Het Grote Gamecube Topic Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:12:
De staffghosts doen het dus het hoort 100% in het spel. De makers deden het al.
Okee, dat is een goed punt. I stand corrected. :)
Maar voor mij persoonlijk vergalt het toch m'n spelplezier als ik op die manier moet gaan rijden (heb het gisteren een tijdje zitten proberen). Jammer dan hoor, dan maar niet meedoen aan de competitie. Het moet wel leuk blijven.
Wellicht met hoge uitzondering daargelaten maar er zitten checkpoints in F0GX dus dat kan niet
Ik denk dat hij daar rekening mee hield in het filmpje. Het was ook niet echt een piepklein rondje dat hij vloog, hij tuimelde echt een tijdje door de lucht heen langs alle hoeken van het parcours (blijkbaar om die checkpoints mee te pakken dus). Maar hij stond toch weer sneller voor de finish dan met een normale race ooit mogelijk was geweest. :p
Als je meedoet aan de officiele online rankings van F-Zero (met de passwords), is er volgens mij zelfs een minimumtijd per parcours ingebouwd. Precies om dit soort dingen tegen te gaan. Bijvoorbeeld dat tijden onder 1minuut20 niet geregistreerd worden. De echte hardcore-cheaters vlogen dan eerst 3 rondjes, en gingen vervolgens voor de finishlijn staan wachten totdat die limiet voorbij was.
snaken vond ik zelf meer skill maar goed dat is een andere discussie.
Je hebt wel gelijk. De makers hebben een keer gezegd dat het snaken een bewust ingebouwde techniek was. (Of ze wilden hun eigen fout niet toegeven natuurlijk. ;)) Maar voor mij hetzelfde verhaal als bij Mariokart... ik vind het gewoon niet leuk meer dan. Voor mij betekent een recht stuk in een racespel nog steeds dat je dan het gaspedaal (wel, de A-knop) keihard in kan drukken en heel snel kan gaan omdat je even niet af hoeft te remmen voor het sturen in de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:21:
Ik heb zojuist even gebeld met winkelwijs, mijn orders stonden in het orderoverzicht ook allemaal door elkaar (sommige games stonden er 3 keer in). Bleek dat er iets 'gigantisch fout' was gegaan met de database (duh). Volgens de beste man krijgt iedereen vandaag een e-mail met daarin de vraag of je de bestelling wilt annuleren (en geld terug gestort) of dat je de volle prijs wilt betalen...
Uiteraard zou ik niet zonder slag of stoot met zo'n onzinig voorstel akkoord gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hail videogamesplus.ca!! _/-\o_ _/-\o_

24 januari heb ik mijn Nintendo memorycard 1019 besteld en vandaag 27 januari heb ik hem al binnen!

Dat is 3 dagen!! 8) Denk dat ik vaker bij dit bedrijf wat ga bestellen. Zal ook eens een game preorderen kijken hoe lang dat erover doet. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:29

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:35:
[...]

Uiteraard zou ik niet zonder slag of stoot met zo'n onzinig voorstel akkoord gaan...
Zou je maar beter wel kunnen doen, tenzij je je eigen tijd vruchteloos zou willen verspillen ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 07:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:28:
[...]

Okee, dat is een goed punt. I stand corrected. :)
Maar voor mij persoonlijk vergalt het toch m'n spelplezier als ik op die manier moet gaan rijden (heb het gisteren een tijdje zitten proberen). Jammer dan hoor, dan maar niet meedoen aan de competitie. Het moet wel leuk blijven.
Het is gewoon pure gameplay ownage hoor.. Je begin gewoon met de bochten te oefenen en daarna komt de rest wel. Dit zat ook in MK64 (was moeilijker in MK64) dus in principe is dus de snes versie de enige die je echt interresant vind blijkbaar D: (getuige je icon hehehe) Misschien kom ik een keer langs, les geven =^o^=
Ik vind dit soort dingen juist bijdragen aan de houdbaarheid. Als het een kwestie van gas indrukken wordt dan vind ik er juist geen hol aan. Het zijn arcade games, geen sims. Als ik echt wil racen dan pak ik wel een Rally, F1 of DTM game.

met f0gx zijn er snaking en non-snaking ladders. spacelfying is aan regels gebonden, je KAN namelijk best eens van de grond komen (seconde ofzo), heb ik ook. Maar vliegen is verboden.

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 27-01-2005 10:49 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 00:07

rajackar

Blood Minister

Heeft iemand btw al wel eens geprobeerd een N64 game op z'n cube te starten met behulp van PSO?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:35:
Als er ergens op die site iets staat over "fouten voorbehouden" of "de consument kan geen rechten verlenen aan bla bla" of iets van die strekking, dan heb je weinig keuze denk ik.
Als zoiets er niet staat dan kan het nog interessant worden. :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
punt is dat zij bevestigd hebben surrounded. Maar goed ik zou ook niet moeilijk doen en inderdaad de boel annuleren (NADAT ik me geld binnen heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:49:
[...]

Als er ergens op die site iets staat over "fouten voorbehouden" of "de consument kan geen rechten verlenen aan bla bla" of iets van die strekking, dan heb je weinig keuze denk ik.
Als zoiets er niet staat dan kan het nog interessant worden. :p
Dat soort dingen geldt alleen tot het moment waarop de overeenkomst wordt gesloten. Net als in reclamefolders waarin staat "druk en zetfouten" voorbehouden. Die zin geldt natuurlijk niet meer als ik dan naar de winkel ga en daar het product voor die prijs zie staan en vervolgens naar de toonbank ga en zeg dat ik het product koop en afreken. Dat ze daarna naar magazijn lopen en zeggen, "ow sorry foutje...." Dan zijn ze te laat. Net als nu. Ik heb al betaald en ze hebben de order bevestigd door mij een mail te sturen. Ze zijn gewoon te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Oscar heeft wel gelijk, dan moeten ze maar niet automagisch bevestigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:53:
[...]

Dat soort dingen geldt alleen tot het moment waarop de overeenkomst wordt gesloten. Net als in reclamefolders waarin staat "druk en zetfouten" voorbehouden. Die zin geldt natuurlijk niet meer als ik dan naar de winkel ga en daar het product voor die prijs zie staan en vervolgens naar de toonbank ga en zeg dat ik het product koop en afreken. Dat ze daarna naar magazijn lopen en zeggen, "ow sorry foutje...." Dan zijn ze te laat. Net als nu. Ik heb al betaald en ze hebben de order bevestigd door mij een mail te sturen. Ze zijn gewoon te laat.
Voor een x-aantal jaren terug kreeg je het wel mee naar huis.
Tegenwoordig krijg je het onder die omstandigheden niet meer mee.

Dan moet je wel enorm schappelijk winkelpersoneel treffen.

Tja, over dat automatisch bevstigen, das natuurlijk wel een gaar verhaal.
Winkelwijs zegt dat ze te maken hebben met een storing.
Dat bevestigen leek anders geen enkel probleem te zijn :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:46:
[...]
Het is gewoon pure gameplay ownage hoor.. Je begin gewoon met de bochten te oefenen en daarna komt de rest wel. Dit zat ook in MK64 (was moeilijker in MK64) dus in principe is dus de snes versie de enige die je echt interresant vind blijkbaar D: (getuige je icon hehehe)
Maar daar heb ik ook nooit een geheim van gemaakt. :p

Super Mario Kart > Double Dash > Mario Kart 64

Maar ik vind MK:DD ook nog wel een interessant spel hoor. Gelukkig maakt de CPU nooit gebruik van zulke technieken, dus je kan heel goed van het spel genieten zonder de godganse tijd te moeten powersliden.
Misschien heb je wel gelijk, als ik het vaker zou spelen zou ik het allicht ook onder de knie krijgen. Maar als ik zin heb om te racen pak ik meestal F-Zero. :) En als ik zin heb om te karten zet ik meestal de SNES aan. :p
Misschien kom ik een keer langs, les geven =^o^=
Haha! Dat zou een leuke les worden. Als ik al je verhalen mag geloven. ;) Volgens mij ben je er zoveel beter in als ik dat het niet eens grappig meer is.
Ik vind dit soort dingen juist bijdragen aan de houdbaarheid. Als het een kwestie van gas indrukken wordt dan vind ik er juist geen hol aan.
Ik heb vroeger (op de snes vooral) samen met een vriend best heel veel race-spelletjes gehuurd. En daar ging het altijd zo. De bochten moest je gewoon zo goed mogelijk nemen (met zo min mogelijk snelheidsverlies), en op de rechte stukken maakte je dan kans om elkaar in te halen. Ik vond dat juist heel erg spannend eigenlijk. In die tijd waren de graphics nog niet zo smooth natuurlijk, dus je zat echt te turen of degene voor je soms weer een paar pixels groter werd. ;) Ah, mooie tijden waren dat.
met f0gx zijn er snaking en non-snaking ladders. spacelfying is aan regels gebonden, je KAN namelijk best eens van de grond komen (seconde ofzo), heb ik ook. Maar vliegen is verboden.
Dat is netjes. En af en toe kom ik inderdaad ook weleens los van de baan. Zelfs in F-Zero X gebeurde dat me al. Sterker nog, ik vind het nog steeds jammer dat je nu in GX op de cylinder-tracks niet meer echt van de banen af kunt vliegen. :p Als je op de N64 even niet oplette viel je soms gewoon de diepte in. In GX zijn die banen (die ik nog steeds briljant vind) wel een stuk makkelijker geworden. :( Zelfs als je ervan af stuitert wordt je altijd weer terug getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:50:
punt is dat zij bevestigd hebben surrounded.
Hm, ik heb er ook niet echt heel veel verstand van. Ik denk dat zij gewoon zullen zeggen dat die (foute) bevestiging ook onder de storing valt. Maar misschien sta je met zo'n bevestiging inderdaad wel in je recht, het zou best kunnen.
Over een paar weken staat Oscar Mopperkont naast Felix Meurders in Kassa? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
En toch moet er een keer een GC Topic meeting komen !!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MaxBurn schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:24:
En toch moet er een keer een GC Topic meeting komen !!!!!!!!!!!!!!
Die zijn er al geweest hoor. :P

Ik ben er zelf jammergenoeg nog nooit geweest terwijl ik al vanaf deel 1 hier post. :P Lijkt me best leuk maar is meestal te ver weg.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-10 14:48
Thijs schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:33:
idd, dat is gewoon een fout man. :) Donkey Kong: Jungle Beat + Controllers voor 25 euro? De inkoop is ongeveer 2 keer zo hoog, lijkt me stug dat ze even flink veel verlies gaan draaien.
Riiight, daarom verkoopt play.com ze ook voor 45 euro inclusief verzenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
dat is dan ook lang geleden :) Ook op kleine schaal gok ik (4-6 man?)
Leek me juist leuk met een stuk of 10 regulars ofzo wat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MaxBurn schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:40:
dat is dan ook lang geleden :) Ook op kleine schaal gok ik (4-6 man?)
Leek me juist leuk met een stuk of 10 regulars ofzo wat te doen :)
Idd lang geleden dat wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ik ben er pas sinds deel 38 of 39 ofzo :)
Is er iemand die redelijk centraal gelegen woont in NL ? :D

[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 27-01-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:09:
Hm, ik heb er ook niet echt heel veel verstand van. Ik denk dat zij gewoon zullen zeggen dat die (foute) bevestiging ook onder de storing valt. Maar misschien sta je met zo'n bevestiging inderdaad wel in je recht, het zou best kunnen.
Over een paar weken staat Oscar Mopperkont naast Felix Meurders in Kassa? ;)
Ik heb er wel wat meer verstand van, maar dit is redelijk nieuwe materie. Daar de ovk op internet tot stand is gekomen en ze dus dat artikel in hun AV hebben staan. De AV zijn denk ik wel op de juiste wijze "ter hand gesteld", anders zou je ze op grond daarvan kunnen vernietigen. Maar aannemende dat de AV dus van toepassing zijn dan nog denk ik niet dat dat ene artikel van toepassing is. Het artikel luidt als volgt:
3. Gebruiker kan niet aan zijn aanbiedingen en offertes worden gehouden indien de consument, naar termen van redelijkheid en billijkheid en in het maatschappelijk verkeer gangbare opvattingen, had behoren te begrijpen dat de aanbieding of offerte danwel een onderdeel daarvan een kennelijke vergissing of verschrijving bevat.
Nu heb ik even de zgn zwarte en grijze lijst bekeken om te kijken of deze voorwaarde wettelijk gezien wel mag en volgens mij mag het. Je kunt ze er niet aan houden om tegen die prijs de overeenkomst tot stand te laten brengen. In ons geval is er echter al sprake van een overeenkomst en deze hebben ze zelfs bevestigd. Dat ze dit automatisch doen is, lijkt mij, gewoon hun probleem. Een winkel kan zich ook niet beroepen op een niet capabele verkoper die een product met ietsjes te veel korting verkoopt.
Het is volgens mij te vergelijken met de bekende "druk en zetfouten" voorbehouden. Een winkel kan dus niet gebonden worden aan zijn aanbieding uit de folder als het een druk of zetfout betreft. Ga je echter naar de winkel en aanvaard je het aanbod en zij aanvaarden je betaling en bevestigen je order, dan kunnen ze zich niet meer gaan beroepen op een druk of zetfout. Dat hadden ze moeten doen toen je het aanbod aanvaarde.

Ik zal nog eens een docent van me mailen hoe die erover denkt :)

Heb inmiddels docent gemaild. Benieuwd of ze antwoord geeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-01-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmmm was dat van dat winkelwijs een 1malige actie? Want ik kijk nu weer en zie dat prijzen in een keer heel anders zijn :( wel jammer want wou best veel bestellen maar dat hoeft nu dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

WeAreLegion schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:06:
Hmmmm was dat van dat winkelwijs een 1malige actie? Want ik kijk nu weer en zie dat prijzen in een keer heel anders zijn :( wel jammer want wou best veel bestellen maar dat hoeft nu dus niet meer.
Als je een paar posts hierboven had gelezen had je geweten dat het volgens winkelwijs een grote fout was in de database vandaar die rare prijzen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
schnumi schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:44:
Hail videogamesplus.ca!! _/-\o_ _/-\o_

24 januari heb ik mijn Nintendo memorycard 1019 besteld en vandaag 27 januari heb ik hem al binnen!

Dat is 3 dagen!! 8) Denk dat ik vaker bij dit bedrijf wat ga bestellen. Zal ook eens een game preorderen kijken hoe lang dat erover doet. :)
Dan moet ik daar toch ook eens gaan bestellen want het ziet er niet meer naar uit dat ik mijn pakje van lik-sang nog ga krijgen :( Heb contact gehad met lik-sang en dat tracking nummer op de rekening staat daar ook maar als vulling en stelt niks voor. Dus het enige wat ik nog kan doen ik kijken of het bij de tpg ligt of de verzender van lik-sang. Videogamesplus.ca lijkt mij dan een goed alternatief voor de memorycard, die controller bestel ik dan wel weer een andere keer

Had trouwens tales of symphonia wel willen hebben voor die prijs van winkelwijs.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 23:28
Bianca schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:42:
[...]

Dan moet ik daar toch ook eens gaan bestellen want het ziet er niet meer naar uit dat ik mijn pakje van lik-sang nog ga krijgen :( Heb contact gehad met lik-sang en dat tracking nummer op de rekening staat daar ook maar als vulling en stelt niks voor. Dus het enige wat ik nog kan doen ik kijken of het bij de tpg ligt of de verzender van lik-sang. Videogamesplus.ca lijkt mij dan een goed alternatief voor de memorycard, die controller bestel ik dan wel weer een andere keer

Had trouwens tales of symphonia wel willen hebben voor die prijs van winkelwijs.nl :)
Ik had op dezelfde dag besteld bij Videogamesplus en Liksang en binnen een week kwam inderdaad mijn pakketje binnen van Videogamesplus en een week later van LikSang dus op zich valt het wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
ik wacht nu al bijna een maand op mijn pakje van lik-sang, dus veel slechter kan videogamesplus niet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik kreeg nu ook een mailtje van winkelwijs, dat ze de order niet kunnen uitvoeren, en sorry blabla... Naja, we konden het altijd proberen natuurlijk :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Winkelwijs probeert al terug te krabbelen:
Geachte Klant,

Tengevolge van een systeemfout zijn de prijzen van bepaalde producten gedurende een aantal uren niet correct, d.w.z. te laag, op onze website weergegeven. Ook ten tijde van uw bestelling was dit helaas het geval. Wij kunnen uw bestelling derhalve helaas, in deze vorm, niet uitvoeren. Hiervoor bieden wij u onze verontschuldigingen aan.

Indien de betaling van uw bestelling reeds is uitgevoerd, dan zullen wij het bedrag per omgaande terugstorten op uw rekening. Wij verzoeken u daartoe deze e-mail als reply/antwoord terug te zenden met vermelding van uw bank/girorekeningnummer.

Inmiddels staan de correcte prijzen weer op onze site. Indien u de door u gewenste artikelen alsnog wilt bestellen, dan verzoeken wij u vriendelijk een nieuwe bestelling te plaatsen.

Wij excuseren ons nogmaals voor het ongemak en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Winkelwijs.nl
Ik heb ze een mail teruggestuurd dat ik geen enkele reden zie om ze niet aan hun zijde van de overeenkomst te houden en dat ik dus niet akkoord ga met hun belachelijke voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@oscarmopperkont: ik ben wel benieuwd hoe dat af gaat lopen. :) Ik zou ook zeker niet akkoord gaan met hun voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Bianca schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:13:
ik wacht nu al bijna een maand op mijn pakje van lik-sang, dus veel slechter kan videogamesplus niet zijn :)
Ik wacht idd ook nog steeds op een pakketje van Lik-sang maar ik ben bang dat die niet meer komt. Zal ze eens mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bianca schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:32:
@oscarmopperkont: ik ben wel benieuwd hoe dat af gaat lopen. :) Ik zou ook zeker niet akkoord gaan met hun voorstel.
Ik ben ook benieuwd! Maar het grootste probleem blijft zoals eigenlijk altijd bij consumentenkoop dat je wel gelijk kunt hebben, maar het niet kunt krijgen. De enige manier om dan gelijk te krijgen is om naar de rechter te stappen. Hetgeen voor €15,- een beetje onzinnig is natuurlijk. Ik laat het er in ieder geval niet zomaar bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ja precies recht hebben is iets anders dan recht krijgen. Maar gewoon vol blijven houden en kijken wat ze dan doen, hou ons op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 10:59
Schweino schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:35:
[...]

Riiight, daarom verkoopt play.com ze ook voor 45 euro inclusief verzenden...
Play.com bevindt zich niet in Nederland, dus die inkoopprijzen zijn sowieso al anders. Volgens mij betalen ze daar ook veel minder belasting (weet ik niet zeker).

Edit: ik heb btw ook Beyond Good & Evil maar aangeschaft. Heb het nog maar een half uurtje gespeeld, maar valt toch beetje tegen. Het is eventjes spelen, filmpje, eventjes spelen, filmpje. Hopelijk wordt dat later nog anders.

[ Voor 24% gewijzigd door Thijs op 27-01-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
rajackar schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:47:
Heeft iemand btw al wel eens geprobeerd een N64 game op z'n cube te starten met behulp van PSO?
Nee, maar hopelijk komt daar binnenkort verandering in(Lik-Sang heeft eindelijk mijn SD-adapter verzonden). Wat ik wel weet is dat sommige N64 spellen niet werken op de Cube in verband met een tekort aan geheugen. Ik ben eerlijk gezegd meer geintresseerd in SNES/Genesis/Mame emulatie op de GC.

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 27-01-2005 15:26 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat ik dus niet akkoord ga met hun belachelijke voorstel.
Ha, lekker aggressief. :p Ik ben heel benieuwd hoe ze daarop zullen reageren. En of het helpt. En hoeveel mensen eigenlijk een bestelling geplaatst zullen hebben gedurende die uren dat het niet klopte. Zou nog een dure grap voor ze kunnen worden. Maar het was ook wel een stomme fout van ze. |:(
Leek me juist leuk met een stuk of 10 regulars ofzo wat te doen
Lijkt mij ook wel leuk. :)
*begint alvast te oefenen met mario kart*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:56:
Ha, lekker aggressief. :p Ik ben heel benieuwd hoe ze daarop zullen reageren. En of het helpt. En hoeveel mensen eigenlijk een bestelling geplaatst zullen hebben gedurende die uren dat het niet klopte. Zou nog een dure grap voor ze kunnen worden. Maar het was ook wel een stomme fout van ze. |:(
Het woord belachelijk gebruik ik hier, dat heb ik uiteraard niet gezegd in mijn mailtje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@oscarmopperkont, Ik wens jou heel erg veel succes! :)

@Bianca, hoe reageerde Lik-Sang op het contact dat jij met ze hebt gehad?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Stomme fout dan :) maar goed dan bestel ik hem wel bij VGP :) ook perfecte site. :) maar goed heb op moment ff geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 19:14
Als de mogelijkheid ontstaat om emu's op je GC te draaien ga ik denk ik wel zo'n Viper erin zetten (ervan uitgaande dat ik dan niet meer de PSO bug hoef te gebruiken) of anders zo'n datel ding haal. Hoewel de belangrijkste N64 inmiddels beschikbaar zijn (Zelda's en Mario64 op NDS) willik best Goldeneye of Perfect dark eens spelen. Ook een SNES emu voor super metroid zou niet vekeerd zijn!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@noax: lik-sang reageerde dat ze niks voor me konden doen. En dat ik dat tracking nummer niet kan gebruiken omdat dat bij global priority niet kan. Ze zeiden dat uit hun ervaring het pakje er 1 tot 3 weken erover doet. Ik had tegelijk met iemand anders hier van het forum besteld en ik dacht ergens gelezen te hebben dat diegene het vrij snel ontvangen had. En de vorige keer dat ik bij hun bestelde had ik het na 7 dagen in huis. Dus volgens mij ziet het er niet best uit, maar volgens lik-sang is deze tijd gewoon het 'peak season' qua verzendingen en is het druk bij de douane dus ik moet gewoon afwachten van hun. Maar stel dat het bij de douane lag had ik daar allang wat van moeten horen. Beetje afschepen wat ze proberen te doen dus..... slechte service van lik-sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-10 14:48
Thijs schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:42:
[...]

Play.com bevindt zich niet in Nederland, dus die inkoopprijzen zijn sowieso al anders. Volgens mij betalen ze daar ook veel minder belasting (weet ik niet zeker).
Geen belasting zelfs ;), daar heb je wel weer gelijk in. Jersey is namelijk een van de Kanaaleilanden, die net als de Canarische Eilanden, geen BTW kennen. Ze behoren overigens ook net als de Canarische Eilanden wel tot de EU (douanegebied, de Kanaaleilanden zijn geen EU grondgebied), maar weer niet het EU BTW gebied, wat betekent dat de douane hier ook importheffing mag vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:17:
Als de mogelijkheid ontstaat om emu's op je GC te draaien ga ik denk ik wel zo'n Viper erin zetten (ervan uitgaande dat ik dan niet meer de PSO bug hoef te gebruiken) of anders zo'n datel ding haal. Hoewel de belangrijkste N64 inmiddels beschikbaar zijn (Zelda's en Mario64 op NDS) willik best Goldeneye of Perfect dark eens spelen. Ook een SNES emu voor super metroid zou niet vekeerd zijn!
Super Metroid zei je? Er zijn momenteel al twee SNES-emulators voor de GameCube, de ene is een stand-alone applicatie maar is nog niet helemaal af(Super Metroid werkt wel) en de andere moet je onder GC-Linux draaien. De enige N64 emulator die er is is die van de Zelda bonusdisc, dus het is niet helemaal legaal om te downloaden. Ik wil zelf gaan kijken of ik een programmatje kan schrijven die de emulator op de bonusdisc patched en dan vanaf een SD-kaart een rom aan de emulator geeft(zodra ik de tijd ervoor heb).

Jij had toch al een SD-adapter? Dan kun je eigenlijk het beste een Action Replay kopen(tip: bestel hem niet bij CodeJunkies), je kunt ze voor €30-40 vinden. Zo'n Viper kost meer dan €70,- en van de MAX Drive Pro(€50,-) weet je maar nooit wanneer je hem eindelijk krijgt. Ik zie bijvoorbeeld nog steeds "Product not yet released" bij mijn order bij CodeJunkies staan, terwijl anderen hem al ontvangen hebben.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Voordeel van de Viper is dat ik meteen ook geen Freeloader meer nodig heb. Vind ik een erg groot voordeel.
Wat doet die MAX Drive Pro ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nu in de sterrencatalogus :P Nintendo DS VIP Pak. 190euro + 1000sterren en dan krijg je 3demo;s erbij. Wario Touch, Metriod Prime, Mario ds64 of hoe het ook allemaal precies heet :) gewoon even kijken op Nintendo.nl dus.

EDIT:
kom ik dit tegen op gamers.nl (gamer.nl)
Nintendo heeft op een persconferentie in Parijs de details omtrent de Europese launch van de Nintendo DS bekend gemaakt. Het apparaat zal in Europa op 11 maart in de winkels verschijnen en €149 gaan kosten. Net als in de Verenigde Staten zal een demo van Metroid Prime Hunters bij de DS geleverd worden. De prijs van games zal tussen de €29,95 en €39,95 liggen. Vooralsnog heeft Nintendo een tiental launchtitels bekend gemaakt:

- Asphalt Urban GT
- Ping Pals
- Pokémon Dash
- Polarium
- Mr Driller
- De Urbz : Sims in the City
- Project Rub
- Rayman DS
- Robots
- Spider-Man 2
- Sprung: The Dating Game
- Super Mario 64 DS
- Tiger Woods PGA Tour
- Wario Ware Touched!
- Zoo Keeper

Wanneer er meer details bekend worden omtrent de lancering van de Nintendo DS, dan lees je deze hier!
Beetje vaag, dat hij dan in de sterrencatalogus stuk duurder is.... al vind ik gamer.nl niet een je-van-het bron, want als je die posts daar leest.... rampzalig gewoon... allemaal +12 ofzo zijn die mensen O-)

[ Voor 73% gewijzigd door Dutchie! op 27-01-2005 19:43 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Aap schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:34:
Nu in de sterrencatalogus :P Nintendo DS VIP Pak. 190euro + 1000sterren en dan krijg je 3demo;s erbij. Wario Touch, Metriod Prime, Mario ds64 of hoe het ook allemaal precies heet :) gewoon even kijken op Nintendo.nl dus.
Ik denk dat die Mario 64 gewoon de volledige versie is. Volgens de Engelse Nintendo site is het een "pre-release version" oftewel het is een andere versie dan de uiteindelijke versie die in de winkel komt. Ik vermoed dat het gewoon een review-copy is die er bij zit. Reviewers krijgen wel vaker een "pre-release" versie voor een review. En natuurlijk heb ik hem meteen besteld. ;) Het grootste voordeel is natuurlijk dat je een DS een tijdje voor de lancering al zal hebben, zonder hem te hoeven importeren.
Deddiekoel schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:43:
Voordeel van de Viper is dat ik meteen ook geen Freeloader meer nodig heb. Vind ik een erg groot voordeel.
Wat doet die MAX Drive Pro ook alweer?
Het is een USB memory card waar je executables op kan zetten. Toen je "dat Datel ding" zei dacht ik dat je het daarover had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 12:45
Ik was ook van plan om de DS te importeren. Ga namelijk 25 Februari op vakantie en vind het wel leuk om hem dan te hebben. Ik kijk eerlijk gezegd wel op tegen importeren. De aanbieding vandaag kwam daarom goed uit. Het is mij alleen niet duidelijk wanneer je hem dan krijgt. Als ik vanavond betaal en bestel hoelang duurt het dan voor ik hem heb en is het de US versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
michielvz schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:50:
Ik was ook van plan om de DS te importeren. Ga namelijk 25 Februari op vakantie en vind het wel leuk om hem dan te hebben. Ik kijk eerlijk gezegd wel op tegen importeren. De aanbieding vandaag kwam daarom goed uit. Het is mij alleen niet duidelijk wanneer je hem dan krijgt. Als ik vanavond betaal en bestel hoelang duurt het dan voor ik hem heb en is het de US versie ?
Ik kon dat ook nergens vinden, maar het is misschien beter om dit in het DS topic te bespreken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:42:
Het is eventjes spelen, filmpje, eventjes spelen, filmpje. Hopelijk wordt dat later nog anders.
Ik herken dat helemaal niet trouwens. Er zitten wel filmpjes in, maar echt niet overdreven veel naar mijn mening. Bovendien vind ik het ook een leuk verhaal, én het wordt met veel humor gebracht. :) (m.a.w., ik vind de filmpjes altijd leuk ipv vervelend). Ik kan me het begin eigenlijk niet precies herinneren (is alweer een hele tijd geleden dat ik eraan begon), maar volgens mij zal het bij jou ook wel goedkomen als je het nog wat langer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
oh trouwens...ben net afgestudeerd op HBO BI, net als Willybubba :) Yaaay enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:47:
[...]

Nee, maar hopelijk komt daar binnenkort verandering in(Lik-Sang heeft eindelijk mijn SD-adapter verzonden). Wat ik wel weet is dat sommige N64 spellen niet werken op de Cube in verband met een tekort aan geheugen. Ik ben eerlijk gezegd meer geintresseerd in SNES/Genesis/Mame emulatie op de GC.
Ik heb net wel succesvol een genesis game gespeeld :)

N64 wil niet lukken terwijl dat helemaal niet moeilijk zou moeten zijn. Er gaat iig iets niet helemaal lekker.
Die snes emu moet ik nog proberen maar ik een beetje tegen zelf zompileren aan.
Als het goed is ligt één dezer dagen mijn MAx drive pro op de mat en zou het allemaal wat makkelijker moeten worden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:05:
[...]

Ik herken dat helemaal niet trouwens. Er zitten wel filmpjes in, maar echt niet overdreven veel naar mijn mening. Bovendien vind ik het ook een leuk verhaal, én het wordt met veel humor gebracht. :) (m.a.w., ik vind de filmpjes altijd leuk ipv vervelend). Ik kan me het begin eigenlijk niet precies herinneren (is alweer een hele tijd geleden dat ik eraan begon), maar volgens mij zal het bij jou ook wel goedkomen als je het nog wat langer speelt.
Ach ja, hij kostte 15 euro dus zo'n ramp vind ik het nou ook weer niet. Dat Nederlands is toch iets minder leuk dan ik dacht ook. :p Ik ga hem van het weekend wel spelen, zal er waarschijnlijk gewoon even aan moeten wennen. ;)

Heb ook een Game Boy Player gekocht samen met FF1&2. Erg cool om die RPGs te spelen. Binnenkort komen Metroid: Fusion en Zelda: Minish Cap er ook nog bij. :p Iemand nog andere tips voor de GBA?

@MaxBurn & Willy: feli. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
MaxBurn schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:06:
oh trouwens...ben net afgestudeerd op HBO BI, net als Willybubba :) Yaaay enzo
Congratz. Dan kan je nu wel de rol op je nemen als mijn personal coach. :P Ik zit nu in het 1e jaar van HBO Informatica (of hogere informatica, whatever you like...)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:32:
[...]
Iemand nog andere tips voor de GBA?
Metroid Zero Mission
Mario & Luigi Superstar Saga
F-Zero Maximum Velocity
Mariokart Supercircuit
Wario Ware
vond ik allemaal erg leuk :)
oh trouwens...ben net afgestudeerd op HBO BI, net als Willybubba Yaaay enzo
Hey, gefeliciteerd beiden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Is nu eigenlijk de GCN Wario Ware hetzelfde als de GBA Wario Ware?

En is Atsumaru Wario nu Wario Ware 2 trouwens? Misschien kan ik dit beter in het GBA topic vragen...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:44

Willybubba

Nut up or shut up.

Erhm, ik ben al zowat een jaar terug afgestudeerd hoor... maar bedankt in ieder geval :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 00:51:
Is nu eigenlijk de GCN Wario Ware hetzelfde als de GBA Wario Ware?

En is Atsumaru Wario nu Wario Ware 2 trouwens? Misschien kan ik dit beter in het GBA topic vragen...
Ja de GBA en Cube single player modes van Wario Ware zijn t zelfde, maar de Cube heeft een uitgebreide multiplayer mode, die op de GBA niet aanwezig is.

Atsumaru Wario is volgens mij een ander woord voor Wario Ware?, maar idd, dat kan je beter in het GBA topic vragen, weet het namelijk niet zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
een half jaar WillyB :P
Ik bedoelde ik heb nu tzelfde papiertje als wil :)

[ Voor 54% gewijzigd door Max|Burn op 28-01-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Leuk nieuws van IGN:
Nintendo Updates Patent
Amid rumors, Nintendo makes something official.
By Juan Castro

January 27, 2005 - Speculation on the upcoming successor for the GameCube, the Nintendo Revolution, has increased dramatically as of late. Rumblings came from the biggest online websites to the smallest of personal blogs, and everywhere in between. Nintendo has refused to comment on any of it. The secrecy shouldn't surprise anyone. Nintendo has always been notorious for remaining tight-lipped on every aspect pertaining to research and development of upcoming products. That's not saying everything stays hidden. Just ask the folks over at the U.S. Patent and Trademark Office. They grant public access to everything filed at its office, including patents concerning the Nintendo DS, GameCube and, yes, the Nintendo Revolution.

One such patent, originally filed by Nintendo Co., Ltd. (NCL) on July 21, 2004, received an update earlier today. Upon inspection, the patent describes a "game system" and "game program" capable of providing a substantially improved view of the action by employing new technologies. These technologies, which by admission are somewhat difficult to decipher given the nature of the document, sound like something altogether different from what we've seen in any game system thus far. Take, for example, one of the main objectives of these technologies: to prevent a fixation point from frequently moving.

A fixation point is whatever a gamer stares at most of the time when playing a game. Thing is, most games feature several of these fixation points, so developers have needed to devise methods of including every object on screen at all times. When this wasn't possible, the display needed to shift and prioritize objects according to the action. Developers accomplished this by zooming the image up or down, to help gamers re-focus their attention. Just look at any number of sports games. The camera invariably follows the soccer ball, baseball or football. The document argues that the constant change in perspective makes playing games tougher than it should.

The patent describes a technology that would prevent a fixation point from moving and prevent the display area from changing in size. Regardless of where a player sits, he (or she) would command a deep view of the happenings on screen. This would also carry over into multiplayer gaming, where multiple players would normally require multiple fixation points. The new set of technologies would eliminate the strain associated with split-screen gaming. In summary, this would all make for excellent game sessions thanks to unparalleled view of the display. Changing the way a gamer watches the action unfold on-screen would be pretty revolutionary, but again, it's to early to tell what precisly the patent is refering to.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/583/583217/nintendo-patents-new-technology-20050127054647245-000.jpg
Kinda looks like three mini-Links

We honestly don't know whether this information pertains to the Revolution, GameCube or even the next iteration of GameBoy. Regardless, it sounds mighty interesting. It serves to note that certain things in the document lead us to believe the described technologies aren't talking about a portable game device. Still, we can't be sure. The patent may in fact describe a piece of what Nintendo hopes will make the Revolution revolutionary. It certainly sounds that way, in any case. The new display technologies may also work in tandem with a peripheral that tracks players' movements. Of course, it could also be describing an already-released multiplayer game, such as The Legend of Zelda: Four Swords Adventures, which used a robust engine to help players keep track of the action.

Hell, there's really no way to know. At this point, Nintendo has left us little choice but to consider everything. And we have. We've spent countless hours speculating everything from a new PowerGlove to Full Body VR suits. Fully interactive holograms? Sign us up! Gyroscopic controllers? We're there. To be honest, pondering the capabilities of an upcoming game system is half of the fun of being a gamer. Only in the case of Nintendo, the wait is usually far tougher. But we'll keep waiting. And we'll take whatever morsel comes our way. Just as long as it's not another pseudo-sentient robot buddy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees het wel maar ik krijg het niet begrepen.
Kan iemand mij het uitleggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:29:
Ik lees het wel maar ik krijg het niet begrepen.
Kan iemand mij het uitleggen :?
Ik denk dat dat precies het punt is wat IGN ook probeert te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waar het in feite op neer lijkt te komen is dat ze afstappen van split-screen activiteiten en het steeds focussen op bepaalde focuspunten (zoals een bal of een speler) en gaan proberen de actie in één beeld te vatten (dus bal én speler op een scherm).

Op zich natuurlijk niet al te moeilijk, gewoon een punt in het midden van alle focuspunten als focuspunt gebruiken en vervolgens een schaling kiezen waardoor alles in het scherm past. De vraag is alleen wat hier zo nieuw aan is (er zijn wel meer games die dergelijke zaken al bieden) en of het voor een hoop games niet overbodig of zelfs niet gewenst is (bijv. een realistische racer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja johnny en daar is Nintendo nu voor om het wel te laten werken en om het wel vernieuwend te maken. ;)

Ben benieuwt ik zou met kapot lachen als straks op de E3 de revolution gewoon een normale opvolger blijkt te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Overigens zou een link naar het totale patent prettig zijn, zou er toch wat meer uit kunnen halen dan uit deze erg beknopte samenvatting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Kan iemand mij een tip geven hoe ik bij Zelda Wind Waker de Boss van de toren van de goden kan verslaan? Ik ben al een tijdje bezig en ik weet dit:
spoiler:
Met pijl en boog op de ogen in de hand schieten, vervolgens op de ogen van het hoofd, bommetje erin. Maar na dat een keer (of 2) gedaan te hebben kom ik niet van de handen af. Pijlen erop (hangende handjes), maar binnen notime zijn ze weer met z'n tweeen.

Kan ik alleen de pijlen gebruiken? Kan ik mijn health herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vectrex Dude schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:01:
Kan iemand mij een tip geven hoe ik bij Zelda Wind Waker de Boss van de toren van de goden kan verslaan? Ik ben al een tijdje bezig en ik weet dit:
spoiler:
Met pijl en boog op de ogen in de hand schieten, vervolgens op de ogen van het hoofd, bommetje erin. Maar na dat een keer (of 2) gedaan te hebben kom ik niet van de handen af. Pijlen erop (hangende handjes), maar binnen notime zijn ze weer met z'n tweeen.

Kan ik alleen de pijlen gebruiken? Kan ik mijn health herstellen?
spoiler:
pheww lange tijd geleden zeg. Kan je ook niet die grijphaak gebruik die je kan gooien? Je moet gewoon sneller zijn denk ik. :P En als je health wil restoren had je flesjes met toverdrank moeten meenemen. :) Of je moet even zoeken of er ergens hartjes in de buurt liggen

[ Voor 11% gewijzigd door schnumi op 28-01-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Drie keer raden wat er net tien minuten geleden bij mij door de brievenbus is gegooid.

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/MAXDrivePro.jpg

Het heeft zes(!) maanden geduurd voordat ik hem heb, maar ik zal straks wel even mijn bevindingen posten. Eerst even GC-Linux testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:34:
Drie keer raden wat er net tien minuten geleden bij mij door de brievenbus is gegooid.

[afbeelding]

Het heeft zes(!) maanden geduurd voordat ik hem heb, maar ik zal straks wel even mijn bevindingen posten. Eerst even GC-Linux testen.
Wat cool!!!!

Dan zal die van mij er ook wel liggen als ik thuis kom :)

HEERSCH!
johnnyv.nl schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:01:
Overigens zou een link naar het totale patent prettig zijn, zou er toch wat meer uit kunnen halen dan uit deze erg beknopte samenvatting :P
Ik kan het echte patent btw nog niet vinden. De updates zijn maar beschikbaar tot 25 jan. Een paar dagen wachten en dan moet je erbij kunnen.

[ Voor 29% gewijzigd door rajackar op 28-01-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[afbeelding]

Wat kun je met zo'n ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Weet iemand van U mischien een online shop waar ik de officiele Nintendo RGB/Scart kabel voor m'n Cube kan bestellen? Ben hier in de buurt alle shops afgegaan, en ze verkopen alleen van die goedkope prutkabeltjes.

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/scart.png

Ik wil een originele! :(

[ Voor 13% gewijzigd door ironx op 28-01-2005 13:17 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

www.nedgame.com

www.dimensionplus.nl

denk ik wel dat ze daar op voorraad zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Thank you schnumi _O_
NedGame heeft ze nog, bij dimplus is ie ook uitverkocht...

edit:

Wow, gisteren besteld nu al binnen! _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door ironx op 29-01-2005 13:48 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:17:
Leuk nieuws van IGN:

....Patent-verhaaltje.....

[...]
Ik weet niet waarom, maar dit doet mij een beetje denken aan een uitzending van het VARA-programma "De uitvinding". (Met die pino uit Jules Unlimited...)
Het ging toen onder andere over het bundelen van geluid, zodat je naast elkaar kon zitten en toch ongestoord je eigen muziek kon horen. Dit werd ook toegepast met het kijken naar een tv. Door verschillende kijkhoeken o.i.d. kon je verschillende programma's op hetzelfde toestel zien met het bijbehorende geluid, zonder dat je last van elkaar had.

Zal vast wel onzin zijn, maar op de site van dat audio-bedrijf http://www.atcsd.com/tl_hss.html staan rechtsboven bij de "technology benefits" bij het tweede puntje enigszins Iwata-achtige woorden :P

En ja, het lijkt mij ook vergezocht, maar je weet maar nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

[afbeelding]

Je moet toch de Pro hebben om er software vanaf te draaien?

Ben trouwens benieuwd hoe die MAX Drive de saves opslaat, en of dat compatible is met de andere USB memcard. Denket niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:18:
[...]

Ben trouwens benieuwd hoe die MAX Drive de saves opslaat, en of dat compatible is met de andere USB memcard. Denket niet :-(
Er zit ook een geel stickertje met PRO op het pakje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:18:
[...]

Het is ook de Pro versie, alleen is de verpakking hetzelfde als bij de normale versie. Het enige verschil is dat er een andere handleiding bijzit (van de Action Replay MAX Evo, het is dus de verkeerde handleiding :X ), een GameCube schijfje en een gele sticker op de verpakking met "PRO version" er op. Mijn eerste indruk is niet erg positief, ik heb alleen nog Linux draaiend weten te krijgen. Maar ik heb eerlijk gezegd nog niet zo heel veel programma's geprobeerd. Mocht het me lukken om straks een SNES rom te spelen, dan ben ik er al meteen wat positiever over. ;)

De saves van de MAX Drive Pro zijn niet uitwisselbaar met andere memory cards, maar dat zal veranderen zodra er een convertor utility is. Je kunt al wel saves overzetten naar het MAX Drive Pro formaat toe. Als je een save op de PC wilt gebruiken moet je hem trouwens wel eerst registreren in de database op de memory card met behulp van het GameCube boot schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:33:
...
De saves van de MAX Drive Pro zijn niet uitwisselbaar met andere memory cards, maar dat zal veranderen zodra er een convertor utility is. Je kunt al wel saves overzetten naar het MAX Drive Pro formaat toe. Als je een save op de PC wilt gebruiken moet je hem trouwens wel eerst registreren in de database op de memory card met behulp van het GameCube boot schijfje.
Als snes en nes roms draaien dan is dat wel heel vet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Hm..voor emulatie heb ik toch nog het liefst me Dreamcast :)
1200 genesis, 1100 snes, ??? nes roms en t draait allemaal als een speer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:33:
[...]

Het is ook de Pro versie, alleen is de verpakking hetzelfde als bij de normale versie. Het enige verschil is dat er een andere handleiding bijzit (van de Action Replay MAX Evo, het is dus de verkeerde handleiding :X ), een GameCube schijfje en een gele sticker op de verpakking met "PRO version" er op. Mijn eerste indruk is niet erg positief, ik heb alleen nog Linux draaiend weten te krijgen. Maar ik heb eerlijk gezegd nog niet zo heel veel programma's geprobeerd. Mocht het me lukken om straks een SNES rom te spelen, dan ben ik er al meteen wat positiever over. ;)

Ik ben wel heel benieuwd of SNES roms gaan lukken. Ik zal vanavond ook eens gaan rommelen (als het goe dis ligt ie op de mat als ik thuis kom) en mijn bevindingen posten.
Als je SNES aan de oraat krijgt hou ik je iig aanbevolen voor tips ;)
Mega Drive roms moeten geen probeleem zijn, die werken met de PSO hack ook al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whieeeh!!
vanochtend om 8 uur :( Super Smash Bros. Melee voor mn verjaardag gehad 8)
best moeilijk die besturing, dus veel wennen en oefenen
maar hij is wel tof 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:11:
whieeeh!!
vanochtend om 8 uur :( Super Smash Bros. Melee voor mn verjaardag gehad 8)
best moeilijk die besturing, dus veel wennen en oefenen
maar hij is wel tof 8)
Is het niet heerlijk, twee GC topics tegelijkertijd bijhouden?
Trouwens, je loopt achter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben een beetje aan het afkicken :+ best irritant 2 topics ja :P

ik geloof niet in achterlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:29

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik begin steeds meer uit te kijken naar Killer 7! De stijl heeft me nu echt te pakken. Ik ben alleen benieuwd hoe het uiteindelijk zit met de speelbaarheid. Is er ergens al wat bekend over hoe het speelt, of zijn er nog geen speelbare demo's geweest voor (p)review?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:23:
[...]

Ik ben wel heel benieuwd of SNES roms gaan lukken. Ik zal vanavond ook eens gaan rommelen (als het goe dis ligt ie op de mat als ik thuis kom) en mijn bevindingen posten.
Als je SNES aan de oraat krijgt hou ik je iig aanbevolen voor tips ;)
Mega Drive roms moeten geen probeleem zijn, die werken met de PSO hack ook al prima.
Het is al gelukt via GC-Linux. Super Metroid spelen met een Hori-pad is gaaf!
Die Mega Drive emulator is me nog niet gelukt. Ik krijg na het opstarten het menu-scherm en daarna blijft het scherm zwart. Ik ga zo nog even MAME proberen, ik wil The Simpsons Arcade Game aan de praat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hoezo 2 topics? Er is toch maar 1 topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:22:
[...]

Het is al gelukt via GC-Linux. Super Metroid spelen met een Hori-pad is gaaf!
Die Mega Drive emulator is me nog niet gelukt. Ik krijg na het opstarten het menu-scherm en daarna blijft het scherm zwart. Ik ga zo nog even MAME proberen, ik wil The Simpsons Arcade Game aan de praat krijgen.
Ik heb het dus nog helemaal niet aan de gang via GC linux. Kun je me daarover wat meer vertellen.
GC linux zelf lukt prima maar hoe krijg ik die rom bestanden en de config enzo naar de cube?

Dat probleem wat je bescrijft met die mega drive emulator had ik ook. Dat ligt volgens mij aan de rom die je gebruikt. Sword of vermillion deed het helaas niet maar kid chameleon deed het prima.
Misschien heeft het met games te maken die vroeger een save functie hadden :?

[ Voor 19% gewijzigd door rajackar op 28-01-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:30:
[...]

Ik heb het dus nog helemaal niet aan de gang via GC linux. Kun je me daarover wat meer vertellen.
GC linux zelf lukt prima maar hoe krijg ik die rom bestanden en de config enzo naar de cube?

Dat probleem wat je bescrijft met die mega drive emulator had ik ook. Dat ligt volgens mij aan de rom die je gebruikt. Sword of vermillion deed het helaas niet maar kid chameleon deed het prima.
Misschien heeft het met games te maken die vroeger een save functie hadden :?
Ik had er deze tutorial voor gebruikt. Het werkt best goed, alleen kan het geluid nog wel iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:40:
[...]

Ik had er deze tutorial voor gebruikt. Het werkt best goed, alleen kan het geluid nog wel iets beter.
Dat klinkt al iets duidelijker ja. Het ging bij mij mis omdat ik crossover op m'n cube zat en geen eigen DNS server oid had en ook geen internet sharing op dat moment.
Ik zal eens kijken of ik dat netjes langs mijn router kan laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
/me is happy
/me heeft net wario ware gekocht voor zn verjaardag (8feb), maar kon Eternal Darkness nergens vinden (nergens!!!!)

nu heb ik hem maar besteld maar ze weten niet of ze hem kunnen leveren (free record shop) weet iemand waar ik hem kan halen voor 15 euro???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:44

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:23:
Hoezo 2 topics? Er is toch maar 1 topic...
Ze posten beide ook op Fok! :)

Ik lurk daar alleen maar :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Fok! is verboden toegang voor de echte Tweakers he :7 Weet iemand nog waar je van die hori gamepads kan bestellen ? (stond dacht ik in dit topic dat iemand ze had)....

En zijn er eigenlijk ook controllers converters ? dus gamecube controller -tussenstukje- N64 controller. Dus dat je de GC controller op de N64 kan gebruiken... ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Aap schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 18:05:
Fok! is verboden toegang voor de echte Tweakers he :7 Weet iemand nog waar je van die hori gamepads kan bestellen ? (stond dacht ik in dit topic dat iemand ze had)....

En zijn er eigenlijk ook controllers converters ? dus gamecube controller -tussenstukje- N64 controller. Dus dat je de GC controller op de N64 kan gebruiken... ?
Ik zei dat ik er een had, het was zelfs op deze pagina. ;) Ik heb die van mij bij Nedgame besteld. Ik weet alleen niet of ze ze nog steeds hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:28:
/me is happy
/me heeft net wario ware gekocht voor zn verjaardag (8feb), maar kon Eternal Darkness nergens vinden (nergens!!!!)

nu heb ik hem maar besteld maar ze weten niet of ze hem kunnen leveren (free record shop) weet iemand waar ik hem kan halen voor 15 euro???
http://www.nedgame.com/ht...=&productid=0045496960056

Edit: laat maar, is een gebruikte versie...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:35:
@noax: lik-sang reageerde dat ze niks voor me konden doen. En dat ik dat tracking nummer niet kan gebruiken omdat dat bij global priority niet kan. Ze zeiden dat uit hun ervaring het pakje er 1 tot 3 weken erover doet. Ik had tegelijk met iemand anders hier van het forum besteld en ik dacht ergens gelezen te hebben dat diegene het vrij snel ontvangen had. En de vorige keer dat ik bij hun bestelde had ik het na 7 dagen in huis. Dus volgens mij ziet het er niet best uit, maar volgens lik-sang is deze tijd gewoon het 'peak season' qua verzendingen en is het druk bij de douane dus ik moet gewoon afwachten van hun. Maar stel dat het bij de douane lag had ik daar allang wat van moeten horen. Beetje afschepen wat ze proberen te doen dus..... slechte service van lik-sang
Thnx voor je reactie!
Zelf ben ik een tevreden klant van Lik-Sang maar de laatste keer dat ik bij Lik-Sang bestelde heb ik mijn game ook pas na een dikke 3 week in huis gehad.
Normaal gesproken heb je dat idd rond een week in huis.

Wanneer het bedrag nog niet van je rekening is gehaald dan kun je het toch laten blokkeren bij je bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Euhh ik heb dus ook een mail gestuurd en ik kreeg netjes een formulier meegestuurd wat ik in moet vullen en dan weer terug moet sturen.

Dan sturen ze dat op en kijken ze of ze het geld terug kunnen krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nooit problemen gehad met Lik-Sang. Maar net weer een bestelling geplaatst, dus we zullen zien hoe lang dat gaat duren. Als het echt zo'n drukke periode is als ze beweren zal het wel langer duren dan normaal.

Vanmorgen Beyond Good & Evil uitgespeeld. Heel erg cool, maar wel veel te korte game. :( Ik vond het einde ook qua verhaal nogal abrupt. Ineens allemaal hele interessante onthullingen tijdens het laatste gevecht. Ik zat me echt af te vragen: "wow als dit al zo stoer is, wat zal hierna dan allemaal nog komen?"... was het daarna gelijk afgelopen. :X Ik heb nog nooit een spel zo hard om een sequel horen schreeuwen als dit!

Maar goed... te kort, eigenlijk ook te makkelijk... maar voor zolang als het duurt heb je wel een hele goede game. :) Op een gegeven moment was er een soort van achtervolgingscene over de daken van die stad. Een heel leger achter me aan, ik sprong van dak naar dak. Om me heen vlogen de kogels en laserstralen heen en weer, gebouwen die aan het instorten waren... super gewoon. Het leek wel een tussenfilmpje, maar het was gewoon speelbaar. :9~
Pey'J is ook echt één van de grappigste personages ooit in een videogame. "Het is maar goed dat ik er nog ben, anders zou de hele boel hier in elkaar storten." *Ventilator valt van het plafond* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:15:
[...]

Thnx voor je reactie!
Zelf ben ik een tevreden klant van Lik-Sang maar de laatste keer dat ik bij Lik-Sang bestelde heb ik mijn game ook pas na een dikke 3 week in huis gehad.
Normaal gesproken heb je dat idd rond een week in huis.

Wanneer het bedrag nog niet van je rekening is gehaald dan kun je het toch laten blokkeren bij je bank?
Ik heb tot nu toe ook alleen maar positieve ervaringen met lik-sang, behalve deze keer dan. Ik heb met paypal betaald, dus ik had al op die site gekeken maar wat ik daaruit kon opmaken is dat je alleen je geld terug kan krijgen als je iets via ebay koopt. Ik ga ze morgen mailen dat ze dat formulier maar op moeten sturen om te kijken waar dat pakje gebleven is. Geld terug lijkt mij een moeilijk verhaal worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:10:
Nog nooit problemen gehad met Lik-Sang. Maar net weer een bestelling geplaatst, dus we zullen zien hoe lang dat gaat duren. Als het echt zo'n drukke periode is als ze beweren zal het wel langer duren dan normaal.

Vanmorgen Beyond Good & Evil uitgespeeld. Heel erg cool, maar wel veel te korte game. :( Ik vond het einde ook qua verhaal nogal abrupt. Ineens allemaal hele interessante onthullingen tijdens het laatste gevecht. Ik zat me echt af te vragen: "wow als dit al zo stoer is, wat zal hierna dan allemaal nog komen?"... was het daarna gelijk afgelopen. :X Ik heb nog nooit een spel zo hard om een sequel horen schreeuwen als dit!

Maar goed... te kort, eigenlijk ook te makkelijk... maar voor zolang als het duurt heb je wel een hele goede game. :) Op een gegeven moment was er een soort van achtervolgingscene over de daken van die stad. Een heel leger achter me aan, ik sprong van dak naar dak. Om me heen vlogen de kogels en laserstralen heen en weer, gebouwen die aan het instorten waren... super gewoon. Het leek wel een tussenfilmpje, maar het was gewoon speelbaar. :9~
Pey'J is ook echt één van de grappigste personages ooit in een videogame. "Het is maar goed dat ik er nog ben, anders zou de hele boel hier in elkaar storten." *Ventilator valt van het plafond* _/-\o_
Nou maar hopen dat die sequel er ooit komt. BG&E verkocht namelijk zeer slecht. Maarja dat deed het eerste deel van POP ook en die kreeg ook een vervolg dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
WTF!!! Pey'J een van de grappigste personages ooit in een videogame? Nee! NEE!! :D Ik erger me redelijk aan die gast. En het Nederlands gaat er bij mij gewoon niet in (ok, heb nog niet lang gespeeld maar toch). Maar dan nog... grappige personages in videogames zijn er tig van, Pey'J komt niet eens in de buurt! Ik noem Guybrush Threepwood en talloze andere grappige LucasArts characters. Zelfs de characters uit ToS vind ik een stuk grappiger, heck, zelfs MARIO vind ik nog grappiger. :+ Goed, duidelijk verschil van smaak dus. :p Ik ga binnenkort ook maar 's verder, ik kom nu om in de videogames. Ik heb Final Fantasy 1 & 2, BGE, Metroid Prime 2 staat nog steeds op pauze, HL2 ook, ToS ben ik mee bezig en ben nu WoW beta aan het downen. Gelukkig heb ik een relaxt rooster het komende kwartiel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:10:

Als je dat fimpje gezien hebt dat na de aftiteling komt, dan weet je dat er een vervolg komt. :)

[ Voor 2% gewijzigd door magnifor op 28-01-2005 21:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:23:
WTF!!! Pey'J een van de grappigste personages ooit in een videogame? Nee! NEE!! :D Ik erger me redelijk aan die gast. En het Nederlands gaat er bij mij gewoon niet in (ok, heb nog niet lang gespeeld maar toch). Maar dan nog... grappige personages in videogames zijn er tig van, Pey'J komt niet eens in de buurt! Ik noem Guybrush Threepwood en talloze andere grappige LucasArts characters. Zelfs de characters uit ToS vind ik een stuk grappiger, heck, zelfs MARIO vind ik nog grappiger. :+
Okee, ik geef toe dat die lucasarts spellen inderdaad wel erg grappig waren. (Day of the tentacle. _/-\o_). Maar komop... Mario?! Mario!?. :p Dat kun je gewoon niet menen. Noem me één (goede) grap die Mario ooit heeft gemaakt. Zelfs in de grappige mariospellen (de rpg's), is het nooit mario zelf waar je om moet lachen. Mario grappiger dan Pey'J... het spijt me zeer, maar dat slaat echt nergens op. ;)
Humor is verder inderdaad wel heel erg een kwestie van smaak natuurlijk. Ik ben blij dat ik er wel om moest lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:30:
Als je dat fimpje gezien hebt dat na de aftiteling komt, dan weet je dat er een vervolg komt. :)
Heb ik gezien. :)
Maar zoals al vaker is gezegd, het spel verkoopt gewoon heel slecht. :( (Vandaar ook dat het hier in NL gelijk al voor een budgetprijs uitkwam, en volgens mij heeft zelfs dat niet geholpen om de verkopen op te krikken). Het is wel duidelijk dat het spel is gemaakt met de gedachte dat er een vervolg op moest komen (twee vervolgen zelfs, geloof ik). Maar het moet voor een bedrijf ook wel zakelijk interessant blijven natuurlijk. Ze gaan niet nog twee spellen in elkaar zetten als ze bij voorbaat al weten dat er bijna niemand op zit te wachten.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.