700K voor een blauwe schuur in een weiland (in Amsterdam)/f/image/9EnAZgb4z7ufoN21YQAWUZ4q.png?f=fotoalbum_large)
Huis te koop: Durgerdammerdijk 138-A 1026 CH Amsterdam | Funda
/f/image/9EnAZgb4z7ufoN21YQAWUZ4q.png?f=fotoalbum_large)
Een stuk interessanter dan een appartement in een bijenkorf in Amsterdam voor ongeveer hetzelfde bedrag met dezelfde meters vloeroppervlak. Plant een paar snelgroeiende bomen en een heg en je hebt een Amsterdams Paradijsje 😆tony-stark schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:19:
700K voor een blauwe schuur in een weiland (in Amsterdam)[Afbeelding]
Bouw er een echt huis bij en hou dit aan als gastenverblijf of desnoods een B&B.tony-stark schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:19:
Ik vermoed zomaar dat het bestemmingsplan daarin niet voorziet. Anders hadden ze dat al in 2024 gedaan😉synoniem schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:29:
[...]
Bouw er een echt huis bij en hou dit aan als gastenverblijf of desnoods een B&B.
Dit huis lijkt opgezet als kangoeroewoning inmiddels zijn de oude opstallen gesloopt volgens de makelaar. Dat zou de mogelijkheden moeten vergroten. Zit uiteraard een hele (langdurige) procedure aan vast.S.J.Onnie schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:57:
[...]
Ik vermoed zomaar dat het bestemmingsplan daarin niet voorziet. Anders hadden ze dat al in 2024 gedaan😉
Ik vermoed dat de mogelijkheden met dit plan wel geoptimaliseerd zijn en er verder geen ruimte is…synoniem schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:20:
[...]
Dit huis lijkt opgezet als kangoeroewoning inmiddels zijn de oude opstallen gesloopt volgens de makelaar. Dat zou de mogelijkheden moeten vergroten. Zit uiteraard een hele (langdurige) procedure aan vast.
duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV
Mini-nep-monumentjetony-stark schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:19:
[ Voor 3% gewijzigd door Chaki op 12-09-2025 18:11 ]
Dat zal het echte vakantiegevoel doen herleven.Chaki schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:11:
[...]
Mini-nep-monumentje
https://www.koddearchitec...ten/durgerdammerdijk.html
[Afbeelding]
Fundatekst: Durgerdam is zeer geschikt voor gezinnen, veel basisscholen, kinderopvang, ... Op 44 m2? Realy?
En dan heb je nog maar een huis dat door een smakeloze AI architect is ontworpen en ingericht.....Fanta schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:57:
Dit is precies wat je nodig hebt voor een villa in Naarden.
Een geldboom...![]()
[Afbeelding]
Huis te koop: Bollelaan 6 1411 JW Naarden | Funda
Oke op eerste gezicht spreekt dat elkaar tegen, maar gezien de locatie zal het een paar treinen zijn per dag op stapvoets snelheid.iRob schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:16:
Let op! Er kan (nog) een trein aankomen!
[Afbeelding]
Huis te koop: Aan de Laadhaven 2 6122 EX Buchten | Funda
Bijzonderheden:
– het pand kent een mooie-, rustige- en uiterst bijzondere ligging
Hooguit een of twee per week, misschien niet eens denk ik.vormulier schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:20:
[...]
Oke op eerste gezicht spreekt dat elkaar tegen, maar gezien de locatie zal het een paar treinen zijn per dag op stapvoets snelheid.
Geen of alleen goederentreinen die meestal 's nachts rijden. Dan spelen de kinderen toch niet buitenTralapo schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:48:
[...]
Hooguit een of twee per week, misschien niet eens denk ik.
Zo te zien nu 3 dagen per week.iRob schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:16:
[Afbeelding]
Bijzonderheden:
En ook handig, een open trap in de woonkamer, gaat de warmte in de winter periode lekker naar boven.iRob schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:16:
[Afbeelding]
Bijzonderheden:
Daar plaats je gewoon een warmteterugwinningssysteemHans4545 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:35:
[...]
En ook handig, een open trap in de woonkamer, gaat de warmte in de winter periode lekker naar boven.
De rest van het interieur is ook 'zoals bij oma vroegah'... Jammer dat het al deels leeg en/of opgeruimd is...snoekds20 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:57:
[Afbeelding]
koffiemolen zoals bij oma vroegah..
Huis te koop: Burgemeester van Gilsstraat 19 6566 WD Millingen aan de Rijn | ...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De toegang naar dat electrische hek gaat via de gezamenlijke oprit van Burgemeester Ploegmakerslaan 17 en 19. Dan moet er wel sprake zijn van een recht van overpad. Er word niks over gezegd in de Funda advertentie.Louwke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:05:
Ook in Oss een huis van een 1 Miljoen plus te koop. Mooi veel groen zoals te zien op de foto's de lokatie je bent echt het middelpunt van de wijk! Oh wacht je staat in gebouwd tussen jaren 60/70 woningen en het gras oordeel zelf
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Huis te koop: Burgemeester Ploegmakerslaan 17-B 5345 VG Oss | Funda
'Bungalow' is wel erg optimistisch gesteld. Het is eerder een 'tiny house'.tony-stark schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:19:
Een Pede koffiemolen. Mooi retro.snoekds20 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:57:
[Afbeelding]
koffiemolen zoals bij oma vroegah..
Huis te koop: Burgemeester van Gilsstraat 19 6566 WD Millingen aan de Rijn | ...
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
timovd schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:32:
[...]Een Pede koffiemolen. Mooi retro.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
[ Voor 5% gewijzigd door RevQ op 14-09-2025 12:04 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Andy Wachelder op 14-09-2025 11:12 ]
Letterlijk 10 minuten eerder gepost, een bericht eerder?Andy Wachelder schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:10:
Ik weet 100% zeker dat deze al eens gepost is in dit forum maar kan hem niet terugvinden...
Huis te koop: Wilhelminastraat 11 4921 AH Made | Funda
Dat komt omdat de link van @RevQ niet goed geparsed wordt. Hij moet even checken wat de benodigde link hoort te zijn, of een bug melden in Stoute bugs.kwet schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:28:
Letterlijk 10 minuten eerder gepost, een bericht eerder?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik las dat er regelmatig auto's tuinen en huizen binnenrijden.RevQ schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:01:
[Afbeelding]
Paar goedkope betonblokken op de kopt getikt denk ik. Wel stevige schutting zo. Daarnaast zeer puike fotografie door de verkoper.
Had gezocht of deze al eerder gepost was maar kon niks vinden, kan liggen aan mijn zoekcapaciteiten overigens.Andy Wachelder schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:10:
Ik weet 100% zeker dat deze al eens gepost is in dit forum maar kan hem niet terugvinden...
Wil je natuurlijk niet hebben als je lekker in je Plunchpool zit.DasNieNix schreef op zondag 14 september 2025 @ 12:03:
[...]
Ik las dat er regelmatig auto's tuinen en huizen binnenrijden.
Hier alvast voorzorgs maatregelen genomen; voorkomen is beter dan repareren.
[ Voor 26% gewijzigd door RevQ op 14-09-2025 12:06 ]
Daar betaal je 10 of 20k voor en dan staat het in een volkstuintje in Utrecht. (met wachtlijst dat dan weer wel, en je mag er niet in wonen)tony-stark schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:19:
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
@Andy WachelderRevQ schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:01:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Paar goedkope betonblokken op de kopt getikt denk ik. Wel stevige schutting zo. Daarnaast zeer puike fotografie door de verkoper.
Poh, wat is die keuken? Hebben zie hier nou twee gaspitten, een gas tepanyakiplaat en dan een 3000 euro kostende inductiewokkookplaat?RevQ schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:01:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door DonChaot op 14-09-2025 20:11 ]
Nice, als ik het goed lees krijg je er nog een aantal bijgebouwen bij en kan/mag je die als b&b runnen. En je mag/kan/moet? artiesten toelaten (nou ja beter kunstenaars eigenlijk) in een studio te pas en te onpas?DonChaot schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:57:
Een keer een vuurtorentje in plaats van een watertoren.
[Afbeelding]
Is dit nu een ogentest?
[Afbeelding]
Wat een uitzicht!
[Afbeelding]
Sorry, niet bij Funda
Beetje werk is er nog wel aan maar als je b&b plannen hebt is dit je kans.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Best veel spullenboel voor dat geld inderdaad, wat een plek. Maar alles wat je moet upgraden moet wel volgens de regels:DonChaot schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:57:
Een keer een vuurtorentje in plaats van een watertoren.
[Afbeelding]
Is dit nu een ogentest?
[Afbeelding]
Wat een uitzicht!
[Afbeelding]
Sorry, niet bij Funda
Beetje werk is er nog wel aan maar als je b&b plannen hebt is dit je kans.
En al dat renovatiemateriaal mag je dan over zee aanvoeren natuurlijk. Pfoe...The lighthouse complex comprises several buildings: the original lighthouse tower, two former keepers' cottages, a former engine room, and an artist's residence and studio. The entire site is designated as a Category B Listed Building, which means that any restoration or alteration work must follow the standards set by Historic Environment Scotland, using appropriate traditional materials and techniques.
No drama
Duur knikker putje. Wist niet eens dat die bestonden ik zal het mijn liefelijk wederhelft maar niet laten zien...Keipi schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:19:
[...]
Poh, wat is die keuken? Hebben zie hier nou twee gaspitten, een gas tepanyakiplaat en dan een 3000 euro kostende inductiewokkookplaat?
Ik zie niet waarom je zoveel zou uitgeven aan zo'n wokkookplaat als je voor de rest nog op gas kookt.
[Afbeelding]
With just two of seven children left at home, the couple has decided to downsize from the house it took Nalbantu more than five years to design with themed rooms where every inch off floor to ceiling is tiled, muraled or stained glassRubbergrover1 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 21:30:
[...]
Bij dit soort woningen vraag ik me altijd af waarom het te koop komt. De bewoners hebben volgens mij veel energie gestopt in het huis naar eigen smaak maken. Waarom dan weer weggaan?
Dit is mijn uitzicht. Zit precies tussen twee grote steden in dus om de haveklap goederentreinen en intercity's volgas door het durp. Er lijkt ook geen snelheidsbeperking te zijn. Bij de goederentreinen trilt het hele huis. Dingen zijn ook een km lang dus duurt ff voordat ze erdoorheen zijn. Het went nooit maar je let er wel minder op. Ik ben overigens een lichte slaper. Je hoeft maar te niezen en ik zit rechtop in m'n bed.Chaki schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 13:18:
[...]
Geen of alleen goederentreinen die meestal 's nachts rijden. Dan spelen de kinderen toch niet buiten
Goederenvervoer: De spoorlijn die door Born loopt, verbindt Sittard met de haven van Born aan het Julianakanaal en wordt gebruikt voor het transport van goederen.
Geen reizigersstation
Heb ook vlakbij een spoor met goederentreinen gewoond. Er is wel meer nodig om mij wakker te krijgen
chim0 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 06:28:
[...]
Dit is mijn uitzicht. Zit precies tussen twee grote steden in dus om de haveklap goederentreinen en intercity's volgas door het durp. Er lijkt ook geen snelheidsbeperking te zijn. Bij de goederentreinen trilt het hele huis. Dingen zijn ook een km lang dus duurt ff voordat ze erdoorheen zijn. Het went nooit maar je let er wel minder op. Ik ben overigens een lichte slaper. Je hoeft maar te niezen en ik zit rechtop in m'n bed.
[Afbeelding]
Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50
Dit is, voor mij, de juiste Scherpenzeel hoor 😁.The__Virus schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:52:
Helaas de verkeerde Scherpenzeel, vandaar de lage prijs voor deze parel!
ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen
Zal wel gedacht hebben: "Dit huis verkoopt zichzelf".RevQ schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:01:
Daarnaast zeer puike fotografie door de verkoper.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
wel onhandig dat je huis en erf van de rest van je grond worden gescheiden door 'Voetpad'CvP_tweakers schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:50:
Een mooie verbouwde boerderij bij ons in de buurt in het mooiste natuurgebied van Nederland.
Wel ff 1,5 mio meebrengen maar dan heb je ruimte. Incl. 3,8 ha grond.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...huis-voetpad-81/89385475/
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Je hebt nog steeds dik 8000 m2 rond je huis...No Hands schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:54:
[...]
wel onhandig dat je huis en erf van de rest van je grond worden gescheiden door 'Voetpad'
Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq