Wat?!
Ik vind het nog steeds een supergame. Hij is inderdaad wel kort, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Het is geen standaardplatformgame vind ik. Die hebben (meestal) niet zoveel replayvalue, totnutoe vind ik het in dit spel nog niet vervelend om levels overnieuw te doen. Als je weet wat er gaat komen kun je alleen maar mooiere combos maken.
Dus toen je DIT schreef...MaxBurn schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:35:
DKJB:
euh..oh..edit:
spoiler:Heb ineens 2 levels erbij na het uitspelen..dat is dus 14 levels..nog weinig though..misschien komt er nog iets meer maar goed...i wonder.
edit 2: gaat zo te zien naar 16 levels.
...toen had je het over die eindbaas ná Kingdom 12? Die is supermakkelijk hoor.spoiler:De eindbaas in DKJB slaat echt nergens op
Hij moet een bepaalde move doen voordat je kan counteren...na 10 minuten handjeklappen had ie nog steeds die move niet gedaan...handen he-le-maal lam...
De eindbaas in DKJB slaat echt nergens op
spoiler:
The Cactus King of zoiets toch? Niks wachten op een bepaalde move. Gewoon (via de muur) op z'n hoofd springen. Eén keer in je handen klappen en hij valt op de vloer. Er bovenop springen en hem helemaal in elkaar beuken.
Paar keer herhalen en hij is dood. Bij mij was het gevecht voorbij binnen 2 minuten. Spel gaat inderdaad nog verder daarna. Ik moet nu alleen weer even wat meer medailles gaan halen om de laatste levels te openen...
Ik vind het nog steeds een supergame. Hij is inderdaad wel kort, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Het is geen standaardplatformgame vind ik. Die hebben (meestal) niet zoveel replayvalue, totnutoe vind ik het in dit spel nog niet vervelend om levels overnieuw te doen. Als je weet wat er gaat komen kun je alleen maar mooiere combos maken.