Okee, dat is een goed punt. I stand corrected.MaxBurn schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:12:
De staffghosts doen het dus het hoort 100% in het spel. De makers deden het al.
Maar voor mij persoonlijk vergalt het toch m'n spelplezier als ik op die manier moet gaan rijden (heb het gisteren een tijdje zitten proberen). Jammer dan hoor, dan maar niet meedoen aan de competitie. Het moet wel leuk blijven.
Ik denk dat hij daar rekening mee hield in het filmpje. Het was ook niet echt een piepklein rondje dat hij vloog, hij tuimelde echt een tijdje door de lucht heen langs alle hoeken van het parcours (blijkbaar om die checkpoints mee te pakken dus). Maar hij stond toch weer sneller voor de finish dan met een normale race ooit mogelijk was geweest.Wellicht met hoge uitzondering daargelaten maar er zitten checkpoints in F0GX dus dat kan niet
Als je meedoet aan de officiele online rankings van F-Zero (met de passwords), is er volgens mij zelfs een minimumtijd per parcours ingebouwd. Precies om dit soort dingen tegen te gaan. Bijvoorbeeld dat tijden onder 1minuut20 niet geregistreerd worden. De echte hardcore-cheaters vlogen dan eerst 3 rondjes, en gingen vervolgens voor de finishlijn staan wachten totdat die limiet voorbij was.
Je hebt wel gelijk. De makers hebben een keer gezegd dat het snaken een bewust ingebouwde techniek was. (Of ze wilden hun eigen fout niet toegeven natuurlijk.snaken vond ik zelf meer skill maar goed dat is een andere discussie.