In de PCGameplay van een aantal maanden terug kon je lezen dat er een vervolg op BG&E zou komen. Ik kijk er dus naar uit.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:39:
[...]
Heb ik gezien.
Maar zoals al vaker is gezegd, het spel verkoopt gewoon heel slecht.(Vandaar ook dat het hier in NL gelijk al voor een budgetprijs uitkwam, en volgens mij heeft zelfs dat niet geholpen om de verkopen op te krikken). Het is wel duidelijk dat het spel is gemaakt met de gedachte dat er een vervolg op moest komen (twee vervolgen zelfs, geloof ik). Maar het moet voor een bedrijf ook wel zakelijk interessant blijven natuurlijk. Ze gaan niet nog twee spellen in elkaar zetten als ze bij voorbaat al weten dat er bijna niemand op zit te wachten.
Verwijderd
Zelf heb ik de afgelopen tijd ook het 1 en ander besteld bij Lik-Sang.Bianca schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:10:
[...]
Ik heb tot nu toe ook alleen maar positieve ervaringen met lik-sang, behalve deze keer dan. Ik heb met paypal betaald, dus ik had al op die site gekeken maar wat ik daaruit kon opmaken is dat je alleen je geld terug kan krijgen als je iets via ebay koopt. Ik ga ze morgen mailen dat ze dat formulier maar op moeten sturen om te kijken waar dat pakje gebleven is. Geld terug lijkt mij een moeilijk verhaal worden
Heb het inmiddels al iets van 2 weken in huis, maar dr is nog niet van mijn rekening afgeschreven.
Ik denk dat wanneer ik in jouw situatie zat ik de bank de opdracht zou hebben gegeven om geen geld over te maken naar Lik-Sang.
Aan de andere kant, je hebt goede ervaringen, je weet dat ze wat vertragingen hebben, gewoon het voordeel v/d twijfel geven.
Na een hele tijd geen Cube games meer gekocht te hebben, vanmiddag toch maar Tales of Symphonia gehaald. En hij is leuk, en mooi. Super gewoon, ik zit nu al helemaal in het spel. Het speelt super lekker.
Eerst was ik nog een beetje aan het twijfelen tussen MP2:E en ToS, maar toch maar voor ToS gegaan. En tot nu toe heb ik daar geen spijt van.
Haal je trouwens die 80-uur die op de achterkant staat?? (als je normaal speelt)
Eerst was ik nog een beetje aan het twijfelen tussen MP2:E en ToS, maar toch maar voor ToS gegaan. En tot nu toe heb ik daar geen spijt van.
Haal je trouwens die 80-uur die op de achterkant staat?? (als je normaal speelt)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Vanavond begonnen met Lord of the rings the 3rd age. Zit er nu een kleine 3 uur in en vind het een leuk spel. Alleen jammer dat je bepaalde dingen niet kan skippen. Na een paar keer heb je de overwinnings gebaren van je karakters wel gezien.
Maar het speelt lekker weg dus voorlopig ben ik weer lekker aan het cuben
Maar het speelt lekker weg dus voorlopig ben ik weer lekker aan het cuben
Misschien als je het heeeel uitgebreid doet.Vanitas schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:11:
Na een hele tijd geen Cube games meer gekocht te hebben, vanmiddag toch maar Tales of Symphonia gehaald. En hij is leuk, en mooi. Super gewoon, ik zit nu al helemaal in het spel. Het speelt super lekker.
Hmm, ik had zoiets alwel verwacht, maar waarom zetten ze er niet een wat meer geloofwaardig speelduur op?? Oh well, het is nog steeds veeeeel langer dan de gemiddelde games van tegenwoordig.Thijs schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:28:
[...]
Misschien als je het heeeel uitgebreid doet.Volgens mij doen de meeste er 40-50 uur over. Ik zit nu bijna op disc 2 en heb nu bijna 40 uur gespeeld (disc 2 is volgens mij een stuk kleiner dan disc 1). Hij is het geld echt dubbel en dwars waard iig!
Ik heb nu iets van 5,5 uur gespeeld, maar het is echt verslavend. Vanochtend ook ff spelen, k ff halfuur/3 kwartier spelen. Uiteindelijk heb ik 2+uur lopen spelen
spoiler:
Ik zit nu in dat stuk na de eerste tempel, en ik moet met een boot ergens heen. Maar op een gegeven moment kom je lang zo'n mijn, waar die vrouw uit kwam die mn groepje wilde vermoorden. Dus ik versla haar, en ik ga die mijn in. Maar op het einde van die (kleine) mijn kom je een of ander uber skelet tegen. Die kan gewoon in een aanval 900 dmg doen. Dan ben ik dus gelijk dood.
Kan je dat figuur eigenlijk wel gewoon verslaan. Of moet je daar heel wat meer ervaring voor hebben?? Zo lukt het me niet, ik heb het al iets van 10x geprobeerd.
En als je op sommige stukjes van de kaart kom je van dat licht tegen wat uit de grond komt. Als je er dan overheen loopt kom er een gesprek. Maar wat heb je hieraan. Je krijgt er verder niks van??
En als je op sommige stukjes van de kaart kom je van dat licht tegen wat uit de grond komt. Als je er dan overheen loopt kom er een gesprek. Maar wat heb je hieraan. Je krijgt er verder niks van??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Hehe, ja, ik speel hem met m'n broertje en vorige week hebben we de hele zondag lang ToS gespeeld, van 14:00 tot 22:00 met een half uurtje tussenpauze om te eten.
spoiler:
Die ene dude is idd pas voor later, je moet hem 3 keer verslaan op verschillende plekken en dan krijg je iets heel erg vets. 
En die lichtbronnetjes slaan idd nergens op, net zoals die Z-gesprekken. Vaak toch wel leuk om even af te kijken.
En die lichtbronnetjes slaan idd nergens op, net zoals die Z-gesprekken. Vaak toch wel leuk om even af te kijken.
Zijn er hier mensen die wel eens via Lik-Sang bestellen en vervolgens een BTW-heffing van de douane hebben moeten betalen?
Ik wil namelijk (nog) een GBA, en die wil ik bij Lik-Sang of videogamesplus bestellen. Videogamesplus is goedkoper (€64), maar heeft kans om een extra-BTW heffing te krijgen (á €12).
Lik-sang is wat duurder (€78) maar heeft coolere kleuren (
) en als het goed is geen kans op een extra BTW-heffing omdat ze vanuit een Europees distributiecentrum leveren.
Iemand ervaringen met de douane bij bestellingen van Lik-Sang of Videogamesplus?
Trouwens, die "lichtplekken" in ToS hebben wel een heel klein nut... Ze kunnen namelijk ervoor zorgen dat bepaalde party-leden Lloyd aardiger of minder aardig vinden. Gedurende het hele spel heb je namelijk een soort "best friend". Naarmate je band beter is zal iemand sneller "Over limit" raken als jij veel damage ontvangt.
Het is dus iets heel kleins, maar het heeft wel degelijk een effect
Ik wil namelijk (nog) een GBA, en die wil ik bij Lik-Sang of videogamesplus bestellen. Videogamesplus is goedkoper (€64), maar heeft kans om een extra-BTW heffing te krijgen (á €12).
Lik-sang is wat duurder (€78) maar heeft coolere kleuren (
Iemand ervaringen met de douane bij bestellingen van Lik-Sang of Videogamesplus?
offtopic:
Hier zijn meer mensen aanwezig dan in het GBA topic, dus ik zet het maar even hier neer
Hier zijn meer mensen aanwezig dan in het GBA topic, dus ik zet het maar even hier neer
Trouwens, die "lichtplekken" in ToS hebben wel een heel klein nut... Ze kunnen namelijk ervoor zorgen dat bepaalde party-leden Lloyd aardiger of minder aardig vinden. Gedurende het hele spel heb je namelijk een soort "best friend". Naarmate je band beter is zal iemand sneller "Over limit" raken als jij veel damage ontvangt.
[ Voor 23% gewijzigd door Twee Dee op 29-01-2005 13:37 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Iemand hier had dacht ik trouwens al gezegd dat ie DK Jungle Beat had. Wie was dat en wat vond ie ervan?
Dat was ik misschien wel.
Heb het spel nu al een tijdje (JAP versie) en het is echt superleuk! Hij is misschien redelijk kort (12 levels) maar dat mag de pret echt niet drukken! Je zal de levels met plezier weer overnieuw spelen.
De graphics zijn zeer goed gedaan zien er gewoon heel goed uit en ook het besturen met de bongo's werkt perfect. In het begin is het even wennen maar daarna gaat alles vanzelf.
Elk hoofdstuk heeft 2 levels en dan nog een gevecht met de einbaas.
Zo zul je tegen vogels moeten knokken met bommen of tegen apen op een boomstam in de rivier en zul je hun klappen moeten ontwijken om vervolgens zelf een stoot uit te delen en dan als een gek op de 2 bongo's te gaan raggen om zo zoveel mogelijk schade aan te richten.
Ik zou het spel zeker een 9 geven alleen jammer dat het iets te kort is.
Heb het spel nu al een tijdje (JAP versie) en het is echt superleuk! Hij is misschien redelijk kort (12 levels) maar dat mag de pret echt niet drukken! Je zal de levels met plezier weer overnieuw spelen.
De graphics zijn zeer goed gedaan zien er gewoon heel goed uit en ook het besturen met de bongo's werkt perfect. In het begin is het even wennen maar daarna gaat alles vanzelf.
Elk hoofdstuk heeft 2 levels en dan nog een gevecht met de einbaas.
Ik zou het spel zeker een 9 geven alleen jammer dat het iets te kort is.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
btw woei ik heb net mijn eerste animated icon zelf gemaakt.
Vond de post van D³ in deel 13 hoe ik het moest doen en nu heb ik het redelijk onder de knie.
Het is wel geen game icon (U2 fan) maar dat komt nog wel een keer.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
schnumi schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 22:20:
btw woei ik heb net mijn eerste animated icon zelf gemaakt.Vond de post van D³ in deel 13 hoe ik het moest doen en nu heb ik het redelijk onder de knie.
![]()
offtopic:
Cool, ik vroeg me al af of ik hier alleen was. Ik zat net ook al te denken om zelf een animated U2 icon te maken om mijn huidige icon te vervangen.
Cool, ik vroeg me al af of ik hier alleen was. Ik zat net ook al te denken om zelf een animated U2 icon te maken om mijn huidige icon te vervangen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren trouwens ook Super Smash Brothers Melee in huis... maar het valt me toch nogal tegen als ik eerlijk ben. De presentatie is opzich echt super. Die kamer met troffeeen ook erg leuk, het werkt echt motiverend om al die Nintendo-zooi te kunnen verzamelen.
Maar ik vind het spel gewoon veel te chaotisch. Vond ik ook al toen ik het vorige week even speelde bij Captain N, maar toen leek me dat je daar wel snel genoeg aan zou wennen... maar tot nu toe nog niet dus. Iedereen rent maar door elkaar heen, het overzicht is ver te zoeken. En als de camera zo ver uitgezoomd staat zie ik ook echt niet wat voor voorwerp ik net heb opgeraapt. Soms ben ik m'n eigen poppetje ook ineens helemaal kwijt... en zie dan na een paar seconden dat hij ineens piepklein is geworden (waarom? wie het weet mag het zeggen.
Het gebeurt me gewoon af en toe). Ik heb de handleiding doorgelezen... leuk dat er zoveel verschillende moves in zitten. Maar een gemiddeld gevecht verloopt zo rommelig dat je er amper echt gebruik van kan maken. Ik word ook helemaal gek van die pokemon die de hele tijd op het veld verschijnen.
Ik weet dat ze verschijnen als je zo'n balletje hebt opgeraapt en weer weggegooid. Soms gooi ik er zelf ook weleens eentje perongeluk tijdens het button bashen... maar als ze eenmaal tot leven zijn gekomen heb je ook geen enkele manier meer om te zien of voor jou of de tegenstanders gevaarlijk zijn. Van dat soort dingen... er gebeurt gewoon echt teveel tegelijkertijd op het scherm. 
Maar ik blijf het nog wel even proberen... misschien heb ik nog wat langer nodig voordat ik het echt doorkrijg. Vooralsnog ben ik in ieder geval niet echt enthousiast.
Maar ik vind het spel gewoon veel te chaotisch. Vond ik ook al toen ik het vorige week even speelde bij Captain N, maar toen leek me dat je daar wel snel genoeg aan zou wennen... maar tot nu toe nog niet dus. Iedereen rent maar door elkaar heen, het overzicht is ver te zoeken. En als de camera zo ver uitgezoomd staat zie ik ook echt niet wat voor voorwerp ik net heb opgeraapt. Soms ben ik m'n eigen poppetje ook ineens helemaal kwijt... en zie dan na een paar seconden dat hij ineens piepklein is geworden (waarom? wie het weet mag het zeggen.
Maar ik blijf het nog wel even proberen... misschien heb ik nog wat langer nodig voordat ik het echt doorkrijg. Vooralsnog ben ik in ieder geval niet echt enthousiast.
Je went aan de chaos. Uiteindelijk is de chaos juist leuk.
Ik ben er nooit aan gewend.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Tsja het is idd drukker als een normaal vechtspel maar dat is juist het leuke eraan.
Verwijderd
Uiteindelijk is de chaos juist leuk.
Hm... ik weet dan toch niet of dit mijn soort spel is. Ik vind die chaos echt heel erg storend eigenlijk. Ik heb bij sommige gevechten amper in de gaten wat ik aan het doen ben.maar dat is juist het leuke eraan.
je denkt dat het door geluk komt. Maar bij SSB:M komt er veel vaardigheid bij kijken hoor. Ik zou echt doorzetten want SSB:M is een zeer diepgaande fighter alhoewel het dat op het eerste gezicht niet lijkt.
Van een paddestoel word je soms klein, en soms grootVerwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 01:25:
Soms ben ik m'n eigen poppetje ook ineens helemaal kwijt... en zie dan na een paar seconden dat hij ineens piepklein is geworden (waarom? wie het weet mag het zeggen.Het gebeurt me gewoon af en toe).
Die moves zijn zo simpel om uit te voeren, dat dat wel degelijk kan hoorIk heb de handleiding doorgelezen... leuk dat er zoveel verschillende moves in zitten. Maar een gemiddeld gevecht verloopt zo rommelig dat je er amper echt gebruik van kan maken.
Button bashen is sowieso geen goed ding natuurlijk. Probeer die moves te gebruiken, die zijn er niet voor niks. Bovendien, als je een Pokéball gooit, kun je zien waar die terecht komt. Komt er dus daar een Pokémon, is 'ie van jou. Vrijwel allemaal zijn ze aan jou kant, behalve Explode (zo'n ronde bal die ontploft), Chansey (geeft aan iedereen eieren) en uhm.. zo'n grijs beest die iedereen tegenhoudt als je er tegenaan loopt. De rest is dacht ik allemaal voor jou. Bovendien weet je na een tijdje welke Pokémon wat voor aanval doet, en weet je dus als iemand anders bijvoorbeeld een Snorlax (die grote groene) heeft, je snel uit de weg moet gaan.Ik word ook helemaal gek van die pokemon die de hele tijd op het veld verschijnen.Ik weet dat ze verschijnen als je zo'n balletje hebt opgeraapt en weer weggegooid. Soms gooi ik er zelf ook weleens eentje perongeluk tijdens het button bashen... maar als ze eenmaal tot leven zijn gekomen heb je ook geen enkele manier meer om te zien of voor jou of de tegenstanders gevaarlijk zijn.
Zoals ik thuis al had gezegd: Je kunt zo meedoen met Smash Bros, maar voordat je het goed kunt ben je wel een tijdje verderMaar ik blijf het nog wel even proberen... misschien heb ik nog wat langer nodig voordat ik het echt doorkrijg.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik besteld al jaren bij lik-sang en als je voor global priority mail kiest kom je er 9/10 keer goed vanaf.Twee Dee schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:35:
Zijn er hier mensen die wel eens via Lik-Sang bestellen en vervolgens een BTW-heffing van de douane hebben moeten betalen?
Lik-sang is wat duurder (€78) maar heeft coolere kleuren () en als het goed is geen kans op een extra BTW-heffing omdat ze vanuit een Europees distributiecentrum leveren.
offtopic:
Ik heb tot nu toe 1 keer moeten betalen over een pakje maar dat was alweer 2 jaar terug.
Ik heb weer een nieuw personal record voor MKDD 
Luigi Circuit: 1'19"668
of je kijkt gewoon naar de kleur, de iets donkere paddo's maken je kleinCaptain N schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:15:
Van een paddestoel word je soms klein, en soms groot
Verwijderd
Hoe doe je dat in godsnaam... Mijn record is iets van 1,25! Ik speel het niet meer zo vaak, maar zo snel kan ik het gewoon NIET.. Wat doe ik fout?MaxBurn schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:51:
Ik heb weer een nieuw personal record voor MKDD
Edit: Nog een vraagje, in de startpost staat het spel Homeland, maar wat is er eigenlijk van dit spel overgebleven. Dit was namelijk wel een spel dat mij aantrok/aantrekt...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 13:36 ]
Ik las van de week nog dat dit spel binnenkort in Japan uitkomt. Het spel zal waarschijnlijk nooit buiten Japan uitkomen, daarom hoor je er niets over.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:34:
[...]
Hoe doe je dat in godsnaam... Mijn record is iets van 1,25! Ik speel het niet meer zo vaak, maar zo snel kan ik het gewoon NIET.. Wat doe ik fout?
Edit: Nog een vraagje, in de startpost staat het spel Homeland, maar wat is er eigenlijk van dit spel overgebleven. Dit was namelijk wel een spel dat mij aantrok/aantrekt...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Grrrr.... Daar ben ik BOOS om, omdat ik toch iets wil doen met mijn breedband adapter.MetroidPrime schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:51:
[...]
Ik las van de week nog dat dit spel binnenkort in Japan uitkomt. Het spel zal waarschijnlijk nooit buiten Japan uitkomen, daarom hoor je er niets over.
Ik heb eindelijk SSB:M(gekregen van een jongen die hem niet leuk vond)en ik ben er zo verslaafd aan. Ik was even wat cheats aan het doorlezen op internet, en het gewoon grappig om te zien, hoeveel mensen wel niet beweren dat ze Toad hebben, of dat ze Sonic en Tails hebben, en zelfs dat ze Paper Mario(!) hebben...
Ik heb SSBM inmiddels ook ontvangen en ga het zo eens proberen. Mijn huisgenoten waren gematigd positief, dus het zou geen geweldig spel zijn, maar ook niet ruk.
@Captain N: Ik zag dat je op Insidegamer ook "zaken" doet. Ik heb daar SMB2 daar geruild met Jalf. Jalf is echter niet te vertrouwen, hij zei dat het spel dat ik kreeg krasvrij zou zijn. Maar het tegendeel is waar, het spel zit onder de krassen. Ik denk ik waarschuw je alvast, want ik meende gezien te hebben dat je met hem in zee wilde gaan.
Als een spel het overigens niet meer doet, kun je het dan ruilen bij Nintendo? Daar je geen back-up mag maken, lijkt mij dat redelijk.
@Captain N: Ik zag dat je op Insidegamer ook "zaken" doet. Ik heb daar SMB2 daar geruild met Jalf. Jalf is echter niet te vertrouwen, hij zei dat het spel dat ik kreeg krasvrij zou zijn. Maar het tegendeel is waar, het spel zit onder de krassen. Ik denk ik waarschuw je alvast, want ik meende gezien te hebben dat je met hem in zee wilde gaan.
Als een spel het overigens niet meer doet, kun je het dan ruilen bij Nintendo? Daar je geen back-up mag maken, lijkt mij dat redelijk.
Verwijderd
Nou, niet dus.Button bashen is sowieso geen goed ding natuurlijk. Probeer die moves te gebruiken, die zijn er niet voor niks. Bovendien, als je een Pokéball gooit, kun je zien waar die terecht komt.
Jamaar ik bedoel. Als ik zo'n vuurspuwende pokemon maak, dan is het vuur dodelijk voor de tegenstander. Maar als hij zo'n vuurspuwer maakt is het vuur dodelijk voor mij. Maar dat beest ziet er dus hetzelfde uit of hij nou gevaarlijk of ongevaarlijk voor me is.Komt er dus daar een Pokémon, is 'ie van jou. Vrijwel allemaal zijn ze aan jou kant, behalve Explode (zo'n ronde bal die ontploft), Chansey (geeft aan iedereen eieren) en uhm.. zo'n grijs beest die iedereen tegenhoudt als je er tegenaan loopt. De rest is dacht ik allemaal voor jou.
Tsja. Om eventjes bij jou te spelen vond ik het inderdaad een leuk spel. Maar nu ik er hier mee zit... ik geloof toch niet dat dit echt iets is waar ik veel tijd in wil steken.Zoals ik thuis al had gezegd: Je kunt zo meedoen met Smash Bros, maar voordat je het goed kunt ben je wel een tijdje verderDat is een van de sterke punten van het spel!
Ze hebben dat dan in ieder geval goed weten te verbergen.Ik zou echt doorzetten want SSB:M is een zeer diepgaande fighter alhoewel het dat op het eerste gezicht niet lijkt.

Zelfs de code voor 250 sterren wil niet goed werken (hij zegt dat het al geregistreerd is, terwijl ik hier net 5 minuten geleden het kraslaagje eraf zat te krassen). Ik had toch beter Starfox Adventures kunnen kopen voor m'n 30 euro geloof ik.
Starfox: Adventures is nou ook niet echt een topspel te noemen hoor.
Ik vond em anders best koel en voor 30 eypo vind ik het wel een aanraderschnumi schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:03:
Starfox: Adventures is nou ook niet echt een topspel te noemen hoor.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Heb je er 5,5 uur over gedaan om daar te komen? Zo haal je die 80 uur wel jaVanitas schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:59:
[...]
Hmm, ik had zoiets alwel verwacht, maar waarom zetten ze er niet een wat meer geloofwaardig speelduur op?? Oh well, het is nog steeds veeeeel langer dan de gemiddelde games van tegenwoordig.![]()
Ik heb nu iets van 5,5 uur gespeeld, maar het is echt verslavend. Vanochtend ook ff spelen, k ff halfuur/3 kwartier spelen. Uiteindelijk heb ik 2+uur lopen spelen
spoiler:Ik zit nu in dat stuk na de eerste tempel, en ik moet met een boot ergens heen. Maar op een gegeven moment kom je lang zo'n mijn, waar die vrouw uit kwam die mn groepje wilde vermoorden. Dus ik versla haar, en ik ga die mijn in. Maar op het einde van die (kleine) mijn kom je een of ander uber skelet tegen. Die kan gewoon in een aanval 900 dmg doen. Dan ben ik dus gelijk dood.Kan je dat figuur eigenlijk wel gewoon verslaan. Of moet je daar heel wat meer ervaring voor hebben?? Zo lukt het me niet, ik heb het al iets van 10x geprobeerd.
Tesla Model Y RWD (2024)
Mwoah voor 30 euro is het inderdaad nog te doen. Het is grafisch wel een meesterwerk, nog steeds 1 van de meest indrukwekkende cube titels.Okyah schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:24:
[...]
Ik vond em anders best koel en voor 30 eypo vind ik het wel een aanraderMaarja, ik houd weer niet van MP....
Niet een gemiddelde smaak, dus..
Alleen het vechten is zeer lame en de puzzels worden naar een tijdje erg saai. Ook de flight missions voor zover die er zijn zijn niet goed gedaan.
Verwijderd
Tja, das echt balen voor je zeg!Bianca schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:54:
@noax: dat verhaal gaat in dit geval niet op, ik heb niet via de bank betaald maar via paypal.
Ik dacht ik recht van spreken had om te balen met mijn verlate zending die ik pas na dik 3 weken binnenkreeg.
*Waardeloos dat je bij The Wind Waker wanneer je een battle niet gehaald hebt je een deel weer helemaal overnieuw moet spelen.
Oke, mischien wel een beetje lui van me, maar zie het nut er niet helemaal van in.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 15:54 ]
Ik moet trouwens zeggen dat ik ook nog niet kapot ben van SSBM. Ik heb nog niet echt door wat er allemaal gebeurd en als ik tegen mijn huisgenoot vecht, dan zijn we nogal eens verbaasd over wie er als winnaar uit de bus komt. Een beetje verwarrend nog allemaal, maar ik begrijp van hier dat dat snel zal wennen. Dus ik probeer het nog
Ik kan je aanraden om als je gaat multiplayeren in Smash Bros te kiezen voor stock in plaats van time mode. Je krijgt dan 3 levens, en zodra die op zijn doe je niet meer mee. Vind ik veel leuker dan zoveel mogelijk anderen eraf beuken, en zorgt voor minder chaos
Maar echt hoor, Smash Bros heeft zoveel meer te bieden dan op het eerste gezicht lijkt. Het is zo ontzettend uitgebreid, en je kunt zoveel! Maar in het begin heb je dat niet door
En Surrounded, misschien dat het in dat Hyrule level moeilijk te zien is omdat het zo groot is, maar meestal kan je goed zien van wie een Pokeball gooit. Sowieso... je ziet toch wel of je een Pokeball hebt opgepakt? Zo ja, als je dan op A drukt, verschijnt jou Pokemon
Dus dan weet je dat die Charizard van jou is!
En Oscar, bedankt voor de tip! Hij had interesse in mijn SMB2 ook, maar die heeft 'ie dus inmiddels al
Trouwens... 10 seconden per potje? OF je speelt tegen een wel heeeeele makkelijke vijand, OF je gaat zelf binnen 10 seconden dood
Maar echt hoor, Smash Bros heeft zoveel meer te bieden dan op het eerste gezicht lijkt. Het is zo ontzettend uitgebreid, en je kunt zoveel! Maar in het begin heb je dat niet door
En Oscar, bedankt voor de tip! Hij had interesse in mijn SMB2 ook, maar die heeft 'ie dus inmiddels al
Trouwens... 10 seconden per potje? OF je speelt tegen een wel heeeeele makkelijke vijand, OF je gaat zelf binnen 10 seconden dood
[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 30-01-2005 16:33 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
tja....ik speel het sinds de cube uitkwam en vind het allemaal prima te volgen hoor 
gewoon een jaar of 3 spelen, dan lukt het je wel
gewoon een jaar of 3 spelen, dan lukt het je wel
Bedankt voor de tipCaptain N schreef op zondag 30 januari 2005 @ 16:32:
Ik kan je aanraden om als je gaat multiplayeren in Smash Bros te kiezen voor stock in plaats van time mode. Je krijgt dan 3 levens, en zodra die op zijn doe je niet meer mee. Vind ik veel leuker dan zoveel mogelijk anderen eraf beuken, en zorgt voor minder chaos![]()
Maar echt hoor, Smash Bros heeft zoveel meer te bieden dan op het eerste gezicht lijkt. Het is zo ontzettend uitgebreid, en je kunt zoveel! Maar in het begin heb je dat niet doorEn Surrounded, misschien dat het in dat Hyrule level moeilijk te zien is omdat het zo groot is, maar meestal kan je goed zien van wie een Pokeball gooit. Sowieso... je ziet toch wel of je een Pokeball hebt opgepakt? Zo ja, als je dan op A drukt, verschijnt jou Pokemon
Dus dan weet je dat die Charizard van jou is!
Hij heeft inmiddels wel voorgesteld om de ruil weer ongedaan te maken dan. Maar dan ben ik weer verzendkosten kwijt en ik weet niet wat hij inmiddels met SMB2 heeft uitgespookt. SSBM werkt wel, maar het is gewoon niet netjes. Als iemand tegen mij krasvrij zegt dan verwacht ik ook krasvrij. En niet onder de zgn "haarkrasjes" en wat diepere krasjes. Krassen zijn krassen in mijn ogen, en zo moeilijk kan het volgens mij niet zijn om die dingen krasvrij te houden, of de GC moet voor krassen zorgen. Bij CD's en DVD's heb ik er iig nooit last van dat er spontaan krassen opkomen.En Oscar, bedankt voor de tip! Hij had interesse in mijn SMB2 ook, maar die heeft 'ie dus inmiddels al
Verwijderd
Oh, had dat dan eerder gezegd!
Haha, ja zo is het inderdaad. Als ik de gewone singleplayer mode doe versla ik ze allemaal binnen 10 of 20 seconden. Of ik raak het overzicht weereens kwijt en ben zelf dood binnen 10 seconden. Ik heb nooit eens een lekker lang gevecht dat echt spannend wordt. Behalve die hand op het laatst, omdat die wat vaker geraakt moet worden duurt dat gevecht wat langer. Maar dat vind ik verder ook nogal een vervelende tegenstander.Trouwens... 10 seconden per potje? OF je speelt tegen een wel heeeeele makkelijke vijand, OF je gaat zelf binnen 10 seconden dood
En zo vreemd is het niet.
Maar goed, ik hou hem toch maar. Hopelijk begin ik op een gegeven moment ook een beetje de lol van het spel in te zien. Ik hoor bijna alleen maar positieve dingen over smash brothers, en al die mensen kunnen toch niet gek zijn.
Continu mini-boosten en schroom tactiek van 0-1-1 (1 per ronde dus, in de laatste bocht)Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:34:
[...]
Hoe doe je dat in godsnaam... Mijn record is iets van 1,25! Ik speel het niet meer zo vaak, maar zo snel kan ik het gewoon NIET.. Wat doe ik fout?
ach dat is bij de meeste gamecube spellen wel even wennen, vooral als je net een cube hebt zoals ik. ik zag ook alleen maar chaos in SSBM, maar idd tis gewoon wennen. net zoals in Timesplitters 2 bijvoorbeeld.
SSBM wordt hoe langer je het speeld hoe leuker
Double Dash kan ik ook voor geen meter. 1'23"00 ofzo, maar sneller lukt voorlopig niet. Ik speel het dan ook vrij weinig. Maar ik ben denk in de mand gelegd voor Snes. Daar heb ik in mijn goeie dagen nog wel eens onder de 1' 02"00 gereden op mario circuit.
mhh aan timesplitters 2 zou ik nooit kunnen wennen,Go4attack schreef op zondag 30 januari 2005 @ 19:46:
ach dat is bij de meeste gamecube spellen wel even wennen, vooral als je net een cube hebt zoals ik. ik zag ook alleen maar chaos in SSBM, maar idd tis gewoon wennen. net zoals in Timesplitters 2 bijvoorbeeld.
ik vind de controles echt zo.... irritant, ik weet niet.. misschien ben ik teveel bij mn N64 blijven hangen, maar ik vind het alles behalve fijn!
--MeAngry-- schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:31:
[...]
Heb je er 5,5 uur over gedaan om daar te komen? Zo haal je die 80 uur wel jaIk was daar na 3,5 uur al voorbij geloof ik
Maar inderdaad wel een verslavend en mooi spel
spoiler:
Ow ben ik zo langzaam dan.
Ik heb nu 6,5 uur gespeeld en ik zit net in een nieuwe stad als je met je bootje aankomt. En daar moet ik nu een nieuw flesje nogwat kopen.
Maar eigenlijk was heb ik nog veel langer gespeeld (1+ uur) want een als je met de boot wilt moet je met zn vrouw praten die een brief wilt versturen. Maar ze zei altijd hetzelfde, en bleef daar dus maar staan. Dus ik dacht dat ik daar niks meer komt doen. Dan maar naar het noorden over de brug. Man ik ben zowat de halve wereld over gelopen. Maar toen ging ik dood omdat de vijanden te sterk waren. Gelukkig had ik nog een save vlak naast dat dorpje.
Maar eigenlijk was heb ik nog veel langer gespeeld (1+ uur) want een als je met de boot wilt moet je met zn vrouw praten die een brief wilt versturen. Maar ze zei altijd hetzelfde, en bleef daar dus maar staan. Dus ik dacht dat ik daar niks meer komt doen. Dan maar naar het noorden over de brug. Man ik ben zowat de halve wereld over gelopen. Maar toen ging ik dood omdat de vijanden te sterk waren. Gelukkig had ik nog een save vlak naast dat dorpje.
Verwijderd
Om toch nog iets positiefs te zeggen over super smash bros... het heeft me in ieder geval geïnspireerd om eindelijk Earthbound (snes) maar eens echt te gaan spelen.
Ik had toen een hele zooi snes rpg's tegelijk gekocht, en de helft ervan nooit aan toegekomen om te spelen.
Wat een fantastisch spel zeg! Leuk dat zo'n tamelijk obscuur figuurtje (Ness) dan toch nog een hoofdrol krijgt in een allstar nintendo beat'em up als SSBM. Echt een bizar gevoel voor humor ook weer. "Pokey acted all innocent." Ik hou van Nintendo.
Ik had toen een hele zooi snes rpg's tegelijk gekocht, en de helft ervan nooit aan toegekomen om te spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 20:51 ]
Beetje offtopic maar volgens mij hebben zowel Captain N als Surrounded echt ontzettend veel games van Nintendo. Kunnen jullie niet "even"
alles op 1foto zetten
meerdere mag ook
Ik was vanmorgen in AC om half 11.. maar. kon nergens dat vrouwtje vinden die de knollen verkocht
hoe vroeg gaat zij eigenlijk wel
want zondagmorgen is toch de enigste dag dat ze er is ?
Ik was vanmorgen in AC om half 11.. maar. kon nergens dat vrouwtje vinden die de knollen verkocht
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
zondag's is ze toch echt te vinden..ze loopt random rondjes dus ...
Vanitas schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:13:
[...]
spoiler:Ow ben ik zo langzaam dan.Ik heb nu 6,5 uur gespeeld en ik zit net in een nieuwe stad als je met je bootje aankomt. En daar moet ik nu een nieuw flesje nogwat kopen.
spoiler:
Dat had ik dus de eerste keer gedaan, naar het noorden met die sterke vijanden. Ik had het wel overleeft (cool ben ik he
) en nadat ik daar boven 'alles' gedaan had, moest ik dus naar beneden via die boot over het meer, maar dat kan dan niet meer. Vervolgens moet je allemaal dingetjes doen in een speciale volgorde om het alsnog te kunnen (thank god voor internet). Eenmaal in Palmacosta aangekomen was ik megasterk en waren die paar levels vet makkelijk.
Nu ben ik op disc 2 alweer en begint het einde te naderen. Zit alweer bijna op 50 uur spelen. 
Verwijderd
Het valt nogal mee eigenlijk (vind ik zelfAap schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:39:
Beetje offtopic maar volgens mij hebben zowel Captain N als Surrounded echt ontzettend veel games van Nintendo. Kunnen jullie niet "even"alles op 1foto zetten
meerdere mag ook
Misschien wist je dit al, maar toch: De manier waarop het werkt met alle dieren die op bezoek komen is dat ze ergens op een willekeurige acre worden neergezet zodra het spel begint. En daar blijven ze dan ook zolang je nergens naar binnen gaat. Zodra je een gebouw (huisje, museum, postkantoor, nookington's... watdanook) binnenloopt verhuist die bezoeker naar een andere acre. Als je dat niet weet kun je elkaar heel lang blijven mislopen.Ik was vanmorgen in AC om half 11.. maar. kon nergens dat vrouwtje vinden die de knollen verkochthoe vroeg gaat zij eigenlijk wel
want zondagmorgen is toch de enigste dag dat ze er is ?
Maar als je gewoon even een rondje door het hele dorp maakt zonder ergens naar binnen te gaan dan moet je haar toch echt tegen komen. Joan is er elke zondag tot 12:00 uur precies.
Verwijderd
Ik moest ook ff flink wennen aan SSBM (nog steeds wel een beetje)
maar hij wordt echt steeds leuker
veel mogelijkheden maar ik vind niet alle onderdelen even leuk...
ik ben er echt nog niet goed in volgens mij want ik vind het op normal al erg moeilijk...
maar hij wordt echt steeds leuker
veel mogelijkheden maar ik vind niet alle onderdelen even leuk...
ik ben er echt nog niet goed in volgens mij want ik vind het op normal al erg moeilijk...

spoiler:
het enige wat ik lame vind is die lijpe handschoen aan het eind van de classic
het vergt wel wat skills, maar ik vind het gewoon geen leuk gevecht en erg eentonig omdat je niet alle moves kan gebruiken tegen 'm
het vergt wel wat skills, maar ik vind het gewoon geen leuk gevecht en erg eentonig omdat je niet alle moves kan gebruiken tegen 'm
Ik kan naast de Classic, Adventure en de Challenge mode ook zeker een gewone VS aanraden. Ook al zit je in je eentje achter de tv. Gewoon 3 computertegenstanders erbij gooien, en je hebt een leuk potje Smash Bros (wat als het goed is langer duurt dan 10 seconde
).
@aaaaaaaaaaaaap: Ik zal morgen even wat (oude) foto's online zetten. Ik heb ook geen digitale camera helaas. Voor overzicht van mijn collectie (op een stuk of 10 games, en alle hardware na) kan je HIER terecht.
@aaaaaaaaaaaaap: Ik zal morgen even wat (oude) foto's online zetten. Ik heb ook geen digitale camera helaas. Voor overzicht van mijn collectie (op een stuk of 10 games, en alle hardware na) kan je HIER terecht.
[ Voor 34% gewijzigd door Captain N op 30-01-2005 22:51 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
maakt het eigenlijk nog uit op welke moeilijkheidsgraad je die classic en adventure haalt..? want die beeldjes verschijnen gewoon op de tafel aan het eind...
de VS mode ga ik wel doen als ik al die classic en adventure heb gehaald met alle characters
wanneer je wat unlocked is me nog niet echt duidelijk...
de VS mode ga ik wel doen als ik al die classic en adventure heb gehaald met alle characters
wanneer je wat unlocked is me nog niet echt duidelijk...
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 22:59 ]
omfg! er stond een Nintendo DS Limited Vip pack op Nintendo.nl ;d
wel 1000 sterren + 189E.....duuuuuur
vraag me af of er nog iets bijzonders aan was..t was limited dus gok van wel
Verwijderd
het was DS + Mario 64 (niet de laatste versie) + MPH demo + WW touched demo + t-shirt dacht ik
maar ze waren best snel weg
Edit:
binnenkort weer nieuwe PC games...?
ik zie:
- MGS the twin snakes (3 maart)
- 007 Everything or Nothing (4 feb)
- HP Zwerkbal
- Fifa 2004
op dimplus bij de PC's maar nog niet gereleased
of was dit al eens gepost... ?
is er ergens een volledige PC game lijst te vinden?
Edit:
ik zie:
- HP Zwerkbal

- Fifa 2004
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 23:08 ]
De Amerikaanse versie van Mario 64 DSVerwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:01:
het was DS + Mario 64 (niet de laatste versie) + MPH demo + WW touched demo + t-shirt dacht ik
Ennuh, als je op hogere moeilijkheidsgraden Classic en Adventure uitspeelt krijg je meer trofeëen en zo. Ik moet ze zelf beiden nog steeds eens op de moeilijkste graad uitspelen... En vergeet je de challenges niet trouwens? Vind ik persoonlijk leuker dan Classic en Adventure
Mijn foto's op Flickr.
Die MGS TS, is al een poos te koop voor ik dacht 29,95 bij bart smit. Geen geld voor dat spel.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:01:
Edit:
ik zie:
- HP Zwerkbal![]()
- Fifa 2004
Jij bent er ook snel bij.MaxBurn schreef op zondag 30 januari 2005 @ 22:59:
omfg! er stond een Nintendo DS Limited Vip pack op Nintendo.nl ;d
Ik had er 1100 dus kon hem gelukkig net kopen
SM64 is trouwens niks speciaals aan. Tenminste, Nintendo had gezegd dat het gewoon de Amerikaanse versie is.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
ben weer eens druk opzoek naar de perfecte titel als volgende aanschaf (in de 30€ prijsklasse
)
ik zie dat th underground een 9.2 krijgt op ign en deel 2 maar een 8.3...?
ik dacht dat deel 2 veel beter zou worden dan 1
ik ga maar eens wat reviews lezen want THPS2 vond ik erg tof
edit: heeft iemand viewtiful joe al voor 30€ gespot
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 10:30 ]
Nintendo.nl ligt om de haverklap plat..vandaar dat ik ook zo laat in de catalogus kon kijken 
bah
bah
Jij kunt waarschijnlijk nog een account aanmaken, bij mij lukt dat geeneens...

Verwijderd
Bij bol.com had ik hem voor dertig euro gekocht.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:17:
Bij play.com voor zo`n 15 pond. Omgerekend nog geen €23Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:17:
Geen bijkomende kosten ook!
Iemand nog tips om DK Jungle Beat inc Bongos voor minder dan €53,- te krijgen?
GCshop.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
heb geen creditcard of heb je die niet nodig?Twee Dee schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:05:
[...]
Bij play.com voor zo`n 15 pond. Omgerekend nog geen €23![]()
Geen bijkomende kosten ook!
Bij GCShop betaal je €46,50 voor Jungle Beat zonder Bongo's.
Bij Play.com betaal je ongeveer €49 voor Jungle Beat met Bongo's.
Raad eens waar ik hem gepreorderd heb
Wel creditcard nodig bij Play.com (helaas?).
Maar voor PAL games is het echt wel de moeite waard om iemand te vinden met CC. Play is vaak echt de goedkoopste...
Om maar het aantal posts wat te beperken
Je moet bij Play.com altijd gewoon in Ponden afrekenen en je CC-maatschappij het geld laten omrekenen. Ik gebruik altijd de GWK-site.
[ Voor 42% gewijzigd door Twee Dee op 31-01-2005 11:39 ]
Bij mij geeft Play aan dat het 53,- is omgerekend, vandaar mijn 53Twee Dee schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:34:
[...]
Bij GCShop betaal je €46,50 voor Jungle Beat zonder Bongo's.
Bij Play.com betaal je ongeveer €49 voor Jungle Beat met Bongo's.
Raad eens waar ik hem gepreorderd heb
Wel creditcard nodig bij Play.com (helaas?).
Maar voor PAL games is het echt wel de moeite waard om iemand te vinden met CC. Play is vaak echt de goedkoopste...
Maar dat si dus de goedkoopste?
Verwijderd
Niet mijn favoriete winkel, maar bij dixons.nl is hij ook 50euro inclusief bongoOscar Mopperkont schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:28:
Iemand nog tips om DK Jungle Beat inc Bongos voor minder dan €53,- te krijgen?
Voordeel is wel dat je naar een winkel terugkunt als je Bongo's het snel zouden begeven. Ik weet niet hoe kwetsbaar ze zijn, maar je weet maar nooit!
Verwijderd
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/Viewtiful+Joe_NGC.htmlVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:17:
ben weer eens druk opzoek naar de perfecte titel als volgende aanschaf (in de 30€ prijsklasse)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 15:40 ]
Ze mogen de sterrencatalogus wel weer eens updaten met nieuwe dingen, nu is alleen die pokemon box er nog en wat t shirts
Hebben ze afgelopen donderdag net gedaan en die t-shirts staan er ook nog maar net een week of twee. Nintendo of Europe kennende zullen ze dat wel weer voldoende vinden voor het komende halfjaar.Bianca schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:35:
Ze mogen de sterrencatalogus wel weer eens updaten met nieuwe dingen, nu is alleen die pokemon box er nog en wat t shirts
Donderdag was toch alleen die DS erbij gekomen? Die was zo uitverkocht btw, ik wacht liever tot de DS in leuke kleurtjes uitkomt
Maar heb hier nog wat vipcodes liggen en nu wil ik ze spenderen ook
Verwijderd
Ik heb een vraagje, hoe slecht was de freeloader versie 1.04 vergeleken met de freeloader versie 1.06b aangezien de 1.04 versie op de website van dimensionplus staat aangeboden voor 9,99 euro
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 18:59 ]
Die dingen zijn echt oerdegelijk!Oscar Mopperkont schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:48:
Voordeel is wel dat je naar een winkel terugkunt als je Bongo's het snel zouden begeven. Ik weet niet hoe kwetsbaar ze zijn, maar je weet maar nooit!
1.04 werkt niet (goed) bij bepaalde spellen.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:59:
Ik heb een vraagje, hoe slecht was de freeloader versie 1.04 vergeleken met de freeloader versie 1.06b aangezien de 1.04 versie op de website van dimensionplus staat aangeboden voor 9,99 euro
Verwijderd
Volgende vraag dan maar, hoe krijg je het echt in godsnaam voor elkaar om die sandbag boven de vierhonderd meter te slaan...
spoiler:
Met Roy lukt het me net om 315.1 feet te slaan en met Yoshi, ben ik (via de ZEER frustrerende trappel manier, Down+A) tot 287.7 feet gekomen. Ik word er echt HELEMAAL gek van.... Mar het is zo verslavend

Dat hoef je denk ik niet meer in spoilers te schrijven hoor. Heel de wereld heeft ondertussen sandbag meppen al gehaald. Behalve jij dan... en surrounded natuurlijk...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Nou ja, voor Sourrounded heb ik dat gedaan om hem niet te verklappen dat je
Edit: Iemand zei daarnet dat je in vs. mode ook gewoon tegen de cpu kon vechten, maar hoe doe je dat... Via Tournement Melee of kan je dat ook anders instellen???
spoiler:
kan halen... Nou ja, het maakt ook niet meer uit, kheb net yoshi island gehaald en de Paper Mario trofee... Kan je nog meer halen???Roy
Edit: Iemand zei daarnet dat je in vs. mode ook gewoon tegen de cpu kon vechten, maar hoe doe je dat... Via Tournement Melee of kan je dat ook anders instellen???
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 20:47 ]
* Deddiekoel ook nietGolbeZeromus schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:34:
Dat hoef je denk ik niet meer in spoilers te schrijven hoor. Heel de wereld heeft ondertussen sandbag meppen al gehaald. Behalve jij dan... en surrounded natuurlijk...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
er zijn iets minder dan 300 trophys, dus ik gok dat je ze nog niet allemaal hebt ;p
Hey, ik heb dat ook niet gehaald.GolbeZeromus schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:34:
Wat zijn jullie nou allemaal voor nep SSBMers
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Lol, sandbag watte? Ik heb dat hele onderdeel nog nooit gedaan.GolbeZeromus schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:34:
Heel de wereld heeft ondertussen sandbag meppen al gehaald. Behalve jij dan... en surrounded natuurlijk...
Maar voor mij hoef je ook niet te spoileren hoor. Ik vind SSBM nou niet echt het soort epische verhaallijn spel waarbij ik niet van tevoren wil weten hoe het afloopt.
Ik heb het spel overigens helemaal niet meer aangeraakt sinds ik aan Earthbound ben begonnen. En voordat ik die uitheb zal Jungle Beat ondertussen wel te koop zijn... dus ik denk niet dat ik in de (nabije) toekomst nog veel smash bros zal spelen.
Sorry voor de late reactie trouwens maar...
Allemachtig!Maar ik ben denk in de mand gelegd voor Snes. Daar heb ik in mijn goeie dagen nog wel eens onder de 1' 02"00 gereden op mario circuit.
Maar na het weer een tijdje redelijk intensief gespeeld te hebben kan ik nu wel zeggen dat het niet alleen maar nostalgie is waarom ik zo enthousiast ben over SMK.
edit:
!!!! Het wereldrecord op Mario Circuit 1 is zelfs 0'59"48 zie ik nu. Mijn god... hoe is dat mogelijk?
(Jaja, het is echt het PAL-record)
!!!! Het wereldrecord op Mario Circuit 1 is zelfs 0'59"48 zie ik nu. Mijn god... hoe is dat mogelijk?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 00:04 ]
Ik ben nog steeds helemaal verslaafd aan ToS... vet goed 
Ik kom alleen niet meer aan mn andere games toe... en dat zal nog wel ff duren met een speeltijd van ruim 50 uur
Ik kom alleen niet meer aan mn andere games toe... en dat zal nog wel ff duren met een speeltijd van ruim 50 uur
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Surrounded, rukker, SMK was goed in zijn tijd maar als je nou es net zoveel tijd in MKDD prop als je deed met SMK dan snap je ook waarom MKDD veel meer getuned" is
(en ja ik vond SMK ook bruut en was er ook wel goed in
)
Ik heb trouwens (voor mij persoonlijk) weer een verschrikkelijk monsterrecord geboekt in MKDD.
1'06"933 op Baby Park w00t w00t
Ik heb trouwens (voor mij persoonlijk) weer een verschrikkelijk monsterrecord geboekt in MKDD.
1'06"933 op Baby Park w00t w00t
[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 01-02-2005 10:57 ]
Verwijderd
Lol, als je me dit een week of 2 geleden had gezegd was ik misschien nog geneigd om het met je eens te zijn. Ik snap ook wel dat mijn nostalgische jeugdherinneringen een spel mooier kunnen maken dan het in werkelijkheid was.MaxBurn schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:57:
Surrounded, rukker, SMK was goed in zijn tijd maar als je nou es net zoveel tijd in MKDD prop als je deed met SMK dan snap je ook waarom MKDD veel meer getuned" is(en ja ik vond SMK ook bruut en was er ook wel goed in
)
Maar ik zou zeggen, speel het gewoon maar weer eens een tijdje.
Waarom DD meer getuned is? Om het toegankelijker te maken schat ik.
Nee dan SMK.
(Oh, en de CPU spelers blijven met hun tengels van de rode schilden af.
rode schilden zijn echt ubersimpel te blocken (ook zonder powerups, ik heb er eens 4 vlak achter mekaar ontweken door miniturbos)
verder..blauwe sja...is niet mijn ding nee. Die kan je trouwens ook ontwijken door MT's
Verder ga ik er maar niet op in..zinloze discussie
verder..blauwe sja...is niet mijn ding nee. Die kan je trouwens ook ontwijken door MT's
Verder ga ik er maar niet op in..zinloze discussie
[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 01-02-2005 11:40 ]
Een van de grootste frustraties in SMK voor mij zijn JUIST die CPU players! Ze finishen altijd in precies dezelfde volgorde, afhankelijk van het personage dat jij hebt. En ze kunnen eindeloos die wapens gebruiken. Luigi altijd met z'n irritante ster.. AARGH! Als ik daar weer aan denk
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Maar, laten we eerlijk zijn, als je met MK op de SNES altijd als eerste eindigde en de rest niet was er geen moeite aan, omdat de tweede drie races erna toch wel een keer veel lager eindigde.Captain N schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:56:
Een van de grootste frustraties in SMK voor mij zijn JUIST die CPU players! Ze finishen altijd in precies dezelfde volgorde, afhankelijk van het personage dat jij hebt. En ze kunnen eindeloos die wapens gebruiken. Luigi altijd met z'n irritante ster.. AARGH! Als ik daar weer aan denk
Verwijderd
Het is mij nog nooit gelukt. Ja behalve als je een voorwerp snel kunt droppen natuurlijk. Maar door miniturbos? Ik kan me er weinig bij voorstellen. Je zou er eens een filmpje van moeten maken.MaxBurn schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:34:
rode schilden zijn echt ubersimpel te blocken (ook zonder powerups, ik heb er eens 4 vlak achter mekaar ontweken door miniturbos)
Haha, ja waarschijnlijk wel verstandig eigenlijk.Verder ga ik er maar niet op in..zinloze discussie
Ja dat is inderdaad wel vrij strict gedaan. Vaak zijn de laatste 2 cpu-rijders zo sloom dat ze op sommige circuits niet eens voorbij lap 1 komen.Een van de grootste frustraties in SMK voor mij zijn JUIST die CPU players! Ze finishen altijd in precies dezelfde volgorde, afhankelijk van het personage dat jij hebt.
Dat vind ik juist spannend. Als je vlak achter hem rijdt terwijl hij z'n ster gebruikt... een zenuwslopend spelletje om hem dan te passeren zonder tegen hem op te botsen. Dat vind ik een stuk leuker als plotseling vanachter geraakt worden door een rood schild waar niks tegen valt te doen (behalve als je maxburn heet).En ze kunnen eindeloos die wapens gebruiken. Luigi altijd met z'n irritante ster.. AARGH! Als ik daar weer aan denk
Waar ik me wel aan erger in SMK is het vermogen van de cpu's om dingen te ontwijken met een hoge sprong. Iets dat je zelf helemaal niet kan. Het is me al gebeurd dat ik een rood schild afvuur op iemand die voor me rijdt... die ontwijkt dat dan door zo'n sprong, en vervolgens komt het rode schild met een boog terug en wordt ik er zelf door geraakt!
hm..ik bedenk me net dat ik ECHT een spookhuis/baan mis in MKDD
(ja daar ben ik lekker op tijd achter ja..hahaha)
ps: Surrounded, zowel me stiefbroertje als me overbuurjochie kunnen rode ontwijken met miniturbo, terwijl die echt niet zo goed zijn. Ik zal wel een filmpie maken
Rode dodgen en Wheelie rijden, misschien nog blauwe dodgen erbij maar dat is redelijk ruk te doen.
ps: Surrounded, zowel me stiefbroertje als me overbuurjochie kunnen rode ontwijken met miniturbo, terwijl die echt niet zo goed zijn. Ik zal wel een filmpie maken
[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 01-02-2005 15:52 ]
Ik voel me toch wel eens een vreemde eend in de bijt als ik de laatste paar posts lees..
Ik vind mkdd echt niks aan.. (net als MP btw)
Magoed.. daarentegen vind ik RE4 en Jungle Beat wel heel vet
Ik vind mkdd echt niks aan.. (net als MP btw)
Magoed.. daarentegen vind ik RE4 en Jungle Beat wel heel vet
Iemand hier al mario power tennis gespeeld?
Echt een cool spel. Ik heb er samen met die freundin nu al wat aardig wat uurtjes in zitten. Het enige jammere is dat je niet als double aan een toernooi mee kan doen (of mis ik iets?). Dat zou de pret helemaal compleet maken.
Echt een cool spel. Ik heb er samen met die freundin nu al wat aardig wat uurtjes in zitten. Het enige jammere is dat je niet als double aan een toernooi mee kan doen (of mis ik iets?). Dat zou de pret helemaal compleet maken.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Mario Power Tennis staat al wel op mijn wishlist! Hoe is de multiplay? Lachen?
erg cool idd. Hij is heel erg makkelijk te spelen maar als je iets verder komt blijkt dat je in allemaal kleine dingetjes goed kan worden en dan wordt het echt leuk.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:19:
Minpunt is dat je niet als 2 player team aan het tournament gedeelte kan meedoen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ja ik weet het nog niet...Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:19:
Ik heb mario tennis al supppppper veel gedaan op mn N64
dus ik ben bang dat ik het net als SSB-M niet meer zo leuk vind op de cube (wat ik hier al een aantal paginas geleden gepost had)
Ik weet niet of het vernieuwend genoeg is om de oude M-tennis fans aan de cube te houden...
(i sure hope so... de multi was altijd erg spannend)
Aangezien jij je al bezig houdt met 400 meter. Hoe krijg je dat ding uberhaupt verder dan pakweg 25 meter???? Ik snap er echt geen drol van. Wat is het makkelijkst om mee te beginnen?Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:19:
Volgende vraag dan maar, hoe krijg je het echt in godsnaam voor elkaar om die sandbag boven de vierhonderd meter te slaan...spoiler:Met Roy lukt het me net om 315.1 feet te slaan en met Yoshi, ben ik (via de ZEER frustrerende trappel manier, Down+A) tot 287.7 feet gekomen. Ik word er echt HELEMAAL gek van.... Mar het is zo verslavend![]()
![]()
Dit topic is gesloten.