Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 48 49 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 15:41
Oon schreef op donderdag 25 september 2025 @ 11:09:
[...]

Ik weet niet hoe vertekend het beeld is, maar ik vind zo'n smal kookeilandje er best leuk uitzien.. Beetje een barretje waar je toch net wat meer plek hebt om dingen op te zetten maar niet meteen heel je keuken gevuld
Heb letterlijk de witte variant van dit meubel staan, ooit als 2ehandsje. Staat ook op wieltjes dus verplaatst makkelijk, je moet alleen wel niet op de uitgeklapte plank gaan hangen want het is nogal een lichte constructie dus t lazert wel om als je niet oplet :P

• Woody130
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 25-09 15:28
Stalensnuitje schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:08:
Ik fietste gisteren langs een mooie tijdcapsule:
https://www.funda.nl/deta...en/huis-baan-50/89522407/

Voor liefhebbers van schrootjes, bruine radiatoren, binnendeuren met ribbelglas, harig behang en een wastafel in elke slaapkamer:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Van de makelaar
"Enkele unieke eigenschappen:
....
Ruime oprit voor 4 auto's;
......"
Dit huis heeft helemaal geen oprit. Bij de buren kun je 4 auto's kwijt 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NkC4tToLOy_7xZ-k1oIhG2E9w3k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4I2kGdBhR1zsT3eBKZ3uVLJ4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sjeepee
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:22
Woody130 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 12:37:
[...]

Van de makelaar
....
......"
[Afbeelding]
Aan de andere kant van het huis wel :? :)

(edit: foto 5 :))

Love Hardware!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:53
Woody130 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 12:37:
[...]

Van de makelaar
....
......"
[Afbeelding]
Waarom gelijk de makelaar voor leugenaar uitmaken? Even verder kijken dan je neus lang is, zie foto 5.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-09 13:10

Sharky

Skamn Dippy!

Meloenen schreef op donderdag 25 september 2025 @ 11:01:
[...]

Lekker slapen pal naast de cv-installatie.

[Afbeelding]
Mag van het bouwbesluit allang niet meer.

This too shall pass

• Chaki
  • Registratie: Februari 2025
  • Niet online
Mijn zoon heeft zoiets tussen de woonkamer en keuken als roomdivider. Hier is het keukendivider, weet niet of dat zo handig is

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:33
Hier ook iemand.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/358/647.jpg?options=width=1440https://cloud.funda.nl/valentina_media/217/358/647.jpg?options=width=1440
Huis te koop: Pauluslaan 51 2204 CA Noordwijk (ZH) | Funda

Ik dacht altijd dat mensen in deze prijsklasse van de dure/chique flessen alcohol waren..

Voor de yuppies even wat context: Heineken Walk In Fridge commercial
(Overigens is het meest bedroevende de realisatie dat die reclame al 16 jaar oud is :'( )

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:34
Chaki schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:19:
[...]

Mijn zoon heeft zoiets tussen de woonkamer en keuken als roomdivider. Hier is het keukendivider, weet niet of dat zo handig is
De zolder van dit huis is wel interessant. Die is compleet gevuld met Nintendo.

Engineering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:36
henri86 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:27:
[...]

Hier ook iemand.

[Afbeelding]

Ik dacht altijd dat mensen in deze prijsklasse van de dure/chique flessen alcohol waren..

(Overigens is het meest bedroevende de realisatie dat die reclame al 16 jaar oud is :'( )
Ik kan deze humor bij het stagen van de woning wel waarderen. Als ze geluk hebben komt het nog in de media terecht ook > enorme berg gratis reclame.

All-electric.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 15:27
Als er nou één topic is waarin regelmatig wordt aangetoond dat smaak niet te koop is, dan is het dit topic wel... ;)

Punctuality is the politeness of kings

• Woody130
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 25-09 15:28
Sjeepee schreef op donderdag 25 september 2025 @ 12:45:
[...]

Aan de andere kant van het huis wel :? :)

(edit: foto 5 :))
Sorry. Niet goed gekeken. Ik ging ten onrechte vanuit dat het een 2 onder 1 kap was :Z

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
[...]

Hier ook iemand.

[Afbeelding]

Ik snap wel dat het allemaal volle flesjes zijn. De flesjes die ze wél drinken zullen wel van een ander merk zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
[...]

Hier ook iemand.

[Afbeelding]

ik vind het eigenlijk bedroevend treurig en emotieloos ingericht die walkin fridge is dan wel grappig gedaan

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Refrag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09 16:49
-Jaap-io schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:58:
ik vind het eigenlijk bedroevend treurig en emotieloos ingericht die walkin fridge is dan wel grappig gedaan
Inderdaad. Hoe langer je er naar kijkt hoe ziellozer het wordt. Alsof bewoners nergens zelf een beslissing hebben genomen en een aannemer maar de eerste bladzijde van een brochure heeft besteld en gekopieerd heeft.

-edit- Ah, het is gloednieuw dus misschien helemaal niet bewoond geweest. Veel geld voor de meest simpele, voor de hand liggende keuzes die gemaakt zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Refrag op 25-09-2025 16:49 ]

You take the blue pill – the story ends and you believe whatever you want to. You take the orange pill – you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Huis uit 1910

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:21
Refrag schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:46:
[...]

Inderdaad. Hoe langer je er naar kijkt hoe ziellozer het wordt. Alsof bewoners nergens zelf een beslissing hebben genomen en een aannemer maar de eerste bladzijde van een brochure heeft besteld en gekopieerd heeft.

-edit- Ah, het is gloednieuw dus misschien helemaal niet bewoond geweest. Veel geld voor de meest simpele, voor de hand liggende keuzes die gemaakt zijn.
Helaas niet v.o.n. maar k.k.

Scheelt een aardige som :D

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Refrag schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:46:[...]
-edit- Ah, het is gloednieuw dus misschien helemaal niet bewoond geweest.
Lees de omschrijving van de makelaar: 8)
HIGHLIGHTS
+ Gloednieuw (2025) en nog nooit bewoond geweest

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:28
[...]

Hier ook iemand.

[Afbeelding]

Ik mis bij die kennelijke walk-in fridge de context. Hoe, wat, waar. Een foto die ook uit de commercial kan komen is niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:47
Klopt, zag het ook op Facebook voorbijkomen. Benieuwd hoe snel zoiets verkocht wordt.
Pagina: 1 ... 48 49 Laatste

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.