Anoniem: 105012 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:01:
vraagje over jongle beat
spoiler:hoe kan je bij die eindbaas 1200 beats halen, want ik kom niet hoger dan laag in de 1100 (ik word niet geraakt door de eindbaas, hooguit 1 of twee keer door het vuur van dat beest)
vraagje 2.
spoiler:waarom vond iedereen de eindbaas van DK zo vervelend, persoonlijk vond ik hem te makkelijk(dit is niet bedoeld als kapsones

)... Je wacht gewoon op hem, en dan spring je via de muur en je klapt en dan sla je en dan ga je rachen op dat beest)
Ik vind het echt een heel goed spel, eerst was ik een beetje teleurgesteld dat je zo snel door bijvoorbeeld het eerste kingdom bent, maar je kan gewoon beesten in mekaar slaan, letterlijk en figuurlijk

meesterlijk

Dat heet makkelijk beginnen, en je ziet de moeilijkheidsgraad toenemen. Je kunt ook oefenen. Doorspelen is 1 ding, hoge score halen is een andere. Boven de 800 lukt wel redelijk snel, althans, voor een beetje doorgewinterde gamer .... ik heb mensen toch gezien die net boven de 500 zitten. Hmmm, misschien te lang games gespeeld.
Maaruh, Kingdom 1 level 2, boven de 1200!!!!! Tot nu toe het enige level waarbij ik echt verdomde pijn in mijn armen van krijg.
Moeilijkheid van Kingdom 2 is al groter. Kijk, je komt ieder level wel door, maar daar is ook alles mee gezegd. Gelukkig ook, anders was het echt te makkelijk. Je moet gaat teren op combos', dus combo's opladen, zorgen dat je niet de grond raakt (dus of vogelstje pakken, of slingeren etc), zodat je meer punten scoort (wat niet altijd makkelijk is

).