Het Grote Gamecube Topic Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.629 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 76992 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 17:55:
ik had stiekem vandaag al gehoopt op een telefoontje, maar helaas...
maar ik denk niet dat ze (nintendo) snel een geheel nieuwe cube geven...
toen ik mijn GBA SP opstuurde met één dode pixel, en opgeblazens speakers (krakende lagen tonen), kreeg ik de dag nadat ze hem binnen hadden al een gloednieuwe SP binnen :) dus dat verbaasde me erg.

[ Voor 7% gewijzigd door Collaborator op 07-02-2005 18:05 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Willybubba schreef op maandag 07 februari 2005 @ 11:07:
[...]

Mee eens. Het is TE duister gemaakt, af en toe zie je gewoon niet waar je heen moet omdat het gewoon donker is. En ik vind ook dat de savepoints te ver van elkaar af liggen af en toe. Teveel de nadruk op het vechten, terwijl ik aan SoT de acrobatische moves juist het coolste vond. WW is nog steeds geen slechte game, verre van, alleen vele malen frustrerender dan SoT. En het leveldesign is ook minder goed. Het grijpt me dus gewoon minder.
Dat vind ik nou ook, echt zo zwaar frustrerend dat je er soms gewoon geen zak van kan zien en daardoor dood gaat. Ik heb em dan op de PC, maar ookal zet je de brightness op max, je kan er nog niks van zien. En waarom?? dat hoeft toch niet. Ik bedoel SoT is briljant, maar in WW focussen ze zich teveel op "stoer" zijn, en teveel vecht moves (wat overigens totaal niet lekker speel, ik wil niet vechten ik wil over muren lopen).

SoT heb ik iets van 7x uitgespeeld, maar als het zo verder gaat, dan denk ik niet dat ik de 1 haal met WW.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

TheEvilCuber schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:04:
[...]

toen ik mijn GBA SP opstuurde met één dode pixel, en opgeblazens speakers (krakende lagen tonen), kreeg ik de dag nadat ze hem binnen hadden al een gloednieuwe SP binnen :) dus dat verbaasde me erg.
had jij je SP meteen naar nintendo gestuurd of naar de winkel gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 76992 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:32:
[...]

had jij je SP meteen naar nintendo gestuurd of naar de winkel gebracht?
de winkel wilde er niks mee te maken "("voor garantie moet je bij nintendo zijn! " -FRS)
dus meteen naar nintendo gestuurd met brief erbij wat er aan scheelde. en 2 dagen later had ik een nieuwe binnen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Anoniem: 76992 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 17:29:
[...]

sorry hoor, maar dat zeggen ze vrijwel overal...
Kijk, ik ben nog maar een tiener, dus ik merk wel het verschil tussen aardig en onaardig(jullie waarschijnlijk ook :P ) Maar die man had zo'n toon in zijn stem, dat het klonk als: "Eej, k*tkind, ga jij is heel even snel weg." Wat ook er onbeleefd is dat terwijl ik het beleefd vroeg, hij me gewoon onderbrak, en niet op een vriendelijke manier maar op een toon dat ik hoorde dat hij zich aan me ergerde... Verder heb ik vandaag daar DK:JB en toen was alles goed, hoor! Dus voor de rest was alles goed, maar die ene keer niet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Vraagje over Kingdom 1, level 2:

spoiler:
In die voorbeeld filmpjes zie je DK op zijn rijdier karren bovenin, da's helemaal aan het begin van het level. Hoe komt 'ie in Godesnaam daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 08:51
Bij de Dixons in Deventer hoef je ook niet te gaan vragen om DKJB.. Zuchtend en steunend word je door een met zijn ogen rollende verkoper verteld dat je al de 300ste bent vandaag die er om vraagt en dat "ze *zucht* hem *zucht* niet *zucht* meer *diepe zucht* hebben *zucht*".

Dus maar bij play besteld. Scheelt weer 2 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 12:03

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 08:24:
spoiler:
In die voorbeeld filmpjes zie je DK op zijn rijdier karren bovenin, da's helemaal aan het begin van het level. Hoe komt 'ie in Godesnaam daar?
spoiler:
In het begin is er een verhoogd plateau...spring erop..en spring meteen door. Ik ga ook altijd zo..meer $ :)

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 08-02-2005 08:33 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:56

S2S

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 08:26:
Bij de Dixons in Deventer hoef je ook niet te gaan vragen om DKJB.. Zuchtend en steunend word je door een met zijn ogen rollende verkoper verteld dat je al de 300ste bent vandaag die er om vraagt en dat "ze *zucht* hem *zucht* niet *zucht* meer *diepe zucht* hebben *zucht*".

Dus maar bij play besteld. Scheelt weer 2 euro.
Waarom ga je niet naar Castlegames?

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 08:33:
[...]
spoiler:
In het begin is er een verhoogd plateau...spring erop..en spring meteen door. Ik ga ook altijd zo..meer $ :)
spoiler:
Dat had ik geprobeerd, maar hij spring niet echt veel hoger .... zal het nog wel een paar keer proberen, want waar je moet komen, zit helemaal bovenin het scherm (en dat andere plateau zit ongeveer op 1/3, dus ik moet hem met sprng twee 2/3 omhoog zien te krijgen) .... er is geen onzichtbaar tussenstuk of zo?

Ik denk dat het net die paar extra beats zijn die ik nodig heb, op zich is 1200 net haalbaar, ik krijg echt lamme armen halverwege het stuk, die sneeuwbal inhalen is vooral een kritiek punt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 09:33
Heb DK:JB + bongo's via www.bartsmit.nl besteld. 56 EUR inclusief verzendkosten en binnen 2 dagen thuis.

Oja kreeg er ook nog gratis de single van Men2B bij _/-\o_ Wat een top band O-)

[ Voor 30% gewijzigd door [FrEEzEr] op 08-02-2005 12:09 ]

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
DKJB:
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:53:
[...]
spoiler:
Ik denk dat het net die paar extra beats zijn die ik nodig heb, op zich is 1200 net haalbaar, ik krijg echt lamme armen halverwege het stuk, die sneeuwbal inhalen is vooral een kritiek punt ;).
spoiler:
Ik heb al 900 beats op het eerste stuk :D Die sneeuwbal kan je in luttele seconden slopen..dan krijg je nog meer beats en dat beest achter je ass zie je ook nooit dan. Springen doe ik in dat level met ongeveer 1000mtr (record is 1200 ofzo)wat ook weer 100 beats is.

Cloudy Heights is echt een vet level :9~ Ik had 1200 punten in 1 combo. Erg jammer dat ik ergens iets miste, waardoor me combo onderbroken werd :(

edit: Is er iemand die verder gaat met het topique? ..we zijn alweer over de 1000.
edit2: Ik heb nu 11 platina crests van de 18 die je kan halen :D

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 08-02-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

DK:JB + controller is nu weer via Dixons.nl verkrijgbaar (was uit voorraad), voor EUR 49,99

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Heb hem na deze enthousiaste berichten ook maar even gehaald bij Dixons, voor 49.99 :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vraagje over jongle beat
spoiler:
hoe kan je bij die eindbaas 1200 beats halen, want ik kom niet hoger dan laag in de 1100 (ik word niet geraakt door de eindbaas, hooguit 1 of twee keer door het vuur van dat beest)

vraagje 2. :P
spoiler:
waarom vond iedereen de eindbaas van DK zo vervelend, persoonlijk vond ik hem te makkelijk(dit is niet bedoeld als kapsones :P )... Je wacht gewoon op hem, en dan spring je via de muur en je klapt en dan sla je en dan ga je rachen op dat beest)

Ik vind het echt een heel goed spel, eerst was ik een beetje teleurgesteld dat je zo snel door bijvoorbeeld het eerste kingdom bent, maar je kan gewoon beesten in mekaar slaan, letterlijk en figuurlijk _/-\o_ meesterlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
MystikalXL:

1. Kan makkelijk...niet geraakt worden helpt :) Tip: Combo
2. Iedereen vond de eindbaas simpel?.. ik heb het hele level van begin tot eind uit in 1m30 inclusief eindbaas en zonder schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over welke eindbaas hadden mensen het hier dan, dat je moest counteren ofzo iets :? :? :?
volgens mij ben ik in de war :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Gaat er nog iemand met het topic verder?. Deel 52.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

De eerste review over StarFox Assault is nou niet echt positief te noemen. Een 7.3 op gamespot. Das best jammer hee!!
Willybubba schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:53:
Das al nieteens de eerste, IGN heeft em al een tijdje staan, die gaven een 7.0.
Fuck, ik dacht dat ik even pionierde. Afijn, jammer dus.

[ Voor 53% gewijzigd door GZ op 08-02-2005 21:56 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Willybubba

Nut up or shut up.

Das al nieteens de eerste, IGN heeft em al een tijdje staan, die gaven een 7.0.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:01:
vraagje over jongle beat
spoiler:
hoe kan je bij die eindbaas 1200 beats halen, want ik kom niet hoger dan laag in de 1100 (ik word niet geraakt door de eindbaas, hooguit 1 of twee keer door het vuur van dat beest)

vraagje 2. :P
spoiler:
waarom vond iedereen de eindbaas van DK zo vervelend, persoonlijk vond ik hem te makkelijk(dit is niet bedoeld als kapsones :P )... Je wacht gewoon op hem, en dan spring je via de muur en je klapt en dan sla je en dan ga je rachen op dat beest)

Ik vind het echt een heel goed spel, eerst was ik een beetje teleurgesteld dat je zo snel door bijvoorbeeld het eerste kingdom bent, maar je kan gewoon beesten in mekaar slaan, letterlijk en figuurlijk _/-\o_ meesterlijk _/-\o_
Dat heet makkelijk beginnen, en je ziet de moeilijkheidsgraad toenemen. Je kunt ook oefenen. Doorspelen is 1 ding, hoge score halen is een andere. Boven de 800 lukt wel redelijk snel, althans, voor een beetje doorgewinterde gamer .... ik heb mensen toch gezien die net boven de 500 zitten. Hmmm, misschien te lang games gespeeld.

Maaruh, Kingdom 1 level 2, boven de 1200!!!!! Tot nu toe het enige level waarbij ik echt verdomde pijn in mijn armen van krijg.

Moeilijkheid van Kingdom 2 is al groter. Kijk, je komt ieder level wel door, maar daar is ook alles mee gezegd. Gelukkig ook, anders was het echt te makkelijk. Je moet gaat teren op combos', dus combo's opladen, zorgen dat je niet de grond raakt (dus of vogelstje pakken, of slingeren etc), zodat je meer punten scoort (wat niet altijd makkelijk is ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ik heb nu 10 platinums ofzo..nog even en ik heb DKJB toch echt 100% uit. Ik speel het gewoon af en toe, geeneens intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 23-04 13:33

rajackar

Blood Minister

GolbeZeromus schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:48:
De eerste review over StarFox Assault is nou niet echt positief te noemen. Een 7.3 op gamespot. Das best jammer hee!!

[...]

Fuck, ik dacht dat ik even pionierde. Afijn, jammer dus.
Ik heb hem dit weekend een stuk kunnen spelen en imho kloppen de reviews ook helemaal. De "old school" levels zijn heel tof om te doen maar dat rondrennen op de grond is nogal slecht uitgewerkt.
Na een paar uur maar weer afgezet om paper mario te spelen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Toch jammer dat SF:A (lekkera afkorting, lijkt gelukkig helemaal niet op de vorige StarFox game) niet de klapper is die StarFox zou kunnen zijn. Het bewijst wel dat je slechte(re) games niet kunt verbeteren door er een bekende naam aan te hangen. Ik hoop dat Nintendo dan ook eens het aandurft om eens niet overal Mario, Zelda of Donkey Kong op te plakken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb nu ook DKJB binnen en mijn handen zijn al aardig rood! Vind het wel een lachen spel :)

Maar ik lees de hele tijd dat er maar 16 levels zijn in het spel. Ik vraag mij af wat er met een "level" bedoelt wordt. In het begin zie ik nu namelijk 4 "werelden/kingdoms" of iets dergelijks zien Zijn er 16 van die kingdoms/werelden? Of hoe zit dat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:13:
Ik heb nu ook DKJB binnen en mijn handen zijn al aardig rood! Vind het wel een lachen spel :)

Maar ik lees de hele tijd dat er maar 16 levels zijn in het spel. Ik vraag mij af wat er met een "level" bedoelt wordt. In het begin zie ik nu namelijk 4 "werelden/kingdoms" of iets dergelijks zien Zijn er 16 van die kingdoms/werelden? Of hoe zit dat nu?
Ja 16 Kingdoms, en elk Kingdom heeft 3 'levels'. Je beats en tijd worden alleen per Kingdom bijgehouden. Dus het is maar net hoe je 'levels' bekijkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Er zijn dus 48 levels, als je het "zo" bekijkt? Dan valt het toch best mee met hoe klein het spel is? Dan is meer het probleem dat je een level vrij eenvoudig uitspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou nee, de levels zijn gemiddeld 2:30(natuurlijk heb je extra korte, eindbaas level, en extra lange, eigenlijk nog niet echt gehad :P ) en het derde level kan je geen level noemen, dit is namelijk alleen maar een baas, meer niet.... Soms duurt het echter wel lang, alleen je kan geen bananen pakken, geen combo's maken, je kan alleen bananen verliezen, maar de boss-levels zijn wel erg leuk om te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We hebben het wel over replayability hier trouwens! Als je alle kingdoms mar een paar keer speelt, heeft het niet zoveel zin. Je moet zowieso wel veel crests halen.

Dus het is maar hoe je het bekijkt, dit soort spelen is voor mensen die ervan houden om scores neer te zetten, alles te halen, en stukken steeds beter te doen. Oldskool heet dat ook geloof ik ;). Als je puur naar de levels kijkt .... Ikaruga is ook "maar" 5 levels, kort spel? Niet echt dat ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neej, ik vind het spel ook wel heel erg goed, alleen het is geen bijster lang spel toch, dat moet je met me eens zijn, alleen zit er wel gigantisch veel replaywaarde in, dat je blijft spelen, maar de kingdoms zelf zijn redelijk klein alleen je moet de dingen perfectioneren voordat je goed en wel verder komt. Het spel is een topper imo, en het heeft veel replaywaarde, maar het is niet het langste spel dat er bestaat. Maar voordat je overal platinum hebt ben je nog wel even bezig :P (ik tenminste :P :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, maar zo zijn er wel meer games niet lang. Denk maar aan die oude Mario games, je speelt ze echt zo uit. Gamelengte bij dit soort games zit het niet in het aantal levels. Zelfs al zaten er nog 4 kingdoms bij, was het "kort" geweest. Het is echt het type game waarbij je alle levels meerdere malen speelt, zo is een spel dus WEL lang. Ik vind het echt levels genoeg hebben, moeilijkheidsgraagd wordt goed opgeschroeft. Dus ls je puur kijkt naar het aantal levels en hoe snel je er doorheen speelt, ja dan is het kort, maar zo moet je er niet naar kijken. Ik kijk naar hoe lang ik met een spel bezig ben, en dat is de lengte van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, als je zo naar een game kijkt dan is hij aardig lang, maar als je puur naar de levels kijkt dan is hij best wel(lees:heel erg) kort... Zelf schrok ik alleen hoe snel het eerste level ging, maar daarna was ik echt verliefd :P O+ O+ :P !!!!
Over Mario, ja de vroegere games speelde je zo uit en bijvoorbeeld super mario land 1 op de gameboy had je binnen drie kwartier uitgespeeld en daarna was je klaar met het spel, het had geen replaywaarde. Maar bij dit spel is het anders, daar heb je hem ook al snel "uitgespeeld", maar daar zit wel gigantisch veel replaywaarde in. 1 Ding weet ik zeker: ik ga veel plezier hebben aan dit spel.

PS: weet iemand waar ik goedkoop Donkey Konga kan kopen(met bongo's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
55 euro bij de MM, volgens mij.

edit:
455 euro is een beetje veel. :P

[ Voor 43% gewijzigd door Vanitas op 09-02-2005 19:30 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118968

[FrEEzEr] schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:07:
Oja kreeg er ook nog gratis de single van Men2B bij _/-\o_ Wat een top band O-)
LOL, dat is een heel andere reactie dan die ik had O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 105012 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:24:
...

PS: weet iemand waar ik goedkoop Donkey Konga kan kopen(met bongo's)
Nog steeds Dixons voor 49,99 met gratis thuisbezorgen Sorry! D8 dat je DKJB zei :X
Dan idd MM voor 55,-

[ Voor 13% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 09-02-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry wist nog niet dat je je al had verbetert :X 8)7

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 09-02-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 105012 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:28:
Jij hebt het over Jongle Beat, ik bedoel Donkey Konga, die is toch echt 59,99 bij dixons
Mijn edit was eerder ;)

Maar kijk op www.budgetgaming.nl voor 50,99 kun je hem al krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou dat wordt dus nog even flink doorsparen... Ik heb op dit moment ongeveer 7,50 euro, dus dat is een beetje weinig. Daarom wil ik hem ook echt goedkoop, snappie....

Edit: Aargh, kheb net 1184 beats gehaald in kingdom 1, ik word daar echt he-le-maal gek van. Volgens mij ben ik te slecht in het rachen bij het banaatjes verzamelen aan het eind van het level, want gemiddeld is mijn score een 40 :( :( :(

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 09-02-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 20:49
DKJB met Konga's is nu 49,99 in Mediamarkt leeuwarden :) In het weekend maar even halen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
en niemand is bezig met deel 52? :+

• rajackar
  • Laatst online: 23-04 13:33

rajackar

Blood Minister

Op cube-europe stond btw een link naar deze geweldige mario portal:

http://www.nintendo-europ...ite/mario/enGB/index.html

Als het oude nieuws is mijn excuses maar ik vond het wel een erg sterke site.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Wahahha..die poster in het begin heb ik ook !

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:06

SD5k

>4&X

Anoniem: 105012 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:24:

Over Mario, ja de vroegere games speelde je zo uit en bijvoorbeeld super mario land 1 op de gameboy had je binnen drie kwartier uitgespeeld en daarna was je klaar met het spel, het had geen replaywaarde.
Maar dat spel had dan ook geen save functie, dus moest je hem steeds in een ruk uitspelen. Door de frustratie die dat veroorzaakt ging inderdaad de replay waarde verloren.

Maargoed, DKJB vind ik wel leuk, meer niet. Niet zo geweldig zoals velen hier.

Nu maar weer even verder met Wario Ware Touched.

/edit: is er al iemand bezig met deel 52? Voor je het weet wordt deze dichtgegooid.

[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 10-02-2005 11:21 ]

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vrijwel iedereen krijgt hier last van zijn handen door het slaan op de bongo's bij DKJB. Ik heb zelf dat als ik harder sla dan zachtjes tikken dat DKJB denkt dat ik ook in mijn handen klap, ook als ik de microfoon handmatig minder gevoelig instel. Slaan jullie echt zo hard of is er iets wat ik bij mij moet veranderen?

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik was helemaal niet van plan zelf weer een nieuw topic te openen aangezien ik het stervensdruk heb...maar goed..blijkbaar wou niemand..en ik heb ook geen zin in een gesloten GC topic :)

Het Grote Gamecube Topic Deel 52

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 10-02-2005 17:12 ]

Anoniem: 12316

Op naar deel 53 dan maar :)

-> Het Grote Gamecube Topic Deel 52
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.