Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Kijk een keer op een PC Discount... daar staat vaak een stand met veel hubs en swiches... => ze zijn echter NIET goedkoop (zijn swiches nooit)
Laatste PC-Plukdag in de RAI een 8 poorts 10/100Mbit switch hub gekocht voor de groffe prijs van maar liefst 175,00! 
Kweenie of dit mag, maar dat was bij Hacom en die schijnen buiten de beurs om in Hilversum te zitten.
Kweenie of dit mag, maar dat was bij Hacom en die schijnen buiten de beurs om in Hilversum te zitten.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Kijk ook even op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/53494
ik heb in die topic gekeken maar het enige wat ik daaruit kon halen was de norrod switch van 295,-
Maar die Target switches zouden al vanaf 180,- worden aangeboden...en Target is helemaal geen slecht merk..
Weet niemand een winkel die target switches verkoopt ?
<dummiemode>
Wat was ook weer het verschil tussen een switching hub en een switch ? dat er verschillende groepen toch zaten..dus dat ie de data niet naar alle poorten zend maar enkel naar een groepje van 4 ofzo..
</dummiemode>
Maar die Target switches zouden al vanaf 180,- worden aangeboden...en Target is helemaal geen slecht merk..
Weet niemand een winkel die target switches verkoopt ?
<dummiemode>
Wat was ook weer het verschil tussen een switching hub en een switch ? dat er verschillende groepen toch zaten..dus dat ie de data niet naar alle poorten zend maar enkel naar een groepje van 4 ofzo..
</dummiemode>
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
blijkt dichterbij dan ik dacht www.eynstein.nl heeft traget spul in het assortiment, alleen op dit moment een 5 poorts switch zo te zien, maar ze kunnen vast wel andere voor je bestellen, die 5 poorts is voor 157 piek voor jou btw
Pagina: 1