https://www.nvm.nl/wonen/kopen/schriftelijkheidsvereisteJannibal23 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:21:
[...]
Nou als het bij bijzondere voorwaarden staat, dan lijkt het me stug dat dit er standaard bij staat? Het zegt mij niks in elk geval en het wekte op mij de indruk dat de makelaar een beetje de jurist uit wilde hangen met voorwaarden die helemaal niet rechtsgeldig zijn. Sinds wanneer is een mondelinge overeenkomst niet meer bindend?
Bij het kopen van een huis nooit, dat is een zeldzame uitzondering. Maar dat geldt natuurlijk wel.voor alle huizen dus zo'n bijzondere voorwaarde is het niet op een huizensiteJannibal23 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:21:
[...]
Nou als het bij bijzondere voorwaarden staat, dan lijkt het me stug dat dit er standaard bij staat? Het zegt mij niks in elk geval en het wekte op mij de indruk dat de makelaar een beetje de jurist uit wilde hangen met voorwaarden die helemaal niet rechtsgeldig zijn. Sinds wanneer is een mondelinge overeenkomst niet meer bindend?
Linkje: Huis te koop: Scheen 20 8501 HG Joure [Funda]
€ 425.000 k.k. - goed opweg naar een half miljoen. Wat krijg je daarvoor in Joure?
De beschrijving is wat summier, maar eindigt al erg betekenisvol:
"De woning wordt verkocht en geleverd in de staat waarin deze zich bij bezichtiging bevindt, met alle zichtbare en onzichtbare gebreken (“as is, where is”), zonder enige garantie of aansprakelijkheid van verkoper ten aanzien van de feitelijke staat van de woning."
Je begint met een mooie, karakteristieke gevel en oprit:

Dan de achtergevel, waar je de tekenen van verval goed gaat zien. En waarom zit er een kanonskogelgat naast dat raam?

En dan... de binnenkant van de woning. Ik denk dat een mycoloog hier heel gelukkig van zou worden. Deze woning is goed op weg om weer één te worden met de natuur, je gaat alles moeten doen. Voordat je helemaal klaar bent met verbouwen zit er nog wel een aardige smak geld in. Mooie ligging, daar niet van, maar wat moet er nog veel gebeuren. Zelfs de gordijnen zitten inmiddels vol met schimmel. Ik hoop dat de fotograaf een goed masker op had
€ 425.000 k.k. - goed opweg naar een half miljoen. Wat krijg je daarvoor in Joure?
"De woning wordt verkocht en geleverd in de staat waarin deze zich bij bezichtiging bevindt, met alle zichtbare en onzichtbare gebreken (“as is, where is”), zonder enige garantie of aansprakelijkheid van verkoper ten aanzien van de feitelijke staat van de woning."

Dan de achtergevel, waar je de tekenen van verval goed gaat zien. En waarom zit er een kanonskogelgat naast dat raam?

En dan... de binnenkant van de woning. Ik denk dat een mycoloog hier heel gelukkig van zou worden. Deze woning is goed op weg om weer één te worden met de natuur, je gaat alles moeten doen. Voordat je helemaal klaar bent met verbouwen zit er nog wel een aardige smak geld in. Mooie ligging, daar niet van, maar wat moet er nog veel gebeuren. Zelfs de gordijnen zitten inmiddels vol met schimmel. Ik hoop dat de fotograaf een goed masker op had

and thanks for all the fish.
Los van de hobby is dit stiekem best een mooie oer Hollandse tijdscapsule
Prachtig pand, ik hoop dat de nieuwe kopers dit met liefde en behoud van de elementen willen renoveren. Kan best zijn dat het een tijd niet bewoond/ongelucht/gestookt is geweest, in combinatie met geen isolatie.Zalmanman schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En dan... de binnenkant van de woning. Ik denk dat een mycoloog hier heel gelukkig van zou worden. Deze woning is goed op weg om weer één te worden met de natuur, je gaat alles moeten doen. Voordat je helemaal klaar bent met verbouwen zit er nog wel een aardige smak geld in. Mooie ligging, daar niet van, maar wat moet er nog veel gebeuren. Zelfs de gordijnen zitten inmiddels vol met schimmel. Ik hoop dat de fotograaf een goed masker op had![]()
[Afbeelding]
Ik liep hier vaak langs, nooit enig teken van leven. Ik denk dat dit al zeker 5 jaar leeg staat. Zonde, was een erg mooi pand.Zalmanman schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En dan... de binnenkant van de woning. Ik denk dat een mycoloog hier heel gelukkig van zou worden. Deze woning is goed op weg om weer één te worden met de natuur, je gaat alles moeten doen. Voordat je helemaal klaar bent met verbouwen zit er nog wel een aardige smak geld in. Mooie ligging, daar niet van, maar wat moet er nog veel gebeuren. Zelfs de gordijnen zitten inmiddels vol met schimmel. Ik hoop dat de fotograaf een goed masker op had![]()
[Afbeelding]
Over de binnenkant zou ik me niet zo druk maken. Gezien het energie-label moet je binnen toch alles strippen om de woning te kunnen isoleren. Als je dat bij deze woning aan de buitenkant doet gaat er, naar mijn idee, te veel van het karakter verloren.Zalmanman schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:41:
:strip_exif()/f/image/SvttoBbAWSddvgIdPcqp2YeH.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen de reden waarom is niet zo leuk...De woning dateert uit begin 2000 en is medio 2020 flink onder handen genomen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hEzr5FYcRmmplX6u1qv6x42K.jpg?f=user_large)
Huis te koop: Zwartewaterland 8 7711 VD Nieuwleusen | Funda
Die sleutel steek je in ieder geval niet snel in je zak.HallonRubus schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:57:
[Afbeelding]
[...]
Alleen de reden waarom is niet zo leuk...
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/PhVp7S0yqxJlAQoTIo10ucWV.jpg?f=fotoalbum_large)
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
wel een briljant idee voor de sleutel van de achterdeur... die blijft hier ook regelmatig steken op een plek waar het niet hoortSteeffoon schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:05:
[...]
Die sleutel steek je in ieder geval niet snel in je zak.
[Afbeelding]
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Pff bizar verhaal zeg. Denk scan het even, maar helemaal gelezen. Heel apart zo allemaal...en natuurlijk erg triest!HallonRubus schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:57:
[Afbeelding]
[...]
[Afbeelding]
Erg off-topic, maar in het artikel staat een foto van hem met zijn gitaar, en deze staat in de foto's op Funda op een mooie plek in de woonkamer. Dat raakt me.HallonRubus schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:57:
[Afbeelding]
[...]
[Afbeelding]
Wat een verhaal.

Toch wel bijzonder zo'n entree, daarom heb ik een, inmiddels verkochte woning, op Funda opgezocht:
https://www.funda.nl/deta...huis-horseweg-20/43951108
De indeling is bijzonder, wonen op de verdieping, daaronder en daarboven slapen.
Je ziet dit wel eens bij dijkwoningen of anderszins waar een uitzicht de reden is om het woongedeelte wat hoger te willen hebben. Daar is hier geen sprake van, de reden is waarschijnlijk:

Het deels verzonken zitgedeelte geeft het al weg, dit is een huis uit 1973.

Tijdens het koken gezellig contact hebben met de buren aan de overkant.

Jaren ' 70 trap.

Er is een heel creatieve bestemming gevonden voor de loze ruimte achter dat deurtje:

De sauna!
Is dat nou een indoor heksenkring op die laatste foto?Zalmanman schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Het vreemde is dat een deel van de bovenverdieping beter aandoet dan de benedenverdieping terwijl je daar wel kan zien dat het dak lek is. Alsof beneden onder water heeft gestaan...
Op streetview is te zien hoe er sinds ongeveer 2000 niet meer gesnoeid werd en het achteruitging.Zalmanman schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vaak zijn dat tekenen dat er een vereenzaamde oudere heeft geleefd. De clausule "De woning wordt verkocht en geleverd in de staat waarin deze zich bij bezichtiging bevindt, met alle zichtbare en onzichtbare gebreken (“as is, where is”), zonder enige garantie of aansprakelijkheid van verkoper ten aanzien van de feitelijke staat van de woning." geeft meestal aan dat de verkopende partij niet rechtstreeks bij de woning betrokken is geweest.
De Scheen is een van de invalswegen naar het centrum van Joure, typisch een weg waar het daar wonen status heeft onder de plaatselijke bevolking. Je kan er vrij zeker van zijn dat hier een diep-Fries heeft gewoond.
Voor iets meer koop je deze woning die er heel wat beter uit ziet: Huis te koop: Geert Knolweg 58-B 8501 ZN Joure | Funda
Wel is de Geert Knolweg een drukke weg.
Nog recent stond https://www.funda.nl/deta...re/huis-anker-15/43892621 te koop met een vraagprijs van €430.000 op een veel rustiger plek.
Of voor minder dit fraaie en ruime appartement: https://www.funda.nl/deta...rtement-kajut-39/43721345
Bitzer schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 23:47:
een diep-Fries
Ik krijg zowel associaties met dwergen als met keukenapparatuur.
HelloIamAldo schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 08:35:
[...]
![]()
Ik krijg zowel associaties met dwergen als met keukenapparatuur.
offtopic:
Ik zou mijn zoon (tevens diepFries) geen dwerg durven noemen...
Ik zou mijn zoon (tevens diepFries) geen dwerg durven noemen...
ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen
Niet mijn kleur maar de keuze voor je eigen inzichten in plaats van de geijkte VTwonen plaatjes en kleurtjes kan ik zeker wel waarderen.
Een appartementje voor €115.000 waar vind je dat nou nog?
Nou hier in Kerkrade: Appartement te koop: Grupellostraat 36 6461 EV Kerkrade | Funda
Wat kan je nou verwachten voor dat luttele bedrag?

De entree is in elk geval keurig, toch?

Maar achter die voordeur stap je een compleet andere wereld binnen:

Nou hier in Kerkrade: Appartement te koop: Grupellostraat 36 6461 EV Kerkrade | Funda

Alhoewel ik zelf nooit zoiets zou doen, moet ik zeggen dat ik het oprecht mooi vind in eerste opzicht. Alleen twijfel ik wel of je dat na 3 weken nog vindt ...Bitzer schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:04:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vandaag is rood...
:no_upscale():strip_exif()/f/image/tORjBdt445wCY8ligOnyPRBu.webp?f=user_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/3MhRHslshWNyYkeFxunSqhEf.webp?f=user_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/pXI5txNEAGysT1YVwUldlHFQ.webp?f=user_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/2ubxruQflI8VhlBXSP32U2Gz.webp?f=user_large)
Ik zei nog zo: doe maar overal "a touch of red"
:no_upscale():strip_exif()/f/image/4fmlplxuFZPhHrY6bqUANQWg.webp?f=user_large)
En zoek de wc
:no_upscale():strip_exif()/f/image/dCmCI1VdbjltwmN47v44dlSF.webp?f=user_large)
Op zich helemaal geen verkeerd huis
Huis te koop: Houttuinen-Noord 30 7325 RG Apeldoorn | Funda
:no_upscale():strip_exif()/f/image/tORjBdt445wCY8ligOnyPRBu.webp?f=user_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/3MhRHslshWNyYkeFxunSqhEf.webp?f=user_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/pXI5txNEAGysT1YVwUldlHFQ.webp?f=user_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/2ubxruQflI8VhlBXSP32U2Gz.webp?f=user_large)
Ik zei nog zo: doe maar overal "a touch of red"
:no_upscale():strip_exif()/f/image/4fmlplxuFZPhHrY6bqUANQWg.webp?f=user_large)
En zoek de wc
:no_upscale():strip_exif()/f/image/dCmCI1VdbjltwmN47v44dlSF.webp?f=user_large)
Op zich helemaal geen verkeerd huis
Huis te koop: Houttuinen-Noord 30 7325 RG Apeldoorn | Funda
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Over een verrassingseffect gesproken! Altijd nog beter dan die grijze VT-eenheidsworst, imo.Bitzer schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:04:
Niks meer aan doen?VeertienKaVier schreef op zondag 7 september 2025 @ 07:19:
[...]
Over een verrassingseffect gesproken! Altijd nog beter dan die grijze VT-eenheidsworst, imo.
Nou nee, dit is wel erg persoonlijk qua smaak.
Ander nadeel (dit weekend in de regionale krant):
"Nergens in Limburg is de levensverwachting zo laag als in Kerkrade. Die ligt op net iets meer dan 78 jaar. Steek je de A76 over, 3 kilometer verderop in Simpelveld, is die bijna zeven jaar hoger."
De beste levensverwachting heb je in Mook en Middelaar, dus daar maar even kijken. Deze Jack moet in theorie de 85,6 kunnen aantikken:

Voor net geen 2,5 miljoen een villa in het groen. Opvallend: hier houdt men van badderen, want zwembad, sauna, jacuzzi en buitendouche.

Huis te koop: Bracamonteweg 14 6585 KP Mook | Funda
VeertienKaVier schreef op zondag 7 september 2025 @ 10:26:
[...]
...
"Nergens in Limburg is de levensverwachting zo laag als in Kerkrade. Die ligt op net iets meer dan 78 jaar. Steek je de A76 over, 3 kilometer verderop in Simpelveld, is die bijna zeven jaar hoger."
offtopic:
Heeft alles met armoede te maken
"Mensen met een lage sociaal-economische status leven vaak ongezonder dan mensen met een hoge status. Hierbij spelen vooral roken, verkeerd eten en alcohol een belangrijke rol"
Bron: CBS
Heeft alles met armoede te maken
"Mensen met een lage sociaal-economische status leven vaak ongezonder dan mensen met een hoge status. Hierbij spelen vooral roken, verkeerd eten en alcohol een belangrijke rol"
Bron: CBS
Dat is niet het hele verhaal, maar dat zijn natuurlijk wel de factoren waarop je invloed kunt uitoefenen. Al sluit ik niet uit dat er in dure villa's ook genoeg glazen worden weggetikt.
On-topic: aan de andere kant van het land is het ook nog redelijk goedkoop wonen (vp 217.500). Maar wat is hier gebeurd? Verf halverwege op?

Inclusief oergezellige achtertuin

Huis te koop: Bollenstraat 35 1773 AG Kreileroord | Funda
On-topic: aan de andere kant van het land is het ook nog redelijk goedkoop wonen (vp 217.500). Maar wat is hier gebeurd? Verf halverwege op?

Als je depressief bent zou ik daar ver vandaan blijven. Wat een verdrietige voor- en achter- en binnenkant.VeertienKaVier schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:43:
Dat is niet het hele verhaal, maar dat zijn natuurlijk wel de factoren waarop je invloed kunt uitoefenen. Al sluit ik niet uit dat er in dure villa's ook genoeg glazen worden weggetikt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Inmiddels in het nieuws: https://www.at5.nl/artike...en-voor-een-kwart-miljoendualnibble schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 22:06:
Voor wie graag aan de gang is in de keuken.... of in de gang aan de keuken... ofzo...
Goede tekst ook voor de makelaars-eufemisme-bingo.![]()
Appartement te koop: Van Gentstraat 18-H 1055 PG Amsterdam [Funda]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Niet geheel ontoevallig (toeval bestaat niet) werd dit verhaal ook behandeld in de laatste podcast van Napleiten.HallonRubus schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:57:
[Afbeelding]
[...]
[Afbeelding]
Eric, Signing off !!
Je hebt weinig meer te wensen op woongebied als je dit voormalige bankgebouw uit 1912 kunt kopen. Al is Stadskanaal voor veel mensen wel een beetje uit de richting.
Huis te koop: Handelskade 43 9503 AB Stadskanaal | Funda
Edit: doublepost
khillen in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"
Huis te koop: Handelskade 43 9503 AB Stadskanaal | Funda
Edit: doublepost
[ Voor 82% gewijzigd door Bitfreakie op 08-09-2025 12:53 . Reden: Doublepost ]
Ik hang hier teveel rond dat ik het meteen herken: Yukkie in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"
Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!
Kak... zie dat hij in mijn vakantie hier op Tweakers was gekomen. Vandaar dat ik hem gemist had.L-project schreef op maandag 8 september 2025 @ 12:31:
[...]
Ik hang hier teveel rond dat ik het meteen herken: Yukkie in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"
In drie stappen naar een miljoen WOZ. Lijkt mij wat aan de hoge kant voor deze hut? De oude WOZ zal wel zonder pand zijn gezien het een nieuwe wijk betreft.
:strip_exif()/f/image/cg4Cj9wobwSxgoJp26FTDwMa.png?f=user_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Wietsee. op 08-09-2025 14:44 ]
In de buurt houdt iemand van Waltz Dancing.Wietsee. schreef op maandag 8 september 2025 @ 14:30:
In drie stappen naar een miljoen WOZ. Lijkt mij wat aan de hoge kant voor deze hut? De oude WOZ zal wel zonder pand zijn gezien het een nieuwe wijk betreft.
[Afbeelding]
Voel je je toch continue bekeken in die ruimte (vandaar wss dat ie leeg is).

Huis te koop: Henk Wildenburglaan 19 6711 XC Ede | Funda
[ Voor 8% gewijzigd door henri86 op 08-09-2025 15:36 ]
Waarschijnlijk wel, en de WOZ ertussenin toen het pand in aanbouw was.Wietsee. schreef op maandag 8 september 2025 @ 14:30:
[Afbeelding]
Ik zou juist denken dat het een danszaal is, misschien een kleine dans school of oud profs.henri86 schreef op maandag 8 september 2025 @ 15:34:
[...]
In de buurt houdt iemand van Waltz Dancing.
Voel je je toch continue bekeken in die ruimte (vandaar wss dat ie leeg is).
[Afbeelding]
Huis te koop: Henk Wildenburglaan 19 6711 XC Ede | Funda
Helft van een twee-onder-één-kap, voor een (niet zo) klein vermogen:

(waar de meeste huizen op Funda worden aangeprezen met een foto vanaf de straat, moet je hier doorbladeren tot foto 42...)
Gebouwd in 1935, maar zoals je ziet in 2016 aan de achterkant uitgebouwd in 'contrasterende' stijl, waarmee de inrichting goed te voorspellen is.
Neem de keuken, annex restaurant - al ben je zelf waarschijnlijk de kok en/of ober:

https://www.funda.nl/deta...ldijk-noord-106/43049882/
Mocht je dit qua inrichting helemaal niks vinden, zap dan niet weg!
Wacht, er is meer!!!
Mocht je nog wat budget over hebben: je kunt de buren er ook bij kopen!

En mocht je het eerste huis véél te modern of strak vinden, dan vind je dit misschien beter te pruimen:

https://www.funda.nl/deta...ldijk-noord-105/43827827/
Dus mocht je nog ergens 7-8 miljoen hebben, en hebben jij en je partner altijd ruzie over interieurstijlen, dan is hier je kans!

(waar de meeste huizen op Funda worden aangeprezen met een foto vanaf de straat, moet je hier doorbladeren tot foto 42...)
Gebouwd in 1935, maar zoals je ziet in 2016 aan de achterkant uitgebouwd in 'contrasterende' stijl, waarmee de inrichting goed te voorspellen is.
Neem de keuken, annex restaurant - al ben je zelf waarschijnlijk de kok en/of ober:

https://www.funda.nl/deta...ldijk-noord-106/43049882/
Mocht je dit qua inrichting helemaal niks vinden, zap dan niet weg!
Wacht, er is meer!!!
Mocht je nog wat budget over hebben: je kunt de buren er ook bij kopen!

En mocht je het eerste huis véél te modern of strak vinden, dan vind je dit misschien beter te pruimen:

https://www.funda.nl/deta...ldijk-noord-105/43827827/
Dus mocht je nog ergens 7-8 miljoen hebben, en hebben jij en je partner altijd ruzie over interieurstijlen, dan is hier je kans!
WOZ waarde is zeker niet te hoog. Locatie is vlak bij bos en heide. Ik denk dat ze de vraagprijs er wel voor gaan krijgen.Wietsee. schreef op maandag 8 september 2025 @ 14:30:
[Afbeelding]
Dit is overigens wel een belachelijk lage prijs. Wat zit hier achter? Een principiele verkoper?Bitzer schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 20:04:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nu is de gem. huizenprijs in Kerkrade sowieso aardig laag met 2220 pm2, maar dit is nog wel het centrum, dus zou je iets meer verwachten.
Dit dus.
Dat is de huizenmarkt he, de prijs gaat alleen maar omhoog.
Als je de look van je 2miljoen+ huis niet wil verpesten met zonnepanelen op het dak:

Huis te koop: Gouwlaan 27 2295 MG Kwintsheul | Funda

die kassen.. wat een uitzicht voor 2 miljoen. van binnen ook niet ondersteboven vanhenri86 schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:30:
Als je de look van je 2miljoen+ huis niet wil verpesten met zonnepanelen op het dak:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/CWACtYShMDwIhr6CyGxXkaiQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Een de helft is al weg gewaaid?henri86 schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:30:
[Afbeelding]
Dat weet je als je in het Westland naar een woning kijkt. Moet je echt flink je best doen om geen kassen te zien. Dus wie daar wil wonen, vindt dit uitzicht waarschijnlijk helemaal niet erg.El Capitan schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:35:
[...]
die kassen.. wat een uitzicht voor 2 miljoen. van binnen ook niet ondersteboven van
[Afbeelding]
De vierkante meterprijs is nog hoger dan in Amstelveen:henri86 schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:30:
B64 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"

Heb je in ieder geval ook in de avond en nacht nog wat opbrengst van. Ik snap alleen niet de opstelling, zou dat een code zijn of zo?henri86 schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:30:
[Afbeelding]
Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!
Die straatjes zijn, vooral in het toeristenseizoen, ontzettend druk. Dus er lopen voortdurend mensen langs je ramen.Woody130 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 08:17:
Ik hoef ze geen van beide, maar alleen al in Alkmaar staan er 13 te koop voor minder dan 3 ton. Deze dan 47 m2 voor dezelfde prijs
[Afbeelding]
Appartement te koop: Fnidsen 77 1811 NE Alkmaar [Funda]
In morse zou het zijn ESSSEEEEE, misschien hun achternaam?L-project schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 09:40:
[...]
Heb je in ieder geval ook in de avond en nacht nog wat opbrengst van. Ik snap alleen niet de opstelling, zou dat een code zijn of zo?
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Een mooi complex op een flinke lap grond... "en dat op korte afstand van de A28" ... ja dat kun je wel zeggen...

Bijgebouwen!

Enorm terras

Je eigen eiland

Huis te koop: Moraineweg 22 9417 TB Spier (Gem. Midden-Drenthe) | Funda

Bijgebouwen!

Enorm terras

Je eigen eiland

Ja, die heeft het iets te hoog in de bol.. (iets maarhenri86 schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:30:
[Afbeelding]
Wellicht als het top is, echt top.
Uitzicht is matig, maar niet slecht.
Interieur is zeer matig, oudbollige stijl uit de jaren 90, terwijl huis van de jaren 10 deze eeuw is. Daar moet je enorm veel aan doen wil je het bij de tijd krijgen.
Locatie zelf is leuk, leuke straat, maar locatie in westland is overal ver vandaan.
Duurzaamheid ook matig...
Ik zou mijn geld zeker anders besteden
Je moet wel erg van de regio houden
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Stond in 2024 (okt 12) voor 2.950.000 te koop.henri86 schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:30:
[Afbeelding]
Schijnt toen 2,8 mln afgewezen te hebben. (schijnt, je weet hoe dat is met geruchten)
[ Voor 4% gewijzigd door Loft op 09-09-2025 13:52 ]
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Is die tas er nou in geshopped, of is de belichting gewoon zo gek? En indien dat eerste: waaorm?VeertienKaVier schreef op zondag 7 september 2025 @ 10:26:
[...]
Nou nee, dit is wel erg persoonlijk qua smaak.
Ander nadeel (dit weekend in de regionale krant):
De beste levensverwachting heb je in Mook en Middelaar, dus daar maar even kijken. Deze Jack moet in theorie de 85,6 kunnen aantikken:
[Afbeelding]
Voor net geen 2,5 miljoen een villa in het groen. Opvallend: hier houdt men van badderen, want zwembad, sauna, jacuzzi en buitendouche.
[Afbeelding]
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Holy.... het is dat het zo dichtbij de A28 ligt want dit is natuurlijk verder helemaal top!Kalentum schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:14:
Een mooi complex op een flinke lap grond... "en dat op korte afstand van de A28" ... ja dat kun je wel zeggen...
[Afbeelding]
Bijgebouwen!
[Afbeelding]
Enorm terras
[Afbeelding]
Je eigen eiland
[Afbeelding]
Zo, deze is aardig ingebouwd...
Meer mooie makelaar-taal;

Huis te koop: Kostverlorenweg 7 3762 EM Soest | Funda
pardon?Welkom aan de Kostverlorenweg in Soest, gelegen in een rustige omgeving
Deze woning bevindt zich op een kleinschalig industrieterrein en combineert een industriële omgeving met het comfort van een moderne woning. De woning biedt mogelijkheden voor bewoners die een vrije woonomgeving zoeken buiten traditionele woonwijken, zoals bijvoorbeeld creatieve professionals of ondernemers.

Huis te koop: Kostverlorenweg 7 3762 EM Soest | Funda
[ Voor 16% gewijzigd door flo12392 op 09-09-2025 16:44 ]
Leuk huis in Rotterdam Nesselande
Met buitenverblijf en ijsbad
Aparte constructie:
De zonnige achtertuin beschikt over een berging en geeft via een privébruggetje over het water toegang tot een imposant perceel van meer dan 300 m² extra tuin. Deze tuin is onderdeel van Tuinvereniging De Boerderij (huurgrond, ca. €?900,- per jaar). De opstallen kunnen voor additioneel €?35.000,- worden overgenomen
Max Heymansstraat 73 Rotterdam
Huis te koop: Max Heymansstraat 73 3059 MK Rotterdam | Funda
:strip_exif()/f/image/P8C7mTwCAZbjFgBSWShMwT7O.jpg?f=fotoalbum_large)
Aparte constructie:
De zonnige achtertuin beschikt over een berging en geeft via een privébruggetje over het water toegang tot een imposant perceel van meer dan 300 m² extra tuin. Deze tuin is onderdeel van Tuinvereniging De Boerderij (huurgrond, ca. €?900,- per jaar). De opstallen kunnen voor additioneel €?35.000,- worden overgenomen
:strip_exif()/f/image/P8C7mTwCAZbjFgBSWShMwT7O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6YJJuv3JqGtTRI2Wuh7TO35D.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Chaki op 09-09-2025 20:50 ]
Bijzonder die vraagtekens zo in de tekst bij de Eurotekens.Chaki schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:48:
Leuk huis in Rotterdam Nesselande
Aparte constructie:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verder moest ik hier toch even om grinniken. Zo'n kans kan je immers niet laten liggen. Van Rotterdam naar Zeeland!
dit bedoel ik als grapje, Zeeland is heel mooi natuurlijk
Door een verandering in de werksituatie is voor de huidige eigenaren de kans ontstaan om te verhuizen naar Zeeland.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Ik dacht precies hetzelfde! Keek 2 keer: is het niet Nieuw-Zeeland? 🤣🤣🤣evleerdam schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:41:
[...]
Verder moest ik hier toch even om grinniken. Zo'n kans kan je immers niet laten liggen. Van Rotterdam naar Zeeland!
Met zo'n klein perceel bij de woning zelf is die tuinoptie wel heel aantrekkelijk.Chaki schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:48:
Aparte constructie:
En ja, Rotterdam -> Zeeland, ik ben daar niet zo bekend, maar dat is toch een kattensprong?
De echte geluksvogels gaan toch naar het Zuid Hollands eiland ipv Zeeland als ze nog een miljoen onder het matras vinden?
Het staat wel op een heel aparte manier beschreven want het is gewoon een volkstuintje dat toevallig aan het perceel van de woning grenst. Op satellietbeelden is te zijn dat er nog een paar woningen met een bruggetje zijn.De zonnige achtertuin beschikt over een berging en geeft via een privébruggetje over het water toegang tot een imposant perceel van meer dan 300 m² extra tuin. Deze tuin is onderdeel van Tuinvereniging De Boerderij (huurgrond, ca. €?900,- per jaar). De opstallen kunnen voor additioneel €?35.000,- worden overgenomen.
Het volkstuintje maakt dus geen deel uit van de woning en is op zich niet inbegrepen in de koop. Je kan het, zo word gesuggereerd overnemen en er zijn kosten aan de volkstuinvereniging aan verbonden. Ook word van je verwacht dat je een aantal uren besteed aan het gemeenschappelijk onderhoud van het park.
Oh en overigens:
https://vtvdeboerderij.nl/index.php/praktische-info/#tekoopHet is niet toegestaan onderhands tuinen/huisjes te verhuren of te verkopen. De huisjes die te koop komen te staan worden eerst aangeboden aan de kandidaat-leden op de wachtlijst in volgorde van inschrijving. Heb je een gegadigde gevonden buiten de wachtlijst om, laat deze een afspraak maken met het bestuur voor een kennismakingsgesprek en inschrijving als kandidaat-lid.
@Bitzer
offtopic:
Bij volkstuinverenigingen heb je overal wachtlijsten met kandidaatleden. Af en toe een paar uur meehelpen met het onderhouden van de gemeenschappelijke delen
Zag er wel wat in: kinders in het grote huis, oma in het buitenverblijf naast haar volkstuin, een ijsbad als ze zich niet gedeisd houdt, en toch vlakbij de metro. Metro Nesselande is horror, maar je kunt niet alles hebben. Niet zo erg dat ik naar Zeeland zou vluchten 🤣
Bij volkstuinverenigingen heb je overal wachtlijsten met kandidaatleden. Af en toe een paar uur meehelpen met het onderhouden van de gemeenschappelijke delen
Vrijstaand, vrij uitzicht, compleet gerenoveerd 5 ton
In Friesland natuurlijk
Is wel een krachttoer om in en uit dat bad te komen en baby mag niet te snel groeien
Huis te koop: Michielsreed 12 9223 LG Houtigehage | Funda:strip_exif()/f/image/tjxJp33AHiMhQb9etj4D7dKU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DGkY5URbRWfY0fJPowj3dI4g.jpg?f=fotoalbum_large)
In Friesland natuurlijk
Is wel een krachttoer om in en uit dat bad te komen en baby mag niet te snel groeien
Huis te koop: Michielsreed 12 9223 LG Houtigehage | Funda
:strip_exif()/f/image/tjxJp33AHiMhQb9etj4D7dKU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DGkY5URbRWfY0fJPowj3dI4g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bOGvHyWTdgemysxfkeVXi2bk.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb je ook De Slimste Mens gekeken deze week?Woody130 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:20:
Een echte boerderette
Ik kon deze niet vinden in dit topic, maar toch wel een plaatsje verdiend denk ik, óók in de categorie "minder dan 3 ton". Op slechts 20km van A7 en A28, dan weet de echte liefhebber dat je op de grens van Friesland en Drenthe zit. In het pittoreske Haulerwijk, een kavel van bijna 2300m2 met een extreme mate van privacy. Wat wil je nog meer? (Nou ja, als je het ziet kun je vast wel e.e.a bedenken
Pittoresk, niet?

De kluis is er nog:

https://www.funda.nl/detail/koop/haulerwijk/huis-slotemaker-de-bruineweg-36/43157629/
Op een prachtige dag, wanneer de wolken en blauwe luchten elkaar rustig afwisselen, wordt de stilte slechts doorbroken door het gefluit van vogels. Ze voeren een fantastisch concert op, alsof ze weten dat deze plek iets bijzonders is. Het geruis van de wind door de bomen brengt een weldadige kalmte, en verder is er helemaal niets. Geen verkeerslawaai, geen haast, geen drukte. Alleen rust. Een heerlijk gevoel van rijkdom daalt neer. Je bevindt je afgezonderd in je eigen paradijs.

Van dit paradijs en "gevoel van rijkdom" krijg je toch spontaan nachtmerries

Het zinnetje "De woning wordt verkocht als bouwkavel met bestaande opstallen" had eigenlijk al genoeg geweest voor de funda listing.
"Gelegen op een rustige plek met vrij uitzicht aan de voorzijde"
Oh?
Als je de drukke verbindingsweg naar Delft rustig noemt en het uitzicht daarop vrij.

"De tuin heeft terrassen en gazon"
Oh?
Dat gazon hebben ze dan voor de foto's even mooi bedekt. (Wel een mooie boom!)

Buiten dat vind ik het eigenlijk wel wat hebben met het daklicht en de diepte.
Huis te koop: Delftsestraatweg 154 2645 AC Delfgauw | Funda
En voor €1,5 miljoen ziet dit er niet verkeerd uit.

Helaas moet je het huis dan wel nog even bouwen en de kosten daarvan in je budget meenemen.
(Mooi uitzicht op Bauhaus overigens)
Bouwgrond te koop: Lookwatering 2635 EA Den Hoorn (ZH) | Funda
Oh?
Als je de drukke verbindingsweg naar Delft rustig noemt en het uitzicht daarop vrij.

Oh?

Helaas moet je het huis dan wel nog even bouwen en de kosten daarvan in je budget meenemen.
[ Voor 23% gewijzigd door henri86 op 11-09-2025 16:45 ]
Nog een huis op een "eiland", nou ja, meer een vijver / sloot.

"Dikke" apparatuur heb je wel nodig bij zo'n dik huis.

Pool-room!

Dat alles gelegen aan de Maas.
Te overwegen als je nog een paar miljoen hebt liggen
Funda: Valkstraat 22 Overasselt

Pool-room!

Te overwegen als je nog een paar miljoen hebt liggen
833m2 huis, dan heb je gewoon 1 heel poetsbedrijf nodig om dat schoon te houden met 2 man kom je er niet. Wat moet je met zoveel huis?peterpv schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:48:
Nog een huis op een "eiland", nou ja, meer een vijver / sloot.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Pool-room!
[Afbeelding]
Te overwegen als je nog een paar miljoen hebt liggen![]()
Bij dat soort oude schuren vraag ik me af hoe groot de kans op asbest is. Kan een dure grap worden.kleijn1985 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 15:59:
[...]
Het zinnetje "De woning wordt verkocht als bouwkavel met bestaande opstallen" had eigenlijk al genoeg geweest voor de funda listing.
en wat je in de grond tegen gaat komen. Vroeger ging dat soort spul als asbest gewoon de grond in.VeertienKaVier schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:32:
[...]
Bij dat soort oude schuren vraag ik me af hoe groot de kans op asbest is. Kan een dure grap worden.
100%VeertienKaVier schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:32:
[...]
Bij dat soort oude schuren vraag ik me af hoe groot de kans op asbest is. Kan een dure grap worden.
Precies, hoezo “kans”
Komisch, daar reed ik altijd langs naar m’n grootouders. T is dat dat hekje voor de deur staat, anders werd ie door de langsrazende vrachtwagens uit de sponning geredenhenri86 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:38:
"Gelegen op een rustige plek met vrij uitzicht aan de voorzijde"
Oh?
[Afbeelding]
Oh?
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Alsof ze in 't Aards paradijs bakstenen hadden 😏kleijn1985 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 15:59:
[...]
Op een prachtige dag, wanneer de wolken en blauwe luchten elkaar rustig afwisselen, wordt de stilte slechts doorbroken door het gefluit van vogels. Ze voeren een fantastisch concert op, alsof ze weten dat deze plek iets bijzonders is. Het geruis van de wind door de bomen brengt een weldadige kalmte, en verder is er helemaal niets. Geen verkeerslawaai, geen haast, geen drukte. Alleen rust. Een heerlijk gevoel van rijkdom daalt neer. Je bevindt je afgezonderd in je eigen paradijs.
100% kans 😅VeertienKaVier schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:32:
[...]
Maar asbest is nou ook weer niet zo'n dealbreaker. Tuurlijk zijn er extra kosten mee gemoeid...
Voor veel mensen! Minder concurrentie 💪JaMaaT schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:26:
[...]
100% kans 😅
Maar asbest is nou ook weer niet zo'n dealbreaker. Tuurlijk zijn er extra kosten mee gemoeid...
Ook in Oss een huis van een 1 Miljoen plus te koop. Mooi veel groen zoals te zien op de foto's de lokatie je bent echt het middelpunt van de wijk! Oh wacht je staat in gebouwd tussen jaren 60/70 woningen en het gras oordeel zelf
:strip_exif()/f/image/LdKgB4ryaRSG8IB2VYSxaPGZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zWaRUJlrzSX2kWImtCdTcDZe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2MYbgPHeCltSqt5Z5da7L5U9.jpg?f=fotoalbum_large)
Huis te koop: Burgemeester Ploegmakerslaan 17-B 5345 VG Oss | Funda
:strip_exif()/f/image/LdKgB4ryaRSG8IB2VYSxaPGZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zWaRUJlrzSX2kWImtCdTcDZe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2MYbgPHeCltSqt5Z5da7L5U9.jpg?f=fotoalbum_large)
Untappd: Louwke80
Smaken verschillen, maar ik vind 1 miljoen voor een stukje grond + sloop + bouw behoorlijk.
Ik zie mogelijkheden tijdens de verbouwing om een tijdelijke brug over het slootje te maken.henri86 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:38:
...
[Afbeelding]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Mooi veel groen kunstgras en een grote steengril in de zomer.Louwke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:05:
Ook in Oss een huis van een 1 Miljoen plus te koop. Mooi veel groen zoals te zien op de foto's de lokatie je bent echt het middelpunt van de wijk! Oh wacht je staat in gebouwd tussen jaren 60/70 woningen en het gras oordeel zelf
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Wat een verschrikkelijk lelijk huis.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Hoeveel douches heeft een woning nodig?? Huis te koop: Hageveld 40 2102 LN Heemstede | Funda
:strip_exif()/f/image/JoZ7rc4F6s7DxDc2soNOeYvx.jpg?f=fotoalbum_large)
Drie zou al veel zijn maar ... nog twee?
:strip_exif()/f/image/ghXHY9w3UPxePLqfAsywbLXe.jpg?f=fotoalbum_large)
En omdat je zoveel handdoeken moet gebruiken, twee drogers natuurlijk (of wasmachines??)
:strip_exif()/f/image/JoZ7rc4F6s7DxDc2soNOeYvx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ghXHY9w3UPxePLqfAsywbLXe.jpg?f=fotoalbum_large)
En omdat je zoveel handdoeken moet gebruiken, twee drogers natuurlijk (of wasmachines??)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/H8kuQ3gNGfATW2TyRSSwtF8G.jpg?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Lastmanstanding op 12-09-2025 09:43 ]
Waarschijnlijk werden er yoga of zumba lessen gegeven in die ruimte erachter.synoniem schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:48:
Doet me toch aan een meer bedrijfsmatige ingezette woning denken.
Wel mooi een tapje bij de wasmachines, toch ff een felicitatie biertje als je weer hebt gezwoegd en de was hebt gedaan!Lastmanstanding schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:41:
Hoeveel douches heeft een woning nodig?? Huis te koop: Hageveld 40 2102 LN Heemstede | Funda
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Met yoga moet je het wel bont maken om flink te zweten. Met wildvreemden (er zal toch wel verloop zijn) in je nakie? Yogaleraar ondertussen in bad? En hun bezwete kleding achterlaten?warzaw schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:50:
[...]
Waarschijnlijk werden er yoga of zumba lessen gegeven in die ruimte erachter.
Eetkamer in de slaapkamer ook apart!
Architect: We hebben de tekeningen van uw woning bijna gereed, maar wij zijn vergeten of u 2 of 3 douches wilde hebben?Lastmanstanding schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
(...)
Klant: Ja.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
En voor zo'n kleurloze woningLastmanstanding schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/hD5FSdgs7SC4UmonUkmzEBpu.jpg?f=fotoalbum_large)
Is de keus aan decoratieve bucket erg ironisch
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/a75uLctnvmgI9W8UeVXY8oQJ.jpg?f=user_large)
Daarom verschillen de smaken ook, want het zou natuurlijk onzin zijn om dat huis te slopen. Dan moet je gewoon een ander kavel/wel een bouwval kopen.Zwartoog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:20:
Smaken verschillen, maar ik vind 1 miljoen voor een stukje grond + sloop + bouw behoorlijk.
of andere activiteiten waarvan je daarna (samen) moet douchenwarzaw schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:50:
[...]
Waarschijnlijk werden er yoga of zumba lessen gegeven in die ruimte erachter.
Zoveel kost het saneren van een asbestdak ook weer niet. B.v. 75 m2 kost je misschien €3k. Een nieuwe cv ketel kost je tegenwoordig ook al 2,5k, om maar iets te noemen. En tuurlijk, €1000 blijft veel geld, en alle bedragen tellen op tot veel grotere bedragen. Maar als je aan zo'n project gaat beginnen, zou ik hier niet van schrikkenVeertienKaVier schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:32:
[...]
Als je het zelf doet en weg brengt zeker? als je het laat doen denk ik dat je 30-50k kwijt bent met saneren en nieuw dak.marcop23 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:56:
[...]
Zoveel kost het saneren van een asbestdak ook weer niet. B.v. 75 m2 kost je misschien €3k.
en als de grond vol zit met asbest mag je er tonnen bij op tellenflaskk schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:09:
[...]
Als je het zelf doet en weg brengt zeker? als je het laat doen denk ik dat je 30-50k kwijt bent met saneren en nieuw dak.
Ja, hier hebben we ooit akkefietje gehad waar tweetal schuren gesloopt zijn, en het betreffende sloopbedrijf asbest in de puinbreker heeft gestopt. half jaar later kwamen ze daar achter, waar de puinbreker stond moest behoorlijk aantal m2 gesaneerd worden, en helaas is het puin ook hergebruikt voor projecten en dat mocht ook allemaal gesaneerd worden. Bedrijf is failliet gegaan.El Capitan schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:18:
[...]
en als de grond vol zit met asbest mag je er tonnen bij op tellen
Leuk voor de mensen ook die de puinbreker moesten bedienen... Ik blijf van mening dat de drempel voor het afvoeren van asbest drastisch omlaag moet (kwa kosten, toegestane hoeveelheid en wat wel/niet mag). Maar dat is een discussie voor een ander topic.flaskk schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:30:
[...]
Ja, hier hebben we ooit akkefietje gehad waar tweetal schuren gesloopt zijn, en het betreffende sloopbedrijf asbest in de puinbreker heeft gestopt. half jaar later kwamen ze daar achter, waar de puinbreker stond moest behoorlijk aantal m2 gesaneerd worden, en helaas is het puin ook hergebruikt voor projecten en dat mocht ook allemaal gesaneerd worden. Bedrijf is failliet gegaan.
Niet zo'n bijzonder huis verder, maar ik denk dat ik weet waarom de mensen gaan verhuizen... Waarschijnlijk te klein met een kind op komt

https://www.funda.nl/deta...nbloemstraat-26/89513617/
en ps. wat een geld voor rijtjeshuis (oke hoekhuis) in brabant...

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Dit is precies wat je nodig hebt voor een villa in Naarden.
Een geldboom...

Huis te koop: Bollelaan 6 1411 JW Naarden | Funda
Een geldboom...

Huis te koop: Bollelaan 6 1411 JW Naarden | Funda
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Ik vermoed dat het bed op kratjes staat omdat er inderdaad een kleine komt.-Jaap-io schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:35:
Niet zo'n bijzonder huis verder, maar ik denk dat ik weet waarom de mensen gaan verhuizen... Waarschijnlijk te klein met een kind op komt![]()
[Afbeelding]
Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.