Het Grote Gamecube Topic Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:34

Maximus

There is no substitute

Ik het Naruto 3 gister binnen gekregen van Lik-Sang.com, het heeft een tijdje geduurt maar dan nu toch is die er en ik moet zeggen de game is erg gaaf. Je moet een x aantal modes doorspelen alvorens je alle characters hebt, dat is logisch bij een fighter. Alleen ik heb een voor gevoel dat waar bij andere fighters het gaat vervelen dat ik hier wel een heel erg leuk iets aan ga beleven.

Het japans is wel even wennen, want zoals men al vermoede, alles is in het japans. Van menu tot speach alles. Maar mocht je willen importeren schrik hier niet van, de genoemde guides op gamefaqs.com bieden afdoende resultaat om toch de game gewoon normaal te kunnen spelen. En ach de gemiddelde narutard weet toch wel waar de conversations over gaan tussen Iruka en Naruto.

Het battle systeem zit vrij logisch in elkaar, de belangrijkste knop voor mij is L+R om te draaien rondom de tegenstander en zo een move te dodgen. Anders is erg belangrijk de X butten. Dit omdat daarmee de jutsu aanvallen worden gedaan. Vooral de justu aanval van Neji is nogal erg gaaf als hij het uitvoerd.

Ik zal vanmiddag even een langere versie maken omdat ik zo naar mijn werk moet, maar ik ga vanavond wel weer even lekker Naruto3 spelen :D

edit
De freeloader versie die ik er bij heb gekregen die werkend is is: 1.06B. Deze is gewoon de freeloader Disc die je online bij lik-sang kan bestellen. Verder moet je wel altijd je freeloader disc gebruiken alvorens de game te spelen en adviseer ik je wel om je PAL memcard uit je cube te halen en alleen de JAP memcard er in te hebben. Naruto 3 neemt 2 blocks in op een memorycard maar toch voor de zekerheid adviseer ik net als wat ik gedaan heb gewoon een nieuwe memcard er voor te kopen want je saves verliezen, dat wil niemand.

[ Voor 19% gewijzigd door Maximus op 22-01-2005 06:28 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:38

TdV

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 02:20:
Hoe zit dat eigelijk met die 'Zelda Bonus Disc' is deze disc een beetje speelbaar?
Had namelijk eerder wel es gelezen dat deze disc nog wel es kuren kon hebben in de vorm van vastlopers tijdens het gamen oid.
Iemand ervaring daar mee?
Die is goed speelbaar hoor. Ik heb in het begin een paar keer een vastloper gehad in Majora's Mask wat dat spel extra irritant maakt omdat je niet normaal kan saven (werkt met een 3 dagen systeem en elke keer als je laad begin je op dag 1; je kan dus niet halverwege een level saven en later weer teruggaan). Je hebt ook wat audio haperingen bij ditzelfde spel; het is een slechte emulatie eigenlijk. Toch speel ik MM liever op de cube vanwege de schonere graphics en de fijnere cotroller t.o.v.de n64. De andere zelda's gebben geen problemen en zijn geweldig te spelen. Voor zelda 1 en 2 raad ik wel een digitale hori pad aan die ik eerder in dit topic heb genoemd tenzij je goed bij het kruisje van de cube controller kan met je duim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
@maximus: had je die gelijk met mij besteld bij lik-sang? Of had je toen wat anders? Ik wacht namelijk nog steeds op mijn pakket van lik-sang dat 2 januari verzonden is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Nee classic, daar wordt over 10 jaar nog over gepraat. :)
Net al OoT, als hij tenminste zo goed wordt als ik denk dat hij wordt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Vanitas schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:27:
als hij tenminste zo goed wordt als ik denk dat hij wordt.
Precies. Hype dus :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Had iemand hier al eens van gehoord?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...7&ssPageName=STRK:MEWN:IT

Het is de trial version van P.N.03. Het doosje is erg cool. Beetje ala het doosje van Metroid Prime Hunters: First Hunt, alleen dan zo groot als een cube disc :D Op de achterkant van het doosje staat een logotje van GAME. Misschien was het daar bij te krijgen? Ik wist niet dat er een demo bestond van dit spel. :) IGN ook niet trouwens, want hij staat niet in hun database.

edit: Oeps, edit-knop vergeten |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 22-01-2005 12:06 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 10:59
idd, hoe kan je nou van een paar filmpjes uitgaan of het een classic wordt ja of nee? Er zijn zoveel games die eerst helemaal gehypt werden en later niets werden. Maar goed, Zelda kennende zal dat wel niet het geval zijn. Tot nu toe zijn het stuk voor stuk gewoon topgames. Ik ga binnenkort beginnen met OoT want die heb ik nog nooit uitgespeeld. :$

Ben nu bezig met ToS en ik moet zeggen dat het echt een super RPG is. Iedereen die een beetje van RPG's houdt moet gewoon ToS kopen! :p Iemand anders trouwens nog tips voor games op de GC die beetje aan ToS kunnen tippen? Las laatst in dit topic dat Skies of Arcadia ook op de Cube is en die ook erg goed blijkt te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is P.N.03 eigenlijk? Ik herinner me dat in de aanloop naar de release dat spel nog behoorlijk gehyped werd... maar toen het uitkwam kreeg het overal matige reviews en hoorde je er niemand meer over. Is het dan echt zo'n slecht spel? Ik vond het er altijd wel goed uitzien.

Skies Of Arcadia is inderdaad op de cube te krijgen (als je hem kunt vinden dat is), en hij is ook erg goed. Aanrader!

Echt slecht zal die nieuwe Zelda natuurlijk niet worden, maar ik vind het wel verontrustend dat het spel in zo'n hoog tempo in elkaar gezet wordt. (volledig speelbaar op de E3 in mei toch? En een waarschijnlijke release ergens halverwege dit jaar.) Eén van de sterke kanten van OoT vond ik toch ook wel dat het zo'n lang en uitgebreid avontuur was. Een grote overworld en erg veel dungeons. Ik zie dit weer meer de kant van Wind Waker opgaan (qua lengte). Maar natuurlijk hoop ik dat ik het mis heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 07-10 10:59
P.N. 03 is nieuw helemaal niet duur volgens mij. Ik dacht zelfs onder de 30 euro. Hij bleek nogal kort te zijn qua speellengte? Ik wil hem altijd nog een keertje checken, zag er zeker wel cool uit zo'n dansende en knallende chick. ;)

Skies of Arcadia ga ik dan maar eens naar op zoek. Zal wel moeilijk te vinden zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb de trial version even gespeeld, maar ik vind er echt geen ruk aan :P De chick ziet er wel cool uit, maar verder... Detailloos en saai.

Maar daar had ik hem ook niet voor gekocht. Ik vind het cool dat het een trial edition is. :D

edit: Op Ebay staan een heleboel SoA's. De NTSC versie gaat voor een habbekrats weg!

[ Voor 17% gewijzigd door Captain N op 22-01-2005 13:34 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:53:
Echt slecht zal die nieuwe Zelda natuurlijk niet worden, maar ik vind het wel verontrustend dat het spel in zo'n hoog tempo in elkaar gezet wordt. (volledig speelbaar op de E3 in mei toch? En een waarschijnlijke release ergens halverwege dit jaar.) Eén van de sterke kanten van OoT vond ik toch ook wel dat het zo'n lang en uitgebreid avontuur was. Een grote overworld en erg veel dungeons. Ik zie dit weer meer de kant van Wind Waker opgaan (qua lengte). Maar natuurlijk hoop ik dat ik het mis heb. :)
Het verschil tussen The Wind Waker en de nieuwe Zelda is voornamelijk de tijd die er in is gestoken. Tegen de tijd dat de nieuwe Zelda uit zal komen is het spel 3 jaar in ontwikkeling geweest, terwijl The Wind Waker maar 2 jaar in ontwikkeling is geweest. Het spel gebruikt een opgevoerde versie van de engine van The Wind Waker. Als je met een Action Replay één van de test-levels uit The Wind Waker speelt, kun je zien dat de engine niet alleen goed is in cell-shading. Dit scheelt allemaal ontwikkeltijd. Het grootste gedeelte van die 3 jaar zal dan aan level-ontwerp en gameplay-ontwikkeling besteed zijn. Het enige waar ik me zorgen om maak, is dat we weer een kale en lege Hyrule Field krijgen zonder Legend of Zelda Theme.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 02:20:
Hoe zit dat eigelijk met die 'Zelda Bonus Disc' is deze disc een beetje speelbaar?
Had namelijk eerder wel es gelezen dat deze disc nog wel es kuren kon hebben in de vorm van vastlopers tijdens het gamen oid.
Iemand ervaring daar mee?
De bonusdisc is zeer goed te spelen. Ik dacht 1 keer dat Majora's Mask ging crashen, maar dat bleek onderdeel uit te maken van het spel.
spoiler:
Het scherm werd ineens steeds kleiner
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:31:
Maar werden jullie er dan niet helemaal gestoord van om telkens terug te moeten lopen naar eerdere opslagkisten omdat je maar zo bizar weinig ruimte in je inventory hebt? Feitelijk is dat de reden dat ik ben afgehaakt. Heb je eindelijk weer een nieuwe kamer gevonden ergens met een deur die op slot zit, moet je eerst weer backtracken naar de andere kant van het huis om een sleutel op te halen waar je even geen plek voor had. Om plaats te maken voor die sleutel leg je dan bijvoorbeeld je diamant in die opslagkist... en zodra je de sleutel hebt gebruikt op die deur kom je in een kamer waar je die diamant weer nodig hebt.... |:(
Ik heb af en toe ook al m'n herbs op lopen eten (ook al was m'n health al full) om ruimte vrij te maken in m'n inventory. Het is imo een belachelijk systeem dat het spel alleen maar nodeloos frustrerend maakt. Godzijdank ziet de inventory in RE4 er een stuk groter uit, en ik heb begrepen dat je voorwerpen nu ook kunt neerleggen waar je maar wilt (niet alleen meer in itemboxes)... dus ik heb goede hoop dat ik dit spel wel leuk ga vinden.
Resident Evil 0 had dat ook. Daar had je ook geen itemboxes meer. Bovendien speel je met 2 personages, waardoor je veel meer items kunt meenemen.
Hoewel er geen verwijzingen naar het Occulte in Resident Evil 0 zitten, is het wel het meest bloederige deel uit de serie tot nu toe. Er zit één bepaalde kamer in het spel die zo bloederig en angstaanjagend is dat sommigen het maar beter niet kunnen spelen. Als ik het me goed herinner komen er zelfs maar 2 simpele vijanden in die kamer voor en kun je ze lang van tevoren horen aankomen. De achtergrond van de kamer is echter zo extreem bloederig dat je constant verwacht dat er iets uit zal springen. Als iemand niet goed tegen het Occulte kan, zullen ze zeker niet goed tegen die kamer uit Resident Evil 0 kunnen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, Prime 2 ook uitgespeeld. Ik vond 't voor het grootste gedeelte erg cool, het design was weer geweldig. Laatste stuk wat minder alleen, makkelijke eindbazen enzo. Kheb 'm uiteindelijk met 100% items en 99% scans uitgespeeld. Net als in Prime 1 weer 1 item ergens vergeten te scannen die niet later alsnog kon :(

Edit: Ligt 't nou aan mij trouwens of is Prime 2 helemaal niet moeilijker dan 1? De gewone vijanden die je tegenkomt zijn wat sterker, maar kben nauwelijks doodgegaan bij eindbazen, eigenlijk alleen bij die Boost Guardian een paar keer.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Net even RE: Code Veronica X opgepikt voor 15 euro :) Was het enige deel wat op de Cube is verschenen dat ik nog nooit heb gedaan. Om alvast in te komen voor RE4 (die deze week in de brievenbus moet komen te liggen :))

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vanochtend ff lekker MKDD uitgespeeld :P
alle cups gehaald nu dus

doe ik best netjes... in de kerstvakantie mn cube gekocht + 2 spellen en allebei nu precies voor mn verjaardag (wel een weekje ertussen) uitgespeeld
na mn verjaardag dus lekker SSB:M spelen en misschien als ik nog wat geld binnenhaal zoek ik nog een game uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:35:
Tegen de tijd dat de nieuwe Zelda uit zal komen is het spel 3 jaar in ontwikkeling geweest, terwijl The Wind Waker maar 2 jaar in ontwikkeling is geweest.
Oh, dat wist ik niet. Dus toen we vorig jaar die beelden van de E3 te zien kregen, toen was het spel al meer dan een jaar in ontwikkeling?
Het grootste gedeelte van die 3 jaar zal dan aan level-ontwerp en gameplay-ontwikkeling besteed zijn.
Laten we het hopen. :) Ik heb wel weer zin in een lang en uitgebreid Zelda avontuur. Liefst weer een stuk of 10 dungeons. :9 En het mag ook wel wat moeilijker allemaal, dat je je potions en fairies ook echt nodig hebt.
Het enige waar ik me zorgen om maak, is dat we weer een kale en lege Hyrule Field krijgen zonder Legend of Zelda Theme.
Kaal en leeg daar maak ik me niet echt zorgen over. Volgens mij was dat in OoT vooral zo omdat Hyrule Field echt tegen de grenzen aan zat van wat de N64 kon produceren. Het was best wel gigantisch eigenlijk. En dat voor één grote aangesloten ruimte. Maar nu met de extra kracht van de gamecube zullen ze er vast wel wat bomen, huisjes, riviertjes, bosjes en dergelijke in neerzetten. (Of het gewoon onderverdelen in verschillende secties). De Zelda Theme hoef ik ook niet persé tijdens het spel te horen eigenlijk. Een paar mooie nieuwe muziekjes vind ik net zo leuk. Of misschien nog wel leuker. :)
Resident Evil 0 had dat ook. Daar had je ook geen itemboxes meer. Bovendien speel je met 2 personages, waardoor je veel meer items kunt meenemen.
Klinkt goed. Misschien als RE4 me erg goed bevalt, en ik wil de rest van de serie toch nog eens een kans geven... dat ik dan deeltje 0 een keer probeer.
Ligt 't nou aan mij trouwens of is Prime 2 helemaal niet moeilijker dan 1? De gewone vijanden die je tegenkomt zijn wat sterker, maar kben nauwelijks doodgegaan bij eindbazen, eigenlijk alleen bij die Boost Guardian een paar keer.
Ik snap het ook niet echt. Ik vond Prime 2 veel makkelijker dan het eerste deel. Ik ben één keertje doodgegaan omdat ik ergens in de dark world in een mistige afgrond viel waar ik niet zo snel de uitgang kon vinden (dood door de atmosfeer dus). En bij een paar eindbazen ben ik 1 keertje doodgegaan, maar bij de 2e poging haalde ik ze dan altijd. Om nog maar te zwijgen over alle eindbazen die ik gewoon gelijk de eerste keer al haalde. :p Maar ik klaag niet. Vooral het einde van Prime 1 vond ik eigenlijk te moeilijk, al met al heb ik van Prime 2 meer genoten. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry. :X
Dubbelpost

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht eerst dat het nintendo forum compleet nutteloos was, maar dat blijkt toch niet helemaal waar. Nu heb mooi een gmail account _/-\o_, maar voor de rest heb ik toch zo'n verschrikkelijke pest hekel aan het nintendo forum. Laatst kwam ik www.nintendo.be en daar hebben ze veel meer in de sterrencatalogus :( :( :( :(

Edit: IK HEB SSB:M :D :D :D :D :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx Tdv & MetroidPrime,

Dan ga ik ff wat Majora's Mask Strategy Guides aanschaffen :)

@Tdv,
Je hebt het over 'schonere' graphics op de Cube ,maar ik dacht dat ze MM grafisch niet hadden aangepast, dat is dus wel gebeurd?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond P.N.03 overigens wel goed, niet super, wel echt lekker spelletje voor ff tussendoor. Het had best stijl, leuke gevechten. Volgens mij issie zlefs 15-20 euro in sommige zaken. Heb je best een aardig spel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 14:02

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

MetroidPrime schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:35:
[...]
Het enige waar ik me zorgen om maak, is dat we weer een kale en lege Hyrule Field krijgen zonder Legend of Zelda Theme.
Het enige waar ik me zorgen over maak is dat het spel zich voor de Wind Waker afspeelt en dat ik voor de zoveelste keer Ganondorf de pan in moet hakken, want ik ben die gast echt behoorlijk beu.

En ik zit ook niet te wachten op een incarnatie van zijn boze geest, of zijn zoon die de boel overneemt.

Ik wil een nieuwe slechterik!

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik zou er niet op hopen :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnny schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 22:15:
[...]

Het enige waar ik me zorgen over maak is dat het spel zich voor de Wind Waker afspeelt en dat ik voor de zoveelste keer Ganondorf de pan in moet hakken, want ik ben die gast echt behoorlijk beu.

En ik zit ook niet te wachten op een incarnatie van zijn boze geest, of zijn zoon die de boel overneemt.

Ik wil een nieuwe slechterik!
In welke games kom je Ganondorf dan allemaal tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Onder andere bij Ebay wordt deze kabel aangeboden:
GameCube -- RGB-AV Scart kabel
- Beter beeld dan de standaard kabel.
- Speel import spellen in kleur.
- Met gun en stereo hifi aansluiting.
- 3rd party produkt van goede kwaliteit.

Mijn vragen:
Heeft iemand hier ervaring mee? Is de kwaliteit echt veel beter? En heb ik m echt nodig voor NTSC spellen (met Freeloader)?

En wie heeft ervaringen met de Freeloader? Op Lik-sang worden nogal wat problemen gemeld: zwart scher, geluidsproblemen en memorykaarten die gewist worden??

groet TSC

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 07:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:30:
[...]
In welke games kom je Ganondorf dan allemaal tegen?
In heel veel Zelda's ? :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
En Smash Bros Melee :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Nou, ik ben begonnen in de top Mariokart DD league op de aardbol :)
Ik focus zelf altijd op me totaaltijden maar rondetijden zijn daar ook belangrijk, dus zal ik aan moeten passen. (ik scoor nu niet zo best op rondetijden omdat ik vaak ook maar 1 shroom gebruik per ronde) Op de korte termijn ga ik voor een Expert B ranking (ongeveer 90ste van de wereld) Me meeste tijden zijn nu Expert C. Er zijn een hoop niveau's hierboven maar het verschil daartussen is veel kleiner dan de niveau's er onder. Het is exponentieel. Dus Expert B en C zijn bijvoorbeeld qua tijd veel dichter bij mekaar dan Beginner A en B

http://mariokart64.com/mkdd/standards.php

[ Voor 45% gewijzigd door Max|Burn op 23-01-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 20:38

TdV

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:32:
Thnx Tdv & MetroidPrime,

Dan ga ik ff wat Majora's Mask Strategy Guides aanschaffen :)

@Tdv,
Je hebt het over 'schonere' graphics op de Cube ,maar ik dacht dat ze MM grafisch niet hadden aangepast, dat is dus wel gebeurd?
De filtering van de cube is beter; daarnaast heeft de cube een rgb kabel itt. de n64.

[ Voor 4% gewijzigd door TdV op 23-01-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Dragonball Z een beetje de moeite waard? Ik hou op zich wel van die overdreven actie, maar hoe is de speelbarheid, gameplay, framerate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 00:03:
Hoi,

Mijn vragen:
Heeft iemand hier ervaring mee? Is de kwaliteit echt veel beter? En heb ik m echt nodig voor NTSC spellen (met Freeloader)?

En wie heeft ervaringen met de Freeloader? Op Lik-sang worden nogal wat problemen gemeld: zwart scher, geluidsproblemen en memorykaarten die gewist worden??

groet TSC
Met gun aansluiting? Euhh wtf is dat dan? De Cube heeft helemaal geen Gun of iets. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 00:03:
Hoi,

Mijn vragen:

groet TSC
Ook zonder een RGB kabel krijg je met Freeloader kleur. Hij is dus niet noodzakeljk. Alleen bij sommige tv's kun je problemen hebben, omdat die NTSC niet goed ondersteunen. Dan wil een RGB kabel soms helpen. Ik heb zelf een 3rd party RGB kabel gehad, maar die was niet goed afgeschermd en ik kreeg absurd veel storing in mijn beeld. Er waren ook mensen met exact dezelfde kabel die nergens last van hadden. Dus zal er aan liggen hoeveel storende elementen je bij he tv hebt of een 3rd party goed werkt.

Heel veel mensen in dit topic hebben ervaring met Freeloader (het staat niks voor niks in de startpost en niet iedereen heeft een Amerikaanse GC dat ze RE4 kunnen spelen). Volgens mij zijn er weinig tot geen probs met Freeloader, maar ik kan het mis hebben natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Als je gewoon een Freeloader 1.06B haalt is er niks aan de hand. De 1.04 versie is de versie die problemen geeft met veel games.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik wil graag de cube aansluiten op een computer monitor. Bij mijn Dreamcast heb ik een VGA-box en dat werkt goed. Op Cube forums zie ik allerlei vage verhalen over progressive scan dat al dan niet werkt, composite cables, etc.

Heeft iemand hier zijn Cube aan een VGA-box hangen, wat heb je gekocht en wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Even tussendoor op deze saaie zondag een kleine test:

Wie is nou echt de sterkste? (wmv, 5.1MB)

De GameCube, PlayStation 2 en Xbox aan een *echte* test onderworpen :D

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 20-09 10:11
ironx schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:03:

Was die eergisteren ook al niet gepost(maar dan met een hogere kwaliteit)?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
MetroidPrime schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:06:
[...]

Was die eergisteren ook al niet gepost(maar dan met een hogere kwaliteit)?
Ssst... niet doorvertellen, ben nog niet helemaal wakker }:O :'(

Oprechte excuses, ik heb niks gepost O-)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01

Wow, bruut man. Dat de cube het nog doet, dat had ik niet gedacht.
En de PS2 gaat al kapot bij de eerste test. :D

Maar opzich is het wel zonde...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das dan mooi meegenomen, tegen Gannondorf mag ik graag vechten
Hopelijk zijn die battles net zo mooi als in Oot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

jammer dat ze alleen testten of ie nog wilde booten, niet of je er nog een spel in kon stoppen enzo (bedoel de HDD en dvd-drive gaan toch het eerste kapot lijkt mij en dat merk je niet meteen bij het aanzetten)

en ze was ook te lui om uit te vinden hoe je de xbox aankreeg zonder frontje, dan noem ik 'm nog niet kapot hoor :)
Vectrex Dude schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:31:
Ik wil graag de cube aansluiten op een computer monitor. Bij mijn Dreamcast heb ik een VGA-box en dat werkt goed. Op Cube forums zie ik allerlei vage verhalen over progressive scan dat al dan niet werkt, composite cables, etc.

Heeft iemand hier zijn Cube aan een VGA-box hangen, wat heb je gekocht en wat zijn de ervaringen?
Ik heb een goedkope vga-box en dat zuigt (zwaar), misschien dat een duurdere wat beter is

Wat veel beter (perfect) is is om een direct link naar je monitor te maken, dit kan mbv de digitale uitgang met een speciale kabel.
probleem: alleen spellen met progressive scan-optie werken op een monitor (omdat een monitor geen interlaced ondersteund)
nog groter probleem: geen enkel PAL spel ondersteunt dit, alleen bepaalde NTSC-spellen en volgens mij ook alleen maar op een NTSC-cube (weet niet zeker)

dus jij kan (denk ik) of een fijne tv kopen of een goede vga-box, maar zo mooi als via de digitale uitgang wordt het nooit

[ Voor 46% gewijzigd door Digital-DNA op 23-01-2005 16:02 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vectrex Dude schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:31:

Ik heb mijn Cube aangesloten middels officiële Nintendo D-video kabel op een Xselect D4 transcoder welke middels een VGA kabel op een monitor aangesloten is.

Merk op dat niet alle Game Cube spellen progressive scan ondersteunen. Mijn setup werkt ook voor spellen die geen progressive scan ondersteunen, maar dan moet je monitor wel een Hsync signaal van 15.7kHz ondersteunen. De meeste VGA-monitors kunnen dit niet.

Overigens moet je meestal ook nog de NTSC-versie (dus Japans of Amerikaans) van spel hebben. Bij veel PAL-spellen is de progressive scan optie verwijderd.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met deze site: http://www.buyritegames.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat voor verzendtarieven hanteren ze? Ik kan het zo niet zien namelijk

Een originele comtroller voor $14,99 is niet duur!

[ Voor 28% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 23-01-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je betaalt 15 euro verzendkosten.
Ik zag dat een N64 computer incl. controller daar iets van 24,99 dollar was, das toch niet verkeerd geprijst! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:03:
Als je gewoon een Freeloader 1.06B haalt is er niks aan de hand. De 1.04 versie is de versie die problemen geeft met veel games.
de 1.4 versie werkt via de Z knop methode bij naruto :) (amerika als regio instellen)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

voor het geld van zo'n xselect transcoder kun je bijna een tv kopen :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:55:
Je betaalt 15 euro verzendkosten.
Ik zag dat een N64 computer incl. controller daar iets van 24,99 dollar was, das toch niet verkeerd geprijst! :9
Wat zeg je nou! :o

Waar dan?

edit: Laat maar. :P

SNES en N64 wil ik zo graag hebben. Ik had ze eerst allebei, maar me ze zijn weggegeven door me OUDERS GRRRR!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die N64 komt helaas behoorlijk wat meer dollars.
Dan kom je uiteindelijk uit op incl. verzenden 52 euro.

Das nog niet verkeerd, aangezien Nedgame 69 euro vraagt.
Enige nadeel is natuurlijk dat het niet gaat om een pal systeem.

Wanneer je een N64 controller koopt incl. verzenden betaal je ongeveer 20 dollar.
Das zo ongeveer 15 euro.
Een N64 controller bestellen via nintendo daar ben je 35 euro voor kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
BuyRite staat als zeer slecht te boek, zoek maar eens met Google. Zou afraden daar iets te kopen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Digital-DNA schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:56:
voor het geld van zo'n xselect transcoder kun je bijna een tv kopen :)
Maar geen tv die progressive scan kan weergeven... :7

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

of een NTSC Gamecube met wat Progressive scan games kun je van die 180 eurie ook wel kopen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Digital-DNA op 23-01-2005 18:49 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel veel over gehoord en gelezen. En dat waren alleen maar slechte verhalen. Dus ik zou het niet doen als ik jou was :)

Ik heb trouwens vandaag met surrounded wat gemultiplayerd, en na een aantal uur gamen kan ik zeggen dat hij de volgende games nog even goed moet oefenen: :+

• Mario Kart: Double Dash
• Super Smash Bros: Melee
• GoldenEye 007 (N64)
• Super Bomberman 2 (SNES)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Kom maar CaptainN :) Zal je slopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

rajackar

Blood Minister

Zaterdag ochtend lag PSO op de mat :)

Ik heb me het weekend eens stevig vermaakt met "cubehacken".
Het is wel ff uitzoeken maar de resultaten waren prima. Ik heb o.a. Doom, linux en de RE4 demo kunnen draaien. Ook diverse homebrew software draaide als een zonnetje.
Over illegale games weet ik nog niks omdat ik behalve de re4 demo geen iso's heb.
Ik hoop iig nog de n64 emu aan de gang te krijgen en linux zover te krijgen dat ik em als media player kan gebruiken.
Al met al enorm leuk om mee te stoeien maar je moet wel een beetje van klooien houden om hier echt lol aan te beleven. Voor mij iig enorm veel vermaak :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:44:
Kom maar CaptainN :) Zal je slopen :D
Met Mario Kart ongetwijfeld. :P
rajackar schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:44:

Het is wel ff uitzoeken maar de resultaten waren prima. Ik heb o.a. Doom, linux en de RE4 demo kunnen draaien. Ook diverse homebrew software draaide als een zonnetje.
Over illegale games weet ik nog niks omdat ik behalve de re4 demo geen iso's heb.
Ik hoop iig nog de n64 emu aan de gang te krijgen en linux zover te krijgen dat ik em als media player kan gebruiken.
Al met al enorm leuk om mee te stoeien maar je moet wel een beetje van klooien houden om hier echt lol aan te beleven. Voor mij iig enorm veel vermaak :)
Was het niet handiger een Viper chip te kopen?

[ Voor 70% gewijzigd door Captain N op 23-01-2005 19:51 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Captain N schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:51:
[...]

[...]

Was het niet handiger een Viper chip te kopen?
vooral duurder en is nog aardig onbeproefd. Ik kon pso op de kop tikken voor 23 pleuro en het spel zelf leek me ook nog wel aardig ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar ook met de Viper chip kun je toch geen backups van spellen maken? Want ik heb begrepen dat je de spellen niet via de pc kunt kopieren, vanwege het bestandssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:44:

Erg stomme vraag, maar wat kan je nou met de PSO-hack en hoe gaat dat in zijn werk, want ik hoor er best wel veel over... Maar wat kan je ermee :? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@D³ & Captain N,
Thnx voor de tips, buyrite zal geen dollar aan me verdienen! :)

Had ik toch ff op wat meer leuke goedkope spullen gehoopt, jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:14:
[...]

Erg stomme vraag, maar wat kan je nou met de PSO-hack en hoe gaat dat in zijn werk, want ik hoor er best wel veel over... Maar wat kan je ermee :? 8)7 |:(
[legaal]
met pso kan je online spelen en mote je een IP instellen,
je zorgt dan dat dit IPadress het zelfde is als je netwerkkaartje
dan kan je contact maken via je computer.

Dan kan je daarna met een loader spelen laden die je zelf hebt, alleen er een iso van gemaakt hebt (zo voorkom je krassen op je disks ;))

De meeste games lopen lekker, alleen moet je vaak je geluid uitzetten (omdat je 100mbit netwerk word verminderd naar een 10mbit netwerk, komt door PSO)

Nintendo was hier niet zo blij mee, en volgensmij verkopen ze ook geen PSO meer...
maar het is volkomen legaal (is eigelijk hetzelfde als je cd's en dvd's backup'en)
[/legaal]

[ Voor 7% gewijzigd door ixl85 op 23-01-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:10:
Ik heb trouwens vandaag met surrounded wat gemultiplayerd, en na een aantal uur gamen kan ik zeggen dat hij de volgende games nog even goed moet oefenen: :+

• Mario Kart: Double Dash
• Super Smash Bros: Melee
• GoldenEye 007 (N64)
• Super Bomberman 2 (SNES)
LOL! Ja leuk is dat, Goldeneye tegen Captain N spelen. (Ik had dit spel nog nooit eerder gedaan, en hij had het al grijs gespeeld). Nog voordat ik een beetje om me heen kon kijken was ik telkens al weer doodgeschoten. ;) Hij kon aan de textures op de muur al precies zien waar ik zat... grrr.

SMBM was wel heel erg leuk. :D Die moet ik maar eens snel ga kopen. Wel een beetje chaotisch op het eerste gezicht, maar het speelde heel erg goed. De vele verwijzingen naar de Nintendo-geschiedenis maakten me ook erg blij. Kraid in 3D ziet er wel _/-\o_ uit! (En nu maar eens heel snel Super Metroid gaan spelen Captain N. :p Dat kan écht niet hoor, zo'n klassieker nog nooit gespeeld hebben.)

En over mariokart... euh ja... ik moet m'n skills inderdaad maar weer eens een beetje oppoetsen. Ahum. ;) Dat was wel redelijk beschamend. De volgende keer ga ik eerst weer eens een beetje oefenen voordat ik tegen iemand anders speel.

Ik heb ook nog de RE4 demo gespeeld... en ik ben nu echt overtuigd hoor. _/-\o_ De andere delen uit de serie mogen nog niet eens de veters strikken van RE4... het verschil is echt gigantisch. Het bestuurt bijvoorbeeld fantastisch. Zeer nauwkeurig, heel soepel... ongekend veel vrijheid. Dat perspectief beviel me ook heel erg goed. Niet echt 1st person, ook niet echt 3rd person... precies er tussenin eigenlijk. Ik mag wel zeggen het beste van beide werelden. :)

En dan die vijanden natuurlijk. Daar kun je wel redelijk van in paniek raken. :p Opgesloten in een klein huisje, buiten hoor je de kettingzaag al ronken. Je gaat naar boven en duwt voor 1 raam de ladder omver die ze hebben neergezet. Dan ga je naar een ander raam om nog een paar vijanden te onthoofden... en ondertussen zetten die vijanden gewoon de ladder weer terug overeind en klimmen alsnog naar binnen door het eerste raam. :) Fantastisch echt, zelden zo'n intense scene op de gamecube meegemaakt. En wacht maar tot je de inventory ziet! :p Wat een ruimte! Wat veel voorwerpen tegelijk kun je dragen! Zalig gewoon. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb trouwens als ik met Fifa 2005 speel niet 100% beeldvullend beeld, terwijl ik met Mario Kart wel gewoon beeldvullend beeld heb. Bij Fifa is het beeld te smal, aan de rechterkant zit een zwarte balk.

Verder zijn de teksten erg slecht leesbaar bij Fifa (ze gebruiken echt mini-letters). Andere mensen daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:52:
[...]

LOL! Ja leuk is dat, Goldeneye tegen Captain N spelen. (Ik had dit spel nog nooit eerder gedaan, en hij had het al grijs gespeeld). Nog voordat ik een beetje om me heen kon kijken was ik telkens al weer doodgeschoten. ;) Hij kon aan de textures op de muur al precies zien waar ik zat... grrr.

SMBM was wel heel erg leuk. :D Die moet ik maar eens snel ga kopen. Wel een beetje chaotisch op het eerste gezicht, maar het speelde heel erg goed. De vele verwijzingen naar de Nintendo-geschiedenis maakten me ook erg blij. Kraid in 3D ziet er wel _/-\o_ uit! (En nu maar eens heel snel Super Metroid gaan spelen Captain N. :p Dat kan écht niet hoor, zo'n klassieker nog nooit gespeeld hebben.)

En over mariokart... euh ja... ik moet m'n skills inderdaad maar weer eens een beetje oppoetsen. Ahum. ;) Dat was wel redelijk beschamend. De volgende keer ga ik eerst weer eens een beetje oefenen voordat ik tegen iemand anders speel.

Ik heb ook nog de RE4 demo gespeeld... en ik ben nu echt overtuigd hoor. _/-\o_ De andere delen uit de serie mogen nog niet eens de veters strikken van RE4... het verschil is echt gigantisch. Het bestuurt bijvoorbeeld fantastisch. Zeer nauwkeurig, heel soepel... ongekend veel vrijheid. Dat perspectief beviel me ook heel erg goed. Niet echt 1st person, ook niet echt 3rd person... precies er tussenin eigenlijk. Ik mag wel zeggen het beste van beide werelden. :)

En dan die vijanden natuurlijk. Daar kun je wel redelijk van in paniek raken. :p Opgesloten in een klein huisje, buiten hoor je de kettingzaag al ronken. Je gaat naar boven en duwt voor 1 raam de ladder omver die ze hebben neergezet. Dan ga je naar een ander raam om nog een paar vijanden te onthoofden... en ondertussen zetten die vijanden gewoon de ladder weer terug overeind en klimmen alsnog naar binnen door het eerste raam. :) Fantastisch echt, zelden zo'n intense scene op de gamecube meegemaakt. En wacht maar tot je de inventory ziet! :p Wat een ruimte! Wat veel voorwerpen tegelijk kun je dragen! Zalig gewoon. :9~
Hehheh als je de stack speelt moet je de arctic commander zijn (oid)
dat is een kerel met een grijs sneeuwpak aan en een masker voor zn gezicht...
die valt helemaal weg tegen die grijzen muren!
(was mn fav character) dan moet je wel de radar uitzetten en autoaim ook...
man... wat was goldeneye vet!

en ff een vraagje over RE4
is het wel eng genoeg?
ik krijg hier meer een doom gevoel bij (lopen, schieten enz)
maar is het nog zo spannend als bij RE en RE0?
(kleine gangetjes, vreemde geluiden, niet weten wat er gaat gebeuren en maar hopen dat je hier het Stone-metal object nodig had... omdat je anders weer helemaal terug moest langs die fast zombies :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ixl85 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:46:
[...]

[legaal]
met pso kan je online spelen en mote je een IP instellen,
je zorgt dan dat dit IPadress het zelfde is als je netwerkkaartje
dan kan je contact maken via je computer.

Dan kan je daarna met een loader spelen laden die je zelf hebt, alleen er een iso van gemaakt hebt (zo voorkom je krassen op je disks ;))

De meeste games lopen lekker, alleen moet je vaak je geluid uitzetten (omdat je 100mbit netwerk word verminderd naar een 10mbit netwerk, komt door PSO)

Nintendo was hier niet zo blij mee, en volgensmij verkopen ze ook geen PSO meer...
maar het is volkomen legaal (is eigelijk hetzelfde als je cd's en dvd's backup'en)
[/legaal]
aanvulling en verduidelijking:

Je moet idd je pso instellingen zo doen dat de cube naar je pc kijkt voor een dns server. Nu start je op je pc een progje dat een dns server emuleert en verbinding met je cube maakt. Door een bug in PSO kun je nu code naar je cube laden. Om een spel te spelen stuur je een zogenaamde "loader" naar je cube. Deze loader maakt weer verbinding naar je pc. Op je pc draait een tweede progje om een iso naar je cube te sturen. De iso wordt door de loader op je cube gestart en je kunt spelen.
Op deze manier kun je dus ook allerlei progjes op je cube draaien die door mensen thuis zijn gemaakt. O.a. versies van doom en linux zijn geport en ook zijn er al wat emulators verschenen.

Met een nieuwe code loader is het nu ook mogelijk om met 100 mbit te streamen. Dit kwam bij mij de performance van de re4 demo behoorlijk ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

ixl85 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:46:
..
[juridische modus]
Zodra je het gaat gebruiken om spellen te backuppen dan ben je niet meer legaal bezig, ook al heb je zelf het origineel in bezit. Ik heb dat al eerder in dit topic uitgelegd. :)
[/juridische modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
rajackar schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:15:
[...]

aanvulling en verduidelijking:

Je moet idd je pso instellingen zo doen dat de cube naar je pc kijkt voor een dns server. Nu start je op je pc een progje dat een dns server emuleert en verbinding met je cube maakt. Door een bug in PSO kun je nu code naar je cube laden. Om een spel te spelen stuur je een zogenaamde "loader" naar je cube. Deze loader maakt weer verbinding naar je pc. Op je pc draait een tweede progje om een iso naar je cube te sturen. De iso wordt door de loader op je cube gestart en je kunt spelen.
Op deze manier kun je dus ook allerlei progjes op je cube draaien die door mensen thuis zijn gemaakt. O.a. versies van doom en linux zijn geport en ook zijn er al wat emulators verschenen.

Met een nieuwe code loader is het nu ook mogelijk om met 100 mbit te streamen. Dit kwam bij mij de performance van de re4 demo behoorlijk ten goede.
mhhh phoenix is redelijk relax..
maar hoe heet die van jou? 100mbit is wel wat fijner ja...
Oscar Mopperkont schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:18:
[...]

[juridische modus]
Zodra je het gaat gebruiken om spellen te backuppen dan ben je niet meer legaal bezig, ook al heb je zelf het origineel in bezit. Ik heb dat al eerder in dit topic uitgelegd. :)
[/juridische modus]
:? mhuu
kan je dat linkje dan even geven... volgensmij is het toch algemeen bekend dat je je eigen spullen mag backup'en... :?

[ Voor 19% gewijzigd door ixl85 op 23-01-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ixl85 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:18:
[...]

mhhh phoenix is redelijk relax..
maar hoe heet die van jou? 100mbit is wel wat fijner ja...
Dat progje heet gcsim. Het is een preview van de nieuwe starcube loader die nog uit moet komen. Je kunt alleen met de standaard instellingen werken met deze versie maar het is het enige progje waarmee re4 wilde starten.

Phoenix heb ik nog niet geprobeerd omdat ie bij mij niks doet. Ik weet ook niet echt wat er mis gaat maar er start niks. Er komt alleen een mdb bestandje bij en verder niks. Als jij hier meer over weet hou ik me ook aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

ixl85 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:18:
kan je dat linkje dan even geven... volgensmij is het toch algemeen bekend dat je je eigen spullen mag backup'en... :?
Het is een algemene misvatting dat je dat zou mogen. Muziek en films mag je back-uppen en downloaden. Bij software ligt dat (helaas) anders. Linkje:
Oscar Mopperkont in "Het Grote Gamecube Topic Deel 50"
Oscar Mopperkont in "Het Grote Gamecube Topic Deel 50"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

ixl85 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:08:
[...]
is het wel eng genoeg?
(kleine gangetjes, vreemde geluiden, niet weten wat er gaat gebeuren en maar hopen dat je hier het Stone-metal object nodig had... omdat je anders weer helemaal terug moest langs die fast zombies :9~ )
Zeker is het 'eng' genoeg. Er zijn zat momenten waar hele hordes mannetjes je met fakkels, hooivorken en ander boerderie tuug achter je aankomen en dat je denkt: HELLUP!! Andere beesten zitten er ook genoeg in.

Maar daar kom je wel achter als je het koopt, wat je zeker moet doen, want dit dames en heren is een echte onvervalste MUST-HAVE. Geloof de hype nou maar. Dit keer is het echt zo.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs nintendo verbied het om backup te maken (okee, nu staat de NLD'se wet gelukkig boven nintendo maar dan nog mag het niet :P). Ik neem aan dat men backups wil maken om beschadigingen te voorkomen. Gelukkig is de klantenservice van nintendo erg goed dus mocht een disc niet meer te lezen zijn dan vervangt nintendo deze kosteloos afaik (geen ervaring verder mee).

Het maken van backups hoopt nintendo zo tegen te gaan..
ixl85 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:08:
[...]
is het wel eng genoeg?
Is het eng net zo eng als RE en RE0? Nou, als ik jouw voorbeeld neem dan is het antwoord: 100% Nee!

Alles, maar dan ook écht alles kan je meenemen in je inventory. Item boxen zijn verleden tijd, backtracken is verleden tijd, vijanden blijven dood, stone metal objecten zijn verleden tijd, wat zeg ik? Alle puzzels zijn zo goed als verleden tijd! Munitie is volop te vinden wat weer een kopzorg minder is. (als je zonder munitie komt te zitten dan ben je _gewoon_ een uberprutser). Hetzelfde geldt voor healthsprays en herbs.. zijn in overvloed aanwezig!

Iemand zei iets over vrijheid? Welke vrijheid? Alles wordt afgeschermd door 'onzichtbare muren'. Alleen al in het eerste level kan je niet van het bospad af terwijl de omgeving eromheen toch echt gewoon modder/gras is. Het spel is recht toe recht aan hetzelfde. Je kan maar 1 richting op en alles is behoorlijk lineair. Niet mijn idee van vrijheid.

Zoow, na deze lading negativiteit.. ehh wat? Negativiteit!? Bovenstaand verhaal zijn alleen maar pluspunten.. Beetje jammer dat capcom hier 5 delen voor nodig had om het goed te krijgen.

Is RE4 dan een doom kloon? In 90% van de gevallen ben is het idd puur lopen en schieten. Echter is de RE4 sfeer niet verloren gegaan. De actie wordt afgewisseld door ruimtes waar je verwacht dat er iets gebeurd maar dan ehm... gebeurd er niks. Zoals je verwacht toch? De kleine gangen en de vreemde geluiden zijn nog steeds intact gebleven. De sfeer is heel goed neergezet vooral dat dorp in de eerste missie. Je hebt geen idee wat er aan de hand is, alles ziet er normaal uit maar toch klopt er iets niet (nee, niet het eten).

Je zou kunnen zeggen dat de spanning weg is doordat het spel meer actie gericht is maar ik weet zeker dan je vaker doodgaat dan in re0 en re1 bijelkaar. Het grote voordeel van re4 is namelijk dat alles real-time is, dus ook de cutscenes. Nu hebben ze hier handig gebruik van gemaakt door de cutscenes interactief te maken. Zonder snelle reflexen kom je niet ver in RE4. Op deze manier blijf je op het puntje van je stoel zitten.

De kans is erg klein dat je met weinig health en weinig kogels komt te zitten wat toch een beetje 'niet-RE' is. RE is en blijft een survival horror serie maar met RE4 neigen ze toch meer naar de 'action genre' alhoewel het technisch gezien nog steeds survival horror is. Het zijn de reflexen wat voor de spanning zorgt, met name tijdens boss en mini-boss battles (en die zijn er veel!). De rest is slachtvoer wat voor geen problemen zorgt. Maargoed, imo staat re4 mijlenver boven alle andere RE's. Ja, zo goed is hij.

Ohja, nog een dingetje.. de details zijn ernstig.. Zoveel te doen, en zoveel te zien dat je geheid veel dingen mist tijdens je eerste keer. Check dit filmpje bv. Heerlijk :9~. De details die in dit spel zitten zijn goede voorbeelden van hoe je een spel memorabel moet maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 00:59 . Reden: tjeezus.. zoveel getypt over re4? /me is bored I guess... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
rajackar schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:23:
[...]

Dat progje heet gcsim. Het is een preview van de nieuwe starcube loader die nog uit moet komen. Je kunt alleen met de standaard instellingen werken met deze versie maar het is het enige progje waarmee re4 wilde starten.

Phoenix heb ik nog niet geprobeerd omdat ie bij mij niks doet. Ik weet ook niet echt wat er mis gaat maar er start niks. Er komt alleen een mdb bestandje bij en verder niks. Als jij hier meer over weet hou ik me ook aanbevolen.
mhh strange...
misschien moet je ff de nieuwe versie zoeken... (er is er tegenwoordig eentje met een installer... heb je die al eens gehad?)
opzich moet het werken, het enige dat je meot doen is een bestand selecteren en op load klicken, dan je pso opstarten...
Ik heb versie 2.3 (build133)

@Oscar Mopperkont
mhhh seems your right!
maar het stopt me niet... (ik game bijna niet via mn pso-loader hoor, gebruik het alleen om games te testen..
ik wou Viewtiful Joe eigelijk kopen, maar heb het maar 1 uur gespeeld... vond het toch niet zo leuk...) heb 11 (gekochte) spellen... en met mn verjaardag komen er weer bij.

@ds
mhh je positieve dingen in je post klonken niet echt positief (about RE4).... :o
Ik weet nog niet of ik het wel zo geweldig vind.. dat gekloot met ammo vond ik meestal wel leuk... (steeds maar hopen dat er ergens shotgun shells lagen...)
maargoed misschien koopt iemand hem in mn """vriendenkring*""" (*=ooww erg woord vind ik dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 21:28
Eerder werd al gesproken over crashende Cubes.. Met Mario Party 5 heb ik er best veel last van dat bij het laden van een mini-game ik een read error krijg en de cube stopt. Dan is de enige optie uitzetten en weer aan en verder spelen. De dvd lijkt nog perfect zo op het oog.

Daar heb ik een rip van gemaakt en die speel ik nu met GCSim / PSO, en sindsdien nooit meer een foutmelding gehad.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ixl85 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 02:06:
[...]

mhh strange...
misschien moet je ff de nieuwe versie zoeken... (er is er tegenwoordig eentje met een installer... heb je die al eens gehad?)
opzich moet het werken, het enige dat je meot doen is een bestand selecteren en op load klicken, dan je pso opstarten...
Ik heb versie 2.3 (build133)
Ikheb dacht ik 2.5 maar dat is alleen een executable. Toch die installer eens gaad zoeken.
mhh je positieve dingen in je post klonken niet echt positief (about RE4).... :o
Ik weet nog niet of ik het wel zo geweldig vind.. dat gekloot met ammo vond ik meestal wel leuk... (steeds maar hopen dat er ergens shotgun shells lagen...)
maargoed misschien koopt iemand hem in mn """vriendenkring*""" (*=ooww erg woord vind ik dat)
Ik heb de demo pas gespeeld (via PSO ;)) en dat beviel me toch wel. De gameplay is echt heel anders maar de sfeer klopt idd redelijk. Ook hebben ze heel veel sound effects hergebruikt uit de eerdere games waardoor het meteen "vertrouwd" aanvoelt.
Toch blijf ik het jammer vinden dat ze de eerste versie van RE4 niet hebben afgemaakt. Want die zag er wel zo enorm scary uit. Daarna hadden ze dan mooi dit deel kunnen maken en dan hadden de old school freaks tenminste nog één echte nieuwe RE op de nieuwe console gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, wacht even, geen puzzels in RE;4 :?
Wat is dat nou voor iets brakkigs?
Mijn vreugde wordt op het moment enorm gedempt door dat gegeven. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

ixl85 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 02:06:
...
@Oscar Mopperkont
mhhh seems your right!
maar het stopt me niet... (ik game bijna niet via mn pso-loader hoor, gebruik het alleen om games te testen..
ik wou Viewtiful Joe eigelijk kopen, maar heb het maar 1 uur gespeeld... vond het toch niet zo leuk...) heb 11 (gekochte) spellen... en met mn verjaardag komen er weer bij.
Het hoeft je ook niet te stoppen! Ikzelf heb dan geen kopien voor de GC (is me nog te veel moeite, chip inbouwen en vervolgens moet je maar zien hoe je aan iso's komt, daar zelf kopieren geen optie is, als je ook niet een netwerkadapter koopt ofzo), maar ook ik heb me "wel eens" schuldig gemaakt aan een overtreding van de auteurswet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:26:
Wow, wacht even, geen puzzels in RE;4 :?
Wat is dat nou voor iets brakkigs?
Mijn vreugde wordt op het moment enorm gedempt door dat gegeven. :{
Hoho dan heb je een verkeerde indruk. Die zijn er namelijk nog wel . :)

Zelfde oude simpele RE puzzels zijn ook aanwezig in RE4 alleen dan wat minder.

Voor de rest kan ik redelijk met ds meegaan. :) Het spel is meer actie gericht geworden maar de sfeer is er nog steeds, het spel maakt optimaal gebruik van de DPL II klinkt echt super. :P

Trouwens ds leuk filmpje dat is idd lachen om te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je zeer! Anders zou ik erg gaan twijfelen over de aanschaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, puzzels.. t'is maar wat je puzzels noemt. Eigenlijk kan je ze onderscheiden in twee categorieen.

1. Zoek en gebruik een bepaalde item die net in die ene deur past waar je niet inkon.
2. Maak de goede combinatie van getallen / voorwerpen / afbeeldingen op basis van een hint. Soms gaat het nog sneller als je dit op de trial en error manier doet.

Echt goede doordachte puzzels waar je echt even vastzat ben ik niet tegengekomen. Maargoed, alles beter dan die verschrikkelijke onlogische puzzels uit de vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Captain N schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:51:
[...]
In Goldeneye was ik echt uber :) (1versus3 is leuk :D) Al 3-4 jaar niet gespeeld dus nee dat kan ik niet meer...al 3-4 jaar geen N64 aangeraakt :P Ik denk trouwens nog steeds dat de N64 analog stick beter was (maar ook VEEL fragieler) dan die van de GC. Die van de GC voelt wel beter aan dus speelt stabieler(= goed voor o.a MKDD :D) maar met de N64 had ik (DENK ik) betere precisie.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 24-01-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:29:
Echt goede doordachte puzzels waar je echt even vastzat ben ik niet tegengekomen. Maargoed, alles beter dan die verschrikkelijke onlogische puzzels uit de vorige delen.
Vond het wel meevallen in de eerdere delen eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:37:
[...]
In Goldeneye was ik echt uber :) (1versus3 is leuk :D) Al 3-4 jaar niet gespeeld dus nee dat kan ik niet meer...al 3-4 jaar geen N64 aangeraakt :P Ik denk trouwens nog steeds dat de N64 analog stick beter was (maar ook VEEL fragieler) dan die van de GC. Die van de GC voelt wel beter aan dus speelt stabieler(= goed voor o.a MKDD :D) maar met de N64 had ik (DENK ik) betere precisie.
Ik had Goldeneye ook al een paar jaar niet meer gedaan, maar het ging nog wel redelijk. Lincence to Kill, Power Weapons, 10 minuten, in Facility. Had surrounded 25 keer te pakken, hij mij 1 keer. En die ene keer was met een RCP90, terwijl ik wapenloos was. Ik probeerde hem hem neer te slaan om de spanning er een beetje in te houden :P Lukte later overigens nog wel :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Wat gebeurt er eigenlijk als je een Nintendo RGB kabel(gamecube) aansluit op je N64 ? word het beeld dan scherper ? tis niet helemaal ontopic ;) maar goed :) .

Nu las ik ergens dat TimeSplitters3 op de cube voor 1-2players was :/ het is toch gewoon voor 4players ? (helaas weer geen lan :( ). Kweet niet waar ik het gelezen had, maar volgens mij was het op een webshop. Ik weet wel dat het niet de betrouwbaarste bronnen zijn ;) maar tegenwoordig word er zoveel gezegt en veel minder waargemaakt :( . Want hoeveel geruchten zijn er nu al niet van games geweest die eerst ook LAN zouden ondersteunen en waar later tocg weer geen LAN bijzat :(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:44:
[...]

Hoho dan heb je een verkeerde indruk. Die zijn er namelijk nog wel . :)

Zelfde oude simpele RE puzzels zijn ook aanwezig in RE4 alleen dan wat minder.

Voor de rest kan ik redelijk met ds meegaan. :) Het spel is meer actie gericht geworden maar de sfeer is er nog steeds, het spel maakt optimaal gebruik van de DPL II klinkt echt super. :P

Trouwens ds leuk filmpje dat is idd lachen om te doen. :P
ik vroeg me al een beetje af hoe je die suplex moest doen. Ik heb veel in de benen geschoten maar zag nooit de actie "suplex" staan. Toch maar weer eens proberen. Ben nu bezig met me 2e run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:23:
[...]

ik vroeg me al een beetje af hoe je die suplex moest doen. Ik heb veel in de benen geschoten maar zag nooit de actie "suplex" staan. Toch maar weer eens proberen. Ben nu bezig met me 2e run!
spoiler:
Maar dat kun je dus alleen bij de monniken doen. Alleen in dat stuk kan dat wel vaag maarja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
mhh de stick van de N64 was wel fijn, alleen er zat geen antislip rubber op (zoooo irritant bij een lang potje mario tennis!!)
en je kreeg cocaine vorming na verloop van tijd (dat witte poeder dat van de stick af kwam.... dat verneukte na verloop van tijd je hele stick...)
en de hangende stikjes... die niet meer konde bewegen :D

ik had toen der tijd een goede 3th party controller ondekt (competition PRO), deze was veel fijner dan de echte N64 controller.
maar voor de cube is het volgensmij alleen maar bagger (de 3th party controllers that is)

Ik weet niet welke stick ik fijner vond/vind als het om de gevoeligheid gaat, ik denk toch die van de cube (zo lekker soepel, vooral tijdens monkeyball)
Ik baal alleen wel dat er geen trigger meer is, dat was echt fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

die N64 stick was nog een oud soort die echt 2 assen had, waren wel redelijk slijtagegevoel iig

RGB-kabel in je n64 stoppen gaat niet werken volgens mij omdat de N64 dat niet echt ondersteund, tenzij je van binnen draadjes gaat solderen dan wilde het volgens mij wel (weet niet het fijne van)

heb wel 's een rgb-kabel in m'n snes gestopt, als ik 'm toen aanzette zag ik eerst wel gewoon beeld maar dat werd langzaam donkerder tot het helemaal zwart was :?
Daarna de stock composite kabel geprobeerd en die deed het wel goed.

voor de geinteresseerden (beetje offtopic):
Is het iemand opgevallen dat je met de snes helemaal geen last hebt van interlace-flicker? Ik denk dat het komt doordat de snes gewoon 240 beeldlijnen rendert en die verdubbelt naar 480. Daardoor is bij stilstaand beeld het upper en lower frame hetzelfde en heb je daarom geen flikkerende teksten enzo.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Digital-DNA schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:22:voor de geinteresseerden (beetje offtopic):
Is het iemand opgevallen dat je met de snes helemaal geen last hebt van interlace-flicker? Ik denk dat het komt doordat de snes gewoon 240 beeldlijnen rendert en die verdubbelt naar 480. Daardoor is bij stilstaand beeld het upper en lower frame hetzelfde en heb je daarom geen flikkerende teksten enzo.
SNES spellen zijn inderdaad 240p. Interlace komt niet voor op de SNES. Interlace werd pas zichtbaar bij de introductie van machines die in een hogere resolutie konden weergeven zoals de PS1, Saturn, N64, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 19:14
Ik ben nu al zo vaak in de verleiding gekomen om toch maar RE4 te bestellen. Maar ik moet als ik wacht kan ik gewoon PoP:WW nog spelen en MP2:E moet ook nog uit. Wat heb ik het toch zwaar..

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Gewoon doen. PoP en MP2 komen later wel :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Deddiekoel schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:01:
Ik ben nu al zo vaak in de verleiding gekomen om toch maar RE4 te bestellen. Maar ik moet als ik wacht kan ik gewoon PoP:WW nog spelen en MP2:E moet ook nog uit. Wat heb ik het toch zwaar..
Shit man..
ik vind het nog steeds moeilijk...
ik noem de spelen altijd bij hun volledige naam... kom ik ineens PoP:WW tegen...
WTF :D
(maar ik weet het inmiddels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:51:
Ik probeerde hem hem neer te slaan om de spanning er een beetje in te houden :P Lukte later overigens nog wel :D
Jajaja, vertel ze liever over al die keren dat ik je versloeg met Street Fighter 2 Turbo. ;) Behalve als je Honda met z'n wapperende-arm aanval gebruikte natuurlijk. Maar in dat spel waren we toch redelijk aan elkaar gewaagd.
Met goldeneye was ik inderdaad kansloos. :p Maar wat wil je, ik was mezelf een beetje aan het orienteren in dat level en dan werd ik alweer in m'n rug geschoten. Ik deed een willekeurige deur open, en daar stond Captain N alweer met een pistool op me gericht. Die ene keer dat ik je wist te raken was ook een kwestie van puur geluk. ;) Volgens mij droom je 's nachts ook over dat spel ofzo, gewoon griezelig hoe goed je de weg wist.

Ik ben zo te lezen wel net een dag te vroeg langs gekomen. :p Damn, RE4 binnengekregen... ik zou er jaloers van worden. Het is maar goed dat Jungle Beat bijna uitkomt, anders zou ik echt niet weten wat ik moet doen tot de pal-release van RE4. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Digital-DNA schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:22:
RGB-kabel in je n64 stoppen gaat niet werken volgens mij omdat de N64 dat niet echt ondersteund, tenzij je van binnen draadjes gaat solderen dan wilde het volgens mij wel (weet niet het fijne van)

heb wel 's een rgb-kabel in m'n snes gestopt, als ik 'm toen aanzette zag ik eerst wel gewoon beeld maar dat werd langzaam donkerder tot het helemaal zwart was :?
Daarna de stock composite kabel geprobeerd en die deed het wel goed.
Aleen een NTSC n64 kan naar RGB gemod worden, hoewel het resultaat niet 100% netjes is (problemen met helderheid).

De meeste snes rgb kabels hebben resistors in de scart connector zitten, deze zijn bedoeld voor een een ntsc snes, een pal snes geeft dan inderdaad het donkere beeld. Sloop deze resistors eraf en het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

oh ik gebruikte gewoon dat ding dat ik voor m'n pal-cube gebruik, kan me verder ook niks schelen oid, ik ben altijd snes gewend te spelen met de stock RF-modulator en dus mono-sound :)
(merk nu pas die leuke stereo-effecten op zoals met 2-player mariokart dat player 1's geluid over de linkerspeaker komt en player 2 over de rechterspeaker enzo)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:01:
Ik heb gewoon een Europese Cube, en heb op zich ook best wel geduld. Ik heb wel een tijd gehad, van spel kopen, stukje spelen, komt de volgende uit .... koop je die, laat je de ander liggen etc etc .... nu speel ik die zooi eerst uit ;). Maar als dit je grootste probleem is, heb je het inderdaad erg beroerd ;). Ikzelf zit met precies hetzelfde probleem, en moet ook nog (2 player) Tales of Symphonia uitspelen ;)! Ik wacht wel tot maart of april, het wordt echt kiezen dan .... Devil May Cry III komt namelijk ook uit, Splinter Cell 3 wacht ik wel mee, die is meestal binnen 3 maanden in de aanbiedingsbak (onterecht, maar wel handig ;)). Ik had Viewtiful Joe 2 ff over het hoofd gezien, helaas dat Dante alleen in de PS2 versie zit (van deel 1, wellicht ook deel 2 .... dus nu krijgen wij zeker weer Mario ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ixl85 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:03:
mhh de stick van de N64 was wel fijn, alleen er zat geen antislip rubber op (zoooo irritant bij een lang potje mario tennis!!)
en je kreeg cocaine vorming na verloop van tijd (dat witte poeder dat van de stick af kwam.... dat verneukte na verloop van tijd je hele stick...)
en de hangende stikjes... die niet meer konde bewegen :D
hahahha..inderdaad! wat een tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, ik heb nu ruim een maand ToS en zit ook pas op 5 uur, dus niet iedereen loopt de hele dag te gamen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 11:49
Heb nu
Mario Kart
Mario Sunshine
Smash Brothers
Windwaker

De eerste heb ik alles geunlockt, de tweede heb ik uitgespeeld en 117 shines en moet ik in totaal alleen nog 24 blauwe munten. De derde moet ik nog een paar characters (twee of drie) en Zelda speel ik pas als ik 120 shines heb. Als ik Mario en Zelda echt uit heb dan zit ik er over te denken om Pikmin2, Soul Caliber 2 en Fifa 2004 te kopen. Goede keuzes?

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa 2004 niet echt, aangezien die al behoorlijk ouderwets is, en absoluut niet de beste Fifa van de laatste jaren is...

Ik ben met Soul Calibur 2 wel enorm lang bezig geweest, en vooral 1v1 is die erg vet .o.

Pikmin2 is behoorlijk kort, dus imo niet echt de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pikmin 2 is ook weer niet zo kort. Plus dat je een hele rits challenges hebt en een hele gave multiplayer,.... Smash brothers wordt pas leuk als je alle events gaat doen imo.. (singleplayer dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik weet niet hoe Fifa 2004 is, maar 2005 is in ieder geval erg leuk om te doen. Dat je het bestuurt met de analoge stick is niet altijd even handig (je gaat toch sneller in een verkerde richting schieten of lopen dan met de PS controller), maar het spel is gewoon zoals Fifa volgens mij altijd is, namelijk goed. Enige nadeel is dat het commentaar niet erg sterk is en dat hij bij mij nu al twee keer is vastgelopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb na lang denken toch besloten om een cube te halen. Ik wil RE4 en de nieuwe zelda voor geen goud missen. Zo veel kost een Cube niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:34:
Ik heb na lang denken toch besloten om een cube te halen. Ik wil RE4 en de nieuwe zelda voor geen goud missen. Zo veel kost een Cube niet meer. :)
:) Zie je wel, komt toch nog allemaal goed. ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.