Toon posts:

Target switching hub

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met de hubs/switching hubs van target?

Verwijderd

Want..??

Verwijderd

ik heb er ook een
geen problems tot nu (weekje oud)

• cyrax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 21:55
Is dit nu een hub of een switch (gezien de prijs zal het wel een hub zijn)

Wie kan hier uitsluitsel over geven ?

Verwijderd

Prima ding gewoon doen ik denk dat je iest van 240 gulden kwijt bent. De 8p dan. Er it idnerdaad iets van en switch in...prima ding 10/100 autosensing etc..
geruisloos ...en dat is al veel beter dan die herrie fan's

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met de hubs/switching hubs van target?

edit: IS HET NOU EEN SWITCHING HUB OF EEN SWITCH???

(sorry, moest er ff uit...)

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Het is in de eerste plaats een hub. Alleen zitten er eigenlijk twee hubs in dat kastje (een voor 10Mbit en een voor 100Mbit) die middels een bridge verbonden zijn.

Verwijderd

Ik kon het niet laten en heb de mijne opgeschroeft...en wat zat erin??? een mooie Realtek 8308 chip...het eerste wat je dan doet is natuurlijk naar de realtek site gaan om te kijken wat voor vlees je in de pan hebt :)

www.realtek.com.tw/htm/products/cn/rtl8308.htm<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>The RTL8308 offers a cost-effective solution for the design of 8-port switches. It integrates
with a 2-Mbit DRAM, a 8K-entry address table, and a 128-entry CAM into one single chip.
With its full features, low cost and micro-size of 128 pins, the RTL8308 is an ideal option for
the market of price-sensitive stand-alone switches. This device enables non-blocking wire
speed with each port-supporting both 10 and 100 Mbps data rates. It provides a Reduced MII
(RMII) interface and offers an auto-negotiation function for link, speed, full duplex and flow
control detection via an MDC/MDIO interface bus. Furthermore, the RTL8308 provides an LED
display to indicate the occurrence of a network loop. It's ultra-low power consumption makes
it great for the home network market as well as the business segment.[/quote]Dus? SWITCH!

Verwijderd

www.targetweb.nl/txt/tx24070.htm

die heb ik, iets ander kastje als op de foto... maar verder 't zelfde ding... wel een Switch dus. verder perfect... www.eynstein.nl heeft 'm 't goedkoopst (f205,- ofzo)

Verwijderd

Topicstarter
Keej dan, die is dus van mij B-)

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-08 08:00
iets zegt me dat dit geen switch is maar toch een hub, als zelf de target homepage praat over een hub

dat switch bij die chip zal dus wel op switching hub slaan

3kwp pvoutput

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>target homepage [/quote]Mee eens! Van een website valt niet echt te spreken! wie het 'wonder' wil aanschouwen: www.targetweb.nl

Target spreekt van een HUB omdat ze zelf de ballen verstand hebben van computers. Het enige wat een bedrijf als Target International B.V. doet is ergens een stickertje op plakken en hopla, het is van Target.
Tis dus een switch of switching hub (== hetzelfde dus, alleen leveranciers van kut switches hebben gewoon die term overgenomen. Zit em voornamelijk in op welke manier er geswitched wordt. In dit geval zou ik het een switching hub noemen, want een echte goede switch kost je al gouw het dubbele)

• MeatGrinder
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10-2025
De term 'switching hub' wordt doorgaans gebruikt in samenhang met dualspeed hubs. De aangesloten computers worden onderverdeeld (door de hub) in een 10Mbit en een 100Mbit segment en hier tussen zit de switch. Er is dus sprake van segment-switching.

Bij een echte switch wordt er per poort geswitched wat dus ook wel port-switching wordt genoemd.

Hoop dat dit het een beetje duidelijk maakt..

Verwijderd

Ik heb hem ook, verder geen problemen mee hoor. Goed genoeg voor een netwerkje van 8 computers.

Hij werkt uitstekend, vooral als je bedenkt dat ik er maar 195 piek voor betaald heb (scintilla op de UT)

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-08 08:00
het zou een hoop schelen als iemand die dat ding heeft zou willen testen en de resultaten hier zou vermelden

in het geval van een switch zou de netwerkactiviteit tussen port 1 en 2 niet mogen verminderen doordat op een bepaald moment ook van 3 naar 4 activiteit is. Bij een HUB is dit wel het geval.

3kwp pvoutput

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 12:12

CORVETTE

---- American V8 ---

heel simpel een switching hub IS een hub ook als ie switched is.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Pagina: 1