Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Maar de auto fixen zal wel even duren, tot die tijd moet de bestuurder er maar het beste van maken.Marc H schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:27:
[...]
De auto fixen?
Sainz is een meervoudig winnaar en Albon is ook geen watje. Ze hebben de beste motor. Dus die onderdelen zitten wel snor. Dus is het hun eigen ontwerp, want ook Sainz is maar net over naar Q2
En ik denk te horen dat ALB moe is dat ze zeggen dat ie zijn rijstijl meer moet aanpassen om sneller te zijn.
Dan ga je als team niet soepel de raceweekenden in.
Heb ik wel vaker gezien, vooral in andere sporten. Is o.a. een populair dingetje in skiën en bobsleeënHippocampus schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:26:
LEC met de nieuwe Ferrari strategie? Met de ogen dicht?
Moet je aan Pierre Waché vragen. Auto is ruk, motor moet minimaal Audi niveau zijn.Marc H schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:20:
De Audi's voor RBR. Hoe?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
"He is checking"Hippocampus schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:26:
LEC met de nieuwe Ferrari strategie? Met de ogen dicht?
*sowieso
Edit:
[ Voor 70% gewijzigd door Format-C op 28-03-2026 07:37 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Jupsly___ schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:32:
Was Max zijn rondje op nieuwe softs?
*sowieso
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En Lindblad tikt Verstappen eruit!
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
*sowieso
Maar max is echt wel een het zoeken naar grip lijkt hel.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Max klaagt ook flink.
Nee hoor, Hadjar staat er nog gewoon voor, al is het maar 5 duizendstenDonJunior schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:41:
oef.. Racing Bulls sneller dan RBR..
[ Voor 7% gewijzigd door Gynnad op 28-03-2026 07:42 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja dus. Bewijst al 3 jaar dat ie er weinig van kan, Maar het is niet alleen Waché, je hebt dePierre schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:42:
Zouden ze Pierre Waché er niet uit moeten gooien bij RBR? wat een gedrocht van een auto is het.
windtunnel ook. Alleen een chassis ontwerp je niet in een windtunnel.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat een hok hebben ze gebouwd.
De bezem moet er echt doorheen daar.
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 28-03-2026 07:46 ]
We kunnen wel zeggen dat dit de eerste volledige auto van Pierre is.Pierre schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:42:
Zouden ze Pierre Waché er niet uit moeten gooien bij RBR? wat een gedrocht van een auto is het.
En dat is volgens de klassieke Franse slag gegaan.
Vorig jaar heeft red bull nog kunnen ontwikkelen, als het dit jaar uitblijft dan is het denk ik niet de juiste man.
Het is even niet leuk maar je moet het ook nog even de tijd geven voor de eindconclusie.
12,4kWp zon: Z.O. 6300WP Z.W. 6160WP |Balans energie 48,2kWh batterij |
Dat wil hij helemaal niet, daarnaast is deze auto veel sneller dan de McLaren Honda van Alonso. Gewoon matige qualifying, happens. Hij had top 10 kunnen rijden (zie Hadjar).Format-C schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:46:
Misschien kan Max dit jaar ook de Indy 500 gaan rijden. Net als Alonso, toen die in de niet vooruit te branden McLaren Honda reed.
Dat is precies de race die Max niet wilt gaan rijden. Indy op ovalsFormat-C schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:46:
Misschien kan Max dit jaar ook de Indy 500 gaan rijden. Net als Alonso, toen die in de niet vooruit te branden McLaren Honda reed.
Tjah, of matcht zijn rijstijl niet met de auto... Geklaag over de auto bij coureurs die niet bepaald naar verwachting presteren neem ik altijd met een korreltje zout en uiteindelijk staat Hadjar voor hem.talkatoo schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:43:
Max denkt dat er wat mis met de auto is.
Hij zou op zijn minst toch 2 tienden oid voor Hadjar moeten staan?
Hoe dan ook, dat de auto bagger is is duidelijk maar het lukt VER ook niet helemaal het maximale eruit te halen wat er in zit lijkt het.
*Edit*
Albon met zijn opmerking komt naar boven bij me "Ja, ik klaag al 3 races dat er iets mis is met de auto maar het zal eerder aan mijn rijstijl liggen"...
[ Voor 12% gewijzigd door m0ridin op 28-03-2026 07:51 ]
Fransen en auto''s... Dat is zowieso een slechte combinatie.d-vine schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:47:
[...]
En dat is volgens de klassieke Franse slag gegaan.
||Format-C schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:49:
[...]
Fransen en auto''s... Dat is zowieso een slechte combinatie.![]()
V
*sowieso
RUS klaagt wel over de achterkant. Maar ANT toch wel lekker bezig
Benieuwd naar de FERs
Als Max zijn helm opzet ook in deze autos gaat en probeert hij altijd maximale eruit te halen.vhal schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:49:
Misschien moet Verstappen toch maar wat minder sidequests gaan doen denk ik dan maar....de focus lijkt een beetje weg te zijn
Probleem is dat het meer een slechte auto zo goed mogelijk onder controle probleren te houden dan maximaliseren.
Dat hadjar erbij zit is alleen maar fijn maar of je 11e of 8e bent maakt geen bal uit met een gedrocht van een auto
Wat een giga verschil met de rest zeg. Pffff.
[ Voor 21% gewijzigd door Format-C op 28-03-2026 07:54 ]
Wat een grap weer dit. Q1 en Q2 beetje zeuren dat het allemaal niet zo goed gaat om vervolgens Q3 te starten met 3 tienden voorsprong op de restDonJunior schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:14:
Mercedes aan het sandbaggen om het nog een beetje leuk te houden voor de kijker of wat? 🤣
*sowieso
Met de nadruk op probeert. Hadjar us nu gewoon beter. Max kan niet met de nieuwe regelementen mee.d-vine schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:54:
[...]
Als Max zijn helm opzet ook in deze autos gaat en probeert hij altijd maximale eruit te halen.
Probleem is dat het meer een slechte auto zo goed mogelijk onder controle probleren te houden dan maximaliseren.
Dat hadjar erbij zit is alleen maar fijn maar of je 11e of 8e bent maakt geen bal uit met een gedrocht van een auto
Huub Huub Barbatruc!
Kost wel veel tijd… driften is nooit sneller.Hippocampus schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:01:
Netjes LEC.Die was 'm bijna kwijt in spoons.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Driften is vaak wel sneller dan crashenPatrickC schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:02:
[...]
Kost wel veel tijd… driften is nooit sneller.
Maar oef, dat scheelde maar niks.
Het valt wel mee toch, Russell is maar nipt 2e..DonJunior schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:56:
[...]
Wat een grap weer dit. Q1 en Q2 beetje zeuren dat het allemaal niet zo goed gaat om vervolgens Q3 te starten met 3 tienden voorsprong op de rest
LEC drukte op ZL om te driften Mario Kart style voor een extra boostPatrickC schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:02:
[...]
ANTONELLI TAKES POLE AT SUZUKA!!
— Formula 1 (@F1) 28 maart 2026
That’s back-to-back poles for Kimi 💪#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/JpuJTI37yZ
Hou toch op Max kan niet mee met deze reglementen.DNA_Saint schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:01:
[...]
Met de nadruk op probeert. Hadjar us nu gewoon beter. Max kan niet met de nieuwe regelementen mee.
Rijd zijn hele leven al in zoveel verschillende autos waar hij goed in presteerd.
Krijg altijd vol lof van coureurs uit andere klassen. En heeft ook in de F1 al genoeg regel wijzigingen doorgemaakt en goede prestaties neer gezet.
Gaat even niet lekker, hij en Hadjar hebben het lastig.
Valt een keer buiten de laatste Q en dan een opportunities opmerking maken
[ Voor 40% gewijzigd door d-vine op 28-03-2026 08:10 ]
Denk dat de reglementen ook niet zo bij Max zijn rijstijl passen.m0ridin schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:48:
[...]
Tjah, of matcht zijn rijstijl niet met de auto... Geklaag over de auto bij coureurs die niet bepaald naar verwachting presteren neem ik altijd met een korreltje zout en uiteindelijk staat Hadjar voor hem.
Hoe dan ook, dat de auto bagger is is duidelijk maar het lukt VER ook niet helemaal het maximale eruit te halen wat er in zit lijkt het.
*Edit*
Albon met zijn opmerking komt naar boven bij me "Ja, ik klaag al 3 races dat er iets mis is met de auto maar het zal eerder aan mijn rijstijl liggen"...
Tenzij hairpins, gravel, sneeuw e.d. kijk maar eens een rallyPatrickC schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:02:
Het is heel anders rijden, het kan toch dat Verstappen hier niet mee uit de voeten kan?d-vine schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:05:
[...]
Hou toch op Max kan niet mee met deze reglementen.
ポールポジション!!! 🙌
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 28 maart 2026
HE’S DONE IT AGAIN! KIMI TAKES POLE AT SUZUKA!! pic.twitter.com/OQhIYqQTZn
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Aha! Daarom ben ik zo langzaam in AC Rally! Dank voor de tip!warp schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:06:
[...]
Tenzij hairpins, gravel, sneeuw e.d. kijk maar eens een rally
Hij was tot nu toe steeds sneller dan hadjar, dit is de uitzondering.TinusXIII schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:06:
[...]
Het is heel anders rijden, het kan toch dat Verstappen hier niet mee uit de voeten kan?
Maar als je die ronde van Max ziet, bizar hoe weinig grip hij heeft. Overstuur en onderstuur, het gaat alle kanten op.
Lekker kort. Mag ook eens gezegd worden.PatrickC schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:07:
Wat een interview… Alesi… maar niet meer doen…
Max heeft meer punten Max is beterDNA_Saint schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:01:
[...]
Met de nadruk op probeert. Hadjar us nu gewoon beter. Max kan niet met de nieuwe regelementen mee.
Max is sowieso beter, als je daar over twijfelt, heb je geen formule 1 gekeken de afgelopen jaren of ben je gewoon een blinde hater.
Leg uit.. wat is er lastiger kijken aan kwalificeren dan voorgaande jaren?MarcelGo schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:11:
Wat een grote verschillen in de top 10? Dat is toch lastig kijken zo
*sowieso
Voor mij…Paars in één sector zegt niets meer over hoe snel de hele ronde gaat. Je zou dan inzicht moeten hebben over het gebruik van de batterij per sector, maar dan zit je de hele tijd op die metertjes te letten ipv naar het racen te kijken.DonJunior schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:16:
[...]
Leg uit.. wat is er lastiger kijken aan kwalificeren dan voorgaande jaren?
Knap van Kimi maar dit is geen racen meer zoals F1 bedoeld is.
Op de onboard camera zie en hoor je ze continu van het gas af gaan op plekken waar ze normaal vol gas doorheen gaan. Max zijn fastest lap ooit op Suzuka blijft zo nog wel even staan.
"When you grow up your heart dies"
Kun je niet vergelijken, Max rijdt met de nieuwe updates, waaronder de nieuwe sidepods die de auto veel moeilijker te besturen maken. Hadjar heeft de updates niet, vergelijking gaat dus niet op.m0ridin schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 07:48:
[...]
Tjah, of matcht zijn rijstijl niet met de auto... Geklaag over de auto bij coureurs die niet bepaald naar verwachting presteren neem ik altijd met een korreltje zout en uiteindelijk staat Hadjar voor hem.
*Edit*
Red Bull is gewoon aan het experimenteren met updates...
Mijn boefje is liev!
Ze moeten ook wel. En die wagen moet 20kg lichter worden gemaakt. Ik mag hopen dat ze daar in april grote stappen in kunnen zetten.talkatoo schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:24:
[...]
Red Bull is gewoon aan het experimenteren...
Max kan er helemaal niets van maken. is helemaal niet boos want die drempel is hij al voorbij en dat is juist een slecht teken
Ze hebben heel veel problemen en is heel wisselend waardoor er geen grip op komt om dit op te lossen
Start is nog steeds heel slecht.
Mijn boefje is liev!
Ik zou er niet van staan kijken als we Max na de zomer niet meer zien. Last dance op Zandvoort en dan focus op GT racen?
Heb het vaker gezegd: de echt bijzondere coureurs maken het meeste verschil in corner entry. Tot de apex zeg maar.
Daar gebeurt nu effectief helemaal niets spannends meer. Honderd meter voor het rempunt moet er al geharvest worden, anders kom je de bocht niet meer uit.
Dat was al enigszins zo tijdens de races. Maar in de quali kon er tot vorig jaar nog wel gepusht worden. Hij kan simpelweg het verschil niet meer maken met zijn grootste talent. Dat zien we bij meer teams.
Tel daarbij op dat het gat zo groot is dat het hem geen reet uitmaakt. P8 of P11... Na de start wordt het weer p20 ook. Dat motiveert niet zo.
Ik merk dat ik zelf ook spijt heb van m'n FT1TV verlenging.sly___ schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:52:
Tsja..Red Bull is gewoon het vierde team maar moeten meer naar achter dan naar voren kijken.
Ik zou er niet van staan kijken als we Max na de zomer niet meer zien. Last dance op Zandvoort en dan focus op GT racen?
De hele magie van kwalificatie is weg waar je met wat levensmoeiheid je auto op plekken kon zetten die niet voor mogelijk werden geacht.
Bij de races weet ik ook niet waarnaar ik zit te kijken.
Kwam vandeweek nog iets over langs bij de boordradio.. Waar ze er volgens mij de verkeerde conclusie aan verbonden. Was de gemeten wagen van Hadjar? Had die dan geen extra ballast aan boord om tot de 80 kilo rijder gewicht te komen?sjaool schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:26:
[...]
Ze moeten ook wel. En die wagen moet 20kg lichter worden gemaakt. Ik mag hopen dat ze daar in april grote stappen in kunnen zetten.
RB13 flashbacks.JB schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:32:
Voor RBR wordt dit weer zo’n seizoen als vorig jaar; “we snappen de auto niet, oh 1 race weer wel, oh daarna weer niet”Patroon wordt zichtbaar zo.
Die hebben na wat klagen een nieuwe software update gekregen van Mercedes, of eindelijk de goede handleiding ontvangen van de motor....JB schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:25:
Is er meer bekend over de racepace van MCL? Ben benieuwd hoe tof HAM het nu weer vind. Heeft één gevecht mee gedaan maar FER zakt nu alweer weg in de quali. Lijkt erop dat MCL mee komt doen vanaf nu.
[ Voor 45% gewijzigd door G_Dragon op 28-03-2026 09:35 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik herinner me nog zo geluidsfragment waarin hij zegt "he's driving like a grandma". Kan zomaar de introtune van dit en de komende seizoenen worden.Kist schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:05:
Denk dat de reglementen ook niet zo bij Max zijn rijstijl passen.
https://dubz.co/c/4b6030Leclerc (post-qualifying): "I can’t understand quali, it’s a f**king joke! I go faster in corners, throttle earlier, for f**k’s sake, i'm losing everything in the straight!"
[ Voor 10% gewijzigd door talkatoo op 28-03-2026 09:39 ]
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/lj37hUsIa0ozu0FmM1zDcuYJ.webp?f=fotoalbum_large)