Veroordeel niet, verwonder u slechts
Zeker op de snijplank! En met een goed mes. Maar het idee dat je zo moet oppassen dat je niet per ongeluk morst... Brrr. Maar goed, ik ben dan ook een woeste koker.No Hands schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 08:41:
[...]
een citroen snij je op een snijplank mag ik vanuit gaan maar die wasbak, ik kreeg ook al schoonmaakgruwels toen ik dat zag.
Trouwens, een goed 2026 allemaal!
Of ze zien de keuken juist niet als sierkeuken en liggen er niet wakker van als je aan de keuken ziet dat die gebruikt wordt.VeertienKaVier schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 08:39:
[...]
Waarvan is die spoelbak gemaakt? Dat is toch niet schoon te houden? En is dat arduin van de aanrecht ergens mee behandeld? Anders wordt een citroen snijden wel erg hachelijk...
Of, andere optie, koken deze mensen niet en is dit een sierkeuken?
Voor mij ziet dit er uit alsof daar tijdens een overstroming een enorme hoeveelheid drab uit de spoelbak over het aanrecht is gelopen, en men niet de moeite heeft genomen om die dikke laag grauwe viezigheid op te ruimen voordat-ie uitgehard was.Fanta schreef op woensdag 31 december 2025 @ 08:58:
[...]
We zijn nog niet klaar! Op de valreep vond ik deze parel in Schoonebeek nog. Veel bijzondere details!
[Afbeelding]
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Niet helemaal mijn ding, maar wel tien punten voor de uitvoering!

https://www.funda.nl/deta...ftenbeltlaan-20/43297692/

Het toilet is serieus koel! Ook dat is met aandacht gedaan!flo12392 schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 13:48:
Niet helemaal mijn ding, maar wel tien punten voor de uitvoering!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
(Geen idee hoe je de foto laat zien 🥴)
[ Voor 15% gewijzigd door S.J.Onnie op 01-01-2026 15:22 ]
S.J.Onnie schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 15:20:
[...]
Het toilet is serieus koel! Ook dat is met aandacht gedaan!
(Geen idee hoe je de foto laat zien 🥴)
:strip_exif()/f/image/WsCAW4AKt1qz4oKPRILaq1yo.jpg?f=fotoalbum_large)
Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.