Dat kostte ze ook een hele minuut om te wijzigen, damn snelG_Dragon schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:20:
[...]
Ik heb een verzoek gedaan tot wijziginganders is het best verwarrend.
Gamertag: timmie271
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat kostte ze ook een hele minuut om te wijzigen, damn snelG_Dragon schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:20:
[...]
Ik heb een verzoek gedaan tot wijziginganders is het best verwarrend.
Gamertag: timmie271
https://f1manager.info/ranking/4605
Dat is inderdaad snel, super tochtimmie271 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:21:
[...]
Dat kostte ze ook een hele minuut om te wijzigen, damn snel
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 03-03-2023 13:22 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vorig jaar werden de trainingen ook met andere commentatoren afgewisseld.shoombak schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:20:
Hebben ze nou weer nieuwe commentatoren bij Viaplay?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Top 6 7G_Dragon schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:24:
Ik weet dat het nog maar een vrije training is en dat we hier nog geen conclusies uit kunnen trekken, maar dit zou wel een mooie top 5 zijn
Komt door die stream van Olav via België. Duiven zijn de weg kwijt nu.
Mijn boefje is liev!
Top 7... Stroll rijdt net naar p6
PH-MRK request startup
JB schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:25:
[...]
Komt door die stream van Olav via België. Duiven zijn de weg kwijt nu.
Mijn boefje is liev!
Ze hebben zo te zien een erg grote stap gemaakt vergeleken met vorig seizoendutchgio schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:25:
4 tiende is nog aanzienlijk, en dan ook nog van Perez dus RB kan wel sneller.
Dat zegt ook nog niet zoveel of Alonso echt mee kan doen.
Blik1984 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:26:
Stroll er nu toch ook netjes bij
F. AlonsoIn Lance, the team has a driver who is super young, super talented and has the possibility to be World Champion. To see him achieve that and have played a part in that, whether that's behind the wheel or not, will be special for me.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hoe veel heeft hij gekregen om dat te zeggen?
Misschien onderdeel van EL planboxlessness schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:29:
[...]
Zijn salaris zal ruim genoeg zijn om dat te zeggenboxlessness schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:29:
[...]
Vertaling: Mijn teamgenoot bakt er niks van en dat weet ik. Maar ik wil er graag goed uitzien dat ik deze teamgenoot ook afgemaakt heb, dus hype ik hem op.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"ehahaha, that is my corner zilly boy"De_Bastaard schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:33:
Mooi om te zien dat Alonso bij de eerste FP al een lekker gevoel heeft voor die auto. Wordt nog leuk als hij vooraan mee kan doen, die laat zich niet zomaar piepelen
Dan zien wij geen Alonso trein meer tijdens race.De_Bastaard schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:33:
Mooi om te zien dat Alonso bij de eerste FP al een lekker gevoel heeft voor die auto. Wordt nog leuk als hij vooraan mee kan doen, die laat zich niet zomaar piepelen
Mecedes (en ferrari) geen runs op softs gedaan? Kon niet alles volgenDe_Bastaard schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:35:
En mooi dat Mercedes vooralsnog niet vooraan staat
Verwijderd
Haha, maak je teamgenoot zo groot als je kan.. Zeker als zijn pappa de eigenaar is. Stroll is gewoon de slechtste coureur van het veld, schandalig eigenlijk dat hij überhaupt mag rijden.
Toch heeft hij meer podiums dan HulkenbergVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:39:
[...]
Haha, maak je teamgenoot zo groot als je kan.. Zeker als zijn pappa de eigenaar is. Stroll is gewoon de slechtste coureur van het veld, schandalig eigenlijk dat hij überhaupt mag rijden.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nu de Hulk weer terug is... heeft hij nou nog steeds het record voor de meeste races gereden zonder een podiumplek?
Hij is toch een goede regenrijder?Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:39:
[...]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja in fietsen blinkt hij minder uit.
Mijn boefje is liev!
EL PLANJB schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:38:
ALO WDC confirmed, Max kan er niet bij...
Vaak bu'j te bang!
Zolang niet iemand meer races rijd, en geen podiums pakt wel. ook als Hulk weer uit F1 gaat blijft die staanJasphur schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:42:
[...]
Nu de Hulk weer terug is... heeft hij nou nog steeds het record voor de meeste races gereden zonder een podiumplek?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Afgaande op dit plaatje wordt het een druk middenveldbasvn schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:44:
[...]
Zolang niet iemand meer races rijd, en geen podiums pakt wel. ook als Hulk weer uit F1 gaat blijft die staan
Tijden maar dan op een plaatje
[Afbeelding]
Over 5 races ..... "The car is build for MAX"Chefbierrr schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:47:
PER World champion confirmed!
Zonder gein, leuk dat het weer begonnen is!
Dat is wel waar de mooiste gevechten vaak zijn! dus meer dan primaPlenkske schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:47:
[...]
Afgaande op dit plaatje wordt het een druk middenveld
Als we de commentatoren mogen geloven reed Aston Martin wel steeds met veel minder brandstof dan de rest. Het blijft nog even afwachten tot de quali en de raceHarryDeCowboy schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:55:
Voorzichtig trek ik toch langzaam de conclusie dat Alonso voor de eerste keer in zijn carrière de juiste switch van teams heeft gemaakt.
Na de tests vermoedde ik nog licht sandbaggen van Alpine maar die gaan blij mogen zijn met een p7/p8 dit jaar.
Mercedes ook niet goed, die lijken toch nog steeds het 3e team te zijn dit jaar.
hoi
Oneens. Stroll is een meer dan verdienstelijk regenrijder, en zeker niet minder dan Zhou, Tsunoda of Ocon.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:39:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 03-03-2023 14:03 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Stroll heeft anders wel echt van die "achterlijke" acties. Mensen niet zien enzo.GAIAjohan schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:01:
[...]
Oneens. Stroll is een meer dan verdienstelijk regenrijder, en zeker niet minder dan Zhou, Tsunoda of Ocon
Ik denk dat Stroll een prima coureur kan zijn, hij komt tenslotte naar boven op moeilijke momenten zoals tijdens een regenrace en heeft ook het F3-kampioenschap gewonnen. Dan ben je geen pannekoek. Hij heeft alleen niet de consistentie en de focus om een heel seizoen goed te zijn en daarmee boven de rest uit te steken. Wat dat betreft is het hem misschien in het verleden teveel aan komen waaien en heeft er niet genoeg voor moeten vechten waar anderen dat wel hebben moeten doen (=aanname)De_Bastaard schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:03:
[...]
Stroll heeft anders wel echt van die "achterlijke" acties. Mensen niet zien enzo.
Zijn doel is om het wereldkampioenschap te winnen dus hoe zou hij dan de juiste switch gemaakt hebben? Voor zijn bankrekening zal het zeker voordelig zijn maar als het is om zijn doel te halen, had hij evenveel kans bij het team waar die zatHarryDeCowboy schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:55:
Voorzichtig trek ik toch langzaam de conclusie dat Alonso voor de eerste keer in zijn carrière de juiste switch van teams heeft gemaakt.
Na de tests vermoedde ik nog licht sandbaggen van Alpine maar die gaan blij mogen zijn met een p7/p8 dit jaar.
Mercedes ook niet goed, die lijken toch nog steeds het 3e team te zijn dit jaar.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Tja, leuk dat je in de regen goed kunt rijden maar het overgrote deel van de races worden gewoon gereden met droog weer.Blik1984 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:12:
[...]
Ik denk dat Stroll een prima coureur kan zijn, hij komt tenslotte naar boven op moeilijke momenten zoals tijdens een regenrace en heeft ook het F3-kampioenschap gewonnen. Dan ben je geen pannekoek. Hij heeft alleen niet de consistentie en de focus om een heel seizoen goed te zijn en daarmee boven de rest uit te steken. Wat dat betreft is het hem misschien in het verleden teveel aan komen waaien en heeft er niet genoeg voor moeten vechten waar anderen dat wel hebben moeten doen (=aanname)
Ieders doel is het om wereldkampioen te worden, maar een Albon of Magnussen zou direct tekenen voor 1 enkel podium dit jaar, als Alonso ooit nog écht om de titel mee gaat doen zal dat een prestatie van jewelste zijn waarmee hij zichzelf definitief één van de grootsten ooit maakt, zijn doel is dit jaar gewoon om de top 3 aan te kunnen vallen, en dat zou al knap zijn.Kenhas schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:23:
[...]
Zijn doel is om het wereldkampioenschap te winnen dus hoe zou hij dan de juiste switch gemaakt hebben? Voor zijn bankrekening zal het zeker voordelig zijn maar als het is om zijn doel te halen, had hij evenveel kans bij het team waar die zat
https://racingnews365.nl/...m-aan-red-bull-verstappen"In het geval van Max was er sprake van een grote verandering in het gedrag van een de auto, iets wat we op dit moment niet kunnen verklaren", aldus de Oostenrijker.
"De temperaturen zijn nu iets anders, maar we moeten we moeten uitzoeken wat er gaande is en waarom de auto ten opzichte van de wintertests zo moeizaam reageert."
Maakt Marko zich nu al zorgen? Nee, zeker niet: "We kunnen dit zeker verhelpen voordat dat de volgende training begint", aldus Marko, die enige verbazing niet onder stoelen of banken steekt: "Het speelt bij slechts één auto, dat terwijl de afstellingen in theorie toch hetzelfde zouden moeten zijn."
Dat verklaard iets. Want het zag er niet zo goed uit met Verstappen zijn onboard.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
[ Voor 24% gewijzigd door SterqVerhael op 03-03-2023 15:06 ]
Jazeker. Fier aan de leiding zelfs.Jasphur schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:42:
[...]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Oneens, ik zie de kans van Aston Martin groter dan bij Alpine om in de bovenste regionen te strijden. Aston Martin heeft veel personeel aangetrokken en zitten niet om geld verlegen. Ze zijn nu toch een hele nieuwe fabriek uit de grond aan het stampen?Kenhas schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:23:
[...]
Zijn doel is om het wereldkampioenschap te winnen dus hoe zou hij dan de juiste switch gemaakt hebben? Voor zijn bankrekening zal het zeker voordelig zijn maar als het is om zijn doel te halen, had hij evenveel kans bij het team waar die zat
GAIAjohan schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:01:
[...]
Oneens. Stroll is een meer dan verdienstelijk regenrijder, en zeker niet minder dan Zhou, Tsunoda of Ocon.
Vind het gezeik op Stroll nogal kansloos eigenlijk. Ja het is geen topper, maar het is ook geen Ricardo Rosset
Het is nog maar afwachten wat er gaat gebeuren na de zomerstop. De windtunnel beperking (straf) van RB gaat halverwege het jaar in. Dat zullen ze ongetwijfeld gaan voelen. Dus als hij er niet aan het begin van het jaar goed bij zit kan dat nog wel eens gevolgen gaan hebben.werphengel schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:39:
Als de RB19 zo goed is als ze zeggen, zou het alleen maar mooi zijn als Max met een achterstand begint net als vorig jaar. Krijgen we tenminste nog een beetje strijd dit jaar. Ben bang dat het anders een saai jaar gaat worden voorin.
Doe mij maar (één keer) zo'n saai jaartje zodat hij ergens einde zomer al met een groot feest de vlag kan zwaaien zónder gezeik eromheen (behalve de de voltallige Britse pers omdat de auto zo goed is en Max daardoor wint)..werphengel schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:39:
Als de RB19 zo goed is als ze zeggen, zou het alleen maar mooi zijn als Max met een achterstand begint net als vorig jaar. Krijgen we tenminste nog een beetje strijd dit jaar. Ben bang dat het anders een saai jaar gaat worden voorin.
[ Voor 24% gewijzigd door Pierre op 03-03-2023 15:47 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens mij is die straf vorig jaar al in gegaan, maar is de verwachting dat ze er in de loop van dit jaar pas echt last van gaan krijgen.matz schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:45:
[...]
De windtunnel beperking (straf) van RB gaat halverwege het jaar in. Dat zullen ze ongetwijfeld gaan voelen. Dus als hij er niet aan het begin van het jaar goed bij zit kan dat nog wel eens gevolgen gaan hebben.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De straf is inderdaad vorig jaar al ingegaan, eigenlijk direct na het akkoord tussen RBR en FIA. Het zal vooral de doorontwikkeling van de huidige wagen en ontwikkeling van de volgende wagen raken, maar het is maar 10% van 70% windtunneltijd en de regelwijzigingen waren kleiner dit jaar, waardoor de straf ook weer enigszins mee valt.BM schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:48:
[...]
Volgens mij is die straf vorig jaar al in gegaan, maar is de verwachting dat ze er in de loop van dit jaar pas echt last van gaan krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 03-03-2023 15:54 ]
Nee, doe mij maar een jaar waar 6 rijders na 18 races nog kans maken op de titel, goed voor de sport en lekkere TVD-Ed schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:46:
[...]
Doe mij maar (één keer) zo'n saai jaartje zodat hij ergens einde zomer al met een groot feest de vlag kan zwaaien zónder gezeik eromheen (behalve de de voltallige Britse pers omdat de auto zo goed is en Max daardoor wint)..
[ Voor 13% gewijzigd door Bundin op 03-03-2023 15:57 ]
Chocoball schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:53:
Mercedes komt in de 2e vrije training met een andere voorvleugel
[Afbeelding]
Voor wie de hint niet snapt, zo staat George erbij in de F1 opening title
Tuurlijk ben ik daar ook een (gigantische) voorstander van maar het is gewoon puur om de Britse pers en Mercedes een dikke middelvinger te gevenBundin schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:53:
[...]
Nee, doe mij maar een jaar waar 6 rijders na 18 races nog kans maken op de titel, goed voor de sport en lekkere TV
Das vorig jaar al gebeurd, ben daar wel echt klaar mee nuD-Ed schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:57:
[...]
Tuurlijk ben ik daar ook een (gigantische) voorstander van maar het is gewoon puur om de Britse pers en Mercedes een dikke middelvinger te geven
Als MER al mee gaat doen, dan gun ik het RUSD-Ed schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:57:
[...]
Tuurlijk ben ik daar ook een (gigantische) voorstander van maar het is gewoon puur om de Britse pers en Mercedes een dikke middelvinger te geven
Mijn boefje is liev!
Ja, maar, een mens heeft toch twee middelvingers?Bundin schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:58:
[...]
Das vorig jaar al gebeurd, ben daar wel echt klaar mee nu
Mink Z. schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:58:
[...]
Ja, maar, een mens heeft toch twee middelvingers?
Mijn boefje is liev!
Hebben ze toch stiekem het chassis omgewisseld.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:39:
[...]
Dat verklaard iets. Want het zag er niet zo goed uit met Verstappen zijn onboard.
"When you grow up your heart dies"
1e run van Max op geel. Vechten met de autosjaool schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:05:
[...]
Hebben ze toch stiekem het chassis omgewisseld.
Mijn boefje is liev!
[ Voor 35% gewijzigd door Chefbierrr op 03-03-2023 16:10 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Max klaagt nog steeds over onderstuur.
Is dat niet wat heel Nederland jarenlang riep over die andere?D-Ed schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:46:
[...]
(behalve de de voltallige Britse pers omdat de auto zo goed is en Max daardoor wint)..
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Je plaatst een selectieve quote, probeer het nog eens dan snap je mijn contextBlokker_1999 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:13:
[...]
Is dat niet wat heel Nederland jarenlang riep over die andere?
Uiteindelijk blijft het simpel, zonder goede wagen wordt je geen kampioen, maar een goede wagen is geen garantie op het kampioenschap, de persoon die de pedalen en het stuur bedient is minstens even belangrijk. Want laat ons eerlijk zijn, met Max als teamgenoot zal een Perez nooit kampioen worden.
Doe mij maar (één keer) zo'n saai jaartje zodat hij ergens einde zomer al met een groot feest de vlag kan zwaaien zónder gezeik eromheen (behalve de de voltallige Britse pers omdat de auto zo goed is en Max daardoor wint)..
[ Voor 20% gewijzigd door D-Ed op 03-03-2023 16:17 ]
Pssst: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4prikschilder schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:18:
Iemand een idee waarom ik me alleen op acces een abonnement kan afsluiten via de app?
NIET HIER!prikschilder schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:18:
Iemand een idee waarom ik me alleen op acces een abonnement kan afsluiten via de app? Pro staat er niet tussen en de klantenservice schiet niet echt op aldaar!? Moet perse via app gezien ik geen ccard bezit.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bijzonder weer dat hij zo loopt te mopperen. Snap niet dat als je vorige week zo tevreden was je nu ineens steen en been lijkt te klagen. Zelfs Marko ging erin mee, Perez lijkt nergens last van te hebben zo het schijnt.sjaool schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:14:
Max: no traction and no grip.
Het schijnt echt in de wagen te zitten volgens Marko. Dit kunnen ze vast wel oplossen voor morgen.Woudloper schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:24:
[...]
Bijzonder weer dat hij zo loopt te mopperen. Snap niet dat als je vorige week zo tevreden was je nu ineens steen en been lijkt te klagen. Zelfs Marko ging erin mee, Perez lijkt nergens last van te hebben zo het schijnt.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-03-2023 16:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq