Misschien moeten we afspreken om gewoon de Britse streams niet meer te kijken om de rust te bewakenIllegal_Alien schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:12:
Waar mag ik klagen over commentaar, zitten weer wat Britten conspiracy therorieeen te verzinnen.
Nee Nederlands commentaar zorgt daarvoorD-Ed schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:13:
[...]
Misschien moeten we afspreken om gewoon de Britse streams niet meer te kijken om de rust te bewaken
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Sja, als je die Race café gasten kijkt wel ja… Maar goed, wat zeiden ze?Illegal_Alien schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:14:
[...]
Nee Nederlands commentaar zorgt daarvoor![]()
Oh my, Aston Martin. Maandag maar eens naar de winkel en kijken of ze mn Redbull willen inruilen voor een Aston
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Iets met Red Bull en die windtunnel bla bla gedoe en Ferrari die blijkbaar een vrachtwagen zand op de auto heeft zitten en daarom Red Bull een (verkeerde) kant op laat gaan....D-Ed schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:15:
[...]
Sja, als je die Race café gasten kijkt wel ja… Maar goed, wat zeiden ze?
Toch een mooie tijd van stroll ondanks zn polsen die in de kreukels liggen. Hopelijk wat vuurwerk voorin dit jaar door de AM mannen 😊
Maakt het allemaal uit de eerste race wil je niet winnen anders wordt je geen kampioen is gebleken in al die jaren
Sam Collins kan je niet voor 100% nemenIllegal_Alien schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:16:
[...]
Iets met Red Bull en die windtunnel bla bla gedoe en Ferrari die blijkbaar een vrachtwagen zand op de auto heeft zitten en daarom Red Bull een (verkeerde) kant op laat gaan....
https://f1manager.info/ranking/4605
Mooi, Stroll snelste.
En die kan er niks van, als je dat gehaat hier moet geloven
Haters everywhere but I don’t really care
Sam Collins is erg anti RedBull...
---RAWE CEEK!!!---
Inderdaad. Vond MAX ook nooit een geweldige racer.
Mercedes zet de kraan open. Gaan lekker
Fixed for yaD-Ed schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:19:
[...]
Is er eigenlijk nog wel een objectieve Britse reporter?
Max ook weer op de baan, dus kom maar op! (op softs)Jasphur schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:19:
Mercedes zet de kraan open. Gaan lekker
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hoppa p1 voor Verstappen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Holy shit.. Alonso even naar P1.. wat een held!
[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 04-03-2023 13:23 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
NopeG_Dragon schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:22:
Hoppa p1 voor Verstappen
Oh boy, oh boy! Vuurwerk dit.
1:32.340 ALO
1:32.345 VER
1:32.340 ALO
1:32.345 VER
U zei....G_Dragon schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:22:
Hoppa p1 voor Verstappen
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat dus...
Nu de vraag hoeveel brandstof ze hebben en wat de motorstand gaat doen vanaf de quali.
VUURWERK heren, let op je vingers
Niet teveeel realiteitszin aubtalkatoo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:23:
Nu de vraag hoeveel brandstof ze hebben en wat de motorstand gaat doen vanaf de quali.
Perez lijkt ook niet onaardig te gaan.
Ferrari heeft nu al geen zin meer in dit seizoen?
Durven we de kwalificatie straks wel te kijken?
Want wat zit dit dichtbij elkaar!
Want wat zit dit dichtbij elkaar!
Dit gaat interessant worden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die gaan nu naar buiten op nieuwe softs...Hippocampus schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:26:
Die gaan nu een quali run proberenHippocampus schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:26:
Zou leuk zijn als ze er ook tussen zitten
Afgunst omdat ie een rijke vader heeft. Maar hij heeft in de klasses voor de F1 volgens mij meer bereikt dan een Schumacher.matthijst schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:17:
Mooi, Stroll snelste.
Max: can I drive in normal mode for the downshifts? Yes, Max, mode 6.
"When you grow up your heart dies"
Zandzakken kunnen er nu uit....
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Op softs wil het niet lukken zo te horen. Nu rijden ze daar in de race gelukkig toch niet op.
Haha, Hamilton te laat naar buiten gestuurd dus. Kwam voor het rode licht te staan.
AND MAX WINS THE BAHREIN GRANDPIRX!StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:31:
Max: "this is not good"
Zijn auto of hijzelf?StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:32:
Hamilton stilgevallen in de pitsstraat. Bijzonder.
Max: "the shifts suddenly changed. First it was good, now it isn't."
I don't understand.StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:33:
Max: "the shifts suddenly changed. First it was good, now it isn't."
Nou die proefstart was ook bagger zeg hahaha
Max (weer) een poepstart bij oefenstart... ging niet lekker.
de rode lampen gingen aan, ze waren te laat - en blijkbaar al voor de 2e keer
loopt niet heel soepel bij Mercedes...
Ah ja dat inderdaad. Zit naar 3 dingen tegelijk te luisteren.
Die zijn nog een andere plek in de pits gewend, hebben ze nog niet in hun systeem aangepastStefanVerkerk schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:32:
Haha, Hamilton te laat naar buiten gestuurd dus. Kwam voor het rode licht te staan.
Testing, one, two ...
Dat zal dan toch iets met die shifts van doen hebben denk ik.StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:34:
Max (weer) een poepstart bij oefenstart... ging niet lekker.
Ik zie het inderdaad nu pas, ik heb kennelijk een flinke vertraging in het beeldrik86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:34:
[...]
de rode lampen gingen aan, ze waren te laat - en blijkbaar al voor de 2e keer
loopt niet heel soepel bij Mercedes...
Wat wel jammer is van mijn vele schermen dat ze geen van allen in sync lopen. Dat is toch een nadeel van streamen.
Max in een Spaanstalige sandwich, zal niet de laatste keer zijn hoop ik.
Neem eens een kijkje met Multiviewer for F1. www.multiviewer.appsjaool schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:36:
Wat wel jammer is van mijn vele schermen dat ze geen van allen in sync lopen. Dat is toch een nadeel van streamen.
Iedereen heeft issues, alleen de focus ligt gewoon veel op Red Bull. Ook vanwege de zeer succesvolle testdagen. Aston Martin moet de race ook nog maar uit zien te rijden. Wat dat betreft heeft Alonso ook niet altijd evenveel geluk.Exocet schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:36:
Toch nog flink wat issues bij Red Bull, zou me niks verbazen als de dit weekend uitvallen.
Die gebruik ik. Maar ik heb er ook nog een tablet en televisie met Chromecast met Google TV naast.StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:37:
[...]
Neem eens een kijkje met Multiviewer for F1. www.multiviewer.app
Mooi die nieuwe teambaas van Williams, wel heel Amerikaans, maar toch mooi dat hij eerst Aston Martin een flink compliment geeft.
James Vowles, een Brit.sjaool schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:42:
Mooi die nieuwe teambaas van Williams, wel heel Amerikaans, [..]
Wikipedia: James Vowles
Dat is James Vowles.sjaool schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:42:
Mooi die nieuwe teambaas van Williams, wel heel Amerikaans, maar toch mooi dat hij eerst Aston Martin een flink compliment geeft.
Ja dat is "Valtteri its James" James.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt, maar toch blijft het voor mijn gevoel heel Amerikaans. Ik zie het niet als heel typisch Engels gedrag om met complimenten naar een concurrent te strooien.StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:44:
[...]
James Vowles, een Brit.
Wikipedia: James Vowles
Aston Martin lijkt een goede auto te hebben. Alonso erg goed, maar Stroll zit er met z'n gebroken pols en geen testuren goed bij.
Verschil Perez - Max is niet heel groot, ze staan niet bovenaan, dus niet de beste start. De inzichten van de tests van vorige week kunnen ook de prullebak in.
Mercedes verrast mij eerlijk gezegd en lijken sneller dan Ferrari.
Zhou beter dan Bottas. Misschien BOT z'n laatste jaar?
McLaren en Alpine gaan verder om te kijken wie dit jaar de beste van de twee is?
Haas niet slecht met beide rijders on par.
Alphatauri gaat met Williams vechten om de laatste plekken.
Kan best een spannend seizoen worden!
Verschil Perez - Max is niet heel groot, ze staan niet bovenaan, dus niet de beste start. De inzichten van de tests van vorige week kunnen ook de prullebak in.
Mercedes verrast mij eerlijk gezegd en lijken sneller dan Ferrari.
Zhou beter dan Bottas. Misschien BOT z'n laatste jaar?
McLaren en Alpine gaan verder om te kijken wie dit jaar de beste van de twee is?
Haas niet slecht met beide rijders on par.
Alphatauri gaat met Williams vechten om de laatste plekken.
Kan best een spannend seizoen worden!
Iemand al opgezocht of wij vorige jaar na de eerste vrije trainingen ook dachten dat het een spannend seizoen ging worden?
Dat weet ik niet meer. Ik weet wel dat er mensen waren die na de tweede race het seizoen van Max al afgeschreven hadden.Jasphur schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:54:
Iemand al opgezocht of wij vorige jaar na de eerste vrije trainingen ook dachten dat het een spannend seizoen ging worden?
Ja, toen was het Leclerc vs Verstappen.Jasphur schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:54:
Duurde een paar races, toen deed Ferrari een Ferrari en won Verstappen vrijwel alles.

Dat was het aan het begin toch ookJasphur schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:54:
Ik ben overtuigd voor deze race. Ik ga voor een El Plan voor de race winst!
Heb niks live gezien alleen wat uitslagen. Maar geeft me hoop dat we misschien dit jaar wel eens een leuk kampioenschap kunnen gaan zien.
Trainingen zeggen niet alles, maar die aston is dus snel. En Alonso is snel. Dus ja zou het hem echt gunnen!
Hopelijk na de anti climax van vorig jaar waar eigenlijk vrij snel duidelijk was max kampioen, dit jaar weer eens een leuk kampioenschap! En hopelijk redelijk drama vrij. Heb er zin an!
Trainingen zeggen niet alles, maar die aston is dus snel. En Alonso is snel. Dus ja zou het hem echt gunnen!
Hopelijk na de anti climax van vorig jaar waar eigenlijk vrij snel duidelijk was max kampioen, dit jaar weer eens een leuk kampioenschap! En hopelijk redelijk drama vrij. Heb er zin an!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Even opgezocht wat vorig jaar het verschil tussen snelste tijd FP3 en snelste tijd Q3 was.
In FP3: 1:32,5 van VER met LEC op 0,09
In Q3: 1:30,5 van LEC met VER op 0,12
Deze verschillen zie je wel vaker. Het blijft dus afwachten t/m Q3 hoe snel de teams/coureurs écht zijn over 1 rondje.
In FP3: 1:32,5 van VER met LEC op 0,09
In Q3: 1:30,5 van LEC met VER op 0,12
Deze verschillen zie je wel vaker. Het blijft dus afwachten t/m Q3 hoe snel de teams/coureurs écht zijn over 1 rondje.
Dan Fallows is de beste aankoop van een team in de afgelopen 10 jaar.
1. Alonso
2. Leclerc
3. Verstappen
1. Alonso
2. Leclerc
3. Verstappen
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
De eerste 3 a 4 races was het nog best close.Jasphur schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:54:
Dus ik zou uitgaan van wel.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Red Bull maakt het zich in het begin graag vaak wat lastiger. Ik verwacht dus sowieso geen pole van Max of Checo. En eigenlijk ook geen overwinning in de race.
Zo klaar met racen in VR (geen F1)
Om lekker op de bank naar de voorbeshouwing en eerste Q van 2023 te gaan kijken.
Laat het een mooi seizoen worden.
Maar eerst benieuwd naar de picking orde in deze Q.
Om lekker op de bank naar de voorbeshouwing en eerste Q van 2023 te gaan kijken.
Laat het een mooi seizoen worden.
Maar eerst benieuwd naar de picking orde in deze Q.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik denk dat Max gewoon Max is en in elk geval op de voorste rij beland. En vervolgens wint hij de race en het kampioenschap.
Verbeeld ik het me nu of is Max nu veel rustiger. Voorheen zat ie veel meer te schelden als er iets niet ging bij een hot lap maar nu is hij de rust zelve.
Of hij weet / voelt dat RBR nog genoeg in het vat heeft of hij vindt het allemaal wel prima met 2 kampioenschappen op zakwerphengel schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:45:
Verbeeld ik het me nu of is Max nu veel rustiger. Voorheen zat ie veel meer te schelden als er iets niet ging bij een hot lap maar nu is hij de rust zelve.
Verkapte “Bono, my tyres are gone”werphengel schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:45:
Mijn boefje is liev!
Iedereen heel veel plezier met deze knotsgekke kwalificatie!
Wait what... hoe weet je dat het knotsgek wordt?G_Dragon schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:48:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Jaja nu gaan we zien of de testdagen en alle FP's allemaal NIKS zeggen, of dat we precies de verdeling krijgen zoals het er nu naar uit ziet. Ik moet zeggen dat sommige teams flinke zandzakken en een paar acteerlessen hebben gevolgd mocht dat het geval zijn.
Ik verwacht persoonlijk dat Ferrari 'onverwacht' snel gaat zijn.
Ik verwacht persoonlijk dat Ferrari 'onverwacht' snel gaat zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Chefbierrr op 04-03-2023 15:53 ]
Omdat Alonso pole paktSpotmatic schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:49:
[...]
Wait what... hoe weet je dat het knotsgek wordt?
Eerst maar eens zien of iemand zandzakken aan boord had tijdens de vrije trainingenG_Dragon schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:48:
Ohjee, blijft hij weer te lang in de pits staan net als met HAM in Hongarije ergens ~15 jaar terug
www.google.nl
Ik zou het prachtig vinden als Alonso Pole kan bemachtigen.
De Race verwacht ik dat RBR sneller is en los komt. Zolang Alonso voor het 3de stapje kan vechten met Lewis word het genieten.
Quali
1 Alonso
2 Max
3 Perez
Race
1 Max
2 Perez
3 Alonso
Veel plezier allemaal
De Race verwacht ik dat RBR sneller is en los komt. Zolang Alonso voor het 3de stapje kan vechten met Lewis word het genieten.
Quali
1 Alonso
2 Max
3 Perez
Race
1 Max
2 Perez
3 Alonso
Veel plezier allemaal
[ Voor 4% gewijzigd door powah33 op 04-03-2023 15:54 ]
En voorbij is de winterstop alweer…. Bizar hoe snel de tijd voorbij gaat en dat we met 5 minuten weer beginnen!
Hoor ik nu dat David Coulthard bij F1TV pro zit?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Haha dat gok ikSpotmatic schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:49:
[...]
Wait what... hoe weet je dat het knotsgek wordt?
Afhankelijk van hoe je het kijkt ±30-45 sec achter op de echte tijd. Om 15.55u startte de uitzending.LZ86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:55:
Wat start f1 tv toch altijd laat. Ik wil Formule 1 zien!
F1TV Live heeft al een preshow gehad. Dus die zijn er altijd wel op tijd bij hoor.LZ86 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:55:
Wat start f1 tv toch altijd laat. Ik wil Formule 1 zien!
Oh ja?DarkSide schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:55:
Hoor ik nu dat David Coulthard bij F1TV pro zit?
Have fun allemaal! Gaan we eindelijk weer beginnen. Benieuwd hoe goed iedereen echt is.
Kom op Max!!
Kom op Max!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |