pagani schreef op woensdag 19 november 2025 @ 15:43:
[...]
Tsja, het is ook niet mijn smaak, maar ik zie er wel van in dat het "met smaak" ontworpen is. Die trap is ook een designding. Ik snap dan alleen de kale bakstenen weer niet, die matchen niet echt met de rest (maar, eerlijk is eerlijk, dat moeten wij in ons huis ook nog aanpakken in de hal en overloop)
Haha... Ik zou niet zeggen dat dit met smaak gedaan is. Eerder wansmaak

Maarja, dat schijnt ook een vorm van smaak te zijn
Dat de hal nog ouderwets houten trao en bakstenen heeft, lijkt mij dat een verbouwing in fases doen...
De 'nieuwere' delen zijn wat mij betreft wel een gebrek aan smaak... Men kan iets niet mooi of leuk vinden, maar in geen enkele wereld past die groene kleur bij de rest..
De combi met strak grijs, past niet, ook niet met de keuken.... maar ook de kleuren banken en stoelen passen er niet bij. Die kleuren zijn niet complementair.... Dart mintgroen in de toiltet ruimte.
Idem met de verschillende vloeren, overal andere type en kleurstellingen. Ook met de mebels, kasten. Het is echt een zooitje ongeregeld bij elkaar. Afwerking is wisselend... dan weer glans, dan weer mat. Veel harde materialen...
Badkamer met wit, terra en blauw... (willen ze in Griekenland en Spanje tegelijk zijn?)
Over smaak valt te twisten... zelfs wansmaak... Maar dit is echt een zooitje.
Maaaar, dat geeft de nieuwe bewoner wel de kans om te verbeteren
If I agreed with you, we'd both be wrong.