Het Grote Gamecube Topic Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb net FIFA 2005 binnen gekregen. Ik moet nog echt wennen aan de besturing, had het fijner gevonden als schieten onder de A-kno had gezeten. Maar mijn huisgenoot heeft vroeger op zijn playstation veel FIFA gespeeld en hij begint de besturing al behoorlijk door te krijgen. Het is dus wel mogelijk.

Verder is het Nederlandse commentaar echt lachwekkend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 07:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Een demo'tje van me in MKDD :)

http://home.quicknet.nl/m...oseum-Demo-Mithrandir.avi (Divx5. ~6mB)

Kwaliteit is vrij matig ivm filesize (klein schermpje houden) en het geluid heb ik gedownsampled waarbij het blijkbaar af en toe hapert maar verder, ik denk ik laat eens wat zien ;) Het is in 1x opgenomen dus niet een echt goeie run ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 20-01-2005 17:18 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Misschien niet echt een gepaste vraag hier aangezien iedereen toch voor de Gamecube gaat maar goed ik ben dus van plan deze kist aan te schaffen aangezien hij bij nedgame 89 munten kost inclusief Mario Kart, dit een leuke aanbieding is. Maar kunnen jullie me nou vertellen waarom ik juist deze kist aan moet schaffen en niet een Ps2 of een X-Box? Ervaringen zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
- goedkoopste console
- nintendo games
- leukste console forum is het GC topic ;)
- originele/innovatieve games t.o.v xbox, ps2

er zijn ook nadelen natuurlijk, net als een ps2 en xbox weer andere nadelen en voordelen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:03

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Kijk ff op pagina 1 van dit topique, onder de mini-FAQ. Daar staan een heleboel argumenten waarom de Cube waarschijnlijk een goede keus voor jou is. Het zijn er aardig wat, dus daarom ga ik ze niet hier opsommen. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoemde prijzen zijn adviesprijzen. Vaak kun je betere deals krijgen bij winkels als Nedgame, €69,- voor een Cube of het Mario Kart Pak voor €89,-.
Ik wil ook een GC kopen, en nu vroeg ik me af: weet iemand nog een andere winkel die hem voor soortgelijke prijzen aanbiedt? Bij die 69 euro's van NedGame moet je namelijk nog de prijs van twee games optellen (Helaas verzenden wij geen losse spelsystemen/ pakketten vanwege het gewicht en de lage winstmarge op hardware.U dient per spelsysteem minimaal twee games of accessoires aan uw bestelling toe te voegen.). En ik ben ook niet zo'n Mario-liefhebber. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je misschien nog een andere console? Dan koop je daar 2 games bij :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Je kan daar dan toch 2 niet mario games kopen :?

edit: te laat :p

[ Voor 28% gewijzigd door Dutchie! op 20-01-2005 19:49 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je kunt hem bij MM ook voor 89 krijgen, maar dan krijg je ook MKDD erbij (overigens een superspel!). Mocht je die toch niet willen, dan kun je die vast wel voor 30,- kwijt op Marktplaats, dan ben je net zo duur uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
metroid prime en zelda... ben je meteen een paar maandjes zoet :D
Of Resident evil en resident evil 0 (of een combi hier van)
genoeg vette games voor de Cube waar geen mario in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 19:14
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:50:
Aangezien ik boxin-games nogal...uuh... stoer vind, vroeg ik me af wat ik kan verwachten van Fight night 2.
De game komt uit op de x-box,ps2 en gamecube. Aangezien ik de laatste bezit, vroeg ik me af of de game de moeite waard is.

*is sinds zaterdag eindelijk begonnen met MP en heeft MP:E en Ztww nog liggen 8) *
Ik vond Rocky op de GC een geslaagde boks titel. Vind boks spelletjes over het algemeen wel rokken. Fight Night 2 lijkt me dan ook wel wat zeker vanwege Super Punch Out. Moet ik ook meteen zeggen dat de graphics van super punch out me nog alles meevielen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:20:
[...]

Ik vond Rocky op de GC een geslaagde boks titel. Vind boks spelletjes over het algemeen wel rokken. Fight Night 2 lijkt me dan ook wel wat zeker vanwege Super Punch Out. Moet ik ook meteen zeggen dat de graphics van super punch out me nog alles meevielen.
Idd Rocky is een leuke boksgame hoor! Krijg je echt blauwe plekken etc. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:22:
Maar kunnen jullie me nou vertellen waarom ik juist deze kist aan moet schaffen en niet een Ps2 of een X-Box? Ervaringen zijn welkom!
Ja het belangrijkste voordeel zijn echt de Nintendo-games. Als die je een beetje aanspreken dan zit je wel goed. :) Ze hebben eigenlijk van allerlei genres hun eigen versie gemaakt, die ik meestal veel leuker vind. Op de PS2 & Xbox zijn waarschijnlijk hele goede strategy-games te vinden waarin je realistische legertjes bestuurt en forten laat bouwen enzo. Op de gamecube heb je pikmin, met wandelende worteltjes die tegen lieveheersbeestjes vechten. ;) Op de Xbox heb je topspin, wat een erg goed tennisspel schijnt te zijn... de gamecube heeft Mario Tennis.
Op de PS2 allerlei realistische race-simulaties, op de gamecube zijn f-zero en mariokart de beste race-spellen (imo).
Mij persoonlijk spreekt dat allemaal veel meer aan. Het fantasierijke en kleurige karakter van de Nintendo-spellen. Alleen al hoe de cube zelf eruit ziet vind ik veel leuker dan een PS2 of een Xbox. (Ik heb natuurlijk een pimpelpaarse 8)). Er zijn natuurlijk (ook op de andere consoles) ook heus nog wel andere fantasierijke en kleurige spelletjes te vinden. Maar niemand doet dat zo goed als Nintendo.

Een ander groot pluspunt vind ik dat je er een gameboy-player onder kunt hangen, om ook nog een paar hele goede "ouderwetse" GBA-spelletjes op je tv te kunnen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18:19

Willybubba

Nut up or shut up.

Welke droeftoeter heeft die spider ball guardian verzonnen :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metroid prime
spoiler:
Ik heb zojuist Metroid Prime naar de andere wereld gestuurd, maar ik vond het einde een beetje een anti climax... ik sloopte 'm, het protesteerde ff, mijn phazon suit verdween ;( , ik werkt weggezapt en keek ff toe hoe alles verbrandde vanaf mijn ruimteschip en de aftiteling begon...
na de aftiteling zag ik het schip nog ff wegvliegen en dat was het...

ik heb trouwens ook maar 1 art gallery (heb 'm uitgespeeld op 70%)
nu heb ik wel de hard mode dus die ga ik later nog eens proberen 8)

maar ik had minstens nog een filmpje verwacht... of ff samus willen bewonderen...
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:21:
metroid prime
spoiler:
Ik heb zojuist Metroid Prime naar de andere wereld gestuurd, maar ik vond het einde een beetje een anti climax... ik sloopte 'm, het protesteerde ff, mijn phazon suit verdween ;( , ik werkt weggezapt en keek ff toe hoe alles verbrandde vanaf mijn ruimteschip en de aftiteling begon...
na de aftiteling zag ik het schip nog ff wegvliegen en dat was het...

ik heb trouwens ook maar 1 art gallery (heb 'm uitgespeeld op 70%)
nu heb ik wel de hard mode dus die ga ik later nog eens proberen 8)

maar ik had minstens nog een filmpje verwacht... of ff samus willen bewonderen...
;(
spoiler:
Ja je moet ook een hoger percentage halen dan krijg je andere filmpjes te zien en meer art gallery's. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:24:
[...]

spoiler:
Ja je moet ook een hoger percentage halen dan krijg je andere filmpjes te zien en meer art gallery's. :)
wat een replay value _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RE remake is 15€ toch?

zit te twijfelen tussen ZtWW + RE of SSBM + RE

ik wil sowieso tWW en SSBM allebei, maar kan niet alles te gelijk aanschaffen...
ik weet niet of SSBM leuk genoeg is voor single player en ik weet ook niet of ik de komende tijd vaak multiplayer zal doen... (heb niet zoveel vrienden ;( )
maar als SSBM een game is die je altijd wel blijft spelen wil ik 'm wel nu al aanschaffen want anders houd je alleen maar van die games die je 2x uitspeeld en verder je GC stof laat happen omdat je geen game te spelen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem zelfs gevonden voor 10 euro indertijd. Ik heb het idee dat veel winkels dat spel flink ingekocht hadden en verwachtten dat ze er heel erg veel van zouden verkopen, en het vervolgens aan de straatstenen niet kwijt raakten. :p Opzich best wel triest, maar goed voor ons. (Hoewel ik het een slechte game vind eigenlijk). Meer dan 15 moet je er in ieder geval niet voor betalen. Gewoon even een rondje maken langs een paar winkels en kijken waar ie het minst kost.

SSBM heb ik nog nooit gespeeld. The Wind Waker is een magische ervaring en een briljant spel... maar helaas wel vrij kort. :( Als je niet in een positie zit waarin je over een paar weken weer een nieuw spel kan kopen... dan weet ik niet of ik hem wel zo zou aanbevelen. Langer dan een week of twee zul je er niet over doen schat ik zo in.

Qua singleplayer spellen met eindeloze replay-value (het niet-zoveel-vrienden-om-multiplayer-games-te-spelen probleem heb ik zelf ook...) kom ik zelf altijd weer uit op racing games. :)
Het genre moet je wel een beetje liggen natuurlijk, maar een echt goed race-spel wordt ik eigenlijk nooit zat. Sterker nog, hoe vaker ik het speel (en hoe beter je de banen dus leert kennen) hoe leuker ik het meestal ga vinden... dat is wel tamelijk uniek eigenlijk. Bij bijna alle andere spellen werkt het precies omgekeerd.

SSBM schijnt trouwens wel heel erg goed te zijn (ook singleplayer). Ik wil hem zelf ook nog steeds een keer aanschaffen. Met name door dit topic. :p Zo eens in de zoveel tijd post hier nog weleens iemand die dan weer wat nieuws heeft unlockt in SSBM... en dat terwijl het een launchtitle was! Het duurt dus blijkbaar wel een tijdje voordat je alles gevonden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik houd opzich niet zoveel van race games, maar burnout 2 MOET ik zeker hebben...
helaas is deze niet zo goed verkrijgbaar...
heb burnout 3 gespeeld op de Xbox en die is echt tof 8)

heb trouwens volgens mijn save game 22:18 over MP gedaan maar volgens mij is het over de 30 uur geweest 8)
maar games waar je echt voor moet gaan zitten schaf ik liever in een vakantie aan zodat ik niet een week tussen een game heb zitten omdat ik geen tijd heb
dan speel ik liever korte games die je elke keer weer op kan pakken
vandaar mijn vraag

ik hoor echt hele rare dingen over die RE remake... het is de beste GC game (van 2002) maar de besturing is houterig en je hebt te weinig bullets... (WAT ZIJN DE ANDERE GAMES DAN WEL NIET?!) ik snap er echt weinig van...
maar voor 10- 15€ kan het nooit tegenvallen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 22:57
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:50:
Je kunt hem bij MM ook voor 89 krijgen, maar dan krijg je ook MKDD erbij (overigens een superspel!). Mocht je die toch niet willen, dan kun je die vast wel voor 30,- kwijt op Marktplaats, dan ben je net zo duur uit :)
89-30=??

Effe rekencursusje volgen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Schweino schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:10:
[...]

89-30=??

Effe rekencursusje volgen? ;)
:X Foutje! Maar dat maakt het in principe nog interessanter! Daar je MKDD echt wel voor 20,- kwijtkan op Marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer de Media Markt in Middelburg klaar is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
opent binnenkort in:
Zoetermeer Voorjaar 2005
Alphen a/d Rijn Voorjaar 2005
Ede Najaar 2005
Arnhem Najaar 2005
Eindhoven Najaar 2005
Middelburg Najaar 2005

lazy people suck :D

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 20-01-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Max|Burn op 20-01-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:26:
opent binnenkort in:

Middelburg Najaar 2005

lazy people suck :D
heb toch binnen 3 minuten antwoord zoder moeite te doen 8)
je stimuleert me niet echt om zelf te zoeken :9

Najaar pas... ;(
dat duurt nog lang...

zijn ze nou eigenlijk echt veel goedkoper? of hebben ze gewoon erg veel?
(ik bedoel nu op het gebied van Games etc.)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ze zijn gemiddeld gezien duurder is mijn ervaring. (of net zo duur als elke grote keten, die in mijn ogen te duur zijn) In tegenstelling tot MM Duitsland! Die zijn een stuk goedkoper...maar ja..alles is goerdkoper in DE :P

ps: normaal geef ik geen antwoord en stimuleer ik mensen te zoeken....had nu gewoon zin om ff te flamen :D Volgende x geef ik wel vage hints, ok?

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 20-01-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Master 8) een MediaMarkt in Middelburg :D oei, slecht voor me portomonee hehehe :D \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:49:
ze zijn gemiddeld gezien duurder is mijn ervaring. (of net zo duur als elke grote keten, die in mijn ogen te duur zijn) In tegenstelling tot MM Duitsland! Die zijn een stuk goedkoper...maar ja..alles is goerdkoper in DE :P

ps: normaal geef ik geen antwoord en stimuleer ik mensen te zoeken....had nu gewoon zin om ff te flamen :D Volgende x geef ik wel vage hints, ok?
hmmm... heb voor de grap in zwitserland gekeken (toen ik er was) of ze misschien goedkopere games hadden :P
maar dan zijn ze natuurlijk duits :+
verder hadden ze toch eigenlijk niet veel en niets bijzonders...

ik heb er geen problemen mee hoor als je gewoon antwoord geeft op mijn luie vragen die ik makkelijk zelf op kan zoeken... lui blijf ik toch wel.. en vragen stellen doe ik ook gewoon :Y)
zit natuurlijk niet voor niks op een forum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:12:
[...]

:X Foutje! Maar dat maakt het in principe nog interessanter! Daar je MKDD echt wel voor 20,- kwijtkan op Marktplaats :)
Ik wil hem wel hebben voor 20,- bijvoorbeeld (mijnes is door midden :X)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn die cd'tjes zo klein ! en dan moeten ze nog gehalveerd worden :( ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
ik heb burnout 2....kan vast wel iets geregeld worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ik heb burnout 2 drie keer..heb er nog 2 over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
spaar je ze? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eindelijk maar weer eens verder gegaan met Beyond Good & Evil. (Eén van de vele spellen die ik nog niet had uitgespeeld.) Het is eigenlijk wel slordig geprogrammeerd zeg. :( Spraaksamples die halverwege afgebroken worden, rare flitsen in deuropeningen, losse schaduwen die ineens over het scherm schieten. Het is een erg leuk spel hoor, maar elke keer vallen de vele rare glitches me wel op. Uiteindelijk bleef tie nog hangen ook. :'( En geen fout van gamecube dit keer... de muziek bleef doorspelen maar het beeld bevroor. Erg irritant.
Ik heb de gamecube maar gewoon uitgezet. Ik hoop dat m'n savefile nu niet corrupt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 12:49

rajackar

Blood Minister

MaxBurn schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:44:
ik heb burnout 2 drie keer..heb er nog 2 over ;)
Ga je daar nog iets mee doen?
*hint hint*

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 01:28:
Ik ben eindelijk maar weer eens verder gegaan met Beyond Good & Evil. (Eén van de vele spellen die ik nog niet had uitgespeeld.) Het is eigenlijk wel slordig geprogrammeerd zeg. :(
Bizar! Al die zaken die jij noemt, daar heb ik geen enkele keer last van gehad. Nu ben ik wel benieuwd of je met de Engelse of de Nederlandse versie aan het spelen bent. Zelf heb ik me suf gelachen om de flauwe grappen die Peyj' uitkraamt in het Nederlands... zeer vermakelijk spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:57:

ik hoor echt hele rare dingen over die RE remake... het is de beste GC game (van 2002) maar de besturing is houterig en je hebt te weinig bullets... (WAT ZIJN DE ANDERE GAMES DAN WEL NIET?!) ik snap er echt weinig van...
maar voor 10- 15€ kan het nooit tegenvallen denk ik...
REmake is het soort spel waar je echt van moet houden. Het is allemaal vrij hard-core. Dus geen bergen powerups maar continuë spanning omdat je met eigenlijk te wening ammo en eigenlijk te wening leven naar een plaats toe moe waarvan je weet dat er bepaalde monsters zitten die wel eens een fflink probleem op kunnen leveren. Weinig vijanden maar wel gevaarlijke vijanden en zeer veel spanning. Dit soort gameplay moet je liggen. Daarom vinden de mensen die er van houden het een van de beste games op de GC en de mensen die er niet van houden het zo'n bagger spel.
De besturing is ook vaak een punt van discussie. Ik heb er totaal geen moeite mee maar sommige anderen juist weer wel.
Dat geld ook voor de graphics. Omdat alle achtergronden pre-rendered zijn gaat alle grafische kracht van de GC in de personen en vijanden zitten en die zijn dan ook mooier dan je in welk spel dan ook op de GC (of andere consoles) gaat zien. Ook de achtergronden zelf zijn heel erg mooi en gedetailleerd. Ik zou eerst wat filmpjes op IGN gaan zoeken oid dan weet je een beetje wat je kan verwachten.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:49:

Wanneer je kunt aantonen dat een product goedkoper bij de concurrent wordt aangeboden dan krijg je het bij de Mediamarkt goedkoper mee naar huis!
Zolang het niet om aanbiedingen/acties gaat.

Wanneer ik een game duurder bij de mediamarkt zie dan krijg ik em echt goedkoper mee naar huis dan ze bij andere gameszaken worden aangeboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 08:42:
Bizar! Al die zaken die jij noemt, daar heb ik geen enkele keer last van gehad. Nu ben ik wel benieuwd of je met de Engelse of de Nederlandse versie aan het spelen bent. Zelf heb ik me suf gelachen om de flauwe grappen die Peyj' uitkraamt in het Nederlands... zeer vermakelijk spel. :)
Krijg nou tieten! :p Jaja, ik heb ook de Nederlandse versie. Erg leuk gedaan inderdaad. Als het zo goed gebeurd mogen ze van mij wel vaker spellen voor ons vertalen. En blijkbaar heb ik dan gewoon pech dat ik juist tegen al die dingetjes aanloop. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Laatst online: 28-02 09:57
Waarom is de gamecube uit de Pricewatch gehaald? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 08:47:
[...]
Wanneer ik een game duurder bij de mediamarkt zie dan krijg ik em echt goedkoper mee naar huis dan ze bij andere gameszaken worden aangeboden :)
Er zijn meer zaken die dat doen hoor...laagste prijs garantie. BCC o.a dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 01:28:
Het is eigenlijk wel slordig geprogrammeerd zeg. :( Spraaksamples die halverwege afgebroken worden, rare flitsen in deuropeningen, losse schaduwen die ineens over het scherm schieten.
Ik weet toch vrij zeker dat ik dat niet had.

sorry voor 2 posts op rij ;d

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 21-01-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:54:
[...]
Er zijn meer zaken die dat doen hoor...laagste prijs garantie. BCC o.a dacht ik.
BCC :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker waar, en voor mij is het DE reden waarom iemand een GC zou moeten kopen. En ik snap het nogsteeds niet dat mensen de besturing zo slecht vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het "gezeur" van bepaalde mensen over de besturing van REmake ook niet. Het maakt het juist spannender dat je niet kunt strafen ed. De gfx zien er in REmake ontzettend mooi uit, de game hoort zeker bij de 10 mooiste Cubegames (samen met RE0 en RE4 ^_^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 13-10 19:14
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:05:
[...]

Zeker waar, en voor mij is het DE reden waarom iemand een GC zou moeten kopen. En ik snap het nogsteeds niet dat mensen de besturing zo slecht vinden. :)
Ik dus ook niet. De vorm van het spel, met zijn vaste camera punten, maken het juist nodig dat de controls zo moeten zijn (IMO). Het levert soms wat frustratie op maar dat heb je bij elk spel. De vorm van het spel en met name de sfeer is echt zo enorm goed. Misschien ga ik toch maar RE4 importeren... Maar het is beter om op de PAL release te wachten omdat ik MP2 nog uit moet spelen en daarna ook nog PoP:WW wil doen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:11:
[...]

Krijg nou tieten! :p Jaja, ik heb ook de Nederlandse versie. Erg leuk gedaan inderdaad. Als het zo goed gebeurd mogen ze van mij wel vaker spellen voor ons vertalen. En blijkbaar heb ik dan gewoon pech dat ik juist tegen al die dingetjes aanloop. :'(
Wazig, Ik had ook van die rare dingen. Voornamelijk het geluid dat vreemd deed. Stukjes speech die niet afgemaakt werden of op verkeerde momenten speelden oid.
Verder eigenlijk geen problemen gehad.
Ik had dat btw in de engelse versie.
Wel een erg leuk spel imo. Ook die extra games zoals het racen beviel me erg goed. Nu maar hopen dat ze ondanks de slechte verkopen toch een deel 2 en 3 gaan maken zoals eigenlijk het plan was.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:45:
Ik snap het "gezeur" van bepaalde mensen over de besturing van REmake ook niet. Het maakt het juist spannender dat je niet kunt strafen ed. De gfx zien er in REmake ontzettend mooi uit, de game hoort zeker bij de 10 mooiste Cubegames (samen met RE0 en RE4 ^_^)
Helemaal mee eens. Maar ja smaken verschillen nu eenmaal.
REmake is echt iets voor de liefhebbers en vanwege de moeilijkheidsgraad en de speelstijl denk ik minder geschikt als main stream game. 2, 3, CV en 0 zijn wat dat betreft een stuk makkelijker maar (vind ik) ook minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik ook, zodra ik in RE twee machinepistolen als standaard wapens krijg houd het voor mij al snel op met een echte survivalgame te zijn. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Debesturing werkt idd niet fijn in RE (het gaat wel wennen) maar in het heetst van de strijd wil ik dat wel eens vergeten :X waardoor alles nog spannerder word. Loop je in een gang... 6kogels in je pistool.... de rest is al op ... Zie je dat het doodlopend is... je loopt nog ff vooruit.... lijkt net of er iets ligt.. en jawel hoor... mhuuuuhaaaaa zo'n kut zombie... Je schiet je clip leeg... en dan wil je wegrennen maar dan loop je tegen de muur te dansen... terwijl die zombie nadert... dan heb ik het niet meer :p dan flip ik gewoon :D en ben dan ook ontzettend blij als ik hte net overleef... en loop ik te mopperen op die stomme zombies... omdat ik geen kogels meer heb en dus met het mes verder moet... ;( en als je dit alleen speelt, midden in de nacht... dan is dit echt wel eng. :X maar wel leuk :P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik vind de besturing van RE juist super fijn.
Nooit problemen mee gehad.
Veel mensen zouden denk ik willen dat als je naar onder wijst op je controller dat je dan ook naar beneden zou lopen, maar volgens mij is dat heel irritant.
Want de camera veranderd nogal vaak in RE, en elke keer als dat gebeurd moet je weer een andere kant op wijzen. Dat is nog veel lastiger. Nu kan je tenminste doorlopen.
Je weet wel, die winkelketen...

[ Voor 57% gewijzigd door Vanitas op 21-01-2005 12:13 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Iemand hier had tegelijk met mij bij lik-sang besteld (volgens mij maximus???) Anyway heeft diegene het al ontvangen?? Ik heb 1 januari besteld en nog steeds niks ontvangen :( De vorige keer had ik het na een week al in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:56

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Bianca schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:34:
Iemand hier had tegelijk met mij bij lik-sang besteld (volgens mij maximus???) Anyway heeft diegene het al ontvangen?? Ik heb 1 januari besteld en nog steeds niks ontvangen :( De vorige keer had ik het na een week al in huis
Bekijk je orderstatus even.

Mijn order is al 2 weken oud en is nog niet eens verzonden, LTTP is nu ineens in backorder :'(

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Die controls in Resident Evil(Remake) vond ik juist wel lekker werken. De controls voelen voor mij in de Remake wat soepeler aan dan de controls in RE 0, 2, 3 en Code Veronica X. Met name in Code Veronica X vond ik de besturing bagger. Het voelt daar ineens heel stroef aan, terwijl het nog steeds hetzelfde control-scheme is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer verkoopt die keet games :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:46:
[...]

Sinds wanneer verkoopt die keet games :?
Al sinds het SNES-tijdperk. Ik heb er een keer Secret of Mana gekocht voor ƒ70,-. Dat was toendertijd een koopje voor dat spel, aangezien het een tijdje voor meer dan ƒ200,- verkocht werd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Twee Dee schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:37:
[...]

Mijn order is al 2 weken oud en is nog niet eens verzonden, LTTP is nu ineens in backorder :'(
Het pakje is op 2 januari al verzonden, daar kreeg ik toen een mailtje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, nooit gemerkt eigenlijk. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Zelda is "most wanted game of 2005" volgens GameSpy!!

Nu al een classic!

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:20

Ken.

\m/.([oO]).\m/

classic ? hype zul je bedoelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb zojuist de eerste vastloper gehad. Fifa 2005 bleef gewoon ineens hangen. Was bezig met een wedstrijd en ineens bevriest het beeld en bleef het geluid hangen zodat je een zoemtoon kreeg. Zelfs de reset knop werkte niet meer. Meer mensen ervaringen met vastlopers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah behoorlijk vaak..

Ik heb het een keer met TLOZ:WW gehad, en toen kon ik enorm veel opnieuw doen :( Verder een keer met THUG1, Sonic 2(toen gaf ie ook een enorm schel geluid, waardoor je de cube wel snel uit MOEST zetten) en een keer met Gundam van een vriend van me...die deed het 8 keer op rij niet, en sinds de 9e keer is ie nooit meer vastgelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 18:51
MetroidPrime schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:44:
Die controls in Resident Evil(Remake) vond ik juist wel lekker werken. De controls voelen voor mij in de Remake wat soepeler aan dan de controls in RE 0, 2, 3 en Code Veronica X. Met name in Code Veronica X vond ik de besturing bagger. Het voelt daar ineens heel stroef aan, terwijl het nog steeds hetzelfde control-scheme is.
Welk control-scheme gebruik je dan? Ik gebruik de derde (L-shoulder: aim, R-shoulder: walk/run) en die vind ik tot nu het het prettigst en geeft me het meest directe gevoel met de char qua besturing. Ik ben er eigenlijk toch nog niet uit waarom de default-instelling fijner zou zijn....

Hoe zit dat met RE4 dan? Kun je daar ook weer verschillende schemes kiezen of moet ik in maart alles weer 'opnieuw' leren?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 16:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb zojust Tals of Symphonia gekocht, en ik moet zeggen dat het qua eerste indruk zeer goed bevalt. Final Fantasy VIII-stijl en Real Time combat, precies zoals het leuk is! Lekker veel zelf bezig zijn! :*) Ik denk dat ik hier wel een tijd zoet mee ben. :Y)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

als je vaker last krijgt van vastlopers kun je overwegen meer stroom door de laser te sturen

er zit namelijk een speciale potmeter binnenin je gamecube waarmee je dit kunt regelen, vele mensen die zelfgebrande back-ups draaien passen dit toe om minder last van read-errors te krijgen

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
vergeet dan niet op te merken dat je laser dan ook eerder overlijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:01:
Heb zojust Tals of Symphonia gekocht, en ik moet zeggen dat het qua eerste indruk zeer goed bevalt. Final Fantasy VIII-stijl en Real Time combat, precies zoals het leuk is! Lekker veel zelf bezig zijn! :*) Ik denk dat ik hier wel een tijd zoet mee ben. :Y)
Ik weet het wel zeker, ik zit op 25 uur en nog op cd1! Uit een review: "Namco liet weten dat je zo’n 80 uur bezig zou zijn met dit spel. Dit is echter niet waar, want ik wist dit spel uit te spelen in 46 uur. Het is nou eenmaal een avontuur, dat toch een keer aan zijn einde komt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Het enige spel waarbij ik ooit vastlopers heb gehad is Gladius. Dit was "gelukkig" bij veel mensen het geval en het had dus niks te maken met mijn lieftallige paarse kubusje. Wel was het vooral irritant als je net een stuk of 5 lange gevechten had gewonnen maar tussendoor niet gesaved had :'(

Oja, natuurlijk had ik ook een keer een blauw scherm bij Eternal Darkness, maar die tel ik om overduidelijke redenen niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
burnout 2 en smash bros zijn een keer vastgelopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:37:
[...]

Ow dan heb ik die onder jouw neus weggekaapt, ik heb em zojuist binnen gekregen :)
M'n 2e LTTP in ongeveer een week.

*Foutje, heb 2 voor de GBA.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Adagio schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:53:
[...]

Welk control-scheme gebruik je dan? Ik gebruik de derde (L-shoulder: aim, R-shoulder: walk/run) en die vind ik tot nu het het prettigst en geeft me het meest directe gevoel met de char qua besturing. Ik ben er eigenlijk toch nog niet uit waarom de default-instelling fijner zou zijn....

Hoe zit dat met RE4 dan? Kun je daar ook weer verschillende schemes kiezen of moet ik in maart alles weer 'opnieuw' leren?
Ik gebruik in alle RE's het standaard control-scheme A-type. Ik was al gewend aan spellen zoals Micro Machines, dus misschien dat het daardoor komt dat ik er geen moeite mee had. RE4 zal een vergelijkbare control scheme hebben als de standaard control scheme in voorgaande delen, zover ik heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

MaxBurn schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:15:
vergeet dan niet op te merken dat je laser dan ook eerder overlijd :)
[all disclaimers apply mode]
... en dat je geen garantie meer hebt op je Cube. Op eigen risico uitvoeren dus, kiddies! :Y)
[/all disclaimers apply mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:18:
[...]
Ow dan heb ik die onder jouw neus weggekaapt, ik heb em zojuist binnen gekregen :)
M'n 2e LTTP in ongeveer een week.

*Foutje, heb 2 voor de GBA.
Je wordt bedankt :( ;'(

Nouja, ik wil er zowiezo ook 2 hebben (vriendin moet van mij ook aan de GBA zodat we kunnen Linken) dus misschien dat ik nog even contact opneem met een meid die ik ken die er gratis vanaf wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:44:
Heb ook totaal geen problemen met RE controls. Altijd goed mee kunnen spelen. Met RE4 ook totaal geen problemen met de controls, werkt gewoon fijn.
REmake is zeker het spel waard ook als je de orig. RE op de psx heb gespeeld. Het is gewoon erg anders en natuurlijk de graphics zijn :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een inhoudelijk vraagje over RE in het geheel...
is het verhaal een beetje normaal...? horror mag, zombies mogen, maar niet teveel geesten/ demonen/ duivelse krachten, want dat haal ik liever niet in huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:48:
ff een inhoudelijk vraagje over RE in het geheel...
is het verhaal een beetje normaal...? horror mag, zombies mogen, maar niet teveel geesten/ demonen/ duivelse krachten, want dat haal ik liever niet in huis...
geen geesten, alleen zombies e.d.

maar hoezo dan liever niet?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, je komt geen poorten naar de hel tegen als je daar op doelt. Het is niet zo dat er geen "monsters" in zitten, zoek maar op een plaatje van de (belachelijke)vijand "Hunter", maar het werkt wel. Ze zijn niet uit de hel of bovennatuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dat soort zake houd ik me liever niet bezig
niet in films/games of wat ook...

horror vind ik wel tof, maar het moet een beetje normaal blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18:19

Willybubba

Nut up or shut up.

Lees anders voor de zekerheid eerst ff het overkoepelende verhaal door, dan weet je het zeker :)

Ik ben gister maar weer eens verder gegaan met ToS, zit bij MP2 soort van vast bij de SPider Ball Guardian. Niet dat ie nou echt moeilijk is, maar je moet zo'n stuk lopen vanaf de saveroom voordat je er bent, dat irriteert me, daarom heb ik em nog maar 1 keer geprobeerd :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:58:

Laat ik het anders zeggen, in resident evil remake zitten geen enkele zaken die met het occulte in verband gebracht kunnen worden. :)
Nu is dat een rekbaar begrip, maar het is dus niet het werk van satansaanbidders etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:58:

hoezo niet? ben je er bang voor? ouders vinden het niet goed ofzo?
ik snap het niet helemaal

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
TheEvilCuber schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:48:
[...]

hoezo niet? ben je er bang voor? ouders vinden het niet goed ofzo?
ik snap het niet helemaal
Ik denk dat het gewoon een kwestie van smaak is.
Mij trekt het ook niet zo, hoeft niet gelijk een diepere gedachte achter te zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik lees net een belangrijk nieuwtje over de Game Boy Evolution. Matt van IGN heeft het in de nieuwste mailbag erover dat de Game Boy Evolution de ware opvolger op de GBA zal zijn en dat het een draagbare versie van de GameCube zal zijn. Als dit waar is, dan hoop ik dat ze hem backwards compatible maken met de GBA. Stel je voor dan heeft de GBE een instant library van 700+ GB titels, 250+ GBC titels, 800+ GBA titels en 500+ GameCube titels. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we het op slechte ervaringen houden...
ik heb verder geen zin om er een hele discussie van te maken

maar als het dus alleen zombies zijn door een virus dan lijkt het me wel een toffe game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:20:

maar als het dus alleen zombies zijn door een virus dan lijkt het me wel een toffe game :)
jep is ook een toffe game..
er zitten wel (soms, niet vaak) genetische gemanipuleerde beesten in...
maar dat is leuk in het verhaal gestopt (je leest af en toe dingen van mensen (dagboeken enz.. moet je btw echt lezen! is echt gaaf)
maar dit zijn er niet veel...
over het algemeen zijn het zombies, die het hele spel door eng blijven (vooral de snelle!!! IEK :o ) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:04

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:20:

Mot je maar geen glaasje draaien :P

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

MetroidPrime schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:12:
Ik lees net een belangrijk nieuwtje over de Game Boy Evolution. Matt van IGN heeft het in de nieuwste mailbag erover dat de Game Boy Evolution de ware opvolger op de GBA zal zijn en dat het een draagbare versie van de GameCube zal zijn. Als dit waar is, dan hoop ik dat ze hem backwards compatible maken met de GBA. Stel je voor dan heeft de GBE een instant library van 700+ GB titels, 250+ GBC titels, 800+ GBA titels en 500+ GameCube titels. _/-\o_
Het zou idd erg vet zijn... maar dan word ik echt gek. Wat moet ik dan nog kopen... en steeds wat je koopt... kun je later weer kopen met meer zegmaar... Ik bedoel... er is al een GBA... en nu ook de DS erbij. Dan zou er een GBE bij komen. Je hebt nu de Cube, waar je een GBA player voor kan kopen.... Dan komt straks ook weer de Revolution.... In feite ga je apparaten dus allemaal dubbel kopen toch ?

We blijven bezig :) maar het compatible is het stoerst :) daar heb je tenminste iets aan :) Kwil niet zeggen dat ik niet goed vind.. maar Nintendo gaat nu wel behoorlijk uitbreiden heb ik het idee :D \o/ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Kwam ik tegen op het forum van gamer.nl

Grote hardware test : http://ryoni.com/media/testconsolas.wmv

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:20:
[...]

Mot je maar geen glaasje draaien :P
wat denk je wel niet van me? :(
ik wil me er gewoon niet mee bezig houden, zullen we het hier bij laten? :P
ik denk dat ik nog ff wacht met de game

maar nu weet ik nog steeds niet welke game ik wel wil hebben voor mn verjaardag 8)7
moet toch ff snel een beslissing nemen :P
Copycat schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:31:
Kwam ik tegen op het forum van gamer.nl

Grote hardware test : http://ryoni.com/media/testconsolas.wmv
is dat die met dat sloopzuchtige wijf :( ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:33:
[...]

wat denk je wel niet van me? :(
ik wil me er gewoon niet mee bezig houden, zullen we het hier bij laten? :P
ik denk dat ik nog ff wacht met de game

maar nu weet ik nog steeds niet welke game ik wel wil hebben voor mn verjaardag 8)7
moet toch ff snel een beslissing nemen :P

[...]

is dat die met dat sloopzuchtige wijf :( ?
Neem de zelfde als ik :+
Wario ware en eternal darkness... (8feb)

edit:
whoei! nooit gedacht dat de cube de 2e test zou overleven...
wat een knal :) leuk filmpje, dom wijf

[ Voor 10% gewijzigd door ixl85 op 21-01-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wario Ware lijkt me eerlijk gezegd niks... (party game, grotendeels)
en eternal darkness spreekt me ook niet echt aan

ik zit te twijfelen tussen ZeldaTWW, SSBM, SMS of een andere PCgame

Zelda: is kort dus niet leuk als ik niet binnenkort nog een game koop
SSBM: is een MP game vooral dus ik weet niet of de single player lang genoeg leuk blijft
SMS: lijkt me erg leuk, maar ik weet niet of ie veel replay waarde heeft

ik wil gewoon een game waar ik de komende 2 maanden ofzo mee voorruit kan
het hoeft geen verhaal te zijn, maar gewoon een game die je blijft spelen

ik ga nog ff de PCgame lijst doornemen denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel uur speel je per dag? Als je echt uren speelt, dan kan geen enkele game je 2 maanden continu bezig houden. Ikzelf zou toch Zelda als de betere game neerzetten, kort? .... valt wel mee, hij's wel top. Je kunt uren varen, en schatten vinden ;).Anders probeer iets als Prince of Persia 1/2! Dan ben je wel ff zoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik speel niet uren per dag... (zou wel willen :P)
Ik heb Metroid Prime net uitgespeeld dus die laat ik ff liggen
MKDD ben ik nog met de laatste cup op mirror mode bezig en daarna wil ik snelle tijden gaan neerzetten
en als ik dat kan afwisselen met een leuke game waar je niet meteen minstens een uur voor moet gaan zitten (zoals RPG's) maar ook gewoon eens af en toe een half uurtje kan doen dan kom ik wel een maandje of 2 verder
voor in vakanties wil ik wel een langere game uitzoeken of waar ik lang voor moet gaan zitten maar ik heb geen zin om er elke keer een week tussen te hebben en alleen in het weekend te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben eruit 8)

Het wordt SSB:M Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar niet teveel geesten/ demonen/ duivelse krachten
Wario ware en eternal darkness...
Dude! :p
Eternal Darkness draait juist helemaal om geesten, demonen en eeuwenoude duivelse krachten. Lijkt me niet zo'n handig advies. ;)

Ik ga trouwens wel akkoord met wat iedereen zegt dat de controls van RE niet zo slecht zijn. Het is best goed speelbaar. Niet echt intuitief, maar dat maakt het spel juist spannender.

Maar werden jullie er dan niet helemaal gestoord van om telkens terug te moeten lopen naar eerdere opslagkisten omdat je maar zo bizar weinig ruimte in je inventory hebt? Feitelijk is dat de reden dat ik ben afgehaakt. Heb je eindelijk weer een nieuwe kamer gevonden ergens met een deur die op slot zit, moet je eerst weer backtracken naar de andere kant van het huis om een sleutel op te halen waar je even geen plek voor had. Om plaats te maken voor die sleutel leg je dan bijvoorbeeld je diamant in die opslagkist... en zodra je de sleutel hebt gebruikt op die deur kom je in een kamer waar je die diamant weer nodig hebt.... |:(
Ik heb af en toe ook al m'n herbs op lopen eten (ook al was m'n health al full) om ruimte vrij te maken in m'n inventory. Het is imo een belachelijk systeem dat het spel alleen maar nodeloos frustrerend maakt. Godzijdank ziet de inventory in RE4 er een stuk groter uit, en ik heb begrepen dat je voorwerpen nu ook kunt neerleggen waar je maar wilt (niet alleen meer in itemboxes)... dus ik heb goede hoop dat ik dit spel wel leuk ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
De vraag is waarschijnlijk al eerder gesteld alleen om al die topics door te pluizen is geen doen.

Een tijd terug heb ik een Z-680 setje gehaald zodoende dat ik ook voor de Gamecube DPL 2 kan krijgen. Het aansluiten daarvan is geen probleem. Zover ik heb begrepen moet je gewoon de twee tulp stekkers pakken en met een verloop stukje deze verbinden aan de decoder (achterkant of voorkant?).

Alleen door dit kan ik dus geen gebruik maken van de officiele scart kabel omdat die geen losse stekkers heeft. En daar zit het probleem aangezien ik natuurlijk ook het beste beeld wil hebben en mijn tv wel rgb ondersteund.

Nu zal ik net een component cable (officiele) bij play-asia. Is deze ook te gebruiken op een normale tv en op een PAL GC? Want die moet dan zeker op de digital av out?
Zoniet waar dient dat ding dan voor en hoe kan ik alsnog het beste beeld krijgen en DPL2?

Wat een vragen heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee die component kabel kun je waarschijnlijk niet op je TV gebruiken (of je moet die aansluiting hebben) en kan niet gebruikt worden met een PAL cube.

Voor het beste beeld zul je toch de RGB scart kabel moeten houden. Misschien heb je 2 tulpstekkertjes achterop je TV? Zo ja gebruik die dan dan krijg je ook gewoon DPL II. :)

Zo niet zou je een scart adapter kunnen kopen waarin je de 2 tulpjes kan pluggen en met een switch erop die je ook op output kan zetten dat zou ook een manier kunnen zijn.

Overigens moet je de kabel in de voorkant van de Z680 pod stoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Ah bedankt voor de info. Dan laat ik het wel bij de scart kabel die ik nu heb aangezien het beeld eigenlijk al behoorlijk strak is. En mooi dat die aan de voorkant erin moet, dat probleem ook weer uit de weg van kabels switchen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:31:
Dude! :p
Eternal Darkness draait juist helemaal om geesten, demonen en eeuwenoude duivelse krachten. Lijkt me niet zo'n handig advies. ;)

Ik ga trouwens wel akkoord met wat iedereen zegt dat de controls van RE niet zo slecht zijn. Het is best goed speelbaar. Niet echt intuitief, maar dat maakt het spel juist spannender.

Maar werden jullie er dan niet helemaal gestoord van om telkens terug te moeten lopen naar eerdere opslagkisten omdat je maar zo bizar weinig ruimte in je inventory hebt? Feitelijk is dat de reden dat ik ben afgehaakt. Heb je eindelijk weer een nieuwe kamer gevonden ergens met een deur die op slot zit, moet je eerst weer backtracken naar de andere kant van het huis om een sleutel op te halen waar je even geen plek voor had. Om plaats te maken voor die sleutel leg je dan bijvoorbeeld je diamant in die opslagkist... en zodra je de sleutel hebt gebruikt op die deur kom je in een kamer waar je die diamant weer nodig hebt.... |:(
Ik heb af en toe ook al m'n herbs op lopen eten (ook al was m'n health al full) om ruimte vrij te maken in m'n inventory. Het is imo een belachelijk systeem dat het spel alleen maar nodeloos frustrerend maakt. Godzijdank ziet de inventory in RE4 er een stuk groter uit, en ik heb begrepen dat je voorwerpen nu ook kunt neerleggen waar je maar wilt (niet alleen meer in itemboxes)... dus ik heb goede hoop dat ik dit spel wel leuk ga vinden.
Eternal Darkness is idd dan niet zo'n goed idee. Doom 3 ook niet trouwens :P

Ook ik erger me niet aan de controls in RE. Het werkt prima wat mij betreft, en ik snap de ophef ook nooit zo. Vooral nu ze die 180 graden draai er aan hebben toegevoegd in de REmake werkt het uitstekend.

Het beperkt aantal item slots is natuurlijk niet voor niks. Je moet van te voren een beetje nadenken over wat je allemaal mee moet nemen, omdat je het nodig zou kunnen hebben. Nooit 5 herbs ofzo tegelijk meenemen natuurlijk... :P En ook geen wapens waar je geen kogels voor hebt, of die je toch niet gebruikt. En vaak dingen mergen als dat mogelijk is. Ik vind dat het bijdraagt aan de spanning. Alles in RE maakt je ongemakkelijk. De muziek. De graphics. De sound effects. De controls. En ook de items. Als je een wapen hebt moeten droppen omdat je wat items nodig hebt loop je altijd rond van "beter dat ik geen zombies tegen kom!".

@Wacko-Dreamer: Als je wilt weten hoe RE ongeveer is kan ik je aanraden de film 28 Days Later te kijken. Het verhaal deed me sterk denken aan RE, en is een stuk beter dan de RE film :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat eigelijk met die 'Zelda Bonus Disc' is deze disc een beetje speelbaar?
Had namelijk eerder wel es gelezen dat deze disc nog wel es kuren kon hebben in de vorm van vastlopers tijdens het gamen oid.
Iemand ervaring daar mee?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.