[F1 2023] Race 5 GP van Miami Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste
Acties:
  • 101.033 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:09
Microkid schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:21:
[...]

Bij nog 4 min te gaan stond iedereen binnen. Ik had Max naar buiten gestuurd, had hij de baan voor zichzelf. In plaats daarvan wacht RB totdat iedereen naar buiten gaat, met veel meer kans op file of vlaggen...
Kans is groot dat je dan in je sneller ronde in verkeer terechtkomt dat aan een opwarmronde bezig is.

Typerend wel dat de Q2 tijd van VER sneller was dan de pole van PER. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:09
[...]

Bij nog 4 min te gaan stond iedereen binnen. Ik had Max naar buiten gestuurd, had hij de baan voor zichzelf. In plaats daarvan wacht RB totdat iedereen naar buiten gaat, met veel meer kans op file of vlaggen...
Dan had je ook maar tijd voor één run gehad en doe je het op een moment dat de baan trager is dan iedereen die na jou gaat.
Daarom wacht iedereen ook tot het laatste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:26

Major_ton

Shoot!

StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:22:
Max bij SkyF1: vooral teleurgesteld met mijzelf, eigen fout, daarna de pech gehad dat er een rode vlag kwam maar dat kan bij een straatcircuit. Hij gokt op minimaal P2 morgen in de race.
Maar nog steeds geeft Max altijd iets of iemand de schuld! :F

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:08
Microkid schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:23:
[...]

Beter een tijd dan geen tijd ;)
Maar met 4 minuten vertrekken kan je ook geen tweede ronde maken. Dan maar op het moment vertrekken dat de baan het snelste is, net als de andere 10 coureurs.

Al had ie achteraf gezien het beste nog z’n eerste ronde kunnen afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-10 22:46
TinusXIII schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:25:
[...]

Maar met 4 minuten vertrekken kan je ook geen tweede ronde maken. Dan maar op het moment vertrekken dat de baan het snelste is, net als de andere 10 coureurs.

Al had ie achteraf gezien het beste nog z’n eerste ronde kunnen afmaken.
als hij benzine had...of wist jij hoeveel erin zat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 06:00
Mad Max morgen....
Maar gaat in tranen eindigen. Alleen maar leuk voor t kampioenschap. Laat Perez maar wat puntjes uitlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:18:
Bij een rode vlag de tijd terugdraaien naar het moment waarop de veroorzakende crash plaatsvond. Een soort blessuretijd. Dan houd je meer zuivere racetijd over en heb je geen onzin zoals nu waarbij 20 seconden de prullenbak ingaan.
Dan redden ze het nog niet, omdat iedereen gaat lopen treuzelen om gaten te creëren, waardoor de helft niet op tijd over de streep is.
En het wordt nu echt tijd om te gaan straffen wanneer de Q voor de rest verkloot. Het kan niet zo zijn dat je zelf een snelle tijd neerzet, de auto in de muur parkeert en dan ook nog start voor de auto's die je de kans ontneemt om een snelle ronde neer te zetten.
Dat zeker. Bij een solitaire actie gewoon tijd afnemen, of beter nog; 10 plekken gridstraf. Die krijg je ook als je een andere coureur belemmert op de baan, nu belemmer je er 9.

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Major_ton schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:25:
[...]

Het is maar wat je wil zien of horen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Major_ton schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:18:
[...]

Tiesto zei nog leuk tegen Perez "I hope you're winning this season" en werd vervolgens goed genegeerd. En daar stond hij dan met een druppende neus _O-
Ik denk dat geen enkele coureur zit te wachten op een celeb, dus ook andere lopen deze voorbij. Misschien dat ze bij vrouwen wat aardiger zijn, maar de meeste rijders interesseren deze gasten helemaal niets.

Persoonlijk vind ik ze erg irritant. Net zoals die gast, waarvan ik nog nooit had gehoord, in de pit zichzelf heel graag zag. Bah, ik moet daar echt van kotsen (sorry).

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-10 01:00

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Wie geeft Max de schuld? Hij had pech, maar hij geeft overal aan dat het foutje tijdens zijn eerste ronde echt z'n eigen foutje was...

Aan de andere kant, Leclecrc is hem helemaal kwijt, Max alleen wat onbalans....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
bvbal79 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:26:
[...]

als hij benzine had...of wist jij hoeveel erin zat?
Nou ik mag hopen dat hij genoeg had om z’n snelle ronde te doen en daarna terug te komen naar de pits of zitten we weer in Singapore :+

Ik had het over het afmaken van z’n ronde waarin hij wijd ging, tuurlijk je verliest een paar tienden maar er staat wel vast een tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:12
Bullet NL schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:27:
[...]

Wie geeft Max de schuld? Hij had pech, maar hij geeft overal aan dat het foutje tijdens zijn eerste ronde echt z'n eigen foutje was...

Aan de andere kant, Leclecrc is hem helemaal kwijt, Max alleen wat onbalans....
Het ligt eraan dat het een stratencircuit is!

Maar denk dat er een /s mist in de opmerking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
[...]

Op een improving baan, je wil zo laat mogelijk en z'n eerste rondje afmaken had al teveel gekost qua tijd, mogelijk vuilere banden, brandstof, concentratie, tijdslot en.... snelheid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:27:
[...]

Het is maar wat je wil zien of horen. ;)
Ik vraag mij ook af waar deze trollen vandaan komen. Het maakt niet zo veel uit wat Max doet, maar ze hebben altijd wat negatief te roepen.

Het lijkt Twitter wel, een platform waar ik een gruwelijk hekel aan heb, juist door dit soort gasten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Haha, jij quote letterlijk dat hij toegeeft dat het zijn eigen fout is. Hij is gelukkig geen Hamilton die zijn team altijd onder de bus gooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Hamilton heeft aan dat die geen grip had omdat die als laatste naar buiten ging en daardoor moest inhouden voor die zijn lap kon doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[...]

En dat was nadat Verstappen zelf de ronde had verknald. Primair dus de fout van Verstappen zelf, niet het team.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Waah schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:29:
Hamilton heeft aan dat die geen grip had omdat die als laatste naar buiten ging en daardoor moest inhouden voor die zijn lap kon doen.
Precies, het lag aan dat anderen eerder op de baan waren, hij de grote Hamilton moet daarom inhouden...... :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

matthijst schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:15:
[...]

Max is zelf geen onderdeel van Red Bull?
Het is ook een Nederlander. Die kunnen er nog minder aan doen.

Verstappen maakt gewoon een stomme fout. Het team had wellicht een andere keus kunnen maken, maar de hoofdreden ligt bij hem zelf. Zo lastig is dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Bullet NL schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:31:
[...]

Precies, het lag aan dat anderen eerder op de baan waren, hij de grote Hamilton moet daarom inhouden...... :+ :+ :+
Nee het team stuurde hem te laat naar buiten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:18
[...]

Ja natuurlijk, en als hij dan zijn snelste ronde in gaat komt hij iedereen tegen die in hun outlap zitten :+

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:29:
[...]

Haha, jij quote letterlijk dat hij toegeeft dat het zijn eigen fout is. Hij is gelukkig geen Hamilton die zijn team altijd onder de bus gooit
Nouja zijn windvlaag->foutje was niet fataal maar scheelde wel een rijd, vraag me echt af of hij nog veel sneller had gekund door het afmaken, brandstof voor een rondje extra zal wel op bespaard zijn bij RB in Q3

FP3 gaf iig veel vertrouwen, dit was gewoon hoge spanning en pech voor Verstappen, kort balen, ff de stoom eruit vloeken en dan weer alle energie op morgen, hij kan er iig weinig aan doen een rode vlag vlak voor het eindsignaal.
had verwacht dat die FER nog wel rijdbaar was om naar de pits te sukkelen als was het dan ook onder dubbel yelow geëindigd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 08:41
Max had toch binnen kunnen komen, tanken en dan meteen weer naar buiten?
Een rode of gele vlag kun je hier wel verwachten.
Net als de SC vorige week.
Maargoed, domme fout van Max. Race wordt wel leuk morgen zo.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:04

Spotmatic

Ken sent me

"Als je in Q3 geen tijd kunt zetten door een rode vlag veroorzaakt door iemand anders, dan geldt je Q2 tijd."

Mooie regel hé. Net bedacht. :p

(Dat Max daarmee op pole staat is natuurlijk toeval).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Het maakt niet uit of die dan andere tegenkomt ... een bunkerlap zetten is belangrijk op zulke banen... maar gewoon te lang gewacht en dan na het foutje weer wachten op maar 1 run ... zelf met andere op de baan had die 2de rij gestart.

Morgen moet hij heel door die eerste ronde komen en er zitten coureurs om hem heen die niets te verliezen hebben ... Lewis van plek 13 ... ik zie max morgen met de start zo maar 3 plekken verliezen voordat zijn inhaal race kan beginnen.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

PalingDrone schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:36:
[...]

Nouja zijn windvlaag->foutje was niet fataal maar scheelde wel een rijd, vraag me echt af of hij nog veel sneller had gekund door het afmaken, brandstof voor een rondje extra zal wel op bespaard zijn bij RB in Q3

FP3 gaf iig veel vertrouwen, dit was gewoon hoge spanning en pech voor Verstappen, kort balen, ff de stoom eruit vloeken en dan weer alle energie op morgen, hij kan er iig weinig aan doen een rode vlag vlak voor het eindsignaal.
had verwacht dat die FER nog wel rijdbaar was om naar de pits te sukkelen als was het dan ook onder dubbel yelow geëindigd.
Ik denk dat het juist helemaal geen spanning was, minuscuul foutje in een verder erg sterk weekend.
Ach jah, morgen vanaf P9, om de ellende heen rijden, ik zie ook nog wel een safetycar op de baan komen....
Hij heeft nog een kans.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

powah33 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:38:
Het maakt niet uit of die dan andere tegenkomt ... een bunkerlap zetten is belangrijk op zulke banen.
Dat wordt dan een heel kort rondje. :+

Banker lap ;)
Banker lap is een term uit de autosport (Formule 1) waarmee wordt bedoeld dat een coureur voor het eerst op de baan komt tijdens de kwalificatieronde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:39:
[...]

Dat wordt dan een heel kort rondje. :+

Banker lap ;)

[...]
Jah een bunker hoop ik niet dat ie tegenkomt hahaha
Ik bedoelde dus een bankerlap

[ Voor 6% gewijzigd door powah33 op 06-05-2023 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
powah33 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:38:
Het maakt niet uit of die dan andere tegenkomt ... een bunkerlap zetten is belangrijk op zulke banen... maar gewoon te lang gewacht en dan na het foutje weer wachten op maar 1 run ... zelf met andere op de baan had die 2de rij gestart.

Morgen moet hij heel door die eerste ronde komen en er zitten coureurs om hem heen die niets te verliezen hebben ... Lewis van plek 13 ... ik zie max morgen met de start zo maar 3 plekken verliezen voordat zijn inhaal race kan beginnen.
En dan hopen dat Perez/Alonso/Sainz tegen die tijd niet te ver weg zijn gereden :)

Al had Verstappen wel een lekkere longrunpace tijdens de vrije trainingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 22:03
Spotmatic schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:37:
"Als je in Q3 geen tijd kunt zetten door een rode vlag veroorzaakt door iemand anders, dan geldt je Q2 tijd."

Dus bij regen (in Q3) bewust crashen zodat de snellere / onmogelijk te behalen tijd van Q2 geldt? Uitstekend idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

RobertMe schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:46:
[...]

Dus bij regen (in Q3) bewust crashen zodat de snellere / onmogelijk te behalen tijd van Q2 geldt? Uitstekend idee ;)
Veroorzaakt door een ander hé. Een klein maar belangrijk detail. ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

[...]

@sjaool, @Bullet NL en @Exocet sorry als de sarcasme niet duidelijk was. Vaak wordt er gereageerd dat Max een vervelend mannetje is die altijd anderen en nooit zichzelf de schuld geeft wanneer het fout gaat. Hopelijk kunnen we dat na vanavond eens achter ons laten.

[ Voor 4% gewijzigd door Major_ton op 06-05-2023 23:50 ]

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
PjotrStroganov schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:11:
[...]

Monaco 2006 herinner ik me goed ja. Je hebt het hoop ik over opzettelijk crashen toch? ;)
En ook een beetje die stiekeme van PER, die ook erg goed uitkwam zo vlak voor de tunnel...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 16:44
Bullet NL schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:38:
[...]

Ik denk dat het juist helemaal geen spanning was, minuscuul foutje in een verder erg sterk weekend.
Ach jah, morgen vanaf P9, om de ellende heen rijden, ik zie ook nog wel een safetycar op de baan komen....
Als je kijkt naar de geschiedenis van deze baan dan is er 100% kans op een SC in Miami :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
YouTube: Qualifying Highlights | 2023 Miami Grand Prix
Samenvatting van quali staat online voor wie hem gemist heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Bullet NL schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:38:
[...]

Volgens mij zijn de marges echt heel klein op deze baan en tel daar de stevige wind bij op, dan kan iets wat de vorige ronde nog goed ging, nu ineens fout gaan. Denk ook niet dat het spanning was. Had Max de pole gegund, maar voor de kijker is het wel leuker zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:13
Max begint morgen gewoon aan een leuke inhaalrace. Denk dat qua pace, Max er deze race beter voor staat dan perez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Toch wel genoten door de afwisseling, altijd VER PER ALO podium met zo af en toe een Ferrari erbij kan ook snel saai worden, dat hebben we gelukkig niet en vond vandaag zelfs FP3 leuk :)

Nu maar ff plat, net per ongeluk iets met "een Z" 2x ingenomen, slordig maar zal wel vlot en diep slape n vannacht, medicatie kickt al in dus fijne napraat iedereen en tot Morgenavond. over en out Z z Z z . :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:09
FirePuma142 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:31:
[...]

En dat was nadat Verstappen zelf de ronde had verknald. Primair dus de fout van Verstappen zelf, niet het team.
Ja duh, captain obvious. 8)7

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max zijn Q2 tijd was sowieso sneller dan Checo zijn Q1 Q3 tijd. Op race pace moet Max toch op zijn minst naar P2 kunnen rijden. Inhalen buiten de racelijn is hier alleen wel tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-10 06:36

Franko P.

Hit it.

Begrijp gewoon nog steeds niet waarom red bull zoveel tijd nodig heeft om de auto weer klaar te krijgen. Altijd dat wachten op het laatste moment...
Dat is toch gewoon zonde van de moeite die er al het hele weekend ingestoken is?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:07

Best een goede regel. Sowieso dat je snelste tijd uit alle Q’s als beste geldt. Dus je start Q3 met je beste tijd uit Q1 of Q2. Verbeter je die niet in Q3, dan blijft ie staan. Ben je wel van dit soort gevolgen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
PalingDrone schreef op zondag 7 mei 2023 @ 00:02:
Toch wel genoten door de afwisseling, altijd VER PER ALO podium met zo af en toe een Ferrari erbij kan ook snel saai worden, dat hebben we gelukkig niet en vond vandaag zelfs FP3 leuk :)

Nu maar ff plat, net per ongeluk iets met "een Z" 2x ingenomen, slordig maar zal wel vlot en diep slape n vannacht, medicatie kickt al in dus fijne napraat iedereen en tot Morgenavond. over en out Z z Z z . :z .
Je gaat er wel snel vanuit dat dit niet alsnog het podium gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Microkid schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:23:
[...]

Beter een tijd dan geen tijd ;)
Toch kennen alle teams dit risico en blijven ze de gok wagen. Iets zegt mij dat ze daar intern toch wel is een afweging over hebben gemaakt. Achteraf roepen, zie je nou wel dat, is niet meer dan dat.....iets achteraf roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:07
No further action voor Magnussen en Hamilton.
Langzame ronde, er reed nog iemand voor die ook langzaam was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:46
sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:49:
Ik denk dat de Mercedessen van vorig jaar en dit jaar na het seizoen ergens ver achteraf in het magazijn worden opgeborgen of misschien zelfs helemaal vernietigd. Wat een bagger bakken zijn dat zeg. Als zelfs een 7 keer wereldkampioen niet eens Q1 weet te halen. :|

/s
sjaool schreef op zondag 7 mei 2023 @ 00:10:
Max zijn Q2 tijd was sowieso sneller dan Checo zijn Q1 tijd. Op race pace moet Max toch op zijn minst naar P2 kunnen rijden. Inhalen buiten de racelijn is hier alleen wel tricky.
Q1 en Q3 kan je beter omwisselen ;)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alesandro_46 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 00:36:
[...]

[...]

Q1 en Q3 kan je beter omwisselen ;)
Whoops, fixed... Ik blijf die fout maken. lol

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qXnihXYdNGt2G9uxrVXQ1C-_zIo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fmdZaDBMK2hWhBTmCBnPUUpo.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7sCQ51gegzUN2TdPh-KCVc40PWQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/c4YfJN1yF1QOJaagm33LBlTV.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
Franko P. schreef op zondag 7 mei 2023 @ 00:11:
Begrijp gewoon nog steeds niet waarom red bull zoveel tijd nodig heeft om de auto weer klaar te krijgen. Altijd dat wachten op het laatste moment...
Dat is toch gewoon zonde van de moeite die er al het hele weekend ingestoken is?
Dat heeft niks te maken met de auto klaar krijgen, die is klaar. De laatste paar minuten heb je de meest grip.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gewoon_Jansen
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 24-10 14:32
Teams weten gewoon wat laat de baan opgaan oplevert. Het levert Max x-percentage meer tijd op tegenover x-percentage risico op een gele of rode vlag. Het gaat vaker goed dan fout, dan baal je wanneer het fout gaat maar je vergeet dan ook snel de keren dat het juist goed uitpakte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:12

Op zich leuk bedacht, echter zou daar hier alsnog geen sprake van zijn. Iedereen, inclusief Max had immers tijd genoeg om een tijd te zetten voor de rode vlag. Dat dit door zijn eigen fout niet lukt, tja, dat kan nu eenmaal gebeuren op een circuit als dit, net als bijvoorbeeld een Monaco. Ook daar wil je 'gewoon' een goede bankerlap hebben staan, zodat het juist niet alleen aankomt op die laatste run op een circuit waarvan je weet dat een ander makkelijk rood kan veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:31
Zo, baan is weer helemaal ‘groen’ want het heeft heerlijk hard geregend in Miami vannacht. Glibberige baan morgen, gaat een latertje worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:53
Zijn er niet nog genoeg andere series die eroverheen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

mat.hi.as schreef op zondag 7 mei 2023 @ 08:01:
Geen support races dacht ik.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Volgens mij hoorde ik ze bij Viaplay zeggen dat er alleen een Porsche wedstrijd was als voorprogramma.

Volgens mij dat eerder gezien met nieuw asfalt. Ik denk dan dat inhalen lastig gaat worden, buiten de ideale lijn was er toen geen grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:31
mat.hi.as schreef op zondag 7 mei 2023 @ 08:01:
F3 en F2 zijn er niet hè…

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Gladde baan met mogelijk regen, drie kemphanen in het middenveld, verrassende namen op de eerste rijen.

Jammer voor Max, maar krijg zowaar zin in de race vanavond... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:19
Balen voor max maar dat is het risico als je tot het einde wacht met je poging. Is niet de eerste keer dat het voor hem zo loopt.

Vandaag ervoor zorgen dat ie bij de start leclerc pakt en dan zijn overspeed en drs gebruiken voor de rest. En dan met een beetje mazzel sc / red flag als hij achter Perez zit om zo hem te kunnen pakken.

Voor de rest verwacht ik weinig van de race anders dan een hoop drs treinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:01
Jan-man schreef op zondag 7 mei 2023 @ 08:40:
Balen voor max maar dat is het risico als je tot het einde wacht met je poging. Is niet de eerste keer dat het voor hem zo loopt.

Vandaag ervoor zorgen dat ie bij de start leclerc pakt en dan zijn overspeed en drs gebruiken voor de rest. En dan met een beetje mazzel sc / red flag als hij achter Perez zit om zo hem te kunnen pakken.

Voor de rest verwacht ik weinig van de race anders dan een hoop drs treinen.
Zolang hijzelf maar niet de Red Flags veroorzaakt.

Inhalen zal toch moeilijk worden want off-line is geen grip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 21:56

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sir_Lion schreef op zondag 7 mei 2023 @ 09:10:
[...]

Zolang hijzelf maar niet de Red Flags veroorzaakt.

Inhalen zal toch moeilijk worden want off-line is geen grip.
Op de lijn ook niet na de regen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
K-MAG mag op P4 blijven staan. Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FveqtEVWcAERBIE?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fve1lBBXwAEsHxG?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fve4S2zXgAEPJmJ?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FvfPFvkXwAADI6F?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FvfkVGXWcAAqErd?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FvfjO64WAAExzNe?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fvf-tx3WIAE1y5T?format=jpg&name=large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:02
Heb er wel zin in vanavond. Leuke startopstelling met Russel, Leclerc, Verstappen en Hamilton die moeten gaan inhalen. Perez en Alonso vooraan. Leuk als ze het volhouden. Maakt het kampioenschap spannender. Laat Max het maar wat moeilijker krijgen. Leuker voor de sport.

Ik trek maar een mooi flesje wijn erbij open.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 20:00
Hoe is deze baan eigenlijk qua inhalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 14:53
Cass Casey schreef op zondag 7 mei 2023 @ 09:40:
Heb er wel zin in vanavond. Leuke startopstelling met Russel, Leclerc, Verstappen en Hamilton die moeten gaan inhalen. Perez en Alonso vooraan. Leuk als ze het volhouden. Maakt het kampioenschap spannender. Laat Max het maar wat moeilijker krijgen. Leuker voor de sport.

Ik trek maar een mooi flesje wijn erbij open.
Mee eens. Disclaimer: ik ben geen Max-fanboy. Hopelijk gaan we dit soort startopstellingen meer zien dit seizoen!

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

matthijst schreef op zondag 7 mei 2023 @ 00:09:
[...]

Ja duh, captain obvious. 8)7
Laat die verwijten naar een ander.

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-05-2023 14:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Eiríkr schreef op zondag 7 mei 2023 @ 09:44:
[...]
Mee eens. Disclaimer: ik ben geen Max-fanboy. Hopelijk gaan we dit soort startopstellingen meer zien dit seizoen!
Zelfs Max-fanboys zijn blij met dit soort opstellingen. Valt er ook eens wat voor ze te zien, want een cruisende Max zie je maar 3 keer op TV: bij de start, bij de bandenwissel en bij de finish. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 14:53
Spotmatic schreef op zondag 7 mei 2023 @ 09:48:
[...]

Zelfs Max-fanboys zijn blij met dit soort opstellingen. Valt er ook eens wat voor ze te zien, want een cruisende Max zie je maar 3 keer op TV: bij de start, bij de bandenwissel en bij de finish. ;)
Op een mooie race dan maar vanavond! 8)

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
FirePuma142 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 09:48:
[...]

Moet dat zo ja? Kom op zeg, kinderachtig gedoe.
Laat die verwijten naar een ander.

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-05-2023 10:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:30

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Silent Thunder schreef op zondag 7 mei 2023 @ 09:42:
Volgens mij zijn er 2 logische plekken, namelijk op het lange rechte stuk en de bocht na start/finish.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 22:03
Het is er sowieso glad en met de regen van afgelopen nacht zal het wel weer erger zijn (baan was net een beetje schoon gereden en rubber gelegd).
Zowel het foutje van Verstappen en de fout van Leclerc zullen ook gekomen zijn door net even off line gaan. Wat dus al geen goed voorteken is. Obvious plekken voor inhalen zullen dan waarschijnlijk de DRS zones zijn. En dan waarschijnlijk ook nog eens alleen de lange DRS zone, 2. Omdat dat echt een lang recht stuk is waarbij je een grotere kans hebt dat je alweee erlangs bent en op de racing line zit. Inhalen buiten de racing line (en dan vooral uitremacties) zal wel lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:56

_Apache_

For life.

Ik hoop dat de DRS een keer wat sneller opengaat.
Bij een normale race (alsin, geen geel / sc / vsc) gaat de DRS pas bij ronde 5 open.
Kan genoeg zijn voor een PER om een seconde los te rijden.

Sneller open, geeft de concurrentie wat meer kans om aan te haken.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:44

TinusTegengas

Formula Racing

_Apache_ schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:08:
Ik hoop dat de DRS een keer wat sneller opengaat.
Bij een normale race (alsin, geen geel / sc / vsc) gaat de DRS pas bij ronde 5 open.
Kan genoeg zijn voor een PER om een seconde los te rijden.

Sneller open, geeft de concurrentie wat meer kans om aan te haken.
In ronde 3 al ;)

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
Vorig jaar 45 inhaalacties dus dat was wel netjes. Nu hebben ze alleen 2 DRS zones ingekort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Zou allemaal wel leuk zijn deze startopstelling, maar VER rijdt sowieso met 2 vingers in de neus naar plek twee. Wellicht dat hij deze keer dan ook gewoon PER pakt. Zien we in ieder geval VER weer wat meer in beeld.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:25

basvn

Breezand - NHN

https://streamable.com/yvw7tv

Wanneer Alonso denkt dat Max bij hem is

spoiler:
ronde 25

vorige keer dat hij het ook exact goed

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

matthijst schreef op zondag 7 mei 2023 @ 09:56:
[...]

Lees je eigen antwoorden anders even terug :>
Daar is gelukkig niets mis mee :)

Het is wel een beetje vreemd, en dat maakte ik duidelijk, dat als een teamlid een persoonlijke fout maakt, het team als hoofdschuldige wordt aangewezen. Een beetje als het hele elftal de schuld geven als de sterspeler een penalty mist.

Dat vindt Verstappen zelf ook overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepje
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 05-05 11:26
Ik heb even naar het weerbericht in Miami gekeken. Het blijft waarschijnlijk droog. Maar er is meer bewolking, en in Miami kan het snel omslaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
RCBL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:13:
Zou allemaal wel leuk zijn deze startopstelling, maar VER rijdt sowieso met 2 vingers in de neus naar plek twee. Wellicht dat hij deze keer dan ook gewoon PER pakt.
Levert in ieder geval een veel leukere race op, eerst maar eens zien of hij geen poepstart heeft.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-10 23:18
Net pas de kwalificatie terug gekeken. Heeft niemand het over het een strategische fout van RBR om Max binnen te laten tot het einde van de kwali? Meestal als men 1 run doet, doen ze dat op een lege baan in het midden van de sessie. Max had die mogelijkheid in Q3 na z'n fout in zn eerste run.
Ik las dat ze (RBR) het zo hebben gedaan omdat ze bang waren voor hoge track evolution maar dat was alleen relevant geweest als hij als laatste naar buiten was gegaan? Ik snap die logica niet helemaal, en zeker niet zonder een bankerlap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-10 23:18
hoevenpe schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:53:
[...]

Levert in ieder geval een veel leukere race op, eerst maar eens zien of hij geen poepstart heeft.
En even controleren waar Russel precies zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:56

_Apache_

For life.

Ik meen bij de laaste races dat het toch pas bij ronde 5 was.
Maar kan natuurlijk zijn dat we bij ronde 5 de melding in beeld zien, maar dat het al geactiveerd was.
:7

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• powah33
FirePuma142 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:33:
[...]

Het is wel een beetje vreemd, en dat maakte ik duidelijk, dat als een teamlid een persoonlijke fout maakt, het team als hoofdschuldige wordt aangewezen. Een beetje als het hele elftal de schuld geven als de sterspeler een penalty mist.

Dat vindt Verstappen zelf ook overigens.
Niets vreemds aan hoor.
Qoute van Marko bij SKY Germany.

"meldde Marko zich bij de Duitse tak van Sky Sports waar hij zijn woede uitte: "Het was enorm ongelukkig voor Max. Hij ging een beetje te wijd in de eerste run en we hadden eigenlijk eerder de baan op moeten gaan. We hadden echt de snelheid."

Als je in de vorige sessies en runs zoveel sneller bent als de rest, dan wacht je niet tot de baan net iets beter word. Foutje van MAX en van Het team om te lang te wachten. Nu weer verder kijken. Vanavond geheid een spannende race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
_Apache_ schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:10:
[...]

Ik meen bij de laaste races dat het toch pas bij ronde 5 was.
Maar kan natuurlijk zijn dat we bij ronde 5 de melding in beeld zien, maar dat het al geactiveerd was.
:7
Wordt in de derde ook getoond op F1TV in elk geval. Misschien dat Viaplay eigen graphics heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
powah33 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:13:
[...]

Niets vreemds aan hoor.

"meldde Marko zich bij de Duitse tak van Sky Sports waar hij zijn woede uitte: "Het was enorm ongelukkig voor Max. Hij ging een beetje te wijd in de eerste run en we hadden eigenlijk eerder de baan op moeten gaan. We hadden echt de snelheid."

Als je in de vorige sessies en runs zoveel sneller bent als de rest, dan wacht je niet tot de baan net iets beter word. Foutje van MAX en van Het team om te lang te wachten. Nu weer verder kijken. Vanavond geheid een spannende race.
Yep, achteraf terugkijkend hadden ze direct weer de baan op moeten gaan. Dacht dat ze er de tijd niet voor hadden zonder in verkeer te komen tijdens de snelle ronde. Maar hij rijdt met 8m15 te gaan al de pits in. Stel je hebt 2 minuten nodig, kan je met 6m de pits uitrijden, rond 4m komt de rest de pits uit, dus precies genoeg tijd voor een outlap waarbij je voor de rest uitkomt, snelle ronde, langzame ronde en evt 2e snelle ronde.
Zonde, dat scenario horen ze klaar te hebben liggen op een circuit als deze.

Leclerc reed met 5.45 de pit in en met 4.00 eruit, dus binnen 2 minuten moet makkelijk kunnen.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
RCBL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:13:
Zou allemaal wel leuk zijn deze startopstelling, maar VER rijdt sowieso met 2 vingers in de neus naar plek twee. Wellicht dat hij deze keer dan ook gewoon PER pakt. Zien we in ieder geval VER weer wat meer in beeld.
Verstappen zou ook met 2 vingers in de neus pole pakken.
Foutje is snel gemaakt hier, voor hetzelfde geld staat ie na 2 ronden langs de baan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

powah33 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:13:
[...]

Niets vreemds aan hoor.

Oorzaak en gevolg worden hier wel een beetje door elkaar gehaald ;) Dat gebeurt wel vaker ten faveure van Verstappen.

Gisteren werd hier Hamilton door de mangel gehaald omdat hij het team de schuld gaf van zijn vroege exit. Verstappen neemt de schuld op zich, en terecht, maar gek genoeg wordt hier dan het team als hoofdschuldige aangewezen. Dan kijk je met een oranje bril.

Zonder rode vlag maar een vroeger vertrek en niet de snelste tijd was dan ook weer de schuld van het team geweest. Want waarom zo vroeg, de baan wordt toch telkens sneller?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• matthijst
FirePuma142 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:33:
[...]

Mwah, meer een beetje de coaching staff de schuld geven omdat de sterspeler niet op het veld staat om de penalty te nemen. Omdat hij is gewisseld nadat hij er eerder 1 miste :)

Volgens mij was er ook niemand die zei dat Max niet zelf verantwoordelijk was voor het naast de baan raken, dat lijkt mij nogal duidelijk: hij zit als enige achter het stuur.
Het timen van een nieuwe run lijkt me echter niet alleen een keus van Max, daar zit (ook) z'n team achter.

Het heeft niks met een oranje bril te maken. Max verprutst zijn poging door van de baan te raken. Daarna gokt het team samen met Max erop dat hij het wel even in 1 rondje kan klaren. Dat was niet zo slim, en dat geeft Helmut ook aan: was ie eerder naar buiten gegaan dan had hij ws. 2 ronden kunnen rijden.
Maar goed, het is p9 geworden, dus we gaan het zien.

[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 07-05-2023 11:30 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
FirePuma142 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:23:
[...]

Oorzaak en gevolg worden hier wel een beetje door elkaar gehaald ;) Dat gebeurt wel vaker ten faveure van Verstappen.

Gisteren werd hier Hamilton door de mangel gehaald omdat hij het team de schuld gaf van zijn vroege exit. Verstappen neemt de schuld op zich, en terecht, maar gek genoeg wordt hier dan het team als hoofdschuldige aangewezen. Dan kijk je met een oranje bril.

Zonder rode vlag maar een vroeger vertrek en niet de snelste tijd was dan ook weer de schuld van het team geweest. Want waarom zo vroeg, de baan wordt toch telkens sneller?
Want er kunnen er niet twee verschillende fouten zijn gemaakt?

Verstappen maakt een stuur fout, het team maakt een strategische fout. Beiden leiden naar het resultaat wat we nu hebben. Als één van twee anders was gegaan hadden we waarschijnlijk een andere uitslag gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:41
Chefbierrr schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:01:
Net pas de kwalificatie terug gekeken. Heeft niemand het over het een strategische fout van RBR om Max binnen te laten tot het einde van de kwali? Meestal als men 1 run doet, doen ze dat op een lege baan in het midden van de sessie. Max had die mogelijkheid in Q3 na z'n fout in zn eerste run.
Ik las dat ze (RBR) het zo hebben gedaan omdat ze bang waren voor hoge track evolution maar dat was alleen relevant geweest als hij als laatste naar buiten was gegaan? Ik snap die logica niet helemaal, en zeker niet zonder een bankerlap..
De Herr Doktor was achteraf van mening dat Max in de laatste run niet achter Leclerc had moeten zitten waarschijnlijk ervoor ook niet. had Max zijn eerste run niet afgebroken was hij mogelijk 5e geworden nu start hij 9e. Misschien dat hij bij de start wat goed kan maken want de even rijders starten op de vuile kant waarvan wordt gezegd dat het plaatsverlies oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:25

basvn

Breezand - NHN

Chocoball schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:28:
[...]

De Herr Doktor was achteraf van mening dat Max in de laatste run niet achter Leclerc had moeten zitten waarschijnlijk ervoor ook niet. had Max zijn eerste run niet afgebroken was hij mogelijk 5e geworden nu start hij 9e. Misschien dat hij bij de start wat goed kan maken want de even rijders starten op de vuile kant waarvan wordt gezegd dat het plaatsverlies oplevert.
Is er nog een vuile kant na de regen van vannacht?

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:50
basvn schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:35:
[...]

Is er nog een vuile kant na de regen van vannacht?
Is er nog wel een goede schone kant na de regen met dat nieuwe asfalt.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:22:
[...]

Verstappen zou ook met 2 vingers in de neus pole pakken.
Foutje is snel gemaakt hier, voor hetzelfde geld staat ie na 2 ronden langs de baan.
Nichts ist unmöglich...Toyota

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Max moest trouwens sowieso naar binnen na dat hij z'n eerste stint had verprutst hij had niet genoeg brandstof mee voor een tweede. Je kon in de pits duidelijk zien dat hij werd bijgetankt. Afijn, wanneer je dan weer de baan op gaat is een team keuze, van rijder en team natuurlijk.

Jammer maar helaas, laten we zeggen dat ze zich hier zelf scherp op moeten houden.
Aan de andere kant, P9 met een duidelijk snellere auto, ik sluit een safetycar niet uit, misschien wel rood en een herstart. Als hij maar een beetje uit de ellende kan blijven is er van alles mogelijk.

Max rijd gelukkig de laatste tijd anders, hij heeft meer geduld om naar voren te komen, hij weet dat z'n pakket de snelste op de baan is, do-or-die inhaal acties, zoals Russel vorige week zijn niet nodig.

Kortom, hij is niet kansloos, voor een overwinning, mits Checo geen vrijebaan heeft, aan de andere kant. Max was consequent sneller dan Checo, ik zou een 1 op 1 race situatie wel eens willen zien op deze baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Shinji schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:26:
[...]

Want er kunnen er niet twee verschillende fouten zijn gemaakt?

Verstappen maakt een stuur fout, het team maakt een strategische fout. Beiden leiden naar het resultaat wat we nu hebben. Als één van twee anders was gegaan hadden we waarschijnlijk een andere uitslag gehad.
Dat is ook precies wat er gebeurd is. De strategische fout is het gevolg van de stuurfout. En is dus de hoofdschuldige Verstappen zelf. Je herhaalt mijn standpunt in andere bewoordingen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-10 15:03

TrekDr0p

QR niet scannen

Misschien wat minder mensen de schuld geven.

Er zijn wat "fouten" gemaakt en dit is de uitslag.

Winnen doe je als team en verliezen ook.
Ben nu wel klaar met het wellus nietus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

FirePuma142 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:48:
[...]

Dat is ook precies wat er gebeurd is. De strategische fout is het gevolg van de stuurfout. En is dus de hoofdschuldige Verstappen zelf. Je herhaalt mijn standpunt in andere bewoordingen.
Schuldig??? Hij heeft geen moord gepleegd hoor, een klein foutje, waarbij hij de auto keurig uit de muur houd, Leclerc parkeert hem 2x in een weekend in de banden met de nodig schade.

Daarbij, hij geeft in elk interview aan dat hij iets te gretig was en zelf een stuurfoutje heeft gemaakt, dat kan gebeuren, het zijn coureurs die op de limiet van wat mogelijk is rijden. Voor het zelfde geld heb je last van een collega coureur waar je zelf ook niets aan kan doen, dat er een rode vlag komt heeft met Crash Leclerc te maken, Max was daar het grootste slachtoffer van...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Max is net zo fanatiek op de baan als een aantal hier in t topic met hun gelijk halen :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Hehe, “‘parkeert’ hem in de banden”. Op een baan op een parkeerplaats.

Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord