Je bent naar mijn mening een beetje naar argumenten aan het zoeken. Als je goed kijkt op de foto's dan komt dat appartementencomplex niet eens boven de woning die grenst aan de achtertuin uit. Het is ook maar een gebouw van 4 verdiepingen hoog. In Utrecht hebben de meeste rijtjeswoningen geen (echte) voortuin en geen eigen parkeerplaats.Paprika schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:38:
[...]
Misschien had ik het beter als volgt kunnen stellen: voor dit type woning heb je genoeg anderen in de regio met dezelfde afstanden en met minder nadelen. Zo heb je geen eigen parkeerplaats, geen (echte) voortuin en je ziet inderdaad dat complex wat ik benoemde vanuit je achtertuin en bovenverdieping nu ik de foto's wat beter bekijk.
Eens dat als je daar richting hoekwoning of misschien zelfs een tweekapper of vrijstaande woning aan het water hebt en waarschijnlijk een eigen oprit en/of garage, dat je dan ook in een ander huis zit. Die ga je niet even 123 vinden in de buurt. Ik zou me in dat geval ook iets minder zorgen maken over de desbetreffende Funda advertentie.
Er is buiten de vrij hoge prijs (nog steeds, de huidige markt is een markt van overbieden, daar biedt deze woning weinig ruimte voor) weinig mis met deze woning. Energielabel A, tuintje, rustige buurt, netjes van binnen en buiten, alles relatief nieuw dus weinig onderhoud nodig. Je kan er zo in. Daarnaast op loopafstand van 1 van de beste bakkertjes van de stad (Amadeus).