Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Volgens mij moet ie fullduplex aan kunnen. Maar in combinatie met een hub kun je geen fullduplex draaien.
dat begrijp ik, maar ik zie geen optie bij netwerkinstellingen van die kaart om hem full duplex te zetten ofzo..
En mijn onlangs aangeschafte Linkpro switch geeft alleen aan dat het een 100mbit is, en het lampje van full duplex brand niet
En waarom was deze eigenlijk zo goedkoop ? oud model ofzo ? Want de meeste intel kaartjes die ik tegenkom zijn over de 100,-
En mijn onlangs aangeschafte Linkpro switch geeft alleen aan dat het een 100mbit is, en het lampje van full duplex brand niet
En waarom was deze eigenlijk zo goedkoop ? oud model ofzo ? Want de meeste intel kaartjes die ik tegenkom zijn over de 100,-
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Laat me raden... bij Mr@ gekocht?!
Heb ik ook gehad, maar gaven niets als problemen... heb ze maar snel terug gebracht...
Het zijn trouwens geen Intel NIC's... zijn gewoon goedkopere NIC's met Intel Chipset... heb zelf ook de Intel drivers geprobeerd, maar die doen het niet...
Heb ik ook gehad, maar gaven niets als problemen... heb ze maar snel terug gebracht...
Het zijn trouwens geen Intel NIC's... zijn gewoon goedkopere NIC's met Intel Chipset... heb zelf ook de Intel drivers geprobeerd, maar die doen het niet...
inderdaad bij mr.at gekocht..maar horen die dingen nou wel of niet te kunnen werken in full duplex ? Of dat het doet is een 2e natuurlijk..
Verwijderd
Ik heb ze heeeel even aan de gang gehad, maar dan knipperde het lampje van full duplex de hele tijd... toen ik opnieuwe opstartte deed niets het meer...
Maar full duplex zou dus eigenlijk wel moeten kunnen...
Ik was in ieder geval al blij als ze het deden... bij het overkopieren van bestanden bleef alles ineens hangen...
Maar full duplex zou dus eigenlijk wel moeten kunnen...
Ik was in ieder geval al blij als ze het deden... bij het overkopieren van bestanden bleef alles ineens hangen...
Heeft iemand nog iemand ervaringen met deze kaart ?
Het schijnt een olicom te zijn ? Maar op mr-at.nl zeggen ze toch echt dat het een intel kaartje is ??
Alswindows verkeerde drivers heeeft geinstalleerd zou het natuurlijk kunnen dat ie daarom niet full duplex gaat..
Het schijnt een olicom te zijn ? Maar op mr-at.nl zeggen ze toch echt dat het een intel kaartje is ??
Alswindows verkeerde drivers heeeft geinstalleerd zou het natuurlijk kunnen dat ie daarom niet full duplex gaat..
up 
Ik wil nl. graag full duplex !
Overigens mijn andere realtek 10mbit kaartje geeft standaard geen full duplex aan maar bij kopieren van een bestand gaat het lampje wel knipperen..
Ik wil nl. graag full duplex !
Overigens mijn andere realtek 10mbit kaartje geeft standaard geen full duplex aan maar bij kopieren van een bestand gaat het lampje wel knipperen..
Hmm.. ik ben eigenlijk nog nooit een NIC tegengekomen die geen full-duplex kon. Heeft ook helemaal niks met goedkope of dure kaarten te maken, want in een netwerkkaart in full duplex mode hoeft minder te doen dan een kaart in half-duplex mode. Dat komt omdat een NIC in full-duplex mode (terecht) veronderstelt dat hij niet aan collision detection hoeft te doen.
Wat nog zou kunnen is dat jij full-duplex connecties probeert op te zetten op een netwerk waarop dat niet mogelijk is. Alleen met een cross-link kabel of een switch tussen twee of meer hosts kan dat. Anders krijg je meteen onwijs veel collisions als je b.v. een file gaat kopieren.
Wat nog zou kunnen is dat jij full-duplex connecties probeert op te zetten op een netwerk waarop dat niet mogelijk is. Alleen met een cross-link kabel of een switch tussen twee of meer hosts kan dat. Anders krijg je meteen onwijs veel collisions als je b.v. een file gaat kopieren.
klopt deze kan geen full duplex, ik heb zelf ook nog zon kaartje thuis liggen, maar die van mij kan het ook niet, erug jammer, tis 1 van de weinige kaartjes die het niet kunnen, (tenminste ik kon de optie niet vinden) heb toen maar de pro100+ gekocht, die kunnen het wel.
A wise man's life is based around fuck you
Pagina: 1