Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 46 47 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:06
700K voor een blauwe schuur in een weiland (in Amsterdam)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3ZNwMJ1G8UA4kW0f-kIIhZcVxA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9EnAZgb4z7ufoN21YQAWUZ4q.png?f=fotoalbum_large

Huis te koop: Durgerdammerdijk 138-A 1026 CH Amsterdam | Funda

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S.J.Onnie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:50
Een stuk interessanter dan een appartement in een bijenkorf in Amsterdam voor ongeveer hetzelfde bedrag met dezelfde meters vloeroppervlak. Plant een paar snelgroeiende bomen en een heg en je hebt een Amsterdams Paradijsje 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Bouw er een echt huis bij en hou dit aan als gastenverblijf of desnoods een B&B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J.Onnie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:50
synoniem schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:29:
[...]

Bouw er een echt huis bij en hou dit aan als gastenverblijf of desnoods een B&B.
Ik vermoed zomaar dat het bestemmingsplan daarin niet voorziet. Anders hadden ze dat al in 2024 gedaan😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
S.J.Onnie schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:57:
[...]

Ik vermoed zomaar dat het bestemmingsplan daarin niet voorziet. Anders hadden ze dat al in 2024 gedaan😉
Dit huis lijkt opgezet als kangoeroewoning inmiddels zijn de oude opstallen gesloopt volgens de makelaar. Dat zou de mogelijkheden moeten vergroten. Zit uiteraard een hele (langdurige) procedure aan vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:22
synoniem schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:20:
[...]

Dit huis lijkt opgezet als kangoeroewoning inmiddels zijn de oude opstallen gesloopt volgens de makelaar. Dat zou de mogelijkheden moeten vergroten. Zit uiteraard een hele (langdurige) procedure aan vast.
Ik vermoed dat de mogelijkheden met dit plan wel geoptimaliseerd zijn en er verder geen ruimte is…Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_trGztB_gjFFtCV6hdbxb_-_J4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5GoqTBkXwwIUWVV5JxPOq3Tr.jpg?f=fotoalbum_large

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaki
  • Registratie: Februari 2025
  • Niet online
Mini-nep-monumentje
https://www.koddearchitec...ten/durgerdammerdijk.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGdSDrQGTJt40ydyMzOgxSHrwBs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ygNRx0nErAVGSLHfdjcNs8wf.jpg?f=fotoalbum_large

Fundatekst: Durgerdam is zeer geschikt voor gezinnen, veel basisscholen, kinderopvang, ... Op 44 m2? Realy?

[ Voor 3% gewijzigd door Chaki op 12-09-2025 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Chaki schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:11:
[...]

Mini-nep-monumentje
https://www.koddearchitec...ten/durgerdammerdijk.html

[Afbeelding]

Fundatekst: Durgerdam is zeer geschikt voor gezinnen, veel basisscholen, kinderopvang, ... Op 44 m2? Realy?
Dat zal het echte vakantiegevoel doen herleven.

Een stacaravan met 3 slaapkamers is ook zo rond de 40m2 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prisma16
  • Registratie: Augustus 2023
  • Niet online
Fanta schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:57:
Dit is precies wat je nodig hebt voor een villa in Naarden.

Een geldboom... :+

[Afbeelding]

Huis te koop: Bollelaan 6 1411 JW Naarden | Funda
En dan heb je nog maar een huis dat door een smakeloze AI architect is ontworpen en ingericht.....

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 22:12
Let op! Er kan (nog) een trein aankomen!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/216/972/755.jpg

Huis te koop: Aan de Laadhaven 2 6122 EX Buchten | Funda

Bijzonderheden:
– het pand kent een mooie-, rustige- en uiterst bijzondere ligging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vormulier
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
iRob schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:16:

[Afbeelding]

Bijzonderheden:
Oke op eerste gezicht spreekt dat elkaar tegen, maar gezien de locatie zal het een paar treinen zijn per dag op stapvoets snelheid.

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
vormulier schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:20:
[...]
Oke op eerste gezicht spreekt dat elkaar tegen, maar gezien de locatie zal het een paar treinen zijn per dag op stapvoets snelheid.
Hooguit een of twee per week, misschien niet eens denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:50

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaki
  • Niet online
Tralapo schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:48:
[...]

Hooguit een of twee per week, misschien niet eens denk ik.
Geen of alleen goederentreinen die meestal 's nachts rijden. Dan spelen de kinderen toch niet buiten
Goederenvervoer: De spoorlijn die door Born loopt, verbindt Sittard met de haven van Born aan het Julianakanaal en wordt gebruikt voor het transport van goederen.
Geen reizigersstation
Heb ook vlakbij een spoor met goederentreinen gewoond. Er is wel meer nodig om mij wakker te krijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudi01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:43

[Afbeelding]

Bijzonderheden:
Zo te zien nu 3 dagen per week.
https://railwiki.nl/index...20woensdag%20en%20vrijdag.

Verderop ligt de kolenoverslag. Ben benieuwd hoe het zit met stof e.d.

• Hans4545
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-09 16:28

[Afbeelding]

Bijzonderheden:
En ook handig, een open trap in de woonkamer, gaat de warmte in de winter periode lekker naar boven.

• Chaki
  • Niet online
Hans4545 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:35:
[...]

En ook handig, een open trap in de woonkamer, gaat de warmte in de winter periode lekker naar boven.
Daar plaats je gewoon een warmteterugwinningssysteem

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:58

Fiber

Beaches are for storming.

De rest van het interieur is ook 'zoals bij oma vroegah'... Jammer dat het al deels leeg en/of opgeruimd is... :7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-09 23:56
Louwke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:05:
Ook in Oss een huis van een 1 Miljoen plus te koop. Mooi veel groen zoals te zien op de foto's de lokatie je bent echt het middelpunt van de wijk! Oh wacht je staat in gebouwd tussen jaren 60/70 woningen en het gras oordeel zelf
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Huis te koop: Burgemeester Ploegmakerslaan 17-B 5345 VG Oss | Funda
De toegang naar dat electrische hek gaat via de gezamenlijke oprit van Burgemeester Ploegmakerslaan 17 en 19. Dan moet er wel sprake zijn van een recht van overpad. Er word niks over gezegd in de Funda advertentie.

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-09 23:56
'Bungalow' is wel erg optimistisch gesteld. Het is eerder een 'tiny house'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:06

timovd

Voorsprong door techniek

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:27
timovd schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:32:
[...]Een Pede koffiemolen. Mooi retro.
offtopic:
Correctie, het is er toch echt eentje van Douwe Egberts, ik heb er ook nog een aan de muur hangen

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

@Yaksa je denkt toch niet dat DE die zelf maakt of heeft gemaakt? Net als de Moccamaster met het DE label er op.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaki
  • Niet online
timovd schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:32:
[...]

Een Pede koffiemolen. Mooi retro.
Hopelijk ter overname

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 21:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aWyrPMKiNh9zgqDutCHJynrOayk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XKyUqBibr8zLl3yqSbQtiBHb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yC9PrtGOvc0RbrWtglUgRIjZlTg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LmwXuQUfxdg1yWWKyIu8qfvU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IXpiRJ1VsE9PzaQSGf3zzH5KR_g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QfTS72ZOGk9uYC0iKtXQldiW.jpg?f=fotoalbum_large

Huis te koop: Wilhelminastraat 11 4921 AH Made | Funda

Paar goedkope betonblokken op de kopt getikt denk ik. Wel stevige schutting zo. Daarnaast zeer puike fotografie door de verkoper.

[ Voor 5% gewijzigd door RevQ op 14-09-2025 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy Wachelder
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:07
Ik weet 100% zeker dat deze al eens gepost is in dit forum maar kan hem niet terugvinden... :?

[ Voor 43% gewijzigd door Andy Wachelder op 14-09-2025 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwet
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:03
Andy Wachelder schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:10:
Ik weet 100% zeker dat deze al eens gepost is in dit forum maar kan hem niet terugvinden... :?
Letterlijk 10 minuten eerder gepost, een bericht eerder? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

kwet schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:28:
Letterlijk 10 minuten eerder gepost, een bericht eerder? :?
Dat komt omdat de link van @RevQ niet goed geparsed wordt. Hij moet even checken wat de benodigde link hoort te zijn, of een bug melden in Stoute bugs.

Alhoewel @Andy Wachelder de foto's had kunnen zien er direct boven :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DasNieNix
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13:03
RevQ schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:01:
[Afbeelding]

Paar goedkope betonblokken op de kopt getikt denk ik. Wel stevige schutting zo. Daarnaast zeer puike fotografie door de verkoper.
Ik las dat er regelmatig auto's tuinen en huizen binnenrijden.
Hier alvast voorzorgs maatregelen genomen; voorkomen is beter dan repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 21:46
Andy Wachelder schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:10:
Had gezocht of deze al eerder gepost was maar kon niks vinden, kan liggen aan mijn zoekcapaciteiten overigens.
DasNieNix schreef op zondag 14 september 2025 @ 12:03:
[...]

Ik las dat er regelmatig auto's tuinen en huizen binnenrijden.
Hier alvast voorzorgs maatregelen genomen; voorkomen is beter dan repareren.
Wil je natuurlijk niet hebben als je lekker in je Plunchpool zit.

[ Voor 26% gewijzigd door RevQ op 14-09-2025 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Daar betaal je 10 of 20k voor en dan staat het in een volkstuintje in Utrecht. (met wachtlijst dat dan weer wel, en je mag er niet in wonen)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

@Andy Wachelder
blackadder91 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"
Deze bunker staat al een behoorlijke tijd te koop en dat snap ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keipi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 14:33
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Poh, wat is die keuken? Hebben zie hier nou twee gaspitten, een gas tepanyakiplaat en dan een 3000 euro kostende inductiewokkookplaat?

Ik zie niet waarom je zoveel zou uitgeven aan zo'n wokkookplaat als je voor de rest nog op gas kookt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ih3GLEQkZlkBt5EKpCVBT4BBzVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u6iWWQmvOOAUb0Ob6nCpop9c.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DonChaot
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:54
Een keer een vuurtorentje in plaats van een watertoren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6yJmT-h4o7DT0iGbBrnlnt-Yyg8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0QMUH6UHYYndXm4acqbWe8af.jpg?f=fotoalbum_large
Is dit nu een ogentest?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ROTDncCSl9_C8oX5jr255pKapMc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/19z9gcjDxzXibnKMXUDv1pdj.jpg?f=fotoalbum_large
Wat een uitzicht!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7YwNBIrURXuyuQfzX3HDUF03kbc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dObdJrw3asn0SWbt3VuUBFk3.jpg?f=fotoalbum_large
Sorry, niet bij Funda
Beetje werk is er nog wel aan maar als je b&b plannen hebt is dit je kans.

[ Voor 15% gewijzigd door DonChaot op 14-09-2025 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

DonChaot schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:57:
[Afbeelding]
Is dit nu een ogentest?
[Afbeelding]
Wat een uitzicht!
[Afbeelding]
Sorry, niet bij Funda
Nice, als ik het goed lees krijg je er nog een aantal bijgebouwen bij en kan/mag je die als b&b runnen. En je mag/kan/moet? artiesten toelaten (nou ja beter kunstenaars eigenlijk) in een studio te pas en te onpas?

Toch niet heel veel geld voor iets unieks. Maar het is wel super afgelegen. Doe dan maar het Paard van Marken ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:28

Wish

ingwell

DonChaot schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:57:
[Afbeelding]
Is dit nu een ogentest?
[Afbeelding]
Wat een uitzicht!
[Afbeelding]
Sorry, niet bij Funda
Best veel spullenboel voor dat geld inderdaad, wat een plek. Maar alles wat je moet upgraden moet wel volgens de regels:
The lighthouse complex comprises several buildings: the original lighthouse tower, two former keepers' cottages, a former engine room, and an artist's residence and studio. The entire site is designated as a Category B Listed Building, which means that any restoration or alteration work must follow the standards set by Historic Environment Scotland, using appropriate traditional materials and techniques.
En al dat renovatiemateriaal mag je dan over zee aanvoeren natuurlijk. Pfoe...

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toekie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48
Keipi schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:19:
[...]

Poh, wat is die keuken? Hebben zie hier nou twee gaspitten, een gas tepanyakiplaat en dan een 3000 euro kostende inductiewokkookplaat?

Ik zie niet waarom je zoveel zou uitgeven aan zo'n wokkookplaat als je voor de rest nog op gas kookt.

[Afbeelding]
Duur knikker putje. Wist niet eens dat die bestonden ik zal het mijn liefelijk wederhelft maar niet laten zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaki
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 21:30:
[...]

Bij dit soort woningen vraag ik me altijd af waarom het te koop komt. De bewoners hebben volgens mij veel energie gestopt in het huis naar eigen smaak maken. Waarom dan weer weggaan?
With just two of seven children left at home, the couple has decided to downsize from the house it took Nalbantu more than five years to design with themed rooms where every inch off floor to ceiling is tiled, muraled or stained glass

Ik zou mij erop verheugen om in een nieuw huis nog eens los te gaan! Na 5 jaar ben je klaar en dan? Sokken breien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:29
Chaki schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 13:18:
[...]

Geen of alleen goederentreinen die meestal 's nachts rijden. Dan spelen de kinderen toch niet buiten
Goederenvervoer: De spoorlijn die door Born loopt, verbindt Sittard met de haven van Born aan het Julianakanaal en wordt gebruikt voor het transport van goederen.
Geen reizigersstation
Heb ook vlakbij een spoor met goederentreinen gewoond. Er is wel meer nodig om mij wakker te krijgen
Dit is mijn uitzicht. Zit precies tussen twee grote steden in dus om de haveklap goederentreinen en intercity's volgas door het durp. Er lijkt ook geen snelheidsbeperking te zijn. Bij de goederentreinen trilt het hele huis. Dingen zijn ook een km lang dus duurt ff voordat ze erdoorheen zijn. Het went nooit maar je let er wel minder op. Ik ben overigens een lichte slaper. Je hoeft maar te niezen en ik zit rechtop in m'n bed. :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EWx3tEGtVVoc-vjPM0r3wlTbsYY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zgOFvy1as54l2ZjbS78DVuli.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaki
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 06:28:
[...]

Dit is mijn uitzicht. Zit precies tussen twee grote steden in dus om de haveklap goederentreinen en intercity's volgas door het durp. Er lijkt ook geen snelheidsbeperking te zijn. Bij de goederentreinen trilt het hele huis. Dingen zijn ook een km lang dus duurt ff voordat ze erdoorheen zijn. Het went nooit maar je let er wel minder op. Ik ben overigens een lichte slaper. Je hoeft maar te niezen en ik zit rechtop in m'n bed. :')

[Afbeelding]
offtopic:
Lichte slaper: daar moet je serieus rekening mee houden, ook al is het je droomhuis.
Ik ben opgegroeid langs een extreem drukke provinciale weg, toen er nog geen autosnelweg was. Veel vrachtverkeer: dag en nacht. Glas trilde in de ramen (jaren '60: geen dubbel glas). Op Belgische wegen: betonnen platen met asfalt ertussen: kadot, kadot, kadot, ... Maar als kind weet je niet beter
Later woonde ik wel iets verder van het spoor af en maar 2 of 3 treinen 's nachts. Aan de achterkant van het huis was het minder erg. Maar voor mijn toenmalige liefelijke echtgenoot die wakker werd van het zuchten van een mug was het zwaar! Op een nacht sliepen we aan de voorkant op een matras op de grond. Schoonouders kwamen logeren: ons bed afgestaan. Manlief heeft mij met matras en al naar de achterkamer getrokken. Was stomverbaasd toen ik 's ochtends wakker werd in een andere kamer 🤣🤣🤣

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
Een mooie verbouwde boerderij bij ons in de buurt in het mooiste natuurgebied van Nederland.
Wel ff 1,5 mio meebrengen maar dan heb je ruimte. Incl. 3,8 ha grond.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTBTrGA13qP7s8QvBNfEbh8RBCM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h7WjKzQcB2e8zKS0mQospHMG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RvaKWG28WNN_d9q4GoGT4b6WQCM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cLBbxogbkWkRRBcBoUxahpNP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I9Trhv4G09AVRNDfEkAzQZ68uxo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FDVlloys0xmWEjTm4YwEgXVD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJ2auwm02dJg99iLmOfGAWV0jvo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QRYRMPudKDuNDfGefgOlW2Fg.png?f=fotoalbum_large
https://www.funda.nl/deta...huis-voetpad-81/89385475/

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:58
Helaas de verkeerde Scherpenzeel, vandaar de lage prijs voor deze parel!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Friezin
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
The__Virus schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:52:
Helaas de verkeerde Scherpenzeel, vandaar de lage prijs voor deze parel!
Dit is, voor mij, de juiste Scherpenzeel hoor 😁.
Ook lekker dichtbij Paviljoen Driewegsluis

ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Daarnaast zeer puike fotografie door de verkoper.
Zal wel gedacht hebben: "Dit huis verkoopt zichzelf".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Zo, dat vind ik toch vrij goedkoop voor wat je krijgt ondanks dat het in scherpendeel friesland is.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:22
CvP_tweakers schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:50:
Een mooie verbouwde boerderij bij ons in de buurt in het mooiste natuurgebied van Nederland.
Wel ff 1,5 mio meebrengen maar dan heb je ruimte. Incl. 3,8 ha grond.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...huis-voetpad-81/89385475/
wel onhandig dat je huis en erf van de rest van je grond worden gescheiden door 'Voetpad'

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
No Hands schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:54:
[...]

wel onhandig dat je huis en erf van de rest van je grond worden gescheiden door 'Voetpad'
Je hebt nog steeds dik 8000 m2 rond je huis...

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Pagina: 1 ... 46 47 Laatste

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.