[F1 2023] Race 5 GP van Miami Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste
Acties:
  • 101.034 views

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Haha Verstappen na de kwalificatie _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QNhUgtjci6Fmn1VV8BUEAyPOQ9w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rZWe2rSDNrE8r3xP9tZXcFSs.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-3nwKZNdZ5hM1uDQ-KwrGDrLgI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3GB3Ll7AvvRb3JRi6ZZfOv5g.jpg?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20

JB

Cédric roelt!

We zeggen wel vanalles over Debris, maar LEC kan er ook wat van. Niet normaal eigenlijk, maar je hoort er weinig over voor mijn gevoel.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:03
Zou ook wel mooi zijn als Alonso ‘m wint _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:59
MrOleo schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:20:
[...]

Yep, achteraf terugkijkend hadden ze direct weer de baan op moeten gaan. Dacht dat ze er de tijd niet voor hadden zonder in verkeer te komen tijdens de snelle ronde. Maar hij rijdt met 8m15 te gaan al de pits in. Stel je hebt 2 minuten nodig, kan je met 6m de pits uitrijden, rond 4m komt de rest de pits uit, dus precies genoeg tijd voor een outlap waarbij je voor de rest uitkomt, snelle ronde, langzame ronde en evt 2e snelle ronde.
Zonde, dat scenario horen ze klaar te hebben liggen op een circuit als deze.

Leclerc reed met 5.45 de pit in en met 4.00 eruit, dus binnen 2 minuten moet makkelijk kunnen.
En bij Verstappen kon die stop uiteraard nog korter zijn. Immers had die effectief een outlap, een klein stukje hotlap en een inlap gereden. Dus ze hoefden niet eens voor drie volledige ronden te tanken.

Los daarvan heeft Red Bull ook het hele weekend altijd twee hotlaps gereden. Out, hot, 1 of 2 cooldowns en nog een hot lap. Dat hebben ze in Q3 niet gedaan (voorkeur voor twee runs?). Maar hadden ze waarschijnlijk wel nog kunnen doen. Op basis van de tijden die je aangeeft hadden ze dan waarschijnlijk een outlap kunnen doen, dan de hot lap waarbij om en nabij de rest de baan op kwam en dan nog een cooldown + hot lap. Waarbij die eerste de banker lap zou zijn en de tweede op basis van de rest van het weekend nog net wat sneller.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
TinusXIII schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:32:
Zou ook wel mooi zijn als Alonso ‘m wint _/-\o_
Waar kan ik tekenen? Want daar wil ik wel voor tekenen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Lijkt me eerder een foto van 2021 of zo. Geen Oracle, pak is nog Puma ipv Sparco ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
pjlgt schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:35:
[...]

Lijkt me eerder een foto van 2021 of zo. Geen Oracle, pak is nog Puma ipv Sparco ;)
Haha klopt is geen recente foto, maar het ging meer om de grap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Bullet NL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:07:
[...]

Schuldig??? Hij heeft geen moord gepleegd hoor, een klein foutje, waarbij hij de auto keurig uit de muur houd, Leclerc parkeert hem 2x in een weekend in de banden met de nodig schade.
Schuldig wordt ook buiten de rechtbank gebruikt, je bent dan simpelweg verantwoordelijk voor een fout. Dat heeft helemaal niets te maken met moord of weet ik veel wat voor andere absurditeiten.
Daarbij, hij geeft in elk interview aan dat hij iets te gretig was en zelf een stuurfoutje heeft gemaakt, dat kan gebeuren, het zijn coureurs die op de limiet van wat mogelijk is rijden. Voor het zelfde geld heb je last van een collega coureur waar je zelf ook niets aan kan doen, dat er een rode vlag komt heeft met Crash Leclerc te maken, Max was daar het grootste slachtoffer van...
Typisch. Een stuurfoutje is Verstappen direct vergeven want de coureurs rijden immers op de limiet. Maar voor Leclerc zijn er andere regels, want dat wordt Crash Leclerc.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De grid voor vanavond :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZxTCIa1Xp7JB5ZuVM13OeN1V6g8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cLrT8brjgNTAvCO82Tl22k4W.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:13
Het gaat weer lekker te keer hier…

Los van dat vind ik het idee wat Peter Windsor aandraagt wel een goede, gun iedereen twee runs in Q3. Dat er nu met 1:36 op de klok een rode vlag valt en het 20 sec te lang duurt voor een rode vlag en de tijd te stoppen. Een minuut extra ivm een kans op een tweede run zou ook voor het publiek rechtvaardig zijn. Dus een extra minuut of de klok wat tellen terug zetten tot het moment dat LEC in de banden ligt. Dan had het publiek gewoon de volle 10/12 minuten Q3 genoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
https://www.miamiandbeaches.com/plan-your-trip/miami-webcams
Best wel wat donkere wolken, hier en daar een bui (iig op zee) en meer wind dan gisteren, buien geven ook windstoten/vlagen dus we gaan nog wel wat actie zien vandaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hoeveel van jullie hadden trouwens door dat Max zijn Q2 ronde sneller was dan de pole tijd? :z
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FveVHVAWAAI_ePI?format=jpg&name=medium

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:06
RobertMe schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:33:
[...]

En bij Verstappen kon die stop uiteraard nog korter zijn. Immers had die effectief een outlap, een klein stukje hotlap en een inlap gereden. Dus ze hoefden niet eens voor drie volledige ronden te tanken.

Los daarvan heeft Red Bull ook het hele weekend altijd twee hotlaps gereden. Out, hot, 1 of 2 cooldowns en nog een hot lap. Dat hebben ze in Q3 niet gedaan (voorkeur voor twee runs?). Maar hadden ze waarschijnlijk wel nog kunnen doen. Op basis van de tijden die je aangeeft hadden ze dan waarschijnlijk een outlap kunnen doen, dan de hot lap waarbij om en nabij de rest de baan op kwam en dan nog een cooldown + hot lap. Waarbij die eerste de banker lap zou zijn en de tweede op basis van de rest van het weekend nog net wat sneller.
Dan heb je 2x niet de ideale wagen. Tijdens de eerste run heb je de banden ideaal, maar meer brandstof dan nodig en baan is nog niet ideaal. Tijdens de 2e run zijn de banden minder ideaal maar heb je wel minimum gewicht en de ideale baan.

In beide gevallen denk ik overigens dat Max alsnog pole had kunnen pakken.

Ben benieuwd naar het inhalen vandaag. Grip buiten de ideale lijn is niet optimaal, volgen is dit jaar weer moeilijker dan afgelopen jaar en de DRS zone is korter. Allemaal in het nadeel van Max. Ideaal zou zijn als Alonso een kopstart pakt en het veld kan ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:44
PalingDrone schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:01:
Best wel wat donkere wolken, hier en daar een bui (iig op zee) en meer wind dan gisteren, buien geven ook windstoten/vlagen dus we gaan nog wel wat actie zien vandaag.
Of juist helemaal niet. Iedereen op safe rijden en hopen plekken te winnen via pitstrategieen (is op zn eigen manier ook spannend)

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 07-05-2023 13:09 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
TheBrut3 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:04:
[...]

Dan heb je 2x niet de ideale wagen. Tijdens de eerste run heb je de banden ideaal, maar meer brandstof dan nodig en baan is nog niet ideaal. Tijdens de 2e run zijn de banden minder ideaal maar heb je wel minimum gewicht en de ideale baan.
Heb je mijn bericht helemaal gelezen? ;)

Red Bull heeft het hele weekend twee hot laps gedaan en elke keer was de tweede ronde sneller dan de eerste. Daarnaast hebben meerdere andere teams dit over genomen en die lieten allemaal hetzelfde resultaat zien: hot lap => (dubbele) cooldown => hot lap levert een snellere tweede ronde op. Sam Collins gaf zelfs hier ee oorzaak aan dat Hamilton Q3 niet haalde: Mercedes heeft niet het beste uit de banden gehaald door elke keer maar 1 hot lap te rijden er op.

Dus nee, twee hot laps is/was in Miami niet "slecht" omdat je eerst een ronde met vollere tank doet en de tweede met slechtere banden. De banden zijn juist de twee ronde in een betere staat waardoor je sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:02:
Hoeveel van jullie hadden trouwens door dat Max zijn Q2 ronde sneller was dan de pole tijd? :z
[Afbeelding]
Mijn voorspelling zat wel aardig goed iig.
PalingDrone schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:02:
VER gaat in de Q voor een 1.26.nogwat :)
Auto ziet er megastabiel uit, benieuwd of dat zo blijft vanavond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:09
PalingDrone schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:01:
Er was een tijd waarin de F1-liefhebber uitkeek naar regenraces, maar de laatste jaren rijden we net zo lang achter de SC rond tot de baan droog is. :')

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobertMe
DaniëlWW2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:02:
[Afbeelding]
Dat was of al in het live commentaar benoemd of was gisteren al in dit topic langs gekomen. Oftewel: iemand die gekeken had en/of dit topic gelezen had wist dit al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iztVu06tqb4XOmG9n4kkKOCB5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1GhIJC3A0SSPbOpq7cqzTkuH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:12:
[...]

Er was een tijd waarin de F1-liefhebber uitkeek naar regenraces, maar de laatste jaren rijden we net zo lang achter de SC rond tot de baan droog is. :')
korte heftige buien zijn het leukst om de hele strategie om te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Deze ligt dichtbij het stadion: https://www.wunderground....miami-gardens/KFLMIAMI881

Procentje of 15 maximaal kans, en dan ook nog op een heel klein beetje. Het zou leuk zijn, maar het zal naar alle waarschijnlijkheid droog blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:12
KlaasjeNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:12:
[...]

Of we staan binnen en doen dan 1 rondje.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Spotmatic schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:37:
"Als je in Q3 geen tijd kunt zetten door een rode vlag veroorzaakt door iemand anders, dan geldt je Q2 tijd."

Mooie regel hé. Net bedacht. :p

(Dat Max daarmee op pole staat is natuurlijk toeval).
Nadeel is al q2 droog is en q3 nat, dat niemand meer gaat rijden (en zo zijn meer zaken te bedenken)

Gewoon de tijd verlengen tot 5 minuten. Belachelijk dat ze niet meer gingen rijden, max had het nog wel gered.....

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
jeanj schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:44:
[...]

Nadeel is al q2 droog is en q3 nat, dat niemand meer gaat rijden (en zo zijn meer zaken te bedenken)

Gewoon de tijd verlengen tot 5 minuten. Belachelijk dat ze niet meer gingen rijden, max had het nog wel gered.....
Ik vind de regels prima zoals ze nu zijn :)
Ik zou niet weten waarom je risicos weg zou moeten halen door meer tijd te geven in geval van een rode vlag vlak voor het einde van een sessie. Dan moet je als team maar gewoon vaker hot laps rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:13
Jasphur schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:49:
[...]

Ik vind de regels prima zoals ze nu zijn :)
Ik zou niet weten waarom je risicos weg zou moeten halen door meer tijd te geven in geval van een rode vlag vlak voor het einde van een sessie. Dan moet je als team maar gewoon vaker hot laps rijden.
Met 5 minuten extra bij rood, had PER ook z'n actie in Monaco '22 niet kunnen laten gelden. Ik vind er wel wat voor te zeggen. Immers het risico wat iemand neemt door wel te crashen in Q3 (en zo doorgaans z'n eigen plek verzekerd) niet zonder consequenties is, lost van de schade. Tijd uit Q2 ipv Q3 vind ik wat te ver gaan, maar extra tijd (max 2 minuten/ duur van een outlap) omdat de volledige qualificatie tijd niet benut is en zo de qualy iets te verlengen om in ieder geval de slachtoffers van een rode vlak enigzins te kunnen compenseren. Ongetwijfeld werkt dit uiteraard weer trucjes in de hand om je bovenmatig voordeel hieruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cme2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:27
Thinlanet schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:56:
[...]

Met 5 minuten extra bij rood, had PER ook z'n actie in Monaco '22 niet kunnen laten gelden. Ik vind er wel wat voor te zeggen. Immers het risico wat iemand neemt door wel te crashen in Q3 (en zo doorgaans z'n eigen plek verzekerd) niet zonder consequenties is, lost van de schade. Tijd uit Q2 ipv Q3 vind ik wat te ver gaan, maar extra tijd (max 2 minuten/ duur van een outlap) omdat de volledige qualificatie tijd niet benut is en zo de qualy iets te verlengen om in ieder geval de slachtoffers van een rode vlak enigzins te kunnen compenseren. Ongetwijfeld werkt dit uiteraard weer trucjes in de hand om je bovenmatig voordeel hieruit te halen.
Ben het wel met je eens, 5 minuten extra of in iedergeval nog 1 ronde. Tijd uit Q2 kan niet, als het in Q3 is gaan regenen kan je nooit meer aan die tijd komen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Thinlanet schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:56:
[...]

Dan zie ik persoonlijk liever dat diegene die crasht zijn eventueel al gereden tijd kwijtraakt en wordt teruggezet naar P10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Met extra tijd toevoegen ga je vrijwel niks bereiken. Ik denk dat je alleen maar meer chaos veroorzaakt omdat iedereen als eerste de baan op wilt na een rode vlag met nog enkele “seconden” te gaan. Of dat ze juist bewust langzaam gaan rijden om zo er voor te zorgen dat de laatste niet op tijd over de streep geraakt voor een hotlap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:35
Chocoball schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:28:
De Herr Doktor was achteraf van mening dat Max in de laatste run niet achter Leclerc had moeten zitten waarschijnlijk ervoor ook niet.
Achteraf weet ik ook altijd perfect wanneer ik mijn aandelen had moeten kopen/verkopen... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:37

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Jasphur schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:11: Of dat ze juist bewust langzaam gaan rijden om zo er voor te zorgen dat de laatste niet op tijd over de streep geraakt voor een hotlap.
ALO vs. HAM in HUN 2007 meen ik >:)

Klik want FOM

[ Voor 15% gewijzigd door MisteRMeesteR op 07-05-2023 14:16 ]

www.google.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
cme2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:03:
[...]

Ben het wel met je eens, 5 minuten extra of in iedergeval nog 1 ronde. Tijd uit Q2 kan niet, als het in Q3 is gaan regenen kan je nooit meer aan die tijd komen.
Als het tijdens Q deel gaat regenen houd je hetzelfde. Zie Brazilië vorig jaar met Russell die rood veroorzaakt toen het nat begon te worden. Kun je wel verlengen maar de tijd verbeteren kon toch niet meer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:41
Mogelijke bandenstrategie voor de race
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FvhsKuYXoAMcjPt?format=jpg&name=900x900

Banden per coureur nog over
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FvhwGiSXoAEmB6s?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Je zou de klok weer kunnen starten op het moment dat de eerste over de start gaat. Dus vanaf dan nog 1:36 want dan start je ongeveer weer op het punt waar je was.

Het zal niet in elk geval het gewenste effect hebben zoals bij veranderd weer.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:16
Jemig, het topic even links laten liggen ivm alle commotie rondom de rode vlag, maar zijn jullie daar nu nog over bezig?

Max zelf heeft het allang achter zich gelaten, want 'This is racing'. Dit soort situaties kunnen nu eenmaal gebeuren. Dan baal je 5 minuten en ga je weer door...

Maar hier worden dan gelijk hele regelwijzigingen verzonnen om het 'eerlijker' te maken... 8)7

Gewoon genieten van de race vanavond en dan zien we wel waar Max strand... Seizoen is nog lang en mag van mij best wat meer spanning hebben bovenin. Juist mooi wat mij betreft dat er wat strijd moet worden geleverd.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 20:43

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Leclerc krijgt blijkelijk wéér een nieuwe versnellingsbak. Betekent dat niet starten uit de pitstraat?

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 07-05-2023 15:40 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-10 15:03

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik zat in eens te denken. Wie ging het makkelijkste om met een groene baan.

Dat was zeker in het begin VER en de FERs hadden daar best wat moeite mee.

Misschien zit hij dan toch sneller weer op P2 dan we verwachten?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:50
Lekker nat baantje deze ochtend

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2db510g7AKVG8K-qaMtWNSK6_YQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YDjU1zeP4Zy4OrrhmgdRHYdJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 83% gewijzigd door d-vine op 07-05-2023 15:45 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gewoon_Jansen
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 24-10 14:32
Ik ben vooral heel erg benieuwd naar Alonso, die zet graag zijn tanden in de start en heeft niks te verliezen in die eerste bocht. Hoop in elk geval niet dat Perez gelijk aan de horizon verdwijnt.

Maar goed, met een groene baan is de kans op een SC ook groot. Hoop ik elk geval op een veel overtakes. Vind het leuk dat Verstappen weer op een lastige plek start, anders zit je alleen maar linksboven naar het onderlinge tijdsverschil tussen hem en Perez te kijken. Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:20
FirePuma142 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:49:

Typisch. Een stuurfoutje is Verstappen direct vergeven want de coureurs rijden immers op de limiet. Maar voor Leclerc zijn er andere regels, want dat wordt Crash Leclerc.
Dus je zegt dat een stuurfoutje met afbreken ronde vergelijkbaar is met een stuurfoutje met crash ( wat al meerdere keren gebeurd)? Een keertje stuurfoutje met crash kan zelfs ook maar het gebeurt te veel bij hem.

[ Voor 3% gewijzigd door Snowhite0901 op 07-05-2023 15:50 ]

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
.oisyn schreef op zondag 7 mei 2023 @ 15:34:
Leclerc krijgt blijkelijk wéér een nieuwe versnellingsbak. Betekent dat niet starten uit de pitstraat?
Onderdelen vervangen onder parc ferme mag, zolang het maar dezelfde spec is. Zo heeft Red Bull in Hongarije '21 bij Verstappen nog de volledige motor vervangen tussen Q en race. Uiteraard geldt in alle gevallen wel dat dat onderdeel dan uit de poule moet komen. Anders krijg je natuurlijk de reguliere gridstraffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb liever dat Leclerc blijft staan. Dan start Max op de racelijn.

Hoewel ik niet weet of dat uitmaakt na deze regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:35
Mag Leclerc de afstelling nog veranderen aangezien de wagen beschadigd was? Lijkt me dat ze nogal wat hebben moeten vervangen.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Deze poste McLaren een uur geleden :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FvhvKNbWYAAU94M?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Snowhite0901 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 15:46:
[...]

Dus je zegt dat een stuurfoutje met afbreken ronde vergelijkbaar is met een stuurfoutje met crash ( wat al meerdere keren gebeurd)? Een keertje stuurfoutje met crash kan zelfs ook maar het gebeurt te veel bij hem.
Ik zeg dat er twee verschillende standaarden worden gehanteerd. Een voor Verstappen, en een voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Met de nieuwe gearbox regels weet ik dat eigenlijk ook niet. (Of daar een gridpenalty op staat)
Tegenwoordig was dat in een zelfde soort ‘pool’ als de motoren dacht ik.

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 07-05-2023 16:09 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
hoevenpe schreef op zondag 7 mei 2023 @ 15:53:
Mag Leclerc de afstelling nog veranderen aangezien de wagen beschadigd was? Lijkt me dat ze nogal wat hebben moeten vervangen.
Neen, afstelling veranderen is breken van parc ferme en dus pitlane start. Teams moeten alles wat ze doen/wijzigen documenteren en ook tijdens Q (en na terugkrijgen van de auto op zondag) overziet iemand van de FIA. En bij herstelwerkzaamheden zal Jo Bauer er wel persoonlijk bij staan om te controleren of de afstelling ook matcht met waarmee de auto begin Q vertrok.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qd6TtUyh_2MKyWgwPAzlTvQaMkI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nabcPEox4NxL3xQ41SO1E95Q.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:25

basvn

Breezand - NHN

Chocoball schreef op zondag 7 mei 2023 @ 15:06:
Mogelijke bandenstrategie voor de race
[Afbeelding]

Banden per coureur nog over
[Afbeelding]
Starten op medium en dan aankijken wat een eventuele SC kan gaan doen. kan mooi alle kanten op gaan! zin in

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:20
FirePuma142 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 16:05:
[...]

Ik zeg dat er twee verschillende standaarden worden gehanteerd. Een voor Verstappen, en een voor de rest.
Dat ben ik met een aantal dingen met je eens. Maar in dit geval slaat het vergelijk nergens op.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nu pas de Q terug gekeken (highlights) en de berichten hier.
Tis hier relatief rustig gebleven, ondanks de crash.

Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren. Qua tijd vind ik dit ideaal. :Y

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ah. Hier hadden we het gister nog over. Okay, duidelijk nu. Hopelijk gebeurd het niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FviFrZ1WcAEK9y-?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Snowhite0901 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 16:25:
[...]

Dat ben ik met een aantal dingen met je eens. Maar in dit geval slaat het vergelijk nergens op.
Dan zijn we het niet eens, dat gebeurt wel eens. Ik kijk in ieder geval uit naar de race :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jasphur
Race day coffee

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FviNDiyXgAESv1B?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:10
... and straight into a Race Day Number Two.

#numbertwodriver

:+

[ Voor 16% gewijzigd door Trenchdog op 07-05-2023 17:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:16
Dit is nummer 3 van 4. Dus geen straf nog.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Inspired schreef op zondag 7 mei 2023 @ 17:47:
[...]

Dit is nummer 3 van 4. Dus geen straf nog.
Het ging me om de parc fermé regels. Maar je mag dus wel een onderdeel vervangen. Bij een grifstraf val je ook gewoon plaatsen terug, dan start je niet vanuit de pits :)

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 07-05-2023 17:54 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Om Carmageddon in de pitstraat van Miami te voorkomen mogen monteurs en VIPs pas naar parc fermë als de laatste wagen over start-finish is.
Team mechanics are not permitted to move from their garages to the parc ferme with cooling fans in anticipation of their cars stopping at the end of the race until after the last car has taken the chequered flag.

Any other personnel or VIPs are not permitted to enter the pit lane until after the last car has taken the chequered flag.

Any infringement will result in the removal of passes from the team(s) in question from subsequent events, and potential reporting of the infringing team(s) to the stewards.
Benieuwd of we met het eerdere verbod over monteurs in de hekken en dit verbod straks helemaal geen monteurs zien.

https://www.motorsport.co...-baku-near-miss/10466468/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15

Killjoy

Klingon lawn products

Zal dat te maken hebben met de accu packs (blikseminslag)? Voor zover ik weet, staan de Nascar en IndyCar auto's normaliter onder een afdekzeil in de pitstraat.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Killjoy schreef op zondag 7 mei 2023 @ 17:58:
[...]

Zal dat te maken hebben met de accu packs (blikseminslag)? Voor zover ik weet, staan de Nascar en IndyCar auto's normaliter onder een afdekzeil in de pitstraat.
Nee, dat heeft te maken met Amerikaanse regels. In andere werelddelen is die onweer in combinatie met de auto's immers net zo (on)veilig en zouden ze wel in de fastlane parkeren.

Edit:
En bij F1 zetten ze natuurlijk ook tentjes over de auto's heen bij een rode vlag tijdens regen. Of ja, de FIA moet daar toestemming voor geven (opbouwen en afbreken kost ook tijd etc etc). Maar dat zal normaal gesproken geen probleem zijn. Dus de auto in de pitbox parkeren is echt een afwijking van het standaard protocol.

[ Voor 26% gewijzigd door RobertMe op 07-05-2023 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op zondag 7 mei 2023 @ 17:55:
Om Carmageddon in de pitstraat van Miami te voorkomen mogen monteurs en VIPs pas naar parc fermë als de laatste wagen over start-finish is.

[...]

Benieuwd of we met het eerdere verbod over monteurs in de hekken en dit verbod straks helemaal geen monteurs zien.

https://www.motorsport.co...-baku-near-miss/10466468/
Dat is natuurlijk ook een oplossing. FIA screwed up, FIA verplaatst het probleem naar iedereen behalve de FIA.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Om 19:20 begint het eindelijk een beetje:

YouTube: LIVE: Miami Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 14:53
Thanks!

Qua tijd (geheel persoonlijk) vind ik het wel minder. Ik ga normaal gesproken om 22.00 uur richting bed (05.45 uur op) dus dat wordt morgen een extra bak koffie. Of twee.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:35

Spotmatic

Ken sent me

Eiríkr schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:55:
[...]

Thanks!

Qua tijd (geheel persoonlijk) vind ik het wel minder. Ik ga normaal gesproken om 22.00 uur richting bed (05.45 uur op) dus dat wordt morgen een extra bak koffie. Of twee.
Ik hoop voor jou op weinig rode vlaggen en zeker geen bliksem tijdens de race. Dan kun je je nachtrust wel vergeten.

Ik hoop ook dat er geen andere shit en controverse is, want met adrenaline in je lijf is het sowieso slecht slapen! }:|

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ericafterdark
Spotmatic schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:05:
[...]

Ik hoop voor jou op weinig rode vlaggen en zeker geen bliksem tijdens de race. Dan kun je je nachtrust wel vergeten.

Ik hoop ook dat er geen andere shit en controverse is, want met adrenaline in je lijf is het sowieso slecht slapen! }:|
Ja, precies wat ik dacht :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:11
[...]

Thanks!

Troost je,ik moet er een uur eerder uit :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:44
Normaal gesproken moet ik op maandag om 7:00 vertrekken richting Arnhem. Morgen toevallig les in Zwijndrecht. Iets meer dan half uurtje rijden, dus na 8:00 vertrekken.

Maar laten we alvast beginnen. Ik verveel me.

[ Voor 6% gewijzigd door Cass Casey op 07-05-2023 19:11 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
skreppiedoe schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:08:
[...]

Troost je,ik moet er een uur eerder uit :+
Respect!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ericafterdark
Cass Casey schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:10:
Maar laten we alvast beginnen. Ik verveel me.
Amen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Thanks!

Ik leef met je mee.
Ik zie wel hoe het komt, als er plensbuien en uitstel komen is het jammer maar dan lees ik het morgenvroeg wel.
Eerst maar eens zien hoe de start gaat mischien wordt het wel zo'n "fuck it" moment dat ik denk dagje brak is ook prima :9B
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_r62Xg4xm7sJmCI6VQvWFr770Kc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ylzEPwdlNBLmPdYQuEWrllqm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Ronald.42 op 07-05-2023 19:17 ]

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-10 12:48
FirePuma142 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:49:
[...]

[...]

2 werelden van verschil.

Max rijdt op de limiet, maar voelt de wagen zo goed aan dat hij kan corrigeren en opvangen als het misgaat.

Lec (en heel veel anderen) rijdt op de limiet, maar voelt niet goed genoeg aan wanneer hij eroverheen gaat. Dus is hij te laat met corrigeren en krijg je schade of een DNF.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-10 23:18
Hahaha Nyck De Vries: "I got lucky" @ Drivers parade.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-l7sybbTf1hiqb0NIuL53exp4pg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e7cVRxgyH1ZY4vJ02LxoC7rO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door Chefbierrr op 07-05-2023 19:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Was al ter sprake gekomen maar hier de officiële parts replacement docs.

En de Final Starting Grid

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UCBLpAXZ7gbkFeKmq-RLm56hh8U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MtTRH38I5cqeAm6hMzG0BTcY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBNRcSC4ziRmfAiBheF39y_JxsY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ATBzekRLGpYNclmf0HvznIXb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wa4zwoROiYGThHlLxpQeu4yzFQs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f4caIpC3ByaZEntWVvlW9sFa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door d-vine op 07-05-2023 19:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:35
Spotmatic schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:05:
[...]
Herkenbaar :D Lig er nu redelijk af na een feestje gisteren dus moet überhaupt nog zien of ik het einde ga halen. Sowieso een poging wagen en morgen toch maar thuis werken.

[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 07-05-2023 19:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Nog even een laatste weer update

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGqJt7pgOMz5e4t8jseBq1ubMf4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dlWpnlhcOEYspKGRnmfulpqk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Met linkje naar NWS radar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Of gewoon lekker vroeg naar bed en morgenochtend kijken. Kun je lekker doorspoelen bij rode vlaggen :9.

Ik kijk zelf bijna nooit live, het maakt de ervaring er niet minder om. Tenzij je tegelijkertijd ook de socials en tweakers wil volgen enzo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

.oisyn schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:45:
Of gewoon lekker vroeg naar bed en morgenochtend kijken. Kun je lekker doorspoelen bij rode vlaggen :9.

Ik kijk zelf bijna nooit live, het maakt de ervaring er niet minder om. Tenzij je tegelijkertijd ook de socials en tweakers wil volgen enzo ;)
Het is mij maar één keer gelukt om de uitslag te vermijden bij niet live kijken. Radio, TV, internet, nieuws online, je moet je wel helemaal afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
FirePuma142 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:54:
[...]

Het is mij maar één keer gelukt om de uitslag te vermijden bij niet live kijken. Radio, TV, internet, nieuws online, je moet je wel helemaal afsluiten.
Het is inderdaad een uitdaging. Maar vanavond op tijd naar bed en morgenochtend meteen starten met F1TV is te doen. Ik ga hoe dan ook live vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
[...]

Heerlijk toch? Lekker rustige zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Pfoe, ik heb al best vaak niet live gekeken eigenlijk. Australie nog, en dan continu F1TV zitten te refreshen of het al gedaan is zodat ik met Multiviewer kon kijken (die anders quirky is met live timing, dan heb je de live live timing over een replay). "Spoiler" was dus dat het een lange zit zou worden, maar wist geen uitslag. Bahrein 2020 wist ik ook dat Grosjean een oepsie had gedaan, maar verder wist ik niks toen ik ging kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:11
[...]

Niet te vergeten collega's die wel hebben gekeken 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij er een safety-car komt tijdens de race verwacht ik een overwinning voor Perez.
Anders zie ik Max nog wel de overwinning pakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
De organisatie van Miami is aan het bekijken of toekomstige races een nachtrace kunnen worden. Deels vanwege het weer hoewel het vorig jaar heter was. Wel een aandachtspunt, voor Europese kijkers zou het dan nachtwerk worden van zondag op maandag. Net als Las Vegas zou de race op de zaterdagavond verreden kunnen worden maar deze beslissing ligt niet bij de organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Chocoball schreef op zondag 7 mei 2023 @ 20:06:
De organisatie van Miami is aan het bekijken oftoekomstige races een nachtrace kunnen worden. Deels vanwege het weer hoewel het vorig jaar heter was. Wel een aandachtspunt, voor Europese kijkers zou het dan nachtwerk worden van zondag op maandag. Net als Las Vegas zou de race op de zaterdagavond verreden kunnen worden maar deze beslissing ligt niet bij de organisatie.
Mocht er sprake zijn van een avondrace dan zal het inderdaad vast wel zaterdagavond worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-10 17:29

alienfruit

the alien you never expected

Net terug van de tuinfeest in name van de kroning van Koning Charles hier in Londen. Leuk om de buren eens te zien. Nu helemaal klaar voor de race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20

JB

Cédric roelt!

Lawrence en Laura hebben allebei een jurkje aan :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:50
JB schreef op zondag 7 mei 2023 @ 20:24:
Laura is zo leuk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:27
Ik vind Lissie leuker :9

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:28
JB schreef op zondag 7 mei 2023 @ 20:24:
Jep, maar waarom Laurence schoudervullingen draagt?
Die zijn toch al een tijdje uit de mode.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Zo! Dat 360graden shot van LEC zn crash was gaaf! Werd net uitgezonden bij de F1TV pre show

[ Voor 47% gewijzigd door Jasphur op 07-05-2023 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ben benieuwd hoe de opkomst straks gaat zijn! behalve dat t full amerikaans is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wen er maar aan, gaan het dit seizoen nog twee keer meemaken. Wellicht dat de opening van Vegas nog een trede heftiger gaat worden :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
Daar gaan we :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/390d065328c0513aa5a536dde1b639bd366e55af/?url=https%3A%2F%2Fimg-9gag-fun.9cache.com%2Fphoto%2Fa046nrz_460swp.webp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:06
alienfruit schreef op zondag 7 mei 2023 @ 20:20:
Net terug van de tuinfeest in name van de kroning van Koning Charles hier in Londen. Leuk om de buren eens te zien. Nu helemaal klaar voor de race :)
Hoho, niet vloeken... In een stad hoor je de buren niet te kennen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:09
Volgens Buxton hebben de teams iemand op het strand om te waarschuwen als er regen komt. Zo onvoorspelbaar zouden de weersomstandigheden nu zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Volgens Buxton is er personeel/zijn er personen naar het strand gestuurd om daar te kijken of er regen aan komt omdat het weer zo snel kan omslaan dat de apparatuur het niet snel genoeg op pikt

Edit: spuit11

Je kan aan de damp van de koelmachines goed zien dag het best wel waait

[ Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 07-05-2023 20:47 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord