Ontwikkelingen op de huizenmarkt - Deel 7 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 97 98 Laatste
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Sport_Life schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 18:12:
[...]

Hier idem. -0,1%.

De interesse is wel van 'minder dan gemiddeld' naar 'meer dan gemiddeld', maar ik heb nog geen briefjes in de brievenbus gehad :P.

Komt wellicht door label A+++ en de hoge gasprijzen?
Hier buren die helaas wegens privé situatie moeten verkopen maar boven de 1 miljoen omgeving Alkmaar lijkt de run af te nemen.

Ze hebben slechts 2 kijkers en 1 telefoontje gehad. Betreft nieuwbouw uit 2018 500m2 perceel netjes onderhouden aan het water vrijstaand.

Volgens funda 0,6% in de plus.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

GeeMoney schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 20:14:
[...]

Hier buren die helaas wegens privé situatie moeten verkopen maar boven de 1 miljoen omgeving Alkmaar lijkt de run af te nemen.

Ze hebben slechts 2 kijkers en 1 telefoontje gehad. Betreft nieuwbouw uit 2018 500m2 perceel netjes onderhouden aan het water vrijstaand.

Volgens funda 0,6% in de plus.
In Arnhem staan 3 relatief nieuwe woningen uit 2022 vlak naast elkaar al tijden te koop. Rond 1 miljoen pal naast centraal station en op loopafstand van binnenstad. Bijna geen prijsbewegingen ook. Alle 3 op 6+ maanden. Volgens mij komt daar echt niemand op af.

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Nu online
Ik zou als ik 1 miljoen te besteden had ook.niet voor een huis gaan met een perceel van een postzegel.

• GeeMoney
  • Nu online
Scheurbuik schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 20:47:
Ik zou als ik 1 miljoen te besteden had ook.niet voor een huis gaan met een perceel van een postzegel.
500m2 vrijstaand doen ze in de hoofdstad een moord voor :+ .

(Perspectief) 500m2 is niet extreem ruim maar ook geen postzegel in stedelijke gebieden.

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Nu online
GeeMoney schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 21:35:
[...]

500m2 vrijstaand doen ze in de hoofdstad een moord voor :+ .

(Perspectief) 500m2 is niet extreem ruim maar ook geen postzegel in stedelijke gebieden.
Ow.. dan hebben we het over andere panden.. ik dacht aan de amsterdamseweg herenhuizen met flink woonoppervlak, maar <100m2 perceel

(500m2 vind ik dan weer erg fors tegenwoordig)

//edit.. ik had het over de arnhem panden.

[ Voor 10% gewijzigd door Scheurbuik op 08-05-2026 21:42 ]

• GeeMoney
  • Nu online
Scheurbuik schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 21:39:
[...]

Ow.. dan hebben we het over andere panden.. ik dacht aan de amsterdamseweg herenhuizen met flink woonoppervlak, maar <100m2 perceel

(500m2 vind ik dan weer erg fors tegenwoordig)

//edit.. ik had het over de arnhem panden.
Excuus, ik dacht over de woning in mijn omgeving inderdaad :).
Pagina: 1 ... 97 98 Laatste

Let op:
Let erop dat je in het juiste topic post. Persoonlijke ervaringen en individuele vragen rondom het kopen en verkopen van huizen, of ervaringen betreffende het zelf bouwen van huizen kunnen in de desbetreffende topics worden geplaatst.

Puur beweren dat immigratie de oorzaak is van de problemen op de woningmarkt willen we hier dus ook niet zien en is off-topic. De algemene migratieproblematiek mag in: Migrantenproblematiek: Migratie in Nederland: problemen, oplossingen en achtergrond

Overige onderwerpen die wel raakvlak hebben met de woningmarkt, maar een eigen topic hebben voor verdieping:
Stikstofproblematiek: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen
Ruimtelijke ordening: Ruimtelijke ordening in NL: problemen en achtergronden
WOZ discussie: Ervaringen met de WOZ waarde
Overige discussies mogen in: De wonen kroeg