6 May 2023, 22:58:49
Flickr PSN ID= cheironnl
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Oh tis alklaar
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Jinxed itStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:56:
Ze gaan bij Red Bull nu wel een gok nemen met Verstappen door hem niet eerder naar buiten te sturen. Nu een rode vlag is toch mooi effe P9 voor Verstappen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verwijderd
Er is nog 1.36 te gaan.
Meer dan genoeg om een outlap te doen en een ronde te starten.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
erutangiS
stom foutje van Max.
Maar lec. man man man.
[ Voor 51% gewijzigd door DarkSide op 06-05-2023 23:00 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Hij staat er wel weer. Wel geluk, maar hoort bij de sport.LZ86 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:59:
Wtf, wat een dikke mazzelpik die PER
"When you grow up your heart dies"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:03
Damn morgen dus inhaalrace en Perez kansen om de leiding te pakken in het kampioenschap.
Niet voor iedereenVerwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:59:
Vind ik toch altijd zo krom...
Er is nog 1.36 te gaan.
Zoveel tijd is dat niet hoor, daarin kun je geen outlap doen.Verwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:59:
Er is nog 1.36 te gaan.
Goed voor PER, maar begrijp nooit waarom ze zolang in die pit blijven hangen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dacht ik ook, maar dat wordt een deathrally met 9 wagens. Is ook een beetje vragen om problemenVerwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:59:
Er is nog 1.36 te gaan.
Flickr PSN ID= cheironnl
YepDarkSide schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:00:
PER morgen WDC leader ?
stom foutje van Max.
Maar lec. man man man.
Haters everywhere but I don’t really care
9 coureurs met koude banden die in 1.36 een out lap moeten doen. Hoe bedoel je genoeg?Verwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:59:
Er is nog 1.36 te gaan.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dat is echt balen. Wat een gez**k. Nu mis je dus echt de helft onboard.
Kunnen we mooi zien of VER met een paar keer DRS sneller is dan PER van pole.Holk schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:59:
Gaat niet worden voor Max
Zuigt wel flink dit maar belooft wel wat voor morgen
En dan? Outlap krijg je niet hoorXgar schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:01:
Wat een onzin dit, laat gewoon die tijd afmaken.
erutangiS
Kijk je dit weekend voor het eerst?matthijst schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:00:
Wat een kneuzen. Dat ze Max niet ff "een" tijd neer lieten zetten.
Nee want dit gebeurd noooooitBarfman schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:01:
En natuurlijk wordt er weer afgegeven op Red Bull, wat een onzin zeg, je gaat er toch niet vanuit dat er een auto crasht.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Voor mij gevoel gebeurd dat werkelijk iedere keer.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Hier kan Max ook zelf voor kiezen, lijkt mij...matthijst schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:00:
Hij had zelf kunnen beslissen om eerder naar buiten te gaan en niet alles te riskeren op 1 lap.
De strategen van Red Bull laten het wel eventjes afweten voor Max, dat zeker.
Maar, dit is net zo goed Max zijn fout als het team.
dr.lowtune schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:00:
Perez krijgt dit jaar gewoon het WDC cadeau van Red Bull…man man man.
[ Voor 9% gewijzigd door TinusTegengas op 06-05-2023 23:16 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Perez gaat dit makkelijk winnen, Max is de sjaak.PalingDrone schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:01:
[...]
Kunnen we mooi zien of VER met een paar keer DRS sneller is dan PER van pole.
Zuigt wel flink dit maar belooft wel wat voor morgen
Nu gaat Perez er echt in geloven
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bah, krijgen we nog een tijdje te horen dat Perez wdc kan worden.
*sowieso
Dat niet, maar het is wel een riwiwxo wat je neemt. Gewoon een fuck up van red bull. De 2e al in korte tijd...Barfman schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:01:
En natuurlijk wordt er weer afgegeven op Red Bull, wat een onzin zeg, je gaat er toch niet vanuit dat er een auto crasht.
Vaak bu'j te bang!
Ja echt treurig weer. Wat een getrut van de FOM. Dat gescheld was inderdaad niet te horen op de OBC.vliegnerd schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:01:
Het gescheld van Max wordt er 100% uitgefilterd nu onboard.
Dat is echt balen. Wat een gez**k. Nu mis je dus echt de helft onboard.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Nee, maar die prutsers bij RB hebben schijnbaar een kort geheugen, want vorig jaar ook zo'n geintje meen ik.
Waarom gokken op 1 rondje, gewoon dom.
Haters everywhere but I don’t really care
Max snel naar voren rijden en dan hopen op een sc.Exocet schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:02:
[...]
Perez gaat dit makkelijk winnen, Max is de sjaak.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Nee, vind dit circuit helemaal niets.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat was inderdaad raar... Het rondje nacje foutje dan in elk geval al een tijd op de klok zetten. Misschien zat er niet genoeg brandstof in.matthijst schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:00:
Verwijderd
Meh, Perez laat het altijd afweten in de tweede helft van het seizoen wanneer de focus meer ligt op echte circuits.Exocet schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:02:
[...]
Word zeker wel een stuk spannender dit jaar, maar ik verwacht niet dat Perez wereldkampioen materiaal is.
https://f1manager.info/ranking/4605
[ Voor 29% gewijzigd door Jeroenvde89 op 06-05-2023 23:04 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik snap er ook niets van. Maar ze doen het allemaal zo. Of ze komen met z'n allen de baan op.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:03:
Waarom niet meteen naar binnen, tanken en door. Eventueel met 2 snelle ronden. Er was nog zoveel tijd. Ik snap het niet hoor :x
Precies en uiteindelijk heeft Verstappen zelf zijn eerste run verpest. Dus minder schelden en minder fouten maken.Barfman schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:01:
Daarbij komt hij morgen echt wel terug naar voren, hopelijk op de baan Perez verslaan.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Mechanische sport, kan vanalles gebeuren, zeker met wat druppels en die kans is niet 0Exocet schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:02:
[...]
Jeroenvde89 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:03:
Waarom niet m
Precies .. dit hebben we eerder gezien van max.
Eedn foutje maken kan gebeuren...maar dat gokken op maar 1 run doen is gewoon dom...nu moet hij op de blaren zitteneteen naar binnen, tanken en door..? Eventueel met nog 2 snelle ronden. Er was nog zoveel tijd. Ik snap het niet hoor
https://f1manager.info/ranking/4605
Rood is rood, dan maakt het niet uit waar je op de baan zit natuurlijk.servies schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:04:
Simpele regel in het vervolg: wil je er zeker van zijn dat je een volledige run kunt maken, dan moet je voor Ferrari de baan op gaan...
*sowieso
Maar baku was nog "soort van" spannend tusssen VER/PER. Als dit een optocht wordt...
Maar ik hoop op een positieve race met veel inhalen! Dan wordt het een mooie avond morgen.
1:26/27 is een ronde op volle Q snelheid. Met warme banden van de outlap. Dan mag degene die als eerste de pit verlaat er 10 seconden langzamer over doen om op tijd de finish te halen… de tweede die de pits verlaat maar 8 seconden ofzo, de derde 6 etc. En dat allemaal op “koude” banden. Dat wordt 1 grote chaos.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:03:
Waarom niet meteen naar binnen, tanken en door. Eventueel met 2 snelle ronden. Er was nog zoveel tijd. Ik snap het niet hoor :x
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Op deze manier kan dat ook, hij hoeft niet sneller te zijn maar alleen maar meer punten binnen te halen.Robbie T schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:02:
Hoezo slecht van rb dit? Max gaat zelf wide en daarna is er tijd nodig om de auto weer af te tanken en de banden op te warmen.
Bah, krijgen we nog een tijdje te horen dat Perez wdc kan worden.
Soms levert de veiligere optie meer op.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |