[F1 2023] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste
Acties:
  • 108.883 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:22

Oekol

waka waka hey hey

Iemand een goeie kalender om toe te voegen in de Google agenda met trainingen incl? Vorige jaren altijd via F1 zelf gedaan maar nu vragen ze vage toestemming tot je kalender en ze hebben helemaal niks te zoeken er in.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NsBRq-RjIj-C-TaIddNxcgtaupE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2kEdRgHJW5XOPFmMgH9wKGsG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGD58z37pUyN4ObdIVa1NYiwl28=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bwu770yKm81L6m5NneFzykIB.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

Oekol schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:10:
Iemand een goeie kalender om toe te voegen in de Google agenda met trainingen incl? Vorige jaren altijd via F1 zelf gedaan maar nu vragen ze vage toestemming tot je kalender en ze hebben helemaal niks te zoeken er in.
https://www.f1calendar.com

Toevallig vanochtend gebruikt want ik had alleen de Q en race in mn kalender.

[ Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 03-03-2023 17:13 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-pG_oUKuSkUs265dNSRQYN4hkKQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qtG73P5KAo7W8SWKoypvznXM.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:02

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Uit het 2023 topic:
Pierre schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:14:
[...]

Gewoon deze gebruiken https://f1calendar.com/nl 1 keer importeren en klaar ook voor alle seizoenen die komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
D-Ed schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:09:
Titel van de eerste aflevering DtS 2023 is bekend?: “The comeback”
F. Alonso of El Plan is beter :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:52
Apiekool schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:09:
[...]

Hard maar fair denk ik.

VER en HAM lijken mekaar gewoon niet echt te begrijpen in de auto. Net een kat en een hond die elkaars lichaamstaal niet snappen.
Nee, beiden geven elkaar gewoon geen centimeter, zo simpel is het.

Beiden volgens mij op dat vlak geïnspireerd door Senna.

En dit gaat ook niet minder worden. Degene die als eerste wijkt delft het onderspit. Dus als ze weer eens samen een bocht in gaan is het weer opnieuw die “krachtmeting”.

Wel leuk voor de kijkers, lekker spannend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:32
BM schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:05:
[...]

Jup, en voor Nyck vrees ik dat AT dat gaat verliezen
Wel leuk om te zien of hij zijn AT auto dan naar Q2 kan kwalificeren. Wij Nederlanders zijn ondertussen heel verwend met Verstappen die standaard in Q3 staat :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Belachelijk dat Stroll mag rijden. Kon zelf niet uit de auto komen en wist turn 1 geeneens goed te nemen later in de sessie.

Hij zorgt fit al voor ongelukken laat staan met nog half gebroken polsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
d0s schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:43:
Belachelijk dat Stroll mag rijden. Kon zelf niet uit de auto komen en wist turn 1 geeneens goed te nemen later in de sessie.

Hij zorgt fit al voor ongelukken laat staan met nog half gebroken polsen.
cockpit exit times have been succesfully checked with all drivers, dus bij haast komt ie er vast wel uit. ik snap dat je rustig aan doet als je net een OK hebt gehad aan je pols, en er geen bloedspoed is.
Vindt t wel een goede karaktertrek die ik niet bij Stroll had verwacht, kin omhoog en knokken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Ik gebruik al jaren https://f1calendar.com

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Lijkt erop dat de Aston Martin een voordeel op het rechte stuk had en de Red Bull in de langzamere bochten.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FqTpq5UXgAIlg47?format=jpg&name=medium

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-03-2023 18:02 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06:53
Vuvuzela schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:08:
Ben benieuwd hoe Alonso tegen Max gaat racen, tot nu toe lijkt Alonso, Max altijd veel te gunnen, maar ze waren nooit echt concurrenten.
Niet te druk om maken als Ver zijnde, ik verwacht niet dat AM een seizoen lang meekan qua ontwikkeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

meenkdrie schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:02:
[...]

Niet te druk om maken als Ver zijnde, ik verwacht niet dat AM een seizoen lang meekan qua ontwikkeling.
Dat gezegd hebbende; ze hebben veel meer windtunnel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

dyrc schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:50:
[...]

cockpit exit times have been succesfully checked with all drivers, dus bij haast komt ie er vast wel uit. ik snap dat je rustig aan doet als je net een OK hebt gehad aan je pols, en er geen bloedspoed is.
Vindt t wel een goede karaktertrek die ik niet bij Stroll had verwacht, kin omhoog en knokken.
Rustig aan doen is één...

Een bocht niet fatsoenlijk kunnen nemen is twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Laatst online: 08:52
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:01:
Lijkt erop dat de Aston Martin een voordeel op het rechte stuk had en de Red Bull in de langzamere bochten.
[Twitter]
[Afbeelding]
Volgens mij begreep ik uit het commentaar op viaplay dat Alonso een tow heeft gehad?

edit: Of had ik dat hier gelezen? Na het posten twijfel ik ineens. :D

[ Voor 7% gewijzigd door ZeromaNoiS op 03-03-2023 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben nu even de training aan het terugkijken, en vroeg mij af waarom zijn niet meer circuits verlicht of hebben ze die mogelijkheid?

Nu zie je steeds stress dat de race mogelijk niet kan worden uitgereden en er is een tijd limiet.

Weet niet of het voor de coureurs nog verder is iets uitmaakt? Weet niet of je meer last krijgt van schaduws bijvoorbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:59
HollowGamer schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:28:
Ik ben nu even de training aan het terugkijken, en vroeg mij af waarom zijn niet meer circuits verlicht of hebben ze die mogelijkheid?

Nu zie je steeds stress dat de race mogelijk niet kan worden uitgereden en er is een tijd limiet.

Weet niet of het voor de coureurs nog verder is iets uitmaakt? Weet niet of je meer last krijgt van schaduws bijvoorbeeld?
Steeds stress? Ik kan me dat slechts 1x herinneren van de afgelopen jaren om eerlijk te zijn.

En verlichting aanbrengen op circuits is een enorme kostenpost, en het mogen organiseren van een F1-race is al niet bepaald gratis

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
dyrc schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:50:
[...]

Of hij is gewoon bang dat die Drugovich een stuk beter presteert dan hijzelf.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 08:57

Spotmatic

Ken sent me

Als Stroll mag rijden zondag dan lijkt mij een DNF een zekerheidje. No way dat een normale arts Stroll in deze toestand laat rijden. Topsport alla, we hebben ook nog met de veiligheid van de andere rijders te maken.

Als de FIA dit wel goed vindt dan weet ik zeker dat papa Stroll eigenlijk (te) veel invloed heeft.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/evZpamxha5FRbaCuh5CsL7-t6tI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/trHQBdfM5veQtfIiHYbiOhcS.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:36
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:01:
[Twitter]
[Afbeelding]
Of RB heeft nog wat meer achter de hand en zijn ze in Q3 overal sneller. Zegt nog niet zoveel.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nog steeds anno 2023 die onboard camera in 720p. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
Dat is wel een dingetje, stel hij crasht tegen de muur, hoe kan hij zelf gaan uitstappen? Of mechanische issue waarbij de auto in brand staat of hybride systeem die niet goed werkt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

NeverSettle schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:44:
[...]

Dat is wel een dingetje, stel hij crasht tegen de muur, hoe kan hij zelf gaan uitstappen? Of mechanische issue waarbij de auto in brand staat of hybride systeem die niet goed werkt etc.
Je zou ala Grosjean in de auto zitten en ook nog een neus piercing in hebben… :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:30

Marc H

- - Is wakker - -

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
JB schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:46:
[...]

Je zou ala Grosjean in de auto zitten en ook nog een neus piercing in hebben… :+
Grosjean had destijds zijn trouw ring om, dat mag van de FIA dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Ik vermoed Twitter als ik Google Lens gebruik om de bron te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Hij moet toch kunnen aantonen dat hij binnen x-seconden kan uitstappen op eigen kracht om goedgekeurd te worden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeverSettle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

".....Met het concept vd huidige auto wordt het lastig....."

Dat wordt nog wat dan.

Morgen eerst maar eens de quali afwachten om te zien hoe de verhoudingen echt liggen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Als je de Tweet opent was het ook een filmpje.

Lijkt wel op De Vries vorig jaar na de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

HollowGamer schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:28:
Omdat dat (veel) geld kost :)
(En normaal gesproken amper gebruikt)

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 03-03-2023 20:11 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het begint alweer.....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:56

Edd

TheBrut3 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 20:03:
Hij moet toch kunnen aantonen dat hij binnen x-seconden kan uitstappen op eigen kracht om goedgekeurd te worden?
Dat klopt en die test is al geweest.

In het Initial Scruteneering document wordt deze test ook benoemd. pilskes in "[F1 2023] Race 1 GP van Bahrein" had vanmiddag dit document al gepost.
Op de laatste regel(s) staat:
The cockpit exit time according to Article 12.5.1 of the 2023 FIA Formula One Technical Regulations
and the clearance of the driver’s knees according to Article 12.5.4 d) of the 2023 FIA Formula One
Technical Regulations have been successfully checked with all drivers.

-

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/awXKcpg-z-TLmlVV8cF3EBx7IbQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fLeXfj3KcSxQUpTTzvlYmMax.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:13
Begint dat gezeik nu weer? Keur die auto's allemaal voor het seizoen begint en verbiedt "upgrades en updates" gedurende het seizoen. Ik zie weer een seizoen van regeltjes geneuzel aankomen, ipv dat het op de baan wordt uitgevochten.

[ Voor 4% gewijzigd door Bushie op 03-03-2023 20:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 08:57

Spotmatic

Ken sent me

Help!!!! schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 20:08:
[...]

".....Met het concept vd huidige auto wordt het lastig....."

Dat wordt nog wat dan.

Morgen eerst maar eens de quali afwachten om te zien hoe de verhoudingen echt liggen.
Ik wacht liever de race af. Pole position is immers niks waard als je niet de race wint.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Bah, dat is oud nieuws
Het begon met een opmerking van Toto tijdens de testdagen dat zij niet zo laag konden rijden als Red Bull.
Zouden ze dat doen dan zou de vloer breken.

Enfin een paar dagen / week later krijgen we dit fimpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik hoopte al erg op een Ferrari jaar deze ronde. Nu hebben we Alonso nog als outsider :p

Maar goed, vorig jaar dachten we in het begin nog dat Haas wel mee zou kunnen komen :+ Ik ben nog steeds bang voor een simpel kampioenschap voor VER en vandaag helpt mij nog niet om dat gevoel weg te halen. Zin in het seizoen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

Zat net ff de highlights van fp2 terug te kijken, stroll kan niet eens fatsoenlijk door een bocht met z'n pols, mag dit qua veiligheid wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is er inmiddels bekend waarom FP1 zo knudde was voor Max? De balans was niet in orde maar de reden was nog onbekend. Ze lijken iets te hebben gevonden want hij was in FP2 van de partij.

Maar lijkt me toch dat er iets niet lekker zit bij die RB. En dat kan ze tijdens de sprintraces (6 stuks dit jaar toch?) enorm bijten.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:00
Chevy454 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:47:
Is er inmiddels bekend waarom FP1 zo knudde was voor Max? De balans was niet in orde maar de reden was nog onbekend. Ze lijken iets te hebben gevonden want hij was in FP2 van de partij.

Maar lijkt me toch dat er iets niet lekker zit bij die RB. En dat kan ze tijdens de sprintraces (6 stuks dit jaar toch?) enorm bijten.
Het zijn de eerste trainingen van het seizoen ;-)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +49 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
AMuS analyse van de eerste vrije trainingen.
  • Volgens Marko is Aston Martin de concurrent voor pole position maar in de long run is Red Bull beter alhoewel de verschillen klein zijn. Verstappen 1.37,220 (15 ronden op soft), Alonso 1.37,248 Minuten en Perez 1.37,691 (17 ronden). Bij Alonso was de bandenslijtage achter hoger maar Red Bull had in haar long run een afkoelronde ingebouwd wat de banden minder hard laat slijten.
  • Red Bull was verder bezig met de afstelling aan de vooras en stond de wagen hoger afgesteld maar dit zou niet in relatie zijn met de problemen die Verstappen had. Die had last van meer onderstuur en de RB19 was onrustig over de hobbels. Volgens Verstappen zelf moet er nog aan de balans van de wagen gewerkt worden.
  • Op 1 ronde verliest Ferrari 4 tienden op Aston Martin, 3 tienden op Red Bull en was Haas (Hülkenberg) maar 9 duizendste langzamer dan Ferrari. Bij de long runs is het gat groter dan bij de testdagen. Aston Martin en Red Bull rijden op een andere planeet. Ferrari reed ook met een steilere ondervleugel aan de achterkant om de banden meer te sparen. Beide coureurs hadden veel last van onderstuur in de langzame bochten.
  • Mercedes had na de 2 vrije trainingen meteen crisisberaad nadat de courerus op de plaatsen 8 en 13 waren beland. 6 tienden op Red Bull kan men bij de start nog hebben maar de achterstand op Aston Martin waarbij de AMR23 achter identiek is aan de W14 geeft te denken.
  • Mercedes verliest vooral tijd in de snelle bochten 3, 6, 7, 8 en 11. Het ontbreekt aan neerwaartse druk bij de achterkant en grip bij de achteras wat de tractie beïnvloedt wat tot gevolg heeft dat de coureurs geen vertrouwen in de wagen krijgen. Door de nieuwe achtervleugel is het verschil in topsnelheid teruggebracht tot 2 km/u. In de long run gaat het iets beter en staat Mercedes op de 3e plek samen met Ferrari.
  • Haas heeft hetzelfde probleem als Ferrari dat de slijtage bij de achterbanden hoger is. Waarschijnlijk doordat beide wagens aan de achterkant praktisch gelijk zijn.
  • Alpine deed hetzelfde als bij de testdagen. Overdag raakt het de zachte banden niet aan en gebruikt die alleen voor de avond als de condities gelijk zijn aan de kwalificatie en race. Ook zijn de wagens nooit volledig afgetankt geweest. Zowel op een ronde als in de long run eindigde Alpine op de plekken 7 en 11.
  • Alle teams wilden zo snel mogelijk van de medium band af. Alpine deed dat al in de 1e vrije training, de rest in de 2e vrije training. De C2 is geen goede band voor Sahkir, in de eerste ronden is deze niet sneller dan de hardere C1 en over de afstand slijt de C2 harder. Het liefste gebruiken de teams de zachste band want die is op 1 ronde een seconde sneller en over de afstand slijt deze niet veel meer dan de C2. Voor de race zal iedereen 2 nieuwe sets C1 en 1 set C3 banden vasthouden. Volgens Mario Isola (Pirelli) kan de zachte band richting het einde van de race voor veel teams een goede optie worden. Verder wist hij te melden dat vorig seizoen onderstuur niet te vermijden was. Dit seizoen kunnen de teams kiezen waar ze de balans van de wagen liever hebben, meer naar voren of meer naar achteren.
https://www.auto-motor-un...-training-longrun-zeiten/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gewoon_Jansen
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-05 22:07
Ik zou echt meer dan prima kunnen leven met Aston Martin als naaste concurrent van Red Bull. Als Mercedes dit jaar weer rond die 3e/4e plek in de constructeurs blijft rijden dan denk ik dat ze het kunnen vergeten de komende seizoenen. Dan komen ze een beetje in dat niemandsland waarin Red Bull zat tussen 2014 en 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Gewoon_Jansen schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:01:
Ik zou echt meer dan prima kunnen leven met Aston Martin als naaste concurrent van Red Bull. Als Mercedes dit jaar weer rond die 3e/4e plek in de constructeurs blijft rijden dan denk ik dat ze het kunnen vergeten de komende seizoenen. Dan komen ze een beetje in dat niemandsland waarin Red Bull zat tussen 2014 en 2020.
Technical director Mike Elliot wist te vertellen dat de nieuwe sidepods van Mercedes die eraan komen niet op de concurrentie zal lijken. Kijkend naar de AMR23 die achter vrijwel identiek is aan de W14 (motor, ophanging, transmissie) geeft te denken of Meredes wel de goede kant op gaat gaat aerodynamica i.p.v. ervoor te kiezen misschien iets meer een zwarte Aston Martin te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Ik vind het best knap dat een AM zoveel tijd kan vinden in een paar maand terwijl de regels niet veel veranderd zijn. Best leuk hoor maar vind het toch wel opvallend. Vorig jaar in VT2 op 2s achterstand en nu de snelste. I know, zegt niet alles maar toch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Inspired schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:22:
Ik vind het best knap dat een AM zoveel tijd kan vinden in een paar maand terwijl de regels niet veel veranderd zijn. Best leuk hoor maar vind het toch wel opvallend. Vorig jaar in VT2 op 2s achterstand en nu de snelste. I know, zegt niet alles maar toch.
Aston Martin heeft personeel geworven van Red Bull en Mercedes. Sinds 2021 zijn 7 Red Bull medewerkers waaronder Dan Fallows (hoofd aerodynamica) overgestapt. Hoewel Andrew Green nog steeds op de loonlijst staat als techincal chief / CTO heeft die een non-F1 rol binnen Aston Martin gekregen en is Dan feitelijk nu de nieuwe technical director sinds vorig jaar. Toen kwam ook opeens de groene Red Bull, die eerder op de tekentafel was blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:12
Inspired schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:22:
2s achterstand wanneer? In Bahrein? Want die auto hadden ze in Barcelona al vervangen. En aan het eind van het seizoen reden ze solide in het middenveld. Daarnaast zal dit een "nieuwe" auto zijn ontwikkeld door een "los" team. Dus de auto van vorig jaar is door "een paar man" doorontwikkeld terwijl een steeds groter team bezig was met de nieuwe auto van dit jaar. Oftewel "nieuwe auto is 2s sneller dan oude auto". Dat is niet iets dat ze over de winter gedaan hebben, maar iets waar ze wellicht al een jaar geleden mee gestart zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:32:
Toen kwam ook opeens de groene Red Bull, die eerder op de tekentafel was blijven liggen.
Waarvoor Aston Martin bewijs heeft weten te overleggen dat ze al bezig waren met dat ontwerp (/vroege versie ervan) nog voordat Dan Fallows in dienst was en nog voordat Red Bull hun auto presenteerde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
RobertMe schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:32:
[...]

2s achterstand wanneer? In Bahrein? Want die auto hadden ze in Barcelona al vervangen. En aan het eind van het seizoen reden ze solide in het middenveld. Daarnaast zal dit een "nieuwe" auto zijn ontwikkeld door een "los" team. Dus de auto van vorig jaar is door "een paar man" doorontwikkeld terwijl een steeds groter team bezig was met de nieuwe auto van dit jaar. Oftewel "nieuwe auto is 2s sneller dan oude auto". Dat is niet iets dat ze over de winter gedaan hebben, maar iets waar ze wellicht al een jaar geleden mee gestart zijn.
Fair enough. Die 2s was idd begin 2022. Al lagen ze in Q3 laatste race ook nog 1s achter op pole. Blijf het een hele presatie vinden. Een team als MB, met toch ook wel wat slimme koppen, lijkt amper tijd gevonden te hebben. Nu denk ik dat AM al wel wat meer op de limiet zat dan RB & Ferrari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Data van de tweede vrije training toont aan: Alonso kan het Verstappen dit weekend echt moeilijk gaan maken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lGs9FrqmCfsko2BtOSPT3D7TUxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B2f2e2Geq6Aiifak9pP7wjIs.jpg?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd naar de kwalificatie morgen!
Zou wel een mooie zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik ben ook erg benieuwd naar de Q morgen.
Meer dan de afgelopen jaren.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Iets met statistieken en bijgeloof; degene die de eerste race wint, word geen World Champion, dus Alonso mag deze hebben. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KrnlEDKB0zV0wclgWmqD8iOy-4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6opTiJA60yahXJM7E30nS9MI.png?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door Illegal_Alien op 04-03-2023 00:13 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Illegal_Alien schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 00:10:
Iets met statistieken en bijgeloof; degene die de eerste race wint, word geen World Champion, dus Alonso mag deze hebben. :P

[Afbeelding]
Is er ook zo’n overzicht van vóór 2017?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30

[Afbeelding]
Check even wie de eerste FP2 bovenaan stond en WC werd...

iets met statistieken en bijgeloof...Alonso gaat deze race niet winnen

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 04-03-2023 00:32 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:58
D-Ed schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 00:23:
[...]

Is er ook zo’n overzicht van vóór 2017?
Nee, want dit verhaal werkt niet in 2015 en 2016. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 09-09 15:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

MikeyMan schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:46:
[...]

Ik heb gewoon nl commentaar hoor.
Blijkbaar was NL commentaar heel even niet beschikbaar. En irritant genoeg vind de app op iOS apparaten het nodig om de taal automatisch te laten matchen met de taal op het OS. Hierdoor altijd standaard NL commentaar. 8)7 Vorig seizoen kon je nog instellen welke taal je wilde, maar dat werkte ook niet. Nu geen keuze meer. Heel irritant, nu moet ik elke keer dat ik de stream start, met meerdere stappen overschakelen naar de international stream, want de standaard engelse stream is het sky-team, wat ook niet super is.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +148 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
Hallo!

I'm here with the FP2 simulation charts that I used to post on this site. I have been away from this project for a while—I really needed a break from it—but I decided to keep going for the time being.

I have an interview on Tuesday which hopefully will finally allow me to get a stable job and stop worrying about you know, having money to pay for rent and food. I'm hoping that getting more financial stability in my life will allow me to regain that motivation that I have lost, and in turn, enable me to make my blog better than before.

I hope all of you are doing great. Enjoy the quali session in a few hours.

Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2023-bahrain-gp-fp2-session/gp_1_2023_fp2_top_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2023-bahrain-gp-fp2-session/gp_1_2023_fp2_bottom_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2023-bahrain-gp-fp2-session/gp_1_2023_fp2_all.svg

F1pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024

[Afbeelding]
Kan ze niet meer opnoemen maar vorig jaar was er ook bijna elke race wel zo’n leuk feitje; ‘… heeft nog nooit, er is nog nooit…’ Waarop Max steevast het tegendeel bewees. Zal nu dus ook wel goed komen.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
f1bythenumbers schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 07:14:
Hallo!

I'm here with the FP2 simulation charts that I used to post on this site. I have been away from this project for a while—I really needed a break from it—but I decided to keep going for the time being.

I have an interview on Tuesday which hopefully will finally allow me to get a stable job and stop worrying about you know, having money to pay for rent and food. I'm hoping that getting more financial stability in my life will allow me to regain that motivation that I have lost, and in turn, enable me to make my blog better than before.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Thanks for the interesting charts!
Voor iedereen die ook blij is met deze infografieken: op de site van @f1bythenumbers kun je hem supporten met een kopje koffie. Best fijn voor iemand die zonder werk/inkomen zit en gratis zulke mooie dingen maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Toke_gt op 04-03-2023 09:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 12:22

p0st

Dutch Reefer

f1bythenumbers schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 07:14:
Hallo!

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
It's so good to have you back! I sincerely hope that you'll be able to find a good job so you don't have to worry too much about getting by. Let me know if there's anything I can do for you through DM.

Ontopic: Mooi overzicht zo! Geeft wel aan hoe consistent Max rijdt in de race simulaties, iets wat we natuurlijk allang wisten :9 maar leuk om zo gevisuliseerd te zien. Zin in quali!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toke_gt schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 09:28:
[...]

Thanks for the interesting charts!
Voor iedereen die ook blij is met deze infografieken: op de site van @f1bythenumbers kun je hem supporten met een kopje koffie. Best fijn voor iemand die zonder werk/inkomen zit en gratis zulke mooie dingen maakt.
De directe link:
http://buymeacoffee.com/f1bythenumbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
Dankjewel, ik wist niet zeker of dat hier mocht. Maar wel zo handig!
(Aangepast in mijn eerdere post)

[ Voor 6% gewijzigd door Toke_gt op 04-03-2023 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 01:26

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Ik hoop dat f2bythenumbers van koffie houdt :D Hoewel ze bij am zeggen (met bewijs) dat ze al met de ontwikkeling van deze auto waren begonnen voor dan fallows in dienst was, ben ik toch benieuwd naar zijn invloed. Ik zou het wel mooi vinden als er uiteindelijk weer een 'nieuwe Newey' in de f1 rondloopt. Natuurlijk doen zij het niet alleen, maar ze zullen zeker een positieve invloed hebben.

iemand iets leuks?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Eerste race start over 10 minuutjes! F3 is aan de beurt

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Chocoball schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:05:
[...]

Technical director Mike Elliot wist te vertellen dat de nieuwe sidepods van Mercedes die eraan komen niet op de concurrentie zal lijken. Kijkend naar de AMR23 die achter vrijwel identiek is aan de W14 (motor, ophanging, transmissie) geeft te denken of Meredes wel de goede kant op gaat gaat aerodynamica i.p.v. ervoor te kiezen misschien iets meer een zwarte Aston Martin te worden.
Kan. Maar zo’n change in het seizoen kan ook vreselijk verkeer uitpakken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:28
basvn schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:03:
Eerste race start over 10 minuutjes! F3 is aan de beurt
Die regel dat DRS aan gaat na de eerste ronde moeten ze ook maar snel invoeren in de F1!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Rene schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:43:
[...]

Die regel dat DRS aan gaat na de eerste ronde moeten ze ook maar snel invoeren in de F1!
Meen vorig jaar opgevangen te hebben dat dat (ook) in F1 ging veranderen? Weet alleen niet of dat vanaf dit seizoen was en of het dan ook na 1 ronde is (is/was momenteel 3 ronden? Dus kan ook na 2 als zijnde "sneller")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
[...]

Was dat niet in F1 na safety car?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

[...]

Is volgens mij ook ingevoerd.

**update ** tijdens Sprintraces ingevoegd, na goed verloop 2024 tijdens de normale races ook.

[ Voor 16% gewijzigd door thunder8 op 04-03-2023 11:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
RobertMe schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:49:
[...]

Meen vorig jaar opgevangen te hebben dat dat (ook) in F1 ging veranderen? Weet alleen niet of dat vanaf dit seizoen was en of het dan ook na 1 ronde is (is/was momenteel 3 ronden? Dus kan ook na 2 als zijnde "sneller")
Ik moest hem even in mijn archief opzoeken maar dit gaat komend seizoen met DRS in F1 gaat gebeuren.

DRS activatie na de start, herstart en safety car. DRS gaat in 2023 1 ronde vroeger in (is nu 2) bij de start van een race, een sprint of na een safety car herstart. Dit zal getest worden tijdens de sprint races in 2023 om te evalueren of het voor alle races in 2024 gaat gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Chocoball schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 11:04:
[...]

Ik moest hem even in mijn archief opzoeken maar dit gaat komend seizoen met DRS in F1 gaat gebeuren.

DRS activatie na de start, herstart en safety car. DRS gaat in 2023 1 ronde vroeger in (is nu 2) bij de start van een race, een sprint of na een safety car herstart. Dit zal getest worden tijdens de sprint races in 2023 om te evalueren of het voor alle races in 2024 gaat gelden.
Je bent mij net voor. Inderdaad dit jaar test tijdens sprint races en dan volgend jaar mogelijk voor alles.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 18:02
Ik ben benieuwd wat de Aston Martin doet met de C3 banden met een vol geladen auto bij het begint van de race.
Wordt een interessante race,hopelijk een wat leuker seizoen. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Homeland schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 11:08:
[...]

Wat is hier "janken" aan? Of is dat gewoon zo omdat de uitspraken door Hamilton zijn gedaan?
Haters gonna hate. Gewoon geen aandacht aan schenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Ik heb de discussie over Aston en RBR alsmede doorgaand op Mercedes maar verplaatst naar het algemene F1 topic. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
Homeland schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 11:08:
[...]

Wat is hier "janken" aan? Of is dat gewoon zo omdat de uitspraken door Hamilton zijn gedaan?
Janken is misschien een groot woord, maar het is altijd moeilijk te peilen of hij het nou meent of niet. Lewis is nou eenmaal niet vies van een beetje politiek. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Hoop dat de polsen van Stroll het een beetje blijven doen vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
werphengel schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:24:
[...]

Janken is misschien een groot woord, maar het is altijd moeilijk te peilen of hij het nou meent of niet. Lewis is nou eenmaal niet vies van een beetje politiek. ;)
Data van de relevante FP2 (vergelijkbare omstandigheden met de race) tonen aan dat Mercedes inderdaad voorlopig niet mee doet voor podiums of zelfs races winnen.

Je hoort Lewis niet vaak klagen over de filosofie van de wagen. Meestal alleen over settings die anders moeten.

[ Voor 10% gewijzigd door NeverSettle op 04-03-2023 12:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
lichten op groen, en GO GOO GOOO

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
Jasphur schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:25:
Hoop dat de polsen van Stroll het een beetje blijven doen vanmiddag.
Ik hoop dat geen last heeft van zijn polsen. Als dat wel zo is, dan heb ik persoonlijk liever dat hij dit weekend stopt. Kan hij niet goed insturen dan vraag ik mij af hoe hij het gaat doen tijdens de race. Daarmee zet hij andere in gevaar, zeker als ze over twee weken in Saudi Arabië rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:42
NeverSettle schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:35:
[...]

Ik hoop dat geen last heeft van zijn polsen. Als dat wel zo is, dan heb ik persoonlijk liever dat hij dit weekend stopt. Kan hij niet goed insturen dan vraag ik mij af hoe hij het gaat doen tijdens de race. Daarmee zet hij andere in gevaar, zeker als ze over twee weken in Saudi Arabië rijden.
Ook al kan ie wel goed zijn polsen gebruiken is ie nog steeds een gevaar op de baan.

Veranderd weinig aan. Ik hoop dat ze m tegen zichzelf in bescherming nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Ik snap er ook niet zo veel van. Vooral de race gaat erg zwaar worden voor Stroll als hij in de drukte komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:13
Bij SkyF1 wordt gemeld dat Mercedes met twee verschillende achtervleugels rijdt. Dat zou tijdens FP3 volgens Nico Rosberg er op duiden dat men nog geen eenduidige setup heeft kunnen vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Chefbierrr schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:45:
Ik snap er ook niet zo veel van. Vooral de race gaat erg zwaar worden voor Stroll als hij in de drukte komt.
Het plan is dan ook om voorop te rijden :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Max op hard maar 5 tienden achter op Alonso die op soft reed.
Interessant....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Knap hoor wat die Red Bulls doen op de harde band

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Max lijkt zijn normale marge op Perez weer eens bereikt te hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Waarom toch die cool down laps? Nu ook weer twee kostbare rondjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:57:
En Max lijkt zijn normale marge op Perez weer eens bereikt te hebben. :P
Je kijkt/luistert vast zijn onboard, heeft hij nog commentaar over de balans?

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Grappig gezicht al die curves monitoren in de Ferrari pitwall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Max: ‘No grip, no grip’

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
"no grip, no grip" maar ze gaan nog een ronde op de harde tyre.
Hard lijkt de beste band voor in de race ... dus de focus van RBR ligt al op de race en niet op de kwalieficatie

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
werphengel schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:00:
Waarom toch die cool down laps? Nu ook weer twee kostbare rondjes.
Was 1 cool down lap en andere is afgebroken.
Allemaal testen welke window de banden best presteren. Overleg met team, afstellingen etc. etc.
Daarom zijn het de vrije trainingen om alles zo goed mogelijk af te stellen.
Alleen maar vol gas bereik je niets mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ondanks dit nog maar een nikszeggende vrije training is, zien we wel een ander beeld dan bij de testdagen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
basvn schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:00:
[...]

Je kijkt/luistert vast zijn onboard, heeft hij nog commentaar over de balans?
Ja, harde band is slecht. :P
Hij probeerde steeds nieuwe ronde aan te zetten, maar het lijkt erop dat de band er gewoon geen zin in had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Waar mag ik klagen over commentaar, zitten weer wat Britten conspiracy therorieeen te verzinnen. :p

En ja typfouten geen zin om te fixen. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Illegal_Alien op 04-03-2023 13:13 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord