Het Grote Gamecube Topic Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:40:
[...]

:) Zie je wel, komt toch nog allemaal goed. ;)
Idd, alhoewel Halo mijn favo blijft, hebben Mario en Zelda een aparte plek in mijn hart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
magnifor schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:19:
[...]

Idd, alhoewel Halo mijn favo blijft, hebben Mario en Zelda een aparte plek in mijn hart. :)
mhh je voldoet niet aan de "het grote gamecube topic avatar beleid"
:+
ik zie daar de master chief, wil je er even een mario of zelda bij photoshoppen, zodat het elkaar opheft ;) :p

Goed besluit van je btw :)
maar als je de niuwe zelda niet wil missen moet je Windwaker ook spelen...
die is zooo vet :) (echt waar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht kan hij de chief een groene muts op geven of een snor ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wind Waker lag hier eerlijk gezegd een beetje onder het 'stof'.
Puur doordat ik geen cell shading liefhebber ben, dacht ik...

The Minish Cap op de GBA leek me ook eerst niet te boeien, qua graphics, maar dat bleek ook allemaal mee te vallen.
Van de Minish naar Wind Waker is eigenlijk maar een kleine stap.

Nu ik met beide games nog lang niet klaar ben heb ik starks wanneer de nieuwe Zelda uitkomt een perfecte aansluiting :)
Daar bij komt ook nog dat ik ATTP nog moet spelen, ook op de GBA.

Wat een Zelda tijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:01:
Wind Waker lag hier eerlijk gezegd een beetje onder het 'stof'.
Puur doordat ik geen cell shading liefhebber ben, dacht ik...

The Minish Cap op de GBA leek me ook eerst niet te boeien, qua graphics, maar dat bleek ook allemaal mee te vallen.
Van de Minish naar Wind Waker is eigenlijk maar een kleine stap.

Nu ik met beide games nog lang niet klaar ben heb ik starks wanneer de nieuwe Zelda uitkomt een perfecte aansluiting :)
Daar bij komt ook nog dat ik ATTP nog moet spelen, ook op de GBA.

Wat een Zelda tijden _/-\o_
Ja klopt, het zijn allemaal super spellen..
maar ik vraag me af hoelang dit zo gaat duren... (moest er even aan denken toen je zei welke games je nog allemaal moest/moet spelen)

Tot nu toe zitten er nog geen zelda's tussen die kut zijn, maar er moet wel wat vernieuwends in blijven zitten...
persoonlijk vind ik dat de N weer met iets groots moet komen (of veel, een van de 2) en niet zo lang "in de mode" houden zoals pokemon...

Its time for something big! (rede waarom ik denk ik geen DS ga kopen, omdat er nog niet echt iets speciaals voor te krijgen is...) blijf lekker op de cube hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
ixl85 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:35:
[...]

mhh je voldoet niet aan de "het grote gamecube topic avatar beleid"
:+
ik zie daar de master chief, wil je er even een mario of zelda bij photoshoppen, zodat het elkaar opheft ;) :p

Goed besluit van je btw :)
Ik ga morgen mijn Avatar bijwerken. Heb nu geen zin om op mijn vrije dag de "gekochte" versie van photoshop uit de kast te halen. ;)

Verder moet je niet vergeten dat Halo nog steeds mijn favo is en dat ook nog een tijdje zo zal blijven. :)
Ik ga de Zelda pack halen, dus dat komt wel goed. :)

[ Voor 14% gewijzigd door magnifor op 25-01-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:48
ixl85 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:03:
mhh de stick van de N64 was wel fijn, alleen er zat geen antislip rubber op (zoooo irritant bij een lang potje mario tennis!!)
en je kreeg cocaine vorming na verloop van tijd (dat witte poeder dat van de stick af kwam.... dat verneukte na verloop van tijd je hele stick...)
en de hangende stikjes... die niet meer konde bewegen :D
Mini Hori, da's mijn favoriete N64 controller:

Afbeeldingslocatie: http://oase.uci.kun.nl/~armand/schweino.com/consoles/DSC01362.JPG

Afbeeldingslocatie: http://oase.uci.kun.nl/~armand/schweino.com/consoles/DSC01363.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 19:14
Valt me op dat er nog geen reacties zijn over de Revolution geruchten. Zit natuurlijk weinig nieuws bij maar toch. Belangrijkste voor mij was wel dat ze lanceren met een Mario game. Ik denk dan ook dat die game Mario128 is en dat die dus ook niet meer op de Cube komt. Aangezien ik toch wel een Revolution ga kopen ben ik hier erg blij mee. Nintendo zegt zelf dat Mario128 weer eens ouderwets revolutionair gaat worden (en dat daarom nog niets over de game bekend is) en dat kan een nieuw systeem wel gebruiken. Wat me dan weer wel zorgen baart is dat er ook een Zelda game in de maak is. Als dat nl. waar is dan vrees ik voor de kwaliteit van een van de nieuwe Zelda's. Want de E3 Zelda zou nog op de Cube komen....
Hoedanook hoop ik dat de Revolution hard kont gaat schoppen en dat de massa eens gaat inzien dat Nintendo rokt zodat we niet meer hoeven te vresen dan 3rd party toppers als GTA en Pro Evo Soccer aan onze neus voorbij gaan!

Dan nog een ander nieuwtje waarvan is baalde: Capcom schijnt in de fininciele problemen te zitten. Ik zou het mooi vinden als Nintendo te hulp zou schieten en bijv een reclame campagne opstart voor RE4, zodat die game beter gaat verkopen. Of ze kunnen natuurlijk ook gewoon geld geven! Capcom is de laatste tjid zo lekker bezig dat ze daar niet voor mogen worden gestraft IMO.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Euhh Nintendo geeft RE4 in europa uit dus zullen ze zelf de reclame moeten regelen hier. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Schweino schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:42:
[...]

Mini Hori, da's mijn favoriete N64 controller:

[afbeelding]

[afbeelding]
Lief :> :+
ziet er heel cool uit!
schnumi schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:06:
Euhh Nintendo geeft RE4 in europa uit dus zullen ze zelf de reclame moeten regelen hier. :)
nouja...
Dus je zegt dat niemand het spel zal kenne ;)
het reclamebeleid van the big N is niet echt van het hoogste niveau...
Deddiekoel schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:04:
Valt me op dat er nog geen reacties zijn over de Revolution geruchten. Zit natuurlijk weinig nieuws bij maar toch. Belangrijkste voor mij was wel dat ze lanceren met een Mario game. Ik denk dan ook dat die game Mario128 is en dat die dus ook niet meer op de Cube komt.
Mhh ik heb hier nog nisk van mee gekregen... zal eens zoeken in dit topic (of je moet een leuk linkje voor me hebben)

[ Voor 10% gewijzigd door ixl85 op 25-01-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Dan nog een ander nieuwtje waarvan is baalde: Capcom schijnt in de fininciele problemen te zitten. Ik zou het mooi vinden als Nintendo te hulp zou schieten en bijv een reclame campagne opstart voor RE4, zodat die game beter gaat verkopen. Of ze kunnen natuurlijk ook gewoon geld geven! Capcom is de laatste tjid zo lekker bezig dat ze daar niet voor mogen worden gestraft IMO.
Ik heb een beter idee: Nintendo neemt eindelijk de beslissing om Capcom over te nemen. Er gingen drie jaar terug al geruchten dat Nintendo Capcom zou overnemen, maar dat is toen niet gebeurd. Het zou mogelijk de redding kunnen zijn van de RE-serie(vanwege een interne ruzie komt er misschien nooit een RE5).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag een tweedehands gamecube gekocht, met 2 controllers, 2 memorycards, 007 Agent under Fire, Mario Sunshine en Luigi's Mansion. Alles gewoon in goede staat, voor 72,50, dan heb ik toch wel een goede deal gedaan toch?

Wat zijn leuke race- en schietspellen (ala 007) op de GC, liefst onder de 30 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Shooter: Timesplitters 2
Racing: Burnout 2

:)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15:09

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba feliciteert MaxBurn met afstuderen

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Captain N schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:14:
Shooter: Timesplitters 2
Racing: Burnout 2

:)
Burnout 1 is vele male gekker!
veel ruwer!
ik vind 2 net alsof je aan het racen bent met plastic autotjes..
maar wel iets minder mooi...
but who gives a damn...

(burnout 1, level: the grid... ik heb volgensmij een van de beste tijden ooit gereden, kan iemand mij een internationale scoresite geven? of iemand hier zn tijd van the grid posten)

/edit
en Metriod prime 1
kickt kont (adventure/shooter)

[ Voor 6% gewijzigd door ixl85 op 25-01-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Valt me op dat er nog geen reacties zijn over de Revolution geruchten. Zit natuurlijk weinig nieuws bij maar toch. Belangrijkste voor mij was wel dat ze lanceren met een Mario game. Ik denk dan ook dat die game Mario128 is en dat die dus ook niet meer op de Cube komt. Aangezien ik toch wel een Revolution ga kopen ben ik hier erg blij mee. Nintendo zegt zelf dat Mario128 weer eens ouderwets revolutionair gaat worden (en dat daarom nog niets over de game bekend is) en dat kan een nieuw systeem wel gebruiken. Wat me dan weer wel zorgen baart is dat er ook een Zelda game in de maak is. Als dat nl. waar is dan vrees ik voor de kwaliteit van een van de nieuwe Zelda's. Want de E3 Zelda zou nog op de Cube komen....
Hoedanook hoop ik dat de Revolution hard kont gaat schoppen en dat de massa eens gaat inzien dat Nintendo rokt zodat we niet meer hoeven te vresen dan 3rd party toppers als GTA en Pro Evo Soccer aan onze neus voorbij gaan!

Volgens mij blijft alles rond de Revo. nog puur speculatie. En al die geruchten... "Vroeger" verdiepte ik me er ook altijd in, maar ik kan er niet weer echt warm van worden. Je weet toch niets zeker. Is alleen maar nutteloos tijdsverdrijf vind ik nu. Als we echt wat gaan zien ben ik van de partij :P.

Wat ikzelf graag zou zien in de Revo, is gewoon goed online kunnen gaan. En dan eindelijk eens online met zijn 64en tegelijk F-Zero'en! Volgens mij blijf ik daar dan in hangen tot 2078 (aannemend dat ze het over twee jaar uitbrengen) ;).

Wat ik zonet lees, is dat de camera in Mario 128 een hele nieuwe wending krijgt. Ben benieuwd. (Ga ik toch weer in op speculatie :P )

Van mij mogen ze ook een spel maken waarin Captain Falcon, Samus Aran en FoxMcCloud samenkomen. Cap en Samus zijn beide premiejagers en die huren dan FoxMcCloud in omdat ze al dat werk dat ze hebben niet samen kunnen opbrengen. En nee, ik heb het niet over SSBM.

GTA mag van mij gestolen worden eerlijk gezegd. Ik snap ook niet dat de 'massa' dit spel elke keer weer koopt. Ik bedoel, na twee uur in GTA3 rondgerend te hebben had ik het eigenlijk wel weer gezien. PES kan ik heel goed inkomen ;).En dat terwijl ik zelf geeneens van voetbal houd :P

Als dat waar is dat Capcom weinig knaken heeft zou dat wel flippen zijn. Samen met Konami zijn dat toch wel de meest stijlvolle 3rd parties die je je voor kunt stellen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:10:
[...]

Ja klopt, het zijn allemaal super spellen..
maar ik vraag me af hoelang dit zo gaat duren... (moest er even aan denken toen je zei welke games je nog allemaal moest/moet spelen)

Tot nu toe zitten er nog geen zelda's tussen die kut zijn, maar er moet wel wat vernieuwends in blijven zitten...
persoonlijk vind ik dat de N weer met iets groots moet komen (of veel, een van de 2) en niet zo lang "in de mode" houden zoals pokemon...

Its time for something big! (rede waarom ik denk ik geen DS ga kopen, omdat er nog niet echt iets speciaals voor te krijgen is...) blijf lekker op de cube hangen.
Van Zelda heb ik nog lang niet genoeg, Mario daarentegen is echt enorm uitgemolken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat Mario nog wel voor de Gamecube uitkomt... Dat zou wel erg vet zijn en die zou ik dan meteen gaan kopen. Want al word de serie uitgemolken, een nieuwe Mario gaat er altijd wel in :P :P :P !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mario128 (niet de final name ofzo) zou nog gewoon voor de cube komen. Althans, dat is het officiele statement van Nintendo. Lijkt me niet dat ze daar nu inene van zouden afwijken. Dus dat betekent > Nog een Zelda en nog een Mario voor de cube. Welnu, dat is toch geweldig? :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
Schweino, wil je me misscien bij msn toevoegen? ik wil wat dingetjes vragen over de ViperGC.

msn:
sdesigns [apenstaartje] home.nl

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Er is redelijk goed nieuws voor iedereen die een MAX Drive/MAX Drive Pro besteld heeft bij Codejunkies.com: Datel is (eindelijk) begonnen met het verzenden van de MAX Drive Pro. Iedereen die bij Codejunkies een nog niet geleverde normale MAX Drive heeft besteld, zal volgens een medewerker van Datel ook de Pro versie krijgen(het enige verschil tussen die twee is de meegeleverde bootdisc).

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 25-01-2005 21:58 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Die Pro kon toch ook SD cards slikken? Dat zou iig de versie zijn die ik wil.
1 Gb SD card si niet meer zo duur en die 1 gieg is bijna net zoveel als een GOD (Gamcube Optical Disc).
Wel weer typisch dat de echt koele producten van Datel weer vertraging oplopen. Neemt niet weg dat ze echt soepel spul kunnen maken. Freeloader is IMO een geniaal stukje software.

Edit: Ook wellicht interessant. Play.com heeft Pokemon Colosseum voor 29 euro...

[ Voor 13% gewijzigd door Deddiekoel op 25-01-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:13:
Die Pro kon toch ook SD cards slikken? Dat zou iig de versie zijn die ik wil.
1 Gb SD card si niet meer zo duur en die 1 gieg is bijna net zoveel als een GOD (Gamcube Optical Disc).
Wel weer typisch dat de echt koele producten van Datel weer vertraging oplopen. Neemt niet weg dat ze echt soepel spul kunnen maken. Freeloader is IMO een geniaal stukje software.
Je bent in de war met de MAX Media Player denk ik. Maar als je code via een SD kaart wil booten op de GameCube kan dat nu al. Het enige wat je ervoor nodig hebt is een Action Replay en een SD-card adapter(kun je ook zelf maken). Dan moet je een speciale Action Replay code invoeren zodat de Action Replay code vanaf een gepachte SD-kaart boot. Op gcdev.com kun je er meer info over vinden. Ik heb zelf momenteel zowel een SD-adapter als een MAX Drive Pro in bestelling staan, ik ben benieuwd welke er eerder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb toevallig een Nintendo SD card adapter. Kreng alleen nog nooit kunnen gebruiken. Dus ik zou het bijna kunnen kopen puur om dat ding te kunnen gebruiken.

Edit: Net alvast RE4 besteld voor 48 euro bij Play...Release 18/3/05 Can't wait

[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 25-01-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 07:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
oh my god..ik ben misselijk geworden van MKDD !
Heb wel een paar (voor mij althans) erg brute records gereden :D

1'43"865 op Daisy Cruiser (3 seconden van me oude tijd af!)
1'12"124 op Peach Beach

:D

[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 25-01-2005 22:46 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Valt me op dat er nog geen reacties zijn over de Revolution geruchten. Zit natuurlijk weinig nieuws bij maar toch. Belangrijkste voor mij was wel dat ze lanceren met een Mario game. Ik denk dan ook dat die game Mario128 is en dat die dus ook niet meer op de Cube komt.
Mario 128 komt nog gewoon op de GameCube:

Klik

en

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

magnifor schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:02:
[...]

Mario 128 komt nog gewoon op de GameCube:

Klik

en

Klik
Tja, zegt echt helemaal niets. Zolang er geen specifieke JAP release date is, is er nog niets zeker. Hij kan dus zeker nog op de Revo uitkomen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
GolbeZeromus schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:22:
[...]

Tja, zegt echt helemaal niets. Zolang er geen specifieke JAP release date is, is er nog niets zeker. Hij kan dus zeker nog op de Revo uitkomen.
Jep net als:

Starfox adventures
Doshin the giant
animal Crossing

Alleen gemaakt voor de Big old N64
maar kwamen niet meer
ik heb btw wel de screens van starfox op de N64 gezien, die zagen er toch goed uit voor de N64!

Tegenwoordig zie je het verschil helemaal niet meer zo goed...
Ik bedoel: bij de N64 zag je echt veel verschil tussen bijv pilot wings of mario64 en bijv conker-nogwat (van rare) en Perfect dark (of PD en Golden eye)

Als je de launchtitles van de cube pakt (waverace, luigi's mansion, pikmin was ook vroeg) dan zie je het verschil minder goed...
hoe zou dat komen? is de drang naar "mooier" een beetje weg aan het gaan?
(kijk naar de mario party reeks... echt gave games hoor... maar het ziet er al 10 jaar (nou ok 4) hetzelfde uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
ixl85 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 00:33:
Starfox adventures
Doshin the giant
animal Crossing

Alleen gemaakt voor de Big old N64
maar kwamen niet meer
ik heb btw wel de screens van starfox op de N64 gezien, die zagen er toch goed uit voor de N64!
Ik heb Doshin hier liggen voor m'n 64DD, waar 'ie ook voor gemaakt was :) Evenals deel 2 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 26-01-2005 00:36 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ixl85 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 00:33:
[...]
Starfox adventures
Doshin the giant
animal Crossing
Zowel Doshin The Giant als Animal Crossing is op de N64 uitgebracht. Eternal Darkness, Resident Evil 0 en Cubivore zijn echter wel spellen die voor de N64 gecancelled zijn en later wel op de GameCube zijn uitgebracht.

EDIT: Even twee voorbeelden van verschillen tussen de N64 en GameCube versies(met mogelijke spoilers!).

Eternal Darkness 64
Eternal Darkness GC

Resident Evil 0 64
Resident Evil 0 GC

[ Voor 31% gewijzigd door MetroidPrime op 26-01-2005 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
MetroidPrime schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 00:48:
[...]

Zowel Doshin The Giant als Animal Crossing is op de N64 uitgebracht. Eternal Darkness, Resident Evil 0 en Cubivore zijn echter wel spellen die voor de N64 gecancelled zijn en later wel op de GameCube zijn uitgebracht.
Damn... right doshin wist ik eigelijk wel..
maar animal crossing?
neee toch, die was toch gecancelled.... mhh.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ixl85 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 01:02:
[...]

Damn... right doshin wist ik eigelijk wel..
maar animal crossing?
neee toch, die was toch gecancelled.... mhh.. :?
Van http://ign64.ign.com/articles/324/324402p1.html?fromint=1
Although released in Japan on N64, Nintendo's communication game never made it out in the US. Hopefully Nintendo will remedy this by releasing the GameCube port of the title worldwide. Though not a huge graphical upgrade, Animal Forest + on GameCube offers more game features, more events, and even GBA connectivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nog een kleine aanvulling: Animal Forest is dus de N64 versie, Animal Forest + (buiten Japan Animal Crossing genaamd) de Gamecube versie :)

Nog even een linkje met een paar (kleine) plaatjes en wat info voor je gezocht: http://www.planetnintendo.com/animalcrossing/games.shtml :)

[ Voor 34% gewijzigd door Captain N op 26-01-2005 01:28 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
ow your right!
tja IGN vind ik een beetje eng (vroega... was het nog ok, maar since je moet betalen is het er niet op vooruit gegaan)

Ow btw Animal Leader (zoals op de IGN site) heet ook wel Cubivor
dat is echt een vet spel (het is extreem vierkant, maar echt leuk om te doen (maar het is geen spel waar je +50 uur achter zit :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaan er ook savegames van The Wind Waker?
Ik zit vast gelijk in het begin v/h level.

Ben bijna een dag ermee bezig maar het lukt me met geen mogelijkheid.

spoiler:
Ik ben opzoek naar mijn zwaard dat ik ben verloren nadat ik ben gelanceerd van dat schip. Nu moet ik langs 1 bewaker maar dr loopt me continu dat paarse rotbeest voor de voeten. Continu gooit dat kreng mijn vermomming (die ton) van m'n hoofd. Wanneer ik dat zwaard nu zou hebben was dat beest nu beleg tussen mijn brood. Kom ik er dan eindelijk es bijna langs dan gaat het wel op een andere manier fout. Het frusterende is dat je dan weer helemaal opnieuw naar die locatie moet.Zo frusterend als dit heb ik Zelda nog nooit ervaren.

Dit stukje zou ik graag willen overslaan in het spel, heb het er wat dit gedeelte betreft even helemaal mee gehad. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:22:
[...]

Als zowel Reggie als Miyamoto zeggen dat het op de NGC komt, dan mag je aannemen dat Mario 128 gewoon op de Cube gaat verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:51:
Er is redelijk goed nieuws voor iedereen die een MAX Drive/MAX Drive Pro besteld heeft bij Codejunkies.com: Datel is (eindelijk) begonnen met het verzenden van de MAX Drive Pro. Iedereen die bij Codejunkies een nog niet geleverde normale MAX Drive heeft besteld, zal volgens een medewerker van Datel ook de Pro versie krijgen(het enige verschil tussen die twee is de meegeleverde bootdisc).
EINDELIJK!!!

Bestelling is pas in juni geplaatst oid :O

Ik kan niet wachten om hier eens lekker mee gaan te expirimenteren.

* rajackar danst rondjes om z'n laptop :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-10 14:20

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 09:07:
Bestaan er ook savegames van The Wind Waker?
Ik zit vast gelijk in het begin v/h level.

Ben bijna een dag ermee bezig maar het lukt me met geen mogelijkheid.

spoiler:
Ik ben opzoek naar mijn zwaard dat ik ben verloren nadat ik ben gelanceerd van dat schip. Nu moet ik langs 1 bewaker maar dr loopt me continu dat paarse rotbeest voor de voeten. Continu gooit dat kreng mijn vermomming (die ton) van m'n hoofd. Wanneer ik dat zwaard nu zou hebben was dat beest nu beleg tussen mijn brood. Kom ik er dan eindelijk es bijna langs dan gaat het wel op een andere manier fout. Het frusterende is dat je dan weer helemaal opnieuw naar die locatie moet.Zo frusterend als dit heb ik Zelda nog nooit ervaren.

Dit stukje zou ik graag willen overslaan in het spel, heb het er wat dit gedeelte betreft even helemaal mee gehad. :(
Hehe als je nu al vast zit heb je nog een zware, lange weg te gaan man.
spoiler:
Let op de muziek en probeer eens stil te staan als iemand naar je kijkt.. Niet kijken = gaan ! net als in de (teken)films)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
magnifor schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 09:23:
[...]
Als zowel Reggie als Miyamoto zeggen dat het op de NGC komt, dan mag je aannemen dat Mario 128 gewoon op de Cube gaat verschijnen.
Hmmm, mijn voorkeur gaat uit naar de Revo dan. Wat ik al zei over Zelda. Als de Revo volgend jaar uitkomt dan komen er twee Mario games in korte tijd. Een van die twee games zal dan revolutionair zijn en de ander niet. Dus ik hoop dat Zelda op de Cube komt en Mario op de Revo...

Dalijk krijg je een Revo versie van de Mario128 game op de Cube. Lekkere launchtitel dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/offtopic

Wie had ook alweer dat progje waarmee ik kan zien of een site wijzigd en waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Het is eigenlijk best wel knap dat er nog helemaal niks bedenk is over Mario 128.
Ik bedoel, als het echt zo revolutionair is als ze zeggen, dan zullen toch wel sommige medewerkers iets met de wereld willen delen. }) Niet dat dat een goed zaak is, integendeel. Maar bij de meeste spellen lekken wel dingen uit, eigenlijk kan ik zo geen (gehypte) titel bedenken waarbij wel alles geheim is gebleven, totdat ze besluiten dat het naar buiten mag that is.

@Deddiekoel:
Volgens mij klopt je sig niet. Hoe kan dat nou, PoP:WW most wanted, boven RE4. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 26-01-2005 12:33 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15:09

Willybubba

Nut up or shut up.

Maar bij de meeste spellen lekken wel dingen uit, eigenlijk kan ik zo geen (gehypte) titel bedenken waarbij wel alles geheim is gebleven, totdat ze besluiten dat het naar buiten mag that is.
Half Life 2. Dat is pas gaan lekken nadat ze naar buiten hadden gebracht er uberhaupt mee bezig te zijn ;)

Verder ben ik nu bezog met ToS. Is toch wel zeer verslavend :) ben nu op weg naar Asgard. Zit dus dankzij ToS nog steeds op hetzelfde punt in MP2: de Spider Guardian die nieteens moeilijk is maar ik heb nu ff geen zin die in elkaar te gaan bossen :)

Verder kan ook ik niet wachten op RE4. Maar ik zal wel moeten :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Mensen, mijn aangepaste Avatar. :)

<-------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

magnifor schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:57:

<-------------
Hehe. Welke games heb je nu al trouwens? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<-------------
/me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:12:
[...]

Hehe als je nu al vast zit heb je nog een zware, lange weg te gaan man.
spoiler:
Let op de muziek en probeer eens stil te staan als iemand naar je kijkt.. Niet kijken = gaan ! net als in de (teken)films)
Dit had ik wel begrepen, ging me meer om de 'gevoeligheid' (type adhd) van die paarse achtige rat.
Maar goed, ik ben eruit, thnx voor je reactie/hulp!
Bleek dat ik rondjes aan het lopen was, had namelijk een afslag gemist. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
schnumi schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:01:
[...]

Hehe. Welke games heb je nu al trouwens? :)
Mijn game collectie. :)

http://users.ign.com/collection/bary_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vanitas schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:31:
@Deddiekoel:
Volgens mij klopt je sig niet. Hoe kan dat nou, PoP:WW most wanted, boven RE4. ;)
Puntje, meteen maar eens aanpassen. Moet ik wel zeggen dat ik gisteren MP2:E uit heb gespeeld (76%) en nu dus eindelijk Pop:WW kan gaan kopen. Maar RE4 is wel meer wanted. Hij staat lekker in de pre-order.

Dan nog even een heel schraal verzoek. Ik heb geen tijd om MP2:E helemaal uit te pluizen en dus 100% uit te spelen maar ik ben wel benieuwd naar het 100% filmpje. Weet iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85

<-------------
Now thats what i'm talking about :)
* ixl85 gets some cake and haves a party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Toen ik die link zag ging er ergens achter in mijn hoofd een belletje rinkelen. Was jij niet die gast die in "Het Grote GameCube Topic Deel 43" (onder een andere username) kwam roepen dat de GameCube kiddy was en dat zelfs volwassen spellen op de GameCube zoals Resident Evil en Metal Gear Solid kiddy aanvoelden alleen omdat ze op de GameCube waren uitgebracht? ;) (Dit is niet als flame ofzo bedoeld, ik ben gewoon nieuwsgierig)

Als jij het niet bent, mijn excuses. Dan heb jij en die gast dezelfde naam en ook nog eens dezelfde games volgens jullie IGN collecties.

Als jij dat wel bent, dan is het wel grappig dat je alsnog van mening bent veranderd en een GameCube hebt gekocht. In ieder geval veel plezier met je nieuwe aanschaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat jij je zoiets herrinerd zeg. ;) Ik hoor dat zo vaak op andere fora dat ik de personen nooit zou kunnen onthouden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:10:
Dat jij je zoiets herrinerd zeg. ;) Ik hoor dat zo vaak op andere fora dat ik de personen nooit zou kunnen onthouden. :P
Ik heb een fotografisch geheugen. Ik herinner me heel vaak van die kleine onbenullige details. Ik herinnerde me toen ik die link zag dat het iemand onder de naam bary_nl was die hier toen poste over het "kiddy" zijn van de GameCube. Ik heb ff de search gebruikt en de profielen van de posters (en de IGN collecties) met elkaar vergeleken en er zijn wel erg veel dingen die overeenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
MetroidPrime schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:00:
[...]

Toen ik die link zag ging er ergens achter in mijn hoofd een belletje rinkelen. Was jij niet die gast die in "Het Grote GameCube Topic Deel 43" (onder een andere username) kwam roepen dat de GameCube kiddy was en dat zelfs volwassen spellen op de GameCube zoals Resident Evil en Metal Gear Solid kiddy aanvoelden alleen omdat ze op de GameCube waren uitgebracht? ;) (Dit is niet als flame ofzo bedoeld, ik ben gewoon nieuwsgierig)

Als jij het niet bent, mijn excuses. Dan heb jij en die gast dezelfde naam en ook nog eens dezelfde games volgens jullie IGN collecties.

Als jij dat wel bent, dan is het wel grappig dat je alsnog van mening bent veranderd en een GameCube hebt gekocht. In ieder geval veel plezier met je nieuwe aanschaf!
Dat was ik idd. Maar nu ben ik volwassen geworden en zie nu in dat de Cube veel meer in huis heeft dan dat ik verwachte. :)

Toen was ik ook eigenlijk Xbox fanboy. Maar gelukkig ben ik dat niet meer. Ik ben nu meer een neutrale gamer geworden. :)

Ik heb btw twee profielen op IGN. Baris_Ka en bary_nl. :)

bary_nl is de meest recente. :)

[ Voor 22% gewijzigd door magnifor op 26-01-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Die bary_nl discussie herinner ik me ook wel hoor. Heeft ook weinig met fotografisch geheugen te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-10 14:56

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Zo, net even Donkey Konga besteld en DK:Jungle Beat alvast gepreorderd. Dan heb ik ergens in februari dus mijn 2e setje drums en kan ik fijn samen met vriendin (die ook mijn huisgenote is ;) ) trommelen!

Paper Mario moet toch nog heel eventjes wachten vrees ik... ToS is net uitgespeeld maar nu MP2 nog, al zal dat niet heel lang duren, ik heb net het 4e wapen bemachtigd. Ik zal dus denk ik al wel over de helft zijn...

Vervelend zeg, zo`n Gamecube bezitten ;) O+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
MetroidPrime schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:40:
[...]

Ik heb een fotografisch geheugen. Ik herinner me heel vaak van die kleine onbenullige details. Ik herinnerde me toen ik die link zag dat het iemand onder de naam bary_nl was die hier toen poste over het "kiddy" zijn van de GameCube. Ik heb ff de search gebruikt en de profielen van de posters (en de IGN collecties) met elkaar vergeleken en er zijn wel erg veel dingen die overeenkomen.
Bedoel je dat nou serieus?? Ik bedoel ik onthoud ook altijd de meest onlogisch/onnodige dingen. Maar ik heb echt geen fotografisch geheugen (damn...) Bijvoorbeeld met films, een keer kijken en ik vergeet het, haast, nooit meer. Meestal weet ik zelfs nog hoe de gesprekken gaan. Niet dat je er wat ook hebt, maar het is wel leuk.

Ohw en nog even een kleine mededeling.
Ik :r op "kiddy", wat een onzin man. Teveel kleurtjes, "Give me a break dude, ga met je transformers spelen met de rest van je stoere vrienden". Echt zo stom, ik kan er niet meer tegen. Wat maakt het nou uit dat er vrolijke beesten over het scherm heen huppelen. En dat de omgevingen meer dan 3 kleuren hebben, dat is toch extra mooi!

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ben nu met mijn huisgenoten verslaafd geraakt aan de Time Trial bij MKDD, wat is dat ongelofelijk frustrerend en megaverslavend! Volgens mij is dat echt niet goed voor een mens om 3 rondjes foutloos te moeten rijden. Maar well meesterlijk. Uiteraard komen we nog lang niet in de buurt van de tijden van Maxbrun, daar we geen van allen die driftturbo kunnen (en ik heb de wereldrecord filmpjes gezien, en dan wil ik het eigenlijk ook niet kunnen, dat kan nooit de bedoeling zijn geweest) maar ondanks dat blijft het leuk om telkens een paar tienden of duizendsten van een record af te rijden. Driewerf hule voor MKDD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
driftturbo ? eh? mini turbo is een standaard optie in MKDD hoor :)
zat ook in MK64.

Je tijden verbeteren pas echt als je goed SSMT onder de knie heb. Gewoon mini turbo maar dan op het rechte stuk. (straight stretch mini turbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien heeft winkelwijs een probleem met zijn prijzen, alles is veels te laag...

TOS, NFS2 en Zelda 4 swords allemaal voor 25.22 euro....

http://www.winkelwijs.nl/shop/gamesoverzicht.asp

Geen idee of je het ook krijgt voor die prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:48:
driftturbo ? eh? mini turbo is een standaard optie in MKDD hoor :)
zat ook in MK64.
Het is idd een standaardoptie, maar ik vind het persoonlijk jammer dat hij erinzit. Nu kun je hem "misbruiken" doordat je er ook sneller van gaat op een recht stuk. Eigenlijk hadden ze het zo moeten maken dat het niet zinvol is om op een recht stuk te doen.
Je tijden verbeteren pas echt als je goed SSMT onder de knie heb. Gewoon mini turbo maar dan op het rechte stuk. (straight stretch mini turbo)
Ja, dat heb ik gezien in die filmpje, je rijdt dan continu op turbo snelheid. Maar zie mijn opmerking hierboven. Overigens vind ik het nog wel ontzettend knap dat mensen het kunnen en dat ze het dan ook nog eens voor elkaar krijgen om dan de ideale lijn ook nog eens te rijden!
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:53:
Zo te zien heeft winkelwijs een probleem met zijn prijzen, alles is veels te laag...

TOS, NFS2 en Zelda 4 swords allemaal voor 25.22 euro....

http://www.winkelwijs.nl/shop/gamesoverzicht.asp

Geen idee of je het ook krijgt voor die prijs...
Dat zijn idd goede prijzen! Mario Part 5 voor 15,- :) Heb hem meteen besteld

[ Voor 21% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 26-01-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Iemand ervaring met die winkel? Het klinkt te mooi om waar te zijn :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06
Captain N schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:13:
Iemand ervaring met die winkel? Het klinkt te mooi om waar te zijn :P
Ken de toko niet , maar ach nooit geschoten is altijd mis ;) FF ter info er komt geen bevestigingsmail, zorg er dus voor dat je bij bank transfer de afdruk maakt...

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb besteld en een bevestiging gekregen. Dus ik neem toch aan dat het goed zit :)
Geachte Klant,

Uw betaling is goed bij ons aangekomen!

Het winkelwijs.nl team gaat nu aan de slag om uw bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk bij uw thuis te bezorgen.

Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. U kunt dat doen op de volgende manieren:

Via het contact formulier
Via de telefoon: 0416-563212

Met vriendelijke groet,

Team Winkelwijs.nl

NB Deze email is verstuurd door Bibit onze financiele partner.

Ordernummer: 213xxx

Oscar Mopperkont
xxxstraat xx
9715xx Groningen

--------------------------------------------------------------------------------

Aantal Omschrijving prijs/st

1 Mario Party 5 (Players Choice) NGC 13,9702093288137

Totaalbedrag incl verzendkosten € 15,92

Service Tip:

Kijk voor meer informatie aangaande uw bestelling in uw account. Heeft u een vraag over uw bestelling gebruik dan het contactformulier.

PS. Wij kunnen niet reageren op een reply van deze e-mail.

Your payment is securely processed by Bibit Internet Payments.

[ Voor 87% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 26-01-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Voor de knutselaars onder ons:

Klik

Nintendo bouwplaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:17

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Nu het hier over prijzen gaat; ik kwam vandaag bij de mediamarkt in Duitsland, daar stond gelijk bij de ingang een stapel NGC's incl. mario kart voor 88 euro. Is dit een nieuw prijsrecord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

SandaX schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:20:
Nu het hier over prijzen gaat; ik kwam vandaag bij de mediamarkt in Duitsland, daar stond gelijk bij de ingang een stapel NGC's incl. mario kart voor 88 euro. Is dit een nieuw prijsrecord?
In Nederland is hij 89,- dus in principe wel ja, maar niet echt super veel goedkoper dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06
En voor iedereen heel winkelwijs leegkoopt heb ik even de algemene voorwaarden doorgespit:

3. Gebruiker kan niet aan zijn aanbiedingen en offertes worden gehouden indien de consument, naar termen van redelijkheid en billijkheid en in het maatschappelijk verkeer gangbare opvattingen, had behoren te begrijpen dat de aanbieding of offerte danwel een onderdeel daarvan een kennelijke vergissing of verschrijving bevat.

Voor gebruik moet winkelwijs worden gelezen. Oftewel reken er niet te veel op, maar we zullen zien.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:15:
[...]

Bedoel je dat nou serieus??
Ik was wat aan het overdrijven, er moestook eigenlijk een ;) achter staan. Maar ik vergeet echt heel weinig dingen, tenzij ik afgeleid ben/andere dingen aan mijn hoofd heb.

EDIT: Ik heb die website van winkelwijs bekeken en die prijzen die daar staan kloppen gewoon niet. Er staan op een aantal pagina's banners voor producten met een prijs, maar als je daar op klikt staat er dat de prijs ongeveer 47% is van wat er op die banner stond. Er zit dus waarschijnlijk ergens een bug in die site.

[ Voor 34% gewijzigd door MetroidPrime op 26-01-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik hoop maar dat het een betrouwbare winkel is... ik ben benieuwd :) Ik heb gelijk even een berg spellen besteld die ik nog moest kopen :P

Het ontvangstmailtje is er iig :)
Aantal Omschrijving prijs/st

1 Beyond Good and Evil NGC 8,07106651964188
1 Legend of Zelda, Four Swords Adventure NGC 25,2222751632474
1 Metroid Prime 2, Echoes NGC 25,2222751632474
1 Paper Mario 2, The Thousand Year Door NGC 25,2222751632474
1 Wario Ware NGC 13,9702093288137
1 Donkey Kong, Jungle Beat + Bongo Controller NGC 25,2222751632474
1 Donkey Kong, Jungle Beat + Bongo Controller NGC 25,2222751632474
1 Mario Party 5 (Players Choice) NGC 13,9702093288137
1 Wario Ware NGC 13,9702093288137
1 Animal Crossing + Memory Card NGC 25,2222751632474

Totaalbedrag incl verzendkosten € 122,93
Hmm.. vaag. In dat mailtje staan een aantal spellen dubbel, en MP5 en AC had ik er nog uit gegooid. De totaalprijs klopt echter wel. En ook op hun site klopt mijn order. Naja, het zal wel. Hopelijk komt het keurig aan :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Chocovla schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:27:
En voor iedereen heel winkelwijs leegkoopt heb ik even de algemene voorwaarden doorgespit:

3. Gebruiker kan niet aan zijn aanbiedingen en offertes worden gehouden indien de consument, naar termen van redelijkheid en billijkheid en in het maatschappelijk verkeer gangbare opvattingen, had behoren te begrijpen dat de aanbieding of offerte danwel een onderdeel daarvan een kennelijke vergissing of verschrijving bevat.

Voor gebruik moet winkelwijs worden gelezen. Oftewel reken er niet te veel op, maar we zullen zien.
De prijzen zijn niet dusdanig laag dat ze gezien moeten worden als kennelijke vergissing. Hoe vaak gebeurt het niet dat een spel voor een fractie van de prijs in de winkel ligt? Ze zijn nu ongeveer de helft goedkoper, dat is niet absurd laag bij een spel. Verder is er gewoon sprake van aanbod en aanvaarding. Ze sturen je zelfs nog een bevestiging dat het klopt! Lijkt me heel moeilijk voor hun om eronder uit te komen eigenlijk. Maar goed, als ze het niet toesturen, dan kun je hoog of laag springen je zuilt dan naar de rechter moeten om het af te dwingen... Er is altijd een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Ik zie wel waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Af en toe moet ik eerst even nadenken voor ik iets koop :P Ik heb nu net betaald via Rabobank Direct Betalen. Als ze het gooien op dat ze per ongeluk een verkeerde prijs hadden neergezet, kan ik ze dan gewoon vragen de boel weer terug te storten? Of zou ik alles dan voor de normale prijs moeten kopen? Dat hoop ik toch niet namelijk :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:44:
Af en toe moet ik eerst even nadenken voor ik iets koop :P Ik heb nu net betaald via Rabobank Direct Betalen. Als ze het gooien op dat ze per ongeluk een verkeerde prijs hadden neergezet, kan ik ze dan gewoon vragen de boel weer terug te storten? Of zou ik alles dan voor de normale prijs moeten kopen? Dat hoop ik toch niet namelijk :P
Van dat laatste zal nooit sprake zijn! Zou een mooie boel worden als je zo zaken kunt doen. Een overeenkomst komt tot stand door aanbod en aanvaarding. In dit geval was hun aanbod spel X voor prijs Y. Jij gaat akkoord door het in je winkelmandje en door op bevesigen te drukken (daar is denk al sprake van aanvaarding, en er is natuurlijk al helemaal aanvaard als je het geld hebt overgemaakt), dus die overeenkomst is tot stand gekomen en niet een overeenkomst voor een onbekende later door hun te bepalen prijs. Een koopovereenkomst zonder dat een prijs is afgesproken kan, buiten enkele zeer uitzonderlijke gevallen, niet gesloten worden. Verder mogen ze ook niet ineens de prijs verhogen. Dus zij zitten er aan vast. Maar zoals ik al zei, er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Damn! wat is die site goedkoop zeg. Ik wil metriod prime 1 en 2 daar nog die kosten gewoon bijna niks :) ook maar eens even bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:48:
Van dat laatste zal nooit sprake zijn! Zou een mooie boel worden als je zo zaken kunt doen. Een overeenkomst komt tot stand door aanbod en aanvaarding. In dit geval was hun aanbod spel X voor prijs Y. Jij gaat akkoord door het in je winkelmandje en door op bevesigen te drukken (daar is denk al sprake van aanvaarding, en er is natuurlijk al helemaal aanvaard als je het geld hebt overgemaakt), dus die overeenkomst is tot stand gekomen en niet een overeenkomst voor een onbekende later door hun te bepalen prijs. Een koopovereenkomst zonder dat een prijs is afgesproken kan, buiten enkele zeer uitzonderlijke gevallen, niet gesloten worden. Verder mogen ze ook niet ineens de prijs verhogen. Dus zij zitten er aan vast. Maar zoals ik al zei, er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.
Maar als ze dus zeggen dat die prijzen een vergissing waren... wat dan? :) Moeten ze het dan terugstorten? Een beetje jammer dat je zelf het niet kan cancelen, voor het geval ze het dus op een vergissing gooien.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:32:
Ik hoop maar dat het een betrouwbare winkel is... ik ben benieuwd :) Ik heb gelijk even een berg spellen besteld die ik nog moest kopen :P

Het ontvangstmailtje is er iig :)

[...]

Hmm.. vaag. In dat mailtje staan een aantal spellen dubbel, en MP5 en AC had ik er nog uit gegooid. De totaalprijs klopt echter wel. En ook op hun site klopt mijn order. Naja, het zal wel. Hopelijk komt het keurig aan :)
Nu ik jouw prijzen zo zie, met al die decimalen, doe ze eens x 2.20371 (jullie weten vast wel waar dat voor staat :))...

13,9702093288137 = 44.00
25,2222751632474 = 55.58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:53:
[...]

Maar als ze dus zeggen dat die prijzen een vergissing waren... wat dan? :) Moeten ze het dan terugstorten? Een beetje jammer dat je zelf het niet kan cancelen, voor het geval ze het dus op een vergissing gooien.
Als ze dat zeggen, dan gaje ze er natuurlijk in de eerste plaats op wijzen dat er gewoon een overeenkomst tot stand is gekomen en dat ze die zelfs nog een keer bevestigd hebben. De prijzen zijn laag, maar niet absurd laag, dus ze kunnen zich niet op die ovk beroepen (lijkt mij).
Zouden ze toch gaan claimen dat ze de ovk niet willen nakomen, dan moeten ze het geld terugstorten. Ze hebben het geld dan immers "onverschuldigd" gekregen. En dan zijn ze verplicht het terug te geven. Wat dat betreft hoef je je niet druk te maken. Of het moet een malafide zaak zijn die morgen failliet is, dan ben je je centen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nu ik nog wat rondkijk op die site, is het wel duidelijk dat het vergissingen zijn. Op de link die hier gegeven werd stonden wel de echte prijzen, maar als je dan naar het spel in kwestie gaat verandert de prijs ineens naar een veel lagere :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-10 14:56

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

In het geval dat de prijs echt veel te laag is (en er dus sprake is van een overduidelijke vergissing), houdt het gewoon in dat de leverancier niet verplicht is om het product voor deze prijs te leveren. Maar de leverancier mag dus ook niet gewoon de producten leveren tegen een hogere prijs.

De overeenkomst wordt ontbonden, je krijgt je geld terug.

Zo zou het in ieder geval wettelijk moeten gaan in het geval van een verkeerde prijs...

De adviesprijs staat namelijk voor Four Swords Adventure op €27,22
Het moge duidelijk zijn ...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me echt niet voorstellen dat dit een vergissing is...
Het lijkt meer op een 'goedkope' manier om naamsbekendheid te verwerven.

Hoelang bestaat deze site eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu kun je hem "misbruiken" doordat je er ook sneller van gaat op een recht stuk. Eigenlijk hadden ze het zo moeten maken dat het niet zinvol is om op een recht stuk te doen.
Ik ben het daar eigenlijk ook wel een beetje mee eens. Het is sneller als je op die manier rijdt, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het de bedoeling is geweest om het spel op die manier te gebruiken. (Aan de andere kant, de makers hadden het ook wel een beetje kunnen zien aankomen natuurlijk.)

In F-Zero GX is het nog erger. Daar kun je een zelfde soort techniek gebruiken om hogere snelheden te halen, maar bepaalde lichte voertuigen kunnen daardoor zelfs loskomen van de baan. Echt door de lucht gaan vliegen. :p Ik heb filmpjes gezien van mensen die gelijk na het startsein opstijgen, een klein rondje door de lucht maken, en dan vlak voor de finishlijn weer landen. Ja zo krijg je wel snelle rondetijden. Ik beschouw die zaken toch eigenlijk als bugs, maar ja. Gelukkig is er niemand die je dwingt om ze te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:23:
Ik kan me echt niet voorstellen dat dit een vergissing is...
Het lijkt meer op een 'goedkope' manier om naamsbekendheid te verwerven.

Hoelang bestaat deze site eigenlijk?
Ik denk het wel. Als je naar de hoofdpagina gaat zie je redelijk normale prijzen. Klik je op 1 van de links dan zie je dat de prijs ineens gehalveerd is. Doom 3 staat bijvoorbeeld op de hoofdpagina aangeboden voor €37,99 maar als je op de link klikt staat er € 17,15. Alle andere produkten op de site hebben verschillende prijzen op verschillende pagina's sommige zijn goedkoper, andere weer duurder. Het is of een foutje, of de site is gebouwd/wordt beheerd door een stel mensen die nooit een computer meer zouden mogen aanraken IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
HALLO?
Hebben jullie de staf ghosts wel eens zien rijden in MKDD? die boosten soms ook op het rechte stuk (op babypark bijvoorbeeld). Het hoort er in. Staat er in de handleiding ook dat het niet op het rechte stuk mag? ..Ik snap de hele redenatie niet. Het zit er in om extra snelheid te krijgen, maakt helemaal niets uit waar dat is.

De staffghosts doen het dus het hoort 100% in het spel. De makers deden het al.

[ Voor 74% gewijzigd door Max|Burn op 27-01-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:33:
[...]
ik heb filmpjes gezien van mensen die gelijk na het startsein opstijgen, een klein rondje door de lucht maken, en dan vlak voor de finishlijn weer landen. Ja zo krijg je wel snelle rondetijden. Ik beschouw die zaken toch eigenlijk als bugs, maar ja. Gelukkig is er niemand die je dwingt om ze te gebruiken. :)
Wellicht met hoge uitzondering daargelaten maar er zitten checkpoints in F0GX dus dat kan niet (je hoort of ziet ze niet maar ze zijn er wel) Je kan wel vliegen ja en dat is best wel cheaten...snaken vond ik zelf meer skill maar goed dat is een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 25-09 11:32

RSP

kan iemand bevestigen dat die prijzen niet worden doorgevoerd bij die shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:41:
[...]

Ik denk het wel. Als je naar de hoofdpagina gaat zie je redelijk normale prijzen. Klik je op 1 van de links dan zie je dat de prijs ineens gehalveerd is. Doom 3 staat bijvoorbeeld op de hoofdpagina aangeboden voor €37,99 maar als je op de link klikt staat er € 17,15. Alle andere produkten op de site hebben verschillende prijzen op verschillende pagina's sommige zijn goedkoper, andere weer duurder. Het is of een foutje, of de site is gebouwd/wordt beheerd door een stel mensen die nooit een computer meer zouden mogen aanraken IMHO.
Tja, das idd wel vaag ja.
Jammer is dat er geen optie is om onder rembours te kunnen betalen, dan loop je helemaal geen risico. En je hebt meestal je producten sneller in huis.

@Captain N, ik hoop dat je alles binnen krijgt, dan mag je ons hier allemaal tracteren, dat kan dr dan ook makkelijk vanaf! ;)

*Rechtermuisknop: ' Winkelwijs.nl - De leukste site om te winkelen',met die prijzen wel ja! :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Chocovla schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:27:
Als ik een bevestiging krijg dan is dat het afgesproken bedrag met de winkel hoor. Als zij het dubbele van mijn rekening trekken hebben zij toch echt een probleem want ik loop dan direct naar de bank en trek de helft weer terug (of het hele bedrag als dat nodig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De prijzen zijn nog steeds erg laag bij winkelwijs. Zit ik nu toch te twijfelen of ik niet Donkey Kong Jungle Beat met controllers ga kopen voor €25,22

@Maxburn, heb jij ook wat besteld?

[ Voor 13% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-01-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:20:
Als zij het dubbele van mijn rekening trekken hebben zij toch echt een probleem want ik loop dan direct naar de bank en trek de helft weer terug (of het hele bedrag als dat nodig is)
Kan dat dan? Ik dacht dat dat alleen bij een automatisch incasso kon, en niet als je het handmatig hebt overgemaakt?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:24:
[...]

Kan dat dan? Ik dacht dat dat alleen bij een automatisch incasso kon, en niet als je het handmatig hebt overgemaakt?
Kan niet. Je hebt zelf het geld overgemaakt.

Heb net even bij internetbankieren gekeken en er is gewoon 15,92 afgeschreven:
28-01-2005 tb 3106.76.258 Bibit Internet Payments af € 15,92

[ Voor 24% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-01-2005 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
dat heb ik weer...bestel ik bij winkelijs.nl, na 1 ding in me winkelwagentje.. database plat..hahaha...klere :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat de pret voorbij is bij winkelwijs...
Site werkt niet goed meer, jammer dan!

*je was me voor.

@Oscar Mopperkont, Indische buurt he? :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 10:59
idd, dat is gewoon een fout man. :) Donkey Kong: Jungle Beat + Controllers voor 25 euro? De inkoop is ongeveer 2 keer zo hoog, lijkt me stug dat ze even flink veel verlies gaan draaien. Iedereen die besteld heeft zal wel mailtje krijgen dat de site niet goed werkte oid. En als ze de bestelling voor die prijzen door laten gaan mag je jezelf ERG gelukkig prijzen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

@Noax, dat heb je heel goed! Ook woonachtig in Groningen?

@Thijs: Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar juridisch gezien ligt het volgens mij niet zo makkelijk. Ze sturen je immers een bevestiging. Dan moeten ze dat maar niet automatisch doen.

Trouwens wel balen dat ik niet gister al Jungle Beat met Bongo's besteld had. Mocht die niet leuk zijn, dan had ik hem echt wel voor meer dan 40,- kwijtgekunt op marktplaats :/

[ Voor 28% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-01-2005 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik herkende het aan je postcode Oscar, zelfde postcode namelijk, vandaar :)

*'Door een storing is onze site tijdelijk niet beschikbaar wij hopen deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen!!!!!'

Excuses voor het ongemak
Winkelwijs.nl

We vergeven het Winkelwijs, mits de aanbiedingen blijven staan! :)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zo te zien zijn de prijzen nu weer normaal op winkelwijs.nl.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat is even balen, de prijzen zijn idd in ons nadeel aangepast.
Wat een afzetters daar, ongelofelijk.

Voorbeeld GBA :Contra Advance: The Alien Wars EX € 47,99
Die koop je bijna overal voor €19,99

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Had je er sneller bij moeten zijn Noax! Alleen Captain N heeft denk ik goed gebruik gemaakt van de aanbiedingen. Balen dat ik zo'n watje was en niet meteen meer had besteld.... Maar goed MP5 voor 15,92 is ook niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het lef niet om het risico te nemen :)
Ben net als jij ook een watje ;) tenmintse wat dit betreft, hoewel, jij het lef wel had om in elk geval iets te bestellen.
Zat gisteravond al wel voor alle consoles die ik hier heb staan games uit te zoeken.

Volgende keer misschien, mag verder ook niet klagen, op 1 of andere manier kom ik wel redelijk vaak aan goedkope nieuwe games.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist even gebeld met winkelwijs, mijn orders stonden in het orderoverzicht ook allemaal door elkaar (sommige games stonden er 3 keer in). Bleek dat er iets 'gigantisch fout' was gegaan met de database (duh). Volgens de beste man krijgt iedereen vandaag een e-mail met daarin de vraag of je de bestelling wilt annuleren (en geld terug gestort) of dat je de volle prijs wilt betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is balen zeg, maar op de 1 of andere manier kon ik ook niet voorstellen dat ze het zo goedkoop de deur uit zouden doen.
Ze zijn dr vast achtergekomen na de stormloop aan klanten
Met de prijzen die ze hanteren trek je normaal gesproken ook geen klanten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 10:29 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.