Woohahaha! Nederland en controleren danwel handhaven... je zou beter moeten wetenNo Hands schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:16:
[...]
Is monument he, er is vast iemand die controleert dat dat niet gebeuren gaat.
Yes!il-Principe schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:38:
Nog een kluswoning in Den Helder, met een goed balkon. Zou je daar een semi-outdoor BBQ ruimte van kunnen maken?
[Afbeelding]
Huis te koop: Jan in 't Veltstraat 94 1781 SL Den Helder | Funda
Zit kadastraal wat raar in elkaar, en maar 1 "kamer"?
Ik weet niet of De Helder er op zit te wachten, maar wat een feestlocatie!!!
Muurtje speakers, rookmachine, kruisbeeld met lasers in de ogen en gaan!
Nou... een (monumentale) woning een volledig andere kleur geven, dat valt wel op 😁.S.J.Onnie schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:45:
[...]
Woohahaha! Nederland en controleren danwel handhaven... je zou beter moeten weten
ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen
Het huis van mijn (achter)buren, was lekker snel verkochtO88088 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:32:
Huis te koop: Lekdijk 150 2865 LG Ammerstol | Funda
Dit huis is het tegenovergestelde van de trend om alles steriel wit te verven. Elke kamer barst van de kleur. Als ik een miljoen over had zou ik het wel weten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
pff dit hebben er ook bij mijn de in buurt gedaan, klein jaren 30 huisje met een flink kavel. uitbouw als deze maar dan nog opbouw erbij en hypermodern. vloekt ontzettend met het originele huis. Dit vind ik ook mwa, ik zou dan toch iets bij bouwen in lijn en stijl met het originele huis en niet bam aanbouw, meer ruimte.evleerdam schreef op zondag 9 november 2025 @ 21:51:
Moest toch even grinniken. De makelaar spreekt ook al over een enorme aanbouw. Oordeel zelf:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...is-heuvelweg-24/43145080/
Daar hint de makelaar ook al naar in de eerste zin: "This is my church, this is where I heal my hurts".robotomizer schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:21:
[...]
Yes!
Geeft me meer het Trainspotting idee. LUST FOR LIFE!robotomizer schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:21:
Yes!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ooooh ik zou de schrootjes als eerste van het slaapkamerplafond afhalen, ben benieuwd wat ze verstopt hebbenLuco schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:54:
In Kampen staat nu een prachtig Jugendstil grachtenpand te koop. 300 vierkante meter, VP 895.000, diepe tuin met garage aan de achterkant. De woning is momenteel gesplitst in 2 woningen, en heeft wel wat werk nodig. Maar dan kan je echt in een parel wonen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Huis te koop: Vloeddijk 63 8261 GD Kampen | Funda
Ik zou het doen. mocht ik mijn huis ooit afkrijgen en voor een half miljoen kunnen verkopen en deze staat nog voor 350 te koop? Lets gooo.il-Principe schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:38:
Nog een kluswoning in Den Helder, met een goed balkon. Zou je daar een semi-outdoor BBQ ruimte van kunnen maken?
[Afbeelding]
Zit dan wel in den helder, maar mijn zus woont daar niet gek ver vandaan.
Copy-paste Sint-Annakerk in Amstelveen.robotomizer schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 09:21:
[...]
Yes!
https://steunpuntculturee...sint-annakerk-amstelveen/
Mooi huis en locatie, jammer van de vorige eigenaren.

Huis te koop: Hoofdweg 58 9697 NL Blijham | Funda
Die hebben groene vingers gehad op zolder en elders in het huis

Huis te koop: Hoofdweg 58 9697 NL Blijham | Funda
Met de volgende parel (nadruk door mij):Dynaw schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 11:49:
Mooi huis en locatie, jammer van de vorige eigenaren.
Karakter & uitstraling: Het bouwjaar 1929 impliceert authentieke details die sfeer geven balken, hoge plafonds of andere karakteristieke elementen kunnen aanwezig zijn.
Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!
il-Principe schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:38:
[Afbeelding]
Onze ervaring leert dat de koper ook echt zelf handig moet zijn [...] Zo wordt het gebouw daadwerkelijk in ere hersteld en de verbouwing geen gebed zonder end.
Het object betreft een voormalig kerkgebouw.
[ Voor 3% gewijzigd door fonsoy op 11-11-2025 14:10 ]
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
Geen bijzonder huis ofzo, maar die straatnaam. Ik kan me zo voorstellen dat gesprekken met bewoners uit deze straat ongeveer zo gaan:
"Wat is uw adres?
- Postcode 3571BN huisnummer 68."
"Wat is uw adres?
Huis te koop: Dr. H. Th. s' Jacoblaan 68 3571 BN Utrecht | FundaDr. H. Th. s' Jacoblaan
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Lijkt me gewoon 'Jacoblaan 68"Fanta schreef op woensdag 12 november 2025 @ 08:43:
Geen bijzonder huis ofzo, maar die straatnaam. Ik kan me zo voorstellen dat gesprekken met bewoners uit deze straat ongeveer zo gaan:
"Wat is uw adres?
[...]
Huis te koop: Dr. H. Th. s' Jacoblaan 68 3571 BN Utrecht | Funda
Huis te koop: A S Talmalaan 21-A 9363 EP Marum | Funda

Dit huis, ik ga stuk. Dit is toch het meest crappy ontworpen huis ooit in de geschiedenis van de mensheid
.
Er is werkelijk niets logisch of mooi qua layout. Niets past, deuren achter de bank, een garage met een deur het huis in via de badkamer. De keuken geeft toegang tot de mini achtertuin (alle tuin zit aan de voorkant) om gedwarsboomd te worden door een stalen trap. Er is geen zitje buiten of mooi terras. Geen kamer is gewoon haaks, een tweede keuken die ik nog minder snap qua functie en nog lelijker is.
De badkamer met een mooi centraal bad. Kom aan zeg, ik kwam deze funda link tegen en dacht dat "niet duur voor zo'n groot vrijstaand pand", maar nu vind ik hem 6 ton overpriced na het bekijken van het huis

Dit huis, ik ga stuk. Dit is toch het meest crappy ontworpen huis ooit in de geschiedenis van de mensheid
Er is werkelijk niets logisch of mooi qua layout. Niets past, deuren achter de bank, een garage met een deur het huis in via de badkamer. De keuken geeft toegang tot de mini achtertuin (alle tuin zit aan de voorkant) om gedwarsboomd te worden door een stalen trap. Er is geen zitje buiten of mooi terras. Geen kamer is gewoon haaks, een tweede keuken die ik nog minder snap qua functie en nog lelijker is.
De badkamer met een mooi centraal bad. Kom aan zeg, ik kwam deze funda link tegen en dacht dat "niet duur voor zo'n groot vrijstaand pand", maar nu vind ik hem 6 ton overpriced na het bekijken van het huis
[ Voor 28% gewijzigd door Nomad op 12-11-2025 09:32 ]
Daamn! Vooral jouw inleiding, de eerste 6 foto's en dan de 7e! Hahaha. Ik was er niet klaar voor.Nomad schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:24:
Dit huis, ik ga stuk. Dit is toch het meest crappy ontworpen huis ooit in de geschiedenis van de mensheid.
They who buy the dip, deserves the rip.
Die badkamer bij de garage is juist bedoeld voor als je smerig thuis komt, dan kun je vanuit je garage jezelf wassen en schoon het hui sin. In sommige gevallen is dat heel handig. Het gebruik aan bruikbare buitenruimte is inderdaad triestig.Nomad schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:24:
Dit huis, ik ga stuk. Dit is toch het meest crappy ontworpen huis ooit in de geschiedenis van de mensheid.
Die tweede keuken en die afzichtelijke trap naar boven zijn mogelijk omdat het huis dubbel bewoond werd?
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Ja, maar dan heb je zo'n huis....je nodigt vrienden uit, rijden op zo'n pand af...denken wauw die heeft het gemaakt, vervolgens vraag je om niet de voordeur te gebruiken maar even om te lopen en via deze geniale trap je woning te betreden:No Hands schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:32:
[...]
Die badkamer bij de garage is juist bedoeld voor als je smerig thuis komt, dan kun je vanuit je garage jezelf wassen en schoon het hui sin. In sommige gevallen is dat heel handig. Het gebruik aan bruikbare buitenruimte is inderdaad triestig.
Die tweede keuken en die afzichtelijke trap naar boven zijn mogelijk omdat het huis dubbel bewoond werd?

Dit is toch met uitstek _niet_ de woning om een dubbel huis van te maken.
Net links van de grote voordeur zit een grote glazen pui, daar zat blijkbaar de trap naar boven, maar die is weg gehaald. Waardoor je daar nu een mooie glazen tunnel naar boven hebt die geen functie heeft, behalve naar elkaar roepen dat het wat stiller moet?
Ik ben het allemaal met je eens maar ik ken die mensen en hun redenen ook niet. Soms maken mensen vreemde keuzesNomad schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:40:
[...]
Ja, maar dan heb je zo'n huis....je nodigt vrienden uit, rijden op zo'n pand af...denken wauw die heeft het gemaakt, vervolgens vraag je om niet de voordeur te gebruiken maar even om te lopen en via deze geniale trap je woning te betreden:
[Afbeelding]
Dit is toch met uitstek _niet_ de woning om een dubbel huis van te maken.
Net links van de grote voordeur zit een grote glazen pui, daar zat blijkbaar de trap naar boven, maar die is weg gehaald. Waardoor je daar nu een mooie glazen tunnel naar boven hebt die geen functie heeft, behalve naar elkaar roepen dat het wat stiller moet?
Even los van de bijzondere "speelse" indeling, een groot deel van de zaken zal ook niet zo ontworpen zijn. Ik gok dat het oorspronkelijk een woning was met beneden een kantoor/werkkamer en boven drie ruime slaapkamers. Die badkamer beneden zal daarbij de bijkeuken zijn geweest, wat m.i. niet onlogisch is om tussen keuken en garage te hebben.Nomad schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:24:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nadat de kinderen het huis uit zijn en de bewoners met pensioen zijn, was er de mogelijkheid om gelijkvloers beneden te wonen en de bovenverdieping apart te verhuren. Dus badkamer in de bijkeuken, een van de slaapkamers opofferen voor een keuken en een buitentrap aan het balkon maken zodat de bovenverdieping een eigen ingang heeft. Dan kom je op deze ietwat aparte zaken uit.
Als we het toch over lelijke trappen hebben:

Deze bewoner heeft de woonkamer/keuken naar de 1ste verdieping verplaatst omdat er een soort van sportschool beneden zit:

Huis te koop: Buizerdveld 173 2727 BC Zoetermeer | Funda

Deze bewoner heeft de woonkamer/keuken naar de 1ste verdieping verplaatst omdat er een soort van sportschool beneden zit:

Huis te koop: Buizerdveld 173 2727 BC Zoetermeer | Funda
Dat is wel weer heel rationeel, dat haalt de lol er wel weer vanafRubbergrover1 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:46:
[...]
Even los van de bijzondere "speelse" indeling, een groot deel van de zaken zal ook niet zo ontworpen zijn. Ik gok dat het oorspronkelijk een woning was met beneden een kantoor/werkkamer en boven drie ruime slaapkamers. Die badkamer beneden zal daarbij de bijkeuken zijn geweest, wat m.i. niet onlogisch is om tussen keuken en garage te hebben.
Nadat de kinderen het huis uit zijn en de bewoners met pensioen zijn, was er de mogelijkheid om gelijkvloers beneden te wonen en de bovenverdieping apart te verhuren. Dus badkamer in de bijkeuken, een van de slaapkamers opofferen voor een keuken en een buitentrap aan het balkon maken zodat de bovenverdieping een eigen ingang heeft. Dan kom je op deze ietwat aparte zaken uit.
Maar je hebt denk ik gelijk, dat is denk ik ook de oorspronkelijke layout, incl beneden slaapkamer die kantoor geweest zal zijn. Maar hoe hebben ze een huis zo hard kunnen verknoeien. Want het is nooit een 2 ton huis ofzo geweest waar iemand maar wat mee aan het prutsen is gegaan, dus je koopt een prijzig pand en doet er vervolgens dit mee. Ik ben geen advocaat, maar ik ga er vanuit dat dit vervolgbaar is en er gevangenissdtraf op staat
Wat wel meteen aan het begin zo gekozen is is dat het huis wel heel erg in de hoek van het kavel staat...ja je bent wat verder van de weg af zo, maar je verliest wel heel veel tuin die je nu alleen voor de buhne aan de voorkant hebt en waar je zelf weinig lol van hebt (is mijn gedachte).
https://www.funda.nl/zoek...ted_area=[%22moerdijk%22]
Alle huizen die nu nog te koop staan in Moerdijk.
Hoe zit dat eigenlijk met de huizen die al onder voorbehoud te koop staan? Kan je dan nog afkappen zonder boete, aangezien dat huis van de kaart zal worden geveegd?
Hoe zit dat eigenlijk met de huizen die al onder voorbehoud te koop staan? Kan je dan nog afkappen zonder boete, aangezien dat huis van de kaart zal worden geveegd?
De s wordt er meestal aan vastgeplakt als ze het hebben over de straatnaam, dus: sJacoblaan.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Hij past gelukkig wel gewoon in het Boco-vakje qua aantal letters.Fanta schreef op woensdag 12 november 2025 @ 08:43:
"Wat is uw adres?
[...]
Dat was vroegah een gedoe (ik werkte in een gemeente met veel adellijk vernoemde straten....)
En probeer dit maar eens in 24 posities te prutsen of als straatnaam te spellen (gelukkig geen aanwonenden):
"Bord van 2,6 meter: Duiven heeft nu de langste straatnaam van Nederland" - https://nos.nl/l/2313601
ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen
Dan nog maar op te houden over de makelaar die het nodig vind om een afbeelding te plaatsen (na de badkamer) met de tekst: "DIT IS NOG MAAR HET BEGIN. BEN JE KLAAR VOOR DE REST?"Nomad schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:24:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Denk dat deze ook wel in dit topic mag:

https://www.facebook.com/...inJQXQl&id=61578365799205
Funda pagina is reeds compleet verdwenen (evenals de volledige website van de makelaar).
Almelose makelaar zet eigen huis voor 1,5 miljoen te koop, maar verzwijgt de gebreken waarover hij een rechtszaak voert

Funda pagina is reeds compleet verdwenen (evenals de volledige website van de makelaar).
Almelose makelaar zet eigen huis voor 1,5 miljoen te koop, maar verzwijgt de gebreken waarover hij een rechtszaak voert
Maar hoe zit het nu met de waslijst van gebreken aan het huis? In de lovende verkoopadvertentie wordt er met geen woord over gerept.
Bollen reageert ontwijkend als hem telefonisch om opheldering wordt gevraagd. Hij wil er niets over zeggen. En dreigt meteen met een advocaat. „Ik wil hier niets over in de krant hebben. Anders ontstaan er problemen.” Welke problemen, wil Bollen niet zeggen.
Wel kondigt hij aan dat hij in hoger beroep gaat tegen de uitspraak [aannemer in het gelijk gesteld; makelaar moet laatste €90.000 betalen. Eis van makelaar jegens aannemer van €120.000 aan schadevergoeding afgewezen] . Dan wordt het gesprek abrupt beëindigd.
Later belt Bollen terug. Hij nodigt de verslaggever uit om te komen kijken in het huis. „Dan kunt u zien wat er aan de hand is.” De verslaggever gaat daar niet op in. Want eventuele schade aan de woning is niet de inzet van dit verhaal. Het gaat namelijk om de vraag: waarom zegt Bollen wel tegen de rechter dat het huis gebreken kent, maar is dat niet te lezen in de verkoopadvertentie? Ook als Bollen deze vraag opnieuw wordt gesteld, blijft antwoord uit.
[ Voor 4% gewijzigd door henri86 op 12-11-2025 14:55 ]
ovv financiering, dus niet omdat de gemeente een plannetje heeft.Ashundi schreef op woensdag 12 november 2025 @ 10:11:
https://www.funda.nl/zoek...ted_area=[%22moerdijk%22]
Dot specifieke plannetje zorgt er voor dat geen enkele bank financiert.HelloIamAldo schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:56:
[...]
ovv financiering, dus niet omdat de gemeente een plannetje heeft.
Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me
Hangt helemaal af van de aard van het voorbehoud. 'Onder voorbehoud' is niet altijd alleen vanwege het financieringsvoorbehoud.HelloIamAldo schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:56:
[...]
ovv financiering, dus niet omdat de gemeente een plannetje heeft.
beetje bullshit verhaal, ik weet niet wat die 'gebreken' zijn maar als die gewoon voor overdracht opgelost zijn dan is er toch niks aan de hand?henri86 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 14:50:
Denk dat deze ook wel in dit topic mag:
[Afbeelding]
[...]
Uit de weinige echte informatie die gegeven wordt kan het zelfs nog zo zijn dat de gebreken hersteld zijn maar de makelaar de rekening niet wil betalen.No Hands schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:14:
[...]
beetje bullshit verhaal, ik weet niet wat die 'gebreken' zijn maar als die gewoon voor overdracht opgelost zijn dan is er toch niks aan de hand?
Of 's Jacoblaan 68
In elk geval in een andere plaats waar ook een straat vernoemd is naar deze beste man wordt bij mensen die ter plaatse bekend zijn ook de "s" genoemd.
Maar meestal niet hetgeen er voor die 's staat.
Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.
En als ze niet zijn opgelost, maar gemeld worden in de brochure die bij de bezichtiging wordt afgegeven (of op andere wijze voordat het bod wordt ingediend kenbaar gemaakt worden) is er óók niets aan de hand.No Hands schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:14:
[...]
beetje bullshit verhaal, ik weet niet wat die 'gebreken' zijn maar als die gewoon voor overdracht opgelost zijn dan is er toch niks aan de hand?
En als de 'gebreken' bestaan uit tekortkomingen in het naleven van de overeenkomst tussen aannemer en huiseigenaar maar het gebruik van de woning niet in de weg staan, hoeft er niets hersteld en niet gemeld te worden. Denk daarbij aan onenigheid over het afwerkingsniveau, netheid van het werk, gebruikte materialen. Dat kunnen gebreken zijn in de uitvoering van overeenkomst tussen aannemer en bewoner (die in dit geval toevallig ook makelaar is), maar leidt niet vanzelfsprekend tot "gebreken" aan de woning zoals bedoeld bij koop-verkoop.
Denk aan slecht/lelijk stuc- en schilderwerk. Een tegelvloer waarbij een andere tint tegels gebruikt is dan wat de klant had uitgezocht, goedkoop C-merk installatiemateriaal in plaats van degelijke A-merken...
[ Voor 9% gewijzigd door Ivow85 op 12-11-2025 18:40 ]
Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.
Snap niet dat ze het dan niet gewoon Dr. Herman Theodoor s'Jacobstraat noemen. Dat bekt toch veel makkelijker en is ook veel makkelijker te onthouden.Fanta schreef op woensdag 12 november 2025 @ 08:43:
"Wat is uw adres?
[...]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
No Hands schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:14:
[...]
Kan. Maar dan zou je verwachten dat de makelaar tegen de journalist aangeeft dat de gebreken opgelost zijn en de rechtszaak enkel over wie voor de kosten opdraait gaat ipv dat de makelaar direct met een advocaat en stappen dreigt bij een vraag en later zegt "Als je langskomt kan ik het je laten zien".synoniem schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:27:
[...]
Uit de weinige echte informatie die gegeven wordt kan het zelfs nog zo zijn dat de gebreken hersteld zijn maar de makelaar de rekening niet wil betalen.
Wel lekker onderhoudsvrij. Gaat niet piepen, kraken, rotten snipCV_SmileY schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:46:
Als we het toch over lelijke trappen hebben:
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 13-11-2025 07:51 . Reden: Ongepast verder ]
Hold my beer uhh... trap.

Voor de rest niet zo heel bijzonder. Behalve dan dat ze een enorme uitbouw hebben. Vanaf de straat zou je niet zeggen dat dit huis zoveel m2 heeft.

Hier: Huis te koop: Beelenstraat 3-A 6035 SB Ospel | Funda

Voor de rest niet zo heel bijzonder. Behalve dan dat ze een enorme uitbouw hebben. Vanaf de straat zou je niet zeggen dat dit huis zoveel m2 heeft.

Voor een trap naar de vliering een prima oplossing. Bij de bezichtiging zal die trap naar beneden zijn, omdat je dan ook boven wil kunnen kijken. Maar in het normale dagelijks leven zul je die zoldertrap maar een paar keer per jaar gebruiken. (Kerstspullen pakken en weer wegbergen, vakantiespullen pakken en weer opbergen etc.)CrystalViriS schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:06:
Hold my beer uhh... trap.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar des te vreemder dat de entree op funda met deze trap uitgeklapt wordt aangeboden. Dat geeft toch een heel verkeerde indruk. Ik dacht dat dit een trap naar slaapkamers of zo moest zijn en zou niet eens verder kijken.Rubbergrover1 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:20:
[...]
Bij de bezichtiging zal die trap naar beneden zijn, omdat je dan ook boven wil kunnen kijken.
Ik ook, maar het is een huis zonder bovenverdieping.Toke_gt schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:52:
[...]
Maar des te vreemder dat de entree op funda met deze trap uitgeklapt wordt aangeboden. Dat geeft toch een heel verkeerde indruk. Ik dacht dat dit een trap naar slaapkamers of zo moest zijn en zou niet eens verder kijken.
Het was vroeg.
Dat is ook zo. Ik zou voor de foto's die vlieringtrap ook even hebben ingeklapt. Slechte beurt van (de fotograaf van) de makelaar.Toke_gt schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:52:
[...]
Maar des te vreemder dat de entree op funda met deze trap uitgeklapt wordt aangeboden. Dat geeft toch een heel verkeerde indruk. Ik dacht dat dit een trap naar slaapkamers of zo moest zijn en zou niet eens verder kijken.
Het huis heeft wel degelijk een bovenverdieping. Misschien in een een ander deel. Die vaste trap is ook niet zo'n alledaags exemplaarDaniel36 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:53:
[...]
Ik ook, maar het is een huis zonder bovenverdieping.
Het was vroeg.
Ik heb nog nooit zo'n harmonica trap gezien eigenlijk. Het ziet ernaar mijn mening in ieder geval niet erg stevig uit.Rubbergrover1 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:20:
[...]
Voor een trap naar de vliering een prima oplossing. Bij de bezichtiging zal die trap naar beneden zijn, omdat je dan ook boven wil kunnen kijken. Maar in het normale dagelijks leven zul je die zoldertrap maar een paar keer per jaar gebruiken. (Kerstspullen pakken en weer wegbergen, vakantiespullen pakken en weer opbergen etc.)
Maar ook deze gaat naar een berg vliering zoldertje, zie op fotos vanaf de andere kant.Woody130 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:27:
[...]
Het huis heeft wel degelijk een bovenverdieping. Misschien in een een ander deel. Die vaste trap is ook niet zo'n alledaags exemplaar
[Afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door IJsbeer op 13-11-2025 10:09 ]
Op zo'n mooi plekje wil je ook gewoon naar buiten kijken. Volgens de advertentie 28 dakramen, maar ik tel er zelfs 31!
Huis te koop: Pucklaan 13 7981 LN Diever | Funda
:strip_exif()/f/image/HJIFqCelSrduBrrG7kaiJrNV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HJIFqCelSrduBrrG7kaiJrNV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb toch het idee dat dit handiger en mooier had gekund dan met zo veel relatief kleine dakramen.P-Rolf schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:11:
Op zo'n mooi plekje wil je ook gewoon naar buiten kijken. Volgens de advertentie 28 dakramen, maar ik tel er zelfs 31!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Valt mee, volgens mij hebben ze in het algemeen juist meer draagcapaciteit dan een houten trap. Maar ze zijn ook een stuk duurder. Daarom zul je ze vooral op plekken zien waar een houten vlizotrap niet past.CrystalViriS schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:47:
[...]
Ik heb nog nooit zo'n harmonica trap gezien eigenlijk. Het ziet ernaar mijn mening in ieder geval niet erg stevig uit.
Als je daar met meer mensen wil wonen wil je daar nog wel wat geld tegenaan gooien. Voor je bijna 1,4 miljoen heb je maar één badkamer, en dan ook nog op de begane grond. Wat op de plattegrond zo mooi als slaapkamers staat aangegeven op de bovenverdieping heeft geen eigen sanitair.P-Rolf schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:11:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ook wel apart is die koffiemachine in de bijkeuken. Geeft me het gevoel dat de hulp geen koffie in de keuken mag pakken en maar in de bijkeuken moet blijven.
Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!
Maar er is wel een buitendouche! En twee sauna's.L-project schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:07:
[...]
Als je daar met meer mensen wil wonen wil je daar nog wel wat geld tegenaan gooien. Voor je bijna 1,4 miljoen heb je maar één badkamer, en dan ook nog op de begane grond. Wat op de plattegrond zo mooi als slaapkamers staat aangegeven op de bovenverdieping heeft geen eigen sanitair.
Slechts 1 badkamer is inderdaad een opmerkelijke keuze in een verder mooi huis.
Er is er in de keuken ook eentje, zo'n veel te duur inbouwdingL-project schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:07:
[...]
Ook wel apart is die koffiemachine in de bijkeuken. Geeft me het gevoel dat de hulp geen koffie in de keuken mag pakken en maar in de bijkeuken moet blijven.
Geleverd met net zoveel afstandsbedieningen.P-Rolf schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:11:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die in de bijkeuken is vast voor de tuinman\tuinvrouw\klusjesmensen zodat deze niet de schoenen uit hoeft te doen om koffie te pakken. De rest van het huis geeft ook de indruk dat ze hier regelmatig klanten ontvangen. Dus ik zie wel een aantal mogelijke redenen waarom ze deze daar hebben staan.bebopper schreef op donderdag 13 november 2025 @ 12:22:
[...]
Er is er in de keuken ook eentje, zo'n veel te duur inbouwding![]()
[Afbeelding]
[LTS][MTS][HTS]
@^^ Volledige link geplakt (en zonder tracking parameters): Huis te koop: Potgieterlaan 1 1422 AX Uithoorn | Funda
Op basis van deze foto lijkt het me dat het een aangepaste woning is voor iemand slecht ter been of ernstig ziek:
[ Voor 55% gewijzigd door Room42 op 13-11-2025 19:07 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Huis te koop: Potgieterlaan 1 1422 AX Uithoorn | FundaiTmen79 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 14:38:
Dit huis heeft twee automatische schuifdeuren!
Huis met automatische schuifdeuren
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Haha dat dus. Wat een prijzen durven ze voor die apparaten te vragen terwijl je met een beetje barista apparaat 10x zo lekkere koffie maakt.bebopper schreef op donderdag 13 november 2025 @ 12:22:
[...]
Er is er in de keuken ook eentje, zo'n veel te duur inbouwding![]()
[Afbeelding]
Lol, groot Jaguar logo op de gevel in de achtertuin en vervolgens een BMW in de garage
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Kwam deze tegen op Instagram;
https://www.funda.nl/deta...oelenstraat-7-a/89536987/
Nu is de woning zelf niet zo spannend (hoewel er waarschijnlijk niets klopt van de opgegeven vierkante meters met al die schuine wanden), maar wel interessant is de omschrijving:
Nu is de woning zelf niet zo spannend (hoewel er waarschijnlijk niets klopt van de opgegeven vierkante meters met al die schuine wanden), maar wel interessant is de omschrijving:
Maar goed je koopt wel “met voordeel”Bijzondere koopconstructie: u koopt met korting op de marktwaarde. Voorwaarde is dat bij een toekomstige verkoop 50% van de gerealiseerde winst wordt gedeeld met de verkoper (via kettingbeding). Indien u dit liever niet wenst, is dat bespreekbaar en ligt de koopsom hoger.
[ Voor 4% gewijzigd door wibblemoo op 13-11-2025 19:57 ]
-
[ Voor 109% gewijzigd door marijn15 op 13-11-2025 20:48 ]
https://www.funda.nl/deta...elminastraat-44/43146588/

Ik kan werkelijk waar mij niet voorstellen waar dit kunstwerk voor is, het is gelabelt als 'kast' op de plattegrond....

Ik kan werkelijk waar mij niet voorstellen waar dit kunstwerk voor is, het is gelabelt als 'kast' op de plattegrond....
De kans is opzich vrij klein in deze prijsklasse in de stad Utrecht. Maar vraag me af hoe het er dan uitziet als de markt in elkaar stort en hij onder water staat. Betaald verkoper dan ook de helft van de schuld?wibblemoo schreef op donderdag 13 november 2025 @ 19:56:
Kwam deze tegen op Instagram;
[...]
Maar goed je koopt wel “met voordeel”
Ik vind het wel een mooie kast constructie. Ik vraag me wel af of dit tegelijk ook de slaapkamer is die op de plattegrond van de verdieping aangegeven staat, of dat er toch nog een plafond/vloer tussen zittorretje2012 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 23:10:
[Afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door Rubbergrover1 op 14-11-2025 06:03 ]
Bij dit pand zou ik me vooral druk maken om de vloer in de eetkamertorretje2012 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 23:10:
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Stanzi op 14-11-2025 07:50 ]
Ik ga voor een hondenwasbak!torretje2012 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 23:10:
[Afbeelding]
Dat was inderdaad ook mijn idee icm die rare lichtbak met kettingen aan het plafond op de begane grond. En inderdaad er is nog een registratie voor Doggy's Trimsalon op dat adres te vinden, al is de website offline.
Dat staat ook gewoon letterlijk in de tekst: "Deze ruimte is eerder gebruikt als hondentrimsalon met aangrenzende bad-/wasruimte"sebastiaan89 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:06:
[...]
Dat was inderdaad ook mijn idee icm die rare lichtbak met kettingen aan het plafond op de begane grond. En inderdaad er is nog een registratie voor Doggy's Trimsalon op dat adres te vinden, al is de website offline.
Voor de fans van ietwat geforceerde, onnodige en onhandige kookeilanden. Twee onhandige kookeilanden!

https://www.funda.nl/deta...valtherlaan-251/43149233/

This too shall pass
Haha, geweldig! "Hmm, ik kan mijn partner niet uitstaan, hoe zorg ik ervoor dat we nooit meer met elkaar aan tafel hoeven?"Sharky schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:33:
Voor de fans van ietwat geforceerde, onnodige en onhandige kookeilanden. Twee onhandige kookeilanden!
[Afbeelding]
Geeft een extra dimensie aan keukentafelgesprekken.Rubbergrover1 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:52:
[...]
Haha, geweldig! "Hmm, ik kan mijn partner niet uitstaan, hoe zorg ik ervoor dat we nooit meer met elkaar aan tafel hoeven?"
Zum Kotzen! Deze mensen zouden hun VT Wonen abonnement per direct op moeten zeggenSharky schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:33:
[Afbeelding]
Prachtige woning https://tomesenmakelaardi...huis-9544460-slagveld-39/
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Vind het wel echt een leuk huis zeg.. En nog redelijk geprijsd (voor iemand uit de randstad..Sharky schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:33:
[Afbeelding]
't Is toch maar één kookeiland?Sharky schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:33:
Twee onhandige kookeilanden!
Het andere is een (af)waseiland.
Ondertussen ook op Funda met een wat rustiger filmpje zag ik. Snap het filmpje overigens wel en vond het eigenlijk zelf wel meevallen 😅Aomi schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 23:50:
[...]
Met een lekker fout filmpje van de makelaar:
https://www.facebook.com/share/r/1FcgxQhgCj/
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Waarbij het kookeiland het verst verwijderd is van de kastenwand, koelkast, oven.... Ja over de inrichting van die keuken is heel goed nagedacht.ehtweak schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:08:
[...]
't Is toch maar één kookeiland?
Het andere is een (af)waseiland.
Ik zag deze voorbijkomen:
https://www.funda.nl/deta...ikkerhoekweg-73/43107850/
Als ik het geld had... niet verkeerd!
Enige minpunt, voor zover ik nu zie, is de nabijheid van de A35.
Volgens mij hoor je dat achtergrondgeluid altijd. Zeker in de winter als de bladeren van de bomen zijn.
En de hoogspanningsmasten/-leidingen die schuin over het terrein lopen...
Heerlijk lijkt me dat, met je eigen bos en waterpartij.
En een flinke (!) vuurput:
Als ik het geld had... niet verkeerd!
Volgens mij hoor je dat achtergrondgeluid altijd. Zeker in de winter als de bladeren van de bomen zijn.
En de hoogspanningsmasten/-leidingen die schuin over het terrein lopen...
Dit is wel een hele schimmige financiële constructie. De WOZ waarde klopt niet.
Zie: https://www.dumpert.nl/item/100137312_cd19d3cc
[ Voor 16% gewijzigd door mr_19_76 op 15-11-2025 11:24 ]
Ook interessant hoe 50 m2 oppervlak maar 80 m3 inhoud geeft, of mis ik hier iets?mr_19_76 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 11:23:
[Afbeelding]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Klopt. Huis is verder weinig mis mee. Is ook wel een leuke plek en leuke buurt (is bij mij om de hoekiketot schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 20:02:
[...]
Vind het wel echt een leuk huis zeg.. En nog redelijk geprijsd (voor iemand uit de randstad..)
This too shall pass
Was vorige maand al langs gekomenehtweak schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 11:13:
Ik zag deze voorbijkomen:
Als ik het geld had... niet verkeerd!![]()
En de hoogspanningsmasten/-leidingen die schuin over het terrein lopen...![]()
[Afbeelding]
H12 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"
Oké...
Ik had op het adres en de url gezocht in dit topic, maar de search leverde geen hit op...
Er zijn geen reacties in dit topic die voldoen aan de zoek/filter criteria.
als ik zoek op 'vikkerhoekweg' en/of de url.
[ Voor 20% gewijzigd door ehtweak op 15-11-2025 14:32 ]
Deze is eergisteren al voorbij gekomenmr_19_76 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 11:23:
[Afbeelding]
wibblemoo in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"
Ja, bij langere adressen pakt hij niet de volledige straatnaam. Als je de funda link in de post ziet staan, dan zie je dat het ingekort is. En eindigt op ...ikkerhoekweg. Als je dan zoekt op ikkerhoekweg, dan vind je de andere post wel. Best onhandig wel.ehtweak schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 14:31:
[...]
Oké...
Ik had op het adres en de url gezocht in dit topic, maar de search leverde geen hit op...
Er zijn geen reacties in dit topic die voldoen aan de zoek/filter criteria.
als ik zoek op 'vikkerhoekweg' en/of de url.
Enkel de bovenverdieping met schuin dak. Dus zeg 50m2 * 3m * 0,5 =~ 80m3gambieter schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 11:26:
[...]
Ook interessant hoe 50 m2 oppervlak maar 80 m3 inhoud geeft, of mis ik hier iets?
Zijn dat nu stopcontacten tegen de zijkant?Sharky schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:33:
[Afbeelding]
Zo ja, waarom daar en waarom (wat het ook is) niet in het midden?
Ah, een kopstoter...henri86 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:01:
Enkel de bovenverdieping met schuin dak. Dus zeg 50m2 * 3m * 0,5 =~ 80m3
Omdat je zo geen gat in het blad hebt. En er geen risicos zijn als je iets te enthousiast met water bezig bent op het werkblad.Friezin schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 18:08:
[...]
Zijn dat nu stopcontacten tegen de zijkant?
Zo ja, waarom daar en waarom (wat het ook is) niet in het midden?
Ik bedoelde in het midden van die zijkant.Rubbergrover1 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 18:13:
[...]
Omdat je zo geen gat in het blad hebt. En er geen risicos zijn als je iets te enthousiast met water bezig bent op het werkblad.
Ze zitten niet gecentreerd. Asymmetrisch.
Bovendien zitten in de muur ook stopcontacten: had daar enkeie bij gemaakt. Dan waren die zijkanten mooi strak geweest.
Afstand muur tot die werkplek is te lang voor de meeste snoeren. Op deze manier makkelijk bij de hand en niet gevoelig voor water. Niet gecentreerd is waarschijnlijk om niet in de weg te zitten bij kookplaat / water, zodat je meer aan de zijkant werkt.Friezin schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 19:17:
[...]
Ik bedoelde in het midden van die zijkant.
Ze zitten niet gecentreerd. Asymmetrisch.
Bovendien zitten in de muur ook stopcontacten: had daar enkeie bij gemaakt. Dan waren die zijkanten mooi strak geweest.
Ik stoor mij er niet aan, maar het ook niet mijn huis
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Welk stuk noem jij werkplek?Loft schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 20:01:
[...]
Afstand muur tot die werkplek is te lang voor de meeste snoeren. Op deze manier makkelijk bij de hand en niet gevoelig voor water. Niet gecentreerd is waarschijnlijk om niet in de weg te zitten bij kookplaat / water, zodat je meer aan de zijkant werkt.
Ik stoor mij er niet aan, maar het ook niet mijn huis
Dat stuk waar overbodige meuk onder het stopcontact staat?
Dat kan ook naar de andere kant (rand).
En geloof me, deze hobbykokkin kan met de meeste van haar apparatuur, qua snoerlengte, tot voorbij wasbak of kookplaat komen vanaf de muur.
Dit is simpelweg slecht ontworpen.
Totaal onlogische looplijnen. Hier woont geen koker.
Ik heb dit keer geen huis om te posten, maar vaste bezoekers van dit topic zullen ook hier blij mee zijn:
Riet (76) uit Geleen verkocht al huizen toen de makelaardij nog niets van vrouwen moest hebben: ‘Het spelletje wordt vuil gespeeld nu’
Ja, onze Riet! Achter de betaalmuur, maar daar kom je tegenwoordig ook langs met een ander Mediahuis- of NRC-abo.
En anders de korte samenvatting: Riet stond er al op de jonge leeftijd alleen voor, maar is een doorzetter. Ze werkte niet helemaal legaal als makelaar toen dat van mannen nog niet mocht, maar dan kenden ze Riet nog niet! En ze is van het gedegen handwerk:
Over de persoonlijke benadering hadden we het hier al eerder:
Riet (76) uit Geleen verkocht al huizen toen de makelaardij nog niets van vrouwen moest hebben: ‘Het spelletje wordt vuil gespeeld nu’
Ja, onze Riet! Achter de betaalmuur, maar daar kom je tegenwoordig ook langs met een ander Mediahuis- of NRC-abo.
En anders de korte samenvatting: Riet stond er al op de jonge leeftijd alleen voor, maar is een doorzetter. Ze werkte niet helemaal legaal als makelaar toen dat van mannen nog niet mocht, maar dan kenden ze Riet nog niet! En ze is van het gedegen handwerk:
Nog steeds:Alle verkoopborden maakt ze zelf, in de voortuin van het makelaarsstel. Dan schildert ze in volle concentratie met een dunne penseel de letters, soms gewoon in haar bikini.
Dit verklaart meteen de foto's!Ze heeft van die ouderwetse dossierkasten. Alles geordend in mapjes en klappers. Handgeschreven labels. Verkleurde foto’s aan de muur. Op haar houten bureau staat een gigantische typmachine. Een collector's item? „Nee hoor.”
Over de persoonlijke benadering hadden we het hier al eerder:
Ik let voortaan beter op met oversteken, want:Riet lijkt onvermoeibaar. Ze predikt een 24-uursservice. Die neemt ze erg letterlijk. „Ik ben altijd bereikbaar. Dat moet ook. Soms zijn mensen zó zenuwachtig of hun bod al is aangenomen, dat ze niet kunnen slapen. Die moeten mij toch kunnen bellen?” Of ze dat niet vervelend vindt? „Neuh. Ruud kijkt toch sport tot laat.”
Riet, let ook een beetje op, we willen nog vele jaren van je onvergelijkbare verkooptactieken kunnen genieten.En dus sjeest Riet door Limburg. Van de ene naar de andere bezichtiging. „Oma snapt niet hoe snelheidslimieten werken. Als je ergens 30 mag, knalt zij standaard 60”, verzucht Zino.
En bedankt hè, ik wou de komende week nog wel etenAlle verkoopborden maakt ze zelf, in de voortuin van het makelaarsstel. Dan schildert ze in volle concentratie met een dunne penseel de letters, soms gewoon in haar bikini.
Toen was ze nog een jonge blom! Maar wat natuurlijk echt schokkend is, is dat vrouwen niet werden geacht makelaar te zijn. In veel opzichten was 'de goede oude tijd' volslagen achterlijk.Mrlten schreef op zondag 16 november 2025 @ 08:46:
[...]
En bedankt hè, ik wou de komende week nog wel eten
Tja.... er waren beroepen zat, waar je als vrouw niet hoorde te werken kwam ik 48 jaar geleden achter.VeertienKaVier schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:20:
[...]
Toen was ze nog een jonge blom! Maar wat natuurlijk echt schokkend is, is dat vrouwen niet werden geacht makelaar te zijn. In veel opzichten was 'de goede oude tijd' volslagen achterlijk.
Charlotte Whitton deed daar een befaamde uitspraak over.
Chapeau voor Riet!
[ Voor 3% gewijzigd door Friezin op 16-11-2025 10:03 ]
Aan de Oudebiltdijk, de langste straat van Europa staat dit tiny dijk-house.
Voor wie van vergezichten houdt en van klussen, want er is genoeg te isoleren.
Wel heel erg knus zo te zien.

Voor meer foto's:
https://www.funda.nl/deta...debildtdijk-858/89596296/
(Je kunt eten op nr. 1226, bij waddenherberg "De Friezinn". Deze herberg kopen kan ook!
https://www.funda.nl/deta...ebildtdijk-1226/43088245/)

Voor meer foto's:
(Je kunt eten op nr. 1226, bij waddenherberg "De Friezinn". Deze herberg kopen kan ook!
Wat voor welstandsdrama is er bij de buren aan de hand? Die hebben een dak van kanaalplaten? Wietzoldertje?Friezin schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:17:
Aan de Oudebiltdijk, de langste straat van Europa staat dit tiny dijk-house.
[Afbeelding]
Voor meer foto's:
Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
:strip_exif()/f/image/LcvzE8PpJGvEQYVzaTdrYQVb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HGvGFCEkajuwrk3JlT4MWYg8.jpg?f=fotoalbum_large)