Mijn boefje is liev!

Mijn boefje is liev!
3 Mar 2023, 16:26:35
Kan het zijn dat Verstappen in een nieuwe auto rijdt en de auto van Perez gebruikt is tijdens de testdagen? Weet dat de auto's uit elkaar worden gehaald, maar dit kan wel van impact zijn.sjaool schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:25:
[...]
Het schijnt echt in de wagen te zitten volgens Marko. Dit kunnen ze vast wel oplossen voor morgen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooi om te zien hoor. Zegt nog weinig. Maar gun ALO wel een mooi seizoen met veel punten
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
3 Mar 2023, 16:28:30
Ja allemaal reflectie. Zet die T-cam maar aanHelp!!!! schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:29:
Die VER helmet cam is slecht beeld zeg..... jammer.

Mijn boefje is liev!
Je moet wel goed kijken... Wat een matig beeld.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voelt nu al een beetje als een kwalificatieDe_Bastaard schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:30:
Dit wordt morgen idd wel een leuke kwalificatie zeg
ALO heeft consistent met minder fuel gereden bijvoorbeeld.
[ Voor 44% gewijzigd door Damian op 03-03-2023 16:33 ]
Die schudt morgen wel wat zand uit zijn wagen, niet vergeten dat we in de woestijn zittenExocet schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:32:
Al die experts die zeiden dat Red Bull makkelijk zou winnen..... Alles behoorlijk dicht op elkaar
No keyboard detected. Press F1 to continue.
StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:32:
Crofty: "What do you think Vettel is thinking right now?"
Ah, so ein leckerer halber Liter Warsteiner
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Verwijderd
Of juist jammer dat Vettel een jaar te vroeg is gestopt?
*question?
Mijn boefje is liev!
Ik had ze allebei graag gezien in1 teamVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:34:
Als de AM echt competitief blijkt te zijn .... is het dan gaaf dat Alonso voorin mee kan doen?
Of juist jammer dat Vettel een jaar te vroeg is gestopt?
*question?
"When you grow up your heart dies"
"Lawrence, I sent you an e-mail..."Woudloper schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:35:
Als dit met Aston Martin waarheid is dat ze zo snel is, is het voor Mercedes wel het moment om te bedenken dat hun ontwerp/concept niet goed is. Het ontwerp lijkt erg goed te werken in combinatie met de Mercedes motor.
Mijn boefje is liev!
Best pijnlijk als een klant team het beter doet.Woudloper schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:35:
Als dit met Aston Martin waarheid is dat ze zo snel is, is het voor Mercedes wel het moment om te bedenken dat hun ontwerp/concept niet goed is. Het ontwerp lijkt erg goed te werken in combinatie met de Mercedes motor.
Nee, hoe was het ook alweer?sjaool schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:35:
We weten niets over fuel loads. Het dus leuk zoals het er nu allemaal staat maar morgen na de kwalificatie weten we het pas echt.
Pas na de race weten we meer.
Of eigenlijk is de eerste race ook niet zo'n goede indicatie, pas na Spanje weten we hoe en wat
Mooi om te zien dit. AM en Haas zitten er goed bij lijkt het. Hopelijk belooft dat wat voor qualifying en race.
Als dat ene rondje wil zeggen dat je daarmee ook kampioen gaat worden, dan zou Ferrari vorig jaar het kampioenschap hebben gewonnen.Exocet schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:32:
Al die experts die zeiden dat Red Bull makkelijk zou winnen..... Alles behoorlijk dicht op elkaar
Ik mag dit wel om de startgrid eens lekker op te schudden, keer op keer.
Testing, one, two ...
StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:32:
Crofty: "What do you think Vettel is thinking right now?"
S. VettelMein Gott, muss das sein!! So ein Bockmist aber auch!!
3 Mar 2023, 16:41:00
Maar o.b.v. wat we gezien hebben ziet AM er goed uit, ik verwacht echter dat de grote teams nog wel wat achter de hand hebben hoor. Een gat als AM dicht je niet in 1 winter. Zeker niet als je bedenkt dat de benoemenswaardige AM upgrades van vorig jaar beiden redelijk geflopt waren.
PS4 PSN: Dazzler2120
Aston is vorig jaar wel heel erg op de RBR toer gegaan. Het is geen toeval dat hun auto wel heel erg richting RBR is doorontwikkeld. Het is ook anders dan toen ze Mercedes hadden gekopieerd en geen flauw idee hadden hoe ze dat moesten doorontwikkelen. Ditmaal lijken ze het wel te begrijpen. Daarmee zijn ze alleen wel volgend en niet leidend, maar ze kunnen in ieder geval ontwikkelen.Dazzler2120 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:41:
Pwoah, het WK naar conclusies springen is ook weer begonnen
Maar o.b.v. wat we gezien hebben ziet AM er goed uit, ik verwacht echter dat de grote teams nog wel wat achter de hand hebben hoor. Een gat als AM dicht je niet in 1 winter. Zeker niet als je bedenkt dat de benoemenswaardige AM upgrades van vorig jaar beiden redelijk geflopt waren.
Hoe lager de auto hoe beter, dus af en toe bottomen zal onvermijdelijk zijn...Chefbierrr schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:43:
Bottomed die RB19 nou continue? Als ik de onboard van Max bekijk lijkt het wel dat de vloer continue contact maakt met het asfalt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Overigens is Max daarachter de snelste zo ver ik nu kan zien.
[ Voor 38% gewijzigd door Chefbierrr op 03-03-2023 16:49 ]
Die interviews van Alonso vanavond gaan genieten wordenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:48:
Alonso heeft nu gewoon iets snellere rondetijden dan Verstappen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Stroll lijkt het wel redelijk te doen zo, als je zijn blessure en mindere test-tijd mee rekent.DarkSide schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:48:
Stroll nog last van z'n polsen?
PS4 PSN: Dazzler2120
Zeker maar toch leuk zo’n seizoen start.Jackson6 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:51:
Ik moet het nog maar zien, heb nog steeds vertrouwen dat Red Bull veel sneller is.
Eerder 100% niet tevreden.Beaves schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:51:
Max is dan ook niet 100% tevreden over de setup
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Lijkt er wel op inderdaad, als hij dat zondag ook heeft dan gaat die het einde van de race niet halen.DarkSide schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:48:
Stroll nog last van z'n polsen?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Qua sturen ziet het er toch niet lekker uit als je je handen niet in het stuur kunt houden.Dazzler2120 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:51:
[...]
Stroll lijkt het wel redelijk te doen zo, als je zijn blessure en mindere test-tijd mee rekent.
En op het rechte stuk even stuur moet loslaten.
Dat staat los van de tijden.
Als hij zondag zo 300km moet rijden
Of hij is compleet gebrokenPierre schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:52:
[...]
Lijkt er wel op inderdaad, als hij dat zondag ook heeft dan gaat die het einde van de race niet halen.
Mijn boefje is liev!
Nee maar de longrun pace geeft altijd wel een redelijk sterke hint *over de race zelf.shoombak schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:52:
VT uitslag zegt toch helemaal niks? We zien het morgen in Q3 wel.
Nothing on the hand!Help!!!! schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:54:
Stroll kan instructie team niet opvolgen vanwege "the hands"
Ik snap dit ook niet goed, zet dan je reserve rijder in die auto... Dit is vragen om problemen.
Mijn boefje is liev!
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Nee met deze opmerking van hem denk ik niet dat hij zondag in de auto zitDamian schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:54:
Lijkt me duidelijk, Stroll kan echt niet rijden met die handen.
Yep. (bijna) alles is nog mogelijk in het begin.
Als je zo naar de tijdenlijst kijkt kan je even dromen van een ALO v VER seizoen,
of toch een podium voor HUL...
Dan na een paar races is de 'vorentscheidung' wel gemaakt en helaas weer wat dromen in duigen gevallen.
DudeNat-Water schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:55:
Ik snap dat als je zo'n goede auto hebt dat je geen races wilt missen, maar wat Stroll nu doet is niet handig. Je moet zondag nog veel langer..
Ho ho hoNat-Water schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:55:
... maar wat Stroll nu doet is niet handig....
i see what you did there ;-)Nat-Water schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:55:
Ik snap dat als je zo'n goede auto hebt dat je geen races wilt missen, maar wat Stroll nu doet is niet handig. Je moet zondag nog veel langer..
maar idd. volgens mij kan je niet een race afstand zo rijden.
Mijn boefje is liev!
Wel een dream battle dan.. Alonso VS Verstappen (en dan wel keurig strijden zoals Verstappen dat met Leclerc kan aub)Hippocampus schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:55:
[...]
Yep. (bijna) alles is nog mogelijk in het begin.
Als je zo naar de tijdenlijst kijkt kan je even dromen van een ALO v VER seizoen,
of toch een podium voor HUL...
Dan na een paar races is de 'vorentscheidung' wel gemaakt en helaas weer wat dromen in duigen gevallen.
Nee, die zitten darts te kijken momenteel.JB schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:57:
Handen van stuur afhalend. Pfff, kijkt de FIA hier ook naar?
Dat wordt niets inderdaad.DarkSide schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:56:
[...]
i see what you did there ;-)
maar idd. volgens mij kan je niet een race afstand zo rijden.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
De Fia? Het team moet hem gewoon zsm uit die auto halen. Dit slaat nergens op.JB schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:57:
Ah die hebben hun pijlen op iets anders gericht ipv Stroll te polsen?Hippocampus schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:57:
[...]
Nee, die zitten darts te kijken momenteel.
Mijn boefje is liev!
En misschien ook tyre degredationDaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:57:
Verstappen liet Alonso passeren. En nu was Verstappen opeens 0,2s sneller in S1, iets van 0,05s sneller in S2 en identiek in S3. Kleine marge, maar het verschuift toch naar RBR zo zonder tow.
We hebben ook Kubica met 1,5 arm gehad. Kan best.MikeyMan schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:58:
[...]
De Fia? Het team moet hem gewoon zsm uit die auto halen. Dit slaat nergens op.
I served in a company of heroes.
Lijkt me sterk. Coureurs zwaaien ook nog wel eens, al dan niet met 1 vingerJB schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:57:
Maar je moet dit ook gewoon als Lance zelf niet willen. Je herstel duurt alleen maar langer zo.
[ Voor 7% gewijzigd door Nat-Water op 03-03-2023 16:59 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Stuurbekrachtiging denk ik.PalingDrone schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:59:
Lance morgen met een oldscool rond stuurtje?
Mijn boefje is liev!
In een bocht op snelheidNat-Water schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:59:
[...]
Lijkt me sterk. Coureurs zwaaien ook nog wel eens, al dan niet met 1 vinger
Mijn boefje is liev!
Het lijkt er toch weer op dat RBR een beetje een zelfde auto heeft als vorig jaar (wow wat een dooddoener), qualy speed mwaaah (teveel onderstuur). Maar in race trim extreem constant en easy on the tires. ALO dropt toch wat sneller off nu met nieuwere banden.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:57:
Verstappen liet Alonso passeren. En nu was Verstappen opeens 0,2s sneller in S1, iets van 0,05s sneller in S2 en identiek in S3. Kleine marge, maar het verschuift toch naar RBR zo zonder tow.
Tijdens de wintertesten had Aston extreem lage degradatie dus dat denk ik niet.
Ik denk dat Verstappen alsnog iets sneller is, maar het scheelt weinig.
Heeft Mercedes ook "DRS" aan de voorvleugel?Chocoball schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:53:
Mercedes komt in de 2e vrije training met een andere voorvleugel
[Afbeelding]
Steam/Epic: Deurstopper
Ja die was er inmiddels aan gewend en zover als mogelijk geheeld. Dit is een verse breuk met bijbehorende pijn en risico. Gewoon dom dit.Vuvuzela schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:59:
[...]
We hebben ook Kubica met 1,5 arm gehad. Kan best.
En een slecht vergelijk bovendien.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IR76d27WNiE2dl0rINH3emE1.jpg?f=user_large)
Zit er al op bij iedereen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Mijn boefje is liev!
Jup, en voor Nyck vrees ik dat AT dat gaat verliezenhoevenpe schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:04:
Williams en AlphaTauri dit jaar voor de rode lantaarn?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Daarnaast leek hij sneller op de long runs
Al met al positief gestemd voor morgen
I served in a company of heroes.
Tja, toch wel slecht als RB satelliet zo laag zou eindigen.BM schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:05:
[...]
Jup, en voor Nyck vrees ik dat AT dat gaat verliezen
Zie DEV wel voor TSU eindigen. Denk dat DEV er wel komt.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hard maar fair denk ik.Vuvuzela schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:08:
Ben benieuwd hoe Alonso tegen Max gaat racen, tot nu toe lijkt Alonso, Max altijd veel te gunnen, maar ze waren nooit echt concurrenten.
VER en HAM lijken mekaar gewoon niet echt te begrijpen in de auto. Net een kat en een hond die elkaars lichaamstaal niet snappen.
Keihard op de millimeter, beide met een grote glimlach...Vuvuzela schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:08:
Ben benieuwd hoe Alonso tegen Max gaat racen, tot nu toe lijkt Alonso, Max altijd veel te gunnen, maar ze waren nooit echt concurrenten.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
als dat zo is dit weekend ga ik er ook met een grote glimlach naar kijkenhoevenpe schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:09:
[...]
Keihard op de millimeter, beide met een grote glimlach...
Die moeten elkaar gewoon niet. "That guy" kwam eraan en daarna was de liefde gauw over.Apiekool schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:09:
[...]
Hard maar fair denk ik.
VER en HAM lijken mekaar gewoon niet echt te begrijpen in de auto. Net een kat en een hond die elkaars lichaamstaal niet snappen.
Mijn boefje is liev!
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |