Het Grote Gamecube Topic Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 07:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
let op he..feet..meter...niet hetzelfde :D
volgens mij is me record 430mtr ofzo.
Nooit veel gedaan overigens, homerun.

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 01-02-2005 18:03 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dan nog kan ik er niks van! Geef me een tip om op weg te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
probeer met ganondorf eens:
smash kick omhoog, spring, onder+a, onder+a, b
daarmee krijg ik em bijna tot de 500 meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Heeft iemand hier zijn geld al teruggestort gekregen van winkelwijs trouwens?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb sowieso nog niks van die prutsers gehoord Ze hebben niet gereageerd op mijn vraag wanneer ze MP6 gaan leveren. Ik bel morgen denk ik maar even :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Iemand wel eens gehoord van deze site: http://www.nintendo-underground.tk ? Ik kwam het toevallig ergens tegen, dat het niet zou werken. Waarschijnlijk een gast die al die sterretjes lekker bijgeschreven krijgt op z'n eigen account :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb die nintendo-underground site gezien. Ik kon nergens vinden of het nu werkte of niet dus ik vond het nogal twijfelachtig. Daarnaast lijkt het me vrij sterk dat het nintendo niet op zou vallen als er opeens allemaal accounts geopend worden met 15000 sterren. Dan zouden ze dat lek meteen dichten en van wat ik kon lezen kan dit al een aantal maanden. Volgens mij steken ze die sterren ook gewoon zelf in hun zak, dat telkens iemand aanmeld via hun link. En dan mailen sommige mensen hun ook nog hun ongebruikte vip code toe :/ beetje vaag idd. Maar ben wel benieuwd of iemand hier ervaring met hun heeft en het ook geprobeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is burnout 2 nog ergens te koop...?
ik zou 'm opzich wel graag willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Jammer dat je niet kan zoeken naar usernames. Of zie ik dat over het hoofd... :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
staat er gewoon bij hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:11:
is burnout 2 nog ergens te koop...?
ik zou 'm opzich wel graag willen hebben
volgens http://www.budgetgaming.nl/game-profile/Burnout+2:+Point+of+Impact_NGC.html nog bij de gameshop te verrkijgen voor 29.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
@Surrounded

Voor jou een filmpje gemaakt met rode schild dodging :)
Erg snel in mekaar geflanst dus niet bepaald kwaliteitswaar :D Nog vrij verrot om zo'n situatie na te spelen terwijl je opneem. Tijdens het racen gebeurt het nu maar als je het planned is het nog verrot ook :D (ik miniturbo ook niet echt daar..ben echt met het schild bezig)

http://home.quicknet.nl/mw/prive/mcf/GCTopic/MKDD1.avi

edit: Bij nader inzien--> miniturbo is geeneens nodig voor dodging maar maakt het wel makkelijker. Plotseling richting veranderen met L/R is ook al genoeg.

edit2: dat geklik in het begin is m'n controller met wheelie doen :D

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 01-02-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... die site moet ik eens wat meer gaan gebruiken
maar de gameshop zit in den haag en daar kom ik niet echt vaak... (lees: nooit)
dus ik zal ff verder moeten zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:04:
Dan nog kan ik er niks van! Geef me een tip om op weg te komen!
Simpel joh :P !!! Je moet Roy nemen, tenminste, die neem ik, en dan ga je naast/onder de sandbag staan... Vervolgens doe je Up+A, maar doe hem niet helemaal dat hij opgeladen is. Dan duurt het namelijk veel te lang... Dat doe je net zolang(3 a 4 keer) tot dat hij, als hij in de lucht is(de sandbag) de teller "3" zegt... dan houd je B ingedrukt. Als het goed is heeft Roy 3 a 4 seconden de tijd om die poeier op te laden. Je merkt als hij sterk genoeg is, als het scherm begint te schudden :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roy :?
krijg je die later...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je die nog niet.... Oeps, ik wist niet dat je die niet had... Als hem wil krijgen lees dan het (spoiler) stukje
spoiler:
Je moet eerst Marth halen. Die haal je door Classic,of Adventure, mode uit te spelen met 14 originele characters(die je vanaf begin af aan al had). Sommige mensen zeggen dat je ook gewoon met iedereen in VS mode kan spelen, maar daar weet ik niks vanaf. Dan moet je tegen Marth vechten. Je unlockt Marth en daarna speel je Classic of Adventure uit met Marth en voila, Roy gaat tegen je knokken...

De laatste tijd krijg ik steeds meer een hekel aan Adventure... Ik vind de levels zo inspiratieloos. Classic daarentegen vind ik altijd leuk, gewoon lekker een beetje knokken( op very easy :P ) en dan kom je bij die hand... Ik denk dat ik het maar eens ga proberen op normal, om wat meer te halen. Je krijgt er overigens niks extra voor toch???

@Maxburn: Zei je nou iets over het ontwijken van blauwe schilden???? Graag niet in een filmpje uitleggen want mijn winamp heeft kuren. Kan je dus gewoon egt waar blauwe schilden ontwijken?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een filmpje online gezet van de US versie voor dat sandbag meppen :P. Ganondorf is hiervoor veruit de makkelijkste character om die sandbag 'easy' ver weg te meppen. Have fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roy kom ik vanzelf wel een keer tegen

Adventure vind ik best grappig :D
er zitten leuke en minder leuke levels in

Classic is tof, alleen die handschoen vind ik bagger

Eigen Melee's zijn helemaal tof
lekker knokken hoe jij het wilt 8)
kan je ook tegen metals vechten? ik heb nog niet alle opties door...

MKDD:
ik heb één keer een blauwe schild ontweken, maar dat was meer geluk dan wijsheid
rode schilden ontwijken gaat wat makkelijker maar ook daar ben ik niet echt goed in
ben benieuwd wanneer ik het spel weer oppak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm..ik bedenk me net dat ik ECHT een spookhuis/baan mis in MKDD (ja daar ben ik lekker op tijd achter ja..hahaha)
Ik vond het in MK64 altijd zo bizar als die gigantische vis over de baan heen kwam springen bij het spookhuis. Waar zou dat op slaan? Spookhuis, donker, spookjes, vleermuizen... allemaal okee, past bij de spookfeer... en dan ineens een gigantische vis. :p Ik vond het wel erg leuk, daar niet van... maar ik heb het nooit echt begrepen.
Maar je hebt wel gelijk... het is een gemis. In de andere games horen ze bij de beste banen. Gelukkig zit er in Mario Kart DS (volgens de screenshots) wel eentje. Al ziet het er niet naar uit dat je weer over die klassieke smalle houten weggetjes mag racen. :(
ps: Surrounded, zowel me stiefbroertje als me overbuurjochie kunnen rode ontwijken met miniturbo, terwijl die echt niet zo goed zijn.
Maar die hebben het natuurlijk wel kunnen afkijken van de meester zelf. ;)
edit: Bij nader inzien--> miniturbo is geeneens nodig voor dodging maar maakt het wel makkelijker. Plotseling richting veranderen met L/R is ook al genoeg.
Whoa. Ik moet toegeven dat dat er inderdaad kinderlijk eenvoudig uitziet... hij gaat gewoon aan je voorbij! Bizar! :p En dat allemaal door gewoon even hard weg te sturen? Moet ik toch eens een keer zelf proberen.
edit2: dat geklik in het begin is m'n controller met wheelie doen :D
Hoe doe je in hemelsnaam een wheelie trouwens?! Ziet er echt maf uit. Kan dat alleen met dat locomotief-wagentje soms? (Die ik zo goed als nooit gebruik). Of gewoon met allemaal? Het lijkt me vrij nutteloos, maar wel erg cool. :D
Ik voel me toch wel eens een vreemde eend in de bijt als ik de laatste paar posts lees..
Ik vind mkdd echt niks aan..
Ik zou bijna zeggen... tik eens een snes op de kop en probeer het originele Super Mario Kart een keertje. ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:39:
Ik heb ff een filmpje online gezet van de US versie voor dat sandbag meppen :P. Ganondorf is hiervoor veruit de makkelijkste character om die sandbag 'easy' ver weg te meppen. Have fun ;)
Ah dat filmpje weer, die heb ik nou al net zo vaak gezien. _/-\o_
Maar is het nou echt... ??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Net even Viewtiful Joe bestelt op Play.com voor 16euro's. Kon hem voor die prijs niet laten staan natuurlijk :p ben benieuwd of hij echt zo gaaf is, als dat er over word gezegt (en soms behoorlijk pittig is).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:43:
[...]
Hoe doe je in hemelsnaam een wheelie trouwens?! Ziet er echt maf uit. Kan dat alleen met dat locomotief-wagentje soms? (Die ik zo goed als nooit gebruik). Of gewoon met allemaal? Het lijkt me vrij nutteloos, maar wel erg cool. :D
p
Bij voorkeur gold paddo en rossen als een gek met de paddo, geen gas geven en naar achter trekken..en inderdaad..het heeft totaal geen nut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 14:01

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Zit ik midden in de nacht een zware battle in ToS te verwerken, krijg je zo'n conversatie achteraf:

Raine: I wonder what name this animal has....
Colette: I like Poochie!
Raine: No... I was referring to the species... :|

:D :+

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:09

Willybubba

Nut up or shut up.

Raine is echt een k*twijf, met dat gemep de hele tijd :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Wil: Virus te pakken? Kreeg een zooi virussen van je binnen toen je ff MSN op ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:20:
Raine is echt een k*twijf, met dat gemep de hele tijd :P
Pff, beter als Colette. Doos dat het is met dat omvallen. :{
Maar hey, het blijft een goed spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15:09

Willybubba

Nut up or shut up.

MaxBurn schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:34:
Wil: Virus te pakken? Kreeg een zooi virussen van je binnen toen je ff MSN op ging.
Nee, sorry... was bij iemand PC aan het spyware vrij aan het maken toen ik dacht, laat ik ff MSN opgaan. Een redelijk aantal mensen zijn niet blij met mij :P

(Sorry voor offtopic)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik krijg net mail van Dixons dat DK Jungle Beat vanaf nu uit voorraad leverbaar is :)
http://www.dixons.nl/Stor...s%5FGameCube&prid=SW04642

Zijn er mensen die weten of hij ook al in de winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik krijg trouwens net het volgende mailtje van Winkelwijs toen ik vroeg wanneer ik mijn bestelling kan verwachten:
Geachte heer /mevouw,

Op dit moment kan ik u geen exacte datum geven van uw bestelling. Omdat dit een
vrij gangbare titel is, verwacht ik geen problemen ten aanzien van de levering
op korte termijn. U kunt uw bestelling dus spoedig tegemoet zien, maar mocht dit
niet het geval zijn, nemen we automatisch contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Nu heb ik het idee dat ze niet door hebben dat dit zo'n bestelling betreft waar ze vanaf willen, dus dat ze daar later weer op terug zullen komen. Maar goed, het is weer een aanwijzing dat ze zich gewoon aan de ovk hebben verbonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens de special movie die je kan vinden in ssb:m... Op internet staat dat je dan naar data en dan naar archives of achives moet gaan maar ik kan niks vinden. Het schijnt dat je dan alle 14 default characters kan zien. Of is dit gewoon gelul(net als dat je toad kan halen, bullshit :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:00:
Wat is trouwens de special movie die je kan vinden in ssb:m... Op internet staat dat je dan naar data en dan naar archives of achives moet gaan maar ik kan niks vinden. Het schijnt dat je dan alle 14 default characters kan zien. Of is dit gewoon gelul(net als dat je toad kan halen, bullshit :P )
Hoezo is toad bullshit... ik heb hem hier hoor... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb hem ook. Ik speel elke dag met hem( ik zei alleen maar dat toed bullshit was zodat jullie er misschien in zouden trappen :P )Weet je hoe ik hem gekregen heb, via deze bijzonder vertrouwelijke guide!!!!
how to get toad
Ik hoop niet dat er ook maar mensen zijn in de hele wereld die hier in geloven...De Toad-cheat, kom op zeg, wat is dat fake zeg... Krijg je trouwens wel iets als je alle credits raakt(een trofee ofso)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:29:
Net even Viewtiful Joe bestelt op Play.com voor 16euro's. Kon hem voor die prijs niet laten staan natuurlijk :p
had ik maar een creditcard :(

ik heb net ook geleerd dat je na een vermoeiende dag en als je semi-geirriteerd bent niet SSBM moet spelen en dan net elke keer als die @^$#@^@#$handschoen ongeveer 5hp overheeft moet verliezen want dan krijg je toch rare ik-sloop-de-controller-gevoelens... :(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gevoel kreeg ik toen ik met Yoshi dat homerun meppen ging doen. Dat ***beest doet steeds wat ik niet wil, nou toen hebben ik mijn controller rustig neergelegd en toen heb ik een schop tegen de tv aangegeven en de de pc beeldscherm gescopt en keihard op mijn bed zitten rachen(met mijn hand)..... En toen ging ik weer vrolijk verder spelen :P :P :P Nu heb ik trouwens mijn GC aangelaten met ssb:m erin... Want ik wil MEWTWO :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:46:
Ja, ik heb hem ook. Ik speel elke dag met hem( ik zei alleen maar dat toed bullshit was zodat jullie er misschien in zouden trappen :P )Weet je hoe ik hem gekregen heb, via deze bijzonder vertrouwelijke guide!!!!
how to get toad
Ik hoop niet dat er ook maar mensen zijn in de hele wereld die hier in geloven...De Toad-cheat, kom op zeg, wat is dat fake zeg... Krijg je trouwens wel iets als je alle credits raakt(een trofee ofso)
Hey das toevallig, ik heb dezelfde guide gebruikt... :+
* ixl85 heeft een gevoel van verbroedering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
ja Jungle Beat ligt in de winkels... heb zojuist mijn exemplaar gekregen (van een Intertoys filiaal)

joy !!!

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 09-10 12:25
Phusebox schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:42:
ja Jungle Beat ligt in de winkels... heb zojuist mijn exemplaar gekregen (van een Intertoys filiaal)

joy !!!
Nice :). Lag de box met bongo's er ook? Ik heb namelijk wel interesse in zo'n pakket :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 10:59
Whaaa, vandaag Tales of Symphonia uitgespeeld. De teller stond op 46 uur. :) Damn wat een vette game is het toch. Hoewel ik het einde toch net allemaal iets té vond, verder echt een hele mooie game. Ik kan hem iedereen aanraden. Ik heb overigens geen side-quests gedaan dus als je dat doet kom je wel richting de 80 uur denk ik. Ik wou ze wel doen, maar toen was ik al bij de eindbaas en had ik ook geen zin meer om terug te gaan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:27:
Waar ik me wel aan erger in SMK is het vermogen van de cpu's om dingen te ontwijken met een hoge sprong. Iets dat je zelf helemaal niet kan. Het is me al gebeurd dat ik een rood schild afvuur op iemand die voor me rijdt... die ontwijkt dat dan door zo'n sprong, en vervolgens komt het rode schild met een boog terug en wordt ik er zelf door geraakt! :( Dat is gewoon oneerlijk.
O maar dat kan jij ook hoor :)

Dan moet je alleen wel net een veer uit zo'n vraagtekenblok halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:31:
[...]

O maar dat kan jij ook hoor :)

:? hebben we het hier nou over SMK of SMK DD?
ik hoop SMK, want er zitten geen veren in DD... of is dit net zoiets als Toad... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Thijs schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:29:
Whaaa, vandaag Tales of Symphonia uitgespeeld. De teller stond op 46 uur. :) Damn wat een vette game is het toch. Hoewel ik het einde toch net allemaal iets té vond, verder echt een hele mooie game. Ik kan hem iedereen aanraden. Ik heb overigens geen side-quests gedaan dus als je dat doet kom je wel richting de 80 uur denk ik. Ik wou ze wel doen, maar toen was ik al bij de eindbaas en had ik ook geen zin meer om terug te gaan. :p
Houdt het spel bij hoeveel uur je speelt, of waar zie je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 07-10 10:59
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:23:
[...]

Houdt het spel bij hoeveel uur je speelt, of waar zie je dat?
Houdt het spel zelf bij ja. Je kan zelfs als je een 2e potje begint (dus weer HELEMAAL opnieuw begint na het uitspelen) de teller meenemen zodat je van beide potjes bij elkaar kan zien. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Morgen Jungle Beat halen hoor ik al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou toen hebben ik mijn controller rustig neergelegd en toen heb ik een schop tegen de tv aangegeven en de de pc beeldscherm gescopt en keihard op mijn bed zitten rachen(met mijn hand).....
Ik wil je verder niet bang maken ofzo, maar ik denk dat dat ook niet echt goed is voor je apparatuur. :p Sterker nog, als ik moest kiezen zou ik liever m'n controller kapot smijten dan de televisie en de pc-monitor in elkaar trappen. ;)
YES! Dat wordt morgen lekker trommelen. :D :D
O maar dat kan jij ook hoor

Haha. ;) Jaja, en die cpu's hebben zeker een oneindige voorraad veertjes in hun dashboardkastje ofzo? :p Bovendien is het een hele andere soort sprong. Zij draaien niet rond hun as in de lucht zoals ik met een veer-sprongetje. Ach het is gewoon oneerlijk. Maar het geeft niet, uiteindelijk versla ik ze toch wel. ;)
(dit ging over SMK voor de snes trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:09:
Ik krijg trouwens net het volgende mailtje van Winkelwijs toen ik vroeg wanneer ik mijn bestelling kan verwachten:

[...]

Nu heb ik het idee dat ze niet door hebben dat dit zo'n bestelling betreft waar ze vanaf willen, dus dat ze daar later weer op terug zullen komen. Maar goed, het is weer een aanwijzing dat ze zich gewoon aan de ovk hebben verbonden :)
Even negatief doen hoor...

Hierna krijg je een mailtje dat het product niet meer leverbaar is en je je geld teruggestort krijgt...
Net nadat je je geld terug hebt gekregen zul je zien dat het product weer volop leverbaar bij winkelwijs is.
Ik hoop voor je dat ik er helemaal naast zit! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17:48
voorlopig (tot vrijdag) is jungle beat alleen MET bongo's uitgeleverd...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Phusebox schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:57:
\o/ He is back 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 09-10 12:25
Phusebox schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:57:
Yay! Voor mij dan. Beetje lullig alleen voor de mensen die Donkey Konga al hadden :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, dan heb ik met mijn 7 uur op de teller nog wel even te gaan. ;)
Kan het me nouwelijks voorstellen dat er spellen zijn die daadwerkelijk groter zijn als Lufia en even onderhoudend. Damn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:18:
Nu heb ik trouwens mijn GC aangelaten met ssb:m erin... Want ik wil MEWTWO :D :D :D
Nutteloos..het gaat om playtime. Overigens is dat niet de enige manier om M2 te krijgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
je kan ook 700 vs matches spelen om em te krijgen, gewoon stock super sudden death gaan doen, ieder 1 leven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donkey Kong Jungle Beat is er!! :D :D
Hij stond nog niet bij de andere spellen, dus ik even gevraagd aan iemand die daar werkte... hij was nét vandaag binnengekomen, heeft hem even voor me uit het magazijn gehaald. :)
Ik heb de berichten over de prijs niet zo goed in de gaten gehouden, maar ik was aangenaam verrast dat het me maar 59 euro kostte (inclusief bongo controllers!). De kale versie is dan gelijk voor PC-prijs zeker?

Hoedanook, wat een zalig spel zeg. :) Ongelooflijk verslavend! De enige reden dat ik nu even ben gestopt is om m'n handen wat rust te gunnen. (Vooral dat klappen de hele tijd ga je wel voelen na een tijdje. :p) Het heeft me ongeveer 5 minuten gekost om aan de controls te wennen, daarna gaat het allemaal vanzelf en slinger je al snel als een ware pro door die levels heen.
Erg moeilijk is het allemaal niet, maar wel superverslavend. En je kunt altijd naar oude levels terugkeren om meer bananen te pakken. Afhankelijk van hoeveel bananen je hebt opgeraapt krijg je een bronze, silver of gold medaille aan het einde van een level. En zelfs als ik alles op gold heb gehaald denk ik dat ik toch nog regelmatig het spel uit de kast zal halen. :p Het is gewoon zo leuk om te doen.

Je wordt er ook voor beloond (met een combo-bonus) als je alles perfect uitvoert. Dus vanaf de slingerende liaan in één vloeiende beweging door naar de bloem, waarvandaan je jezelf direct lanceert naar het paarse plantje... en als je dan op tijd klapt schiet dat plantje je weer door naar een vogel die je een stukje draagt... etc etc. Het is zo'n bevredigend gevoel als je dat allemaal in één vloeiende beweging goed doet. :) Een soort sonic the hedgehog ervaring... diezelfde rush die je in dat spel altijd kreeg als je perfect door een level heen rende zonder geraakt te worden.

De enige teleurstelling die ik totnutoe ben tegengekomen is toen ik één van de bosscharacters net voor de tweede keer tegenkwam. :( Weliswaar was hij nu iets moeilijker met opgevoerde aanvallen... maar het is toch een beetje jammer dat ze niet gewoon voor elk level een andere eindbaas hebben gemaakt. Maar ja. Die bossfights zijn verder wel heel erg ingenieus gemaakt en superleuk om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Het schijnt dat je die game binnen 4uur (makkelijk) kan uitspelen :) maar als dat zou, zal ik dat later vandaag lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het e-mail verkeer was eindelijk een beetje op gang gekomen met Winkelwijs, maar je kunt net zo goed tegen een muur aanpraten. Ze zijn niet aangesloten bij een geschillencommissie en naar de rechter stappen is voor een prijsverschil van 10,- met de winkelprijs ook "een beetje" overdreven. Ik heb het geprobeerd, maar uiteindelijk ben ik toch gezwicht en heb gevraagd om mijn geld terug te storten. Eens te meer blijkt dat wetgeving leuk is, maar dat in dit soort gevallen winkels vaak aan het langste eind trekken. Je kunt als consument eigenlijk alleen maar contact met ze opnemen en daar houdt het mee op.
Het enige wat ik nog heb kunnen doen is mijn bevindingen kunnen invullen bij de shopservey, zodat andere mensen weten met wat voor een zaak ze te maken hebben.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

spoiler:
Je kunt ipv klappen ook op de zijkant van de bongo's slaan.

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 03-02-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Oscar Mopperkont, balen voor je!
Je cash zul je wel terugkrijgen, zo gek zullen ze het niet maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-10 14:56

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:34:
Het e-mail verkeer was eindelijk een beetje op gang gekomen met Winkelwijs, maar je kunt net zo goed tegen een muur aanpraten. Ze zijn niet aangesloten bij een geschillencommissie en naar de rechter stappen is voor een prijsverschil van 10,- met de winkelprijs ook "een beetje" overdreven. Ik heb het geprobeerd, maar uiteindelijk ben ik toch gezwicht en heb gevraagd om mijn geld terug te storten. Eens te meer blijkt dat wetgeving leuk is, maar dat in dit soort gevallen winkels vaak aan het langste eind trekken. Je kunt als consument eigenlijk alleen maar contact met ze opnemen en daar houdt het mee op.
Het enige wat ik nog heb kunnen doen is mijn bevindingen kunnen invullen bij de shopservey, zodat andere mensen weten met wat voor een zaak ze te maken hebben.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4530
3. Gebruiker kan niet aan zijn aanbiedingen en offertes worden gehouden indien de consument, naar termen van redelijkheid en billijkheid en in het maatschappelijk verkeer gangbare opvattingen, had behoren te begrijpen dat de aanbieding of offerte danwel een onderdeel daarvan een kennelijke vergissing of verschrijving bevat.
Deze bepaling is rechtsgeldig (kennelijke vergissing), de consumentenbond en de ombudsman bevestigen dit. Als voorbeeld noemt de consumentenbond dat een colbertje dat voor 8 euro in de winkel hangt hoogstwaarschijnlijk verkeerd geprijst is.

In dit geval waren niet alleen de winkelprijzen erg laag (ongeveer 24 euro voor een nieuwe titel) maar ook de adviesprijzen waren zeer laag aangegeven (ongeveer 27 euro voor een nieuwe titel) en hieruit kan dus blijken dat het een "kennelijke vergissing" betrof.

Die shopsurvey zou dus best wel eens verwijderd kunnen worden omdat jij hun iets kwalijk neemt wat hun wettelijke recht is.

Maar tja, je naam hè ;) :+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Weet iemand hoeveel kingdoms er zijn in DKJB? Ik ben nu bij grapefruit kingdom ofzo..denk ook niet dat het spel erg groot is maarr..wel erg leuk. De combo's doen me denken aan starfox 64 o.a..je blijf het spelen om jezelf te verbeteren..combo's kunnen extreem hoog oplopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
12 levels heb ik ergens gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Vandaag mijn pakketje van Lik-Sang binnengekregen. Vorige week donderdag verzonden, vandaag in huis. _/-\o_ Meteen even de SD-card adapter geprobeerd. Het is meteen duidelijk dat de SD-Loader veel beter werkt dan de Max Drive Pro. De Max Drive Pro is hier inmiddels gedegradeerd tot USB-memory card, ik denk niet dat ik de overige functies die er op zitten ooit nog zal gebruiken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:03:
Vandaag mijn pakketje van Lik-Sang binnengekregen. Vorige week donderdag verzonden, vandaag in huis. _/-\o_ Meteen even de SD-card adapter geprobeerd. Het is meteen duidelijk dat de SD-Loader veel beter werkt dan de Max Drive Pro. De Max Drive Pro is hier inmiddels gedegradeerd tot USB-memory card, ik denk niet dat ik de overige functies die er op zitten ooit nog zal gebruiken.
Wat?! is er een manier om met die JAP SD-card te streamen???? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Twee Dee schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:51:
Deze bepaling is rechtsgeldig (kennelijke vergissing), de consumentenbond en de ombudsman bevestigen dit. Als voorbeeld noemt de consumentenbond dat een colbertje dat voor 8 euro in de winkel hangt hoogstwaarschijnlijk verkeerd geprijst is.
Ik ontken ook niet dat ze die bepaling niet zouden mogen opnemen. Hij staat niet op de zwarte of grijze lijst en hij is ook niet onredelijk bezwarend. Alleen geeft die bepaling ze het recht om de overeenkomst toch niet aan te gaan, het geeft ze niet het recht een bestaande overeenkomst die ze ook nog een bevestigd hebben zomaar te ontbinden. Een overeenkomst is namelijk iets anders dan een aanbieding of offerte, dat hoef ik denk zelfs jou niet uit te leggen.
In dit geval waren niet alleen de winkelprijzen erg laag (ongeveer 24 euro voor een nieuwe titel) maar ook de adviesprijzen waren zeer laag aangegeven (ongeveer 27 euro voor een nieuwe titel) en hieruit kan dus blijken dat het een "kennelijke vergissing" betrof.
Die "kennelijke" vergissing hadden ze zelf niet eens door. Ze stuurden mij gewoon een orderbevestiging toe. Het viel ze zelf dus ook niet op.
Die shopsurvey zou dus best wel eens verwijderd kunnen worden omdat jij hun iets kwalijk neemt wat hun wettelijke recht is.
Dat is het dus niet B)
Maar tja, je naam hè ;) :+
En mijn studie ;) Ik studeer niets voor niets rechten, dus ik denk dat ik er toch wel het een en ander vanaf weet.

[ Voor 12% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-02-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-10 14:56

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:08:
[...]

Die "kennelijke" vergissing hadden ze zelf niet eens door. Ze stuurden mij gewoon een orderbevestiging toe. Het viel ze zelf dus ook niet op.

[...]

En mijn studie ;) Ik studeer niets voor niets rechten, dus ik denk dat ik er toch wel het een en ander vanaf weet.
Van Stichting de Ombudsman (die ook verstand van recht heeft denk ik zo):
[Vraag:]
Toen ik op het internet aan het zoeken was, kwam ik een kleurenprinter tegen voor de prijs van € 15,-. Ik vond de prijs wel erg laag, maar toen ik de bestelling plaatste kreeg ik twee keer een bevestiging van de prijs. Ik heb de bevestigingen op papier. Op de site stond niet vermeld dat typefouten voorbehouden waren. Toen ik een week later weer op de site keek, bleek de prijs gewijzigd te zijn naar € 150,- euro. Ik heb nu toch het recht om voor de printer € 15,- te betalen in plaats van € 150,-?

[Antwoord:]
Er is in dit geval sprake van een kennelijke vergissing. Dit houdt in dat men uit de hoogte van de prijs redelijkerwijs kan opmaken dat de vermeldde prijs niet juist kan zijn. Het is algemeen bekend dat de waarde van een kleurenprinter meer bedraagt dan € 15,-. Het feit dat u een bevestiging heeft uitgeprint van deze lage prijs en het feit dat er niets vermeld stond over een voorbehoud voor typefouten verandert niets aan de situatie. Omdat er sprake is van een kennelijke vergissing, kan de verkoper niet aan de prijs van € 15,- gehouden worden. De verkoper kan u echter ook niet verplichten om de printer voor € 150,- af te nemen, aangezien u uitgegaan bent van de prijs van € 15,- die op het internet stond vermeld.
En dat je rechten studeert is natuurlijk een non-argument!

Mijn laatste offtopic-bijdrage (8>

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:46:
Het schijnt dat je die game binnen 4uur (makkelijk) kan uitspelen :) maar als dat zou, zal ik dat later vandaag lezen ;)
Ik denk dat dat wel ongeveer klopt. Ik heb net kingdom 9 uitgespeeld, en ik meen me inderdaad ook te herinneren dat er in totaal 12 van die kingdoms waren. Ik ben nu dus gestopt voor vandaag... maar ik denk als ik even had doorgegaan dat het zodadelijk wel uit was geweest. (Ik heb er dan wel langer over gedaan als 4 uur, maar dat komt omdat ik sommige levels een paar keer achter elkaar gedaan heb om m'n score te verbeteren. :p Als je gewoon stevig doorspeelt is het allemaal zo gebeurd.)
De eindbazen blijven zich inderdaad steeds herhalen... dat is wel jammer. In grote lijnen zijn er volgens mij maar 4 verschillende. Maar ze worden wel steeds leuker naarmate ze moeilijker worden. :)

@Sander: Ja dat had ik me ook al bedacht. Met je vinger erop tikken werkt ook. :p (Maar klappen vind ik leuker. ;) Wel vermoeiend voor je handen, maar erg leuk om zo te spelen). Die microfoon is best wel gevoelig eigenlijk. Af en toe reageert hij al als ik gewoon op de trommels sla om te lopen. Maar als ik hem minder gevoelig instel dan mis ik af en toe aanval omdat ik net niet hard genoeg klapte. Over het algemeen werkt het toch het beste als ik hem op 'automatic' instel, maar helemaal perfect is het niet.

Ik heb net eens een beetje de handleiding zitten lezen, maar die combo's gaan toch nog dieper dan ik had gedacht. :) Als je veel combo's hebt gemaakt leveren bananen die je dan opraapt ook veel meer op. Op die manier moet je echt krankzinnig hoge scores kunnen halen... zal er nog iets speciaals gebeuren als je alle levels op gold uitspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-Sander schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:06:
[...]

Wat?! is er een manier om met die JAP SD-card te streamen???? :*)
Volgens mij wel en het is niet eens zo moeilijk. Alles wat met PSO kan kan ook hiermee, alleen hoef je nu minder lang te wachten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:40:
[...]

Volgens mij wel en het is niet eens zo moeilijk. Alles wat met PSO kan kan ook hiermee, alleen hoef je nu minder lang te wachten.
Nee, maar ik wist er gewoon nog niks vanaf. Dat ga ik eens verder uitzoeken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Twee Dee schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:19:
[...]

Van Stichting de Ombudsman (die ook verstand van recht heeft denk ik zo):

[...]

En dat je rechten studeert is natuurlijk een non-argument!

Mijn laatste offtopic-bijdrage (8>
Nog even dan. Ik heb geen bevestiging gekregen van de prijs, ik heb een bevestiging gekregen van de overeenkomst. Verder heb je het hier over een prijsverschil van factor 10, waar het verschil bij mij iets meer dan 40% van de winkelprijs was. Dat laatste komt zeer vaak voor bij computerspellen dus zo kennelijk is de "vergissing" niet.
En dat ik rechten studeer is inhoudelijk natuurlijk geen argument, maar wel een argument om aan te geven dat ik niet uit mijn nek loop te kletsen.

Overigens is dit wel een interessant rechtsgebied. Want volgens mij worden orderbevestigingen automatisch verstuurd. Door dat te doen neemt volgens mij de winkel een risico dat niet voor de consument zou moeten komen. Anders zou zo een orderbevestiging niets meer waard zijn, je mag er dan kennelijk toch geen rechten aan ontlenen.

[ Voor 17% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-02-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger, was het overigens wel zo dat wanneer je bv een schoen in de etalage zag waarbij een verkeerde prijs stond, dat je em mee kreeg.
Maar dit is helaas al jaren niet meer zo, al moet ik zeggen dat er zaken zijn die je het wel meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[noob vragenuurtje |:( ]Dus vanaf dit ding kan je gewoon gc linux draaien en van die geemuleerde games(zoals Metroid ofzo).... Kan je hiermee ook andere dingen doen, zoals je Gamecube omtoveren in een Media Centre ( :D ) Of is dat wishful thinking.... En kan je er ook spellen die je gedownload hebt mee spelen. [/noob vragenuurtje |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSBM is echt wel tof, maar absoluut niet verslavend (in je ééntje)
ik speel echt niet langer dan een half uurtje nu...
misschien een voordeel, maar ik wil wel weer een game die verslavend is eigenlijk :P of iig langer kan spelen

ik denk aan SMS of TWW, binnenkort ga ik een beslissing nemen
misschien wordt 't wel heel iets anders...

nog aanraders? (30€ prijsklasse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

rajackar

Blood Minister

[...]

Zijn loaders eigenlijk in staat om de bba te activeren als ze vanaf de SD card gestart worden? Dat lukt met de maxdirve pro iig niet.
En is het jou gelukt om N64 games te spelen?
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:59:
SSBM is echt wel tof, maar absoluut niet verslavend (in je ééntje)
ik speel echt niet langer dan een half uurtje nu...
misschien een voordeel, maar ik wil wel weer een game die verslavend is eigenlijk :P of iig langer kan spelen

ik denk aan SMS of TWW, binnenkort ga ik een beslissing nemen
misschien wordt 't wel heel iets anders...

nog aanraders? (30€ prijsklasse)
Resident Evil!
Eternal Darkness!

[ Voor 39% gewijzigd door rajackar op 03-02-2005 16:06 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

oops

[ Voor 99% gewijzigd door rajackar op 03-02-2005 16:06 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:52:
[...]

[noob vragenuurtje |:( ]Dus vanaf dit ding kan je gewoon gc linux draaien en van die geemuleerde games(zoals Metroid ofzo).... Kan je hiermee ook andere dingen doen, zoals je Gamecube omtoveren in een Media Centre ( :D ) Of is dat wishful thinking.... En kan je er ook spellen die je gedownload hebt mee spelen. [/noob vragenuurtje |:( ]
Bijna alles wat met PSO mogelijk is, kan ook met SD-Load. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar GC-Linux met een SNES emulator moet mogelijk zijn. Een Media Center is waarschijnlijk ook wel mogelijk, alleen moet je de media files dan via de BBA of SD-kaart opstarten(je moet natuurlijk ook wachten totdat iemand de moeite doet om een Media Center te programmeren). Sommige dingen blijken echter PSO echt nodig te hebben en doen het daarom (nog) niet.
rajackar schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:01:
[...]

Zijn loaders eigenlijk in staat om de bba te activeren als ze vanaf de SD card gestart worden? Dat lukt met de maxdirve pro iig niet.
En is het jou gelukt om N64 games te spelen?
Als je met loaders bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan is er een truuc om ze met de MDP aan de praat te krijgen. Je moet ze vanuit GC-Linux met kexec opstarten. Je moet eerst ervoor zorgen dat je .dol files eerst op je GC-Linux filesystem komen te staan, daarna moet je ze met kexec opstarten. Dan werken ze ineens wel, met de SD-kaart heb ik het nog niet aan de praat gekregen.
Ik ben eigenlijk niet van plan om spellen te gaan streamen(ik koop toch alle spellen die ik leuk vind), maar er is één of andere Japanse demo van een spel dat zich in Spanje afspeelt waar ik erg nieuwsgierig naar was. Dankzij de Max Drive Pro ben ik in ieder geval niet nieuwsgierig meer, maar nu kan ik niet wachten tot maart.

[ Voor 36% gewijzigd door MetroidPrime op 03-02-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RESIDENT-EVIL En niet gaan mieten dat de eerste vijf minuten de controlls je niet liggen.
En niet overdag spelen. Veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:30:

[...]

Als je met loaders bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan is er een truuc om ze met de MDP aan de praat te krijgen. Je moet ze vanuit GC-Linux met kexec opstarten. Je moet eerst ervoor zorgen dat je .dol files eerst op je GC-Linux filesystem komen te staan, daarna moet je ze met kexec opstarten. Dan werken ze ineens wel, met de SD-kaart heb ik het nog niet aan de praat gekregen.
Ik ben eigenlijk niet van plan om spellen te gaan streamen(ik koop toch alle spellen die ik leuk vind), maar er is één of andere Japanse demo van een spel dat zich in Spanje afspeelt waar ik erg nieuwsgierig naar was. Dankzij de Max Drive Pro ben ik in ieder geval niet nieuwsgierig meer, maar nu kan ik niet wachten tot maart.
Hehe, van dat spel heb ik ook de demo gespeeld ja, en ik ga er ook expres niks meer van downen zodat de ervaring 100% is in maart ;)
Wel wil ik N64 games proberen te spelen. Ik heb nooit zo'n ding gehad en er nu nog één kopen kost toch nog aardig wat met alle spellen erbij. En daar komt nog bij dat mijn vriendin waarschijnlijk niet toe zal staan als ik nóg meer meuk rond de TV ga verzamelen ;)
Ik heb wel een paar dingen gedaan die officieel niet mogen maar met 25+ games staan voel ik me daar niet echt schuldig over. Eigenlijk is het alleen maar goed voor nintendo want ik weet nu zeker dat ik mario tennis en papaer mario wil gaan halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
rajackar schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:01:
[...]

Resident Evil!
Eternal Darkness!
Tja als je eternal darkness nog ergens kan krijgen...

Ik ben opzoek, maar kan hem nergens vinden, hij kost normaal 15/20 euro, je kan hem wel bij bepaalde onlineshops kopen voor 30 of meer, maar dat doe ik niet...
(nedgames heeft hem, maar dat is 2ehands)

Go for resi yea! kickass game (idd wel ff door de eerste 15min heen bijten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe tof is Beyond Good and Evil eigenlijk? die is maar 15€
ik dacht ook dat ik medal of honour had gezien voor 15€...maar zie 'm niet meer is ie dat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16:13

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:05:
ik dacht ook dat ik medal of honour had gezien voor 15€...maar zie 'm niet meer is ie dat waard?
Zeker voor 15€ is BG&E een echte topper. Ik heb hem hier voor de PC liggen en het is echt een aanrader. Een leuk verhaal, mooie graphics met een goede sfeer!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Blijkt ook zeer vet te zijn (ga hem ook kopen)
maar hij is niet zo bekend omdat het verkoop van dit spel nooit echt goed is verlopen...
ik weet niet waarom want het is toch een game die er zeer aantrekkelijk uit ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke medal of honor bedoel je??? Als het frontline is, dan zou ik hem wel kopen voor 15 Euro... Het spel heeft wel een leuke singleplayer mode, maar een iets tegenvallende multiplayer mode(je kan geen bots aanzetten, een groot gemis) Multiplayer is ook alleen leuk als geen radar aan hebt, anders is het veels en veels te makkelijk... Als je het of Rising Sun hebt, daar heb ik geen kennis van. Wel weet ik dat de reviews niet echt positief waren(alleen het eerste level was fantastisch, de rest was heel erg matig...)

PS: waarom schrijven zoveel mensen honoUr... Het is toch echt zonder de U, hoor :P :P :P !!!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:20:
[...]
PS: waarom schrijven zoveel mensen honoUr... Het is toch echt zonder de U, hoor :P :P :P !!!!!
Omdat honor de Amerikaans-Engelse spelling is en honour de "echte" Engelse spelling en iedereen op de middelbare school "echt" Engels heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat het Frontline was... maar hij staat niet meer op de site van bartsmit
IGN geeft 'm een 7.9 en dat is best een toffe score voor een game van 15€

honor/honour
tja... ik twijfelde, dus liever teveel dan te weinig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, als het frontline is,kan het voor 15 E nooit misgaan toch

Over Honor/Honour... Op mijn Gamecube doosje staat Honor dus dat wel het best zijn.... Ach,lekker boeiend ook eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 23:29
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:35:
Donkey Kong Jungle Beat is er!! :D :D
Hij stond nog niet bij de andere spellen, dus ik even gevraagd aan iemand die daar werkte... hij was nét vandaag binnengekomen, heeft hem even voor me uit het magazijn gehaald. :)
Kom net bij de dixons vandaan maar daar hadden ze hem jammer genoeg nog niet liggen. Bij de dixons issie toch 10 euro goedkoper. De officele datum is ook 4 februari dus daan gaan we morgen er nog wel een keer langs. Lijkt me erg leuk spelletje dit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
DKJB:

spoiler:
De eindbaas in DKJB slaat echt nergens op :S
Hij moet een bepaalde move doen voordat je kan counteren...na 10 minuten handjeklappen had ie nog steeds die move niet gedaan...handen he-le-maal lam... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MaxBurn schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:27:
DKJB:

spoiler:
De eindbaas in DKJB slaat echt nergens op :S
Hij moet een bepaalde move doen voordat je kan counteren...na 10 minuten handjeklappen had ie nog steeds die move niet gedaan...handen he-le-maal lam... :(
spoiler:
Idd daar ben ik dus ook niet langs gekomen. Steeds maar kwam die mogelijkheid niet om hem te raggen en tsja dan word je idd pissig. Als je erachter komt hoe het wel moet meld het dan even aub.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
spoiler:
Gewoon steeds ontwijken. Op het laatst kan je hem dus beuken..hij was echt bijna dood toen ik dus een serie van dikke pech had...meneer deed "de move" niet meer. Verderop gaat hij zelfs driedubbele kicks geven....die je dus ook moet ontwijken etc

Alhoewel ik het spel heel erg leuk vind, vind ik hem ook echt te kort.

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 03-02-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
spoiler:
Vlak voordat je naar de eindbaas gaat kun je in 1 klap terug. Bij die draak bij die grote deur zit een klein leveltje dat je niet perse hoeft te doen, maar als je het haalt krijg je een item waardoor als je dan op dat warp ding staat je in 1 keer terug kan naar de tower of salvation (of wat daar van over is :P)

Overigens heb ik goed nieuws voor je:
spoiler:
Naast het hoofdverhaal zitten er echt ontzettend veel gave sidequests in. Van die draak vlak voor de laatste eindbaas krijg je de Vindheim Key, als je daarna teruggaat zijn er weer een heleboel nieuwe dingen in alle dorpen en steden te doen. In de hoop niets te verklappen: hordes sidequests en achergrond info over alle karakters... De Sword Dancer... En boven alles: Abyssion en de Devils Arms (met een gevecht dat me bijna een half uur gekost heeft) _/-\o_ . Eigenlijk stelt het hoofdverhaal maar bar weinig voor vergeleken met alle sidequests; ik zit nu inderdaad op bijna 80 uur :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Misschien interessant voor in de startpost?

Ik vind het eigenlijk wel een heel slimme zet van Nintendo. Door Nintendo zelf Resident Evil 4 te laten uitbrengen, kan Nintendo zelf zo'n bundel samenstellen. Het grootste voordeel hieraan is duidelijk als je de inhoud van de bundel bekijkt. Er zullen zeer veel PS2, Xbox en PC gamers zijn die speciaal voor Resident Evil 4 een GameCube gaan kopen. Die kopen dan zo'n bundel en ze worden meteen op een Metroid Prime 2 demo getracteerd. Dat zal waarschijnlijk wel voor een aantal extra verkochte exemplaren van Echoes zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 00:02:
Misschien interessant voor in de startpost?

Ik vind het eigenlijk wel een heel slimme zet van Nintendo. Door Nintendo zelf Resident Evil 4 te laten uitbrengen, kan Nintendo zelf zo'n bundel samenstellen. Het grootste voordeel hieraan is duidelijk als je de inhoud van de bundel bekijkt. Er zullen zeer veel PS2, Xbox en PC gamers zijn die speciaal voor Resident Evil 4 een GameCube gaan kopen. Die kopen dan zo'n bundel en ze worden meteen op een Metroid Prime 2 demo getracteerd. Dat zal waarschijnlijk wel voor een aantal extra verkochte exemplaren van Echoes zorgen.
Hij blijft vet!

Iemand mijn gamecube kopen? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 19:14
Ik ga denk ook maar eens zo'n MaxDrive Pro aanschaffen. Kan ik eindelijk eens mijn SD adapter gebruiken. Zijn er nog andere winkels buiten Datel zelf die zo'n ding verkoopt?

En welke taal moet je spreken om voor de Cube te kunnen homedevven?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:28:
Ik ga denk ook maar eens zo'n MaxDrive Pro aanschaffen. Kan ik eindelijk eens mijn SD adapter gebruiken. Zijn er nog andere winkels buiten Datel zelf die zo'n ding verkoopt?

Als je zo'n sd adpater voor je cube hebt hoef je juist geen max drive te kopen.
Dat schijnt zelfs beter te werken ook.

Ennuh wat bedoel je met "taal spreken"? Als dev taal zou ik het niet echt weten eigenlijk.

Kijk eens op http://www.gcdev.com/

[ Voor 14% gewijzigd door rajackar op 04-02-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:28:

Vermijd de Max Drive Pro. Het is een produkt van ver onder Datel's gebruikelijke niveau. Als je geluk hebt(zoals rajackar en ik) dan krijg je een werkende versie. Heb je pech, dan krijg je een versie die niet werkt en tot nu toe lijkt er op internet een meerderheid te zijn die een niet werkende versie heeft. Het is ook nog eens zo traag als zeer dikke stront vergeleken met de SD-Loader. Als je de SD-adapter wil gebruiken kun je het beste voor een Action Replay gaan. Je moet dan een speciale code invoeren en je SD-kaart patchen, maar de SD-Loader is veel sneller dan de loader van de Max Drive Pro, de SD-Loader is uiteindelijk minder omslachtig in het gebruik en de SD-Loader heeft een veel hogere compatibiliteit met dol bestanden dan de Max Drive Pro. GCNrd kunnen gebruiken met de SD-Loader(GCNrd werkt niet met de Max Drive) is alleen al de moeite waard!

Je kunt trouwens al homedevven voor de GC met kennis van PowerPC 750 assembler, standaard C of C++.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 04-02-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
DKJB:
Ok ik heb dus DKJB uitgespeeld. Het is allemaal vrij simpel. Ik heb echt een dubbel gevoel bij het spel..1. erg leuk 2. levels opnieuw doen blijft wel leuk 3. erg wienig levels 4. het had veel meer kunnen zijn dan het nu is (bv minimaal 40 levels had veel leuker geweest)

euh..oh..edit:
spoiler:
Heb ineens 2 levels erbij na het uitspelen..dat is dus 14 levels..nog weinig though..misschien komt er nog iets meer maar goed...i wonder.

edit 2: gaat zo te zien naar 16 levels.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 04-02-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
[/spoiler] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
?....hoezo /spoiler. Dat eerste stuk is toch geen spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
hij begon met spoiler maar vergat het af te sluiten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:14
Naar aanleiding van de goede ervaringen met videogamesplus.ca heb ik daar 2 wavebirds besteld.
20 januari om precies te zijn. Ik heb alleen geen creditcard dus heb ik met western union money transfer betaald. Na een tijdje niks gehoord te hebben kreeg ik 1 febuari een mailtje dat ze het geld hadden opgehaald. En vandaag stond de postbode voor de deur met mijn pakketje :)

Meteen even uitgetest natuurlijk, en het is echt ideaal. Nooit meer iemand die je cube op de grond trekt. Ook ben ik even naar buiten gegaan en mijn zusje ging binnen kijken of ie het nog deed. Ik stond achterin mijn tuin en hij werkte nog perfect.

Last FM

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.