Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 48 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:52
marijn15 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 00:25:
[...]

Ook wel bijzonder dat de zijkant van het huis helemaal van hout is.

[Afbeelding]
Die had vast last van vochtdoorslag en kou aan de binnenkant, dat kun je zo oplossen.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• procaliber
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19:22
Chaki schreef op donderdag 18 september 2025 @ 23:23:
Mooie gevel van een klein huisje 64 m2
Smalste keuken die ik ooit gezien heb.
Een gast met een maatje meer, moet buitenom naar de plee

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding].

Huis te koop: Carthuyzerstraat 19 2613 PA Delft | Funda
De buurvrouw staat nog even in de tuin te snoeien

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-11 14:17
Gideon schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:38:
Deze keer niet het huis dat te koop staat, maar de buren aan de linkerkant.

[Afbeelding]

Het zal een kwestie van smaak zijn, maar dat dak.. en dan zulke donkere panelen erop.. :? 8)7

Huis te koop: Prins Bernhardstraat 3 4121 EV Everdingen | Funda
Ook duidelijk dat het geld naar een nieuw dak met zonnepanelen gegaan is. Het (groene) hout kan wel een likje verf gebruiken. :X

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

[Afbeelding]

Het zal een kwestie van smaak zijn, maar dat dak.. en dan zulke donkere panelen erop.. :? 8)7

Kan ook regelgeving zijn. In de welstandsnota hier staat dat je all-black zonnepanelen moet gebruiken indien ze zichtbaar zijn vanaf de openbare ruimte. En de pannen van de overige huizen (of iets wat er op lijkt) lijken me niet meer leverbaar. Ik zie dan ook liever goed contrast dan iets wat het net niet is, dus ook smaakgevoelig.

[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 19-09-2025 09:04 ]

• No Hands
Jolke schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:50:
[...]

Ook duidelijk dat het geld naar een nieuw dak met zonnepanelen gegaan is. Het (groene) hout kan wel een likje verf gebruiken. :X
Als je zonnepanelen wil en je weet dat je oude betonsneldekkers bijna door hun technische levensduur zijn dan leg je eerst nieuwe pannen en dan je nieuwe panelen erop. Dat is gewoon slim.

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

marijn15 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 00:25:
[...]

Ook wel bijzonder dat de zijkant van het huis helemaal van hout is.

[Afbeelding]
De woning aan de rechterkant lijkt een stuk recenter gebouwd te zijn. Kans is aanwezig dat het rijtje oude woningen voorheen voorliep en de huidige hoekwoning eerst een tussenwoning was. En ja, als de woning ernaast gesloopt is dan moet je van een tussenmuur ineens een buitengevel maken. Je ziet dit vaker in wijken waar een deel van de woningen gesloopt is en er nieuwe woningen gebouwd worden.

Van klussen krijg je grijze haren

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:43
fenrir schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:13:
[...]

De woning aan de rechterkant lijkt een stuk recenter gebouwd te zijn. Kans is aanwezig dat het rijtje oude woningen voorheen voorliep en de huidige hoekwoning eerst een tussenwoning was. En ja, als de woning ernaast gesloopt is dan moet je van een tussenmuur ineens een buitengevel maken. Je ziet dit vaker in wijken waar een deel van de woningen gesloopt is en er nieuwe woningen gebouwd worden.
Bagviewer zegt: Nummer 19 in 1899 gebouwd, nummer 21 1984. Goed gezien _/-\o_

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Jolke schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:50:
[...]

Logisch toch, panelen verdienen zichzelf terug, verf niet. :+

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

[Afbeelding]

Lijkt me eerder dat die hun dakpannen hebben laten verven; zie de loodslab van de schoorsteen.

• procaliber
Piet91 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:26:
[...]

Lijkt me eerder dat die hun dakpannen hebben laten verven; zie de loodslab van de schoorsteen.
Ik denk toch andere dakpannen, je kunt een duidelijke overgang zien met de buren.
Loodslab kan je ook in rood kopen.

• marcop23
  • Laatst online: 22:27

[Afbeelding]

Zo'n kleur dakpannen is toch heel standaard in Nederland? Alleen zijn de dakpannen nu nog wat feller omdat ze zo nieuw zijn.
Afbeeldingslocatie: https://di262mgurvkjm.cloudfront.net/b96f3208-2720-423e-94b9-9858d731f623/groningen-hollandluchtfoto-forum-3_xgaplus.jpg

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 17:03
Bij ons ligt er ook gewoon zwart op een rood dak. Het is zo lastig om rode zonnepanelen te leggen. Zo erg is dat toch niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1UzJ7f4TOr4uAEwzEZC_WbmOazA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pZBI4weA9YmzE4WOTixCpUTx.jpg?f=fotoalbum_large

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

• vormulier
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
SkiFan schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:19:
Bij ons ligt er ook gewoon zwart op een rood dak. Het is zo lastig om rode zonnepanelen te leggen. Zo erg is dat toch niet?

[Afbeelding]
Wat is er precies lastig aan ? Hier in de omgeving liggen ze gewoon als normale panelen op een dak:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9nBz_LRxpi3puLvFD35_CTzhIRo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wX2IZhmGd0MRxQKL7npPJazj.png?f=fotoalbum_large

• SkiFan
vormulier schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:58:
[...]

Wat is er precies lastig aan ? Hier in de omgeving liggen ze gewoon als normale panelen op een dak:
[Afbeelding]
Die had je vast niet voor 47 euro per module.

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
[...]

[Afbeelding]
Nooit eerder gezien! Wist ook niet beter dan dat je alleen zwarte of met z'n blauwige gloed er overheen had.

• vormulier
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
SkiFan schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:59:
[...]
Die had je vast niet voor 47 euro per module.
Geen idee ze zijn niet van mij, maar het "lastige" is dus de prijs.

• pagani
  • Niet online
vormulier schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:15:
[...]

Geen idee ze zijn niet van mij, maar het "lastige" is dus de prijs.
En de slechtere performance (tot 20% minder opbrengst per m2). Maar bij een prijs van >300euro/paneel maakt dat ook weinig uit natuurlijk. Denk niet dat ik onze 56 panelen er door ga vervangen :P

[ Voor 20% gewijzigd door pagani op 19-09-2025 14:19 ]

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Hot take: ik vind het net zo lelijk. En ja ik heb ook "gewoon" zonnepanelen. Rood is iets beter, maar het ziet er alsnog als een lelijk plakkaat uit op een mooi dak. Of ben ik de enige?

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:34
marcop23 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:01:
[...]

Zo'n kleur dakpannen is toch heel standaard in Nederland? Alleen zijn de dakpannen nu nog wat feller omdat ze zo nieuw zijn.
[Afbeelding]
Maar als je in een wijk woont waar rode dakpannen niet de standaard zijn, maar alle woningen "bruine" dakpannen hebben, is het wel bijzonder als je je standaard "bruine" dakpannen ineens vervangt door niet-passende rode dakpannen. En het wordt nog bijzonderder als je daar vervolgens weer zwarte zonnepanelen op legt.

• Chaki
  • Registratie: Februari 2025
  • Niet online

[Afbeelding]

Als je daar last van hebt: Kom van dat daaak af. Ik waarschuw niet meer 🤣

• SkiFan
MooDyBLueS schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:36:
[...]

Hot take: ik vind het net zo lelijk. En ja ik heb ook "gewoon" zonnepanelen. Rood is iets beter, maar het ziet er alsnog als een lelijk plakkaat uit op een mooi dak. Of ben ik de enige?
Neuh, mijn vrouw vond t ook niet mooi, maar geen stroomrekening maakt een hoop goed. Ons huis staat in Duitsland, daar krijg je nog 8 cent/kWh voor terugleveren. 12 Panelen nu op het dak, 10 op de garage en 8 aan de schutting en ik kom een heel eind. Wellicht op een later moment nog 7 op NNW op het dak.

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:42
Het is het waard om zelf even door de foto's te gaan (en zoek alle letters). Met bijna 550m2 woonoppervlak genoeg te zien:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/209/319/239.jpg?options=width=1440
Huis te koop: Turfstrooisel 6 5766 PD Griendtsveen | Funda

Wat leuke details:
Star Wars en meer
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/209/319/215.jpg?options=width=1440

Zal wel een hele dure design stoel + poef zijn
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/209/319/268.jpg?options=width=1440

[ Voor 13% gewijzigd door henri86 op 19-09-2025 17:17 ]

• henri86
Pfff, €2500 voor een "afgedankte stoel" met daarop een "opgevouwen afgedankt oud matras" 8)7
Wel een coating aan de buitenkant voor de hygiene, maar wat er aan de binnenkant van dat matras ligt te broeien....

Maar over origineel zitmeubilair gesproken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/207/974/899.jpg?options=width=1440
Huis te koop: Krokuslaan 41 5595 ER Leende | Funda

[ Voor 39% gewijzigd door henri86 op 19-09-2025 18:49 ]

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 16:35
Ik zie geregeld huizen waar een kookeiland een totaal onlogische keuze is. Maar dit slaat werkelijk alles 8)7

Het leek me eerst gezichtsbedrog maar ook op de plattegrond zie je dat hier net zo'n 50 cm tussen zit. Misschien kan de oven net open?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HqsTo4SiMosyAHnOU0HTKhgFck=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uaJw3FbAX6RHE5qcfJVLDd8H.webp?f=fotoalbum_large
Totaal onlogische indeling van de keuken verder. Ook voor de rest een opvallend lelijk huis met bijzonder weinig uitstraling...
Huis te koop: P W Janssenweg 60 8411 XV Jubbega | Funda

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:35

Arno

PF5A

chielmi schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:14:
Ik zie geregeld huizen waar een kookeiland een totaal onlogische keuze is. Maar dit slaat werkelijk alles 8)7

Het leek me eerst gezichtsbedrog maar ook op de plattegrond zie je dat hier net zo'n 50 cm tussen zit. Misschien kan de oven net open?
[Afbeelding]
Totaal onlogische indeling van de keuken verder. Ook voor de rest een opvallend lelijk huis met bijzonder weinig uitstraling...
Op zich grappig huis, maar wel ernstig weinig privacy.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:40

[Afbeelding]
Op basis van alleen dit plaatje dacht ik dat ze allebei tegen de muur stonden en de keuken dus verder vol was, maar het is wel een eiland! :D

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Nee hoor, ben blij dat wij een plat dak hebben en ze dus nagenoeg niet zien :)

• henri86

[Afbeelding]
Dat is een keuken waarin je je niet dik zal eten; valt vanzelf weer af totdat je weer in staat bent om een volgende maaltijd te bereiden :+

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:24
Arno schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:25:
[...]

Op zich grappig huis, maar wel ernstig weinig privacy.
Dat is in Drogeham anders. :9~

Huis te koop: Skieppedrifte 5 9289 KX Drogeham | Funda
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/112/485.jpg?options=width=1440

• Prisma16
  • Registratie: Augustus 2023
  • Niet online

[Afbeelding]
Vreemd dat de makelaar niet iets opneemt als "alleen geschikt voor bewoners met BMI<30".
Is dit nu geen verborgen gebrek?

• VeertienKaVier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 02-11 16:41

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

henri86 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:11:
Het is het waard om zelf even door de foto's te gaan (en zoek alle letters). Met bijna 550m2 woonoppervlak genoeg te zien:
[Afbeelding]
Wat een geweldig huis, en ook nog een leuk dorp (natuurlijk bekend van de Einzelgängeroptocht)

• Friezin
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
HelloIamAldo schreef op woensdag 17 september 2025 @ 22:40:
[...]

Holy macaroni! Nou da's wel van 'op het zand' zeg! Maar al die stukjes behang lijkt net alsof ze gratis samples hebben gespaard bij alle behangwinkels van de regio.
De behangboeken, met de collectie van vorig jaar, die mag je meestal zo halen bij een verkoper.
En dat zijn vaak veel boeken (en stijlen)

ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-10 20:17

[Afbeelding]
Doorgeflipt.

• S.J.Onnie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-11 15:49
Sowieso! Niet allen de kookeiland/kooksluis-oplossing maar alles straalt een copy-paste van een verskrikkelijk woontijdschrift. Alleen de vloer (marmer?) en de groene badkamer zijn nog enigszins origineel.

En die aanbouw! Waarschijnlijk bestaat de welstandscomissie van Jubbega uit de familie van Stevie Wonder :X

• Rubbergrover1

[Afbeelding]
Misschien een goedkope showroomkeuken die ze niet op een andere manier konden inbouwen?
Lijkt sowieso een Help mijn man is klusser-verhaal, aan de streetview te zien is die keuken 3 jaar geleden het huis in gekomen, maar het huis ziet er niet uit alsof er de laatste jaren werkelijk in geleefd is.

• martijn v o
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:36

martijn v o

Certified by Enphase.

nee deze is inderdaad wel verschrikkelijk. Gedrocht van de week. Zou je geld bij moeten krijgen.

PV Output 12*suntech 325wp met Enphase IQ7+ op zuid-oost 116 en 45 graad. WP Panasonic J serie 5kw. Gasloos sinds juni 2021. ID-4

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
henri86 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:11:
[Afbeelding]

Wat leuke details:
Star Wars en meer
[Afbeelding]

Zal wel een hele dure design stoel + poef zijn
[Afbeelding]
Wat een geweldig ding! Ligt het aan mij, of voelt €675.000 hier echt "goedkoop" voor wat je allemaal krijgt?

• keeperson
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-11 09:14
Tralapo schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:33:
[...]

Wat een geweldig ding! Ligt het aan mij, of voelt €675.000 hier echt "goedkoop" voor wat je allemaal krijgt?
Het verbaasde mij ook wel enigszins, omdat Deurne een van de duurdere gemeentes is in zuid-oost Brabant. Zou me niks verbazen als het tegen de 800k of hoger verkocht wordt. Vergeet niet dat Griendtsveen in voormalig turfwinningsgebied staat en de onderhoudskosten ook wel niet mals zullen zijn.

Overigens, als je in de dikke Van Dale ' niks' opzoekt, dan krijg je een foto van Griendtsveen te zien. Je krijgt wel iedere zomer een horde motorrijders gratis cadeau. :+

[ Voor 35% gewijzigd door keeperson op 20-09-2025 16:46 ]

• No Hands
Prisma16 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:17:
[...]

Vreemd dat de makelaar niet iets opneemt als "alleen geschikt voor bewoners met BMI<30".
Is dit nu geen verborgen gebrek?
Je kan het zien, wat is er verborgen aan?

• Rudi01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19:47
Tralapo schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:33:
[...]

Voor de grootte lijkt het redelijk goedkoop. Twee aandachtpunten:
- je grenst direct aan spoor Eindhoven <> Venlo, wordt ook veel gebruikt voor goederenvervoer
- er is geen energielabel. Verwacht dat je stevig mag stoken.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

[Afbeelding]
Door wat voor een 'keukenboer' is die hele opzet daar zo even snel in elkaar gespijkerd? :'(

Qua materiaal en afwerking lijkt de goedkoopste keuken van de 'groep uit Waalwijk' misschien nog wel een betere keuze te zijn.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Anakha
  • Laatst online: 22:42
keeperson schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:43:
[...]

Het verbaasde mij ook wel enigszins, omdat Deurne een van de duurdere gemeentes is in zuid-oost Brabant. Zou me niks verbazen als het tegen de 800k of hoger verkocht wordt. Vergeet niet dat Griendtsveen in voormalig turfwinningsgebied staat en de onderhoudskosten ook wel niet mals zullen zijn.

Overigens, als je in de dikke Van Dale ' niks' opzoekt, dan krijg je een foto van Griendtsveen te zien. Je krijgt wel iedere zomer een horde motorrijders gratis cadeau. :+
Griendtsveen is Limburg en hoort niet bij Deurne maar bij Horst. En aan die spoorlijn tril je op de veengrond daar 's nachts je bed uit met elke zware goederentrein die van Rotterdam naar het Roergebied dendert (en dat zijn er veel op die route).

• HenkAB14
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-11 15:01
VeertienKaVier schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 10:34:
[...]

Wat een geweldig huis, en ook nog een leuk dorp (natuurlijk bekend van de Einzelgängeroptocht)
De einzelgängeroptocht was natuurlijk eenmalig. Het WK Bokkenollen is daar een jaarlijks evenement. ;)

Mooie omgeving wel en voor die prijs, maar de ligging van de woning is niet echt mijn smaak.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-11 13:33

Fiber

Beaches are for storming.

En een 'marimba' in huis. Zie je ook niet dagelijks langskomen... _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Fiber op 20-09-2025 21:14 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• No Hands
Rudi01 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 19:19:
[...]

Voor de grootte lijkt het redelijk goedkoop. Twee aandachtpunten:
- je grenst direct aan spoor Eindhoven <> Venlo, wordt ook veel gebruikt voor goederenvervoer
- er is geen energielabel. Verwacht dat je stevig mag stoken.
het is een monument, daar is nog geen label plicht voor. dak is geïsoleerd en er is dubbel glas. Lijkt me prima begin :)

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

HenkAB14 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 21:08:
[...]

De einzelgängeroptocht was natuurlijk eenmalig. Het WK Bokkenollen is daar een jaarlijks evenement. ;)
Inschrijven kan nog tot 1 oktober!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-10 20:17
Fiber schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 21:13:
[...]

En een 'marimba' in huis. Zie je ook niet dagelijks langskomen... _/-\o_
Scherp gezien! 👍🏼

Ik maak me wel zorgen om de akoestiek met die plavuizenvloer en betonnen wanden en plafonds.

[ Voor 19% gewijzigd door Bitzer op 21-09-2025 14:12 ]

• Andy Wachelder
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:57
Bitzer schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:08:
[...]

Scherp gezien! 👍🏼

Ik maak me wel zorgen om de akoestiek met die plavuizenvloer en betonnen wanden en plafonds.
Met die akoestiek valt het denk ik wel mee: ik zie voornamelijk linoleumvloeren en verder niets wat een wandkleed, schilderij en vloerkleden niet kunnen oplossen. En linoleum reflecteert minder dan plavuizen of beton vzv ik weet...

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
Altijd al in een studentenhuis willen wonen en bovenop je hypotheek(160k) nog 1500eur aan servicekosten aftikken?

In groningen kan het!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/213/404/345.jpg?options=width=2160

Appartement te koop: Zuiderkuipen 17 9711 HR Groningen | Funda

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:24
torretje2012 schreef op zondag 21 september 2025 @ 20:50:
Altijd al in een studentenhuis willen wonen en bovenop je hypotheek(160k) nog 1500eur aan servicekosten aftikken?

In groningen kan het!

[Afbeelding]

Wow!

En ze zetten dit erbij;
De studio is net als het gehele gebouw in 2008 compleet gerenoveerd.
Alsof dat iets goeds is, fucking 17 jaar geleden! En zo ziet het er uit ook.. Pff.. Bizar, maar verkocht onder voorbehoud 8)7

• Grove den
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02-11 09:10

In groningen kan het!

[Afbeelding]

Dat balkon _O-

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

In groningen kan het!

[Afbeelding]

Leuk balkon ook!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/213/404/361.jpg?options=width=1440
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/213/404/364.jpg?options=width=1440

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• Daniel36
  • Laatst online: 23:12

Daniel36

vernieuwde formule

In makelaarstaal: openslaande balkondeuren met weids uitzicht op een...euh...blinde muur!
:+

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Daniel36 schreef op zondag 21 september 2025 @ 21:02:
[...]

In makelaarstaal: openslaande balkondeuren met weids uitzicht op een...euh...blinde muur!
:+
"Openslaande balkondeuren die toegang bieden tot balkon wat u optimale privacy garandeert."

[ Voor 9% gewijzigd door evilution op 21-09-2025 21:06 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• No Hands
iketot schreef op zondag 21 september 2025 @ 20:54:
[...]

Wow!

En ze zetten dit erbij;

[...]

Alsof dat iets goeds is, fucking 17 jaar geleden! En zo ziet het er uit ook.. Pff.. Bizar, maar verkocht onder voorbehoud 8)7
Dat is dan al wel 17 jaar geleden maar het pand is van voor 1906. Dus dan weet je iig dat het 17 jaar geleden enigszins bij de tij dis gebracht.

• Fiber

Fiber

No Hands schreef op zondag 21 september 2025 @ 21:14:
[...]

Dat is dan al wel 17 jaar geleden maar het pand is van voor 1906. Dus dan weet je iig dat het 17 jaar geleden enigszins bij de tijd is gebracht.
Je bedoelt vernaggeld is... O-)

Dan liever echt oud zodat je zelf kan bepalen wat en hoe er iets aan gedaan wordt... :7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Fiber

Fiber

In groningen kan het!

[Afbeelding]

@torretje2012 Waar haal jij die 1500 Euro service kosten vandaan? Ik kom niet verder dan een kleine 240 Euro waar als ik het goed lees en/of begrijp energie en water ook bij in zitten. Best wel schappelijk dus volgens mij... :7

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

In groningen kan het!

[Afbeelding]

Mooi uitzicht ook vanaf het 'balkon'
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HV_vzKSz9fE5pHtlkVymXyLZC3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y1qoRJg4AYot0mBYQ16gsYYm.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: zo staan er geen nieuwe posts, zo staan er 5 over hetzelfde onderwerp :+

[ Voor 4% gewijzigd door FooLsKi op 21-09-2025 21:36 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:34

In groningen kan het!

[Afbeelding]

Denk een typo? Zou wel 46 plus 95 zijn. Want 1500,- service kosten kun je mooi mee naar de rechter met leg maar eens uit waar het op gebaseerd is..

• torretje2012
  • Laatst online: 22:33
Fiber schreef op zondag 21 september 2025 @ 21:29:
[...]

@torretje2012 Waar haal jij die 1500 Euro service kosten vandaan? Ik kom niet verder dan een kleine 240 Euro waar als ik het goed lees en/of begrijp energie en water ook bij in zitten. Best wel schappelijk dus volgens mij... :7
Service- of woonkosten:
Ieder lid heeft zijn eigen woongedeelte/studio met gedeeld toilet (Ieder lid heeft een vast aandeel (20% ) in de kosten (nuts en heffingen). Daarnaast zijn er variabele kosten afhankelijk van het aandeel van de betreffende studio in de woonvereniging.
-Servicekosten vast bedragen ca. €1 41,62,- p.m. (belastingen, heffingen, verzekeringen, onderhoud etc.)
-Servicekosten variabel bedragen ca. € 94,57 p.m. ((energie en water) zijn 18,01%.)

1416,20 vast + 94,57 variable
flaskk schreef op zondag 21 september 2025 @ 22:15:
[...]

Denk een typo? Zou wel 46 plus 95 zijn. Want 1500,- service kosten kun je mooi mee naar de rechter met leg maar eens uit waar het op gebaseerd is..
Gezien de staat van het pand, zal de VVE achtige constuctie wel een dikke verhoging er op hebben zitten om de boel weer naar 2025 toe te brengen.

[ Voor 19% gewijzigd door torretje2012 op 21-09-2025 23:51 ]

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:15

In groningen kan het!

[Afbeelding]

Er staat op plattegrond slaapkamer, maar mag het wel zo genoemd worden, er is namelijk geen raam aanwezig?

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:07
torretje2012 schreef op zondag 21 september 2025 @ 23:47:
[...]

Service- of woonkosten:
Ieder lid heeft zijn eigen woongedeelte/studio met gedeeld toilet (Ieder lid heeft een vast aandeel (20% ) in de kosten (nuts en heffingen). Daarnaast zijn er variabele kosten afhankelijk van het aandeel van de betreffende studio in de woonvereniging.
-Servicekosten vast bedragen ca. €1 41,62,- p.m. (belastingen, heffingen, verzekeringen, onderhoud etc.)
-Servicekosten variabel bedragen ca. € 94,57 p.m. ((energie en water) zijn 18,01%.)

1416,20 vast + 94,57 variable

[...]
Maar daar maak je zelf toch een typo?

Ik lees toch echt 141,62 + 94,57. Jij maakt er zelf 1416,20 van.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• procaliber

In groningen kan het!

[Afbeelding]

Zal wel een typefout zijn met 2 komma's:

• mijgmae
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:14
Er staat "€1 41,62,- p.m.", dat is geen 1500 :)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:26

In groningen kan het!

[Afbeelding]

De spatie in het getal van de advertentie zit op een gekke plek. Totaal is zo'n 250eu p.m. naast je hypotheeklast. Die zal al gauw nog zo'n 700eu zijn. Stevig maar het is wel een slimme constructie.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-11 18:56
op foto's 17, 18 en 21 zie je hele moderne lampen boven de eettafel hangen, maar.. probeer die maar eens schoon te maken 8)7

verder wel een prachtig zelfgemaakt paradijs, alleen de ligging he.. kan je nagaan als dit in het midden van het land had gelegen.
dan was de prijs waarschijnlijk X2 of X3 geweest :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Khaelos schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:11:
[...]

op foto's 17, 18 en 21 zie je hele moderne lampen boven de eettafel hangen, maar.. probeer die maar eens schoon te maken 8)7

verder wel een prachtig zelfgemaakt paradijs, alleen de ligging he.. kan je nagaan als dit in het midden van het land had gelegen.
Daar heb je interieur verzorgers voor, dat ga je niet zelf doen :+

• chim0
Khaelos schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:11:
[...]

Klopt, doelgroep/koper zal op één hand te tellen zijn.

Voor hetzelfde geld in Damsko. 8)
Huis te koop: Hogeweg 70 1098 CG Amsterdam | Funda

[ Voor 20% gewijzigd door chim0 op 22-09-2025 18:31 ]

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:10
2,2 miljoen en dan gewoon dezelfde tuinstoeltjes van nog geen 40 euro als die ik heb. Ik voel me miljonair

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/112/510.jpg?options=width=2160

• chim0
Kalentum schreef op maandag 22 september 2025 @ 19:07:
[...]

2,2 miljoen en dan gewoon dezelfde tuinstoeltjes van nog geen 40 euro als die ik heb. Ik voel me miljonair

[Afbeelding]
Oh ja hoor, maar dat is niks nieuws. Ik zie ook gewoon kakkers met Ralph Lauren en een Porsche Cayenne bij de ALDI of Action.

• henri86
chim0 schreef op maandag 22 september 2025 @ 19:22:
[...]

Oh ja hoor, maar dat is niks nieuws. Ik zie ook gewoon kakkers met Ralph Lauren en een Porsche Cayenne bij de ALDI of Action.
Offtopic: https://www.youtube.com/watch?v=M_abcyN8KZc

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:15

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:45
Appartement te koop: Huizingalaan 175 3572 LL Utrecht | Funda

Een makelaar
Met poëtische
Ambities
...
Tsja

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 14:12

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Dat pand is ook al eens als geheel langs gekomen! Bijzonder :P
Tsurany in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1"

http://web.archive.org/we...huizingalaan-187-189-191/

Of er lijkt iets tegenaan gebouwd te zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door SideSwipe op 23-09-2025 14:50 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• pagani
  • Niet online
Prachtig huisje hier in de buurt:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/215/017/217.jpg?options=width=2160

Huis te koop: Gooyerdijk 18 3956 MB Leersum | Funda
Wel weer net buiten budget :P En van alleen al de onderhoudskosten voor het park/de tuin zou ik failliet gaan :P

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/215/017/180.jpg?options=width=2160

[ Voor 28% gewijzigd door pagani op 23-09-2025 14:54 ]

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 14:12

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik weet teveel van dit topic?

Volgensmij is dit het huis van ene DJ Afrojack geweest.. :P

Blijkbaar in prijs verlaagd met de vorige keer: supersoco80 in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2024"

En http://web.archive.org/we...s-gooyerdijk-18/43701111/

Van € 3.500.000 k.k. naar € 2.875.000 k.k. is een beste prijsdaling

[ Voor 73% gewijzigd door SideSwipe op 23-09-2025 15:00 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:25
pagani schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:52:
[Afbeelding]

Wel weer net buiten budget :P En van alleen al de onderhoudskosten voor het park/de tuin zou ik failliet gaan :P

[Afbeelding]
Bijzonder!

Zeker ook zo'n douche. Moet je geen directe buren hebben...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/215/017/222.jpg?options=width=1440

• Schway
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is nog wel te doen, de verzekering met het rietdak daarentegen... :+

• No Hands
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jammer dat de binnenkant totaal niet past bij de buitenkant. Binnen is best mooi, buiten lijkt een slachtoffer te zijn van de manie om huizen wit te stucen.

• pagani
  • Niet online
No Hands schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:21:
[...]

Jammer dat de binnenkant totaal niet past bij de buitenkant. Binnen is best mooi, buiten lijkt een slachtoffer te zijn van de manie om huizen wit te stucen.
Ik kom er nu achter dat dit het huis van Afrojack was: https://www.pureluxe.nl/2...jack-winst-villa-leersum/

(zoals hierboven ook reeds benoemd)

Wel gek die prijsdaling...

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 23-09-2025 16:05 ]

• No Hands
KNed schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:57:
[...]

Bijzonder!

Zeker ook zo'n douche. Moet je geen directe buren hebben...

[Afbeelding]
Die zijn er ook niet dat kun je op de foto's zien en al waren ze er wel, je gaat ervan uit dat ze het interessant vinden om naar douchende mensen te kijken? Iedereen heeft een blote kont he

• S.J.Onnie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-11 15:49
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vind het huis verder oninteressant maar die trap .... :9~ Jongens, wat is die mooi!!! _/-\o_

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Die woning was vorige keer veel groter inclusief bedrijfsruimtes. Het lijkt te zijn opgesplitst in veel meer woningen. Dat zwarte gedeelte was als ik met niet vergis allemaal bedrijfsruimte, nu dus (oa) deze woning.
Hier staat in ieder geval nog een gedeelte: Appartement te koop: Huizingalaan 191 3572 LL Utrecht | Funda

• Matthijsdm
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18:44

• HelloIamAldo
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:40
No Hands schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:13:
[...]

Die zijn er ook niet dat kun je op de foto's zien en al waren ze er wel, je gaat ervan uit dat ze het interessant vinden om naar douchende mensen te kijken? Iedereen heeft een blote kont he
Off topic: Er zijn aardig wat mensen die graag naar een blote kont kijken. Er zijn ook specialistische websites voor om daar beeldmateriaal van te bekijken.

• StarrFire
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-10 09:37
Iemand die graag met "oud hout" klust blijkbaar.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/673/224.jpg?options=width=1440
Boekenkast van steigerhout met ingebouwde bank
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/673/235.jpg?options=width=1440
Keukenwerkblad/kastje en hoge kast
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/673/246.jpg?options=width=1440
Zelfgebouwd bed

• metteko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-10 13:53
De sofa kreeg in elk geval een bijpassende poot

• Schway
  • Niet online
StarrFire schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:05:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zelfgebouwd bed
ha, dat had zo maar ik kunnen zijn in een vorig leven. net de skills om net dit te bouwen, maar nog niet de vaardigheden om het mooi mooi te doen

• Rubbergrover1
No Hands schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:13:
[...]

Hangt er ook vanaf wat je in de douche doet natuurlijk...

Maar los van wat ik zelf in de douche doe, zou ik het niet prettig vinden als ik daarbij door de buren bekeken zou kunnen worden.

• marapuru
  • Laatst online: 22:24

marapuru

db.

StarrFire schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:05:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zelfgebouwd bed
Wat een verademing. Iemand met een eigen stijl.
Bureaustoel op zolder naast trapgat is wel wat heftig voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door marapuru op 24-09-2025 22:10 ]

• VeertienKaVier

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Ha, zo'n bed zoek ik nog. Ze willen vast niet in plaats van het huis alleen de klusaanwijzingen verkopen. En een prima boekenkast. Huizen zonder boeken voelen voor mij persoonlijk altijd er 'onaf'.

• Chaki
  • Registratie: Februari 2025
  • Niet online
VeertienKaVier schreef op donderdag 25 september 2025 @ 06:37:
[...]

Ha, zo'n bed zoek ik nog. Ze willen vast niet in plaats van het huis alleen de klusaanwijzingen verkopen. En een prima boekenkast. Huizen zonder boeken voelen voor mij persoonlijk altijd er 'onaf'.
Wie weet, ter overname?
offtopic:
Ik ben meer van: ze staan hier maar te verstoffen, terwijl ik boeken nooit 2 keer lees. Dus gaan ze naar de kringloop: heeft een ander er nog plezier van

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:21
Iemand met een aardige collectie.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/216/862/112.jpg?options=width=1080
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/216/862/115.jpg?options=width=1080

Mario(kart) fan :)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/216/862/091.jpg?options=width=1080

Mini kookeilandje? Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/216/862/085.jpg?options=width=1080

Huis te koop: Kerckwervelaan 53 2343 LG Oegstgeest | Funda

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-11 14:06
Ik fietste gisteren langs een mooie tijdcapsule:
https://www.funda.nl/deta...en/huis-baan-50/89522407/

Voor liefhebbers van schrootjes, bruine radiatoren, binnendeuren met ribbelglas, harig behang en een wastafel in elke slaapkamer:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/060/577.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/060/581.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/060/606.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/060/612.jpg

• obeculen
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 22:20
Die slaapkamer op zolder :9~ |:(
""Royale vierde slaapkamer met dakraam en knieschotten voor extra bergruimte. Hier vindt u ook de cv-installatie""

• Meloenen
  • Laatst online: 31-10 14:57
obeculen schreef op donderdag 25 september 2025 @ 10:39:
[...]

Die slaapkamer op zolder :9~ |:(
""Royale vierde slaapkamer met dakraam en knieschotten voor extra bergruimte. Hier vindt u ook de cv-installatie""
Lekker slapen pal naast de cv-installatie.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/673/270.jpg?options=width=1440

[ Voor 12% gewijzigd door Meloenen op 25-09-2025 11:10 ]

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-11 18:12
Meloenen schreef op donderdag 25 september 2025 @ 11:01:
[...]

Lekker slapen pal naast de cv-installatie.
Heb ik jarenlang gedaan (jaren 70-90)

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Ik weet niet hoe vertekend het beeld is, maar ik vind zo'n smal kookeilandje er best leuk uitzien.. Beetje een barretje waar je toch net wat meer plek hebt om dingen op te zetten maar niet meteen heel je keuken gevuld
Pagina: 1 ... 48 ... 55 Laatste

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.