriveerd :). Vanavond ff lekker gamen :9~.

Nog meer mensen die hem vandaag binnen hebben gekregen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:43:
[...]

Goed punt inderdaad, dat was een van de sterkste kanten aan RE1 en RE0. In (review)filmpjes van RE4 zie ik dat je vooral hordes vijanden moet verslaan door er bruut op los te schieten en enorme bazen moet verslaan. Dat allemaal in RE vorm gegoten zal ongetwijfeld heel erg vet zijn.
Maar die eerste filmpjes van RE4 zagen er ook geweldig uit, je zag die gast door allerlei locaties lopen, overal klapperden gordijnen en dansten de lichteffecten over de muren. Ik ben band dat af en toe de horrorsfeer er een beetje vanaf is in RE4, dat vond ik ook jammer aan de films. Dat waren meer sci-fi actiefilms dan horror of wat dan ook.
Ep0ss schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:59:
[...]

Bij gammo ben je al een bikkel als je een vlieg doodslaat met je linkerhand :) .
Nee, ff serieus, Resident Evil lijkt me gewoon echt vet, in tegenstelling tot de andere, misschien omdat er meer shooter-elementen in zitten :/ .
Ik zit nu al ongeveer 10 uur achter het spel. Kan nu ook een goed impressie geven van het spel.
De controls zijn gewoon als vanouds gebleven. Naar boven is naar voren lopen en R is richten. Je kan nog steeds niet lopen en schieten te gelijk.. beetje jammers. Je krijgt soms een cut-scene waar je een tweetal knoppen tegelijk moet drukken om uit gevaar te komen (keeps you on your toes!). Valt op zich niet veel te vertellen over de controls.

De graphics zijn erg goed. De licht effecten het water en vooral REGEN. Het gaf me echt het gevoel dat ik in een storm zat. Helaas is niet alles even mooi gerendered. Sommige objecten zijn nog erg pixelig maar desalniettemin VEEL mooier dan RE & RE0.

Verder een nieuw speel element is het kunnen upgraden en kopen van wapens bij een zgn. "arms dealer". Je kunt in het hele spel geld vinden en veel "zombies" laten geld "achter". Hiermee kun je dus wapens kopen en wat ik veel beter vind is upgraden. Met upgraden kun je de firepower, fire speed, reload time en capacity verbeteren. Spreken voor zich neem ik aan :)

Was even een kort impressie voor nu !!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:34:
zoow, mijn resident evil 4 is vandaag gearriveerd :). Vanavond ff lekker gamen :9~.

Nog meer mensen die hem vandaag binnen hebben gekregen?
suc6!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja ik maar dvdbox heeft een foutje gemaakt. :P Ik heb namelijk 2 versies gekregen! :P

Dus als iemand nog interesse heeft. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Voor dezelfde prijs? Dat is relax :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:53:
[...]

Ik zit nu al ongeveer 10 uur achter het spel. Kan nu ook een goed impressie geven van het spel.
De controls zijn gewoon als vanouds gebleven. Naar boven is naar voren lopen en R is richten. Je kan nog steeds niet lopen en schieten te gelijk.. beetje jammers. Je krijgt soms een cut-scene waar je een tweetal knoppen tegelijk moet drukken om uit gevaar te komen (keeps you on your toes!). Valt op zich niet veel te vertellen over de controls.

[...]
Controls zijn hetzelfde ongeveer idd, maar doordat de camera nu achter je hangt vond ik 't toch wel een stuk fijner spelen. Dus als je de oude RE controls bagger vond moet je niet meteen denken dat je die van RE4 ook niks vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

schnumi schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:53:
Ja ik maar dvdbox heeft een foutje gemaakt. :P Ik heb namelijk 2 versies gekregen! :P

Hoeveel wil je ervoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TdV schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:16:
[...]

Hoeveel wil je ervoor hebben?
even buiten het forum om he anders mag het niet. ;) Gewoon even mailen zie adres klik op het poppetje onder mijn pic. :)

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 18-01-2005 18:19 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Maar wat nog belangrijker is.... is de game eng ?? spanning ?? sensatie?? RE heeft dat bij mij echt goed opgewerkt (eng/spannend)... te goed eigenlijk :p is RE4 dit nou ook ? of is het toch meer een"shooter" geworden.... ?

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 18-01-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
schnumi schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:53:

heb je gemeeld

[ Voor 15% gewijzigd door Schweino op 18-01-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als eerlijk persoon stuur je 'm natuurlijk gewoon terug :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat vinden jullie van Super Smash Brothers Melee? Als je de reviews moet geloven is het een supergame (op een paar reviews na), maar dat werd ook van SMB2 gezegd en daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Is SSBM makkelijk om in te komen, en is het fun om het met 2,3 of 4 niet heel ervaren gamers te spelen? Net zoals dat bv bij MKDD het geval is?

Ik kan SMB2 namelijk ruilen tegen SSBM, vandaar mijn vraag :)

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-01-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Ik vind hem niet zo heel leuk; maar ja; ik vond SMB2 geweldig dus misschien vind jij SSBM wel super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb heel veel goede dingen gehoord over SSB:M en ben van plan 'm binnenkort aan te schaffen :)

krijg je er wat geld bij of SMB2 ook maar 30€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:42:
als eerlijk persoon stuur je 'm natuurlijk gewoon terug :Y)
Wat dat woord ken ik niet. :P

Ik ben al eens genaait door dvdboxoffice toen ik een spel besteld had (BG&E) en ik een envelop kreeg waar niks in zat maar die was opengemaakt ofzo. Toen deed ik ook niet moeilijk dus dit is vast een goedmakertje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dat is idd wel netjes dat ze dat bijhouden en ze het dan op zo'n manier :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:08:
Wat vinden jullie van Super Smash Brothers Melee? Als je de reviews moet geloven is het een supergame (op een paar reviews na), maar dat werd ook van SMB2 gezegd en daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Is SSBM makkelijk om in te komen, en is het fun om het met 2,3 of 4 niet heel ervaren gamers te spelen? Net zoals dat bv bij MKDD het geval is?

mhh ik had SSB al dood gespeeld op de N64
dus na een paar weken vond ik er geen ruk meer aan...
had al heel veel gehaald in het spel maar zag geen uitdaging meer...
als dit spel je eenmaal dwars zit, word het ook niet meer leuk!

Ik heb het al meer dan anderhalf jaar niet meer gedaan oid....
en als ik het nu ga spelen vind ik het ook niet meer leuk....
maargoed, als je geen N64 ervaringen hebt met dit spel is het zeker wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Naast Resident Evil vond ik dit het beste spel voor de GC van 2002. Ik heb er samen met mijn broertje uren lol me gehad. Ik geloof dat de teller boven de 200 staat. Daarnaast heeft mijn buurmeisje op een gegeven moment alles gewist, dus toen kon ik weer overnieuw beginnen. Goed voor de replay value wist iemand in dit topic nog te vertellen :P

Maar ook alleen heb ik mij er kostelijk mee vermaakt.

Maar ik denk inderdaad dat als je de N64 versie door en door kent, die vervolg misschien wat karig is. Gelukkig was dat mij niet het geval.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:56

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Net even op IGN nog een klein stukje gelezen over de Revolution en het blijkt nog steeds dat er niks concreets bekend is over de werkelijke revolutie die moet gaan plaatsvinden. De gyroscoop die in de controller zit is vrijwel zeker, maar dit alleen kan niet de volledige revolutie omvatten natuurlijk.

Daarom wil ik nu alvast even historisch een kleine speculatie vastleggen onder de trouwe bezoekers van het GC-topic (waar waarschijnlijk mensen zitten die direct bij de Release de Revolution zullen kopen) zodat jullie over een jaar kunnen zeggen "Zo, die Twee Dee die had toch mooi gelijk zeg! Wat ben ik trots dat ik dat op 18 januari 2004 al heb kunnen lezen, ook al dachten wij allemaal dat hij gek geworden was!" ;)

Oke, hier ga ik, succes!
Ik denk dat het vergezocht is, maar wat nou als de Revolution een ingebouwde beamer zou hebben? Het is wel bevestigd dat de Rev zowel aan de tv als aan een monitor aangesloten kan worden... Maar wat nou als het ook mogelijk is om het gewoon NIET aangesloten HOEFT te worden, dat zou best revolutionair zijn. Ik vind het echter zelf ook niet echt een realistisch idee van mezelf, een beamer is al behoorlijk prijzig, dus hoe logisch zou het nou zijn om dit in te bouwen in een console?

Wat echter wél zou kunnen, is dat bijvoorbeeld de console zelf ook deel uit kan maken van de spelervaring. De console zelf zou bijvoorbeeld mechanische meters kunnen hebben (STOER!) die bijvoorbeeld in een racespel de snelheid aangeven. Of juist een (of meerdere??) LCD-schermen die allerlei informatie zouden kunnen weergeven. Dit zou natuurlijk ook niet zo logisch zijn want tja, een console staat vaak op een plek waar hij toch niet altijd zichtbaar is dus dan wordt het toch een extra logistiek probleem als je naast alle kabel-ellende ook nog eens moet zorgen dat de console dicht bij de tv (of monitor) staat zodat je de meters/schermen op het apparaat kan zien terwijl je natuurlijk ook nog de tv (het "hoofdscherm") in de gaten moet houden.
Dit zou echter omzeild kunnen worden door een losgekoppeld (draadlos of toch gewoon een snoertje) klein feedback-kastje die je naast (of op of onder) je tv moet plaatsen.
Nu hoeft dit echter niet per sé een (LCD)-scherm te zijn, maar kan bijvoorbeeld ook simpelweg bestaan uit een soort apparaat dat gewoon licht (in verschillende kleuren) kan geven. Wat zou hier nou de meerwaarde van kunnen zijn? Welja, een TV kan natuurlijk wel wit en zwart weergeven, maar zelfs het witste wit zal niet echt een lichtbundel kunnen uitzenden (in welke richting dan ook). In het extreemste geval zou je ook kunnen denken aan een soort van lasershow-mogelijkheid, wat dan vervolgens weer niet logisch is vanwege de veiligheid e.d. ...

Nouja, dit was zo`n beetje mijn lijn van speculatie mbt tot de Revolution. Ik heb het idee dat ik hiermee een redelijk nieuwe richting ben ingegaan, aangezien de meeste speculaties uitgegaan zijn naar de specificaties, input-devices en connectie-mogelijkheden (internet/wifi/DS etc) en niet naar eventuele extra (visuele) output mogelijkheden...

Wat denken jullie hiervan? Zijn er mensen die wat beter op de hoogte zijn (bronnen graag) van "hints" die zijn gegeven door big-N die misschien wel te verklaren zijn met één van mijn hersenspinsels?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Oscar: SMB2 is ook briljant maar zoals ik zei, een hoop mensen houden er niet van. (Ik zei je ook dat SMB2 je best tegen zou kunnen vallen!)
SSBM on the other hand is een MUST HAVE. Om deze reden staat hij ook als MUST HAVE in het GC Topic.! Hij kan NIET tegenvallen. (extreme uitzonderingen daargelaten) Van al mijn vrienden, van GC freaks tot mensen die normaal niks zien in mario / nintendo games: iedereen vindt het een gigantisch bruut spel.

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 18-01-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dat verhaal van die gyroscoop controller deed al de ronde toen de GameCube nog in ontwikkeling was. Nintendo sloot een contract af met de patenthouder van de gyroscoop sensor voor exclusief gebruik in Nintendo produkten vlak nadat Nintendo de eerste Dolphin techdemo's liet zien op Spaceworld 2000. De kans is redelijk dat het in de Revolution wel gebruikt werd, maar dat werd ook van de het gebruik van gyroscoop sensoren in de GameCube controllers gezegd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ja, bent gek geworden :p Aardige ideeen heb je bedacht.. al denk ik dat het niets iets wat we zullen gaan tegenkomen.... (wat er wel komt, weet ik ook niet)...van mij mag er anders wel een soort van VR-bril bijkomen (die dus gekoppelt zit aan de controller ofzo) dat lijkt me wel gaaf.... maar ja.... dat is denk ik ook nog iets, waar we op kunnen wachten. En natuurlijk hoop ik weer op guns 8) .Sta je daar in de kamer met een VR bril op je hoofd en met een gun te zwaaien en gek te doen :) ja dat zou gaaf zijn... 8)7 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Hehe, jij vat mijn tekst lekker letterlijk op :+
Aardige ideeen heb je bedacht.. al denk ik dat het niets iets wat we zullen gaan tegenkomen.... (wat er wel komt, weet ik ook niet)...van mij mag er anders wel een soort van VR-bril bijkomen (die dus gekoppelt zit aan de controller ofzo) dat lijkt me wel gaaf.... maar ja.... dat is denk ik ook nog iets, waar we op kunnen wachten. En natuurlijk hoop ik weer op guns 8) .Sta je daar in de kamer met een VR bril op je hoofd en met een gun te zwaaien en gek te doen :) ja dat zou gaaf zijn... 8)7 :z
Ik weet het inderdaad ook nog niet natuurlijk, maar ik probeer in ieder geval wat brainstorming op gang te brengen over mogelijke vernieuwingen in de output van de Rev.

En voor het historische overzicht ga ik ook niet meer de tiepvout "draadlos" corrigeren... Want zo voorkom ik het "Ja daaaaag, je bent gek, dat van dat extra externe schermpje heb je er veeeeel later bij ge-edit!" :+

offtopic:
Hmm, is zo het woord "Draadloos" ontstaan?
Laat nou die draad-lóóóóóós!!!

(Schilder.... IJ!!)

[ Voor 7% gewijzigd door Twee Dee op 18-01-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Twee Dee schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:30:
Dit zou echter omzeild kunnen worden door een losgekoppeld (draadlos of toch gewoon een snoertje) klein feedback-kastje die je naast (of op of onder) je tv moet plaatsen.
Je bedoelt een GBA met GC - GBA linksnoer, en functionaliteit als in FF:CC? :+

En over je verhaal... het klinkt gek, en ik zie er ook de amusementswaarde nog niet van in. :P (Van je ideëen, je verhaal was wel amusant :D)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Als ze de nintendo echt revolutionair willen maken worden de spellen via je hersenen bestuurd :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Met allemaal van die zuignapjes met draadjes eraan. Vandaar het "feel-aspect" :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

kaspur schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:47:
Als ze de nintendo echt revolutionair willen maken worden de spellen via je hersenen bestuurd :)
Zou dat leuk zijn denkje ? zit je daar op de bank.. beetje te staren naar de tv.... ik zou het denk ik maar niks vinden :) Wel hoop ik dat ze nu ook, net als bij de xbox, van die stekkertjes maken, waardoor je Revolution niet meer ergens van kan afvallen als je over je draad struikelt.
xbox heeft:
Xbox--[]---------------------------------------------------------controller. Stap je op je kabel en blijf je steken dan:
Xbox--[ ...... ]---------------------------------------------------------controller. Je console blijft dan mooi staan :) geweldig iets vond ik dat.... al is dat niet zo Revolutionair :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
aaap schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:06:
[...]

Zou dat leuk zijn denkje ? zit je daar op de bank.. beetje te staren naar de tv.... ik zou het denk ik maar niks vinden :) Wel hoop ik dat ze nu ook, net als bij de xbox, van die stekkertjes maken, waardoor je Revolution niet meer ergens van kan afvallen als je over je draad struikelt.
xbox heeft:
Xbox--[]---------------------------------------------------------controller. Stap je op je kabel en blijf je steken dan:
Xbox--[ ...... ]---------------------------------------------------------controller. Je console blijft dan mooi staan :) geweldig iets vond ik dat.... al is dat niet zo Revolutionair :+
Waarom heeft Microsoft er niet voor gezorgd dat de controller socket wat losser is zodat je hetzelfde effect hebt zonder dit systeem?

Je zou trouwens niet eens voor de tv zitten. Je zit in een stoel met je ogen dicht en zie je de gamewereld "aan de binnenkant van je ogen". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Geen idee... misschien omdat anders de socket beschadigt word ? de Xbox blijft nu intakt iedergeval... misschien dat het tussen stukje kapot kan gaan.... (stukje is trouwens maar 10cm ofzo). Maar toch wel handig. Khad um pas geleent voor 1dag zo'n ding, en 2x op de kabel gestaan :+ bij mij Gamecube heb ik dat gelukkig niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 19:29
MaxBurn schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:34:
SSBM on the other hand is een MUST HAVE. Om deze reden staat hij ook als MUST HAVE in het GC Topic.! Hij kan NIET tegenvallen. (extreme uitzonderingen daargelaten) Van al mijn vrienden, van GC freaks tot mensen die normaal niks zien in mario / nintendo games: iedereen vindt het een gigantisch bruut spel.
Ik ben HEEL blij dat ik hem voor 3 dagen gehuurd had bij Videoland, en dat hij daarna weer terug kon.. Ik had Soul Calibur II gespeeld en die vond ik echt geweldig, maar SSBM viel me zo zwaar tegen.

Misschien heeft dat met de leeftijd te maken }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:34:
Oscar: SMB2 is ook briljant maar zoals ik zei, een hoop mensen houden er niet van. (Ik zei je ook dat SMB2 je best tegen zou kunnen vallen!)
Ja, ik neem ook niemand iets kwalijk! Ik ben pas een beginnende gamer (heb uiteraard vroeger wel watgegamed, en soms wat op de PC) dus ik weet nnog niet goed wat er allemaal leuk is om te doen op de GC. Daar moet je dan ook maar een beetje met vallen en opstaan achter komen. Ga hem nu dus maar met iemand ruilen voor SSB:M :)

Quote van Wacko:
ik heb heel veel goede dingen gehoord over SSB:M en ben van plan 'm binnenkort aan te schaffen

krijg je er wat geld bij of SMB2 ook maar 30€?
SMB2 is NTSC versie, vandaar :)

[ Voor 12% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-01-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Sh0ckTr00per schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 08:00:
[...]
Ik ben HEEL blij dat ik hem voor 3 dagen gehuurd had bij Videoland, en dat hij daarna weer terug kon.. Ik had Soul Calibur II gespeeld en die vond ik echt geweldig, maar SSBM viel me zo zwaar tegen.

Misschien heeft dat met de leeftijd te maken }:O
Je vergelijkt 2 TOTAAL verschillende games. En..leeftijd? Dat slaat nergens op :) Er zitten hier zat mensen van rond je leeftijd die het prachtig vinden hoor. In mijn vriendenkring ben ik met me 22 jaar de jongste. (op 1 na) In werkelijkheid zijn de jongeren juist meestal degene die alleen maar harde bloederige games willen :)

SSBM is trouwens veel meer een multiplayer game in tegenstelling tot SC2. (Alhoewel de single player van SSBM wel te pruimen is) SSBM hoor je gewoon met 4 man te spelen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 19-01-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Daar ben ik het helemaal mee eens. Puberende tieners die Mario spelletjes spelen, dat is natuurlijk niet stoer. Wat oudere mensen boeit dat over het algemeen niet. Ikzelf snap niet wat er nou zo geweldig is aan SCII. SSB:M daarentegen... de single player ben je lang mee bezig, en de MP NOG langer. Als er hier mensen over de vloer komen om te MP'en, is dat spel bijna altijd even in m'n Cube.

Maar Oscar, als je nog niet zo goed georiënteerd bent op gebied van Cube spellen.. probeer eens reviews te lezen (vooral om te kijken wat voor spel het is, niet voor de mening) en filmpjes te bekijken. Dan weet je van te voren een beetje wat voor game het is. Andere mensen hun mening vragen is natuurlijk ook nooit verkeerd, maar smaken verschillen natuurlijk.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
SSBM is idd het beste met meerdere spelers. Die chaos die dan ontstaat rokt gewoon.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 19:29
MaxBurn schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:42:
[...]
Je vergelijkt 2 TOTAAL verschillende games. En..leeftijd? Dat slaat nergens op :) Er zitten hier zat mensen van rond je leeftijd die het prachtig vinden hoor. In mijn vriendenkring ben ik met me 22 jaar de jongste. (op 1 na) In werkelijkheid zijn de jongeren juist meestal degene die alleen maar harde bloederige games willen :)
Da's juist wel weer grappig dat je dat aanhaalt. Ik kreeg namelijk het advies van een mede-cuber om SSBM te proberen toen ik zei dat ik SC2 wel leuk vond, maar met te weinig inhoud om er zoveel geld aan uit te geven.

Bij mij thuis is het een groot Mario Party walhalla eigenlijk. We hebben 1 tot en met 5 allemaal staan, en op 4 na ook allemaal aan gort gespeeld.
MaxBurn schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:42:
SSBM is trouwens veel meer een multiplayer game in tegenstelling tot SC2. (Alhoewel de single player van SSBM wel te pruimen is) SSBM hoor je gewoon met 4 man te spelen :)
Zelfs mijn vrouw leek het een leuk spel, en dat is al uniek gezien dat het een vechtspel is. Maar ook van haar hoeft het niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Smaken verschillen enorm volgens mij; ikzelf vind soul calibur het betere vechtspel. SSBM is gewoon een leuke partygame; single player kan SSBM me niet veel boeien. Ik ben het er overigens mee eens dat juist pubers "volwassen" (what's in a name) spellen willen. (ben 26 trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, leuk onderwerp. Kreeg toen ik ToS kocht ook een heel mooi confetti Kids Only verpaking er om heen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:19:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Puberende tieners die Mario spelletjes spelen, dat is natuurlijk niet stoer. Wat oudere mensen boeit dat over het algemeen niet. Ikzelf snap niet wat er nou zo geweldig is aan SCII. SSB:M daarentegen... de single player ben je lang mee bezig, en de MP NOG langer. Als er hier mensen over de vloer komen om te MP'en, is dat spel bijna altijd even in m'n Cube.
Idd, ben zelf ok 24 en mij zal het echt jeuken als een spel er kinderachtig uitziet. Bij MKDD rijd ik ook rond met twee baby's in een kinderwagen in een soort van tekenfilmland en ik vind het spel gewoon super!
Maar Oscar, als je nog niet zo goed georiënteerd bent op gebied van Cube spellen.. probeer eens reviews te lezen (vooral om te kijken wat voor spel het is, niet voor de mening) en filmpjes te bekijken. Dan weet je van te voren een beetje wat voor game het is. Andere mensen hun mening vragen is natuurlijk ook nooit verkeerd, maar smaken verschillen natuurlijk.
Ja, ik ben al reviews aan het lezen (ook de slechte), filmpjes kan ik alleen niet bekijken. Ik zie alleen filpmpjes staan op IGN en daar kost het geld. En de links op Gamespot werken (nog) niet. Zometeen nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Bij de meeste filmpjes staat er wel een optie bij "Stream for free", dan kan je iig toch een indruk opdoen.

Zelf houd ik ook niet zo van dat gestream, liever gewoon downloaden en naar alle vrijheid kijken/pauseren/terug/verderspoelen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Stream knopjewerkt bij niet... Maar inmiddels heb ik even de computer gerestart (IE werkt kl*te sinds SP2) en kan nu wel downloaden, waar ik dus mee bezig ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Toen ik een puber waren, was Super Mario World en A Link To The Past juist da bomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

In die tijd was er ook nog geen concurrentie van de Playstation en waren er eigenlijk weinig zgn "stoere" spellen. Je had eigenlijk alleen Mortal Kombat, en dat was een dikke hit om dat het eerste "stoere" spel voor een spelconsole was. Op de PC had je natuurlijk wel Doom en op de Amiga al eerder Wolfenstein, maar voor de rest waren de stoere spellen op 1 hand te tellen. Ik denk dat dat gewoon komt omdat die stoere spellen er vaak realistischer moeten uitzien en aangezien dat meer detail vraagt dan cartooneske tekeningen. Dat trokken de spelconsoles het nog niet echt en maakte niemand zich er druk om. Maar nu is dat anders en maken mensen zich er wel druk om, en dat zijn volgens mij met name jongens in de leeftijd van 8-16.

[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-01-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Je had toen wel "stoere" spellen bij Sega op de Mega Drive en zelfs op de SNES had je een aantal "stoere" spellen. Wat dacht je van Final Fight, Street Fighter II, Batman Returns, Terminator II, Aliens en zo kan ik er nog wel meer noemen. Ik moet toegeven dat de meeste "stoere" games gebaseerd waren op "stoere" films, maar ze waren er toch wel. De "stoere" spellen verkochten toen ook veel en veel inder goed dan de "niet stoere" spellen. Dat komt voornamelijk omdat die spellen over het algemeen drollen van spellen waren, maar tegenwoordig kun je een drol van een spel maken zoals Driv3r, je laat het er stoer uitzien en voilá, instant verkoopsucces. Stel je voor dat Kriss Kross Make My Video(natuurlijk met één of andere gangsta in plaats van die jongens die te dom waren om hun kleren te kunnen aantrekken) of Night Trap vandaag de dag waren uitgebracht.

EDIT: Disclaimer: Deze post is op sommige punten lichtelijk overdreven. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 19-01-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

* Oscar Mopperkont wordt een beetje moe van het woord stoer ;)

Maar je hebt gelijk dat ik wat spellen over het hoofd heb gezien! Hoewel ik moet zeggen dat Streetfighter echt een megasucces was, dus stoer verkocht toen kennelijk ook al wel. Maar de mate van stoerheid van natuurlijk wel in het niet bij Mortal Kombat waar je zowaar "echt" bloed zag en iemands ruggegraat eruit kon trekken. Dat soort dingen kon bij Final Fight en Streetfighter bij mijn weten niet. Ik vraag me ook af of de gamer van nu zo'n spel nu ook nog stoer zou vinden.

offtopic:
Iemand zin om een "stoer"-count bij te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Was het trouwens niet zo dat de controllers van de Revolution standaart draadloos zijn?

Ik denk overgens dat Nintendo met verschillende interactieve in-put deveices gaat komen voor de Revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:30:
* Oscar Mopperkont wordt een beetje moe van het woord stoer ;)
Ik vind het al een hele verbetering t.o.v. het woord "volwassen", dat vaak voor zulke games wordt gebruikt. :) Bij een game voor volwassenen denk ik eerder aan iets met veel diepgang dat meerdere emoties op kan wekken.
Zo realistisch mogelijke graphics, halfnaakte vrouwen en liters rondspuitend bloed vind ik eerder een beetje puberaal. :p Of stoer inderdaad, dat is eigenlijk een erg goed woord voor die spellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
zo hehe, ben eindelijk weer bij. heb thuis geen internet en in twee weken wordt er dan toch wel veel gepost.

Voor mij is Paper Mario2 het beste voorbeeld van het contrast tussen stoer en volwassen spellen. PM2 is niet stoer, zit geen bloed in, ziet er niet realistisch uit, etcetera. Maar ik denk dat dit spel juist is voor de "volwassen" speler. Dit komt door de vele grappige teksten en verwijzingen naar vorige mario's.
Wat ik me nu bedenk, ik ken geen "stoer" spel met veel geschreven dialogen.

Los van dit alles mag ik mij met mijn 22 jaar ook niet echt volwassen noemen: ik kijk nog altijd meer tekenfilms dan het journaal. maarja daarom heb ik ook een nintendo he?

ben nu trouwens druk bezig met animal crossing.

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:22:
(IE werkt kl*te sinds SP2) en kan nu wel downloaden, waar ik dus mee bezig ben :)
kuch..Firefox..kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Heb een mooi voorbeeld waarin de presentatie ondergeschikt blijkt aan de gameplay. GTA heeft gewoon sterke gameplay en de (komen we weer) "stoere" presentatie staat daar op zich los van. Voorbeeld hierin is namelijk The Simpsons: Hit & Run. Die heeft voor een groot deel dezelfde gameplay als GTA alleen cartoon graphics. Hoewel niet zo succesvol als GTA heeft die game ook vrij goed verkocht en ik vind het ook echt een goed spel.

Wil ik nog wel bij zeggen dat er ook games zijn die juist voordeel halen uit een "stoere" presentatie, zoals Half-life en de RE games.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

-Sander schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:47:
Was het trouwens niet zo dat de controllers van de Revolution standaart draadloos zijn?

Ik denk overgens dat Nintendo met verschillende interactieve in-put deveices gaat komen voor de Revolution.
Ik vond de controller van de dreamcast wel erg stoer. Die losse unit werkte erg goed als scherm voor health/ammo oid. En die simpele games waren ook grappig. Eigenlijk een voorloper van de GBA connectivity maar dan zonder de extra kosten en eigen games.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ja, het idee was erg goed, maar ik vind dat er veel te weinig gebruik van is gemaakt door ontwikkelaars voor de Dreamcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:13:
Ja, ik ben al reviews aan het lezen (ook de slechte), filmpjes kan ik alleen niet bekijken. Ik zie alleen filpmpjes staan op IGN en daar kost het geld. En de links op Gamespot werken (nog) niet. Zometeen nog maar eens proberen.
op de nintendo site kan je als vip ook filmpjes bekijken
maar die stellen niet altijd veel voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik merk het wel veel aan mn vrienden dat ze allemaal de stoere games willen spelen en allemaal wel wat tegen nintendo hebben omdat die te kiddy zijn...
die mening komt veel voor bij de leeftijd van 8-16 maar daarboven zijn er nog steeds mensen die alleen maar stoere spellen spelen

maar soms voel ik mezelf ook kiddy omdat ik van die games houd (niet dat ik er veel om geef eigenlijk)
vooral als je naast een 4 jarig kind staat in de bartsmit die z'n nintendo gamecollectie aan z'n moeder bekent maakt en alle spellen aanwijst die je zelf nog graag wilt spelen...

opzich wel jammer dat geen van mn vrienden van nintendo houd want zo kan ik helaas geen ervaringen of games uitwisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nodig ze eens uit en laat ze eens door die kiddy look heen kijken zou ik zeggen... :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik hebeen paar fanatieke "stoere x-boxers" op een avond RE laten spelen, en we kwamen zowaar tot een overeenkomst.
Daarbij vonden ze de meer kiddie spellen ook leuk, en konden ze na een kwartier door de graphics heen kijken. Twee ervan hebben nu ook een GC.
Ik heb het idee dat de meeste mensen die alleen maar "stoere" spellen kopen ook vaak kopen naar de info op het doosje in plaats van de reviews etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ze best uitnodigen maar dan zullen ze zelf een controller mee moeten brengen :+
maar dat gebeurt ook nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zou ik zo doen. Zonder twijfel.

Ook als je vooral alleen speelt is er zooo ontzettend veel te unlocken, daar ben je echt wel zoet mee :) Multiplayer is leuker als je alles unlockt hebt ja, want dan rest eigenlijk alleen de VS. mode. Maar zoals gezegd duurt het wel even voor je op dat punt komt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
aaap schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:06:
[...]

xbox heeft:
Net alsof je de XBox om kan trekken :P
Damn dat ding is echt zwaar, de GC heeft daar wel wat aan.
Wat heeft iedereen toch met Firefox.
Mozilla ziet er veel mooier uit en doet het even goed.

[ Voor 13% gewijzigd door Vanitas op 19-01-2005 18:09 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik boxin-games nogal...uuh... stoer vind, vroeg ik me af wat ik kan verwachten van Fight night 2.
De game komt uit op de x-box,ps2 en gamecube. Aangezien ik de laatste bezit, vroeg ik me af of de game de moeite waard is.

*is sinds zaterdag eindelijk begonnen met MP en heeft MP:E en Ztww nog liggen 8) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:50:
Aangezien ik boxin-games nogal...uuh... stoer vind, vroeg ik me af wat ik kan verwachten van Fight night 2.
De game komt uit op de x-box,ps2 en gamecube. Aangezien ik de laatste bezit, vroeg ik me af of de game de moeite waard is.

*is sinds zaterdag eindelijk begonnen met MP en heeft MP:E en Ztww nog liggen 8) *
Aangezien het spel nog niet uit is en er nog helemaal geen reviews van zijn kan ik alleen vertellen dat Super Punch-Out!! een unlockable is in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:50:

Ik vind boksspellen meestal niet zo boeiend, maar ik vond Fight Night 1 op de xbox erg cool. Het is niet op knoppen rammen, je mept door de c-stick te bewegen. Schuin rechts/boven is een jab met rechts, een kwart rondje draaien van links naar boven is een hoek, etc. Maakte het erg leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Dacht ik metroid prime bijna verslagen te hebben, komt z'n ware aard uit z'n schild kruipen... toen moest ik nog een heel eind...
maar het gaat steeds beter... dus nog een paar keer en dan maak ik 'm af 8)

moet bij MKDD nog steeds de specialcup en de allcuptour halen op mirror mode...
ga ik van't weekend weer eens proberen

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tip voor MP:

spoiler:
Schiet die projectielen die ze af en toe afvuurt kapot, en zuig de health en ammo naar je toe met een charge. Zo kun je zonder energie kwijt te zijn aan de laatste fase te beginnen. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep dat doe ik al
maar zonder geraakt te worden het 2e gedeelte ingaan zal ik nog ff op moeten oefenen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok,
Dank voor de reacties, dan wacht ik nog even op de reviews.

Offtopic: Lamsh, jouw avatar is de bom! ...mist de adventures zoals Monkey Island best wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn zeg RE4 is echt zeer vet hoor. Ben nu ong 3,5 uur onderweg maar het blijft gewoon super en spannend. Af en toe moet je tegen een groep van 15 gasten ofzo knokken en dat is soms best lastig. :P

Alleen zit ik nu op een punt waar ik het erg lastig mee heb en al meerdere keren ben afgegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:36:
jep dat doe ik al
maar zonder geraakt te worden het 2e gedeelte ingaan zal ik nog ff op moeten oefenen :X
Zonder geraakt te zijn is lastig ja, maar als je geraakt wordt kun je dus net zolang die dingen opzuigen tot je weer volle health hebt. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:54:
[...]

Zonder geraakt te zijn is lastig ja, maar als je geraakt wordt kun je dus net zolang die dingen opzuigen tot je weer volle health hebt. ;)
zo letterlijk bedoelde ik het ook weer niet |:(

maar zoveel schiet ie er alleen niet of bedoel je ook die missiles...?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capibara schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:12:
Dit komt door de vele grappige teksten en verwijzingen naar vorige mario's.
Wat ik me nu bedenk, ik ken geen "stoer" spel met veel geschreven dialogen.
Nee inderdaad. De humor van Paper Mario is echt wel gericht op de oudere gamers, die met de mario-spellen zijn opgegroeid. Ik denk dat heel veel leuke grapjes door de jongere spelers niet eens opgemerkt worden. Die geschreven dialogen dat is ook echt old school. :p
"Stoere" spellen hoeven natuurlijk niet persé bagger te zijn. Zolang de gameplay maar in orde is, dat staat voor mij altijd bovenaan. Het is jammer dat er (volgens mij) zoveel mensen zijn voor wie de stoere presentatie eerst komt, en de gameplay pas op de tweede plaats. En omdat er zoveel van zulke mensen zijn passen ontwikkelaars zich daar nog aan aan ook. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Alien Hominid, de flashgame speelbaar op de website Newgrounds.com, kreeg in de Verenigde Staten eind vorig jaar een volwaarde consoleversie. Het spel kwam uit op Playstation 2 en GameCube en werd, zeker gezien de beperkte middelen waarmee het gemaakt was, een aanzienlijk succes. Alien Hominid is namelijk een 2D side-scrolling platformer zonder het grafische spektakel dat we van hedendaagse games gewend zijn. Wat Alien Hominid wel heeft, is gameplay.

Vandaag is bekend geworden dat uitgever Zoo Digital Publishing het spel in Europa op de markt zal brengen. Opvallend hierbij is de keuze om de GameCube versie te laten vervallen en in te ruilen voor een Xbox versie - die dus speciaal voor de Europese markt nog even in elkaar gedraaid dient te worden. Vandaar ook dat de release nog eventjes op zich laat wachten. Alien Hominid wordt in mei van dit jaar verwacht.
Hmm. Niet dat het spel mij nou zo erg boeit, maar om nou helemaal speciaal een andere versie te gaan ontwikkelen in plaats van die ene die al praktisch klaar is op een PAL conversieslag na... beetje vaag.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
iemand die donkey kong: jungle beat al heeft? ik ben al een maand van plan MP2 te kopen, maar nu JB bijna uit is, zit ik toch echt te twijfelen xD
MP2 koop ik toch wel, dus ik denk dat ik ff wacht op JB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Willybubba schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:02:
[...]

Hmm. Niet dat het spel mij nou zo erg boeit, maar om nou helemaal speciaal een andere versie te gaan ontwikkelen in plaats van die ene die al praktisch klaar is op een PAL conversieslag na... beetje vaag.
Het is misschien maar een simpel spelletje, en daardoor niet zo heel boeiend, maar ik vind het irritanter dat ze een bestaande cube titel axen (net zoals met i-ninja trouwens) dan dat RE4 niet meer exclusief is.
Ik heb trouwens wel gelezen dat de gameplay vergelijkbaar is met contra/probotector, wat het voor mij wel weer boeiend maakt, dit is (zeker met 2 spelers) een van mijn favo snes games.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:37:
Ok,
Dank voor de reacties, dan wacht ik nog even op de reviews.

Offtopic: Lamsh, jouw avatar is de bom! ...mist de adventures zoals Monkey Island best wel.
Waren coole spellen ja :)
Heb je Beyond Good & Evil wel eens gedaan? Vond ik 't meest in de buurt van zulke adventures komen op de cube. Leuk verhaal enzo, mooie omgevingen.
Willybubba schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:02:
[...]

Ik geloof dat de uitgever van 't spel in europa geen Cube spellen uitgeeft. Lijkt mij een erg cool spel, dan maar voor de xbox halen, geen zin in meer spellen met freeloader gehannes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 01:16:
[...]
Heb je Beyond Good & Evil wel eens gedaan? Vond ik 't meest in de buurt van zulke adventures komen op de cube. Leuk verhaal enzo, mooie omgevingen.
mhh ja nog zo'n spel dat misschien wel heel vet is, maar weinig over bekend is..
kost nog maar 20 euro...
volgensmij is die game dat zeker wel waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Even een vraagje over bestellen bij Lik-sang.com. Ik heb dus het geld overgemaakt, moet ik nu ergens aangeven dat ik betaald heb ofzo?

Terwijl iedereen Resident Evil 4 zit te spelen, ben ik eindelijk voorbij het stuk gekomen waar ik al precies een jaar vast zit* in Resident Evil 3!

* De betekenis van vastzitten hier is dat het stuk eerder irritant dan moeilijk was en dat ik gewoon geen zin had om verder te komen. Maar ik ben er toch blij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
euh..ik neem aan dat je je ordernummer bij de betaling gevoegd heb!?!? Anders weten zij ook niet dat jij het was he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 20:04

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 01:16:
[...]
BG&E was ook goed, maar tippen aan de adventures zoals Monkey Island, Sam & Max en Day of the Tentacle kan eigenlijk geen enkel spel... Die gast in je avatar is toch Stan de scheeps- en doodskistverkoper, als ik me niet vergis? :)

[ Voor 6% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 20-01-2005 10:18 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
iNSaNe-oNe schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:17:
[...]
BG&E was ook goed, maar tippen aan de adventures zoals Monkey Island, Sam & Max en Day of the Tentacle kan eigenlijk geen enkel spel... Die gast in je avatar is toch Stan de scheeps- en doodskistverkoper, als ik me niet vergis? :)
Yep, dat is Stan. Geweldig karakter in die reeks (net zoals alle andere karakters :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:05:
euh..ik neem aan dat je je ordernummer bij de betaling gevoegd heb!?!? Anders weten zij ook niet dat jij het was he 8)7
Dat heb ik inderdaad gedaan, maar ik las in een ouder deel van het topic dat je ergens moet aangeven dat je betaald hebt, anders zagen ze dat niet bij Lik-Sang. Nu kan ik dit niet vinden in mijn account en er staat ook niets over in het payment info mailtje van Lik-Sang, dus ik vroeg me af of dat nog wel moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lamsh
Waren coole spellen ja
Ik ken de game wel, volgens mij ook behoorlijk goedkoop te krijgen.
Zit alleen tot over mijn oren in de gamecube games..... RE4 komt, ik moet de vorige nog allemaal spelen 8)7
iNSaNe-oNe schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:17:
Ja geweldig! Mis de lucasarts games behoorlijk. Door al het fps-geweld wat de pc schijnt te beheersen is een ander pc-genre toch behoorlijk vergaan.
De adventures die jij noemt, maar ook bijvoorbeeld Full Trottle,The Dig,Indiana Jones etc.etc. gingen er bij mij in als koek.

*denkt soms met weemoed terug aan de 386/486 tijd, excuses voor het OT-gehalte*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Er worden sporadisch nog wel wat adventures gemaakt hoor.
De laatste die ik speelde was Black mirror. Best een aardige game maar hij kan helaas niet tippen aan de lucasarts/sierra hoogtij-dagen.

Ik heb ook eindelijk MP2:E uit.
Ik vond het best een aardig spel maar toch niet een toppen zoals MP. Vooral het laatste gedeelte kon me niet bekoren. Die vijanden in dat laatste high tech gedeelte vind ik nogal inspiratie-loos. Maar ja, ik heb me er goed mee vermaakt. Ik ben meteen maar weer aan MP begonnen en et verschil in kwaliteit valt enorm op. Ik geniet er iig enorm van.l

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.