Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Foutje kan iedereen maken in q3 alle coureurs zitten op de limiet en bij sliden zoals Max deed breekt elke coureur zijn ronde wel af.
Blijft altijd een risico voor de 2e run en nu is het niets meer dan pech dat een Ferrari hem in de muur parkeert.
Opeens? Zijn we crashgate vergeten?sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:05:
Ik zie opeens wel iets in de regel, rode vlag veroorzaken dan achteraan starten.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Gaat nog wat worden dan
Botsing komt in Q niet zo heel vaak voor.Mog schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:06:
[...]
Kan ik me ook wel in vinden. Al zal het soms lastig te bepalen zijn wie de rode vlag veroorzaakt in een het geval van een botsing.
Bij Indycar wordt het zonder problemen gebruikt
Dan alle veroorzakers achteraan laten starten.Mog schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:06:
[...]
Kan ik me ook wel in vinden. Al zal het soms lastig te bepalen zijn wie de rode vlag veroorzaakt in een het geval van een botsing.
"When you grow up your heart dies"
Waarom nu opeenssjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:05:
Ik zie opeens wel iets in de regel, rode vlag veroorzaken dan achteraan starten.
Een boze Max is een leuke Max om naar te kijken.meenkdrie schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:06:
Max wint morgen, 100%
Nouja, het is inderdaad niet de eerste keer dat deze discussie er is.matthijst schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:03:
[...]
Nee, maar die prutsers bij RB hebben schijnbaar een kort geheugen, want vorig jaar ook zo'n geintje meen ik.
Waarom gokken op 1 rondje, gewoon dom.
Het team de schuld geven is achteraf makkelijk praten natuurlijk.
Dit is blijkbaar hoe ze het doen.
Ik heb dat opeens hè.
Dan haal je de waaghalzen en degene met onvoldoende kunde zo uit de sport.
ICE ICE Baby
Dan haal je wel een stukje risico weg… vind dat eigenlijk wel onderdeel van de sport.Waah schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:07:
Misschien gewoon bij een rode vlag als er te weinig tijd is, gewoon tijd toevoegen zodat iedereen een rondje kan doen?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Leclerc heeft er nu ook geen voordeel van natuurlijk, dit is geen Monaco.sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:05:
Ach.. dan houden we tenminste een kampioenschap dat interssant blijft voorlopigTinusXIII schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:06:
Perez zal er nu echt wel in gaan geloven als hij morgen wint.
Gaat nog wat worden dan
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Er komen zat saaie races van P1 in Q naar P1 in R aan dit seizoen. Dichterbij een reversed grid komen we niet.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:07:
[...]
Een boze Max is een leuke Max om naar te kijken.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Vraag mij dan af wat er altijd voor zorgt dat het zo lang duurt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Rode vlag is vaak geen opzet, dus misschien erg streng in dit geval. Maar alle tijden in betreffende sessie kwijt zou redelijk zijn. In dit geval zou Leclerc dan p10 starten.sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:05:
Met de snelheid van de Red Bull moet inhalen toch wel mogelijk zijn op de lange rechte stukken met de goede DRS die ze hebben.meenkdrie schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:06:
Max wint morgen, 100%
Gegokt en verloren, kan gebeuren. Morgen in principe makkelijk naar p2, en gezien het verschil tot nu toe misschien wel meer.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
https://f1manager.info/ranking/4605
Dat is niet te horenHippocampus schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:08:
Geweldig dat Checo precies hier pole pakt. Veel fans aanwezig in Miami.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
True. Ik heb ook liever dit hoor. Mac maakt een fout door wide te gaan, en verder neemt een risico door niet eerder naar buiten te gaan. (Hij kan ook als eerste naar buiten voor de laatste quali-ronde).Jasphur schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:07:
[...]
Dan haal je wel een stukje risico weg… vind dat eigenlijk wel onderdeel van de sport.
Hij start voor de mensen die nog een poging konden maken voor pole. Dus hij heeft er sowieso voordeel van als de wagen gerepareerd kan worden zonder gridstraffen.dutchgio schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:07:
[...]
Leclerc heeft er nu ook geen voordeel van natuurlijk, dit is geen Monaco.
9e (en mogelijk 8e) is niet achteraanpowah33 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:09:
Max zal echt vies pissed zijn.... weten dat je 4tiende sneller bent en toch achteraan starten ....morgen dan maar inhaal race ... maar winnen gaat ie denk ik niet op deze baan.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
We gaan het zien.
ICE ICE Baby
Als die weer eens slecht start, kunnen we nog wel een HAM VS VER zienBM schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:09:
Max had ook door kunnen rijden, zoals leclerc deed na zijn foutje.
Gegokt en verloren, kan gebeuren. Morgen in principe makkelijk naar p2, en gezien het verschil tot nu toe misschien wel meer.
Monaco 2006 herinner ik me goed ja. Je hebt het hoop ik over opzettelijk crashen toch?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
En het seizoen duurt daarna nog heel lang 😉TheBrut3 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:10:
Als het droog blijft wint Perez morgen en staat hij 1e in het WK.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Op zich wel leuk voor het kampioenschap.TheBrut3 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:10:
Nog 17(?) Races na deze, dus we hebben nog even
Ik denk dat hij even baalt. Maar het is niet voor het eerst dat hem dit overkomt. Ik mag hopen dat je hier een beetje vlot kunt inhalen. Er staan er maar een paar voor hem die problemen kunnen opleveren in dat geval.BM schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:09:
Max had ook door kunnen rijden, zoals leclerc deed na zijn foutje.
PER heeft gewoon heel veel mazzel gehad want hij was echt niet in de run voor pole, hooguit een P3.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
PER zo klein...HollowGamer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:11:
Tiësto, 2.10m of is PER zo klein?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dan staat hij zo weer in MeicoSpasm schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:08:
Als Checo wint zal hij hopelijk niet teveel naast zijn schoenen gaan lopen...
Maar ALO op P2 maakt, voor mij iig, veel goed, daar kan PER de eerste paar rondes nog wel een zware dobber aan krijgen.
ALO gaat zeker voor P1 en hij ruikt nu bloed. (hoeveel starts heeft ALO wel niet op z'n naam staan en hij gaat lekker dit jaar.
1.88 vs 1.74.HollowGamer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:11:
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Perez is 1m73HollowGamer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:11:
Lang zijn is niet handig in een F1 auto.
DRS zone is ingekort dus zal minder makkelijk gaan.TinusXIII schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:09:
Hoe ging het inhalen hier vorig jaar? Niet zo heel makkelijk volgens mij toch
1.88 volgens googleHollowGamer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:11:
Niet alleen dit jaar. Vorig jaar pakte die bij de start altijd wel 3/4 auto's.PalingDrone schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:12:
[...]
Dan staat hij zo weer in Meico
Maar ALO op P2 maakt, voor mij iig, veel goed, daar kan PER de eerste paar rondes nog wel een zware dobber aan krijgen.
ALO gaat zeker voor P1 en hij ruikt nu bloed. (hoeveel starts heeft ALO wel niet op z'n naam staan en hij gaat lekker dit jaar.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
En dat voor de tweede keer dit weekend.G_Dragon schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:12:
Dit is wel heel leuk voor de race morgen, ondanks het wel weer Leclerc is die crashed...
Dat zal leuk worden als Max voorbij Russel moetsig69 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:13:
[...]
DRS zone is ingekort dus zal minder makkelijk gaan.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dacht dat Max ook best groot was hoor. Weet het niet meer zo uit mijn hoofd, maar RUS is bijvoorbeeld ook niet klein.RocketKoen schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:13:
[...]
Perez is 1m73
Lang zijn is niet handig in een F1 auto.
Bron: oud YT filmpje waarbij de coureurs de volgorde van groot naar klein moesten raden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Volgens Hamilton rijdt George in een shitcar, dus dat komt wel goed.jdiezrequejo schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:14:
Moet Verstappen morgen eerst Russel nog wel heelhuids inhalen 🤯😜
Max is zelf geen onderdeel van Red Bull?FirePuma142 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:08:
Waarom Red Bull de schuld geven? Verstappen verknalt zelf zijn banker lap. Eigen schuld, dikke bult.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik weet het niet zeker maar leek op het einde te horen dat hij zei: "I hope you win this year." Maar dat moet even gecontroleerd worden.RocketKoen schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:12:
Tiesto daar met de pirelli band... Volgens mij hadden ze op een andere rijder gerekend
Leuke kwalificatie.
Het weekend is nog niet voorbij!
Snap niet helemaal waarom VER niet nog een rondje deed, hij had niet zijn banden verneukt. En nu met mogelijkheid op Rood/geel geen bankerlap geplaatst. Gemiste kans. Maar ja als er in ronde 1 niks raars gebeurt zit hij ronde 5 weer op p2/3 ligt eraan of PER door ALO voorbij gereden is.
Bottas op 10 en Verstappen op 9 inderdaad.LA-384 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:13:
Hoe wordt de opstelling voor morgen trouwens bepaald? Zowel Bottas als verstappen hadden geen tijd neergezet in Q3. Kijken ze dan naar de tijden van q2?
Hulk is de grootste volgens mij.HollowGamer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:14:
[...]
Dacht dat Max ook best groot was hoor. Weet het niet meer zo uit mijn hoofd, maar RUS is bijvoorbeeld ook niet klein.
Bron: oud YT filmpje waarbij de coureurs de volgorde van groot naar klein moesten raden.
Maar wel een goede positie voor Sainz.Lekker Ventje schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:15:
Ferrari zal wel blij zijn met Leclerc, weer minder geld voor updates
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Brandstof.TrekDr0p schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:15:
Niet verwacht..
Snap niet helemaal waarom VER niet nog een rondje deed, hij had niet zijn banden verneukt. En nu met mogelijkheid op Rood/geel geen bankerlap geplaatst. Gemiste kans. Maar ja als er in ronde 1 niks raars gebeurt zit hij ronde 5 weer op p2/3 ligt eraan of PER door ALO voorbij gereden is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Denk dat die nieuwe vloer nu misschien wel stuk is ja.Lekker Ventje schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:15:
Ferrari zal wel blij zijn met Leclerc, weer minder geld voor updates
Sowieso nog maar zien hoe goed de Aston is dit weekend. Overtuigde ook nog niet echt tijdens de vrije trainingen.Chevy454 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:14:
Aan iedereen die blij is dat Alonso op P2 staat, dat is de vuile kant. Daar ligt geen rubber. Bij de start ga je daar plekken verliezen.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Dat is nog minder zeker dan dat VER vandaag op pole zou staan...TheBrut3 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:10:
pitstops, warmte, foutjes pitstrategie en 19 andere coureurs die ook nog vrij makkelijk hier een herstart of SC kunnen veroorzaken.
benieuwd of PER zomaar kan wegrijden in Baku was het ook maar een paar sec voor de nr.2
2cm langer zelfs. iig volgens https://racingnews365.nl/formule-1-coureurs
En het wordt nu echt tijd om te gaan straffen wanneer de Q voor de rest verkloot. Het kan niet zo zijn dat je zelf een snelle tijd neerzet, de auto in de muur parkeert en dan ook nog start voor de auto's die je de kans ontneemt om een snelle ronde neer te zetten.
Dit zijn overigens wel de gelukjes die Perez krijgt en nodig heeft om in de race voor het WDC te blijven.
[ Voor 9% gewijzigd door KlaasjeNL op 06-05-2023 23:19 ]
Een verkeerde getimede pitstop en een SC kan alles zomaar veranderen.PalingDrone schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:17:
[...]
Dat is nog minder zeker dan dat VER vandaag op pole zou staan...
pitstops, warmte, foutjes pitstrategie en 19 andere coureurs die ook nog vrij makkelijk hier een herstart of SC kunnen veroorzaken.
benieuwd of PER zomaar kan wegrijden in Baku was het ook maar een paar sec voor de nr.2
Tiesto zei nog leuk tegen Perez "I hope you're winning this season" en werd vervolgens goed genegeerd. En daar stond hij dan met een druppende neusRocketKoen schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:12:
Tiesto daar met de pirelli band... Volgens mij hadden ze op een andere rijder gerekend
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Lijkt er niet op...in de middag geven alle forecast droog afjdiezrequejo schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:17:
Laat het maar regenen morgen!!
Leclerc en Verstappen van achteruit top tien starten, kan de race wat extra oomph geven. Leuk! En sowieso goed voor het kampioenschap.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
JaHollowGamer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:11:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wordt herhaling van JeddahDaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:19:
Het was wel veer zo typerend. Dit is zeker niet de eerste keer dat Verstappen zo ontiegelijk veel sneller was dan zijn teamgenoot en dat een klein foutje en een eerste run of een technisch mankement zijn kwalificatie verpest. Geluk heeft hij in ieder geval niet vaak zo...
Plekken nog wel....Chevy454 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:14:
Aan iedereen die blij is dat Alonso op P2 staat, dat is de vuile kant. Daar ligt geen rubber. Bij de start ga je daar plekken verliezen.
Was vorig jaar niet echt een issue. Dus denk dat het best wel eens kan meevallen.
Code rood in quali vind ik geen geweldige quali.josh-hill schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:18:
Geweldige kwalificatie. Eindelijk dan de Spaanstalige top drie waar ik op zat te wachten. Hopelijk ook een keer als podium.
Leclerc en Verstappen van achteruit top tien starten, kan de race wat extra oomph geven. Leuk! En sowieso goed voor het kampioenschap.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Bij nog 4 min te gaan stond iedereen binnen. Ik had Max naar buiten gestuurd, had hij de baan voor zichzelf. In plaats daarvan wacht RB totdat iedereen naar buiten gaat, met veel meer kans op file of vlaggen...FirePuma142 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:08:
Waarom Red Bull de schuld geven? Verstappen verknalt zelf zijn banker lap. Eigen schuld, dikke bult.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verstappen gaat goed met Hardwell, niet met Tiësto volgens mij.RocketKoen schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:12:
Het is in ieder geval niet zo opgezet met Serena Williams in Monaco die niet eens wist wie Verstappen was.
Nieuw asfalt, coureurs klagen het hele weekend al over gebrek aan grip buiten de racelijn.Waah schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:20:
[...]
Plekken nog wel....
Was vorig jaar niet echt een issue. Dus denk dat het best wel eens kan meevallen.
Ezel, steen, denk het niet deze keer vanuit RBsjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:18:
[...]
Een verkeerde getimede pitstop en een SC kan alles zomaar veranderen.
Andere runs gingen ze wel als eerste, echt vreemde beslissingMicrokid schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:21:
[...]
Bij nog 4 min te gaan stond iedereen binnen. Ik had Max naar buiten gestuurd, had hij de baan voor zichzelf. In plaats daarvan wacht RB totdat iedereen naar buiten gaat, met veel meer kans op file of vlaggen...
PSN: xMaurice93
Alleen loop je dan weer het risico dat je in de weg gereden wordt door iedereen die een outlap doet op hetzelfde moment.Microkid schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:21:
[...]
Bij nog 4 min te gaan stond iedereen binnen. Ik had Max naar buiten gestuurd, had hij de baan voor zichzelf. In plaats daarvan wacht RB totdat iedereen naar buiten gaat, met veel meer kans op file of vlaggen...
Blijft lastig.
Leclerc laat toch wat scheurtjes zien, heeft duidelijk moeite met de druk....
Wel klote dat zijn fout het kleine foutje van Max eigenlijk erg hard afstraft..
Ach jah, races waarbij Max van achteren moet komen zijn leuke races...
Cogitationis poenam nemo patitur
Beter een tijd dan geen tijdTinusXIII schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:23:
[...]
Alleen loop je dan weer het risico dat je in de weg gereden wordt door iedereen die een outlap doet op hetzelfde moment.
Blijft lastig.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |