Ik heb alleen een hekel aan katers, niet aan poesjes!
Wispe schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:03:
[...]
Ben wel benieuwd of je met de aankoop, stookkosten, belastingen, verzekeringen en noodzakelijk onderhoud goedkoper uit bent dan jaar in jaar 2-3 weken hotel.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wat een tijdcapsule! Lijkt me veel werk om die houten buitenkant te onderhouden, maar uitzicht op de rivier is natuurlijk geweldig.
De adder: volgens de funderingskaart van de gemeente is dit adres 'niet hersteld en niet onderzocht'.
Van de buitenkant is het een plaatje! Deze 'adder' zou mij er niet perse van weerhouden.VeertienKaVier schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 07:40:
[...]
Wat een tijdcapsule! Lijkt me veel werk om die houten buitenkant te onderhouden, maar uitzicht op de rivier is natuurlijk geweldig.
De adder: volgens de funderingskaart van de gemeente is dit adres 'niet hersteld en niet onderzocht'.
Als je weet hoe het er in de buurt voor staat, hoef je geen onderzoek te laten doen ... Heel slecht volgens dit artikel: https://www.nhnieuws.nl/n...ingen-tonen-mogelijkheden
Herstel kost 60 tot 80k. In Rotterdam het dubbele en je krijgt geen subsidie.
Maar zelfs zonder een bijdrage van de gemeente: 360 tot 380k. I'll keep it in mind (als ik door de schrootjes heen kan kijken)
Ik zat zojuist eens op Funda te struinen en ik kwam het huis tegen dat ik ruim vier jaar geleden verkocht heb. Nu staat het te koop voor €160k meer terwijl de huidige eigenaar er vrijwel niets aan gedaan heeft, behalve twee of drie muren geschilderd op de tweede verdieping.
Daar kun je echt niet tegenop sparen, €40k per jaar!
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Is dat het enige ‘opmerkelijke’?SpongeRob schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:45:
Ik zat zojuist eens op Funda te struinen en ik kwam het huis tegen dat ik ruim vier jaar geleden verkocht heb. Nu staat het te koop voor €160k meer terwijl de huidige eigenaar er vrijwel niets aan gedaan heeft, behalve twee of drie muren geschilderd op de tweede verdieping.
Je spaart geen 160k. Je neemt 160k mee naar een ander huis dat evenredig in prijs is gestegenSpongeRob schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:45:
Als starter is er niet tegenop te sparen, dat bedoelde ik er uiteraard mee.Chaki schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:11:
[...]
Je spaart geen 160k. Je neemt 160k mee naar een ander huis dat evenredig in prijs is gestegen
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Voor de die-hard fan van FC Groningen
/f/image/0Boeex841ISkqJlEN21OIj6x.webp?f=fotoalbum_large)
Appartement te koop: Boumaboulevard 303 9723 ZS Groningen [Funda]
/f/image/0Boeex841ISkqJlEN21OIj6x.webp?f=fotoalbum_large)
Wat is dat voor rare render als eerste foto?renegrunn schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 04:12:
Voor de die-hard fan van FC Groningen
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/xP4qngK7HrQeMO1nsZ7lU5GP.jpg?f=fotoalbum_large)
Sowieso is foto 12 pas de eerste foto van het appartement zelf. Maar goed om voor die tijd al helder te hebben hoe vreselijk lelijk de omgeving schijnbaar is (ik ken het niet, maar ga op de foto's af... als verkoper zou ik daar niet gelukkig mee zijn).
Waarschijnlijk mag je daar niet vliegen met een drone ofzo? Dus om toch een soort van overzicht te maken, dan maar een rare render?
Niet alle huizen worden alsmaar duurder...
/f/image/vNCmLViM2lbnuEKnNRxQBThD.png?f=fotoalbum_large)

Misschien heeft het wat te maken met het nogal "creatieve" design in de woonkeuken. Verder ziet de woning er best goed uit, beetje plastisch maar wel luxe.

Huis te koop: Noordeindseweg 264 2651 LL Berkel en Rodenrijs [Funda]
/f/image/vNCmLViM2lbnuEKnNRxQBThD.png?f=fotoalbum_large)

Misschien heeft het wat te maken met het nogal "creatieve" design in de woonkeuken. Verder ziet de woning er best goed uit, beetje plastisch maar wel luxe.

drukke weg aan de voorkant, veel kassen aan de achterkant, geen privacy aan de zijkant en een groot waterreservoir erachter ook nog. Ik vind het nog veel te duur._ferry_ schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
In een ouder topic is dit huis geloof ik eerder langs gekomen, hier heb ik hem nog niet gezien._ferry_ schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:19:
Huis te koop: Noorderdiep 21 9521 BA Nieuw-Buinen [Funda]
2025
aug 23 - €1.249.000
Vraagprijs
feb 5 - €1.289.000
Vraagprijs
2024
jul 23 - €1.500.000
Vraagprijs
jun 20 - €1.495.000
Vraagprijs
jun 14 - €1.595.000
Vraagprijs
apr 9 - €1.695.000
vraagprijs
2023
nov 10 - €1.900.000
vraagprijs
aug 24 - €2.000.000
Onder bod
aug 18 - €2.400.000
Onder bod
jul 5 - €2.400.000
Vraagprijs
[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 31-08-2025 09:55 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Bijzondere badkamers die m.i. niet echt bij het huis passen. Wel makkelijk schoonhouden met de hogedrukspuit
/f/image/9NpFrC97YZ9QHUAPmr7GdosE.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/3eNBGyIoOvVMS21f1pf31mhu.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/KkVjuj3OREfLXemtt5M1fS9M.webp?f=fotoalbum_large)
Huis te koop: Nieuw-Loosdrechtsedijk 53 1231 KM Loosdrecht [Funda]
/f/image/9NpFrC97YZ9QHUAPmr7GdosE.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/3eNBGyIoOvVMS21f1pf31mhu.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/KkVjuj3OREfLXemtt5M1fS9M.webp?f=fotoalbum_large)
Op een gegeven moment krijgt zo'n huis ook een smet, iedereen weet dan dat ie al lang te koop staat dus er zal wel wat mis mee zijn._ferry_ schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vraagprijs vind ik niet eens heel gek, ziet er best mooi uit van binnen.
Wel hoog verbruik, ondanks bouwjaar 2017, warmtepomp en 36 pv panelen betalen bewoners alsnog 200 euro per maand een energiekosten.
[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 31-08-2025 11:32 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Dat is niet de prijs van de woning, maar de vraagprijs._ferry_ schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Deze mensen zijn of verkeerd geadviseerd, of wilden te veel ontvangen.
Ik vraag ook € 30 miljoen voor mijn huis. Ben onlangs gezakt naar € 25 miljoen.
Los daarvan. Dat huis is wel enorm (wan)smaak gevoelig. Parket met al die patronen, veel kitsch en glimmende keuzes, veel druk behang, veel verschillende dingen in de tuin....
Geen eenheid, dus een lage prijs is mijns inzien wel correct.
[ Voor 10% gewijzigd door Loft op 31-08-2025 11:44 ]
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Ik denk ook dat de locatie het grootste probleem is. Tuindersbedrijf ook nog pesticidenEl Capitan schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:29:
[...]
drukke weg aan de voorkant, veel kassen aan de achterkant, geen privacy aan de zijkant en een groot waterreservoir erachter ook nog. Ik vind het nog veel te duur.
Zie ik het goed? Hebben ze het zwembad in de woonkamer weggehaald?ArthurMorgan schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:48:
[...]
In een ouder topic is dit huis geloof ik eerder langs gekomen, hier heb ik hem nog niet gezien.
2025
aug 23 - €1.249.000
Vraagprijs
feb 5 - €1.289.000
Vraagprijs
2024
jul 23 - €1.500.000
Vraagprijs
jun 20 - €1.495.000
Vraagprijs
jun 14 - €1.595.000
Vraagprijs
apr 9 - €1.695.000
vraagprijs
2023
nov 10 - €1.900.000
vraagprijs
aug 24 - €2.000.000
Onder bod
aug 18 - €2.400.000
Onder bod
jul 5 - €2.400.000
Vraagprijs
Was nu net het USP van deze woning
kamstra in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2024"
Op basis van de foto's lijkt het helemaal niet zo duur (inmiddels), maar mijn god wat een locatie. In het midden van het land hadden ze de 2 waarschijnlijk wel gehaald...ArthurMorgan schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:48:
[...]
In een ouder topic is dit huis geloof ik eerder langs gekomen, hier heb ik hem nog niet gezien.
2025
aug 23 - €1.249.000
Vraagprijs
feb 5 - €1.289.000
Vraagprijs
2024
jul 23 - €1.500.000
Vraagprijs
jun 20 - €1.495.000
Vraagprijs
jun 14 - €1.595.000
Vraagprijs
apr 9 - €1.695.000
vraagprijs
2023
nov 10 - €1.900.000
vraagprijs
aug 24 - €2.000.000
Onder bod
aug 18 - €2.400.000
Onder bod
jul 5 - €2.400.000
Vraagprijs
If you can see, look. If you can look, observe
OK die bioscoop en Turks bad zijn wel cool gedaan. Maar die benedenverdieping..Roozzz schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 13:57:
[...]
Op basis van de foto's lijkt het helemaal niet zo duur (inmiddels), maar mijn god wat een locatie. In het midden van het land hadden ze de 2 waarschijnlijk wel gehaald...
Is weer makelaars voorDoor het "open plan" concept kunt u alle ruimtes nog geheel naar eigen smaak personaliseren en knusse zithoekjes creëren.
Het grootste deel van het huis is een kale betonnen galmbak waar je iets van kamers in moet maken
Dit is vlak bij mij om de hoek, staat al een tijdje te koop intussen.ArthurMorgan schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:48:
[...]
2025
aug 23 - €1.249.000
Vraagprijs
feb 5 - €1.289.000
Vraagprijs
2024
jul 23 - €1.500.000
Vraagprijs
jun 20 - €1.495.000
Vraagprijs
jun 14 - €1.595.000
Vraagprijs
apr 9 - €1.695.000
vraagprijs
2023
nov 10 - €1.900.000
vraagprijs
aug 24 - €2.000.000
Onder bod
aug 18 - €2.400.000
Onder bod
jul 5 - €2.400.000
Vraagprijs
In de regio is er bekend dat er XXX films in dat huis zijn opgenomen en dit helpt niet bij het verkopen
ICE ICE Baby
Wat maakt dat dan uit, je koopt de betreffende bank er niet bij toch? Of is er een circuit waar ik niets van weet waar er ineens een tourbus vol toeristen over je erf rijdt om foto's te maken van hun favoriete productiesetsdjmuggs schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:11:
[...]
Dit is vlak bij mij om de hoek, staat al een tijdje te koop intussen.
In de regio is er bekend dat er XXX films in dat huis zijn opgenomen en dit helpt niet bij het verkopen
Hoeven niet perse tourbussen te zijn.Compuchip87 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:14:
[...]
Wat maakt dat dan uit, je koopt de betreffende bank er niet bij toch? Of is er een circuit waar ik niets van weet waar er ineens een tourbus vol toeristen over je erf rijdt om foto's te maken van hun favoriete productiesets
https://www.rtl.nl/nieuws...levisieserie-huis-te-koop
Het zal je verbazen waartoe de mensheid in staat is…
Dat gedegenereerde hoopje DNA wat we tegenwoordig "mensheid" noemen zal in dit geval wat meer moeite hebben met het vinden van het huis. Ik ben geen liefhebber van het "harde natuur" genre maar volgens mij worden opnames meestal binnen gemaakt. Dan moet je als ver-trekkende fan toch wel heel goed weten waar je moet zijnWispe schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:55:
[...]
Hoeven niet perse tourbussen te zijn.
https://www.rtl.nl/nieuws...levisieserie-huis-te-koop
Het zal je verbazen waartoe de mensheid in staat is…
Maar goed: het huis kan mij sowieso niet bekoren hoewel de ligging wel OK is
Bijzonder appartement/studio van 75m2
Mooie ruimte met gietijzeren pilaren in het midden
Hoe in te delen? Eten in de "slaapkamer"? Vanaf de bank naar je bed kijken? Keukentje past niet echt bij gevoel van luxe die sfeerimpressies proberen te creeren
:strip_exif()/f/image/FEWHrBtb4Za7pazq0cM703Rq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aWNekfEYigjcji9GlUglLfSe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vnnRlaKuG7JMcLgv31r2pCh9.jpg?f=fotoalbum_large)
Boterstraat 48b Schiedam
https://www.funda.nl/deta...oterstraat-48-b/89402605/
Hoe in te delen? Eten in de "slaapkamer"? Vanaf de bank naar je bed kijken? Keukentje past niet echt bij gevoel van luxe die sfeerimpressies proberen te creeren
:strip_exif()/f/image/FEWHrBtb4Za7pazq0cM703Rq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aWNekfEYigjcji9GlUglLfSe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vnnRlaKuG7JMcLgv31r2pCh9.jpg?f=fotoalbum_large)
Boterstraat 48b Schiedam
Sfeerimpressie tovert er ook gewoon een halve meter breedte bijChaki schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:06:
Bijzonder appartement/studio van 75m2
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Boterstraat 48b Schiedam

Dit vind ik toch wel een USP. Je eigen meertje op je eigen grond.

Het maakt deel uit van huize Boschoord, waar een heuse jonkheer woont.

Het ligt in, of eigenlijk nabij Sint Nicolaasga, een alleraardigst plaatsje in de Fryske Marren, niet ver van Joure, Sneek en Heerenveen. In de avond is dit, met inachtneming van de snelheidslimieten, slechts een uur rijden vanaf Amsterdam.
De inrichting is denk ik wel wat je van een huis als dit verwacht, kijk zelf maar: Huis te koop: Huisterheide 1 8521 NC Sint Nicolaasga [Funda]
Een soortgelijk iets hebben we zaterdag leeggetrokken bij een vriend van me. 8 kuub container was niet genoeg voor al het hout wat er uit kwamPrisma16 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:56:
[Afbeelding]
Schrootjesstijl in optima forma.
Huis te koop: Oostzijde 212 1502 BN Zaandam [Funda]

spoiler:
achter een kastje zat aan een touwtje nog een leuke verrassing, twee bruine envelopjes met geld (guldens, duitse marken en belgische franken. En best veel ook
)
Appartement te koop: Spaarndamseweg 386-0007 2022 EA Haarlem [Funda]
Iemand interesse in een "appartement" van 14 m2 voor 199k? Knap van de makelaar dat hij van de indeling nog zo'n verhaal heeft kunnen maken.
Iemand interesse in een "appartement" van 14 m2 voor 199k? Knap van de makelaar dat hij van de indeling nog zo'n verhaal heeft kunnen maken.
Tijdelijk voor een doorstromer 2 x kk: geen sterk verhaal!sig69 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 23:36:
Stukje achtergrond: het was ooit als commercieel ingetekend in de stukken, niet als woonruimte, er zat een tijdje een bloemist. Toen heeft er vrij lang (10+ jaar) iemand gewoond, zonder dat de VvE in de gaten kreeg dat dit eigenlijk niet de bedoeling was. Bewoner overleed, erfgenaam knapte het op, zette het op de markt en... liep er tegenaan dat de VvE toen wel oplette en dwars ging liggen bij het wijzigen van de bestemming. Beoogde verkoop kaatste hierop af, ze hadden een stel gevonden die het voor hun studerende kind wilden kopen.sig69 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 23:36:
Saga loopt inmiddels ca. 2 jaar, nu derde keer te koop, maar dat het nu weer te koop is, wil vermoedelijk zeggen dat de VvE de wijziging alsnog heeft goedgekeurd
Ik vraag me wel af of ze nog steeds een elektrisch hek in die doorgang bij dat appartement willen plaatsen, trouwens. Was wel sprake van, maar zou voor dat specifieke hokje vrij veel overlast geven, potentieel.
Leuk, beetje achtergrond 👍🏻Twam schreef op maandag 1 september 2025 @ 00:28:
[...]
Stukje achtergrond: het was ooit als commercieel ingetekend in de stukken, niet als woonruimte, er zat een tijdje een bloemist. Toen heeft er vrij lang (10+ jaar) iemand gewoond, zonder dat de VvE in de gaten kreeg dat dit eigenlijk niet de bedoeling was. Bewoner overleed, erfgenaam knapte het op, zette het op de markt en... liep er tegenaan dat de VvE toen wel oplette en dwars ging liggen bij het wijzigen van de bestemming. Beoogde verkoop kaatste hierop af, ze hadden een stel gevonden die het voor hun studerende kind wilden kopen.
Saga loopt inmiddels ca. 2 jaar, nu derde keer te koop, maar dat het nu weer te koop is, wil vermoedelijk zeggen dat de VvE de wijziging alsnog heeft goedgekeurd
Ik vraag me wel af of ze nog steeds een elektrisch hek in die doorgang bij dat appartement willen plaatsen, trouwens. Was wel sprake van, maar zou voor dat specifieke hokje vrij veel overlast geven, potentieel.
Eigenlijk moet het weer een stoeterij worden, net als zijn oom Kees had. Zo'n groot terrein met meer vraagt gewoon om een kudde Friezen (misschien wel het mooiste paardenras dat er is).Bitzer schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:55:
[Afbeelding]
Stond zelfs voor deze vermelding:Bitzer schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:55:
[Afbeelding]
Dit vind ik toch wel een USP. Je eigen meertje op je eigen grond.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het ligt in, of eigenlijk nabij Sint Nicolaasga, een alleraardigst plaatsje in de Fryske Marren, niet ver van Joure, Sneek en Heerenveen. In de avond is dit, met inachtneming van de snelheidslimieten, slechts een uur rijden vanaf Amsterdam.
De inrichting is denk ik wel wat je van een huis als dit verwacht, kijk zelf maar: Huis te koop: Huisterheide 1 8521 NC Sint Nicolaasga [Funda]
Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025
al te koop voor 1 miljoen meer, zie het Omrop artikel in de quote van toen.
ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen
Handig zo'n lage instap voor de onrustige slaper.

Huis te koop: De Zeelt 12 2421 JK Nieuwkoop [Funda]

Toch grappig dat dit appartement afgelopen 2 jaar al meermaals is gepost en nog steeds dezelfde foto's worden gebruikt (en 67% duurder is geworden).Twam schreef op maandag 1 september 2025 @ 00:28:
[...]
Stukje achtergrond: het was ooit als commercieel ingetekend in de stukken, niet als woonruimte, er zat een tijdje een bloemist. Toen heeft er vrij lang (10+ jaar) iemand gewoond, zonder dat de VvE in de gaten kreeg dat dit eigenlijk niet de bedoeling was. Bewoner overleed, erfgenaam knapte het op, zette het op de markt en... liep er tegenaan dat de VvE toen wel oplette en dwars ging liggen bij het wijzigen van de bestemming. Beoogde verkoop kaatste hierop af, ze hadden een stel gevonden die het voor hun studerende kind wilden kopen.
martyw schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 23:03:
14m2, € 119.000 k.k., Haarlem
Je kan in twee fotos het hele appartement (a.k.a. voormalige kelderbox) zien....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...116-spaarndamseweg-386-7/
Zelfs in Warschau zijn de appartementen groter: https://www.volkskrant.nl...en-woningen-zijn~v827190/
Zelfs voor de aanwezige zilvervisjes een lage instap..Matthijsdm schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:14:
[Afbeelding]
Wat is dat voor een parenclub slaapkamer?Matthijsdm schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:14:
[Afbeelding]
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Ik snap de eigenaren wel. Met zoveel onderhoud aan de buitenkant houdt je het binnen liever wat simpelElGrandoNeuso schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 10:22:
Bijzondere badkamers die m.i. niet echt bij het huis passen. Wel makkelijk schoonhouden met de hogedrukspuit![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Voormalig schoolgebouw in Sneek.
Hoog VT-wonen gehalte, aangevuld met de hele Temu collectie van 'leuke, originele' posters.

De wc-bril is waarschijnlijk ook óf een cadeau geweest óf dat ene item dat de bewoners zelf uitgekozen hebben ipv de interieurstyliste.

Huis te koop: Parallelweg 9-D 8603 XA Sneek [Funda]
Hoog VT-wonen gehalte, aangevuld met de hele Temu collectie van 'leuke, originele' posters.

De wc-bril is waarschijnlijk ook óf een cadeau geweest óf dat ene item dat de bewoners zelf uitgekozen hebben ipv de interieurstyliste.

Huis te koop: Parallelweg 9-D 8603 XA Sneek [Funda]
Zou je die wandtegels ook in een volgorde hebben kunnen plaatsen dat je een doorlopend kleurprofiel krijgt?ElGrandoNeuso schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 10:22:
Bijzondere badkamers die m.i. niet echt bij het huis passen. Wel makkelijk schoonhouden met de hogedrukspuit![]()

Wat n poepie!henri86 schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:18:
[Afbeelding]
In het echt zijn die wandtegels misschien niet zo gruwelijk als op de foto.henri86 schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:23:
[...]
Zou je die wandtegels ook in een volgorde hebben kunnen plaatsen dat je een doorlopend kleurprofiel krijgt?![]()
[Afbeelding]
De stijl van de keuken, de manier waarop de handgrepen zijn uitgevoerd vind ik wel heel gaaf.
Misschien zie of begrijp ik het verkeerd maar het voegwerk heeft in mijn ogen wel een hoog beunhaas gehalte, het is allerminst strak en schoon.henri86 schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:18:
...
[Afbeelding]
...
Zo te zien wel. Maar je vraagt je af waarom ze dat niet hebben aangehouden. Dit doet echt zeer aan mijn ogen.henri86 schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:23:
[...]
Zou je die wandtegels ook in een volgorde hebben kunnen plaatsen dat je een doorlopend kleurprofiel krijgt?![]()
[Afbeelding]
Denk dat het onder andere door de tegels komt, die hebben geen rechte lijnen waardoor het er snel rommelig uitziet. Helemaal met zo een contrasterende voeg.Bitzer schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 11:16:
[...]
Misschien zie of begrijp ik het verkeerd maar het voegwerk heeft in mijn ogen wel een hoog beunhaas gehalte, het is allerminst strak en schoon.
Hoe oud is die keuken nou eigenlijk. De frontjes lijken mij recent (minder dan 5 jaar oud), maar het aanrechtblad zou uit de jaren 80 kunnen zijn: wit formica. Toch kan fdat niet want spoelbakken zien er nieuw uit en zijn keurig ingefreest. Maar dan die radio onder de bovenkastjes... Magnetron lijkt ook iets ouder. De afzuigkap is uit het jaar kruik, maar de oven en de kookplaat zijn weer recent. Kortom; wat nog werkte hebben ze behouden. De rest nieuw
nieuwe of gewrapte (hoe schrijf je dat) frontjes was mijn eerste gedachte
Dit is volgens mij gewoon een keuken uit eind jaren 50, begin jaren 60. De kleuren kloppen, styling klopt, accessoires kloppen, Space age tegels, etc.Woody130 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:18:
Hoe oud is die keuken nou eigenlijk. De frontjes lijken mij recent (minder dan 5 jaar oud), maar het aanrechtblad zou uit de jaren 80 kunnen zijn: wit formica. Toch kan fdat niet want spoelbakken zien er nieuw uit en zijn keurig ingefreest. Maar dan die radio onder de bovenkastjes... Magnetron lijkt ook iets ouder. De afzuigkap is uit het jaar kruik, maar de oven en de kookplaat zijn weer recent. Kortom; wat nog werkte hebben ze behouden. De rest nieuw
Gewoon oude mensen die zuinig zijn geweest op hun spullen en toen de oven stuk was hebben ze alleen een nieuwe oven gekocht in plaats van een hele nieuwe keuken.
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Wat er allemaal wel niet past op 23 m2.
Staat helaas geen plattegrond bij
:strip_exif()/f/image/U7M0ErAKVjC7hD7W2hvjKlhW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FYBXi10kjyXcFCT4WI2qQZFb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sGk00sV4ruWXX1nIe9SJ5f2i.jpg?f=fotoalbum_large)
Middenweg 179a Middenbeemster
https://www.funda.nl/deta...middenweg-179-a/43983480/
Staat helaas geen plattegrond bij
:strip_exif()/f/image/U7M0ErAKVjC7hD7W2hvjKlhW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FYBXi10kjyXcFCT4WI2qQZFb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sGk00sV4ruWXX1nIe9SJ5f2i.jpg?f=fotoalbum_large)
Lijkt wel wat op de Ombra van Kvik:Bitzer schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 11:13:
[...]
In het echt zijn die wandtegels misschien niet zo gruwelijk als op de foto.
De stijl van de keuken, de manier waarop de handgrepen zijn uitgevoerd vind ik wel heel gaaf.

De buitenkant ziet er leuk uit, maar wel aan de doorgaande weg. En dan 12k per m2Chaki schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 22:05:
Wat er allemaal wel niet past op 23 m2.

Deze springt er uit en is maar 165k voor veegelijkbare oppervlakte. Moet nog wel wat gebeuren
:strip_exif()/f/image/sz8mpLKxXjPVIvvkryZfI0Sl.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/L1dPVnbmbIjKJFkjkSgioNvr.png?f=user_large)
Appartement te koop: Van der Kaaijstraat 54 1815 VM Alkmaar [Funda]
Van der Kaaijstraat 54, Alkmaar
Het is een B&B en het heeft een tuin. Aan de overkant een mooi historisch pand. Het is ook een plaatje. Groene omgeving. Totaal niet te vergelijken.Woody130 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 07:24:
[...]
De buitenkant ziet er leuk uit, maar wel aan de doorgaande weg. En dan 12k per m2Een paar kilometer verderop in Alkmaar staan 13 panden te koop voor minder dan 300k.
Deze springt er uit en is maar 165k voor veegelijkbare oppervlakte. Moet nog wel wat gebeuren
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat gaat het kosten om die in Alkmaar op te knappen? Gevel valt niet veel van te maken.
En is dit geen doorgaande weg? Auto op je stoep, uitkijken op een blinde muur beter? Te klein voor 2 B&B kamers en wie wil daar zitten?
Smaken verschillen! Ik zou het wel weten!
Ik hoef ze geen van beide, maar alleen al in Alkmaar staan er 13 te koop voor minder dan 3 ton. Deze dan 47 m2 voor dezelfde prijs
:strip_exif()/f/image/rRRov1beQvNZEMgd0g2yv7nM.png?f=user_large)
Appartement te koop: Fnidsen 77 1811 NE Alkmaar [Funda]
:strip_exif()/f/image/rRRov1beQvNZEMgd0g2yv7nM.png?f=user_large)

"Mijn hobby is strandjutten. En zo heb ik dus laatst een aangespoeld kookeiland gevonden. Kwam goed uit"
Pleineslaan 104 Den Dolder
[ Voor 3% gewijzigd door Sjoewe op 03-09-2025 10:43 ]
Lijkt wel, maar toch een beetje anders, de handvatten van Kvik zijn smaller. Die keuken van Kvik heb ik ook!tcw82 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 03:33:
[...]
Lijkt wel wat op de Ombra van Kvik:
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door Meloenen op 03-09-2025 09:12 ]
Ik vind het niet lelijk, maar hoe hou je dit fatsoenlijk schoon? Ik zie al voor me hoe er een pan pastasaus om gaat en langs die kastjes loopt, dat krijg je er volgens mij nooit meer uit...Sjoewe schreef op woensdag 3 september 2025 @ 08:45:
[Afbeelding]
"Mijn hobby is strandjutten. En zo heb ik dus laatst een aangespoeld kookeiland gevonden. Kwam goed uit"
In Den Dolder
Ook geen B&B! Moet je toch flink verbouwen als je er een B&B van wil maken, tenzij je keuken, badkamer en toilet deelt. Wel een leuke straat. Maar niet iedereen wil naar een B&B in de stad.Woody130 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 08:17:
Ik hoef ze geen van beide, maar alleen al in Alkmaar staan er 13 te koop voor minder dan 3 ton. Deze dan 47 m2 voor dezelfde prijs
[Afbeelding]
Ben er nooit geweest, maar Middenbeemster staat op de lijst van mooiste dorpen van Nederland. Voor buitenlandse toeristen die typisch Oud-Hollandse sfeer zoeken ... Niet ver van Amsterdam ook. Je kunt je de moeite besparen, mij kun je niet overtuigen 🙃
@Sjoewe Even adres vermelden. Anders verschijnt het niet in de zoekresultaten en wordt het misschien dubbel gepost
Ik vind het prachtig! Ben 65, 3 smeerpoetsen van kinderen gehad, maar niemand gooide met pannen tomatensaus! Als je er snel bij bent, trekt het nog niet in het houtevil_lemon schreef op woensdag 3 september 2025 @ 10:23:
[...]
Ik vind het niet lelijk, maar hoe hou je dit fatsoenlijk schoon? Ik zie al voor me hoe er een pan pastasaus om gaat en langs die kastjes loopt, dat krijg je er volgens mij nooit meer uit...
"Het is niet vies, het is karakter!"evil_lemon schreef op woensdag 3 september 2025 @ 10:23:
[...]
Ik vind het niet lelijk, maar hoe hou je dit fatsoenlijk schoon?
Weer paar planken jutten. En als je dat lang genoeg doet om een tweede eiland te maken, tja dan kun je een van de twee gebruiken voor Griekse filosofie boeken of zo.
Hogedrukspuit erop natuurlijk. Kun je gelijk je vloer meenemen.evil_lemon schreef op woensdag 3 september 2025 @ 10:23:
[...]
Ik vind het niet lelijk, maar hoe hou je dit fatsoenlijk schoon? Ik zie al voor me hoe er een pan pastasaus om gaat en langs die kastjes loopt, dat krijg je er volgens mij nooit meer uit...
't is veel hout voor relatief weinig centenPrisma16 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:56:
[Afbeelding]
Schrootjesstijl in optima forma.
Huis te koop: Oostzijde 212 1502 BN Zaandam [Funda]
enige echte nadeel in die buurt: Die huizen staan op houten palen, en sinds ze het grondwaterpeil verlaagt hebben is de hele boel daar aan het verzakken, dus tenzij de fundering al aangepakt is, reken die er nog maar even bij...
(mn zus woonde 3 straten zuidelijker)
... Life is what happens when you are busy planning other things...
Valt me wel op dat er meer buiten- dan binnenfoto's zijn, dat zegt ook wel watWoody130 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 08:17:
[Afbeelding]
Een ontsnap route via een trap naar de boogjes bij het water zou echt wel vet zijn. Stiekem met je roeiboot ervan doorgaan als er iemand voor de deur staat waar je geen zin in heb. Maar helaas...Chaki schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 22:05:
Die bushalte voor je slaapkamer raam is dan wel weer minder, hoewel de bus daar waarschijnlijk niet super vaak rijdt (of juist wel, enige OV in dorp?). Ik zat ook even te kijken waar nou je voordeur is, maar dat is dus de tuindeur. Al met al hoop dingen die niet helemaal lekker liggen voor een aardig hoge prijs. Geen energielabel vind ik ook verdacht.
Oh, en waar ga je in deze woning spullen neerzetten. Er is haast nergens plek voor een kast. Wat, er is zelfs geen plek voor een eettafel, ja misschien een opklap ding ergens.
En holy shit, wat is hier aan de hand in deze regio? Dat hele dorp zijn 4 rechthoeken aan elkaar geplakt met 2 doorgaande wegen. Alle polders eromheen zijn net zo kaarsrecht. Op de Breidablick (zorginstelling) na is er geen kromme of schuine weg te vinden in het dorp. Ziet er echt bizar uit van boven. Soort van beginnende SimCity stad.
Erik070 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 14:16:
[...]
En holy shit, wat is hier aan de hand in deze regio? Dat hele dorp zijn 4 rechthoeken aan elkaar geplakt met 2 doorgaande wegen. Alle polders eromheen zijn net zo kaarsrecht. Op de Breidablick (zorginstelling) na is er geen kromme of schuine weg te vinden in het dorp. Ziet er echt bizar uit van boven. Soort van beginnende SimCity stad.
Bron: Wikipedia: MiddenbeemsterMiddenbeemster is het oudste dorp van de Beemster. Met de aanleg van een rechthoekig plein in 1610 en de bouw van de kerk in 1623 aan dit plein, ontstond al snel een buurt die groter was dan de meeste buurten in de Beemster die sinds de droogmaking waren ontstaan. De kerk, de eerste protestantse Keyser- of Beemsterkerk, werd door de stadsarchitect van Amsterdam, Hendrick de Keyser, ontworpen. Het plein was aangelegd in het middenkavel van de Beemster, waarvan de plaatsnaam dan ook afgeleid is.
Middenbeemster groeide dankzij het plein en de kerk uit tot het centrum van de Beemster. Op het plein werd al vrij snel een veemarkt gehouden. Aan de randen bouwde men onder meer een herenhuis, een weeshuis en een school. In de nabijheid kwam de korenmolen De Nachtegaal te staan. Middenbeemster is altijd de belangrijkste kern geweest van de Beemster. Hoewel er tal van discussies en overwegingen over de uitbreidingen van het dorp waren, met name in de tweede helft van twintigste eeuw, is de typerende rechthoekige opzet nooit losgelaten. Alle latere uitbreidingen respecteerden dit uitgangspunt. Aan elke toegevoegde buurt is te zien uit welke periode ze stamt en welke woonbehoefte toen domineerde, van rijtjeshuizen tot vrijstaande woningen met sloten die als grachtjes tussen de huizen lopen.
Heb je in een B&B perse een eettafel nodig? Je gaat daar toch niet uitgebreid koken? Het is 20 meter lopen naar een café waar je kunt ontbijten/lunchenErik070 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 14:16:
[...]
Een ontsnap route via een trap naar de boogjes bij het water zou echt wel vet zijn. Stiekem met je roeiboot ervan doorgaan als er iemand voor de deur staat waar je geen zin in heb. Maar helaas...
Die bushalte voor je slaapkamer raam is dan wel weer minder, hoewel de bus daar waarschijnlijk niet super vaak rijdt (of juist wel, enige OV in dorp?). Ik zat ook even te kijken waar nou je voordeur is, maar dat is dus de tuindeur. Al met al hoop dingen die niet helemaal lekker liggen voor een aardig hoge prijs. Geen energielabel vind ik ook verdacht.
Oh, en waar ga je in deze woning spullen neerzetten. Er is haast nergens plek voor een kast. Wat, er is zelfs geen plek voor een eettafel, ja misschien een opklap ding ergens.
Ik had de tekst niet gelezen, niet zo handig van me. Ok, voor een B&B kan dit wel. Ik had echt zoiets van, waar zou ik mijn troep laten, maar dat is dus alleen een koffer met kledingChaki schreef op woensdag 3 september 2025 @ 15:16:
[...]
Heb je in een B&B perse een eettafel nodig? Je gaat daar toch niet uitgebreid koken? Het is 20 meter lopen naar een café waar je kunt ontbijten/lunchen
@warzaw dank voor de tip. Grappig dat dit zo bewust gedaan is.
Een B&B zonder B(reakfast)? Dan is het alleen nog maar een B-locatieChaki schreef op woensdag 3 september 2025 @ 15:16:
[...]
Heb je in een B&B perse een eettafel nodig? Je gaat daar toch niet uitgebreid koken? Het is 20 meter lopen naar een café waar je kunt ontbijten/lunchen
Booking.com noemt het een tiny house vakantiehuis https://www.booking.com/h...-uniek-tiny-house.nl.htmlThe__Virus schreef op woensdag 3 september 2025 @ 15:35:
[...]
Een B&B zonder B(reakfast)? Dan is het alleen nog maar een B-locatie.
Positieve reviews: de gastheer is behulpzaam en vriendelijk. Die woont misschien in het huis ernaast
Zie je een leuk huis:
:strip_exif()/f/image/0cuJj2tcdgg6lMVwiaMNCrLM.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk je een paar foto’s verder, heeft de makelaar een flat proberen te verstoppen:
:strip_exif()/f/image/EkZeHYEx9LdVTdDIWIROXeMm.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch wel creatief 🧐
Edit, linkje naar het huis: Huis te koop: Kruidbergerweg 94 2071 RG Santpoort-Noord [Funda]
:strip_exif()/f/image/0cuJj2tcdgg6lMVwiaMNCrLM.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk je een paar foto’s verder, heeft de makelaar een flat proberen te verstoppen:
:strip_exif()/f/image/EkZeHYEx9LdVTdDIWIROXeMm.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch wel creatief 🧐
Edit, linkje naar het huis: Huis te koop: Kruidbergerweg 94 2071 RG Santpoort-Noord [Funda]
Door het wazig maken valt de nadruk er nog meer op. Maar die eerste foto noem ik gewoon regelrechte misleiding. Zou mij echt een vieze smaak in de mond geven als ik op zoek was. Het is een lastige markt, maar zou toch op zijn minst overwegen om hem te laten gaan. Met zulke verkopers verwacht ik sneller meer 'grappen' en problemen.
Afgeprijsd van 875 naar 840, en volgens woningstats nog steeds duur.
Afgeprijsd van 875 naar 840, en volgens woningstats nog steeds duur.
[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-09-2025 16:34 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik dacht dat je foto's altijd moest verwijderen voor het op funda gezet werd?Komprexx schreef op woensdag 3 september 2025 @ 16:28:
Zie je een leuk huis:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Toch wel creatief 🧐
Soms heb je wel echt van die ex-huurdershuizen, maar dat is meer omdat de inwoners niet meewerken omdat ze er toch niks van merken. Maar hier lijkt me dat niet het geval?
Bijzonder, dat was mij niet eens opgevallen!Thomg schreef op woensdag 3 september 2025 @ 16:40:
[...]
Ik dacht dat je foto's altijd moest verwijderen voor het op funda gezet werd?
Soms heb je wel echt van die ex-huurdershuizen, maar dat is meer omdat de inwoners niet meewerken omdat ze er toch niks van merken. Maar hier lijkt me dat niet het geval?
Waar dan? Volgens kan dat helemaal nietDDX schreef op woensdag 3 september 2025 @ 16:31:
Foto vanuit de huiskamer zie je hem ook staan.
Dit is de makelaar in actie:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Foto 15 kan je 't vaag door het raam zien, geloof ik....
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Google Streetview:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Aa3ju9DtAGRyLtMffkABe6K5.jpg?f=user_large)
Heeeeel ver weg van het huis:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EkPX9RlgBZTO5cRD3l7TcHCw.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Aa3ju9DtAGRyLtMffkABe6K5.jpg?f=user_large)
Heeeeel ver weg van het huis:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EkPX9RlgBZTO5cRD3l7TcHCw.jpg?f=user_large)
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 03-09-2025 17:09 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Goed gezien! Maar inkijk of schaduw heb je niet. Geen mooi straatbeeld, maar vind de huizen (?) aan de overkant ook niet je datTheOmen schreef op woensdag 3 september 2025 @ 16:51:
[...]
Foto 15 kan je 't vaag door het raam zien, geloof ik....
:strip_exif()/f/image/6oVCIvx5GNpreSqfRGgFLYBx.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb hem gerapporteerd, is gewoon misleiding.Komprexx schreef op woensdag 3 september 2025 @ 16:28:
Zie je een leuk huis:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Toch wel creatief 🧐
In Pijnacker staat deze vrijstaande bungalow te koop op 798m2 grond.
:strip_exif()/f/image/dwdRD9fuC7NSZL6XakNLtS8A.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel te moderniseren, de tegeltjes uit 1959 zitten nog op de muur.
:strip_exif()/f/image/Qnd1sFzVjkAgJxsmVC8z6jmj.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor 875.000 euro krijg je er een heuse schoorsteen bij.
:strip_exif()/f/image/Kwj0X5JTYXsmbXQiwefh8ULE.jpg?f=fotoalbum_large)
Is een monumentale schoorsteen die niet verwijderd mag worden.
Zou je deze wel kunnen gebruiken voor b.v. een pizzaoven?
Voor alle gegevens zie:
Huis te koop: Klapwijkseweg 63 2641 KL Pijnacker [Funda]
:strip_exif()/f/image/dwdRD9fuC7NSZL6XakNLtS8A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Qnd1sFzVjkAgJxsmVC8z6jmj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Kwj0X5JTYXsmbXQiwefh8ULE.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor alle gegevens zie:
Als het nog even zo doorgaat met al die oudere woningen op de markt, worden dit soort tegeltjes en afwerking het nieuwe chique in de VTWonen van 2026DasNieNix schreef op woensdag 3 september 2025 @ 17:37:
[Afbeelding]
Zal het lijk dat ze onderaan het trapje bij de schoorsteen hebben begraven ook achter blijven?DasNieNix schreef op woensdag 3 september 2025 @ 17:37:
In Pijnacker staat deze vrijstaande bungalow te koop op 798m2 grond.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor alle gegevens zie:
Alsof de vorige bewonder daar van de trap gelazerd is....
//Zie nu op de grote foto dat het liggend gedeelte zonlicht is... Lijkt net een kruis dat witte paaltje...
[ Voor 3% gewijzigd door IJsbeer op 03-09-2025 23:11 ]
Door de flat te blurren valt ie juist op. En het compleet wegshoppen vergroot nou ook niet bepaald het vertrouwen in de makelaar.Komprexx schreef op woensdag 3 september 2025 @ 16:28:
Zie je een leuk huis:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Toch wel creatief 🧐
Bovendien, ruim 8 ton voor die woning?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Je snapt dat Middenbeemster en Alkmaar echt 2 compleet verschillende plaatsen zijn?Woody130 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 07:24:
[...]
De buitenkant ziet er leuk uit, maar wel aan de doorgaande weg. En dan 12k per m2Een paar kilometer verderop in Alkmaar staan 13 panden te koop voor minder dan 300k.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bijzonder...Bijzondere verkoopvoorwaarden
-Er is pas sprake van een rechtsgeldige koopovereenkomst als de particuliere verkoper en de particuliere koper de koopovereenkomst hebben ondertekend (schriftelijkheidsvereiste). Een bevestiging van de mondelinge overeenstemming per e-mail of een toegestuurd concept van de koopovereenkomst worden niet gezien als een "ondertekende overeenkomst".
Huis te koop: Bergkloosterweg 84 8034 PR Zwolle [Funda]
Dit huis is sowieso een raar verhaal. Het zit op een van de meest gewilde plaatsen in zwolle maar staat al meerdere jaren te koop met de prijs "op aanvraag". Denk dat het een overleidens geval is met moeilijke familie die het onderste uit de kan wil hebben.
Twee prachtige bouwkavels, er staat nu nog een huis maar de shovel staat al klaar:

Volgens de makelaar ben je gek als je het niet koopt:
O, en dat nieuwe weggetje rechts naast het perceel leidt naar een nog te ontwikkelen bedrijvenpark wat erachter moet komen.
Dus hoeveel rust deze uitzonderlijke locatie daadwerkelijk biedt...
https://www.funda.nl/deta...smeerderweg-191/43860920/

Volgens de makelaar ben je gek als je het niet koopt:
Klein addertje: dit ligt vrijwel recht onder de aanvliegroute van de Aalsmeerbaan, die begint ongeveer een kilometer achter het huis (en ja, op deze plek kun je die vliegtuigen héél goed horen)Met deze kavel investeert u in een uitzonderlijke locatie die zowel rust als gemak biedt.
O, en dat nieuwe weggetje rechts naast het perceel leidt naar een nog te ontwikkelen bedrijvenpark wat erachter moet komen.
Dus hoeveel rust deze uitzonderlijke locatie daadwerkelijk biedt...
https://www.funda.nl/deta...smeerderweg-191/43860920/
Het heeft geholpen, de advertentie is aangepast.iketot schreef op woensdag 3 september 2025 @ 17:12:
[...]
Heb hem gerapporteerd, is gewoon misleiding.
Nou als het bij bijzondere voorwaarden staat, dan lijkt het me stug dat dit er standaard bij staat? Het zegt mij niks in elk geval en het wekte op mij de indruk dat de makelaar een beetje de jurist uit wilde hangen met voorwaarden die helemaal niet rechtsgeldig zijn. Sinds wanneer is een mondelinge overeenkomst niet meer bindend?
Ze proberen het nog steeds heel erg te verbergen met 1 foto van de voorkant met blur erop .. oh well ..FabianGTI schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:43:
[...]
Het heeft geholpen, de advertentie is aangepast.
Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.