Wat is een beetje een goede switch voor niet teveel geld < 300,- ?
Target ?
Linkpro ?
Bedankt alvast !
Target ?
Linkpro ?
Bedankt alvast !
Verwijderd
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Obvious nieuwbee... das niet erg hoor, maar niet meteen beginnen met mukkenOp zaterdag 23 december 2000 00:54 schreef Pharao het volgende:
Vind jij voor mij een goede switch vergelijkingsposting en ik heb niets gezegd...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
wow... daar doe je het voor... (sorry, heb verder niks nuttigs te melden.)349 gulden bij Vobis
340 gulden op de HCC beurs
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Bijv. Sisoft SandraIk heb ooit eens een keer een link naar een programma zien staan dat onafhankelijk van je hdspeed de pure netwerksnelheid meet..iemand pleassse ?
Zie ook mijn topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/93016Op zondag 24 december 2000 06:02 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
NetCPS heet dat proggie.
De Linkpro doet een beetje vaag in het aangeven van Full of Half Duplex.
Bij de netwerkkaart geforceerd op Full Duplex, geeft de LP half duplex aan.
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd