Ik had hem zelfs gevonden voor 10 euro indertijd. Ik heb het idee dat veel winkels dat spel flink ingekocht hadden en verwachtten dat ze er heel erg veel van zouden verkopen, en het vervolgens aan de straatstenen niet kwijt raakten.

Opzich best wel triest, maar goed voor ons. (Hoewel ik het een slechte game vind eigenlijk). Meer dan 15 moet je er in ieder geval niet voor betalen. Gewoon even een rondje maken langs een paar winkels en kijken waar ie het minst kost.
SSBM heb ik nog nooit gespeeld. The Wind Waker is een magische ervaring en een briljant spel... maar helaas wel vrij kort.

Als je niet in een positie zit waarin je over een paar weken weer een nieuw spel kan kopen... dan weet ik niet of ik hem wel zo zou aanbevelen. Langer dan een week of twee zul je er niet over doen schat ik zo in.
Qua singleplayer spellen met eindeloze replay-value (het niet-zoveel-vrienden-om-multiplayer-games-te-spelen probleem heb ik zelf ook...) kom ik zelf altijd weer uit op racing games.
Het genre moet je wel een beetje liggen natuurlijk, maar een echt goed race-spel wordt ik eigenlijk nooit zat. Sterker nog, hoe vaker ik het speel (en hoe beter je de banen dus leert kennen) hoe leuker ik het meestal ga vinden... dat is wel tamelijk uniek eigenlijk. Bij bijna alle andere spellen werkt het precies omgekeerd.
SSBM schijnt trouwens wel heel erg goed te zijn (ook singleplayer). Ik wil hem zelf ook nog steeds een keer aanschaffen. Met name door dit topic.

Zo eens in de zoveel tijd post hier nog weleens iemand die dan weer wat nieuws heeft unlockt in SSBM... en dat terwijl het een launchtitle was! Het duurt dus blijkbaar wel een tijdje voordat je alles gevonden hebt.